Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

spaties die er niet horen in fok-tracker

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Gister een paar keer spaties midden in woorden gezien en vanmorgen weer:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Fok-tracker.jpg
muziekweek staat daar als muziekw eek, maar staat goed in de mousehoverpopup :?

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 22-07-2013 10:45 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Uit mijn hoofd doen we helemaal niets met titels die uit de RSS feeds komen. Ik vermoed dat Fok ze verkeerd aangeleverd heeft. We cachen die feed vervolgens wel dus de tikfout zou dan op hun site bijvoorbeeld al gefixed kunnen zijn, maar bij ons nog niet verbeterd zolang de feed niet geupdate is.

Maar dat is uit mijn blote hoofd. Ik heb onze code voor dat gedeelte zo even niet voor het oog. :)

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

En anders is het gewoon vage fontrendering van je browser :P

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Dit lijkt sinds gister op te treden en er is bij mijn weten niets verandert aan mijn kant.

edit: Het lijkt aan FF te liggen, Chrome doet het goed.
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Fok-tracker2.jpg
Links Chrome, rechts FF

[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 22-07-2013 11:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Niet een beetje ingezoomd met de browser? Volgens mij is dit wel een eerder boorbij gekomen, kijken of ik het terug kan vinden.

Edit:
[BUG] overbodige spaties in tracker en andere teksten

[ Voor 25% gewijzigd door Rupie op 22-07-2013 11:09 ]

Desktop | Server | Laptop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:00:
Dit lijkt sinds gister op te treden en er is bij mijn weten niets verandert aan mijn kant.
Hier is ook niets veranderd ;)

Maar check inderdaad eerst eens of het niet aan zoomlevel ligt; ctrl+0 zou het moeten resetten :)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Ctrl+0: Verandert niks, zoomlevel blijft 't zelfde en de spaties blijven ook.
Ctrl+1 tikje van het scrollwheel om in te zoomen: tekst wordt groter, de rare spaties verdwijnen.
Ctrl+0: zoomlevel reset en spaties weer terug.
Ctrl+1 tikje van het scrollwheel om uit te zoomen: tekst wordt kleiner, de rare spaties verdwijnen.
Rupie schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:08:
Niet een beetje ingezoomd met de browser? Volgens mij is dit wel een eerder boorbij gekomen, kijken of ik het terug kan vinden.

Edit:
[BUG] overbodige spaties in tracker en andere teksten
Dat met tabs in tekst heb ik ook eens over geklaagd overigens, in nieuwsberichten zag/zie ik die wel eens.

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 22-07-2013 12:13 ]

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je de tekst selecteerd, heb je dan ook daadwerkelijk een spatie er tussen? Aangezien je dat met in- en uitzoomen niet ziet, kan je er eigenlijk maar 1 conclusie uit trekken: je browser geeft 't verkeerd weer. Dan kan je dus gaan kijken naar de lettertypes die het gebruikt om de boel weer te geven. Wellicht wordt niet de juiste gebruikt.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hoe bedoel je dat? Als ik de fok-tracker-tekst selecteer, zie ik nog steeds de spatie(s). Maar na ctrl+c en ctrl+v naar MS Word zie ik geen spaties :S

Geen idee of dat ook zo is met de tabs in nieuwsberichten, zie er op het moment geen :P

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat dus, copy/pasten en kijken of je bij selecteren ook een spatie ziet, of dat de ruimte die lijkt op een spatie bij een teken hoort. Verders even kijken welk font je browser gebruikt vergeleken bij een andere browser waar 't wel goed gaat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Links Chrome, rechts FF:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/lettertype-ff-chrome.jpg
Woops, Chrome heeft nog meer settings:
- lettertype met vaste breedte: courier new
- minimum lettergrootte: heel klein
- tekenset: westers (iso-8859-1)

Leuk die verschillende benamingen voor de instellingen :P

[ Voor 65% gewijzigd door Raven op 22-07-2013 13:48 ]

Oscar Wilde

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 15:44

Onbekend

...

Je hebt gisteren ook die GFX-instelling in Firefox aangepast. Misschien dat dat daarom iets anders wordt gerenderd.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Die heb ik weer terug gezet nadat ik erachter kwam dat FF geherstart moest worden, dus niets verandert ;)

edit: FF toch maar geherstart, waarbij gfx.direct2d.disabled (zie dubbele b-tag = vetter, maar niet bij iedereen? voor wie 't niet volgt) nog op false staat en nu ziet de tracker er zo op het eerste gezicht weer normaal uit.

[ Voor 57% gewijzigd door Raven op 22-07-2013 19:16 ]

Oscar Wilde

Pagina: 1