Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] overbodige spaties in tracker en andere teksten

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• JvZ
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 16:15
Hey devvies :-)

Ik weet niet 100% zeker of dit probleem alleen bij mij voorkomt of dat het een schrootschaliger probleem is maar wilde het even aankaarten. Het volgende doet zich voor:
Er komen op bijna random plekken lange spaties, tab-sprongetjes in de tracker en bijv. zoekopdrachten tevoorschijn op mijn scherm. Nu heb ik al achterhaald dat het alleen in een bepaalde situatie is.

Software: W7x64, Firefox 19.0.2, (onder IE 9.0.8112.16421 doet ie het wel 'normaal', alleen accepteerd de cookie accept button niets zolang ik nog niet ingelogd ben, is dat zal een andere bug zijn denk ik).
Zoomstand: 100% (zodra ik in of uitzoom met ctrl+ of - ziet het er normaal uit, zodra weer terug met ctrl+0, springt het weer uit elkaar).
Resolutie: 1920x1200 (geen andere getest)

Het is mij niet helemaal duidelijk of dit probleem nu bij T.net, FF, of misschien zelfs de cookies ligt (kon de cookieclear niet zo snel vinden). Dus wilde het even melden. Dit zal ik straks ook nog wel even proberen en een extra reactie plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/7671/tnetbugged1920x1200.png

Als ik iets moet testen hoor ik het graag.

Toevoeging:
Net via page info > security > cookies alle die van tweakers.net afkomstig waren gecleared, geen verandering. Opnieuw ingelogd en zag er nog hetzelfde uit.

[ Voor 5% gewijzigd door JvZ op 02-04-2013 14:40 ]

• JvZ
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 16:15
Okay, het probleem is vandaag niet meer aanwezig op t.net, maar op andere sites weer wel. Dus ik verwacht dat het een bug is in Firefox. Die krijgt nu een nieuwe update binnen dus zal waarschijnlijk spoedig verholpen zijn. Slotje dus :-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kon me ook niet voorstellen dat dat probleem bij ons zou liggen. Bedankt voor de update :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.