[American Football] Season 2013/2014

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bad Brains schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:00:
[...]

Brady heeft er zoveel als dat hij er heeft, Manning is een veel completere QB dan Brady. Hij maakt mensen beter, hij betrekt mensen bij de processen zodat ze het allemaal begrijpen.
Is ie beter dan Brady, ik denk van wel. Maar Brady heeft meer kloten, en dat heeft hem meer ringen opgebracht.

Dat Manning het in 2 quarters allemaal op slot gooit, en 3 of 4 records haalt (waarvan men dacht dat hij enkele niet zou halen met een hele wedstrijd is opmerkelijk.
Ik gun het hem wel als hij ver komt, hij heeft deze Offensive trein gemaakt tot wat hij is, een Brady was dit nooit gelukt npi.
_O- Als er iemand bekend om staat dat hij 'matige' spelers beter maakt dan is dat Brady wel.
Meeste team punten
Zegt niet alles over de kwaliteiten van een QB. Geef Geno Smith een all-pro O-line, WR's en backfield en dan halen ze de 600 punten ook wel.
Meeste mensen met 10 of meer TD's (5?)
Geeft aan dat de Bronco's over veel kwaliteit op WR/TE bezitten.
7 TD's in een game. tied record.
Dus Nick Foles is een betere QB dan Brady of Montana?
Most Yards in a season.
Most TD's in a season..
Dit zijn geen graadmeters voor een elite QB, anders hoor je Stafford ook in de top 5/10 van beste QB's ooit te zetten.
Lelijkste man op het veld.
Frankenstein hoofd zodat je de padding in zijn gezicht ziet.
Tja, de genenpoel is net wat minder divers down south. :+

Het zijn dus wel allemaal leuke dingen die jij zo opnoemt, maar je kan uit die combinatie niet opmaken of een QB elite/HOF-materiaal is. Heeft hij dit seizoen fantastisch gespeeld? Absoluut! Heeft hij bewezen dat hij beter is dan Brady of Montana? Absoluut niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Zou iemand voor mij willen inschatten of de Rose bowl van gisteren het kijken waard was. Het was volgens mij de enige Bowl game met een beetje gelijkwaardige match-up van twee goede teams (Stanford v. Michigan was het geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb net even wat gelezen en als je tijd over hebt kan je dit gerust kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:41
Wow, voor de mensen die Kansas tegen Indy nog niet gezien hebben.
Wat een game, zal er niet teveel over zeggen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Och, er was geen sprake van hoogstaand football.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Andamanen schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:37:
Zou iemand voor mij willen inschatten of de Rose bowl van gisteren het kijken waard was. Het was volgens mij de enige Bowl game met een beetje gelijkwaardige match-up van twee goede teams (Stanford v. Michigan was het geloof ik)
Rose Bowl dit jaar was Stanford (Cardinal) vs. Michigan State (Spartans). Ik zou de wedstrijd gewoon kijken. Zeker de moeite waard! Mijn team heeft overigens de wedstrijd gewonnen, maar ik zal niet zeggen welk team het is.

De NFL Wildcard ronde in de play-offs was weer de moeite waard. Zoals zovaak zijn deze wedstrijden geweldig om te kijken. Spanning in 3 van de 4 wedstrijden, mooie plays, geweldige comebacks.

Komende week de Divisional round met mijn Seahawks! Kan niet wachten...

[ Voor 27% gewijzigd door Ezequiel op 07-01-2014 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:05

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben nog steeds aan het balen dat the Bears zijn uitgeschakeld. Aan de andere kant verdien je met zo'n defense ook helemaal niks. Wat vinden jullie trouwens van Kaepernick? Kan me herinneren dat hij vorig jaar nog een "rookie" was, maar ondertussen laat hij echt prachtige dingen zien.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
fynrd1 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:51:
Ben nog steeds aan het balen dat the Bears zijn uitgeschakeld. Aan de andere kant verdien je met zo'n defense ook helemaal niks. Wat vinden jullie trouwens van Kaepernick? Kan me herinneren dat hij vorig jaar nog een "rookie" was, maar ondertussen laat hij echt prachtige dingen zien.
Kaepernick is een getalenteerde QB maar hij heeft nog een lange weg te gaan, net als Luck en Wilson. Het lijkt erop dat RG III voor nu afhaakt in die race vanwege zijn blessures. Kaepernick en Wilson zijn beiden "mobile quarterbacks" die op verschillende manieren de aanval verrijken terwijl Luck vooral als pocket-passer zijn receivers probeert te bereiken.

Hoewel Kaepernick een jaar eerder gedraft is, was vorig seizoen zijn echte doorbraak, waar ook Wilson en Luck hun naam lieten horen met het breken van records.

Het zal nog enkele jaren duren voordat we zeker weten welke QB's echt de kwaliteit hebben om teams naar kampioenschappen te leiden, maar dit groepje is zeker getalenteerd. Samen met Cam Newton, zijn het 4 QB's die op dit moment nog actief zijn in de play-offs en hebben we een klassieke match-up van young (Wilson, Kaep, Newton, Luck) vs. old (Manning, Brady, Brees, Rivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:36

Hu9o

Schokkend

ik vind Kaepernick maar een iritante gast...
Ben gewoon geen fan van QB's die zelf rennen met de bal op de een of andere manier.

Komt ook omdat GB er maar in blijft stinken :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Hu9o schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:44:
Ben gewoon geen fan van QB's die zelf rennen met de bal op de een of andere manier.

Ditto, al vind ik het niet erg om Mr. Discount Doublecheck te zien verliezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel

Ik vind het juist wel mooi om te zien. Vick, Kaep, Wilson, Newton... Heerlijk. De variatie maakt het zo leuk om te zien. Dat het voor andere teams lastiger is om te verdedigen is waar. De Seahawks hebben met Wilson en Lynch een geweldig duo. Veelzijdige QB met een beestachtige RB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
rgras schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:47:
[...]

Ditto, al vind ik het niet erg om Mr. Discount Doublecheck te zien verliezen. ;)
"Daaaable-check." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ezequiel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 04:09:
[...]

De NFL Wildcard ronde in de play-offs was weer de moeite waard. Zoals zovaak zijn deze wedstrijden geweldig om te kijken. Spanning in 3 van de 4 wedstrijden, mooie plays, geweldige comebacks.

Komende week de Divisional round met mijn Seahawks! Kan niet wachten...
Wildcard en Divisional zijn de beste weekends voor de football-kijker. Dit weekend ook weer 4 interessante wedstrijden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: http://www.memecreator.org/static/images/memes/2235537.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
In ieder geval niet die gasten voor wie rennen optie 1 is ;) . Wilson vind ik niet hetzelfde type als Kaepernick bijv.
Uiteindelijk vind ik het geen slechte ontwikkeling om wat meer variatie in de NFL qua speltype te krijgen maar aan de andere kant wordt het meer een veredeld college spelletje dan :D .

:X Hou je het drie dagen vol om BCS spoilers te voorkomen, krijg je weer spam in je mail voor kleding van de winnaar! :+

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 10-01-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Het was mij trouwens helemaal ontgaan, maar Cutler heeft een 7 jarig megacontract binnengesleept bij de Bears :D Hij verdient minimaal $54 miljoen met een max van $128 miljoen. Nu wat versterking in de defence en hopelijk wordt volgend seizoen alles beter. Ik weet dat velen dit een flut QB vinden, maar ik heb een zwak voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Cutler is geen waardeloze QB maar ook geen elite. Een beetje de middenmoot, zeg maar.

Je hebt de Elite groep met P. Manning, Brady, Brees en Rodgers.

Daaronder heb je dan een groep met Wilson, Newton, Kaepernick, Luck, Roethlisberger

Daar weer onder zit je dan met Cutler, Stafford, E. Manning, Ryan en een paar anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

rgras schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:47:
[...]

Grappig hoe je zulke sterke meningen kunt ontwikkelen over mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Ik heb het zelf ook met bepaalde QBs en hele teams zonder duidelijke reden.

Mijn teams die ik graag zie verliezen: Giants, Steelers, Cowboys, Colts en de Falcons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Andamanen schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:18:
[...]

[...]

Grappig hoe je zulke sterke meningen kunt ontwikkelen over mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. Ik heb het zelf ook met bepaalde QBs en hele teams zonder duidelijke reden.

Mijn teams die ik graag zie verliezen: Giants, Steelers, Cowboys, Colts en de Falcons.
Nou das dan gelukt.
En RHCP in SB halftime, hopen dat ze Bruno Mars van het podium schoppen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De run van de Pats was weer erg indrukwekkend, dat kan van pas komen in de kou in Denver / New York.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 20:28
Panthers :'( Simpelweg niet goed genoeg vandaag, vooral Newton kreeg de bal niet waar hij wilde. Een minder einde van een mooi seizoen met een, toch wel indrukwekkende reeks. Kan wat beloven voor de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Sja dat krijg je als je zulke schoenen draagt/laat maken. Ziet er niet uit en is erg fail als je niet wint met een 20 point spread.
Want dan is het cool ;)

Afbeeldingslocatie: http://l4.yimg.com/ts/api/res/1.2/2U0kOQy4Fnoa.aEs5KIkZw--/YXBwaWQ9eWhvbWVydW47cT04NTtzbT0xO3c9NTgwO2g9Mzg3/http://media.zenfs.com/en/blogs/sptusnflexperts/e0112cam1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Bad Brains schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Nou das dan gelukt.
En RHCP in SB halftime, hopen dat ze Bruno Mars van het podium schoppen.
Dubbelleuk als je ook Patriots-fan bent :) Tegen Denver zal het veel lastiger worden. (en verwacht ik eigenlijk dat ze verliezen)
rgras schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:36:
De run van de Pats was weer erg indrukwekkend, dat kan van pas komen in de kou in Denver / New York.
Over het weer tijdens de Superbowl hebben ze het al een jaar omdat een-of-ander boekje met boerenwijsheden (Farmers’ Almanac) het meest gruwelijke weer voorspelt. En daarom verwacht ik uiterst mild en rustig weer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 14:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Pfffffff waar o waar heen te gaan in Londen....
Miami Dolphins at Oakland Raiders
Detroit Lions at Atlanta Falcons
Dallas Cowboys at Jacksonville Jaguars

Laatste zal al wel lekker koud zijn :P

lions@falcons it is.

[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 15-01-2014 22:59 . Reden: keuze ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik ga naar Dolphins - Raiders, omdat een vriend van mij Dolphins fan is. Met 7 man zitten we bij de end zone! Kan niet wachten hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik sla het dit jaar weer over, er zitten geen matchups bij die mij echt interesseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mrsar schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:36:
Pfffffff waar o waar heen te gaan in Londen....
Miami Dolphins at Oakland Raiders
Detroit Lions at Atlanta Falcons
Dallas Cowboys at Jacksonville Jaguars

Laatste zal al wel lekker koud zijn :P

lions@falcons it is.
Dat is een goed punt, dan lopen die Cowgirls zeker al in winterverpakking -O- ... alhoewel ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/21ajmer.jpg

Kom weer eens wat tegen hier _O- (*spoof*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551906

Leuk dat er hier een NFL topic is, kom het nu pas tegen. Ik ga voor het eerst dit jaar naar de series in Londen, heb een Season Ticket gehaald. Detroit Lions at Atlanta Falcons lijkt mij ook de leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ en maar wachten ...

Mooiste SB matchup (neutraal gezien, imo): Denver vs SF
SB die ik wil zien: New England vs Seattle
SB die ik verwacht: Denver vs Seattle (12e man gaat toch de doorslag geven denk ik zo; had nog wel even het gevoel dat Kaepernick het ging doen vandaag)

Wat jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:23
Ik hoop op denver tegen sf, mn favoriete overgebleven teams en tijdens de sb zit ik in sf, ook niet slecht als ze dan winnen :)

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:28

Niellie41

[object Object]

Defence van de Pats is gatenkaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
OMAHA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
O-ma-ha ... ... ... o-MA-HA hut!

Hmmm :/ , gaat wel zo'n beetje als verwacht ... "sunny with a whole lotta Thomas²" :*)

Brady is zeker vergeten dat ie op hoogte speelt ofzo ... (bij die diepe worpen). Het had heel anders kunnen verlopen zijn als Manning geintercepted was vroeg in de wedstrijd waar het eigenlijk wel 'gemoeten' had ...

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 19-01-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dayum... PFM is the GOAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Wat een fucking geweldig einde van de wedstrijd!!! Seahawks in de Superbowl! Ik ben zo ontzettend blij. Niet te geloven. Het was een wedstrijd die beide kanten op kon, en voor de wedstrijd was het niet te voorspellen. Hawks uiteindelijk met meer lef en grotere plays en daarmee de winst binnen gehaald. Doug Baldwin was overigens voor mij duidelijk MotM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Eindelijk een Pro bowl die aan te gluren is, leuke wedstrijd met een hoop strijd maar ook veel respect zonder laf te worden.
Zeer goeie zet om de Pro bowl een "echte" game te laten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 13:26
En wat zijn de voorspellingen hier voor de Superbowl?
Mijn verwachting Denver - Seattle: 21-14

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 551906

Ik denk dat de Broncos hem wel gaan winnen, hoewel ik het de Seahawks ook wel gun.

Denver 24 - 21 Seattle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik ben heel erg benieuwd. Als Seahawks fan zie ik graag mijn team winnen natuurlijk, maar ik moet realistisch blijven en Manning is bezig met het beste QB seizoen ooit. We hebben nog geen offense gezien dit seizoen als die van de Broncos. Kan onze defense het aan? Het zal heel erg moeilijk worden. Het positieve is dat ik het de Broncos ook wel gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Denk dat ze veel mismatches proberen aan te gaan met Welker / Moreno t.o.v. Sherman en "insert OLB".

De defence zal thuis moeten geven, en Moreno moet samen met de O line een uitstekende wedstrijd hebben.
Het is koud, en Manning is al van de kleine underneath passes. Uiteraard komt dit ook omdat hij gewoon liever weinig yards heeft dan een int om voor de grote yardage te gaan.
Hij heeft met de beide Thomas'en en Decker natuurlijk aardig wat yards after the catch in huis.

Wordt lastig, en de Seahawks offence moet een slechte rungame hebben, denk dat Wilson het niet gaat redden op de pass.

Snel 14 punten achter zetten, dan moet Wilson wel gooien, dan kan het wel is gebeuren dat Denver makkelijk wint.
Elk ander scenario, wordt het een coin toss.

Beste offence tegen de beste defence in jaren... Dat is weer is wat anders dan jarenlang een wildcard teams Superbowl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik heb niet echt iets met deze teams, dus ik hoop dat het gewoon een goede en spannende wedstrijd wordt, want in theorie is het een heel leuk duel.

Als ik ga gokken denk ik dat de Seahawks gaan winnen, met als grootste verschil dat zij meer turnovers gaan genereren, zeg een fumble en een interception meer dan Denver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Grannd

da Granndest

Ik gun het Manning, toch wel een mooie comeback na zijn blessure om de Super Bowl weer te pakken. Het zal niet makkelijk zijn maar ik denk dat ze het wel redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 12:41

jpiwf

licenced pepernootaddict

Hmm, Ik dacht vanavond lekker op de bank de Superbowl te gaan kijken op de BBC, blijkt dat ze de rechten verloren zijn aan Channel 4. Dan maar een stream opzoeken en achter m'n bureau kijken.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

jpiwf schreef op zondag 02 februari 2014 @ 15:51:
Hmm, Ik dacht vanavond lekker op de bank de Superbowl te gaan kijken op de BBC, blijkt dat ze de rechten verloren zijn aan Channel 4. Dan maar een stream opzoeken en achter m'n bureau kijken.
NFL GamePass, dat is gratis in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:31

Brons

Fail!

Ik heb in het verleden ook GamePass (gratis) gebruikt. Echter nu wil die website een pakket aan mij verkopen om de Superbowl te kijken. Is dit normaal zolang de wedstrijd nog niet begonnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-05 08:55
Fox zendt hem vanavond ook uit naast foxsports. Is wel met Nederlands commentaar, op foxsports is het Engels.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Brons schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:58:
Ik heb in het verleden ook GamePass (gratis) gebruikt. Echter nu wil die website een pakket aan mij verkopen om de Superbowl te kijken. Is dit normaal zolang de wedstrijd nog niet begonnen is?
Draai je toevallig een proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-05 13:03
Brons schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:58:
Probeer het eens via deze link? De "homepage" is namelijk niet heel erg duidelijk.

http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

rgras schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:54:
[...]

Draai je toevallig een proxy?
Nope. Meerdere browsers en pc's getest. Heb een .nl host.

Maar begrijp dus dat het niet klopt als ik op dit moment moet betalen op de gamepass website?
danslo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:55:
[...]

Probeer het eens via deze link? De "homepage" is namelijk niet heel erg duidelijk.

http://gamepass.nfl.com/nflgp/console.jsp
Krijg een groot scherm over waar in het verleden de video zat. Of ik €7,99 wil aftikken.

[ Voor 36% gewijzigd door Brons op 02-02-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Als je in Nederland, Nieuw-Zeeland of Argentinië woont heb je sinds augustus(?) 2011 niet voor deze dienst hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-05 12:14
Ik kan het wel gewoon kijken zonder te betalen? Misschien moet je inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Kan alleen maar registeren via de €7,99 subscribe knop.

Ik denk dat er iets fout gaat bij NFL en om een of andere reden mij zien als niet-Nederlander. Ik stuur ze wel een e-mailtje en kijk vanavond wel via een alternatieve bron. Wel jammer want de kwaliteit van de officiele stream is wel altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Probeer anders eens een Nederlandse proxy te draaien, je modem te resetten etc. etc.
Overigens kan je het ook via Fox kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Mja, helpt allemaal niet en om mijn verkeer te routeren via een proxy vind ik iets te veel gedoe. Ik ga Fox Sports 4 kijken via de account van een collega, het Nederlandse commentaar hoef ik niet :)

Heb ook al een antwoord terug van Gamepass. Mijn *.static.chello.nl adres zou een VPN dienst zijn en ik moet maar met mijn provider contact opnemen voor een ander ip-adres 8)7. Geen gamepass meer voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anders gewoon lekker hier kijken: http://www.wiziwig.tv/ (http://www.wiziwig.tv/bro...atchid=239922&part=sports)

Even AceStream alvast installeren voor de hoge kwaliteitstreams.

[ Voor 34% gewijzigd door Megamind op 02-02-2014 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Brons schreef op zondag 02 februari 2014 @ 20:01:
[...]
Krijg een groot scherm over waar in het verleden de video zat. Of ik €7,99 wil aftikken.
Dat kreeg ik twee weken geleden ook een paar keer tussendoor maar bij opnieuw laden kon ik weer gewoon kijken :) . Idd, niet op BBC dus vraag me af of FOX eigen commentaar gaat doen maar dat zal wel. Ook geen zin in een stream die steeds moet bufferen straks maar kan nu gewoon Gameday Morning kijken.
Ik ga eens lekker voor Denver zijn straks waar ik oorspronkelijk direct voor Seattle was :$ (en wel van een snoeiharde/dominante defense hou). Terug naar het pro-Manning kamp; mischien omdat ze toen van de Bears wonnen dat het bekoeld was tot nu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Het normale Fox-kanaal heeft Nederlands commentaar, Fox Sports heeft de originele feed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wel leuk om te zien dat Fox Sports ook iets anders uitzendt dan voetbal. :) Geeft hoop voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja zoiets dacht ik al. Toen met die Thanksgiving uitzending dacht ik te herinneren dat het in het begin nog in het engels was ...
Fox Sports met NFL in Nederland betekend vast dat GamePass volgend jaar niet meer gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:36

Hu9o

Schokkend

Nou de game gaat bijna beginnen. Echt iedere bar in de buurt hier in USA zit al lekker vol met football shirt dragende mensen.

De wings staan klaar, ben er klaar voor.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52990

Afbeeldingslocatie: http://forum-s3.pinside.com/201402/1424043/184914.gif
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
helemaal klaar voor via http://www.hdfoots.com/stream1.html :) can't wait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
http://www.wiziwig.tv/link.php?matchid=239922&lid=4862
5Mbit FHD als je het echt goed wilt zien, is wel in Russisch :+

[ Voor 6% gewijzigd door Megamind op 02-02-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
haha, ja... nou ... als je een betere stream hebt in engels? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 17:19

KoffieNT

banaan

Ik kijk via Fox HD (UPC) het beeld en via de link van ido het (originele) geluid. Dat nederlandse commentaar vind ik maar niks :p.

[ Voor 3% gewijzigd door KoffieNT op 03-02-2014 00:22 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Helaas kan ik zelf geen betere stream vinden in het Engels. Heb wel Spaans, Frans en Russisch maar blijkbaar zitten alle Amerikanen in de kroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
GAME ON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05 16:08
Ik gebruik de Gamepass. Uitstekende kwalititeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:08

RBH

me_mrtn schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:31:
Ik gebruik de Gamepass. Uitstekende kwalititeit.
+1. d:)b

Eigenlijk wel benieuwd; hoe groot is de kans dat je twee tickets kan krijgen voor de Superbowl? Dus zeg maar in het stadion zitten. Ik neem aan heel klein en ik zou ook niet weten hoe je die zou moeten krijgen, maar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 00:22
Enige nadeel van de gamepass is dat er een kleine delay in zit. Als je alleen kijkt niet erg, maar als je tegelijk aan het chatten bent met iemand die in amerika op tv kijkt erg irritant :X (de stream die eerder genoemd is loopt een stuk meer synchroon. Maar daar staat 'play again' in midden in beeld, en hij hapert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:55
Megamind schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:27:
Helaas kan ik zelf geen betere stream vinden in het Engels. Heb wel Spaans, Frans en Russisch maar blijkbaar zitten alle Amerikanen in de kroeg.
Ik kijk nu de Bloodzeed [EN] 2000 kbps stream in AceStream van de wiziwig page en die doet het nu prima.
http://www.wiziwig.tv/bro...atchid=239922&part=sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De delay met de Gamepass is best aanzienlijk zelfs, kleine minuut, maar ach, ik zit dan weer niet te chatten met anderen dus die delay boeit me niet.

Het commentaar op Fox NL is vreselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik krijg helaas geen data meer op de gamepass :( Elke keer timet de pagina out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RBH schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:34:
Eigenlijk wel benieuwd; hoe groot is de kans dat je twee tickets kan krijgen voor de Superbowl? Dus zeg maar in het stadion zitten. Ik neem aan heel klein en ik zou ook niet weten hoe je die zou moeten krijgen, maar toch?
Als je voor de sfeer en het bier gaat kan je beter in een kroeg gaan zitten :P

Afbeeldingslocatie: http://f2.thejournal.ie/media/2014/02/beer-10.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kijk op skysports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:05
krijgen we op fox de reclame en de halftime show? Vast niet, jammer dat vind ik bijzonder an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-05 17:19

KoffieNT

banaan

zeg ehh, wannee gaan die Broncos beginnen met scoren?

Ik denk dat op Fox de halftimeshow wel te zien is omdat de Nederlandse commentator net zei dat 'we ons daar op konden gaan verheugen'. Reclames zien wij inderdaad niet.
El Jefe schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:55:
[...]

Als je voor de sfeer en het bier gaat kan je beter in een kroeg gaan zitten :P

[afbeelding]
Wat? 12dollar voor een biertje. Wat een grap 7(8)7

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Helaas geen halftime show voor Gamepass viewers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-05 21:48

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Megamind schreef op maandag 03 februari 2014 @ 02:02:
Helaas geen halftime show voor Gamepass viewers?
Ik heb weer beeld hoor!
Hoop wel dat hij daar op komt, anders maar kijken wat Fox laat zien

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
rblommers schreef op maandag 03 februari 2014 @ 00:38:
Enige nadeel van de gamepass is dat er een kleine delay in zit. Als je alleen kijkt niet erg, maar als je tegelijk aan het chatten bent met iemand die in amerika op tv kijkt erg irritant :X (de stream die eerder genoemd is loopt een stuk meer synchroon. Maar daar staat 'play again' in midden in beeld, en hij hapert)
Beetje vervelend inderdaad, ik kijk met m'n vriendin op Skype en moet haar iedere keer een boze blik toewerpen als ze weer eens aan het juichen is terwijl ik nog een minuut achter loop.

That being said... Go Seahawks! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben benieuwd of de Broncos dit nog kunnen herstellen. Lijk net of ik naar de Bears aan het kijken ben hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-05 21:48

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Het zal inderdaad lastig worden om dit nog om te buigen.. Ze kunnen dan wel de beste aanval hebben dit seizoen maar als je de ballen inlevert heb je daar niet veel aan..

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
lolwut..bye bye bronco's :D

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Wat een opening 2de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-03 13:45

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Wow, de tweede superbowl die ik in mijn leven kijk en meteen ook de tweede roflstomp die ik te zien krijg.

(vorige was 2003, die stomp van de Buccaneers)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Kan nog vanalles gebeuren...

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Vraag me af of de Bronco's nog gaan scoren.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anesthetize
  • Laatst online: 20-05 11:10
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ndbAOsw.gif

*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-05 12:41

jpiwf

licenced pepernootaddict

RBH schreef op maandag 03 februari 2014 @ 03:07:
Vraag me af of de Bronco's nog gaan scoren.. :')
Je wordt op je wenken bediend :P
Niet dat ze die 28 punten nog gaan goedmaken denk ik.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

jpiwf schreef op maandag 03 februari 2014 @ 03:13:
[...]

Je wordt op je wenken bediend :P
Niet dat ze die 28 punten nog gaan goedmaken denk ik.
Haha, ik zie het.

En nee, zoveel punten gaan ze niet goed maken meer.. Wat ik overigens niet erg vind. Go Seahawks. :)

[ Voor 7% gewijzigd door RBH op 03-02-2014 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 14:48

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Neuh,en de defense van de hawks staat als een huis.maar blij dat ze in ieder geval iets hebben gescored.
had echt veel meer van deze ploegen samen verwacht...maarja manning had nog geen slechte wedstrijd gehad :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Nou dat was geen verassende uitkomst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-05 17:19
Was duidelijk dat dit na 12 seconden al niks ging worden met Manning, verder zeker genoten van de wedstrijd, wat een defence van de Seahawks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Iemand had een paar dozen Snickers moeten uitdelen bij de Bronco's... die gasten speelden als oude vrouwtjes =(

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 23:23

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het liep inderdaad voor geen meter bij de Bronco's. Maar ik gunde Seattle het wel meer, daarbij wint best defense het meestal van best offense. Maar zo'n éénzijdige partij had ik van te voren echt niet zien aankomen.

En wtf, maar 1 Red Hot Chili Peppers liedje?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ik vond de half time show wel wat tegenvallen, Bruno Mars is sowieso al geen favoriet hier, maar toch was het wel wat saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:32

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nou, dat was zo ongeveer de meest eenzijdige en daardoor saaie Super Bowl die ik ooit heb gezien. De Seahawks kregen na 12 seconden het momentum en zijn daarna geen moment in de problemen geweest. Zolang de Broncos defense geen TD's opgaf zag ik het nog spannend worden, maar toen de turnovers begonnen te komen was het snel over. Die kickoff return was enkel de laatste nagel in de doodskist, eigenlijk was het daarvoor al zo goed als gespeeld. De return zelf was geweldig maar je kunt wel de nodige vraagtekens zetten bij de kick en de manier waarop deze werd verdedigd. Matt Prater zou in staat moeten zijn de kickoff door de endzone te trappen maar deze haalde dat lang niet, en Harvin kreeg de bal pas na een stuit die de defense net een seconde extra had moeten geven om hem te tackelen. Dat dat niet lukte was tekenend voor de een pot waarin de Broncos op alle vlakken minder waren dan wat ze in de voorgaande wedstrijden hadden laten zien.

De eerste INT was echt een fout van Manning zelf, die 2e kon hij niets aan doen, en dat z'n meest betrouwbare receiver nadat ze eindelijk een keer een echt goede passing play neerzetten zich direct een strip-fumble laat aansmeren was tekenend voor de hele wedstrijd. Broncos kwamen geen moment in het ritme en moesten knokken voor iedere yard (ze hadden op een gegeven moment een drive van dik 8 en een halve minuut die nog geen 60 yards opleverde, en eindigde in een INT), en dat was volledig de verdienste van de Seahawks. Ze speelden geconcentreerd, gaven niets weg en heersten overal.

Op zich wel jammer, ik hoopte op winst voor de Broncos als perfecte afsluiter van een fenomenaal seizoen voor Manning maar niet voor de eerste keer lukt het op het meest cruciale moment niet - hoewel je de Seahawks tekort zou doen om deze slachting te wijten aan zijn falen.
Voor de kijker misschien ook wel minder leuk, ik kijk liever naar goede offense dan naar zo'n shut down defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd

Grannd

da Granndest

Dat de kickoff van de 2e helft (veel) te kort was, was juist expres om Harvin geen ruimte te geven. Er zouden 3 Broncos op de bal moeten staan toen die landde, de Seahawks hadden ook wel geluk met een stuit die bijna perfect was voor Harvin. Dan nog zouden ze Harvin gewoon tegen hebben moeten kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:32

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die return mocht natuurlijk nooit gebeuren maar als je Harvin geen ruimte wilt geven, waarom trap je die bal dan niet door de endzone heen? Touchback en gewoon beginnen vanaf de 20. Prater heeft daar met gemak het been voor. De coaching van de Broncos was blij vlagen onbegrijpelijk. Eerst een zinloze challenge op een pass waarvan iedereen zag dat het geen lateral was, vervolgens die veel te korte kickoff en later nog een punt op de 39 yard line van Seattle terwijl je 29 punten achter staat. Ik snapte er niet veel van :) Het maakte niet het verschil tussen winst of verlies maar met slimmer spel van Denver-zijde was het niet zo'n veegpartij geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Zo, die was leuk :+ . Stiekum kon ik vanaf het begin wel meteen genieten van de Legion-of-Boom & Co. en kan ook meteen terugkomen op de vraag van een tijdje terug: "Manning of Brady?"
Die eerste INT vond ik echt typisch Manning (in de playoffs) maar de laatse jaren vond ik Brady er ook wel een handje van gekregen hebben vandaar dat ik het nog maar even open liet/weer open zette.
Ik gunde Manning best nog een ring of twee en Seattle, zo jong als ze zijn, zag ik nog wel een paar keer terugkomen de komende jaren dus dat zou nog wel goed komen.
Raar genoeg had ik wel een voorgevoel van een blowout wedstrijd maar niet specifiek van de een of de ander. Had ook veel meer een running game van Denver verwacht maar dat gaven ze wel heel snel op :/
Halftime show was idd allesbehalve memorabel; performance was wel goed maar een show was het verder allerminst.
Die challenge leek me in eerste instantie ook kansloos maar in de herhaling gelet op de positie van de bal en niet de spelers was het volgens mij nog best krapjes aan (maar zo'n goede angle kregen we nou ook weer niet te zien op FOX). Andersom was een lateral van Manning als pass geteld in de laatste wedstrijd van het reguliere seizoen maar achteraf opgemerkt als lateral waardoor normaal gesproken hij het yards record niet verbroken had maar dat hebben ze maar door de vingers gezien :D [maar dat was hier volgens mij al langsgekomen]

Ergerlijk jaarlijks f(abeltje)eitje bij de [NL] verslaggeving: de Superbowl wordt door 1 miljard mensen gekeken :F

Kaartjes waren in jaren niet zo goedkoop geweest las ik in een artikel. Voor iets van $800 kon je ze al krijgen via de handelaren vs normaal iets van $2000; normaal gesproken is er niet aan te komen in de officiele/reguliere verkoop geloof ik ...

[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 04-02-2014 21:59 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste