[American Football] Season 2013/2014

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10
Voor al diegene die het nog niet weten.
De NFL gamepass is wederom gratis dit jaar.

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secure/schedule

Alle wedstrijden en actualiteiten die je maar wilt hebben.
Wil best de OP van 2012 hierin posten, als we hier een 2013/2014 post van gaan gaan maken.

Wiki onzin en zin.

Hoe goed ken je de NFL rules;

http://translate.google.c...you-really-know-nfl-rules

2013 Nieuwe regels;

Nieuwe NFL regel zal dij en kniebeschermers vereisen, en sommige Cleveland Browns zijn een van de spelers die het niet leuk vinden.

Google translate is een mofo, dus bij deze de Amerikaanse verise.

The 94th regular season of the NFL is just around the corner and teams will begin training camp later this month.

Things will look a little bit different on the football field during the 2013 season with the leagues new rule changes which were passed during the NFL owners meetings in March.

Here is a reminder ahead of time so you don’t jump up and down when a flag is or isn’t thrown.

Abolishing the ”Tuck Rule” adopted in the 1999 season.

With a vote of 29-1 (Patriots Owner Robert Kraft and Redskins Owner Daniel Snyder abstaining, and Steelers Owner Art Rooney III voting against it) the quarterback saving rule is now a thing of the past. Love it or hate it, but in 2013 it will now be ruled a fumble when a quarterback loses possession of the ball after a pump fake while bringing the ball back to his body.

Tight ends and H-backs will now be permitted to wear numbers 40-49.

Stop the presses! In years past the leagues tight ends were only permitted to don jersey numbers 80-89.

“Peel-back” blocks will now result in 15-yard personal foul penalties anywhere on the field.

Previously, these type of blocks were permitted within the “tackle box.” A player makes a peel-back block when he is moving toward his goal line, approaches an opponent from behind or the side, and makes contact below the waist. The penalty will be 15 yards. Really under no circumstances will you be permitted to block low below the waist when you’re blocking back towards your own end line,” said Rams coach Jeff Fisher in a league press release, co-chairman of the competition committee about the rule change.

On field goal attempts, long snappers will now be considered defenseless players.

The Ravens Morgan Cox should love this new rule change. The defense can have no more than six players on one side of the ball at the snap (5 yard penalty), and players not on the line cannot push teammates into blockers (15 yard penalty).

Modifying the “no-challenge” rule adopted in the 2012 season to eliminate the automatic “no-review” penalty when a coach challenges a play that is automatically reviewed by the replay booth (turnovers, scoring plays, and any play inside of the 2:00 warning).

Teams will now be charged a time-out when a coach throws a challenge flag on a booth-reviewable play (but they get the time out back if the play is reviewed and overturned) as well as a 15-yard unsportsmanlike conduct penalty, but the play is still reviewed if the replay booth believes a review is necessary. This change was prompted after last season’s Thanksgiving Day game when Detroit Lions’ head coach Jim Schwartz (Halethorpe, Maryland) threw a challenge flag on a play where Houston Texans’ running back Justin Forsett’s knee touched the ground, but was able to get up and score a touchdown.

Any player at least three yards downfield or outside of the “tackle box” will be penalized 15 yards for leading with the helmet on hits.

Perhaps the most debate by owners came with the crown of the helmet hits rule, which will affect running backs the most. The vote was 31-1 with the Cincinnati Bengals voting against the new rule. This rule will no doubt affect the way ball carriers will play the game. It will now be a 15-yard penalty if a player who is more than three yards downfield or outside of the tackle box delivers a blow with the crown of his helmet. If the offensive and defensive player each lowers his head and uses the crown of the helmet to make contact, each will be penalized.

[ Voor 118% gewijzigd door Bad Brains op 17-07-2013 05:57 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Afbeeldingslocatie: http://www.dallascowboys.com/assets/images/imported/DAL/photos/clubimages/2013/03-March/Hof-game-031913_650.jpg

Morgen Hall of Fame Game
SUN, AUG 4 TIME (ET) TV LOCATION
Miami at Dallas 8:00 PM NBC Fawcett Stadium

Afbeeldingslocatie: http://www.sportsbettingonline.ag/wp-content/uploads/2013/07/2013-NFL-Preseason.jpg

Preseason gaat volgende week van start.
Dit zijn de wedstrijden die eraan komen.

Week 1

THU, AUG 8 TIME (ET) LOCATION

Baltimore at Tampa Bay 7:30 PM Raymond James Stadium
Cincinnati at Atlanta 8:00 PM Georgia Dome
St. Louis at Cleveland 8:00 PM FirstEnergy Stadium
Washington at Tennessee 8:00 PM LP Field
Denver at San Francisco 9:00 PM Candlestick Park
Seattle at San Diego 10:00 PM Qualcomm Stadium

FRI, AUG 9 TIME (ET) LOCATION

NY Jets at Detroit 7:30 PM Ford Field
New England at Philadelphia 7:30 PM Lincoln Financial Field
Miami at Jacksonville 7:30 PM EverBank Field
Chicago at Carolina 8:00 PM Bank of America Stadium
Houston at Minnesota 8:00 PM Mall of America Field
Kansas City at New Orleans 8:00 PM Mercedes-Benz Superdome
Arizona at Green Bay 8:00 PM Lambeau Field
Dallas at Oakland 10:00 PM O.co Coliseum

SAT, AUG 10 TIME (ET) LOCATION

NY Giants at Pittsburgh 7:30 PM Heinz Field

SUN, AUG 11 TIME (ET) LOCATION

Buffalo at Indianapolis 1:30 PM Lucas Oil Stadium

[ Voor 4% gewijzigd door Bad Brains op 03-08-2013 17:51 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-05 13:21
Whut, gratis NFL kijken betekent dat, of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 16:19
Lijkt het wel op inderdaad. Mooie service, blijkbaar alleen voor mensen buiten de US (en wat omliggende landen)
*NFL Game Pass is being offered for free in your territory. The availability of free access to NFL Game Pass is not guaranteed and may be terminated by the NFL at any time. Certain restrictions apply. NFL Game Pass is only available to users located outside the United States, Mexico, Bermuda, Antigua, the Bahamas, and any U.S. territories, possessions and commonwealths. Game broadcasts included in the service are available only in English. For a full description of device-specific features, requirements, limitations, and other information, visit our FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
TB1989 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 17:58:
Whut, gratis NFL kijken betekent dat, of lees ik het verkeerd?
Dat lees je goed, je kunt ook alle wedstrijden later kijken.
Dus als je het niet kan opbrengen om de nacht door te kijken, kijk je het in de ochtend als je wakker wordt.
Er komt een drop down menuutje en dan kan je de week kiezen, en op die pagina dan weer de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gloeiende gloeiende, ESPN America is er mee gekapt. Veel van mijn NFL kijken gebeurde bij die zender. Nu hebben we voor de games de Game Pass, dat scheelt. Wat doen jullie voor die 'bij' programma's? Highlights, analyse, dat soort dingen. Want het NFL Network gedeelte werkt bij mijn Game Pass niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 18:11

Ypho

Allround Nerd

Ik heb de NFL app inmiddels voor het tweede seizoen. Heerlijk kijken via Airplay op de gewone TV, voor niks... Heb gisteren de eerste 20 minuten van de HoF wedstrijd gekeken, vanavond weer verder kijken. Heb erg zin in het seizoen! Ik zal de regelwijzigingen ook eens doornemen, had ik nog niets over gelezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Ypho op 07-08-2013 13:34 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

Niellie41

[object Object]

Sagaris schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:29:
Gloeiende gloeiende, ESPN America is er mee gekapt. Veel van mijn NFL kijken gebeurde bij die zender. Nu hebben we voor de games de Game Pass, dat scheelt. Wat doen jullie voor die 'bij' programma's? Highlights, analyse, dat soort dingen. Want het NFL Network gedeelte werkt bij mijn Game Pass niet.
Ik ziet het nu ook :(
Samen met MotorsTV was dat de reden dat ik een plus pakket nam bij mijn TV aanbieder. Met ESPN weg en veel race series ook HD streams aanbieden, dan ga ik dat plus pakket maar opzeggen. Gelukkig wel gratis die NFL pass. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Pre-season is zojuist begonnen! Heerlijk! Baltimore tegen Tampa. Later vanavond Seattle tegen San Diego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-05 09:43

Grannd

da Granndest

Pre-season stelt nooit zoveel voor, behalve dat het begin van het seizoen steeds dichterbij komt, en dat is altijd goed.

Ik ga dit jaar naar de Steelers - Viking game in Wembley op 29 september 8) Ben erg benieuwd hoe het is om een wedstrijd live mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529496

Dat is raar NFL Network hoort het gewoon te doen. Is ook uitermate tof vind ik. ESPN trek ik echt niet. Skip Bayless |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
[b][message=40676618,noline]
Ik ga dit jaar naar de Steelers - Viking game in Wembley op 29 september 8) Ben erg benieuwd hoe het is om een wedstrijd live mee te maken.
Geen San Fransisco? Alhoewel niet mijn team, leuke spelers en spelen ook in de UK.
Steelers zijn wellicht op hun weg terug, maar denk dat de Vikings met 3 1st draft picks gaan winnen.

Rd 1, Pick 23 (23) Floyd, Sharrif DT
Rd 1, Pick 25 (25) Rhodes, Xavier CB
Rd 1, Pick 29 (29) Patterson, Cordarrelle WR

Als ze iedereen aan het ballen krijgen, want ze missen een hoop op defence.
Maja als je Sir Adrian Peterson hebt.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-05 09:43

Grannd

da Granndest

Eigenlijk doen allevier de teams die dit jaar naar London gaan mij niet zoveel, maar Steelers - Vikings is op papier een spannendere match-up dan 49ers - Jags.

Hoop en denk ook dat de Vikings gaan winnen, maar ik hoop vooral op een hoop spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-05 15:55
ESPN is eruit omdat we tegenwoordig fox sports in NL hebben :|

maar goed, Vanavond pats-eagles, ok het is pre-season, maar het gaat tussen mij en me american football maatje en de wedstrijd is normaal maar 1x in de 6 jaar, dus ik zit klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Grannd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:29:
Pre-season stelt nooit zoveel voor, behalve dat het begin van het seizoen steeds dichterbij komt, en dat is altijd goed.

Wij gaan naar de Niners-game. De dag daarvoor naar The Book of Mormon, en met een vestiging van zowel Shake Shack als Five Guys in Covent Garden kunnen we er een mini-VS vakantie van maken :D.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anesthetize
  • Laatst online: 22:33
zit ook even een stukje seahawks te kijken, begint toch weer te kriebelen ondanks dat ik een dramatisch seizoen verwacht van mijn cluppie (jets...tja -O- ).

/zeikmodus
2 jaar geleden heb ik betaald voor gamepass. de hoogste kwaliteit stream was toen volgens mij 10.000Kbps, en dat liep als een zonnetje. vorig jaar werd het dus gratis, was het (net als nu zo te zien) maximaal 4500Kbps en had ik, vooral tijdens de vroege zondag wedstrijd, heel veel last van bufferen, streams die er mee kapten of verder gingen op lage kwaliteit... hadden jullie daar ook last van?

ik vraag me af of dat nou lag aan m'n router die mogelijk toen al gaar was (deze week definitief afgeschreven), of dat het kwam omdat het opeens gratis was en er veel meer mensen keken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
anesthetize schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:20:
zit ook even een stukje seahawks te kijken, begint toch weer te kriebelen ondanks dat ik een dramatisch seizoen verwacht van mijn cluppie (jets...tja -O- ).

/zeikmodus
2 jaar geleden heb ik betaald voor gamepass. de hoogste kwaliteit stream was toen volgens mij 10.000Kbps, en dat liep als een zonnetje. vorig jaar werd het dus gratis, was het (net als nu zo te zien) maximaal 4500Kbps en had ik, vooral tijdens de vroege zondag wedstrijd, heel veel last van bufferen, streams die er mee kapten of verder gingen op lage kwaliteit... hadden jullie daar ook last van?

ik vraag me af of dat nou lag aan m'n router die mogelijk toen al gaar was (deze week definitief afgeschreven), of dat het kwam omdat het opeens gratis was en er veel meer mensen keken...
in mijn betaalde periode was 3000 nog het max haalbare en het laatste jaar voor het gratis werd kwam de 4500 optie pas.
en heb voor de rest geen last van uitvallen en bufferen, alleen als ik 4 games tegelijk kijk wil er wel is 1tje even haperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:11
Gisteren mijn eerste football wedstrijd ooit gekeken. Hoewel ik van te voren dacht dat het niets iets voor mij was, beviel het me goed. Via league pass gekeken en die levert goede kwaliteit. Zeker als je het vergelijkt wat voor streams je op het internet wel eens vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik kijk al weer uit naar het nieuwe seizoen. Ik ben benieuwd of de trend van de afgelopen jaren doorzet en we weer meer invloeden uit het college football te zien krijgen in de NFL. Meer hurry-up en read-option? Het kan ook "mindere" teams helpen als ze minder conventioneel spelen en als teams het goed weet uit te voeren kan het zeer vermakelijke wedstrijden opleveren. (bijna alle wedstrijden van de Redskins vorig jaar waren leuk om naar te kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Grannd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:29:

zie ik je daar :P
Heb mijn terrible towel al klaar liggen :P

Heb er ook weer reuze zin in,dit gaat NFL livegame nr 15 worden ofzo,waarvan 10 in de VS zelf :) altijd handig als je voor je werk in Pittsburgh moet zijn en je vrienden heb wonen in de VS waardoor je ook nog wel eens naar college games kan (vind ik leuker) zonder al teveel verblijfskosten _/-\o_

1 ding weet ik,je gaat het geweldig vinden

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Laatst online: 22:51

Gotiniens

Fairly odd Tim

Andamanen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:55:
(bijna alle wedstrijden van de Redskins vorig jaar waren leuk om naar te kijken)
Had RGIII daar geen groot aandeel in? Ik ben bang dat hij dit seizoen niet zoveel gaat spelen, zijn knie blessure gaat een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Natuurlijk! Maar vijf jaar geleden zouden ze denk ik niet gedurft hebben om zo veel over te nemen uit zijn playbook van college. Ik weet niet of ze na zijn vreselijke blessure denken dat het een verkeerde beslissing was, maar het was zo leuk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
Begint weer te komen en ik heb er weer zin in!
Vind het wel erg jammer van ESPN America omdat ik nu geen NCAA games meer kan kijken zonder €110 neer te moeten leggen voor ESPN Player. :(

Als goedmakertje in oktober dan maar live naar college football gaan. Vorig jaar bij ECU geweest wat mij er goed beviel en dat heeft zeker bijgedragen aan mijn football-fever van de laatste 3 jaar.

Ik moet alleen nog eens een favoriet NFL team "kiezen", dat maakt de beleveing voor mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Als je live wilt kijken moet je misschien voor een "kleiner" team gaan, want die moeten meestal op zondagmiddag spelen. Zelf vind ik de sfeer bij de avondwedstrijden van de grote teams altijd wel beter (op TV merkbaar), maar ik kijk altijd op ma-di-wo een paar leuke wedstrijden van dat weekend. (spoilers vermijden is gelukkig erg makkelijk in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:37
Mijn voorkeur ging toch al uit naar de Carolina Panthers, dus dat komt eigenlijk wel goed uit. Die werken eigenlijk al hun wedstrijden af op zondag 1pm. Keuze is dan snel gemaakt!

GO PANTHERS! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Andamanen schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:19:
Als je live wilt kijken moet je misschien voor een "kleiner" team gaan, want die moeten meestal op zondagmiddag spelen. Zelf vind ik de sfeer bij de avondwedstrijden van de grote teams altijd wel beter (op TV merkbaar), maar ik kijk altijd op ma-di-wo een paar leuke wedstrijden van dat weekend. (spoilers vermijden is gelukkig erg makkelijk in Nederland)
het is maar wat je makkelijk noemt, ik heb altijd grote moeite om niet direct naar nfl.com te gaan als ik maandag opsta :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

is wel weer heerlijk om de games te kijken,kan ook niet wachten om op zaterdag/zondag in een sportcafe te zitten in openingsweekend,zoveel games tegelijk is een geweldige ervaring terwijl allerlei fans er zitten (2 jaar terug was ik in key west op dat moment) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zijn er mensen die een Fantasy Football League willen beginnen?
Ik heb een Engelsman dus we zijn met zijn tweeën.
Alles wordt gedaan in de Engelse taal, we zijn NFL.com en FOX.com aan het bekijken (FOX is van de serie "The League")

Als er 6 mensen bijkomen maak ik een account aan.
League draw is rond.. uhm 1 september. Moet dus snel reageren.
(zie mijn profiel / email)

edit: eerste 6 zijn aangenomen, tenzij je en een ongelooflijke prutser bent. no pun intended. O-)

[ Voor 11% gewijzigd door Bad Brains op 17-08-2013 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik zat even de wijzigingen in mijn Patriots door te kijken en ik was wel verrast dat Wes Welker weg is. ;(
De rookie recievers moeten aan de bak.

Verder ben ik wel blij met Adrian Wilson en Leon Washington, heb ik geen idee wat ze met Tebow moeten en zal ik maar niets zeggen over Aaron Hernandez (hoe stom kun je zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Andamanen schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 13:57:
Ik zat even de wijzigingen in mijn Patriots door te kijken en ik was wel verrast dat Wes Welker weg is. ;(
De rookie recievers moeten aan de bak.

Verder ben ik wel blij met Adrian Wilson en Leon Washington, heb ik geen idee wat ze met Tebow moeten en zal ik maar niets zeggen over Aaron Hernandez (hoe stom kun je zijn).
Aaron Hernandez heeft een behoorlijke boo boo gedaan en is toen uit het team getrapt.
Tebow zit daar omdat de oude coach van de Bronco's (die hem gedraft heeft) daar zit.
Welker is naar Denver omdat de Pats geen ruimte meer hadden in hun geld plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik doelde met "hoe stom kun je zijn" dan ook op Hernandez zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik wilde dus zojuist ook even ESPN America kijken op tv en tot m'n verbazing is heel die zender ineens verdwenen. Even gegoogled en ja hoor ESPN America is er per 1-8-2013 mee gekapt. Ook handig dat CanalDigitaal je dat even laat weten...

Het enigste dat ik echt actief kijk / keek op ESPN was de NFL maar dat gaat op deze manier dus niet meer. Heb iets gelezen dat wellicht Sport1 dat gaat oppakken en voor zover ik weet doet Sport1 in Duitsland dat al maar dat terzijde.

Hoe is die gamepass gratis voor jullie? Via die allereerste link in de startpost kom ik wellicht in de Gamepass terecht maar daar kan ik niets bekijken, ook geen games uit Preseason 2. Heb ook de app even geprobeerd op m'n iPad en nadat ik een account heb aangemaakt (met NL adres, via facebook) krijg ik daar welgeteld een preview van 5 minuten en that's it. Nu krijg ik alleen de mogelijkheid om een in app aankoop van 179 euro te doen...

Mis ik iets?

Edit: ik mis blijkbaar inderdaad iets. In NL en een paar andere landen is die GamePass blijkbaar idd gratis... 10 km over de grens in duitsland gaat die vlieger blijkbaar niet meer op =(

[ Voor 9% gewijzigd door C.44 op 21-08-2013 20:07 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Denniz0229
C.44 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:18:
Ik wilde dus zojuist ook even ESPN America kijken op tv en tot m'n verbazing is heel die zender ineens verdwenen. Even gegoogled en ja hoor ESPN America is er per 1-8-2013 mee gekapt. Ook handig dat CanalDigitaal je dat even laat weten...

Het enigste dat ik echt actief kijk / keek op ESPN was de NFL maar dat gaat op deze manier dus niet meer. Heb iets gelezen dat wellicht Sport1 dat gaat oppakken en voor zover ik weet doet Sport1 in Duitsland dat al maar dat terzijde.

Hoe is die gamepass gratis voor jullie? Via die allereerste link in de startpost kom ik wellicht in de Gamepass terecht maar daar kan ik niets bekijken, ook geen games uit Preseason 2. Heb ook de app even geprobeerd op m'n iPad en nadat ik een account heb aangemaakt (met NL adres, via facebook) krijg ik daar welgeteld een preview van 5 minuten en that's it. Nu krijg ik alleen de mogelijkheid om een in app aankoop van 179 euro te doen...

Mis ik iets?

Edit: ik mis blijkbaar inderdaad iets. In NL en een paar andere landen is die GamePass blijkbaar idd gratis... 10 km over de grens in duitsland gaat die vlieger blijkbaar niet meer op =(
heb je geen nederlandse vriend waarvan je zijn IP-adres en dus locatie even kan lenen :9

• Ezequiel
Of je gebruikt even een publieke VPN verbinding. Vanuit Duitsland naar een Nederlands IP adres zijn de snelheden vaak hoog genoeg om kwalitatief goede streams te kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik heb inderdaad via een VPN nu een verbinding weten te leggen. Als eenmaal de stream loopt verbreek ik de connectie via de VPN en heb ik gewoon de volledige bandbreedte van m'n verbinding ter beschikking =)

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Mooi om te lezen dat het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Zo! ronde 1 zit er alweer op.

gelukkig hebben de pats net aan weten te winnen van de bills....
alleen helaas zie ik de rest van het seizoen somber in als we op deze manier spelen.

eigenlijk ook geen enkel team gezien wat echt uitblonk behalve de broncos.
als ik nu geld zou moeten zetten dan zijn hun ook me eerste keuze voor de SB.

tevens nog een leuke site als je van AF humor houd: http://profootballmock.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Denniz0229 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:58:

OMG :tl;dr (but i did) maar funny as fuck

http://profootballmock.co...-facebook-and-theyre-off/

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Denniz0229 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:58:
Zo! ronde 1 zit er alweer op.

gelukkig hebben de pats net aan weten te winnen van de bills....
alleen helaas zie ik de rest van het seizoen somber in als we op deze manier spelen.

eigenlijk ook geen enkel team gezien wat echt uitblonk behalve de broncos.
als ik nu geld zou moeten zetten dan zijn hun ook me eerste keuze voor de SB.

De matige wedstrijd tegen de Bills is een jaarlijkse traditie volgens mij. Ik maak me nog geen zorgen.

En verder in week 1: Chip Kelly spread offense *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

Niellie41

[object Object]

Ik vond het ook meevallen. Een mindere eerste wedstrijd zegt toch niets over de rest van het seizoen? :? Daarbij komt nog dat bij AF elke kleine fout grote gevolgen kan hebben. Dat is het aard van het spelletje.

Ik heb wel vertrouwen in de Pats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:11
Afgelopen nacht speelden ze anders ook niet echt goed. Maar als ze gewoon de eerste twee wedstrijden winnen neem je dat voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik had hun eerste wedstrijd niet gezien, maar heb wel grote delen van gisteren gezien en het was redelijk triest. (ook de Jets) Het gebrek aan goede recievers is een groot probleem voor een team als de Patriots.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-05 11:16

Hu9o

Schokkend

is er nog ergens plek in een fantasy football tournooi?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Hu9o schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:29:
is er nog ergens plek in een fantasy football tournooi?
Er was 0 interesse dus, niet aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 10-05 00:45

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik ben er vorig jaar per toeval ingerold, een wedstrijde van de bears tegen geen idee. Ik was per direct fan van Jay Cutler en the Bears. Helaas heb ik van veel facetten in het spel nog weinig verstand, ondanks ik het wel sindsdien elke week volg. Ik zou graag ergens beginners informatie willen vinden over de verschillende offensieve en defensieve formaties, tactieken per down en yard lijn.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
fynrd1 schreef op zondag 15 september 2013 @ 06:53:
Ik zou graag ergens beginners informatie willen vinden over de verschillende offensieve en defensieve formaties, tactieken per down en yard lijn.
Misschien heb je hier wat aan, heb zelf jarenlang gespeeld en kan me goed voorstellen als je "erin" stapt zonder info wordt het wat overwhelming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Bad Brains schreef op zondag 15 september 2013 @ 18:26:
[...]

Misschien heb je hier wat aan, heb zelf jarenlang gespeeld en kan me goed voorstellen als je "erin" stapt zonder info wordt het wat overwhelming.
Ja het is vrij complex, maar goed naar de commentator luisteren helpt al wel een hoop. Het maakt je qua mening wel heel erg afhankelijk hoe zij de spelers/linies op waarde schatten. Op het moment dat de QB de bal heeft gebeurt er zoveel. Wat ik wel een hele vervelende play vind, is als de QB de bal doorgeeft aan de runningback die dan vervolgens als een stier de frontlinie in stormt. Wie bepaald de play op het moment, de coach? De QB of de hulpcoaches? Zo hebben de coaches een headset op, kunnen de spelers of enkele zoals de QB dit horen?

Ik heb trouwens gister avond een heerlijke pot gekeken van de Vikings bij de Bears, wie nog een pot zoekt die van minuut één tot de laatste minuut het smullen waard is moet die kijken:). Ik heb tijdens de uitzending ook veel gehoord over een heerlijke pot van Kansas City, dus die moet ik van de week nog maar eens terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
fynrd1 schreef op maandag 16 september 2013 @ 05:50:
[...]

Ja het is vrij complex, maar goed naar de commentator luisteren helpt al wel een hoop. Het maakt je qua mening wel heel erg afhankelijk hoe zij de spelers/linies op waarde schatten. Op het moment dat de QB de bal heeft gebeurt er zoveel. Wat ik wel een hele vervelende play vind, is als de QB de bal doorgeeft aan de runningback die dan vervolgens als een stier de frontlinie in stormt. Wie bepaald de play op het moment, de coach? De QB of de hulpcoaches? Zo hebben de coaches een headset op, kunnen de spelers of enkele zoals de QB dit horen?
de play staat eigenlijk al vast op het moment dat de bal voor het eerst bewogen wordt.
dus iedereen heeft via de QB te horen gekregen wat zijn rol is bij de play, en zodra de bal gesnapt wordt doet iedereen wat die moet doen.
vaak is het de QB die ook een oortje heeft waardoor deze kan communiceren met de play-caller, dat is degene die vanaf de zijlijn verteld wat ze gaan doen. dat kan de head-coach zijn, maar vaak is het de offensive coördinator.
ook zijn er een aantal QB's (brady, p. manning) die wel een play te horen krijgen, maar vervolgens na het bestuderen van hoe de defense staat opgesteld de hele play snel wijzigen op de lijn.

maar het duurt lang voordat je alles echt door hebt hoor, er zijn simpelweg zoveel dingen om op te letten bij AF dat je niet even snel een spoedcursusje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
fynrd1 schreef op maandag 16 september 2013 @ 05:50:
[...]
Ik heb trouwens gister avond een heerlijke pot gekeken van de Vikings bij de Bears, wie nog een pot zoekt die van minuut één tot de laatste minuut het smullen waard is moet die kijken:). Ik heb tijdens de uitzending ook veel gehoord over een heerlijke pot van Kansas City, dus die moet ik van de week nog maar eens terugkijken.
Ook gezien gisteren, juichen in mijn stoel na die last second TD van de Bears. Nu zijn zij ook wel zo'n beetje mijn favoriete team, dus dat helpt.

Waar kijken jullie samenvattingen? Want de samenvattingen van NFL.com zijn zo'n 3/4 minuten lang en dat vind ik altijd net wat te summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

samenvatting :P ik probeer altijd zoveel mogelijk wedstrijden die ik als belangrijk acht te zien via gamepass :P via gamepass kan je ook je eigen samenvatting maken,aangezien alle overtredingen en touchdown momenten in de tijdlijn staan van de wedstrijd :)

En niet te vergeten natuurlijk...nog een kleine 2 weekjes :)
AF

*O* *O* zin in *O* *O*

[ Voor 72% gewijzigd door mrsar op 16-09-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Sagaris schreef op maandag 16 september 2013 @ 08:59:
[...]

Ook gezien gisteren, juichen in mijn stoel na die last second TD van de Bears. Nu zijn zij ook wel zo'n beetje mijn favoriete team, dus dat helpt.

Waar kijken jullie samenvattingen? Want de samenvattingen van NFL.com zijn zo'n 3/4 minuten lang en dat vind ik altijd net wat te summier.
op gamepass en dan rechtboven bij een wedstrijd ''condensed'' aanklikken.
dan gaat de game van snap naar snap zonder alles er tussen, hierdoor duurt een game dan max 30 minuten en je hebt evengoed elke play gezien.
ideaal dus voor in de pauze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Denniz0229 schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:41:
[...]

op gamepass en dan rechtboven bij een wedstrijd ''condensed'' aanklikken.
dan gaat de game van snap naar snap zonder alles er tussen, hierdoor duurt een game dan max 30 minuten en je hebt evengoed elke play gezien.
ideaal dus voor in de pauze :+
Maar een half uur vind ik dan weer te veel van het goede. Met 16 games in een weekend ben je dan toch alweer 8 uur kwijt. :+ Dat gaan mijn series niet zo leuk vinden. :P
En het jammere is dat bij de condensed versie het commentaar ook geknipt wordt en het commentaar vind ik juist weer een van de belangrijkste dingen aangezien ik net als fynrd1 ook redelijk nieuw ben in het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Sagaris schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:31:
[...]

Maar een half uur vind ik dan weer te veel van het goede. Met 16 games in een weekend ben je dan toch alweer 8 uur kwijt. :+ Dat gaan mijn series niet zo leuk vinden. :P
En het jammere is dat bij de condensed versie het commentaar ook geknipt wordt en het commentaar vind ik juist weer een van de belangrijkste dingen aangezien ik net als fynrd1 ook redelijk nieuw ben in het spelletje.
tja... je kan wedstrijden als jac-oak en buf-car prima overslaan, dat zijn nou niet echt de games die je moet zien.
en ik zou me gewoon even gaan inlezen op internet, heb je meer aan als die commentators die alleen maar stats oplezen.

• Ezequiel
Man man man, wat een geweldige wedstrijd in Seattle weer dit weekend. De Niners worden door iedereen gezien als titelkandidaat maar ze zijn helemaal weggespeeld en met 29-3 viel de uitslag nog mee. Het had veel erger kunnen zijn.

Kaepernick kon in zijn eentje de aanval niet dragen en The Legion of Boom (Secondary van de Seahawks) was gewoon te sterk voor de TE's en WR's van SF.

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

49ers @ Seahawks is altijd leuk. Seattle is helaas voor hun nooit sterk genoeg om in de eventuele playoffs thuis te mogen spelen.

• Ezequiel
Nou, dit jaar zou het weleens anders kunnen zijn. Met de toevoegingen van Cliff Avril, Michael Bennett en Percy Harvin (vanaf eind oktober) is het team nog sterker geworden. Ik zou niet verbaasd zijn als ze 13-3 eindigen en met thuisvoordeel in de div. round zitten.

• Denniz0229
jullie zijn de eerste wedstrijd tegen carolina alweer vergeten of zo?
want dat was toch wel erg bedroevend itt hoe ze eind vorig jaar speelden.

ok, het is een goed team, maar 13-3 vind ik wel heel enthousiast.
ze moeten nog tegen de texans, falcons, saints en giants. ook de 2e game tegen de niners zie ik zie niet zo makkelijk winnen als afgelopen weekend.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Iemand Green Bay tegen 49ers nog gezien?

* Hu9o roept Go Packers! :D

trouwens hoe kijken jullie de matches? TV? download? streams?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Sagaris
Hu9o schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:44:
trouwens hoe kijken jullie de matches? TV? download? streams?
NFL Gamepass via een Google Chromecast op mijn TV.

• Ezequiel
Denniz0229 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 14:39:
jullie zijn de eerste wedstrijd tegen carolina alweer vergeten of zo?
want dat was toch wel erg bedroevend itt hoe ze eind vorig jaar speelden.

ok, het is een goed team, maar 13-3 vind ik wel heel enthousiast.
ze moeten nog tegen de texans, falcons, saints en giants. ook de 2e game tegen de niners zie ik zie niet zo makkelijk winnen als afgelopen weekend.
Als ik kijk naar de resterende thuiswedstrijden, kunnen we thuis 8-0 eindigen. In uit-wedstrijden hebben we dan 5 overwinningen nodig. 1 hebben we al binnen, Giants, Rams en Cardinals zien er niet sterk uit dit seizoen.

Natuurlijk is niets zeker, maar als je ook je mindere wedstrijden wint (zoals tegen Carolina) dan is veel mogelijk. Bovendien speelden we tegen Carolina zonder Clemons, Avril, Bennett en Harvin. De laatste komt volgende maand pas terug, de andere 3 spelen komend weekend al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nog tips betreft de wedstrijden van het afgelopen weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
fynrd1 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:33:
Nog tips betreft de wedstrijden van het afgelopen weekend?
Detroit , Washington
Cleveland , Minnesota

En als koekje.

Green Bay , Cincinnati

Colt en Seahawks games waren ook goed te behappen :)
Het was een extreem leuk weekeind met veel verassingen en hoge scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:48
Bad Brains schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 17:03:
[...]

Detroit , Washington
Cleveland , Minnesota

En als koekje.

Green Bay , Cincinnati

Colt en Seahawks games waren ook goed te behappen :)
Het was een extreem leuk weekeind met veel verassingen en hoge scores.
au ;( was wel weer een spectaculaire wedstrijd :)

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De wedstrijd van vanavond stond tot vorige week nog op mijn lijstje om te kijken, maar na de prestaties (of beter gezegd, gebrek aan prestaties) van de laatste twee wedstrijden zal ik hem maar overslaan.

Maar Seahawks@Texans en Patriots@Falcons deze zondag daarentegen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Bizarre wedstrijden, Seahawks niets in te brengen. Cutler die weer zijn oude Denver onzin uithaalt.
Mooie pot in Engeland, veel scores. Luck die weer lekker balt (ballin') en Manning die ontzettend aan het prutsen is (weer). Dat het daar nog geen 30+ 10 staat..

Wow Seahawks en een 10 minute frenzy in de 4th Q. Cool.

[ Voor 10% gewijzigd door Bad Brains op 29-09-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
GO HAWKS!!! Zo blij!!! 1e helft was echt zwaar. 20-3 maar 4e kwart sloeg alles om. Geweldige drive van Wilson met een rush op 4th down en uiteindelijk Lynch met de TD, daarna Sherman met een pick-six. Heerlijk!

Toen OT, Texans winnen de toss, 3 punts, uiteindelijk Hauschka met een FG van bijna 50 yards en gewonnen met 20-23. Voor het eerst in de geschiedenis een 4-0 start voor de Seahawks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Peyton = Scary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Peyton Manning zit voor mij in de top5 QB's aller tijden, zonder twijfel. Hij is niet zo goed als Joe Montana (de echte nummer 1) maar Peyton is zo compleet. Het feit dat hij na een nek-operatie nog steeds zulke geweldige stats heeft zegt genoeg over zijn kwaliteiten. Een SuperBowl Seahawks - Broncos zou een geweldig affiche zijn. Beste offense tegen de beste defense, 2 QB's die in hun rookie season 26 TD passes gooide (een record) en allebei met gevaarlijke special teams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Kan je iemand in de top 5 plaatsen als die persoon elke keer choked in de playoffs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Verliezen in de play-offs is niet alleen de fout van de QB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zijn performance in de playoffs is over het algemeen matig geweest, en een goede QB is m.i. ook in staat om te presteren wanneer het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Dan Marino is ook een QB die door velen gezien word als een van de besten ooit. HIj heeft echter nooit een Superbowl gewonnen. Joe Flacco heeft wel een ring. Dat maakt hem geen betere QB dan Dan Marino.

De enige QB's die in mijn ogen beter zijn dan Manning zijn naast Montana slechts Elway, Brady en Steve Young.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Marino was inderdaad ook geen topper in de playoffs maar ik verkies hem wel boven Peyton Manning, puur vanwege het feit dat het niet een pass-happy league was toen hij speelde. Ik zou Steve Young daarnaast door Marino vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
mag ik vragen hoelang jullie AF al volgen?
ik vind het namelijk wel grappig om de discussies te zien wie de beste QB is terwijl de meeste waarschijnlijk nog nooit een vol seizoen van ze hebben gezien... :+

anyways, was me weer een verrassend weekendje in de NFL.
ravens verliezen van de bils _O-
jay cutler verpest in ze eentje de game tegen de lions 7(8)7
seahawks maken een magische comeback d:)b
giants slechter dan ooit :')
browns winnen zowaar van bengals :o

en thank god, de patriots hebben zowaar gewonnen *O*

klein gokje voor nu, seahawks vs. broncos voor de SB.
alleen als je het echt goed bekijkt hebben de broncos al gewonnen, het is gewoon niet leuk meer hoe makkelijk het de broncos af gaat. het is net alsof een NFL team tegen een college team staat te spelen gewoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Denniz0229 schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:41:
mag ik vragen hoelang jullie AF al volgen?
ik vind het namelijk wel grappig om de discussies te zien wie de beste QB is terwijl de meeste waarschijnlijk nog nooit een vol seizoen van ze hebben gezien... :+
Zo'n 8 jaar, maar is dat een vereiste om een beeld te kunnen vormen van een speler? Bijna elke week is er wel weer een artikel wat diep in gaat op een eventuele top X van QB's, aan de hand daarvan moet het voor diegenen die nog niet met pensioen zijn wel mogelijk zijn om een goed beeld te vormen van de kwaliteiten van een QB. Daarnaast zou dat betekenen dat over zeventig jaar Brady en Manning niet meer in de discussie mogen worden meegenomen omdat niemand ze live heeft zien spelen.
anyways, was me weer een verrassend weekendje in de NFL.
Agreed, en voor de vierde week op rij weer een stel wedstrijden die tot de laatste minuut spannend zijn! _/-\o_
jay cutler verpest in ze eentje de game tegen de lions 7(8)7
Cutler being Cutler.
giants slechter dan ooit :')
Ik denk dat er snel ingegrepen gaat worden, zo geven ze gemiddeld bijna 40 punten per wedstrijd op.
en thank god, de patriots hebben zowaar gewonnen *O*
Jammer dat een bad call van de ref er voor zorgt dat de wedstrijd onnodig spannend wordt, het was overduidelijk een first down voor de Pats. Overigens alle lof voor Brady en zijn 'kinderen', ze beginnen met elke wedstrijd beter te presteren, al moet ik wel zeggen dat het grootste deel van de Falcons D in de ziekenboeg lag.
klein gokje voor nu, seahawks vs. broncos voor de SB.
alleen als je het echt goed bekijkt hebben de broncos al gewonnen, het is gewoon niet leuk meer hoe makkelijk het de broncos af gaat. het is net alsof een NFL team tegen een college team staat te spelen gewoon :9
2007 anyone? (fijn, daar gaat mijn humeur :P )

[ Voor 4% gewijzigd door rgras op 30-09-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
rgras schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:22:
[...]

Zo'n 8 jaar, maar is dat een vereiste om een beeld te kunnen vormen van een speler? Bijna elke week is er wel weer een artikel wat diep in gaat op een eventuele top X van QB's, aan de hand daarvan moet het voor diegenen die nog niet met pensioen zijn wel mogelijk zijn om een goed beeld te vormen van de kwaliteiten van een QB. Daarnaast zou dat betekenen dat over zeventig jaar Brady en Manning niet meer in de discussie mogen worden meegenomen omdat niemand ze live heeft zien spelen.

[...]

Agreed, en voor de vierde week op rij weer een stel wedstrijden die tot de laatste minuut spannend zijn! _/-\o_

[...]

Cutler being Cutler.

[...]

Ik denk dat er snel ingegrepen gaat worden, zo geven ze gemiddeld bijna 40 punten per wedstrijd op.

[...]

Jammer dat een bad call van de ref er voor zorgt dat de wedstrijd onnodig spannend wordt, het was overduidelijk een first down voor de Pats. Overigens alle lof voor Brady en zijn 'kinderen', ze beginnen met elke wedstrijd beter te presteren, al moet ik wel zeggen dat het grootste deel van de Falcons D in de ziekenboeg lag.

[...]

2007 anyone? (fijn, daar gaat mijn humeur :P )
geen idee hoe ik de quotes zo netjes kan verknippen als jij :+ , dus van boven naar beneden:

nee uiteraard is dat niet nodig om een beeld te vormen, maar om dan te gaan discussiëren over wie er wel of niet in een top 5 rijtje thuis hoort is IMO een beetje enthousiast als je moet afgaan op de ophemelende dingen die je af en toe voorbij ziet komen.
het nadeel aan de Amerikaanse cultuur is een beetje om mensen op een voetstuk te plaatsen waardoor er IMO wel eens een verkeerd beeld gevormd kan worden.
tevens is de NFL dusdanig veranderd dat een vergelijking van QB's van deze tijd en die van vroeger niet echt op gaat.
dus brady en manning plaatsen in een rijtje met montana e.d. is niet echt een goeie vergelijking om te kijken wie nou de beste QB is.

inderdaad, cutler liet weer even zien hoe het ook alweer ging.
alleen ik vond het gewoon teleurstellend na zijn performances van afgelopen weken.
en zeker tegen de lions, waar de bears het normaal toch altijd redelijk goed doen.
maar goed, ik ben er extra zuur over omdat cutler eigenhandig mijn weddenschap om zeep heeft geholpen.
normaal boeit het me niet zoveel wat de bears doen :9

en wat verwacht jij dat er gaat gebeuren bij de giants dan?
tom coughlin weg? dat is zo'n beetje het enige wat ik zo snel kan bedenken.
verder is het team op papier niet slechter als voorgaande jaren, alleen de samenwerking is gewoon echt te slecht.
het enige wat ze nu doen is dit:
Afbeeldingslocatie: http://profootballmock.com/wp-content/uploads/2013/09/GIANTS-ELI-MANNING-WRISTBAND-20130929.png
iemand zou ze gewoon een flink pak rammel moeten geven en hun salaris stop zetten tot ze een x winnen.
want dit is echt belachelijk met wat er nu op het veld staat.

en bad calls horen er bij, ik ben allang blij dat het geen OT werd. (helaas wist ik dat al doordat gamepass altijd fijn de lengte van de herhaling toont...)
al met al denk ik wel dat de patriots terecht hebben gewonnen, de offence deed het een stuk beter als voorheen. en de rookie receivers vangen eindelijk is wat ballen. alhoewel nummer 85 echt een schop verdiend als je ziet wat hij soms laat vallen...
maar met een beetje mazel zijn we eind november weer compleet op de rit qua offence, we moeten alleen nog even wachten op gronk en amandola.

ik heb 2007 seizoen ook gekeken, maar snap de referentie niet helemaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Denniz0229 schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:47:
[...]

geen idee hoe ik de quotes zo netjes kan verknippen als jij :+ , dus van boven naar beneden:
[.quote]de daadwerkelijke quote[./quote] (zonder de .)
tevens is de NFL dusdanig veranderd dat een vergelijking van QB's van deze tijd en die van vroeger niet echt op gaat.
dus brady en manning plaatsen in een rijtje met montana e.d. is niet echt een goeie vergelijking om te kijken wie nou de beste QB is.
Daar heb je gelijk.
en wat verwacht jij dat er gaat gebeuren bij de giants dan?
tom coughlin weg? dat is zo'n beetje het enige wat ik zo snel kan bedenken.
verder is het team op papier niet slechter als voorgaande jaren, alleen de samenwerking is gewoon echt te slecht.
het enige wat ze nu doen is dit:
[afbeelding]
iemand zou ze gewoon een flink pak rammel moeten geven en hun salaris stop zetten tot ze een x winnen.
want dit is echt belachelijk met wat er nu op het veld staat.
Ik denk dat hij nog een week of twee krijgt om iets te laten zien, anders is Coughlin weg.
en bad calls horen er bij, ik ben allang blij dat het geen OT werd. (helaas wist ik dat al doordat gamepass altijd fijn de lengte van de herhaling toont...)
Echte mannen kijken live. 8)
al met al denk ik wel dat de patriots terecht hebben gewonnen, de offence deed het een stuk beter als voorheen. en de rookie receivers vangen eindelijk is wat ballen. alhoewel nummer 85 echt een schop verdiend als je ziet wat hij soms laat vallen...
maar met een beetje mazel zijn we eind november weer compleet op de rit qua offence, we moeten alleen nog even wachten op gronk en amandola.
Het wordt vanaf nu een stuk moeilijker, Wilfork is waarschijnlijk out for the season met een gescheurde achillespees.
ik heb 2007 seizoen ook gekeken, maar snap de referentie niet helemaal :+
De Pats waren toen ook onverslaanbaar, om vervolgens op een knullige manier te verliezen van de lowly Giants. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dankje :)
Ik denk dat hij nog een week of twee krijgt om iets te laten zien, anders is Coughlin weg.
ja dat idee heb ik ook, maar of dat dan ineens de verandering is van 0-16 naar 6-10...
dat zie ik namelijk niet echt gebeuren.
Echte mannen kijken live. 8)
ja, om vervolgens rechtstreeks door te gaan naar je werk zeker? :9
helaas ben ik tegenwoordig werkend... oftewel kan kijken tot halt-time van de late afternoon games.
Het wordt vanaf nu een stuk moeilijker, Wilfork is waarschijnlijk out for the season met een gescheurde achillespees.
mmm, dat heb ik niet eens mee gekregen.
maar goed, als de offence gewoon weer gaat scoren zoals voorheen dan kan de D een stukje rustiger doen.
alhoewel we in de succes jaren wel een fantastische D hadden
De Pats waren toen ook onverslaanbaar, om vervolgens op een knullige manier te verliezen van de lowly Giants. :(
ah zo :+
tja... dat is wel de charme van de NFL vind ik, het kan elke week weer anders zijn.
niet dat ik het nou zou leuk vond om van de giants te verliezen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
rgras schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:22:
[...]

Eigenlijk wel ja :P . Dan zou je geen Marino over Manning kiezen, Elway er mischien niet eens in komen en Steve Young al helemaal niet ;) ... alhoewel er genoeg lijstjes zullen zijn die anders zeggen (kom er net 1 tegen met Elway op #1 namelijk :*), die goede jaren van hem heb ik niet gezien dus mischien weer eens tijd om een NFL films uit de kast te toveren). Van Steve Young vond ik het altijd door het systeem komen maar daar zal ik hem vast te kort door doen.

#OFFENSE :X

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 30-09-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Manning heeft in Indianapolis met redelijk mediocre teams gespeeld, en het jaar dat ze de Super Bowl wonnen hadden ze een hele sterke defence. Dat hij het slecht deed in playoffs heeft daar meer mee te maken dan met zijn kwaliteiten.

Nu staat er een Denver team dat in jaren niet zoveel kwaliteit heeft gehad en de defence is ook niet heel erg slecht. Veel jongens die het gemis aan talent goed maken door keihard met het snot voor de ogen de wedstrijd ingaan. Waarom? Omdat ze weten dat als zij eruit gaan er een hele doorgewinterde QB in het veld komt, een veldheer. Denk dat de Off Co. van Denver het lekker rustig heeft want Manning veranderd zo'n 50% van de plays op de lijn, en met succes. Wat een baas is het als het om het "spelletje" begrijpen gaat. Hij heeft er echt lol in om te doen, dat zie je ook aan zijn interviews.

Elway heeft hem niet voor niets binnengehaald want er was maar een handje vol NFL teams die het wilde proberen met iemand die zo beschadigd was. Ook zie je dat hij stukken beter is geworden t.o.v. vorig jaar.
Ballen zijn nog preciezer (vooral de langere ballen) en hij is zowaar wat mobieler en dat is zonder Clady geen onnodige luxe.

In potentie is dit de gedoodverfde favoriet voor de Superbowl,maar ja dan moet je wel iedereen verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
apis29 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:59:
[...]

Eigenlijk wel ja :P . Dan zou je geen Marino over Manning kiezen, Elway er mischien niet eens in komen en Steve Young al helemaal niet ;) ... alhoewel er genoeg lijstjes zullen zijn die anders zeggen (kom er net 1 tegen met Elway op #1 namelijk :*) )

#OFFENSE :X
Ik blijf erbij dat het BS is.. om maar even inde herhaling te vallen:
Daarnaast zou dat betekenen dat over zeventig jaar Brady en Manning niet meer in de discussie mogen worden meegenomen omdat niemand ze live heeft zien spelen.
Overigens komt Elway ook niet op mijn lijst voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
rgras schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:06:
[...]

Ik blijf erbij dat het BS is.. om maar even inde herhaling te vallen:

[...]

Hehe, was ook een beetje j/k. Maar puur voor jezelf moet je toch toegeven dat je een beter beeld hebt van iemand die je zelf hebt zien spelen dan het uit artikelen afleiden. Niet dat het niet kan, keuze hebben we nou ook niet echt in die zin. Op basis van artikelen en oude highlights blijft bij mij Roger Staubach ook altijd als topper hangen (maar geen #1) maar die heb ik natuurlijk ook nooit zien spelen ... Mischien doordat het de Cowboys zijn :D .
Marino stond wel altijd bekend om z'n two minute drill natuurlijk, zelfs in z'n laatste seizoenen die ik nog wel gezien heb. En als je zo de lijstjes en beschrijvingen bekijkt is Elway eigenlijk gewoon onbetwist een top 5-er. Eigenlijk heb ik hun huidige Brady jaren gezien dus/Favre's laatste seizoenen ...

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 30-09-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Je hebt gelijk dat iemand beter in staat is om een oordeel te vormen wanneer deze persoon de QB's in kwestie heeft zien spelen, maar het is geen vereiste om een oordeel te kunnen vormen. Nog even iets wat aansluit.. Brady of Manning? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
rgras schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:06:

Hmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-05 09:08
Begin het vanaf dit jaar ook een beetje te volgen, na een Nederlands wedstrijdje, ook maar eens NFL bekijken via gamepass. En vind het tot op heden een vermakelijke sport, waarbij ik alleen de regels over de flags nog maar eens goed moet bestuderen. Tot op heden twee wedstrijden van de 49'ers bekeken en afgelopen zondag de keuze gemaakt voor de Broncos, volgens mij nog niet heel verkeerde keuzes voor de wedstrijden.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Laat de 10 grootste kenners met een top 5 komen en je zal zien dat er een stuk of 10 verschillende namen zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Als je het een paar jaar terug had gevraagd dan voor mij zonder twijfel Brady. Herinner nog steeds die eerste SB tegen St.Louis ... :/

edit: oh ik had het toch gepost :D . Was nog bezig met meer uitleg, etc. maar dacht komt later wel. Wordt vervolgd dus ;) ...

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 02-10-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Voor mensen met een android apparaat.

Google Play: MADDEN NFL 25 by EA SPORTS™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:55
Is er ook voor iOS.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

mijn Galaxy tab 2 10.1 is niet compatible :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Voor een Epic game, Denver - Cojbois
wow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En ik zag in de rust weer een big Bronco's win aankomen en ben dus naar bed gegaan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

in 2014 3 wedstrijden in Londen :P

http://www.nfl.com/news/s...3-games-in-london-in-2014

The Jacksonville Jaguars, Atlanta Falcons, and Oakland Raiders each will play one home game in London next year at Wembley Stadium

[ Voor 30% gewijzigd door mrsar op 10-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

mrsar schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 13:07:
in 2014 3 wedstrijden in Londen :P

http://www.nfl.com/news/s...3-games-in-london-in-2014

The Jacksonville Jaguars, Atlanta Falcons, and Oakland Raiders each will play one home game in London next year at Wembley Stadium
Ik hoop dat de Bears dan op bezoek komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ben maar naar A.P. aan het kijken, zien hoe hij die tragedie gaat omzetten in een 200 yard running game.
Respect dat ie speelt, pfft. Moet er niet aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Seattle op bezoek bij Arizona op 14-10 met nog 2 minuten te gaan in de 1e helft. Mooie wedstrijd waar weinig aan de hand was voor de Seahaks (14-0) maar een turn-over on downs en een fumble maken het 14-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59
Broncos blijven maar gaan, zelfs in slechte doen (zie laatste wedstrijd)... Straks nog Von Miller terug... wie gaat ze tegenhouden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Het kan komen wanneer je het totaal niet verwacht of misschien pas in de superbowl (Patriots ;( ), maar ze nu al tot kampioen verklaren is veel te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Andamanen schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:09:
Het kan komen wanneer je het totaal niet verwacht of misschien pas in de superbowl (Patriots ;( ), maar ze nu al tot kampioen verklaren is veel te vroeg.
Exact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Verdedigend zijn de Broncos niet erg sterk en straks als de weersomstandigheden wat minder worden, is het nog maar de vraag of de passing game van Manning zo goed blijft.

Er zijn genoeg teams in het verleden geweest die geweldig zijn gestart en vervolgens een meltdown hadden. Meest recent voorbeeld was Houston vorig jaar. Tot aan ronde 12 geweldig, daarna bijna alles verloren waaronder de wedstrijd in de play-offs.
Pagina: 1 2 3 Laatste