[American Football] Season 2013/2014

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De hype zal nu wel afgelopen zijn. Je zag de afgelopen weken al dat de Broncos D erg zwak was, en vandaag was geen uitzondering. Combineer dat met een sterke pass rush en je bent in staat om van ze te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 20:28
Vanmiddag genoten van het kemphanen gevecht St. Louis vs Carolina. Vooral de Rams verloren het van zichzelf met alle personal fouls en gemiste kansen, dat in combi met degelijk verdedigende werk van de Panthers maakte het best een vermakelijke pot.

Go Panthers! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
rgras schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 07:02:
De hype zal nu wel afgelopen zijn. Je zag de afgelopen weken al dat de Broncos D erg zwak was, en vandaag was geen uitzondering. Combineer dat met een sterke pass rush en je bent in staat om van ze te winnen.
Dan zijn o.a. de Seahawks zeker niet kansloos tegen de Broncos. Veel leuke wedstrijden gisteren, waaronder Chicago-Washington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Zo, net wakker na het bekijken van de MNF game. Giants winnen hun eerste wedstrijd van het seizoen, 23-7 winst tegen Minnesota. Komend weekend mogelijk al het debuut van Percy Harvin bij de Seahawks! MNF voor Seattle deze week, tegen St. Louis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zondag Panthers @ 49ers gekeken. Erg boeiende wedstrijd, maar ik begrijp 1 ruling van de scheids niet helemaal, wie kan mij dat even uitleggen?

7:26 @ Q2. Kaepernick gooit naar Davis, die vangt, wordt getackeld en laat de bal vallen. Toch wordt hier een incomplete pass gegeven i.p.v. een fumble. Dat zou dan te maken hebben met het feit dat ze zijn actie nog als onderdeel van het vangen beschouwen, maar dat lijkt mij toch vreemd als ik de beelden bekijk.

De regels bij football zijn zo lekker transparant en duidelijk vond ik altijd, maar dit lijkt toch erg op een kwestie van interpretatie of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:51
The Realone schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:11:
Zondag Panthers @ 49ers gekeken. Erg boeiende wedstrijd, maar ik begrijp 1 ruling van de scheids niet helemaal, wie kan mij dat even uitleggen?

7:26 @ Q2. Kaepernick gooit naar Davis, die vangt, wordt getackeld en laat de bal vallen. Toch wordt hier een incomplete pass gegeven i.p.v. een fumble. Dat zou dan te maken hebben met het feit dat ze zijn actie nog als onderdeel van het vangen beschouwen, maar dat lijkt mij toch vreemd als ik de beelden bekijk.

De regels bij football zijn zo lekker transparant en duidelijk vond ik altijd, maar dit lijkt toch erg op een kwestie van interpretatie of mis ik iets?
de receiver moet volledige controle hebben over de bal alvorens de bal als gevangen wordt beschouwd.
als hij dus de bal nog beweegt in zijn hand o.i.d. terwijl deze er dan gelijk uit wordt gemept was de pass nog niet compleet.

heb het even bekeken, maar hij had de bal nog niet volledig onder controle, dus incomplete pass.
verder zag ik mike pereira voorbij komen, heeft die het niet goed uitgelegd dan? meestal is die man vrij scherp met ze uitleg. (geluid staat uit op werk :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Hij zegt hetzelfde, de speler moet volledige controle over de bal hebben. Ik zie in deze echter niet hoe hij geen controle zou hebben. Hij zet 3 nadat hij hem vangt, gaat van 2 handen naar 1 en is al bezig aan zijn sprint.

Overigens zeggen ze ook "... no matter what the call was, he would've stayed with it. Too close to overturn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
The Realone schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:46:
Hij zegt hetzelfde, de speler moet volledige controle over de bal hebben. Ik zie in deze echter niet hoe hij geen controle zou hebben. Hij zet 3 nadat hij hem vangt, gaat van 2 handen naar 1 en is al bezig aan zijn sprint.

Overigens zeggen ze ook "... no matter what the call was, he would've stayed with it. Too close to overturn."
ja en juist dat switchen kan dus duiden op niet volledige controle...
op het moment dat hij de bal naar zijn lichaam trekt wordt hij eruit geslagen, nog voordat hij hem dus echt klem heeft.
maar ben het met je eens dat het een twijfel geval is. (zie onderstaand)
als op het veld eerst wordt gezegd incomplete, dan moet er nadrukkelijk bewijs zijn dat de bal wel degelijk gevangen was.
als op het veld als eerste wordt gezegd fumble, dan moet er nadrukkelijk bewijs zijn dat de bal (nog) niet onder controle was.

als er dus twijfel bestaat, zoals in dit geval, dan blijven de refs bij het besluit wat als eerste op het veld werd genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Denniz0229 op 12-11-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-05 11:21

fynrd1

Fooled by Randomness

Ezequiel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 09:32:
[...]

Dan zijn o.a. de Seahawks zeker niet kansloos tegen de Broncos. Veel leuke wedstrijden gisteren, waaronder Chicago-Washington.
Chicago heeft echt van zichzelf verloren. Op 35 yards voor de 1st down gaan ipv een fieldgoal vind ik heel raar. Ik waardeer trouwens wel de hardheid van Cutler, maar de coach had hem eruit moeten halen omdat hij fysiek echt niet meer instaat was om nog van nut te zijn. Hopelijk leren ze ervan.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• Ezequiel
Dit weekend stond voor Seattle in het teken van wraak voor de play offs. Vorig seizoen verloren de Seahawks in Atlanta van de Falcons, nadat ze met nog 30 seconden te gaan, een TD scoorde en op voorsprong kwamen. Door een FG wonnen de Falcons uiteindelijk.

Afgelopen weekend speelden beide teams wederom in Atlanta, en dit keer was Seattle gewoon beter vanaf de 1e minuut. Met een 33-10 overwinning zijn we hard op weg voor homefield advantage in de play offs, wat een gigantisch verschil kan maken.

2 Touchdowns in de wedstrijd waren overigens prachtig en wil ik toch even aanraden om te bekijken:

http://www.nfl.com/videos...e-29-yard-touchdown-catch

En deze:

http://www.nfl.com/videos...Lynch-to-Wilson-to-Kearse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Vanavond Panthers zien winnen van de Patriots, wat een heerlijke game weer. Cam Newton liet wederom zien wat een veelzijdige QB hij is. Game eindigde enigzins vreemd met een flag tegen Carolina die afgedaan werd als 'No foul'-> einde game, maar wel de juiste beslissing.

Carolina gaat hard, dat had ik niet verwacht (wel gehoopt ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
The Realone schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:01:
Game eindigde enigzins vreemd met een flag tegen Carolina die afgedaan werd als 'No foul'-> einde game, maar wel de juiste beslissing.
Niet iedereen is het daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik kon er eigenlijk niks anders van maken dan dat hij die pass nooit had kunnen vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
rgras schreef op woensdag 20 november 2013 @ 09:27:
[...]

Niet iedereen is het daar eens mee.
haha, ja als pats fan is het altijd een beetje jammer natuurlijk.

maar goed, als we het even realistisch bekijken is het natuurlijk gewoon een ramp dat je überhaupt verliest van de panthers.
niks ten nadelen van de panthers hoor, Cam is een grote baas.
maar de Pats stellen me echt teleur dit jaar. Ok, het is even wennen met wat nieuwe mensen e.d.
maar in vergelijking met voorgaande jaren is het gewoon geen schim van wat we waren.

ik denk dat ze niet eens de AFC championship gaan halen dit jaar en dat is voor het eerst in 8 jaar NFL dat ik dat zeg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 529496

Tja het halve team is geblesseerd. Vind het nog knap dat Brady het nog zo goed doet. Hij heeft zowat niemand om naar te gooien. En dan ook nog een belangrijke speler als Wilfork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Anoniem: 529496 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:29:
Tja het halve team is geblesseerd. Vind het nog knap dat Brady het nog zo goed doet. Hij heeft zowat niemand om naar te gooien. En dan ook nog een belangrijke speler als Wilfork.
brady is juist degene die me tegen valt.
hij is nog steeds goed hoor en probeert het beste van te maken.
maar het valt me op dat ballen toch net dat beetje missen, hier bedoel ik mee hoe strak ze worden gegooid.
waar hij voorheen bijvoorbeeld 9/10x binnen een meter van de receiver gooide is dat nu 6/10x.
hij mis gewoon een beetje scherpte heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Anoniem: 529496 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:29:
Een slap excuus. Elk team heeft te kampen met blessures. De Seahawks hebben 2 maanden moeten spelen zonder LT Okung, RT Giacomini, WR Harvin en C Unger. Tsja, vervelend, maar het kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Dat is toch anders. Bij de defense hebben ze te maken met blessures over de hele as van het veld: NT, ILB en S. Daarnaast:
- de NT was je #2 op defense (zijn plaatsvervanger is nu ook out)
- de ILB was je #1 en de signal caller
- de S was de plaatsvervangende signal caller
Combineer dat met een WR/TE corps wat net uit de schoolbanken/operatiekamer komt en je hebt een zwaar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Onze cornerback Brandon Browner ligt er 6 weken uit
Een andere WR Sidney Rice heeft afgescheurde kruisbanden
Chris Clemons is net terug van afgescheurde kruisbanden

Zoals ik al zei, elk team heeft te kampen met blessures. Desondanks staan de Patriots 2e in de AFC play-off tree, Seahawks 1e in de NFC play-off tree. Samen met de Saints en Broncos gewoon de beste teams in de NFL op dit moment

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Werkt bij jullie de Gamepass-app nog? Of het is stuk bij mij, of het is helaas afgelopen met de gratis versie hier in Nederland... Kan alleen nog maar subscriben, maar dan krijg ik weer een error-message.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

• rgras
  • Niet online
Hier werkt het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Werkt hier ook nog ...

Kwam deze net tegen maar is al bijna een maandje oud ondertussen :z

Ik kijk zelf overigens veel meer college dan NFL. Sfeertje blijft toch wel apart zo met het orkest erbij, etc. (en niet van het niveau Thialf :*) )
Overigens was het eerste (opinie) artikel (MMQB King) wat ik dinsdag tegenkwam er één over waarom de scheids het fout had ;) . Ik denk zelf ook dat ie nog wel terug had kunnen draaien om in de buurt te komen maar die bal zou waarschijnlijk alsnog onderschept geweest zijn. Echter dat laatste telt hier natuurlijk verde niet meer (zie punt 3) ... Las overigens in een ander artikel dat holding een betere call was geweest dan pass interference.

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 22-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
apis29 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:52:
Werkt hier ook nog ...

Kwam deze net tegen maar is al bijna een maandje oud ondertussen :z

[video]

Ik kijk zelf overigens veel meer college dan NFL. Sfeertje blijft toch wel apart zo met het orkest erbij, etc. (en niet van het niveau Thialf :*) )
Overigens was het eerste (opinie) artikel (MMQB King) wat ik dinsdag tegenkwam er één over waarom de scheids het fout had ;) . Ik denk zelf ook dat ie nog wel terug had kunnen draaien om in de buurt te komen maar die bal zou waarschijnlijk alsnog onderschept geweest zijn. Echter dat laatste telt hier natuurlijk niet mee verder ... Las overigens in een ander artikel dat holding een betere call was geweest dan pass interference.
waar kijk jij college dan?

want sinds dat klote fox sports hebben ze me ESPN ingepikt.
nu mis ik dus college, al het nfl nieuws en moet naar een kut pre-game show van NFL network kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ja downloaden moet ik ze van "tien tuinen stortvloed" ... Alhoewel ik las pas dat een of andere *** (bijna) al die wedstrijden "leende" en op youtube zette. Zal ff opzoeken wat die youtube account was ...

edit: hier worden ze opgezet http://anonym.to/?http://...FYKH5sDgMSw?feature=watch

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 22-11-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 22:13

Gotiniens

Fairly odd Tim

Denniz0229 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:00:
[...]

waar kijk jij college dan?

want sinds dat klote fox sports hebben ze me ESPN ingepikt.
nu mis ik dus college, al het nfl nieuws en moet naar een kut pre-game show van NFL network kijken :(
ESPN america is er zelf mee gestopt, heeft dus niks met fox sports te maken.

Maar inderdaad het is een groot gemis.

Fox Sports International zend trouwens ook NFL wedstrijden uit, van alle wedstrijdmomenten 1 wedstrijd. Ook zonden ze de World Series uit, dus misschien is dat een leuk alternatief voor volgend honkbal seizoen.

[ Voor 19% gewijzigd door Gotiniens op 22-11-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 14:09
Spannende pot, SD vs KC.
Zou lekker voor Denver zijn als SD wint.

edit: wow wow wow wat een thriller :9~ .

[ Voor 25% gewijzigd door Bad Brains op 24-11-2013 22:27 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
En een tie in Green Bay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
lol Denver D is Crushing the Pats.
Crazy game.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

De bears zijn ff lekker ingemaakt vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Pats win! Wat een absurde wedstrijd! :D

[ Voor 3% gewijzigd door rgras op 25-11-2013 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ja dat was een Jekyll and Hyde van beide partijen.
Je kon ook goed zien dat Manning in de koude gewoon niet Manning is, slecht overzicht omdat de routes niet strak gelopen kunnen worden. Rare kluts ballen gooien en eigenlijk gewoon slecht.

Maar wat een beest van een wedstrijd, samen met de SD KC game verruit de vermakelijkste 6 uur van het weekeind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
net pats-broncos gekeken in de herhaling...

*O* *O* *O* *O* *O*

wat een wedstrijd was dat zeg, wel erg blij dat we gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Afgelopen weekend inderdaad ook SD v KC gekeken, eindelijk weer een wedstrijd die van begin tot eind boeiend was. Kwam naar mijn gevoel wel m.n. door het uitvallen van 2 spelmakers bij de defense van KC in de 1e helft waardoor de druk op Rivers volledig weg was en hij alle tijd had.. Wel lekkere shootout als gevolg!

Donderdag Thanksgiving met de speciale uitzending op Fox. Erg jammer dat ze voor de rest niet de andere wedstrijden laten zien op Fox international (o.a. mijn favoriete Pack v Lions) en het voetbal weer voorrang geven (vraag me dan toch af of Olympique Lyon - Real Betis meer bekijks trekt dan NFL...). Was de afgelopen jaren met ESPN wel vaste prik geworden om lekker op die donderdag thuis te komen na het werk, TV aan te zetten en NFL te kijken op een doordeweekse dag. Maarja, wellicht ben ik verwend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:19
Bad Brains schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:37:
Je kon ook goed zien dat Manning in de koude gewoon niet Manning is, slecht overzicht omdat de routes niet strak gelopen kunnen worden. Rare kluts ballen gooien en eigenlijk gewoon slecht.
Je zou toch zeggen dat hij daar goed mee om zou moeten kunnen, in Denver is het nou ook niet bepaald warm in de winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Baroshir schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:15:
Afgelopen weekend inderdaad ook SD v KC gekeken, eindelijk weer een wedstrijd die van begin tot eind boeiend was. Kwam naar mijn gevoel wel m.n. door het uitvallen van 2 spelmakers bij de defense van KC in de 1e helft waardoor de druk op Rivers volledig weg was en hij alle tijd had.. Wel lekkere shootout als gevolg!

Donderdag Thanksgiving met de speciale uitzending op Fox. Erg jammer dat ze voor de rest niet de andere wedstrijden laten zien op Fox international (o.a. mijn favoriete Pack v Lions) en het voetbal weer voorrang geven (vraag me dan toch af of Olympique Lyon - Real Betis meer bekijks trekt dan NFL...). Was de afgelopen jaren met ESPN wel vaste prik geworden om lekker op die donderdag thuis te komen na het werk, TV aan te zetten en NFL te kijken op een doordeweekse dag. Maarja, wellicht ben ik verwend ;)
Ik mis ESPN America ook wel, maar de gratis NFL GamePass maakt het goed. HDMI kabeltje naar de tv en klaar. Heerlijk elke wedstrijd kijken die ik wil en alle programma's (NFL AM, Total Access, Redzone, en natuurlijk de docu's als A Football Life.

Ik blijf het echt top vinden dat de NFL zoveel investeerd in de promotie voor de sport en het is jammer dat bijv. de NHL niet hetzelfde doet. Als NHL Center Ice voor een wat kleiner bedrag, of gratis zoals de NFL doet, word aangeboden in landen waar de sport niet zo populair is, dan kunnen ze een potentieel gigantische markt overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
YNhuis schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:24:
[...]

Je zou toch zeggen dat hij daar goed mee om zou moeten kunnen, in Denver is het nou ook niet bepaald warm in de winter.
Hij heeft ongeveer de helft van zijn wedstrijden in een dome gespeeld..
Ezequiel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:48:
[...]

Ik mis ESPN America ook wel, maar de gratis NFL GamePass maakt het goed. HDMI kabeltje naar de tv en klaar. Heerlijk elke wedstrijd kijken die ik wil en alle programma's (NFL AM, Total Access, Redzone, en natuurlijk de docu's als A Football Life.

Ik blijf het echt top vinden dat de NFL zoveel investeerd in de promotie voor de sport en het is jammer dat bijv. de NHL niet hetzelfde doet. Als NHL Center Ice voor een wat kleiner bedrag, of gratis zoals de NFL doet, word aangeboden in landen waar de sport niet zo populair is, dan kunnen ze een potentieel gigantische markt overnemen.
Bedenk wel dat dit een (tijdelijke) uitzondering is, alleen voor Nederland, Argentinië en Nieuw-Zeeland.

• Ezequiel
Ik snap dat het tijdelijk is, maar het is toch een prachtig initiatief?

• rgras
  • Niet online
Klopt, maar de manier waarop staat mij niet echt aan. Vrienden van mij hebben de afgelopen twee jaar €420,- meer betaald voor hetzelfde product omdat ze toevallig een paar kilometer verderop wonen. Overigens heeft de NFL het prijsverschil tussen landen aardig gelijkgetrokken. De afgelopen twee seizoenen heb ik voor enkele EU-landen getest hoeveel Gamepass kosten, en het liep van €80 (Spanje) op tot €210 (Duitsland, en normaal gesproken ook Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
rgras schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:53:
Klopt, maar de manier waarop staat mij niet echt aan. Vrienden van mij hebben de afgelopen twee jaar €420,- meer betaald voor hetzelfde product omdat ze toevallig een paar kilometer verderop wonen. Overigens heeft de NFL het prijsverschil tussen landen aardig gelijkgetrokken. De afgelopen twee seizoenen heb ik voor enkele EU-landen getest hoeveel Gamepass kosten, en het liep van €80 (Spanje) op tot €210 (Duitsland, en normaal gesproken ook Nederland).
Nederland was het laatste betaalde jaar 180 euro, mits je voor pre-season inschreef.

gisteren was toevallig raiders-cowboys op het gratis kanaal van fox.
en jawel.......... met nederlands commentaar :')

mijn god wat was dat een ramp zeg, ze hadden dezelfde pannenkoek die ook formule 1 doet, Robert/ronald nog iets....
heb het een kleine 3 kwartier volgehouden, want was echt te dramatisch.
ik snap dat ze iets meer uitleggen, omdat 99% van NL geen AF kijkt, maar dit sloeg echt alles.

wel grappig dat ze in de reclames schakelde naar de studio, waar dan een ex speler van amsterdam cru zat en de oud voorzitter van cru. je kon merken dat die er iets meer verstand van hadden, alleen moesten ze de hele tijd antwoord geven op de domme vragen van de presentator.

ik ga me denk ik opgeven om volgende keer het commentaar te geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rgras schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:53:
Hopelijk blijft het zo, want 210,- is wel heel erg veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Denniz0229 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:19:
[...]

Nederland was het laatste betaalde jaar 180 euro
Alleen voor de regular season. Voor regular + playoffs betaalde je €210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
rgras schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:53:
[...]

Alleen voor de regular season. Voor regular + playoffs betaalde je €210.
owja... je hebt gelijk.
was het even vergeten, omdat ik playoffs toen nog via ESPN kon kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Doet Hubert geen commentaar meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die zat in de studio als gast ("analyst"). Nog een of andere kok van 24 Kitchen voor wat snacks en een kalkoen :+
Weet de uitslag niet eens :D , laatste wat ik zag was toen het gelijk werd in het derde kwart (uitslag net maar even opgezocht ;) )
Laatste weken niet echt gevolgd, had wel wat gelezen dat ene McGloin nu starter was voor de Raiders. Klonk wel bekend en blijkt inderdaad van Penn State te zijn. Herinner hem alleen omdat ie met nummer 11 speelde wat sinds LaVar Arrington niemand meer gebruikt had (weet niet zeker of dat klopt; maar herriner wel dat Arrington z'n blessing had gegeven O-) ). In ieder geval, dat was relevant omdat een vriend van me wel een Arrington Penn State jersey gehad zou willen hebben en er toen opeens eindelijk één te koop was met #11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Einde van Alabama - Auburn. O+ *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 15:48
welke wedstrijd gaan jullie kijken vandaag? Ik ga zelf voor de cardinals die op visite komen bij de eagles. Ben beniewd of Palmer zijn interceptions kan minimaliseren en of Foles weer een goede pot op de mat kan leggen. Maar de Bucs op bezoek in Carolina kan ook zomaar een interessante pot worden. Lastig lastig..

En daarna nog even de broncos op bezoek bij de chiefs (of de colts op bezoek bij de bengals :P)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Pats @ Texans
Broncos @ Chiefs

Saints @ Seahawks bewaar ik voor dinsdagavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Wat een wedstrijd weer zeg. Tsjonge jonge, waar houdt het op dit seizoen? 34-7 winnen van de Saints is echt een geweldige prestatie, en dat zonder onze no. 1 en 2 wide receiver en zonder onze no. 2 en 3 cornerback.

Russell Wilson blijft verbazen, zelfs nu nog. Passer rating van bijna 140 en de manier waarop hij de bal gooit, het gemak waarmee het gaat. Man man man, wat een geweldige QB. Geen elite, maar hij zit er wel dicht tegenaan.

Komend weekend tegen SF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ach, voor het groot deel had Seattle het te denken aan Drew 'dome' Brees. Bij wind en temperaturen van <20 heeft hij veel moeite om maar enigszins te presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Dat vind ik wel iets te makkelijk. We wonnen ook thuis met 29-3 van de 49ers, Dat we 7 punten slechts tegen kregen kan inderdaad komen door Brees, maar dat we er 34 scoren heeft, op de fumble rec. na, niets met Brees te maken. We speelden tegen de Saints, verdedigend een van de beste teams in de NFL, en dan 4 TD's scoren is gewoon uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik zeg niet dat Seattle slecht speelt, maar een overwinning op de Saints in Seattle met slecht weer is niet bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Detroit at Philadelphia kan wel eens een boeiende game worden in die belachelijke hoeveelheid sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Wow, ziek die sneeuw.
Da's al snel een laag va n10cm en het sneeuwt ook nog eens als een tiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zoals verwacht inderdaad een leuke game om te zien in, inmiddels, 20cm sneeuw.

Diezelfde sneeuw zorgde er bijna voor dat ik mijn vriendin morgen niet te zien kreeg, maar dat lijkt ondertussen wel opgelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Dayum Ravens Vikings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zo, daar gaat het ook lekker op en neer :D

3 TD's in 1:24..

[ Voor 19% gewijzigd door The Realone op 08-12-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:27

Niellie41

[object Object]

Wow. Wat een wedstrijd van de Patriots!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Denver valt weer in dezelfde onzin van vorige week.
Waarom speet Manning niet "zijn" spelletje bij -(insert graden hier)
Dat je 14 punten weggeeft op special temas, soit. maar ze laten scoren met field play.... pft..
89 yards field drive..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Denver heeft gewoon een matige verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zonder Clady en nu ze Woodyard sparen voor andere games.. is het minder.
Geen Bailey, geen Cromartie.
Doen ze het best aardig.
Titans gaan offensively niet meer scoren. Zelfs met deze gebroken defence.

Edit: Thomas, een basketball speler.. wow.
Wat een baas.

BOOM: Prater 64y FG.

Dayum.

edit 5:
21 - 41 eindstand.

[ Voor 24% gewijzigd door Bad Brains op 09-12-2013 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Seahawks helaas verloren, maar dat was geen verrassing. Candlestick is niet ons favoriete stadion om te spelen. Vanaf volgend jaar spelen de Niners in een nieuw stadion.

Nu Saints - Panthers voor de koppositie in de NFC South. De verliezer staat veilig op een wildcard spot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:30

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zit met halve insomnia Denver-San Diego te kijken, 17-27 met nog 2,5 minuut te spelen. Denver bakt er deze week niet veel van, kunnen de run niet stoppen. En als ze dan een stop maken begaan ze e.o.a. domme penalty die SD weer een first down geeft (nu al drie keer). Manning was onzichtbaar (nauwelijks op het veld) in het 2e en 3e kwart en speelt in het algemeen niet bepaald goed. Had bij 24-17 en bal Denver ook nog een INT die de game feitelijk op slot gooide (tenzij er nu nog een wonder komt) - waar hij overigens niets aan kon doen, z'n arm werd geraakt terwijl hij gooide waardoor de bal niet eens in de buurt kwam van de receiver. Blijkbaar is het gemis van Wes Welker groter dan iedereen denkt.

Edit: nog een FG voor Denver, onside kick gaat out of bounds, eindstand 20-27. Denver naar 10-3, Chargers naar 7-7 en weer in the mix voor de playoffs.

[ Voor 9% gewijzigd door Daniel op 13-12-2013 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Vergeet niet dat Rivers een "elite" QB is. Had aan het begin van de game 70+% completions en hetzelfde 3d down %tage als Ome Manning.

Defence heeft ze de das omgedaan, niet dat de offence erg goed was, rare beslissingen (zie de int waar de TE (dacht ik) vrij stond met een x-over (3-5 yards out en 90 graden inside)

Aan de andere kant, weer met beide benen op de grond, dat is altijd goed als je de play offs al hebt.
Denver met 14-0 gaat zeker dingen verprutsen, dit zorgt ervoor dat ze scherp (gaan) worden.

gg voor Rivers, meest onderschatte QB imo.

p.s. Denver fan since '84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Dit is niets nieuws voor Denver. Verdedigend zijn ze al het hele seizoen slecht. Verschil vanavond was dat ze een avondwedstrijd speelde waarbij de temperatuur erg laag was. Dan is het voor Manning altijd wat moeilijker, dat is algemeen bekend.

Als ze een goede running back zouden hebben, zou dat zoveel schelen. Jamaal Charles, Marshawn Lync, Adrian Peterson, Lesean McCoy bijv. hebben zoveel kwaliteit dat ze ook in wedstrijden waar het even niet loopt het verschil kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Grote fout imho is dat ze o.a. Miller altijd laten rushen terwijl hij een extreem goeie coverman is, niet dat het in deze wedstrijd met 20 throws aan SD kant zou helpen.
Woodyard is geblesseerd maar moet spelen omdat ze gewoon niemand anders hebben (+ hij is playcaller van de defence).
Ihenacho is gewoon slecht in pass coverage, maar word wel verwacht dat te doen.
Teveel injuries in de secondary en aan de DE kant, geen Vickerson, geen Rahim Moore en geen Champ Bailey en geen Clady.....

Dan wordt het al heel snel lastig, maar als je met een gemiddelde van 40+ punten per game er maar 20 maakt. das nie best.

Overigens, Moreno doet het best aardig dit jaar. Was nooit een fan van het over het paard getilde ventje die zichzelf heel wat vind maar hij doet wel zijn stinkende best. Hopen dat Ball wat meer massa krijgt en zijn NCAA truukje uitvoert in de NFL.

Slechte defence en geen scorende offence, dan houd het snel op. Ook tegen een slechte defence als SD.
Vindt het wel goed dat ze weer verloren hebben, kunnen ze alleen maar kracht uit putten.
Denk dat Denver de SB wel gaat halen dit jaar, als de defence weer uit de lappenmand komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Bad Brains op 14-12-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:30

Daniel

Kapitein NCC-1701
San Diego speelde een hele goede wedstrijd: geen fouten gemaakt, defense steeg boven zichzelf uit. Dan kun je dus ook gewoon van de huizenhoge favoriet winnen. Sowieso aardig wat upsets afgelopen weekend: Patriots verliezen van de Dolphins (hoewel de Dolphins niet slecht zijn de laatste weken en de Pats zonder Gronkowski ongeveer half zo goed zijn als met hem in de lineup), de Saints worden met een nederlaag naar huis gestuurd door de Rams en de Eagles krijgen 48 punten om de oren van Matt Cassel. Ondertussen bewijzen de Chiefs dat ze wel degelijk kunnen scoren (101 punten in de laatste twee wedstrijden, ook al was dat tegen teams met een combined record van 7-21) en bewijst Tony Romo dat hij toch maar beter vanaf Thanksgiving binnen kan blijven.

• Ezequiel
- 6 van de 8 divisie leiders hebben verloren
- Op de dag dat het meeste aantal punten ooit op een zondag werd gescoord, bleven de Giants op 0 steken
- Seahawks hebben een gemiddelde van 14.7 punten tegen per wedstrijd, het beste van alle teams
- Redskins een stap dichter bij de 1st overall pick in de draft, die dan naar de Rams gaat vanwege de deal voor de 1st round pick in 2012 (RG III)
- Vikings scoren het hoogste aantal punten van het seizoen, een week nadat elite running back Adrian Peterson geblesseerd uitvalt
- Als de Lions 1 van hun wedstrijden verliezen, dan word de divisie beslist in de laatste speelweek met de rechtstreekse confrontatie tussen de Bears en Packers
- Cardinals met 9 overwinningen mogelijk buiten de play-offs terwijl de divisie winnaar in NFC North en NFC East mogelijk niet eens 9 overwinningen zal halen
- Saints en Panthers gelijk en spelen tegen elkaar in speelronde 16. Mogelijk de beslissing in de strijd om de divisie titel en de 2e plek overall (1e ronde vrijaf

Al met al genoeg om naar uit te kijken. In de laatste 2 speelronden overigens geen wedstrijd op donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Panthers pakken de Saints in de laatste minuten. Niet Cam Newton's beste middag, maar man wat was het spannend!

Panthers in the playoffs! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zo jammer :( De Saints laten niet het beste zien de laatste tijd.

Naja, dan maar bij Seattle winnen ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Bolk op 22-12-2013 23:46 ]

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Gefeliciteerd Bolk! Erg jammer dat we de winning streak thuis niet konden doorzetten maar de NFC West is gewoon de sterkte divisie in de NFL op dit moment. Volgende week kan Arizona zomaar de play offs halen als het een beetje meezit. Dan moet New Orleans wel verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wil iemand de NFC North überhaupt wel winnen? 54-11, man man man. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Sagaris schreef op maandag 23 december 2013 @ 09:40:
Wil iemand de NFC North überhaupt wel winnen? 54-11, man man man. :F
Ik wou de wedstrijd na 7 minuten al uitzetten.. Toch maar blijven kijken en het deed echt pijn aan mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Het zal nooit zo slecht worden als de NFC Worst in 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Von Miller waarschijnlijk out for the season.. torn ACL
Dat is redelijk naat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ezequiel schreef op maandag 23 december 2013 @ 08:24:
Gefeliciteerd Bolk! Erg jammer dat we de winning streak thuis niet konden doorzetten maar de NFC West is gewoon de sterkte divisie in de NFL op dit moment. Volgende week kan Arizona zomaar de play offs halen als het een beetje meezit. Dan moet New Orleans wel verliezen

Ik gok op de Saints.. Of nog een miracle vanacht, dat mag ook. 49ers thuis verslaan is mooier :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
fynrd1 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:57:
[...]

Ik wou de wedstrijd na 7 minuten al uitzetten.. Toch maar blijven kijken en het deed echt pijn aan mijn ogen.
Na de safety begin 3rd quarter ben ik er mee gekapt. Nog meer tegenslag kon ik niet hebben. :P Het verlies tegen de Eagles maakt de winner takes all volgende week wel een stuk mooiere wedstrijd. En met een beetje geluk hebben de Packers geen Rodgers en Lacy.

[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 23-12-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Sagaris schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:47:
[...]

Na de safety begin 3rd quarter ben ik er mee gekapt. Nog meer tegenslag kon ik niet hebben. :P Het verlies tegen de Eagles maakt de winner takes all volgende week wel een stuk mooiere wedstrijd. En met een beetje geluk hebben de Packers geen Rodgers en Lacy.
Ik heb het tot 21-0 volgehouden, toen was het wel duidelijk dat het geen wedstrijd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ze mogen echt wat aan de defence gaan doen volgend seizoen. Het is echt gatenkaas op dit moment. De wedstrijd van volgende week gaat in iedergeval echt heel erg spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Bolk schreef op maandag 23 december 2013 @ 19:28:
[...]

Ik gok op de Saints.. Of nog een miracle vanacht, dat mag ook. 49ers thuis verslaan is mooier :)
Seahawks fan, dus een prachtig seizoen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Hmm, Big Ben toch nog naar de playoffs?
Crazy games

[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 29-12-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
55 TD's en 5,477 yrds in the season most ever.
Crazy Manning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik ben benieuwd hoeveel Brady er zou hebben gehad in 2007 wanneer ze hem niet telkens uit de wedstrijd hadden gehaald bij een redelijke voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wat een regen daar @ NE! 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 30-12-2013 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pfff de Bears.. Maak het niet zo spannend AUB! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

fynrd1 schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:59:
Pfff de Bears.. Maak het niet zo spannend AUB! :'(
Leuke wedstrijd om te zien als neutrale kijker. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Oh man wat spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

OMG! Dit verzin je niet! Wat een play.

[ Voor 80% gewijzigd door Niellie41 op 30-12-2013 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

49'ers @ Cardinals is nu 20-20 met nog ongeveer 30 seconden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Lang leve Redzone channel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:26
Grrrr gisteren hebben de Dolphins even het gruwelijk af laten weten en de playoff plek laten liggen, bleugh.....

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:04

Hu9o

Schokkend

Jeu GB toch nog door. Had gedacht dat dit seizoen over zou zijn met het gebroken sleutelbeen van Aaron Rodgers. De backup QB en de backup van de backup QB en daarna de backup van de backup van de backup QB waren toch duidelijk van een lager niveau...

Nu kijken hoe het tegen 49ers zal gaan. Moet nog te winnen zijn, maar daarna zal het wel over zijn.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:D Spelers van Wisconsin kijken GB vs Bears ... 1 Bears fan ( ;w )

http://sports.yahoo.com/b...ing-065446835--ncaaf.html

Nog een lijstje

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/kb7sxj.jpg

en met plaatjes: http://sports.yahoo.com/p...l-america-team-slideshow/

[ Voor 72% gewijzigd door apis29 op 30-12-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
rgras schreef op maandag 30 december 2013 @ 00:39:
Ik ben benieuwd hoeveel Brady er zou hebben gehad in 2007 wanneer ze hem niet telkens uit de wedstrijd hadden gehaald bij een redelijke voorsprong.
Brady heeft er zoveel als dat hij er heeft, Manning is een veel completere QB dan Brady. Hij maakt mensen beter, hij betrekt mensen bij de processen zodat ze het allemaal begrijpen.
Is ie beter dan Brady, ik denk van wel. Maar Brady heeft meer kloten, en dat heeft hem meer ringen opgebracht.

Dat Manning het in 2 quarters allemaal op slot gooit, en 3 of 4 records haalt (waarvan men dacht dat hij enkele niet zou halen met een hele wedstrijd is opmerkelijk.
Ik gun het hem wel als hij ver komt, hij heeft deze Offensive trein gemaakt tot wat hij is, een Brady was dit nooit gelukt npi.

Meeste team punten
Meeste mensen met 10 of meer TD's (5?)
7 TD's in een game. tied record.
Most Yards in a season.
Most TD's in a season..
Lelijkste man op het veld.
Frankenstein hoofd zodat je de padding in zijn gezicht ziet.

noem ze maar op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Bad Brains schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:00:
[...]

Brady heeft er zoveel als dat hij er heeft, Manning is een veel completere QB dan Brady. Hij maakt mensen beter, hij betrekt mensen bij de processen zodat ze het allemaal begrijpen.
Is ie beter dan Brady, ik denk van wel. Maar Brady heeft meer kloten, en dat heeft hem meer ringen opgebracht.

Dat Manning het in 2 quarters allemaal op slot gooit, en 3 of 4 records haalt (waarvan men dacht dat hij enkele niet zou halen met een hele wedstrijd is opmerkelijk.
Ik gun het hem wel als hij ver komt, hij heeft deze Offensive trein gemaakt tot wat hij is, een Brady was dit nooit gelukt npi.
_O- Als er iemand bekend om staat dat hij 'matige' spelers beter maakt dan is dat Brady wel.
Meeste team punten
Zegt niet alles over de kwaliteiten van een QB. Geef Geno Smith een all-pro O-line, WR's en backfield en dan halen ze de 600 punten ook wel.
Meeste mensen met 10 of meer TD's (5?)
Geeft aan dat de Bronco's over veel kwaliteit op WR/TE bezitten.
7 TD's in een game. tied record.
Dus Nick Foles is een betere QB dan Brady of Montana?
Most Yards in a season.
Most TD's in a season..
Dit zijn geen graadmeters voor een elite QB, anders hoor je Stafford ook in de top 5/10 van beste QB's ooit te zetten.
Lelijkste man op het veld.
Frankenstein hoofd zodat je de padding in zijn gezicht ziet.
Tja, de genenpoel is net wat minder divers down south. :+

Het zijn dus wel allemaal leuke dingen die jij zo opnoemt, maar je kan uit die combinatie niet opmaken of een QB elite/HOF-materiaal is. Heeft hij dit seizoen fantastisch gespeeld? Absoluut! Heeft hij bewezen dat hij beter is dan Brady of Montana? Absoluut niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Zou iemand voor mij willen inschatten of de Rose bowl van gisteren het kijken waard was. Het was volgens mij de enige Bowl game met een beetje gelijkwaardige match-up van twee goede teams (Stanford v. Michigan was het geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik heb net even wat gelezen en als je tijd over hebt kan je dit gerust kijken.
Pagina: 1 2 3 Laatste