Oké, wifi klinkt inderdaad logisch. t' kwam al een paar keer voorbij, sorry.
Keb nu op wifi enable gedrukt met androidlost, nu wachten..
Keb nu op wifi enable gedrukt met androidlost, nu wachten..
Jammer, maar kun je dan toch de gegevens van phone status even doorgeven? Dan kun je in ieder geval kijken met welke mast verbinding wordt gemaakt.proenie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:18:
t' zelfde met wifi
Of doe dat laatste stukje trouwens maar niet.Hallo Vindert, ik ben proenie, en ik ben mijn telefoon verloren bij het motorrijden. Mocht je de telefoon willen retourneren, dan kan dat hier: adres... anders gelieve € over te maken naar iban
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Weet je wel hoe donker het in zo'n polder kan zijn50Miles schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:20:
Even een directe vraag Proenie: Waarom rij je er niet even heen?
[ Voor 11% gewijzigd door NSG op 12-07-2013 23:22 ]
Hoe kan de vinder dat SMS'je openen met een screenlock die aanstaat?jeroen3 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:19:
Het is niet lullig bedoelt, maar als je een SMS'je stuurt met de tekst kan dat misschien helpen.
[...]
Of doe dat laatste stukje trouwens maar niet.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Neem een vriend mee, als je het niet vertrouwd, of leef er mee dat het steeds lastiger wordt, en dat de batterij leeg is morgen, en dat je hem helemaal niet meer terug kan vinden.proenie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:22:
Jongens, als hij daar aanwezig is ligt hij niet op dat stukje gras. t' is via de telefoonmast, dus zeer waarschijnlijk in één van de huizen rondom die spot, mja.. wordt erg lastig dan. Daarom rij ik er niet heen
Agree, ik had gelijk erheen gereden met iemand. Speurtocht net als vroegerAW_Bos schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:23:
[...]
Neem een vriend mee, als je het niet vertrouwd, of leef er mee dat het steeds lastiger wordt als de batterij leeg is morgenochtend, en dat je hem helemaal niet meer terug kan vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door tweakraiser op 12-07-2013 23:24 ]
Maar wat probeer je dan nog te bereiken nu? Denk je niet dat het verstandiger is om het even te laten rusten en morgen met daglicht nog een foto te nemen en dan wel even langs te gaan.proenie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:22:
Jongens, als hij daar aanwezig is ligt hij niet op dat stukje gras. t' is via de telefoonmast, dus zeer waarschijnlijk in één van de huizen rondom die spot, mja.. wordt erg lastig dan. Daarom rij ik er niet heen
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Had het in de buurt geweest, had me dat uitermate leuk geleken.thijsco19 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:25:
Met zijn alle? Op de late avond een grote zoektocht naar de verloren S3.
(er is dan toch wel een vindersloon hé?)
> "Goedendag, mijn nederige excuses dat ik u uit bed bel, maar ik had gezien dat u mijn telefoon mogelijk gevonden heeft..."
< "Grrrrzzzz Hmmrrzzzzz"![]()
![]()
> "Goedendag, ik had gezien dat u mijn telefoon mogelijk gevonden heeft..."
< "Ehmm... oh die....![]()
"
** geeft**
> "Dank u..."
Project galaXy
I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass
Project Galaxs3
wat niet, de tekst of de app ? tekst werk hier wel op mijn s3, zal een kijken of ik het commando voor navi kan vindenmajic schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:27:
Ray, bij mij doet ie dat helaas niet...(S2)
klopt je kan het niet direct aanzetten maar er staat wel iets dat je remote een app kan starten. het lijkt mij dat je de navigatie app kan starten deze de gps aan zal zetten ??proenie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:30:
GPS werkt niet via ANDROIDLOST, wordt al aan gegeven dat het bij nieuwe toestellen niet werkt. een andere?
[ Voor 3% gewijzigd door Ray op 12-07-2013 23:33 ]
*#1575# (GPS Control Menu) Misschien dat die GPS aanzet. Je kan service codes laten bellen via android lost.Ray schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:31:
[...]
klopt je kan het niet direct aanzetten maar er staat wel iets dat je remote een app kan starten. het lijkt mij dat je de navigatie app kan starten deze de gps aan zal zetten ??
je moet allen wel precies het juiste commando geven.
als iemand even mee denkt wat dat moet zijn kan ik het hier wel even testen
mmm is alleen voor premium members
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
majic schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:34:
Google Play: WatchDroid Lite..
deze ook nog te proberen, wellicht. Ze bieden een workaround voor Samsung telefoons om de GPS aan te krijgen, schijnbaar (staat in de description)
Nee hier hebben we wat aan.bardi-1 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:38:
"Zoek mijn iPhone" FTW Standaard rotzooi van iCloud maar werkt wel perfect.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
die geeft een error op mijn s3 en zet niet de gps aan. Het klopt inderdaad dat de navi app eerst vraagt om de gps aan te zetten en het niet zelf doet (net getest)Biersteker schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:36:
[...]
*#1575# (GPS Control Menu) Misschien dat die GPS aanzet. Je kan service codes laten bellen via android lost.
Verwijderd
Hier wel, op een ZTE Blade met Android 4.2.2.proenie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:30:
GPS werkt niet via ANDROIDLOST, wordt al aan gegeven dat het bij nieuwe toestellen niet werkt. een andere?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 23:45 ]
Verwijderd
Dat komt wel erg netjes overeen. Dat zou mooi zijn! Dat bureau is ook niet erg groot, dus dikke kans dat er inderdaad niemand aanwezig is nu.mercapto schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:45:
Politiebureau Kortenhoef.
[afbeelding]
Kan niet zeggen of het het is zo
[ Voor 39% gewijzigd door AW_Bos op 13-07-2013 00:01 ]
Verwijderd
Gezien het tijdstip zou het best wel eens kunnen dat het even ergens is neergelegd. Volgens mij heb ik ze zo wel zien liggen bij een politiebureau. In een afgesloten ruimte in een bureau is natuurlijk ook best veilig.AW_Bos schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:59:
Als hij op een politiebureau ligt, zou hij dan niet in een kast, kluisje, zakje, bakje worden bewaard?
Ik weet niet of ze die dingen zomaar op tafel laten liggen...
Ik zou daar niet op rekenen, op dat tijdstip en zo snel. De kans is aanwezig dat dat maandag pas verwerkt wordtAW_Bos schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:59:
Kan je anders niet 0900-8844 bellen voor uitsluitsel? Misschien worden gevonden voorwepen wel digitaal geregistreerd, waarbij de bromsnor van dienst je kan vertellen of deze echt gevonden is en op het bureau ligt?
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2013 00:03 ]
[ Voor 61% gewijzigd door ilaurensnl op 13-07-2013 04:08 ]
https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8Nextron schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 23:40:
Apps die GPS aan kunnen zetten wanneer je die als gebruiker uit hebt gezet vereisen root. Zelfs als je telefoon geroot is zal je die app ook nog root-rechten moeten geven, en daar is wel een tikje op het scherm voor nodig.
| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |
[ Voor 6% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2013 10:37 ]
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Nomen nescio
Omdat dit niet de HK is maar het Android forum
[ Voor 7% gewijzigd door HarryDeCowboy op 13-07-2013 11:47 ]
kan ik even vermelden in t topic dat ik m gevonden heb?
[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2013 11:52 ]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
[ Voor 84% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2013 13:17 ]
[ Voor 23% gewijzigd door thijsco19 op 13-07-2013 12:48 ]
Mooie prutser dan, als ie daar van 10.35 vanmorgen tot 13.07 (nu) voor nodig heeft.thorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:52:
Hij zal gevonden zijn door iemand, naar het gemeentehuis / politiekantoor gebracht, TS heeft zn telefoon terug, zorgt nu dat hij tracking software heeft op zn mobiel en daarna reageert hij pas weer op dit topic
Nomen nescio
Is gebeurdthorgal21 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 12:20:
Wie gaat TS even een DMetje sturen dat we een dicht einde EISEN?
[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 13-07-2013 20:43 ]
Eat the bugs, live in a pod
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Intussen al meer gehoord ? of is de ts alweer online geweest ?janvanduschoten schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 21:24:
Hij is al een dag of 4 niet op het forum geweest, we moeten helaas nog even geduld hebben. Ik ben ook niet minder nieuwsgierig belangstellend dan jullie
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Verwijderd
Ik ook!Baminge schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:24:
Na alles gelezen te hebben wacht ook ik op het einde van dit succesverhaal!
thijsco19 schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:55:
Of erger... Nu moeten we niet zijn telefoon vinden maar hemzelf!
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
:)
Nee de ontknoping zit in een betaalde DLC te verkrijgen via Steam...Greveldinges schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:48:
Misschien dat het verhaal volgend seizoen verder gaat?
[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 25-07-2013 15:01 ]
PSN ID = OTL002
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq