:)
Nee de ontknoping zit in een betaalde DLC te verkrijgen via Steam...Greveldinges schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:48:
Misschien dat het verhaal volgend seizoen verder gaat?
Ik weet het nog niet zo hoor, met die augmented reality games van tegenwoordig; levert van die 'onaffe' RPG's op zonder ontknopingen en een haperende story line.
[ Voor 25% gewijzigd door Morrar op 25-07-2013 15:01 ]
Wat een verhaal!
Heb er m'n werk maar even voor opzij gezet....Alleen de anti-climax he....
Neem aan dat de TS een DM verstuurd heeft naar een MOD , en die de titel aangepast heeft naar *gevonden*
Ik ben in ieder geval een stuk wijzer geworden door dit topic over de beveiliging van je phone. Thanks!
Heb er m'n werk maar even voor opzij gezet....Alleen de anti-climax he....
Neem aan dat de TS een DM verstuurd heeft naar een MOD , en die de titel aangepast heeft naar *gevonden*
Ik ben in ieder geval een stuk wijzer geworden door dit topic over de beveiliging van je phone. Thanks!
PSN ID = OTL002
ALs die gozer online komt heeft hij +25 DMs over de ontkoping -.-
hij heeft in ieder geval een goed script nu voor een film, zie de film APP bijv.
Verdorie, het topic stond op de frontpage en met de woorden "gevonden" erbij dacht ik ah, een leuk 9 pagina's tellend verhaal om te lezen, maar de clue ontbreekt gewoon
. Ik laat 'm toch even in m'n tabbladen staan voor een eventuele ontknoping
.
Kom op die gast is gewoon te verlegen om toe te geven dat hij op werk is vergeten ofzo. Ik heb me ook een keer rotgezocht, bleek dat ding ergens in een andere tas gevallen te zijn. Ok next topic!
Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
Topic is wederom gesloten, de TS kan contact met mij opnemen over de oplossing.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.