Steam Summer Sale 2013

Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
BSTNjitRam schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:25:
[...]
Ik heb de alpha10 uitgeprobeerd. Hoewel het principe leuk is en de game zeker potentie heeft, is het enorm moeilijk om voldoende winst te maken om je gevangenis te kunnen blijven uitbreiden. Daarnaast zitten er nog aardig wat bugs in. Oa dat de vuile was niet opgehaald wordt waardoor je binnen een paar dagen een continue riot hebt omdat de hygiene needs niet vervuld worden.
Het lijkt mij ook een leuke game, maar jij brengt me nu aan het twijfelen :P Sowieso vind ik de korting mager, ik had eigenlijk gehoopt op 50%. 17 euro zit wel op het randje voor een dergelijke game, misschien koop ik m, aangezien die tradingcards van Prison Architect (sommige) ook nog wel een leuke waarde hebben. Verder moet ik mijn ruime 4 euro winst van cards toch nog ergens aan besteden ;)

PS: Mensen die Left 4 Dead 2 zoeken, zie vraag en aanbod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 23:40
Check de alpha11 release notes: http://www.introversion.co.uk/prisonarchitect/builds.html
Riots gebeuren nu minder snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 21:58
Vanmiddag Strike Suite bundle aangeschaft :*)
Zag een vriend em spelen, ging zelf ff kijken wat dat was en damn wat is dit wreed zeg. Heb een tijd geen toffe games meer gespeeld.

Het enigste wat jammer is dat er geen multi in zit (tdm, koth,etc.). Sinds vanavond zit hij zelfs in de flash, zeker de moeite waard mensen!
Al moet ik wel zeggen dat ik zelf gek ben van Gundam, dus vandaar dat ik em sws vet vind. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soulizer schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:01:
Vanmiddag Strike Suite bundle aangeschaft :*)
Zag een vriend em spelen, ging zelf ff kijken wat dat was en damn wat is dit wreed zeg. Heb een tijd geen toffe games meer gespeeld.

Het enigste wat jammer is dat er geen multi in zit (tdm, koth,etc.). Sinds vanavond zit hij zelfs in de flash, zeker de moeite waard mensen!
Al moet ik wel zeggen dat ik zelf gek ben van Gundam, dus vandaar dat ik em sws vet vind. ;)
Apart.Deze game heeft niet al te beste reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Voor degenen die Sonic All star racing transformed op het oog hebben:
De fysieke game kostl 4,95 en kun je ook gewoon op Steam activeren.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:24
Assassins Creed komt zeker met uplay ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Laatst online: 03-09 21:58
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:04:
[...]

Apart.Deze game heeft niet al te beste reviews.
Ik noem even op zwak verhaal, repetitieve missies (en dus handelingen), geen multi gok ik als redenen? Mjah als Gundam fanaat kijk je daar wel overheen. Als ze een multi zouden patches zou echt tof zijn. Voor andere mensen snap ik wel dat ze em niet halen op bovenstaande punten hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

BastiaanCM schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 22:09:
Assassins Creed komt zeker met uplay ?
Ik ben bang van wel... :/

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:24
O o oh.... Wat jammer nou weer. Wat een gedrocht echt waar.. Er is ook niet echt een alternatief voor mij: mn 360 is natuurlijk stuk en om nou nog een nieuwe te kopen.. Piraat spelen heb ik ook geen zin in, maar lijkt de enige optie :p I know, niet verder discussieren op tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Valandin schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 03:45:
Half life 2?
Schaam je diep dat je die nooit eerder hebt aangeschaft!
Vandaar de aankoop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:54
Abominabilis schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:55:
Stem Arkham City , die verdient het gewoon als je het mij vraagt.
Yup gedaan, die ga ik zeker meepikken voor €7,50... kan ook bijna niet missen denk ik, voor dat geld heb je echt een supergame met alle DLC... absoluut een van de beste deals deze summersale.

Heb vanmiddag het GTA pakket maar opgepikt voor die 24,99... kwam maar niet goedkoper langs, maar je krijgt een hoop voor het geld imo.

Ik twijfel over Saints Row III... niet gek voor 4,99 of 7,49 voor full package. (waarom adverteren ze daar eigenlijk niet mee?) Als Arkham City in CC gaat dan haal ik die erbij denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door MicGlou op 20-07-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:55

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

SRIII is niet de moeite waard, pak daarvoor bijvoorbeel just cause 2 mee, heb je meer lol aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Ircghost schreef op zondag 21 juli 2013 @ 00:41:
SRIII is niet de moeite waard, pak daarvoor bijvoorbeel just cause 2 mee, heb je meer lol aan!
Ben ik het niet mee eens. De storyline is niet bijzonder maar ik heb me er enorm mee vermaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:42
Probeer anders van beide eerst even de demo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ircghost schreef op zondag 21 juli 2013 @ 00:41:
SRIII is net wat meer over-the-top dan JC2, beide games hebben echt hun sterke punten en beide games zijn voor het geld zeker de moeite waard. Gewoon doen, die uren speelplezier haal je er echt wel uit :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Iemand die Saints Row III ook heeft gekocht, ik wil de Co-op wel eens proberen :P
Afbeeldingslocatie: http://img11.imageshack.us/img11/729/6dkc.png :+

[ Voor 41% gewijzigd door Bjorn89 op 21-07-2013 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wQsK28H.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mooi moment om ff7 mee te pakken. Ik geloof niet dat ik m'n originele cd nog kan vinden.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Die omschrijving van Recettear is echt vaag (in het Nederlands althans),.
En voor degenen die Just Cause 2 nog niet hebben: kopen kopen kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm ideal pagina geeft foutmelding, maar ik zie wel dat het geld afgeschreven is, maar omdat ing weer moeilijk loopt te doen kan ik weer mijn overschrijvingen zien. Verder niks bij steam te zien en ook de holiday kaart niet ontvangen. Erg zorgelijk weer. :'(

[ Voor 32% gewijzigd door rockhopper op 21-07-2013 03:16 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Just Cause 96% 6,99€ 0,27€

Heb hem zelf voor 80% gehaald (en helaas viel de game me wat tegen) maar voor deze prijs kun je hem bijna niet laten liggen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
AdmiralSnipe schreef op zondag 21 juli 2013 @ 03:06:
Die omschrijving van Recettear is echt vaag (in het Nederlands althans),.
En voor degenen die Just Cause 2 nog niet hebben: kopen kopen kopen!
Recetear is best een leuke maar simpele game.

Je hebt een winkeltje, waar je jouw epic quest items verkoopt. En daarmee koop je weer nieuwe items etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Tof dat iDeal d'r weer uit ligt. Wat een bagger site is dat ook. Geen MK voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Flash en Community sales zullen niet maar boeiend zijn, is allemaal herhaling ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 15:34
rockhopper schreef op zondag 21 juli 2013 @ 03:05:
Mooi moment om ff7 mee te pakken.
Een tientje voor een 15 jaar oud spel, dat gaat me net ff te ver.
2,50 net als System Shock 2 lijkt me redelijker.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thorgal21 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 08:03:
Flash en Community sales zullen niet maar boeiend zijn, is allemaal herhaling ;(
Ik vind de Steam sales de afgelopen paar jaren ook maar slapjes. De eerste paar edities waren super goed en had je echt goede deals tussen zitten, zoals met de eerste kerst sale heb ik serieus elke dag een game gekocht alleen omdat het goede deals waren. Als ik nu kijk dan zie ik alleen games waarvan ik denk "Voor zo'n oud spel is dat normale prijs, voor die prijs ligt hij overal in de grabbelbak" of het spel is helemaal niet intressant.

Het valt me ook op dat met elke sale dezelfde spellen weer terug naar voren komen. Het lijkt wel alsof Valve een standaard batch aan spellen heeft die ze er maar ingooien dan lijkt het alsof ze veel in de aanbieding hebben.

Dan heb ik hetzelfde idee als met die AH Bonussen die constant in de aanbieding zijn, is het wel een aanbieding als het steeds terug komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bad Brains schreef op zondag 21 juli 2013 @ 08:12:
[...]
Een tientje voor een 15 jaar oud spel, dat gaat me net ff te ver.
2,50 net als System Shock 2 lijkt me redelijker.
Ach ik weet wat ik koop, en qua tijd haal ik het er wel uit. Technisch is het spel pas "2 weken oud" maar inderdaad origineel is van 1997. Het enige voordeel is dat deze op hogere resolutie gespeeld kan worden en achievements heeft. Helaas zijn de graphs niet echt revamped. Ideal doet het inmiddels weer en er is niets afgeschreven, dus bedankt nachtelijk banksysteem. Stelletje }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrr....iDeal wil niet meewerken. :(

Edit: Lijkt erop dat ING weer aan het prutsen is.

http://www.ideal-status.nl/home/

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2013 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
www.allestoringen.nl

bijna alles ligt er weer uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crizyz schreef op zondag 21 juli 2013 @ 03:40:
Just Cause 96% 6,99€ 0,27€

Heb hem zelf voor 80% gehaald (en helaas viel de game me wat tegen) maar voor deze prijs kun je hem bijna niet laten liggen! :P
Wilde het ook voor dit bedrag kopen, maar door storing met iDeal lukte dat niet. Staat nu weer op € 1,39 in Steam. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 09:08:
[...]

Wilde het ook voor dit bedrag kopen, maar door storing met iDeal lukte dat niet. Staat nu weer op € 1,39 in Steam. ;(
Wel uitkijken of je PC het aan kan he 8)

Microsoft Windows® 2000/XP. (Windows® 95/98/ME/NT not supported)
Pentium IV 1.4GHz (or AMD AthlonXP 1700+ processor or higher).
256MB System Memory.
3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX® 9.0c compatible with 128 MB and Shader model 2.0. (GF FX 5700 or ATI 9500)
100% DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers
4.0GB of uncompressed free disk space (plus 600MB for Windows® 2000/XP swap file)
100% Windows® 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Toch even Just Cause Collection gepakt..net op tijd wakker. FF7: Jammer..echt te duur. een van me meest favoriete games ooit maar dit is net even te duur.

Ik had mezelf een plafond gesteld van 150 euro deze sale maar ben er toch over :|

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik denk dat ik ook over de honderd euro heen ben, maar ik ga niet kijken...

Ik ben nog in denial! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zei hetzelfde tegen me collega's; 150+ lijkt misschien veel maar in 1992 kon je dat makkelijk kwijt zijn aan 1 enkele SNES game.. (DKC 1 - fl. 189,- , Mario RPG: fl. 229,-)

Reken je inflatie mee dan betaalde je toen voor 1 game op de SNES net zoveel als 30 PC games nu !
Dus eigenlijk valt het allemaal wel mee.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wil graag World in Conflict kopen en zag dat er nu een timer bij gezet is. Dat zal de timer zijn tot wanneer het afgelopen is. Is het aan te raden om het spel nu te kopen of te wachten denk zelf niet dat ie nog goedkoper word of langs komt in de daily of iets dergelijks. Er staat in eens ook een complete pack bij, die is net zo duur als 1 lose game in de pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
WeAreLegion schreef op zondag 21 juli 2013 @ 10:46:
Ik wil graag World in Conflict kopen en zag dat er nu een timer bij gezet is. Dat zal de timer zijn tot wanneer het afgelopen is. Is het aan te raden om het spel nu te kopen of te wachten denk zelf niet dat ie nog goedkoper word of langs komt in de daily of iets dergelijks. Er staat in eens ook een complete pack bij, die is net zo duur als 1 lose game in de pack.
Die Timer is van de hele summer sale. Ik zou zo lang mogelijk wachten als ik jou was, want duurder wordt hij niet voordat die timer is afgelopen. Misschien komt ie nog voorbij de komende 36 uur.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Max|Burn schreef op zondag 21 juli 2013 @ 10:27:
Ik zei hetzelfde tegen me collega's; 150+ lijkt misschien veel maar in 1992 kon je dat makkelijk kwijt zijn aan 1 enkele SNES game.. (DKC 1 - fl. 189,- , Mario RPG: fl. 229,-)

Reken je inflatie mee dan betaalde je toen voor 1 game op de SNES net zoveel als 30 PC games nu !
Deze steam sale addict is al ver heen :+

Nog een kansje dat trine 2 voor 80% voorbij komt vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:19

Melkaz

Melkazar

Weer niks nieuws in de flitskortingen :(

Is het vanavond al recap day of morgen?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JUhxceD.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V8qFvmZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Melkaz schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:07:

Als het goed is vanavond om 19:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Melkaz schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:07:

Ik weet het niet meer xD

Mijn verwachting was 10 dagen verse sales, meestal is de Summer Sale 10 dagen, en er waren 10 Summer Sale kaarten met 1 voor een daily sale elke dag. Dus vandaag zou de 11de worden denk ik? Dat lijkt me dan de recap. Maar ik kan me vergissen want de Recap vorig jaar was denk ik de dag nadat de rest van de deals al afgelopen was en was dan enkel de specials op de front page nog.

Maar mogelijk was dat een verlenging van de encore toen, slecht geheugen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 11:21

The Inquisitor

Greetings weaklings

Just Cause ziet er wel geinig uit, is het de moeite om het complete pack te kopen? 5.99 tov 2.99. Ik heb gelezen dat deeltje 2 wel een aardige verbetering is ten opzichte van deel 1 maar in het complete pack zitten alle DLC's van deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
JC2 heb ik zelf veel tijd in zitten, jammer dat de game niet stabiel bij mij draait ( PC valt random uit als ik het spel doe), verder echt een geweldig spel. Als je geen zin hebt om alles te unlocken en lekker te klooien kan je gewoon een save file van internet pakken en er in slepen, dan heb je echt dagen plezier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb net Max Payne 3 meegenomen voor € 7,49.

Dat maakt de totale lijst tot nu toe:
  • Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition 2,84 EUR
  • Deus Ex: Human Revolution - Tactical + Explosion Bundle DLC 0,44 EUR
  • Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC 1,04 EUR
  • GTA Complete Pack (ROW) 12.49 EUR
  • Max Payne 3 7.49 EUR
Totale schade bijna € 25. Lijkt me geen gekke score voor 7 spellen plus wat uitbreidingen..... Nu moet ik wel gaan ophouden met kijken in de steam store, want volgens mij heb ik niet eens tijd om al die spellen te spelen...

beetje offtopic:
Ik zit er over te denken om voor GTA IV een controller aan te schaffen. Ik heb het gisteren namelijk nog even geprobeerd, maar er is geen land te bezeilen met de auto's in het spel :(. Wat zou fijner werken, een XBOX360 controller of PS3 Dualshock3 of nog iets anders? Ik las dat de PS3 controller wel aan het werk te krijgen is in Windows 7 met MotionInJoy, en die ziet er fijner uit dan de standaard XBOX controller, maar ik heb met beide nog nooit gewerkt. Ik heb wel een PS2 dus die controller zou met een verloopje evt ook kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
gwystyl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:36:
beetje offtopic:
Ik zit er over te denken om voor GTA IV een controller aan te schaffen. Ik heb het gisteren namelijk nog even geprobeerd, maar er is geen land te bezeilen met de auto's in het spel :(. Wat zou fijner werken, een XBOX360 controller of PS3 Dualshock3 of nog iets anders? Ik las dat de PS3 controller wel aan het werk te krijgen is in Windows 7 met MotionInJoy, en die ziet er fijner uit dan de standaard XBOX controller, maar ik heb met beide nog nooit gewerkt. Ik heb wel een PS2 dus die controller zou met een verloopje evt ook kunnen?
Haal de 360, ik heb hem ook via USB, moet je wel halen in de winkel en specifiek vragen of er een verloop stekkertje bij zit naar USB. Dan thuis 1 stukje software downloaden op de MS site en je bent klaar. Het werkt echt heerlijk met SR3, GTA, andere free roamers

[ Voor 23% gewijzigd door thorgal21 op 21-07-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Xbox360 controller is zo standaard ondersteund dat dat toch wel de beste optie is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:36:
Ik heb net Max Payne 3 meegenomen voor € 7,49.

beetje offtopic:
Okay ff offtopic dan. Wat ik zou doen is even naar een Mediamarkt of Saturn lopen als je die in de buurt heb en een controller van speedlink halen een wireless. Je heb er 1 in de vorm van ps3 (30 euro) en 1 xbox die is 40. Ze worden in windows geregistreerd als xbox controller en ze werken echt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Laatst online: 24-07 13:28
^Qua hoe die in de hand ligt puur smaak. De Xbox 360 controller is out of the box compatible, dat is handig. Voor de oudere games die niet volledig compatible zijn moet je toch met third party software als Motion In Joy aan de slag. Dan maakt het weer niet uit welke controller je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Pheace schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:38:
Xbox360 controller is zo standaard ondersteund dat dat toch wel de beste optie is imo.
Ik heb zelf een PS3 en dus een PS3 controller en met motioninjoy kun je gewoon emuleren naar een '360 controller. Games registreren dus gewoon dat je een 360 controller hebt aangesloten (en zelfs microsoft accessoires software rapporteert dat). Compatibiliteit is dus geen issue en de toetsen zitten nagenoeg op dezelfde plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dank voor de snelle tips hierboven, ik loop maandag wel ff de Saturn binnen en kijk wat ze daar hebben en wat het fijnst in de hand ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 08:11

C0nscious

Mysteryman.

The Inquisitor schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:43:
[...]

Ik heb zelf een PS3 en dus een PS3 controller en met motioninjoy kun je gewoon emuleren naar een '360 controller. Games registreren dus gewoon dat je een 360 controller hebt aangesloten (en zelfs microsoft accessoires software rapporteert dat). Compatibiliteit is dus geen issue en de toetsen zitten nagenoeg op dezelfde plek.
Kan je dan ook PS3 controllers en Xbox360 controllers door elkaar gebruiken? Heb 2 DS3 en 2 XBox pads. Oh, heb geen bluetooth ontvanger op m'n pc, dus dan gaat het sowieso niet door voor de dualshocks (of met een hele lange USB-kabel).

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

C0nscious schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:03:
[...]

Kan je dan ook PS3 controllers en Xbox360 controllers door elkaar gebruiken? Heb 2 DS3 en 2 XBox pads. Oh, heb geen bluetooth ontvanger op m'n pc, dus dan gaat het sowieso niet door voor de dualshocks (of met een hele lange USB-kabel).
Zal dan ongetwijfeld kunnen, PS3 controllers werken in ieder geval ook met de USB kabel dus dat wordt verlengen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 16:38
Max|Burn schreef op zondag 21 juli 2013 @ 10:27:

Dat kan je niet vergelijken, games in de steamsale zijn of >3 maanden oud of een indie titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
IceStorm schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:46:
[...]

CoD is een serie die echt berucht staat om hun prijzen. Die zijn gewoon absurd hoog voor de leeftijd (of uberhaupt al bij de release). Ik ben het (voor mezelf) moreel verplicht om MW2 te kopen omdat het het laatste spel is dat ik illegaal gespeeld heb maar ik vertik het om er na al deze tijd de volle mep voor te betalen. Ik hoop van harte dat de CoD games eens een keer met 75% korting verkocht worden, maar ik heb er een hard hoofd in. Of eigenlijk, ik geloof er niks van :P
Voor mensen die net als mij tevergeefs op een MW2 sale hebben gewacht: Op amazon.com is hij voor $12.74 (= ~€ 9,70) te krijgen (incl. 15% korting met couponcode 'Gooncave').. Je hebt dan wel een creditcard nodig en VS adres in addressbook toevoegen (even random adres genereren via google).

[ Voor 61% gewijzigd door Cooler_King op 21-07-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Cooler_King schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Voor mensen die MW2 wilden kopen: Op amazon.com is hij voor $12.74 (= ~€ 9,70) te krijgen (incl. 15% korting met couponcode 'Gooncave').. Je hebt dan wel een creditcard nodig en VS adres in addressbook toevoegen (even random adres genereren via google).
Jammergenoeg is de MW2 multiplayer redelijk dood.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ik zit toch elke keer weer niet op te letten... JC2 is ook niet meer 2,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

layzzzz schreef op zondag 21 juli 2013 @ 12:09:
[...]
Dat kan je niet vergelijken, games in de steamsale zijn of >3 maanden oud of een indie titel.
Mwoah..games waren toen lang voor de volle prijs te koop hoor.. Dishonored voor 10,99 ofzo vond ik best ok.. :) Overigens maakt leeftijd van games voor mij niet zoveel uit.. Ik heb jaren niet PC games gespeeld dus heb wat in te halen.

[ Voor 16% gewijzigd door Max|Burn op 21-07-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

mm, wel of geen CS:GO. Wel wat vermaakt met source, maar niet super...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zondag 21 juli 2013 @ 08:14:
[...]
Het valt me ook op dat met elke sale dezelfde spellen weer terug naar voren komen. Het lijkt wel alsof Valve een standaard batch aan spellen heeft die ze er maar ingooien dan lijkt het alsof ze veel in de aanbieding hebben.
elke keer zijn er ook users die voor het eerst een sale meemaken en bijv portal2 niet hebben.
prima toch?

En vergeet niet dat er meer dan alleen de voorpagina is, als je op zoek gaat kom je nog veel meer games tegen met discount (misschien niet zo veel maar 30-50% vind ik al een hoop)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Dankzij ideal staat de teller hier nog steeds op nul. FFVII niet kunnen kopen wegens down. Hij staat wel op nummer 1 momenteel (best sold) wat ergens opmerkelijk is. Want jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat ie overpriced is. Toch wil ik 'm gewoon, maar zal nu wel winter sale worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
rockhopper schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:19:
Dankzij ideal staat de teller hier nog steeds op nul. FFVII niet kunnen kopen wegens down. Hij staat wel op nummer 1 momenteel (best sold) wat ergens opmerkelijk is. Want jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat ie overpriced is. Toch wil ik 'm gewoon, maar zal nu wel winter sale worden.
Neem gewoon een CC of paypal, lijkt mij verschrikkelijk irritant om in 2013 nog geen CreditCard te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb al cc maar ik twijfelde genoeg om deze niet te gebruiken. Sometimes it's meant to be.

On topic, kan ik nog iemand blij maken met een bepaalde vote? Het zegt me alledrie niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:40

masauri

aka qwybyte

rockhopper schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:29:
Ik heb al cc maar ik twijfelde genoeg om deze niet te gebruiken. Sometimes it's meant to be.

On topic, kan ik nog iemand blij maken met een bepaalde vote? Het zegt me alledrie niks.
evoland please 8)

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
BTW, ik kan iedereen Sleeping Dogs van de flash sales aanraden!
Gisteren begonnen, en al helemaal hooked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
unfor schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:26:Neem gewoon een CC of paypal, lijkt mij verschrikkelijk irritant om in 2013 nog geen CreditCard te hebben.
Ik heb ook Geen CreditCard en ga er ook geen aanschaffen.
(Gezien een CC in mijn ogen enkel te duur zal zijn)

Wat betreft de sales.
Ik zorg er gewoon vóór de sales ervoor dat ik een aanzienlijk bedrag via iDeal in mijn steam wallet stop.
Dan kan ik iets kopen wanneer ik maar wil (en alleen storingen van steam zelf verduren) EN ik weet wat mijn budget is.
Is mijn Wallet helemaal leeg? Dan is de sale voor mij voorbij. :)

Deze sale heb ik dus ook absoluut Géén issues wat betreft aankopen gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 16:26

Arrogant

S.F.W.

rockhopper schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:19:
Deze sale nog geen enkel probleem gehad met iDeal dus ik denk dat het aan je bank ligt.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ff deze site in de gaten houden, ING is de enige met problemen. Zal in de loop van de dag wel verholpen worden.

http://www.ideal-status.nl/home/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Gewoon 2 bankrekeningen hebben bij verschillende banken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:27

mrc4nl

Procrastinatie expert

(studenten)creditcard van ing 8)
kost nog minder dan internetbankieren :') :')

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Of vantevoren geld in je Steam Wallet zetten. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
unfor schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:26:
[...]

Neem gewoon een CC of paypal, lijkt mij verschrikkelijk irritant om in 2013 nog geen CreditCard te hebben.
Sommige mensen zijn gewoon principieel tegen een creditcard hebben/gebruiken. Zeker na het Wikileaks-debacle ;) Maar goed.

Als je echt een soort CC wilt, enkel voor online gebruik, kan je heel goedkoop(lees:gratis) een kaart(nummer) aanvragen op mywirecard.com. Is prepaid, dus geen kredietkosten. Vrienden van me gebruiken het, zijn er best content over.

Ik gooi eigenlijk maandelijks wat geld in m'n Wallet en spaar zo op voor sales. Ik doe het niet altijd op, maar blijf wel maandelijks evenveel bijstorten, dus zit soms met een absurd bedrag in m'n steamwallet. Zo spreid ik de kosten over een (half) jaar en hoef ik me geen zorgen te maken, door het jaar ben ik te druk bezig alles te spelen en koop ik helemaal niets, bij een sale ga ik dan weer LOS.

back OT:
Heb mezelf vrij goed kunnen inhouden deze sale... Was ook niet zoveel te rapen dat ik nog niet had wat ik wel wou hebben. Eindelijk HL²-Ep1 en 2 aangeschaft om het verhaal eens af te kunnen maken, en kon de StarWars - KOTOR's eigenlijk niet laten liggen. buiten dat nog Kerbal Space Program omdat het me best wel geinig lijkt, en Tomb Raider omdat het nog een aanvaardbaar prijsje was. Vorige sales ging er steeds iets van een 100-150 EUR minstens door; heb al een sale gehad waar ik +300 euro op 3 dagen heb gespendeerd :O . Da's waarschijnlijk ook de reden geweest waarom er nu relatief weinig te rapen viel.

[ Voor 24% gewijzigd door Tokkes op 21-07-2013 14:37 ]

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
mrc4nl schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:05:
(studenten)creditcard van ing 8)
kost nog minder dan internetbankieren :') :')
Tenzij een CreditCard 0 Euro kost inclusief het "rood staan", acht ik het te duur.
Daarnaast kan ik op mijn rekening niet eens rood staan. :P

Trouwens Internet bankieren kost mij geen drol.
(ING studentenrekening)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

GTX2GvO schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:09:
[...]

Tenzij een CreditCard 0 Euro kost inclusief het "rood staan", acht ik het te duur.
Daarnaast kan ik op mijn rekening niet eens rood staan. :P

Trouwens Internet bankieren kost mij geen drol.
(ING studentenrekening)
Studentencreditcard van ING is zo geregeld dat je 3% extra betaald en dat het elke maand gelijk van je rekening afgeschreven wordt. Je kan er 1000€ mee 'rood staan' in een maand. Het is echt killing voor mijn portemenee met sales, je klikt letterlijk 2x en je hebt je games. 1x in de 3/4 aankopen moet je je security code nog invullen. Al met al heel gemakkelijk en kost niets extra, en die 3% neem ik op 100€ nog op de koop toe omdat ik niet telkens mijn telefoon moet unlocken voor mijn TAN code. _/-\o_ _/-\o_
Tokkes schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:08:
Vorige sales ging er steeds iets van een 100-150 EUR minstens door; heb al een sale gehad waar ik +300 euro op 3 dagen heb gespendeerd :O . Da's waarschijnlijk ook de reden geweest waarom er nu relatief weinig te rapen viel.
Haha ik ken het, echt van die games die je dan leuk lijken en je wilt kopen en dan heb je die al een jaar of zo, echt nooit gespeeld ook nog 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door True op 21-07-2013 14:21 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Gezien ik nog 82 cent in mijn wallet over heb.
Hier mijn "schade" voor deze sale:

Antichamber
Droplitz
Section 8
Twin Sector
Toki Tori
Dungeons of Dredmor: Conquest of the Wizardlands
Endless Space Gold
The Walking Dead
FTL: Faster Than Light
Darksiders™
Grand Theft Auto IV: Complete Edition
Darksiders II - Death Rides
Darksiders II - Argul's Tomb
Darksiders II - Season Pass
Darksiders II
Darksiders II - Shadow of Death
Darksiders II - Deadly Despair
Darksiders II - Angel of Death
Darksiders II - Mace Maximus
Darksiders II - Fletcher's Crow Hammer
Darksiders II - Van Der Schmash Hammer
Darksiders II - Rusanov's Axe
Darksiders II - Mortis Pack
Chivalry: Medieval Warfare
Painkiller Complete Pack
Hegemony Gold: Wars of Ancient Greece
SkyDrift
SkyDrift: Gladiator Multiplayer Pack
SkyDrift: Extreme Fighters Premium Airplane Pack
Little Inferno
Stellar Impact - Support Ship DLC
Stellar Impact - Carrier Ship DLC
Stellar Impact - Artillery Ship DLC
NovaLogic Everything Pack
Iron Warriors: T - 72 Tank Command
Puzzle Kingdoms
Time Gentlemen, Please! and Ben There, Dan That! Special Edition Double Pack
Razor2: Hidden Skies
Storm in a Teacup
iBomber Bundle
Fireburst
iBomber Attack
Hotline Miami
Borderlands 2: Mechromancer Pack
Borderlands 2: Commando Domination Pack
Borderlands 2: Creature Slaughterdome
Borderlands 2: Collector's Edition Pack
Hotline Miami Soundtrack
Borderlands 2: Psycho Dark Psyche Pack
Borderlands 2: Mechromancer Steampunk Slayer Pack
Borderlands 2: Gunzerker Dapper Gent Pack
Borderlands 2: Assassin Domination Pack
Borderlands 2: Mechromancer Domination Pack
Borderlands 2: Gunzerker Domination Pack
Borderlands 2: Siren Domination Pack
Borderlands 2 - Psycho Pack
Borderlands 2: Assassin Stinging Blade Pack
Borderlands 2: Psycho Domination Pack
Borderlands 2: Commando Haggard Hunter Pack
Borderlands 2: Siren Glitter and Gore Pack
Dark Souls™: Prepare To Die™ Edition
Borderlands 2
Scribblenauts Unlimited
Borderlands 2 Season Pass
Kinetic Void
Sniper Ghost Warrior Gold Edition
Quantum Conundrum
Demolition Inc - Level & Weapon DLC
Defense Grid: Containment DLC
L.A. Noire: The Complete Edition
Impire
Impire: Creatures of the Night
Impire: Black and White Demons
Deadlight
Doom 3: BFG Edition
Natural Selection 2
Natural Selection 2 - Deluxe Edition Upgrade
Organ Trail: Director's Cut
Reus
Star Wolves
Trine 2: Goblin Menace
Torchlight II
Serious Sam 2
Serious Sam HD: The Second Encounter - Legend of the Beast DLC
Serious Sam 3 BFE Gold
Critical Mass
The Political Machine 2012
Demigod
Galactic Civilizations I: Ultimate Edition
Carrier Command: Gaea Mission
RollerCoaster Tycoon® 3: Platinum
Crusader Kings II: Hymns to the Old Gods
Primal Carnage - Dinosaur Skin Pack 1 DLC
Primal Carnage - Pilot Commando DLC
Primal Carnage - Dinosaur Skin Pack 3
Primal Carnage - Experimental Dinosaur Skin Pack 2
Primal Carnage - Agent Trapper DLC
Risen 2: Dark Waters Gold Edition
RAGE
Rage: The Scorchers™
Bully: Scholarship Edition
Strike Suit Zero Mega Bundle

Kosten? Ongeveer €275,- € 266,69 (uitgerekend!) ($364.19 volgens de Summer sale badge progression meter)

I REGRET NOTHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Jezus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Altijd baas boven baas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokkes
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-12-2022
True schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:20:

[...]

Haha ik ken het, echt van die games die je dan leuk lijken en je wilt kopen en dan heb je die al een jaar of zo, echt nooit gespeeld ook nog 8)7
Ik kom er gewoon niet aan om ze te spelen :p Meesten hebben best een goeie metascore, maar ik ben bijvoorbeeld nog niet eens begonnen aan Skyrim. Moet zelfs Assassin's Creed Revelations nog uitspelen, en Crysis Warhead en C2, en de GTA IV Expansions, en Bioshock 2, en ditendatenzusenzo... MY GOD ik moet er dringend eens aan beginnen :p

GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Tokkes schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:41:
[...]

Ik kom er gewoon niet aan om ze te spelen :p Meesten hebben best een goeie metascore, maar ik ben bijvoorbeeld nog niet eens begonnen aan Skyrim. Moet zelfs Assassin's Creed Revelations nog uitspelen, en Crysis Warhead en C2, en de GTA IV Expansions, en Bioshock 2, en ditendatenzusenzo... MY GOD ik moet er dringend eens aan beginnen :p
Maar het erge is, ik werk nu meer en heb een veel groter budget maar omdat ik meer werk heb ik minder tijd voor games. Maar ik koop er wel meer games om 8)7

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Toch maar Trials Evolution: Gold Edition aangeschaft (10 euro tot 19:00 vanavond). Is Trails HD + nieuwe Trails game. Even de demo geprobeerd om te zien of hij lekker draait en gaan! Erg leuk spel en goede reviews ook, hij schijnt alleen bij sommige videokaarten niet helemaal lekker te lopen, dus eerst de demo proberen. Zit ook een track editor bij waardoor content in feite niet beperkt is.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:46
Zit te wachten op nog een betere aanbieding van cities in motion 2 + dlc maar vanmorgen toch maar weer een aankoop gedaan, prison architect.

Mijn schade tot nu toe voor deze sale, heb mij in weten te houden:

Prison Architect
Defcon
Sid Meier's Civilization V: Gold Edition Upgrade
XCOM: Enemy Unknown: Slingshot DLC
XCOM: Enemy Unknown - Elite Soldier Pack WW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn schade tot nu toe:

Crysis 2 Maximum Edition, Singleplayer is mooi en lekker lang voor de standaarden van vandaag.
Poker Night at the Inventory
Castle Crashers
Rayman Origins, erg leuke wacky game.
Tomb Raider, speelt het lekkerst met een 360 controller moet ik zeggen.

Totale schade €33,- Ik heb me toch aardig in kunnen houden moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mijn schade tot nu toe dan ook maar:

Crysis: Warhead€ 2,99
Sleeping Dogs€ 6,24
Deus Ex: Human Revolution€ 2,84
LA Noire Complete€ 9,99
Hitman Absolution€ 6,24
Saints Row The Third€ 7,49
Little Inferno€ 2,24
Antichamber€ 6,45
Fallout 3€ 2,49
Fallout New Vegas€ 2,49
Tomb Raider€ 8,50
Far Cry 2 Fortune Edition€ 2,49
Assassin's Creed DC Edition€ 2,49
Assassin's Creed II€ 2,49
Assassin's Creed Revelations€ 3,75
Assassin's Creed Brotherhood€ 3,75

Totaal€ 71,93

Crysis Warhead en Far Cry 2 had ik al wel, maar op DVD. Is toch fijn om zulke titels ook in m'n Steam lib te hebben, ook al had ik Crysis 1 daar al wel. De wat oudere titels als AC en Fallout moest ik nog hebben, nog nooit echt gespeeld. Al met al prima deals en ik denk ook wel dat ik mooi klaar ben met deze sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
GTX2GvO schreef op zondag 21 juli 2013 @ 14:37:

~Lijst der lijsten~

Kosten? Ongeveer €275,- € 266,69 (uitgerekend!) ($364.19 volgens de Summer sale badge progression meter)

I REGRET NOTHING
Zo hé, dat is een behoorlijke lijst.
Van het scrollen door je steam library kun je wel een game op zich maken. :+
Fid3lity schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:01:

Crysis Warhead en Far Cry 2 had ik al wel, maar op DVD. Is toch fijn om zulke titels ook in m'n Steam lib te hebben, ook al had ik Crysis 1 daar al wel. De wat oudere titels als AC en Fallout moest ik nog hebben, nog nooit echt gespeeld. Al met al prima deals en ik denk ook wel dat ik mooi klaar ben met deze sale.
Crysis (warhead ook volgens mij) heeft op steam wel een irritante DRM zitten waarbij je de game niet kunt opstarten als je geen internetverbinding hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-07-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dit is mijn schadelijst..onder voorbehoud want weet niet wat er nog komt :)

Mirror's Edge 2,99
Castle Crashers 2,99
Dishonored (ROW) 10,19
Dishonored: Dunwall City Trials 1,69
Castle Crashers Blacksmith 0,24
Castle Crashers Pink Knight 0,24
Dishonored - Void Walkers Arsenal DLC 1,35
Dishonored - The Knife Of Dunwall DLC 3,39
Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition 2,84
Deus Ex: Human Revolution - Tactical Pack DLC 0,21
Deus Ex Human Revolution: The Missing Link DLC 1,04
Deus Ex: Human Revolution - Explosion Pack DLC 0,29
Mass Effect Collection 11,99
Psychonauts 2,49
Left 4 Dead Bundle 7,49
Fallout New Vegas Ultimate 4,99
Trine Complete 4,29
Fallout 3 - Game of the Year 4,99
Borderlands 2 ROW 10,19
Alan Wake 2,79
Sleeping Dogs 6,24
Mark of the Ninja 3,74
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary 23,99
Scribblenauts Unlimited 4,74 EUR
Orcs Must Die 2 - Complete Pack 5,75
System Shock 2 2,49
Torchlight II 4,74
Bastion 2,09
Saints Row: The Third - The Full Package 7,49
FEZ 4,99
Tropico 4 Collector's Bundle 7,99
The Witcher: Enhanced Edition (ROW) 1,99
The Witcher 2 4,99
Company of Heroes 1,99
SimCity 4 Deluxe 2,99
Magicka 2,49
Rayman Origins 5,09
FTL: Faster Than Light 2,49
Worms Revolution 4-pack 10.49
Strike Suit Zero Mega Bundle 5,54
Just Cause Collection 5,99

TOTAL: 194.98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
AdmiralSnipe schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:04:
Zo hé, dat is een behoorlijke lijst.
Van het scrollen door je steam library kun je wel een game op zich maken. :+
Category's ;) _/-\o_
Alles gesorteerd per serie (GTA's bij GTA, Tomb Raiders bij Tomb Raider. etc)
En
http://randomsteamgame.com/
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Laat ik ook eens even kijken:

Darkstar One 2,49
Darwinia 2,49
Racedriver GRID 3,24
Terraria 2,49

en vlak voor de sale, maar wel met 75% korting:

Half Life 2 2,25
Episode 1 1,75
Episode 2 1,75

Totaal 16,46

Daarnaast ook nog Shift 2 Unleashed voor 9 euro bij de mediamarkt gehaald en een tweedehands Driving Force GT voor 50 euro. Jammer dat GRID zo beroerd speelt met een stuurtje.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 15:34
Hearthfire
Just Cause 2 DLC's;
Black Market Aerial Pack.
Black Market Boom Pack.
Monster Truck.
Bulls Eye Assault Rifle.
Rico's Signature Gun.
Agency Hovercraft.
Chevalier Classic.
FTL + Soundtrack
System Shock 2
Tombraider I
Tombraider II
Tombraider III
Tombraider Last Revelation
Tombraider Aniversary.

Kosten 1,25

Met dank aan diegene die mijn kaartjes hebben gekocht. Hulde!~! Hoezee!~! Hoezee!~!

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Egocentrix1 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:12:
Daarnaast ook nog Shift 2 Unleashed voor 9 euro bij de mediamarkt gehaald
Is nu in de aanbieding @ Origin voor € 3,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egocentrix
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 17:56

Egocentrix

Parttime zeurkous

Zag ik vandaag ook. Ik gebruik Origin niet zo vaak. Nouja, jammer dan.

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 23:44
Bij mij valt de schade ook nog wel mee in vergelijking met vorige sales.

Scribblenauts Unlimited 4.74
Chivalry Medieval Warfare 4.40
Sleeping Dogs 6.24
Tomb Raider: Underworld 0.80
Just Cause 2 2.99
Sniper Elite: Nazi Zombie Army 3.73
Reus 4.99
McPixel 0.79
Mark Of The Ninja 3.74
Euro Truck Sim 2 7.49
Assassin’s Creed II 2.49
Under The Ocean 1.99

Totaal: 44.39

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
GTX2GvO schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:10:
[...]

Category's ;) _/-\o_
Alles gesorteerd per serie (GTA's bij GTA, Tomb Raiders bij Tomb Raider. etc)
En
http://randomsteamgame.com/
oOo
Doet die site er altijd zo lang over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
zoenvisje schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:30:
[...]

Nee, na 5 minuten geeft hij een fout melding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
zoenvisje schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:30:
Blijkbaar. iig de eerste ronde. Opvolgende rondes lopen sneller. (beetje maar)

Ik laat hem altijd in een eigen tab even draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
GTX2GvO schreef op zondag 21 juli 2013 @ 15:33:
[...]

Blijkbaar. iig de eerste ronde. Opvolgende rondes lopen sneller. (beetje maar)

Ik laat hem altijd in een eigen tab even draaien.
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, admin@randomsteamgame.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Apache/2.2.14 (Ubuntu) Server at randomsteamgame.com Port 80

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Hier draait die site gewoon.
Hij geeft alleen suggesties die ik (nog) niet geïnstalleerd heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

( )

I REGRET NOTHING
EINDBAAS :P Dit kan je toch nooit allemaal uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09

I REGRET NOTHING
Dank je. Voel ik me met m'n 104E toch iets minder schuldig :D

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
Zo. Nog voor 37 cent een DLC gekocht die ik blijkbaar over het hoofd had gezien.

Uitspelen?
In al mijn jaren heb ik slechts een handvol spellen "uitgespeeld". :9
Het überhaupt spelen gaat nu wel een beetje lastiger worden met ruim 300 spellen in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat komt omdat uitgespeeld met een d is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Heb lichtelijk OCD geloof ik, kan er in ieder geval niet tegen als ik een game niet uitspeel. Of het moet echt een draak van een game zijn, maar dan nog heb ik er vaak genoeg moeite mee. Moet daarom dus een beetje opletten hoeveel ik koop, anders kom ik gewoon tijd tekort :+
Pagina: 1 ... 29 ... 32 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".

Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.

De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.