Steam Summer Sale 2013

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
ye-roon schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:25:
Weet iemand waarom Skyrim niet meer bij de daily deals staat? Viel me vanmorgen al op en nu na een ctrl+f5 zowel in de browser als in steam zelf staat hij er bij mij niet meer tussen. Zal dat te maken hebben met de controverse dat legendary goedkoper is dan alle dlc bij elkaar?
staat bij mij ook niet meer in het overzicht, maar als je het spel zelf gaat zoeken zul je zien dat de kortingen nog steeds van toepassing zijn

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:28:
[...]

Weinig mee eens, de Amazon Summer sale was erg saai dit jaar, zeker vergeleken met vorige jaren. Het is ook een omweg om games cheaper van ze te krijgen omdat ze eigenlijk alleen aan Amerikanen verkopen. Als je dat gaat vergelijken doe ik het veel beter bij de Steam sales sinds ik voor goedkopere versies kan ruilen uit de goedkopere Steam regio's.
volgende deals vond ik toch beter dan wat er hier op steam is voorbij gekomen..

14,91 EUR > Hitman Absolution: Professional Edition, Deus Ex: Human Revolution - Augmented Edition, Just Cause 2 w/ Black Market Aerial Pack DLC, Sleeping Dogs
3,85 EUR > Bioshock 1 + 2
15,5 EUR > bf3 premium edition

Op Amazon kan je RockStar producten tot -80% kopen alsook -50% op The Sims Titles^^

* €19 voor Grand Theft Auto IV Complete/Max Payne 3 Complete w/ Season Pass/LAN Complete [Online Game Code]

* € 15,5 voor Grand Theft Auto IV Complete/Max Payne 3 Complete /LAN Complete

* € 15,5 voor GTA complete (gta III, vice city, san andreas, IV, EFLB)

en na de summer sale al direct andere goede deals met zelf -15% kortings code (even wat copy/pastes van m'n posts in pc budget games topic):

[Amazon] Deus Ex: Human Revolution - Standard Edition
> $3 ($2,55 met eenmalige code: gooncave) (2,3 of 1,95 euro) (2,84 euro op steam/ -85%)

[Amazon] Sleeping dogs
> $ 6,24 ($5,3~ met eenmalige code: gooncave) (4,8 of 4,1 euro) (6,24 euro op steam/ -75%)

[Amazon] Alan Wake
> $ 3 ($2,55 met eenmalige code: gooncave) (2,3 of 1,95 euro) (2,79 euro op steam/ -90%)

Tomb Raider voor $ 17,5 (13,5 euro) (of 11,5 met eenmalige code)

Bioshock: infinite voor $ 30 (23 euro) (of 19,5 euro met eenmalige code) (voor 10 euro op V/A te vinden)

Battlefield 3 met premium voor $20 (15,5 euro) (of 13 euro met eenmalige code)

SEGA 48-Game Mega Arcade Pack voor $5 (ipv $70) @ amazon

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 20-07-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Pheace schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Onzin, dat doe je de rest van het jaar, dit is het moment om je te laten gaan :p
Ja, waarom zit anders het uitbetalen van het vakantiegeld vlak voor de summersale :?
:+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-09 13:11
Ik heb het idee dat als een soort tegenreactie, Origin ook games in de uitverkoop heeft gedaan. Oa. Battlefield is in de aanbieding. Verder is dit natuurlijk niet de plek om die aanbiedingen te bespreken, maar leek me goed om even te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

@Above. EA wil Origin uiteraard promoten. Dat zie je steeds meer terug in Steam's sales. Sims was ook amar 50% dit keer ipv 66%

Gelukkig heb ik geduld genoeg. Dan wachten ze maar tot ze mijn geld krijgen. Vrees alleen dat Ubisoft dat ook steeds meer doet voor hun Uplay. Settlers/Anno etc (de oudere). Voor zover ook geen Tom Clancy's of Brother in Arms of zo ook denk ik.

offtopic:
@Smokingcrop, die opsomming verandert toch niks aan wat ik gezegd heb? Je bent Europese prijzen aan het vergelijken met een US-only store. Zelfs op Steam waren de prijzen beter dan de EU store in die zin vanwege het feit dat die prijzen of 1:1 dollar zijn of soms zelfs nog lager liggen in de US (vaak EA games).

En als je dan RU/UKR regio pakt is Steam stapels goedkoper dan de prijzen die je daar opnoemt. V&A vergelijking vanwege coupons die bij Videokaarten worden weggegeven is ook zinloos uiteraard als je Stores vergelijkt. En BF3 is niet eens beschikbaar op Steam, wat heeft dat voor nut om op te noemen als je probeert te zeggen dat de deals op Steam minder zijn?

Amazon blijft een omweg voor ons in de EU, en als je die gaat vergelijken kon ik in elk geval beter doen dan de meeste van Amazon's sales door simpelweg op Steam te ruilen.

Anyway, zal dat topic hier bij laten. Niet echt offtopic aangezien het over de deals op Steam is maar er is genoeg over te zeggen dat het het topic op kan slokken waarschijnlijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door Pheace op 20-07-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05
Downloaden jullie ook wel is games om ze uit te proberen om ze dan vervolgens in steam te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 01:49
Volgens mij is het voten voor de community choice stuk? :?

[ Voor 27% gewijzigd door Exar op 20-07-2013 12:06 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Laatst online: 18:05
Exar schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:06:
Volgens mij is het voten voor de community choice stuk? :?
Kan ook niet stemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 23:03
Ik wou net eens de waarde bekijken van alle cards die ik in mijn inventory had. Kon ik er eentje niet verkopen. Blijkt dat geen card te zijn maar een game O_o "Gift from 2011 holliday sale" Portal 2. En die wou ik gisteren nog kopen!
Geen flauw idee hoe ik er aan kom maar dus blijkbaar had ik al 2 jaar een game in mijn inventory staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24

Vrijdag

De Zwarte

yzx schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:23:
Schade tot nu toe :

GTA4

Dus 5euries

Mannen bedwing jullie toch eens :+
Dit is gewoon voor ons wat schoenenuitverkoop is voor vrouwen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Vrijdag schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:30:
[...]
Dit is gewoon voor ons wat schoenenuitverkoop is voor vrouwen :P
Precies. Als ik skills had met Video-editing zou ik de Heineken Walk-In Fridge reclame editen en de Heineken flessen vervangen voor Steam Sale kortingen (-75% etc). Zo voelt dat ongeveer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

layzzzz schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:03:
Downloaden jullie ook wel is games om ze uit te proberen om ze dan vervolgens in steam te kopen?
Ik doe het meestal andersom. Ik koop het eerst in Steam en dan download ik het. :+

Als je het over onbetaald downloaden hebt, dat doe ik eigenlijk al een paar jaar niet meer. Vooral als je de sales een beetje in de gaten houdt is het niet echt de moeite waard om te downloaden. Wil je de gameplay zien kun je meestal genoeg filmpjes op youtube vinden om een goede indruk te krijgen. En dat zeg ik als iemand met niet bepaald een breed inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 14:48

D4NG3R

kiwi

:)

Vrijwel altijd, games die ik als leuk heb ondervonden probeer ik altijd alsnog (minimaal) in de sales te kopen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Tomb raider weer in de flash, maar weer resisted, mede door
Non steam uitgaves:
- Ultimate marvel vs capcom 3 voor X360 (betaald met ms punten die ik nog had)
- verkeers boete 46 eur ;( :F

En mijn backlog aan ongespeelde TR games.
Vind het trouwens jammer dat als zelfs niet erg actieve pc gamer er zo veel repeats zijn met eerdere sales. Tuurlijk is het fijn als je een flash gemist hebt, of als dit je eerste sale is, maar damn.........

Torchlight als gift gekocht, maar ik hou em daar tot dat ik hem daadwerkelijk ga spelen, das ook een goede motivatie tegen overspending ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Pheace schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:34:
[...]

Precies. Als ik skills had met Video-editing zou ik de Heineken Walk-In Fridge reclame editen en de Heineken flessen vervangen voor Steam Sale kortingen (-75% etc). Zo voelt dat ongeveer :p
Dat zou echt meesterlijk zijn _O_
Lijkt me ook wel een geinige campagne van Valve, als ze bekende commercials gaan parodieren :P

...niet dat ze dat nodig hebben, maar toch

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:50:
offtopic:
@Smokingcrop, die opsomming verandert toch niks aan wat ik gezegd heb? Je bent Europese prijzen aan het vergelijken met een US-only store. Zelfs op Steam waren de prijzen beter dan de EU store in die zin vanwege het feit dat die prijzen of 1:1 dollar zijn of soms zelfs nog lager liggen in de US (vaak EA games).

En als je dan RU/UKR regio pakt is Steam stapels goedkoper dan de prijzen die je daar opnoemt. V&A vergelijking vanwege coupons die bij Videokaarten worden weggegeven is ook zinloos uiteraard als je Stores vergelijkt. En BF3 is niet eens beschikbaar op Steam, wat heeft dat voor nut om op te noemen als je probeert te zeggen dat de deals op Steam minder zijn?

Amazon blijft een omweg voor ons in de EU, en als je die gaat vergelijken kon ik in elk geval beter doen dan de meeste van Amazon's sales door simpelweg op Steam te ruilen.

Anyway, zal dat topic hier bij laten. Niet echt offtopic aangezien het over de deals op Steam is maar er is genoeg over te zeggen dat het het topic op kan slokken waarschijnlijk :)
Het is maar wat je een omweg noemt.. (fake / borderlinx.com) amerikaans adres en voila, je kan het kopen.. key ingeven in steam en je bent klaar.. profit.
je geraakt wel makkelijk butt-hurt over de steam sale zeg.. alsof ik je kind aan het uitschelden ben ofzo :+

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 20-07-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
[...]

Whaha als je dat eerder had gezegd had ik het geprobeerd :P Misschien voor de volgende sale :D

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Avioto schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:02:
[...]
Whaha als je dat eerder had gezegd had ik het geprobeerd :P Misschien voor de volgende sale :D
Dat zal ik proberen te onthouden :D

Nog 1 set nieuwe dailies vandaag en dat was het voor de sale neem ik aan. Ik hoop nog steeds op Omerta ergens maar ook niet in de flash gezien, het zal mogelijk voor later zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

offtopic:
Antieke games (nes, snes en laatst toevallig wat oude adventures zoals day of the tentacle) maar iets nieuws als de nieuwe tomb raider dus niet. Hij is nu al 12.50, en straks met de winter sale misschien nog wel goedkoper. Geen enkele reden om actieve devvers/publishers dan niet te steunen.
(ja je zou kunnen argumenteren dat je nes/snes games via vc kan spelen, een die adventures wellicht via gog nog zou kunnen kopen. Maar ik heb er vrede mee op deze manier.)

Overigens heb ik niets tegen echt testen via dl, maar doe dan een uur sp en een uur mp en haal em dan weg. Als je verder wil, dan kopen. Ik vind het echt nep om een spel downen, uit te spelen en dan klagen dat ie crap was, of te kort of whatever.......maar way off topic/eindeloze discussie etc etc.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand of je Skyrim LE toevallig nog ergens goedkoper kunt verkrijgen? En weet iemand hoeveel uren plezier je er ongeveer aan kunt hebben? Thanks! :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Zo ver ik weet nergens.
En honderden uren ;)

Ik hoop nog dat Tropico 4 en Borderlands 2 nog even een keertje als flash deal terug komen.

[ Voor 51% gewijzigd door Valandin op 20-07-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:07
crizyz schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:31:
[...]

Je weet dat je dan beter de Ultimate Editioan had kunnen kopen he? :P
Zelfs zonder die courier's stash die je nu niet hebt kom je uit op 5,45. De Ultimate Edition kost 4,99. ;)
dat had ik pas later door, maarja, het kwam op hetzelfde neer ongeveer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
[...]

Ik heb een poging gewaagd. Excuses voor mijn brakke videoedit skills.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ag-PJVAN4Ao&feature=youtu.be]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

Zou Grid 2 nog een keer langs komen met meer korting? Zit te twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zs4 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:24:
Zou Grid 2 nog een keer langs komen met meer korting? Zit te twijfelen..
Denk ik niet, maar Grid 2 wordt in de V&A aangeboden voor 15 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 07:18

Zs4

iApp schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:24:
[...]

Denk ik niet, maar Grid 2 wordt in de V&A aangeboden voor 15 euro. :)
Ah ja, thnx! :) Door die steam-sale kijk ik daar niet zo veel meer.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

eltweako schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:18:
[...]

[video]
Ik vind 'm leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
[...]

[video]
Hahahhahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyram
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-07 06:24
[...]

[video]
Haha, leuk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

iApp schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:49:
Weet iemand of je Skyrim LE toevallig nog ergens goedkoper kunt verkrijgen? En weet iemand hoeveel uren plezier je er ongeveer aan kunt hebben? Thanks! :)
Ik heb er 50€ voor betaald, en dat was mij het waard, ook al was die imho minder goed dan Morrowind of Oblivion. Heb er toch zeker meer dan 150 uur aan verspilt. _/-\o_

Ik zou wachten tot de laatste dag omdat met veel sales de laatste dag nog heel veel dingen extra off priced zijn.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

[...]

[video]
Geweldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:44
iApp schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 13:49:
Goedkoper dan bij steam:
http://www.game.co.uk/en/...-legendary-edition-219898

let wel dit is een fysieke kopie, dus dvd doosje die verzonden moet worden.

Kost dus 15 + 2,95 verzend = 17,95 GBP
Dit komt uit op z'n €20,82, dus het scheelt een paar euro als je wel wilt wachten op de post.

Of je moet iemand in de UK kennen waar ze het gratis heen sturen. Uiteindelijk zit er toch gewoon een steam key in de dvd box 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Rutger Mulder schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:19:
[...]

Goedkoper dan bij steam:
http://www.game.co.uk/en/...-legendary-edition-219898

let wel dit is een fysieke kopie, dus dvd doosje die verzonden moet worden.

Kost dus 15 + 2,95 verzend = 17,95 GBP
Dit komt uit op z'n €20,82, dus het scheelt een paar euro als je wel wilt wachten op de post.

Of je moet iemand in de UK kennen waar ze het gratis heen sturen. Uiteindelijk zit er toch gewoon een steam key in de dvd box 8)7.
Download only £29.99 8)7
Zelfde Steam key als in de box, die de helft goedkoper is. Britten weer in de bocht! :P

Ik wacht zondag nog ff af, kijken of de game nog wat goedkoper wordt in de Steam sale; anders bestel ik 'm daar. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:44
iApp schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:28:
[...]

Download only £29.99 8)7
Zelfde Steam key als in de box, die de helft goedkoper is. Britten weer in de bocht! :P

Ik wacht zondag nog ff af, kijken of de game nog wat goedkoper wordt in de Steam sale; anders bestel ik 'm daar. Thanks! :)
Skyrim is de daily deal nu op steam, goedkoper gaat dat niet worden.

Ik zelf heb nog een enorme backlog aan games, dus ik wacht mooi op de winter sales voor skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 13:53

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen de Civ5 Goty en de Civ5 Gold edition? En begrijp ik het goed dat beide niet de "Brave New World" expansion hebben?
Ik vind het maar erg onoverzichtelijk worden met al die versies. Hetzelfde geld ook voor skyrim en al die andere games met DLC links en rechts.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Waar zie jij een civilization GotY edition dan?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 16:54
Counter Strike Source + Garry's mod gekocht voor 4 euro dacht ik en Torchlight voor 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hydra schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 16:19:
Waar zie jij een civilization GotY edition dan?
Nou die heb ik tijdens de kerst sale gekocht (upgrade to) dus ik vroeg me af wat er bij gekomen is.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Van de week met strike suit zero gedaan. Leek me prachtig maar controls/gameplay waren krap.
Toch weer een nutteloze aankoop bespaard :)

Twijfel heel erg om terraria te kopen als die community choice word.
Lijkt me leuk, maar zonder co-op maat is het toch een stuk minder aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
De iets oudere, wel zeer goede far cry 2 aan de dumpprijs van €2,50! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 23:27
Zo blij dat Bully nog langs kwam, ik was hem vergeten te kopen. Ik kwam terug van het stappen, had nog 10 minuten om hem te kopen. Even gauw op de fiets met mn telefoon gekocht:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
[...]

[video]
Haha zalig!
(En ik had ook nog nooit die commercial gezien omdat ik in België woon)

Misschien wel de suggestie om subtitles toe te voegen... dan zal je ook direct meer internationale aandacht krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
[...]

[video]
Nice :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, tot nu toe Deus Ex HR, Towns en een DLC voor XCOM gekocht.
Kosten: Niets. Nouja, trading cards :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:22
mijn schade valt nog heel erg mee :)

Op Flashpoint Dragon Rising en Red river
Risen 2
Euro truck 2
en nog wat updates voor train sim 2013

en Camera bag 2
al met al heel matig voor een sale
maar goed het is nog niet afgelopen

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 20-07-2013 18:53 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:06

mrc4nl

Procrastinatie expert

nieuwe deals maar voor mij niets specaculairs, worms heb ik al in de vorm van reloaden en mayhem.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is de daily serieus maar 10% off voor Prison Arcitect, of moeten de prijzen nog updaten De anderen vind ik ook niet echt spectaculair?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54
Staat hier nu op -34%, dus voor 17.15 euro.

[ Voor 46% gewijzigd door Morrar op 20-07-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Magic schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:03:
is de daily serieus maar 10% off voor Prison Arcitect, of moeten de prijzen nog updaten De anderen vind ik ook niet echt spectaculair?
Denk dat prijzen nog achter lopen. Chivalry zou 75% zijn als ik me niet vergis en die staat ook nog op 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:18
Ik vind 34% ook maar matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Haha, idd^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 20-09 16:05

Melkaz

Melkazar

Inderdaad, hij stond op mijn lijstje, maar heb genoeg gekocht dus is 17+ euro nog teveel voor een alpha game. Ik hou me wel bezig tot de kerst sales :)

Verder stond alleen ACIII nog op de wish list, maar ook nog net iets te duur.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Morrar schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:04:
Staat hier nu op -34%, dus voor 17.15 euro.
Ah, dan loop ik nog achter. Toch uiteindelijk niet echt bijzonder.

Hoe zat dat de laatste dag ookalweer, zou morgen om 7 uur nog een nieuwe batch komen, of komen alle dagaanbiedingen dan nog 24 uur langs?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

De deal van morgen:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.steamcommunity.com/economy/profilebackground/items/245070/f155bc2588a8419a43fb267b1d0ca8588b5c6143.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 20-09 16:05

Melkaz

Melkazar

^ Dat is WEER Tomb Raider?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 23:28
Alweer...
[...]

[video]
:9

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Het is elke keer een andere kaart; Oftewel een samenvattingsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Wat ik mis deze sales is Mafia 2. Deze wil ik al een tijdje aanschaffen, maar komt niet in deal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Waar haal je die info vandaan? Als je er van uit gaat dat het afteleiden is van wallpaper die naast deal staat, die zijn meestal random namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Beetje waardeloze deals vandaag helaas.
Is die Starforge wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Eindelijk, Omerta :)

En ik verwacht dat morgen de recap word van de best lopende deals van de Summer Sale. meestal is het 10 dagen, er waren ook maar 10 cards, 1 voor elke dag. Morgen is de 11de denk ik, dus recap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Pheace schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:12:
Eindelijk, Omerta :)

En ik verwacht dat morgen de recap word van de best lopende deals van de Summer Sale. meestal is het 10 dagen, er waren ook maar 10 cards, 1 voor elke dag. Morgen is de 11de denk ik, dus recap.
Duurt tot en met de 22ste toch? Dan zal recap waarschijnlijk maandag zijn maar kan me vergissen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Weet iemand of de DLC van Saints Row de moeite is? Als ik de Season Pass koop, heb ik dan alle DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

WeAreLegion schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:14:
[...]

Duurt tot en met de 22ste toch? Dan zal recap waarschijnlijk maandag zijn maar kan me vergissen natuurlijk.
Sale van vandaag loopt tot morgen, de 21ste. En dan de Recap tot de 22ste. Kan best lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Bv202 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:09:
Wat ik mis deze sales is Mafia 2. Deze wil ik al een tijdje aanschaffen, maar komt niet in deal :(
Vorige sale wel. Toen heb ik hem gekocht, en is me goed bevallen.
Wel relatief kort. Heb er nu 20 uur inzitten en story is volledig uitgespeeld en heb nog een hoop gefreeroamed om oa. de achievements te halen. Hoopte dat deze sale de DLC nog goedkoper zou zijn, maar ziet er naar uit dat ik ze op de laatste dag voor -50% moet kopen.
Kan Mafia2 wel aanraden.
Hier wachtte ik ook op inderdaad. Had hem op mijn wishlist staan, maar weer niet waarom. Is juist niets voor mij als ik zo de trailers bekijk 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 20-07-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bv202 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:14:
Weet iemand of de DLC van Saints Row de moeite is? Als ik de Season Pass koop, heb ik dan alle DLC?
DLC van Saints Row is leuk en als je Season Pass koopt krijg je alle addons qua verhaal lijn, alle wapens en dergelijke niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
De recap begint op zondag om 19:00 nederlandse tijd en loopt tot maandag 19:00.

Ik vind de 34% korting op prison architect maar magertjes voor een dialy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:37
En Test Drive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Die is tenminste nog 50% off. Ik zou bijvoorbeeld de STALKER games ook graag in de sale willen zien, maar het ziet er niet naar uit dat dat gaat gebeuren. Niet dat het heel erg is, backlog is nog behoorlijk. Ik moet me nu vooral nog even inhouden om niet AC 2, Brotherhood en Revelations te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX2GvO
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 19:37
eltweako schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:17:
De recap begint op zondag om 19:00 nederlandse tijd en loopt tot maandag 19:00.

Ik vind de 34% korting op prison architect maar magertjes voor een dialy.
Bedenk wel dat dit een Early access Game is.
Oftewel. Je kunt het nu kopen om het in de Alpha/Beta te spelen.
In vergelijking met andere spellen in die stage van hun development is de korting van vandaag toch wel redelijk.

Niet dat ik hem ga kopen.
Heb nog 82 cent in mijn Wallet. :P

Misschien dat ik nog kijk of ik mijn wallet aan kan vullen.
Anders is de Strike Suit Bundel mijn laatste aankoop van deze zomer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

wat een bout sale mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
GTX2GvO schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:29:
[...]

Bedenk wel dat dit een Early access Game is.
Oftewel. Je kunt het nu kopen om het in de Alpha/Beta te spelen.
In vergelijking met andere spellen in die stage van hun development is de korting van vandaag toch wel redelijk.
Nou ja, 50% zou toch beter geweest zijn als je alpha tester bent, daarnaast is natuurlijk de vraag of het spel wel ooit afgemaakt wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
weet iemand waarom prison architect bij sommige mensen 13 euro kost en bij andere 17 euro zou moeten kosten ?

blijkbaar is er een euro regio één en regio 2 |:( .

[ Voor 22% gewijzigd door dragon9114 op 20-07-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

harrytasker schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:37:
[...]

Nou ja, 50% zou toch beter geweest zijn als je alpha tester bent, daarnaast is natuurlijk de vraag of het spel wel ooit afgemaakt wordt.....
Het is al een tijd geleden dat ik het gespeeld heb maar dat komt wel goed met deze game denk ik, ze brengen nog steeds nieuwe Alpha Builds uit, game word steeds uitgebreider, en het is echt wel vermakelijk.

En het had ook een preorder kunnen blijven zonder access, dan had je enkel 10% korting :)
dragon9114 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:41:
weet iemand waarom prison architect bij sommige mensen 13 euro kost en bij andere 17 euro zou moeten kosten ?
Welke andere mensen. In Nederland of ergens in het buitenland?

[ Voor 20% gewijzigd door Pheace op 20-07-2013 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Heeft iemand voor mij even een goede printscreen van de daily's? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Bv202 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:14:
Als je de Season Pass koopt heb je alle DLC die werkelijk iets toevoegt qua content.
De rest zijn skins, auto's en wapens.

Star Forge lijkt me wel mooi trouwens. Even wachten op de Sale Box voor het advies van TotalBiscuit...

Weet daarnaast iemand of Strike Suit Zero wat is?

[ Voor 6% gewijzigd door Compizfox op 20-07-2013 20:02 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
thorgal21 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:55:
Heeft iemand voor mij even een goede printscreen van de daily's? :D
Afbeeldingslocatie: http://xdapicz.nl/image.php?di=LVBP

en daily here: http://xdapicz.nl/image.php?di=806L

Die is wat te groot om te posten hehe

[ Voor 16% gewijzigd door WeAreLegion op 20-07-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 00:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat zijn Flash Sales, geen daily's :P

[ Voor 8% gewijzigd door Compizfox op 20-07-2013 20:00 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masauri schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:01:
idd, was ik ook naar aan het kijken, lijkt me wel een cool spel maar voor een alpha?
Nou ja, bij bijvoorbeeld Kerbal Space Program vind ik het de moeite dubbel en dwars waard, maar dit is een spel met toch een wat kleiner bereik. Ook als ik het vergelijk met Portal 2 voor 5 euro vind ik 17,15 nog best stevig.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Compizfox schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:00:
Dat zijn Flash Sales, geen daily's :P
;) die staan er nu ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 10:01

masauri

aka qwybyte

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:00:
Prison Architect is me nog veel te duur, dat gaat hem dus helaas niet worden.
idd, was ik ook naar aan het kijken, lijkt me wel een cool spel maar voor een alpha?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
masauri schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:01:
[...]

Uiteindelijk wordt die alpha een beta en daarna een gewoon spel, hè? ;)
Je hoeft hem niet opnieuw te kopen als-ie klaar is.

[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 20-07-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:41
En zelfs nu is het al goed speelbaar. Iedere volgende build voegt altijd wel iets nieuws toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 10:01

masauri

aka qwybyte

anandus schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:03:
[...]

Uiteindelijk wordt die alpha een beta en daarna een gewoon spel, hè? ;)
Je hoeft hem niet opnieuw te kopen als-ie klaar is.
nee serieus? meen je dat? :+ ik doelde meer op de prijs die je nu voor een alpha betaald, niet wetend wanneer het spel af gaat zijn :P
zal nog wel goedkoper worden in een volgende sale lijkt me.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Of duurder naarmate het spel meer in een eindstadium komt ;)

[ Voor 64% gewijzigd door anandus op 20-07-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Zo, Omerta is binnen. Straks nog eens een hidden gem thread opzoeken, kijken of ik nog iets bijzonders mis bij mijn aankopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Danku ;)

EDIT: Pff wat een kromme foto's zijn de flash en de community, morgen maar eens veranderen :9

[ Voor 14% gewijzigd door thorgal21 op 20-07-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel toch even over prison architect. Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 00:41
Worms Armageddon gehaald voor -75% off :)
Eerst was hij niet apart te koop (alleen met een pre-order van Worms Revolution)

Deze is beter dan Worms World Party en zeker een aanrader voor old school gamers, alleen online zijn er weer allemaal regels opgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Stem Arkham City , die verdient het gewoon als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15
starforge maar eens gaan proberen.. ziet er wel humor uit :) minecraft 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Rexcore schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:58:
starforge maar eens gaan proberen.. ziet er wel humor uit :) minecraft 2.0
Laat even weten hoe het is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had echt gehoopt dat Deadpool een flinke korting zou krijgen. Het zag er leuk uit als een spel voor een paar uur maar met 33% vind ik hem nogal veel te duur.
En laat inderdaad maar even weten hoe Starforge is ;) Ben benieuwd hoeveel je nou daadwerkelijk kan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 03:29

Arrogant

S.F.W.

De dagelijkse Salebox van The Cynical Brit:

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
CS:GO en sonic all-star racing (die wilde ik al een tijdje) gekocht.

Zit nog te twijfelen over starforge, ziet er wel gaaf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 00:44
Ik wacht altijd op YouTube: Salebox - Summer Sale - July 20th, 2013 voor wat info over de daily deals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21

thorgal21

Forum Noob

Topicstarter
Starforge aangeschaft, laatste game die ik ga halen met deze sale ;)

De schade:

Bad Rats
McPixel
Chivalry
Mirror's Edge
Hotline Miami
Poker Night 2
Trine Complete edition
Tropico 2 en 3 (Kan me niet herinneren wanneer ik die heb gekocht maar heb ze opeens sinds de sale)

En zojuist Starforge dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 16:14
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:47:
Twijfel toch even over prison architect. Iemand ervaringen mee?
Ik heb de alpha10 uitgeprobeerd. Hoewel het principe leuk is en de game zeker potentie heeft, is het enorm moeilijk om voldoende winst te maken om je gevangenis te kunnen blijven uitbreiden. Daarnaast zitten er nog aardig wat bugs in. Oa dat de vuile was niet opgehaald wordt waardoor je binnen een paar dagen een continue riot hebt omdat de hygiene needs niet vervuld worden.

Ik was iig blij dat ik hem nog niet gekocht had, was er na een paar dagen wel op uitgespeeld. Ben wel van plan hem aan te schaffen als de basis beter is, maar voorlopig laat ik hem links liggen.

De ontwikkelaar heeft trouwens zelf aangegeven dat de alpha express duurder is gemaakt dan de beta/final zal zijn om zo alleen mensen die het spel "echt" willen testen het spel te laten kopen. Dat heeft voor mij ook meegewogen het spel nog niet te kopen, want ik vind dit echt een boutreden en zie het alleen als het goedpraten van een overpriced alpha. Alsof nu iedereen elke bug gaat melden omdat ze er meer voor hebben betaald...

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:15
zo.. naar de eerste crash kan ik toch wel concluderen dat starforge nog behoorlijk in alpha zit.. :)
maar..... het idee is wel erg leuk. Beleef hier nu al meer plezier aan dan met minecraft, terwijl het spel verre van af is. (echt ver van..)

Maar de potentie zit erin! ik ga me hier nog wel mee vermaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Rexcore schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 21:32:
zo.. naar de eerste crash kan ik toch wel concluderen dat starforge nog behoorlijk in alpha zit.. :)
maar..... het idee is wel erg leuk. Beleef hier nu al meer plezier aan dan met minecraft, terwijl het spel verre van af is. (echt ver van..)

Maar de potentie zit erin! ik ga me hier nog wel mee vermaken..
Echt alpha dus, maar die indruk kreeg ik al van die britse video. Ik denk dat ik maar wacht tot het wat meer (lees echt) af is en dan weer in de sale.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Let op:
De titel van dit topic is "Steam Summer Sale 2013", en dat is ook de enige titel. Inhoudelijke vragen over games horen hier niet thuis daarvoor moet je in het desbetreffende topic over de game wezen. Daaronder vallen ook 4-pack actie's, die horen hier niet maar daarvoor hebben we IRC #blerf
Waarom dat is? Gebruik de Search maar eens op zoek naar ervaringen uit het verleden met "inkoopacties".

Om dit topic leesbaar te houden graag de slowchat en offtopic posts binnen de perken houden aub.

De sale is voorbij en we hopen dat iedereen heeft genoten en zijn/haar aankopen heeft kunnen doen.