Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
owja CuteFTP is ook lekker maar is niet gratis.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
If it ain't broken it doesn't have enough features
Maar dit soort topic's zijn een beetje kansloos iedereen heeft toch een eigen mening en werkwijze dus probeer er gewoon een paar uit.
Hoewel CuteFTP makkelijker is als je vaak upload, maar voor downloaden roelt SmartFTP
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Errg handig en simpel programma' tje.
Zeker als je netals ik vaak genoeg op school bent, want je connect dan met dit proggie naar twee verschillende servers ( Source FTP en bijv. eigen FTP) toe en je sleept wat je wilt hebben en klaar.
Je gebruikt dus eik je eigen download snelheid van thuis en de upload snelheid van de je source FTP
Grtz Pha
Hehe, eindelijk weer iemand die kan relativerenMaar dit soort topic's zijn een beetje kansloos iedereen heeft toch een eigen mening en werkwijze dus probeer er gewoon een paar uit.
Je krijgt dan altijd dezelfde antwoorden: mensen gaan opnoemen wat ze zelf gebruiken en prijzen dat de hemel in. Vervolgens komen daar altijd weer reacties op in de trend van: nee man, X is kut, je moet Y hebben!.... Vrij kansloze discussie inderdaad
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Heb jij dan nooit dat na het downloaden van één bestand SmartFTP niet verder gaat. Maar je moet steeds opnieuw verbinding maken om het volgende bestand te downloaden. Ik maak overigens gebruik van de queue.Op maandag 04 juni 2001 22:23 schreef FatalError het volgende:
SmartFTP, na o.a. CuteFTP en LeechFTP voor lange tijd gebruikt te hebben.
Hoewel CuteFTP makkelijker is als je vaak upload, maar voor downloaden roelt SmartFTP
Verwijderd
Gek genoeg werkt op de HRO alleen LeechFTP, meerdere threads tegelijk
CuteFTP zuigt BIGTIME!
Bij BulletProof FTP kan je tenminste direct je FTP host etc invullen, bij CuteFTP heb ik geen handigere manier gevonden dan via die waardeloze sitemananger....
en de user interface is bij BPFTP ook veel relaxter! (is my opinion)
Ik gebruik zelf FTP voyager en Smart FTP (die laatste is heel handig wegens kleine dingetjes
Nee nog nooit last van gehad. Gebruik je wel de nieuwste versie? Er komt regelmatig een nieuwe versie van SmartFTP.Heb jij dan nooit ..
Met SmartFTP kan je net als met LeechFTP tot 16 bestanden tegelijk binnenhalen.
En omdat LeechFTP bij mij in zowel Windows ME als Windows 2000 zwaar instabiel is gebruik ik dat niet meer.
Nadelen van SmartFTP zijn dat je ff de tijd moet nemen om alles goed in te stellen, maar dat hoeft gelukkig maar 1 keer.
Ander nadeel is dat de sitemanager niet helemaal lekker werkt.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Voor het leechwerk: LeechFTP en de GetRight browser
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Die kan namelijk met de TAB-toets bestands- en directory-namen afmaken
Voor de grote download partijen (complete dirs) gebruik ik uiteraard wget
en heeft nog veel meer voordelen tov de standaard ftp, zoals bookmarks, bestanden naast elkaar laten zien, dingen in de achtergrond versturen/ontvangen terwijl je vrolijk doorgaat met FTP-en...
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
lekker simpel, nix bijzonders gewoon zeer snelle client
Verwijderd
Verwijderd
FlashFXP + LeechFTP
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
cuteftp zuigt, zodra een ftp offline gaat denkt hij dat ie alle file niet meer kan downloaden en gooit ze allemaal uit de que.
Ik gebruik bulletproof omdat die bijzonder goed met langzame ftp sites om kan gaan en net zo lang blijft hammeren totdat hij alle files binnen heb.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Als je dan op de volgende 'zelfverzonnen' server wil inloggen:
Ip = 65.1.31.25
Path = /vtpub_/made<4spc>by<3spc>me/blabla
dan hoef je met HandyFTP alleen maar deze hele text te selecteren en dan wordt je favorite FTP client opgestart en logt ie meteen aan naar de goeie dir enzo.
Echt een must.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
)
ik leech toch meestal films en iso's met plus-minus 40 rar bestandjes, dus ik open gewoon meerdere FlashFXP's voor een multiple thread
An eternity is very, very long, especially towards the end.
[add]
En als je niet weet waar je iets kan downloaden doe dan eerst een search op Google.
[/add]
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Yep, maar als die poster van die pub nou effe de moete had genomen om de spaties te vervangen door ECHTE spaties en t hele zakie tussen (code) (/code) te zetten...Op dinsdag 05 juni 2001 12:47 schreef XLerator het volgende:
En welke zeker niet vergeten mag worden is HandyFTP
Als je dan op de volgende 'zelfverzonnen' server wil inloggen:
Ip = 65.1.31.25
Path = /vtpub_/made<4spc>by<3spc>me/blabla
dan hoef je met HandyFTP alleen maar deze hele text te selecteren en dan wordt je favorite FTP client opgestart en logt ie meteen aan naar de goeie dir enzo.
Echt een must.
dan had je daar dus helemaal geen aparte client voor hoeven te downloaden
of in je FlashGet Browser waarmee je effe 4 keer inlogt
LeechFTP om te downloaden
Verwijderd
Voor omhoog en omlaag.
Was eerst WS FTP gebruiker vanwege het synchroniseren van bestanden op server en HD , maar onde Winme en W2k deed ie dat niet zo lekker meer
Als het even snel moet: gewoon ftp in je commandline intikken en je hebt een prima ftp client. Je kunt er alles mee (behalve overzichtelijkheid en que-en) dus als je vanaf school alleen ff wil kijken hoe ver je thuis met dlen bent: je tikt ff ftp in, open [] (evt user [] als je t fout intikte) en dan gewoon rondlopen.. omgeving is gemakkelijk te begrijpen als je linux met command line interface beetje kent en met dos red je het ook wel. commando's zie je met ?. (xit alleen af en toe wat te klooien met switches..maar is overheen te komen).
[edit]
ehm normaal toch gewoon naam:pass@ip/path? pakt cute ook gewoon op als je monitor clipboard insteld. bv me:mypass@123.123.123.123/bedenkeens/eenleuk/path/waarjeditbestand/kuntdownen.rarEn welke zeker niet vergeten mag worden is HandyFTP
Als je dan op de volgende 'zelfverzonnen' server wil inloggen: Ip = 65.1.31.25 Path = /vtpub_/made<4spc>by<3spc>me/blabla dan hoef je met HandyFTP alleen maar deze ele text te selecteren en dan wordt je favorite FTP client opgestart en logt ie meteen aannaar de goeie dir enzo. Echt een must
noproblemo
Localhost is where the heart is
Verder ncftp . Gewoon onder shell te draaien. Geeft stats weer en kan bookamrks aanmaken..met heele stoere functies (deze is dus voor Linux he)
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
`t Is geen apparte Client.Op dinsdag 05 juni 2001 17:56 schreef Snoggle het volgende:
dan had je daar dus helemaal geen aparte client voor hoeven te downloadendan had je t allemaal zo kun pasten in je FlashFXP bijvoorbeeld..
Het is een AddOn, die met elke bestaande FTP client samen-werkt
En sommige ondersteunen zoiets al een beetje, maar handy is toch echt het neusje van de zalm
Meerdere regels? No problemo
En meer van dat soort redenen
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Verwijderd
I agree. Ik heb proOp dinsdag 05 juni 2001 17:51 schreef j3p het volgende:
ws ftp le, geen bullshit of geile kleurtjes, gewoon to the point
Ben ik toch niet de enigsteWindows Commander 4.52
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
4x? Met GetRight kun je praktisch onbeperkt inloggen... DAT is pas zuigenOp dinsdag 05 juni 2001 17:56 schreef Snoggle het volgende:
of in je FlashGet Browser waarmee je effe 4 keer inlogtzuigen maar..!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ja.. maar deelt ie elk bestandje ook 10 keer op, zoals bij download accelerator?Op dinsdag 05 juni 2001 21:48 schreef Mr. B. het volgende:
4x? Met GetRight kun je praktisch onbeperkt inloggen... DAT is pas zuigen
hij kan trouwens max. 8 keer inloggen.. dus in principe zou je 80 threads kunnen gebruiken .. genoeg om je hele chello bandbreedte te benutten
Verwijderd
Geen reg entry's enz.
gewoon 1 exe file met een ini file voor je opgeslagen ftp's, dus nooit meer al je ftp's kwijt na een reinstall..
Gebruik het al van af het begin.
Velen anderen geprobeerd, maar deze blijft de beste! Snel, duidelijk en handig.
I agree for 101%Op dinsdag 05 juni 2001 21:44 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Windows Commander![]()
![]()
Windows Commander is gewoon HET programma...
Verwijderd
misschien,... maar.Op dinsdag 05 juni 2001 23:54 schreef om3ega het volgende:
[..]
I agree for 101%
Midnight Commander is (nog) 10 x beter
Onder linux: midnight commander (= mc opstarten en dan: cd ftp://login:passwd@ip )
Je kunt iedere file in 8 segmenten downloaden (max. 3 segmenten per server).Op dinsdag 05 juni 2001 22:31 schreef Snoggle het volgende:
[..]
Ja.. maar deelt ie elk bestandje ook 10 keer op, zoals bij download accelerator?
Segmenteren heeft trouwens meestal alleen nut met servers die een speed cap hebben per thread.
"meestal" toegevoegd
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Verwijderd
Enige nadeel van wsftp vind ik het verwijderen van directory's, je moet eerst de dir's leegmaken voordat je de directory zelf kan verwijderen.
(wow, ik vind een M$ proggie goed!
<off-topic> Valt me nu pas op, GoT geeft geen bericht meer weer als iemand een berichtje heeft gewijzigd... </off-topic>
Nope ikkuh dus ook als je goed gelezen hadOp woensdag 06 juni 2001 10:23 schreef Hoicks het volgende:
Dan ben ik blijkbaar de enigste die FTP Voyager gebruikt? Vinnik erg fijn prog..:)
FTP Voyager is zwaar ondergewaardeerd imho.
Gevolgd door WS_FTP
specs : http://specs.tweak.to/7435
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
En sinds kort Cute FTP Pro v1.0
Hiervoor vaak windows commander, maar op een of andere manier hangt de verbinding daar vaak mee en moest ik steeds reconnecten, en ik kan je verzekeren dat dat knap irritant is
I'll be back
www.smartftp.com
Dit topic is gesloten.
![]()