Op dinsdag 05 juni 2001 00:16 schreef HlpDsK het volgende:
Ik gebruik een ijzersterke combinatie. De kenners zal het niet verbazen
FlashFXP + LeechFTP
hmmm.. volgens mij ben ik dan de enige die SecureFX van VanDyke Technologies gebruikt?? Erg fijn programma, geen overbodige onzin gewoon doen waar ie voor gemaakt is...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Bulletproof werkt het makkelijkst(gelijk ingeven in de bar bovenin), maar is niet gratis, maar ik heb zo'n id dat er cracks zijn
Alleen niet geschikt om films mee te dl'en (enkele threads, hooguit 2 in leech mode)
WS_FTP = simpelweg KUT
CuteFTP: Kweenie, lang niet meer gebruikt
LeechFTP: Ietwat buggy en onhandig (connect, quick connect), maar uiterst geschikt voor films (16 threads max)
Het meeste gebruik ik LeechFTP
WS_FTP = simpelweg KUT
CuteFTP: Kweenie, lang niet meer gebruikt
LeechFTP: Ietwat buggy en onhandig (connect, quick connect), maar uiterst geschikt voor films (16 threads max)
Het meeste gebruik ik LeechFTP
WEL 3 DRRRRRIE! mensjes in deze hele thread die FTP Voyager gebruiken.. Verbaast me een beetje aangezien het superveel mogelijkheden heeft en superstabiel ook.
Zijn er mensen die dit prog nog nooit geprobeerd hebben?
Zijn er mensen die dit prog nog nooit geprobeerd hebben?
LeechFTP
loopt alleen soms vast, is knap lastig dat het dan mijn hele server laat hangen als je een paar dagen weg bent
loopt alleen soms vast, is knap lastig dat het dan mijn hele server laat hangen als je een paar dagen weg bent
WS_FTP
LeechFTP
Windows Commander 4.53
alle drie
LeechFTP
Windows Commander 4.53
alle drie
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Tering zeg...het verbaast mij hoeveel mensen hier CuteFTP gebruiken. Misschien zijn mensen er niet van op de hoogte, of het boeit misschien totaal niet, maar CuteFTP is Spyware (i.e. zend info van jouw computer naar de fabrikant van CuteFTP).
Als het je niks kan schelen: prima, maar volgens mij hebben veel mensen het niet door. Dus ik post het hier maar even (lekker offtopic, maar goed
)
Dan nu nog even ontopic: ik gebruik meestal de built-in FTP-support van KDE 2.1 of anders ncftp, en onder Windows edit ik meestal rechstreeks met Ultraedit. En als iets daar niet mee kan telnet ik naar Linux en doe ik het vanaf daar alsnog
Als het je niks kan schelen: prima, maar volgens mij hebben veel mensen het niet door. Dus ik post het hier maar even (lekker offtopic, maar goed
Dan nu nog even ontopic: ik gebruik meestal de built-in FTP-support van KDE 2.1 of anders ncftp, en onder Windows edit ik meestal rechstreeks met Ultraedit. En als iets daar niet mee kan telnet ik naar Linux en doe ik het vanaf daar alsnog
Voor Windows: RhinoSoft FTP Voyager
Voor Linux: Igloo FTP
Beide programma's zien er mooi en verzorgd uit, zitten goed en overzichtelijk in elkaar en doen het werk uitstekend.
Voor Linux: Igloo FTP
Beide programma's zien er mooi en verzorgd uit, zitten goed en overzichtelijk in elkaar en doen het werk uitstekend.
SmartFTP
en
LeapFTP
Maar laatste tijd steeds meer SmartFTP want die roelt echt!
en
LeapFTP
Maar laatste tijd steeds meer SmartFTP want die roelt echt!
LeechFTP
leuk die opsom topics
leuk die opsom topics
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Ws_FtP
de enige die ik ken eigelijk een paar andere ken ik wel bij naam maar verder nix,.. ik heb nog niet veel sites dus ws_ftp is genoeg voor mij...
de enige die ik ken eigelijk een paar andere ken ik wel bij naam maar verder nix,.. ik heb nog niet veel sites dus ws_ftp is genoeg voor mij...
Ws_Ftp en leech als ik meerdere draden tegelijk wil.
Verwijderd
JAAAAA!!!! Ik ben dus wel de 4e die FTP Voyager gebruikt
verder Flash FXP voor het FXPen (duh) en ik gebruikte (en nu nog steeds af en toe) leechFTP.
CuteFTP (is er nu ook met ssh2 encryptie)
en voor kleine klusjes die niet secure hoeven: commandline ftp
en voor kleine klusjes die niet secure hoeven: commandline ftp
Ik ben fan van dingen
Ik ben fan van BPFTP dit is echt een handig en snel programma. Het werkt heel gemakkelijk en is maar klein om te downloaden.
Ik gebruik WinCommander 4.52 en het bevalt mij het best.
Trouwens zonder Wincommander ben ik hulpeloos op mijn pc`s.
Trouwens zonder Wincommander ben ik hulpeloos op mijn pc`s.
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Verwijderd
Al een tijdje een dood topic lijkt het, maargoed...
1) SmartFTP
2) LeechFTP
Werkt lekker, vooral SmartFTP, beetje LeechFTP meets FlashFXP alleen dan anders
. Gebruik het programma nog maar sinds kort, maar ik wil echt niet meer anders. Vooral de mogelijkheid om van meerdere ftp's met meerdere treads tegelijk te leechen vind ik erg prettig 
Groets!
1) SmartFTP
2) LeechFTP
Werkt lekker, vooral SmartFTP, beetje LeechFTP meets FlashFXP alleen dan anders
Groets!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 15:35 ]
* Zym0tiC gebruikt flashfxp
misschien moet ik wel maar eens gaan kijken naar een ftp programma die meerdere treads leecht.
misschien moet ik wel maar eens gaan kijken naar een ftp programma die meerdere treads leecht.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
total commander vind ik een heerlijk programma om alles mee te doen, dingen inpakken, ftp-en bestanden copieren etc....
Zeer veel functies zitten er in en daarom gebruik ik dit om alles met bestanden te doen
Zeer veel functies zitten er in en daarom gebruik ik dit om alles met bestanden te doen
Mjah... dit is wel een heeeeel oud topic. De genoemde programma's zijn al behoorlijk over datum en ik eigenlijk het nut er niet van in om deze opsomtopic nieuw leven in te blazen...
Volgende keer eerst even naar de datum kijken. Het kicken van een topic is op zich niet erg, zolang het meer een echte meerwaarde heeft. In dit geval niet echt
Volgende keer eerst even naar de datum kijken. Het kicken van een topic is op zich niet erg, zolang het meer een echte meerwaarde heeft. In dit geval niet echt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je meent het, juni 2003Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 15:33:
Al een tijdje een dood topic lijkt het, maargoed...
Maar iig, zo een oud topic schoppen heeft niet veel niet in mijn ogen. het staat vol oude replies (waar vast en zeker mensen op gaan reageren) en die reactie's zijn zonder onderbouwing.
"flash fxp" roepen is heel makkelijk, en aan zo een opsom topic heeft niemand iets. Aan "flash fxp, want ik vind de blabla mogelijkheid zo handig" hebben mensen wel iets
Dus doe ik deze op slot. Wil je toch weten wat de tweaker als FTP app gebruikt (en dus een topic openen): stuur me een e-mail, dan kijken we verder
edit:
/spuit 11
/spuit 11
Dit topic is gesloten.
![]()