Excuus, zat met mijn hoofd nog bij de prijzen van 2011, toen zat de MBA 13 nog op +/- 1250 euro.DwightKSchrute schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:38:
[...]
Lijkt mij juist geen beste deal. Deze MacBook Air is maar 70 euro goedkoper dan de huidige generatie en dan heb je dus niet de batterijduur en niet de betere SSD in de huidige generatie. Zou het dus zeker niet doen.
En een update van de Retina 13" is toch wel op handen: http://www.macrumors.com/...modest-performance-gains/ dat is van vandaag.
Misschien een "stille" update zoals ze al vaker hebben gedaan voor de MacBooks.
Dan heb je het mooiste van twee werelden denk ik
Misschien een "stille" update zoals ze al vaker hebben gedaan voor de MacBooks.
Dan heb je het mooiste van twee werelden denk ik
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Dat zou erg mooi zijn. Geld dat dan voor de nieuwe bestellingen? Wel oppassen dan natuurlijk dat je niet een oude versie krijgt.
Als je bij Apple zelf bestelt moet dat goed komen. Wel wachten tot op de Apple site te lezen is dat er daadwerkelijk Haswell in de rMBP zit uiteraardclemento schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 06:06:
Dat zou erg mooi zijn. Geld dat dan voor de nieuwe bestellingen? Wel oppassen dan natuurlijk dat je niet een oude versie krijgt.
Launching containers into space
Inderdaad, ze zullen dit dan natuurlijk wel eerst updaten op de site, maar ik verwacht het niet voor eind augustus moet ik zeggen.Whieee schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:05:
[...]
Als je bij Apple zelf bestelt moet dat goed komen. Wel wachten tot op de Apple site te lezen is dat er daadwerkelijk Haswell in de rMBP zit uiteraard
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Fingers crossed dat op het 13" retina model 16GB tot de mogelijkheden behoort
Wat zou je met 16GB willen doen?
Niet een beetje overkill?
Of daadwerkelijk performance-winst t.o.v. 8GB RAM?
16B ligt er een beetje aan wat je doet. Als je veel VM's draait op je Mac, wordt je inderdaad blij van 16GB RAM .Tha BasZ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:47:
Morgen gaan we kijken naar de MBA en rMBP.Whieee schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:05:
[...]
Als je bij Apple zelf bestelt moet dat goed komen. Wel wachten tot op de Apple site te lezen is dat er daadwerkelijk Haswell in de rMBP zit uiteraard
Zonder zelf bijbetalen kan mijn dochter de MBA + 8GB RAM krijgen als examen gift. ( € 1.130,-)
Wil ze MBA + i7 dan het verschil zelf bijbetalen. (+ € 138,-)
Wil ze rMBP + Haswell + i7 dan wachten en het verschil zelf bijbetalen. (+ € 461)
Ik vermoed dat ze voor de rMBP + Haswell zal gaan dus dat wordt dan september.
Morgen nader bericht....
edit: Heb samenvatting van advies in deze treat gecopierd in document en geprint. Ook lijstje met de specs zodat ik me niet om laat praten door verkoper voor een gewone MBP maar goed dochter heeft laatste woord hierover.
[ Voor 14% gewijzigd door clemento op 21-06-2013 12:58 ]
Een aantal jaar geleden vonden we 8GB ook overkill. En aangezien je de rMBP niet later uit kunt breiden zou je het kunnen zien als investeren in de toekomstTha BasZ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:47:
Je moet natuurlijk wel een klein beetje in de gaten houden dat hoeveelheid CPU en RAM in verhouding is. Al hangt dat weer af van wat voor VMs je draait. Als je niet heel erg CPU-heavy VMs draait die wel redelijk wat geheugen nodig hebben, dan is een dualcore met 16GB RAM niet heel raar.merauder schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:38:
[...]
16B ligt er een beetje aan wat je doet. Als je veel VM's draait op je Mac, wordt je inderdaad blij van 16GB RAM .
Launching containers into space
Morgen komt niet uit.
We gaan woensdag naar de Macshop.
Verder geen nieuws.
We gaan woensdag naar de Macshop.
Verder geen nieuws.
Voor VM's inderdaad. Ik zal met 8Gb ook wel uit de voeten kunnen maar heb nu een 2012 13" met daarin 16GB en dat went snelTha BasZ schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 10:47: