V&A verwijderd melding

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Vandaag is een V&A add van mij verwijderd. Helemaal terecht overigens nu ik \[V&A] Verkoop (game)keys erop na heb gelezen.

Alleen wat misschien wat onpraktisch is, dat ik de melding op mijn mobiele telefoon las. Ik dacht toen, dat lees ik rustig nog even na op de PC thuis.

Alleen wat schets nu mijn verbazing? Ik kan het niet nalezen op de PC. Blijkt maar en eenmalige melding te zijn ofzo? Misschien handig als dit ergens bewaard blijft in de DM/meldingen?

Mijn vraag/verzoek is dan ook: Is het mogeljk hier een iets permanentere melding van te maken als een V&A add verwijdert wordt, of zie ik iets compleet over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Staat ie niet onder dat zon-achtige icoon rechtsbovenaan, de notificatielijst? (naast DM icoon)

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 14-06-2013 18:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Nee, dat had ik ook verwacht. Aangezien de notificaties daar staan. Ik zie daar wel meldingen over andere V&A ads die ik in het verleden heb gedaan, maar niks van mijn eigen add. :P

Edit: mocht dit handiger zijn voor de Frontpage Admins (ik meen dat de melding zei dat die de add verwijderd hebben) wil ik eventueel wel een fake add aanmaken om deze vervolgens te laten verwijderen. Maar ik denk dat ze dat zelf ook wel kunnen doen? :)

[ Voor 41% gewijzigd door crizyz op 14-06-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Uitleg staat in elk geval ook gewoon in je mail :)

Op welke manier kreeg je die melding eigenlijk?

[ Voor 33% gewijzigd door Orion84 op 14-06-2013 19:00 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dat lost het probleem niet op. Waarom wel van al(?) het andere een notificatie in de notificatielijst zetten en niet van dit. :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dat lost welk probleem niet op? Communicatie over crew acties gaat al jaar en dag via mail, of via pushmessage.

Daarom vraag ik me ook af hoe crizyz een melding kreeg. Want van een mailtje krijg je geen melding op de site (voor zover ik weet) en een pushmessage heeft hij niet gehad.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Zie nu inderdaad dat ik in de mail wel een bericht heb, maar geen melding op Tweakers zelf?
Hallo crizyz,

Een van de Frontpage Admins zag de onderstaande advertentie van jou staan in Vraag & Aanbod en heeft besloten deze te verwijderen. De reden hiervoor is dat Steam gifts niet doorverkocht mogen worden. Wanneer je een volgende keer weer een advertentie wilt plaatsen, let dan even speciaal op de zaken die wij in de FAQ (reviews: Tweakers FAQ) beschreven hebben.

Met vriendelijke groet,

Namens Tweakers.net,
Walter Franken
Zal met mijn duffe kop dan waarschijnlijk wel het mailtje aangezien hebben voor een melding op Tweakers zelf... Aangezien ik wel al even op de link geklikt heb en dus op Tweakers uitkwam.

Blijft wel staan dat ik zo'n melding inderdaad eerder via pushmessage verwacht dan mail. En ik ook niet meteen de mail induik als ik een melding van Tweakers terug wil vinden. Misschien een idee om dat in de toekomst aan te passen zodat er binnen Tweakers ook iets van terug te vinden valt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Orion84 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:16:
Dat lost welk probleem niet op? Communicatie over crew acties gaat al jaar en dag via mail, of via pushmessage.

Daarom vraag ik me ook af hoe crizyz een melding kreeg. Want van een mailtje krijg je geen melding op de site (voor zover ik weet) en een pushmessage heeft hij niet gehad.
Het niet meer terug kunnen vinden van de melding ;) Andere meldingen blijven in de notificatielijst staan.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Raven schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:21:
[...]

Het niet meer terug kunnen vinden van de melding ;)
Welke melding? ;)
crizyz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:21:
Zie nu inderdaad dat ik in de mail wel een bericht heb, maar geen melding op Tweakers zelf?

[...]

Zal met mijn duffe kop dan waarschijnlijk wel het mailtje aangezien hebben voor een melding op Tweakers zelf... Aangezien ik wel al even op de link geklikt heb en dus op Tweakers uitkwam.

Blijft wel staan dat ik zo'n melding inderdaad eerder via pushmessage verwacht dan mail. En ik ook niet meteen de mail induik als ik een melding van Tweakers terug wil vinden. Misschien een idee om dat in de toekomst aan te passen zodat er binnen Tweakers ook iets van terug te vinden valt? :)
Dat zou eventueel een optie zijn, maar bepaalde communicatie willen we ook graag laten aankomen bij mensen die even een tijdje niet op de site komen (maar wel hun mail lezen). Op dit moment zijn de knopjes bij het verwijderen / aanpassen van advertenties in elk geval zo ingericht dat daarbij een mail wordt verstuurd en niet een pushmessage. Pushmessages zijn van oudsher vooral een forum ding, waar ze door de crew wel vaak worden ingezet voor sturing. Maar ook op het forum gaan bepaalde zaken per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Dat punt begrijp ik helemaal.

Mijn punt is alleen dat het misschien ook wel praktisch zou zijn om daar dan (ook) een melding binnen Tweakers van te maken. Dat zo'n mail dus met hetzelfde knopje bijvoorbeeld via DM/push binnenkomt.

Was dus ook meer als suggestie bedoeld. :)

Edit: Maar misschien dat dat dus beter in het feature request forum zou passen, als dat nog bestaat. :P

Edit 2: done: \[fp/feat] Ook push mesage bij V&A verwijderd door admin

[ Voor 27% gewijzigd door crizyz op 14-06-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die waar nu blijkbaar een request voor open staat :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

crizyz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 19:33:
Dat punt begrijp ik helemaal.

Mijn punt is alleen dat het misschien ook wel praktisch zou zijn om daar dan (ook) een melding binnen Tweakers van te maken. Dat zo'n mail dus met hetzelfde knopje bijvoorbeeld via DM/push binnenkomt.

Was dus ook meer als suggestie bedoeld. :)

Edit: Maar misschien dat dat dus beter in het feature request forum zou passen, als dat nog bestaat. :P

Edit 2: done: \[fp/feat] Ook push mesage bij V&A verwijderd door admin
Check, dan doe ik deze op slot :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.