[fp/feat] Ook push mesage bij V&A verwijderd door admin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Naar aanleiding van V&A verwijderd melding

Is het mogelijk om ook binnen Tweakers een melding te krijgen als je V&A add verwijderd wordt en dus niet alleen via mail? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beiden lijkt me een beetje overkill eigenlijk. Bovendien wordt een PM door veel mensen juist als opdringerig en vervelend ervaren. Misschien is dat niet het juiste middel voor communicatie die op zichzelf al vervelend is? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Misschien ook wel? Ik was me er in ieder geval niet van bewust dat het als opdringerig over zou komen. Moet zeggen dat ik het niet als vervelend ervaar eigenlijk. Zowel dat ik een PM/DM zou krijgen als het feit dat het verwijderd is (mist dat een reden heeft).

Misschien iets in de trend van :
Kopie van reactie die in mailvorm naar je gestuurd is:

Beste crizyz
......
En PM is misschien iets meer opdringerig, maar een mail is dat in feite toch in dezelfde mate lijkt me? Of anders een DM (maar ik vermoed dat belangrjke meldingen vanuit crew altijd in de vorm van PM komen)?

Anyway, het is een suggestie. Mocht de crew/devs er niks in zien, dan niet natuurlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het lijkt mij inderdaad ook wat veel van het goede. Het lastige met dit soort berichten is dat het handig is, tot er teveel berichten komen en je je eraan gaat irriteren. Dat willen we natuurlijk voorkomen. De vraag is eigenlijk waarom mail hier niet voldoende is.

Voor nu lijkt het me het niet iets wat we snel zullen oppakken, mocht er veel animo voor zijn kunnen we het nog eens opnieuw bekijken. Bedankt voor het meedenken!