Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 197.600 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:42:
[...]

Het scheelt ook al 36 euro eenmalig (aansluitkosten en thuiskopieheffing)

Edit: het verschil per maand verschilt per toestel, voor de Z3 compact is het per maand zelfs een euro duurder om bij F&F te bestellen (55 ipv 54 met zelfde bijbetaling van 39.99 bij 1jarig)
Ik ga verlengen :) Even voor de beeldvorming, bij Coolblue is hetzelfde abonnement over 24 maanden gezien €160 goedkoper dan als ik hem via F&F afsluit. Dat is een verschil van bijna €7 p/maand, best fors toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:44

BoGu5

hmmmz

Thanks Dennis!

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op maandag 15 september 2014 @ 14:49:
[...]

Ik ga verlengen :) Even voor de beeldvorming, bij Coolblue is hetzelfde abonnement over 24 maanden gezien €160 goedkoper dan als ik hem via F&F afsluit. Dat is een verschil van bijna €7 p/maand, best fors toch?
In het geval van een Z2 of Z3 compact lijkt F&F de beste deal, fors goedkoper dan Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 09:53
Verwijderd schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:00:
[...]

In het geval van een Z2 of Z3 compact lijkt F&F de beste deal, fors goedkoper dan Coolblue
Heb nu een iPhone 5 die ter reparatie ligt bij Coolblue, ga even kijken wat dit gaat brengen maar was eigenlijk van plan om te blijven bij Apple. Wellicht de 5 verkopen en voor een 5s gaan met verlenging of nog een jaartje sim-only met de 5... keuzes keuzes. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
FlooDnl schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:32:
Beste Tweakers! ik kan weer een aantal mensen helpen aan een Friends & Family code gezien 80% van de codes die aangevraagt zijn niet gebruikt zijn, hiervoor hebben ze de counter van mijn account gereset.

Dus als je een code wilt aanvragen geen probleem maar gebruik hem ook anders ontneem je een andere tweaker de mogelijkheid iets goedkoper aan een abbo te komen.

Dit is wat je moet doen wederom:

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:

Members only: Dit email adres
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

en er onder natuurlijk je eigen adress.

Groeten van jullie mede tweaker Dennis! O+

PS lees de regels hierboven en hou je er aan
Thanks Dennis, zal er gebruik van maken met de iphone 6 voor mijn vriendin

[ Voor 66% gewijzigd door lazrambo op 15-09-2014 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-04 12:13
Dank je Dennis. Ik kan verlengen, dus ga het vrijdagochtend eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:15
Bedankt Dennis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Laatst online: 25-07 08:46
Bedankt Dennis
Zal er idd ook gebruik van maken met de IPhone 6 of de IPhone 6 plus :)

[ Voor 15% gewijzigd door Colors op 15-09-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 17:07
Je kunt ook je eigen mailadres gebruiken tot 31-10-2014: Mail06XXXXXXXX@vodafone.nl

Op 'XXXXXXXX' je eigen telefoonnummer uiteraard. Ofja, volgensmij kun je zelfs willekeurige VF-nummers intikken. Hoeft toch niet meer bevestigd te worden, zag ik net.

[ Voor 50% gewijzigd door Sheva op 15-09-2014 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:10
Zo te zien zijn de F&F acties niet meer zo "mooi" als 2 jaar geleden. nu 29,- en een beetje voor 90 min. en de rest onbperkt (internet 11 gig hierna naar lagere snelheid).

Denk dat ik dit abonnement behoud en dan los de iphone 6 koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Thanks dennis voor de code! Ik heb er ook gebruikt van gemaakt :). Vorige keer ook voor de iphone 5 een goede deal kunnen maken, waardoor de verkoop van de oude telefoon (destijds iPhone 4) bijna genoeg was voor de aankoopprijs van de telefoon van de nieuwe. Hopelijk dat er nu ook weer een goede aanbieding komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Ze hebben iig de Note 4 en de Alpha toegevoegd. Niets spectaculairs, verwacht dat de Iphone dat ook niet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Beste Tweakers! ik kan weer een aantal mensen helpen aan een Friends & Family code gezien 80% van de codes die aangevraagt zijn niet gebruikt zijn, hiervoor hebben ze de counter van mijn account gereset.

Dus als je een code wilt aanvragen geen probleem maar gebruik hem ook anders ontneem je een andere tweaker de mogelijkheid iets goedkoper aan een abbo te komen.

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Thanks Dennis! Jij maakt een hoop mensen blij zo te zien! :)

Even nog een vraagje, hoelang kun je deze codes gebruiken?

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Is het mogelijk om F&F te doen met Red Plus?
Ben eind vorig jaar naar België verhuisd en dat lijkt me een mooi abonnement, maar wel met de F&F korting als het even kan....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Red plus bieden ze niet aan op de F&F-pagina zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

robg1984 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:48:
Red plus bieden ze niet aan op de F&F-pagina zo te zien.
Dat zag ik, vandaar dat ik het ook vraag. (Wellicht zijn er klantenservice ingangen om andere abo's / toestellen met F&F te kunnen regelen. Of een bepaald abo wat je op de F&F site dient te kiezen en dan via de klantenservice kan "upgraden" naar Red Plus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 10-09 21:39

Nanax

Ik ben sjaak niet

Vroeger stond deze er volgens mij gewoon tussen, de moeite van even vodafone tweeten waard allicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kewl_boy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 21:49
Bedankt Dennis ! , ik heb ook een code aangevraagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prinsjesdag
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-01-2022
EvEs0r schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:26:
[...]

Thanks Dennis! Code aangevraagd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmerthebest
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 15:04
Ik weet niet of het al bekend is, maar net gesproken met de klantenservice: F&F bestellingen gaan via de website, normale bestellingen via de telefoon.

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
Coach4All schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:51:
[...]

Dat zag ik, vandaar dat ik het ook vraag. (Wellicht zijn er klantenservice ingangen om andere abo's / toestellen met F&F te kunnen regelen. Of een bepaald abo wat je op de F&F site dient te kiezen en dan via de klantenservice kan "upgraden" naar Red Plus).
Let op wat ik er van weet is dat als je het abonnement omzet verlies je de acties/kortingen die je hebt

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

• Coach4All

Coach4All

I'm a Coach 4 All

FlooDnl schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:43:
[...]

Let op wat ik er van weet is dat als je het abonnement omzet verlies je de acties/kortingen die je hebt
Dat klopt als je van het standaard verkoopkanaal gebruik maakt. Weet nog dat ik mijn buurlandenblox via de helpdesk aan heb moeten laten zetten omdat ik bij het gebruik van my vodafone mogelijk mijn kortingen zou verliezen.
Vandaar de vraag of het uberhaupt kan en of er dan een speciale workflow voor is / komt.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:59
hm, ik heb sinds 2 jaar een f&f abo en wil verlengen met de aankomende iPhone 6. Echter, je hebt bij een verlenging ook een nieuwe code nodig. Had eigenlijk gedacht dat je soort van ''eeuwig'' f&f lid zou blijven, want alle andere soorten abonnementen worden altijd wel stilzwijgend verlengd ;).

@Floodnl, Dennis, ik heb gebruik gemaakt van jouw mogelijkheid. Hoop dat dit werkt, bedankt!!

[ Voor 14% gewijzigd door keanu_ op 18-09-2014 09:40 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:33:
hm, ik heb sinds 2 jaar een f&f abo en wil verlengen met de aankomende iPhone 6. Echter, je hebt bij een verlenging ook een nieuwe code nodig. Had eigenlijk gedacht dat je soort van ''eeuwig'' f&f lid zou blijven, want alle andere soorten abonnementen worden altijd wel stilzwijgend verlengd ;).

@Floodnl, Dennis, ik heb gebruik gemaakt van jouw mogelijkheid. Hoop dat dit werkt, bedankt!!
F&f wordt ook gewoon stilzwijgend verlengd per maand totdat een van beide opzegt, dat is misschien niet eeuwig, maar zeker nog vele jaren. Ik weet niet waar je deze gedachte vandaan haalt?

Je had gedacht de je kon inloggen en dan via f&f kon verlengen? Dat heeft dan toch niets te maken met een stilzwijgende verlenging?

Hoi!

• FlooDnl
keanu_ schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:33:

Hey geen probleem dat je een code hebt die werkt idd gewoon ik zou er wel snel bij zijn vanavond 0:01 ken je pre orderen (first comes first gets) en als ik de vorige jaren kijk is er enorme animo voor de iphones die gaan erg snel, helaas heb je geen eeuwige F&F :) maar zo lossen we het op gezien de overweldigende reacties en blije mensen zal ik me zodra me codes op zijn weer opnieuw hier melden om jullie te voorzien. Al lijkt het erop dat ze bij mij de counter weg gehaald hebben (heb er al meer dan 100 uitgegeven maar het werkt nog steeds)

Gr

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:16
Thanks Dennis!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Blijf het vreemd vinden dat ik géén codes of mogelijkheden tot codes verkrijgen mag aanbieden, maar anderen zoals Dennis blijkbaar wel.
Coach4All schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:51:
[...]

De F&F abonnementen zijn volgens mij niet aan te passen bij de 'reguliere' klantenservice van Vodafone. Je zou dan echt bij de F&F dienst zelf moeten zijn.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:30

scorpie

Supra Addict

edit: nvm..

[ Voor 127% gewijzigd door scorpie op 19-09-2014 00:16 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 14:12

Bedankt Dennis, ga er gebruik van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-08 14:54
Heb er ook gebruik van gemaakt Dennis, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Dan wil je een nieuw abbo halen (SIM only RED 1 GB/300min voor 18 euro) en wil je alles bevestigen, krijg je opeens een 504 gateway error waar je niet omheen kan.. dan maar later op de dag proberen.

En alsnog bedankt Dennis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis Super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 19:55
Ik heb momenteel een abbo met 400 belminuten en 1GB. Alleen zou deze geen 4G hebben / verkrijgen. Betaal er nu zonder bijkomende kosten € 15,20 voor. Zou een overstap naar RED met 300 minuten en 1GB voor het verkijgen van 4g de moeite waard zijn om per maand € 3,- extra te betalen?
Heb zelf nog niet een internetter gezien die 4G had op zijn tel. dus weet niet of het de snelheid waard is of dat het mogelijk negatieve gevolgen zou kunnen hebben.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik zit zelf in een gebied waar ik maar ternauwernood 3G kan krijgen, maar stabiel 4G. Dus bij mij is het een volmondig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

RudyL schreef op maandag 22 september 2014 @ 12:39:
Ik heb momenteel een abbo met 400 belminuten en 1GB. Alleen zou deze geen 4G hebben / verkrijgen. Betaal er nu zonder bijkomende kosten € 15,20 voor. Zou een overstap naar RED met 300 minuten en 1GB voor het verkijgen van 4g de moeite waard zijn om per maand € 3,- extra te betalen?
Heb zelf nog niet een internetter gezien die 4G had op zijn tel. dus weet niet of het de snelheid waard is of dat het mogelijk negatieve gevolgen zou kunnen hebben.
Ik heb sinds vandaag ook 4g (F&F abbo), nu heb ik op mijn werk ineens 24mbit ipv 3mbit over 3g :').
Dus ik zou het wel doen ja.

Maar check ook vooral je dekkingsgebied:
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml

[ Voor 7% gewijzigd door Kecin op 22-09-2014 13:19 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Voor mij ook nooit meer een abonnement zonder 4G. Buiten de deur is het in mijn beleving vele malen sneller dan 3G en waar je vaak zo goed als niet kon internetten gaat het nu redelijk als hij 4G heeft. Vaak zet ik Wifi uit aangezien het soms gewoon beter werkt dan Wifi her en der :P

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kukelinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 12:26
Nu op F&F een Galaxy S5 + tablet voor 29 euro per maand en Smart 700. Leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:10
kukelinho schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 17:14:
Nu op F&F een Galaxy S5 + tablet voor 29 euro per maand en Smart 700. Leuk prijsje.
Ik zie dit alleen bij de mini versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eskiya schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 18:39:
[...]

Ik zie dit alleen bij de mini versie
https://directsales.vodafone.nl/orderform/8889/5365

Staat ook duidelijk op de frontpage aangegeven.. de Tab 3 lite zit er gewoon bij inbegrepen

• Galapogos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 09:12
Bedankt Dennis!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
- REMOVED MAILADRES -

[ Voor 96% gewijzigd door robg1984 op 26-02-2018 16:37 ]

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

robg1984 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:21:
Ik mag nu ook kortingscodes weggeven, 5x, ga naar https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily en gebruik als e-mailadres: robgeerts@gmail.com
Hahaha... grappig.
Ik was ook haastig op zoek naar F&F codes, eindelijk te pakken gekregen en onlangs een abo afgesloten (idd met code) en ik krijg nu ook 9x codes uit te delen...

Kortom: meer dan genoeg codes beschikbaar in den lande. Als elke nieuwe abo er net als ik 9 uit te delen krijgt... voorzie ik exponentiële groei :)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Zo gek is dat nou ook weer niet, ik vind de prijzen met korting namelijk niet écht korting.

Waar is die 10GB bundel voor 15 euro per maand van vorig jaar? :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Werkt dit ook voor sim-only?
Heb nu een el cheapo vodafone (150min 500mb, SM aanbieding dec 2013) voor 4,50 p.m. die over een kwartaal afloopt en ben dus op zoek naar een opvolger, bij voorkeur nog goedkoper.

Verwijderd

eL_Jay schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:38:
Werkt dit ook voor sim-only?
Heb nu een el cheapo vodafone (150min 500mb, SM aanbieding dec 2013) voor 4,50 p.m. die over een kwartaal afloopt en ben dus op zoek naar een opvolger, bij voorkeur nog goedkoper.
De codes werken ook voor sim only, maar de prijs die je toen hebt afgesloten zul je nu nergens meer vinden. via F&F zal het je minimaal 12 euro per maand gaan kosten...

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:54
Ik heb ook nog 5 codes liggen.

Members only:

Geef a.u.b. even aan als je de code gebruikt hebt, dan hoeven anderen niet voor niks te proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 24-09-2014 18:04 . Reden: dat is dus niet de bedoeling ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, we staan nog steeds geen referrals toe. Mensen die winst maken door anderen te verwijzen moeten dat op zijn minst aangeven, we hebben dat van de medewerker toegestaan omdat hier geen winst bij zit. Dus geen links naar nieuwsbrieven etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Patrick89

Patrick89

PSN : Gamesource

gambieter schreef op woensdag 24 september 2014 @ 18:06:
[modbreak]
Mensen, we staan nog steeds geen referrals toe. Mensen die winst maken door anderen te verwijzen moeten dat op zijn minst aangeven, we hebben dat van de medewerker toegestaan omdat hier geen winst bij zit. Dus geen links naar nieuwsbrieven etc.
[/]
Misschien is het wel het overwegen waard. Beide partijen hebben er baat bij en we zijn er immers om elkaar te helpen. Win-Win situatie lijkt me zo. :) (Nog FF nodig nog winst er aan het uit halen).

Win-win-situatie

Onderhandelingssituatie waarin beide partijen voordeel kunnen hebben van onderhandelen en samenwerken. De winst van de een hoeft niet ten koste te gaan van de ander.

[ Voor 5% gewijzigd door Patrick89 op 24-09-2014 18:14 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar zijn we het achter de schermen over aan het hebben. Maar zelfs als we dat toestaan, dan eisen we dat de aangever heel duidelijk weergeeft wat de winst voor hem of haar is. Dus geen "verborgen" referrals.

Maar tot die tijd: geen referrals.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
robg1984 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 15:21:
Ik mag nu ook kortingscodes weggeven, 5x, ga naar https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily en gebruik als e-mailadres: robgeerts@gmail.com
Met dit email adres is het niet toegestaan om codes te creeeren voor xxxx@gmail.com

En Dennis mag blijkbaar niet meer dan 500 codes per jaar genereren 8)

Toch ontzettend bedankt allebei _/-\o_

Maar even verder kijken voor een leuk abbootje Ik zit weer op F&F te kijken :+

[ Voor 3% gewijzigd door hmartino op 24-09-2014 20:39 ]

• Eskiya
Ik heb een mobiele data abonnement van F&F lopen? welke binnenkort afloopt. Weet iemand of je nog een gunstige aanbieding kunt krijgen als je, je abo verlengd bij F&F?

• pasmanm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 19:09
*knip* wat staat er in de roze box hieronder? Geen "laat het me weten".

[ Voor 77% gewijzigd door gambieter op 25-09-2014 01:00 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Eskiya schreef op woensdag 24 september 2014 @ 19:27:
Ik heb een mobiele data abonnement van F&F lopen? welke binnenkort afloopt. Weet iemand of je nog een gunstige aanbieding kunt krijgen als je, je abo verlengd bij F&F?
Is toch gewoon te vinden op de website?

Hoi!

• Eskiya
EWK schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:05:
[...]

Is toch gewoon te vinden op de website?
Weet dat de prijzen al redelijk scherp zijn maar bedoelde of ze bij F&F nog een extra korting aanbieden om klant te blijven

• EWK
  • Niet online

EWK

Eskiya schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:17:
[...]

Weet dat de prijzen al redelijk scherp zijn maar bedoelde of ze bij F&F nog een extra korting aanbieden om klant te blijven
0800-6677880

Hoi!

• FlooDnl
Mijn codes zijn op voor dit kalender jaar ;( maar volgend jaar zal ik me weer melden en opnieuw mijn codes beschikbaar maken. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben en tot de volgende keer ;w

• EWK
  • Niet online

EWK

FlooDnl schreef op donderdag 25 september 2014 @ 08:23:
Mijn codes zijn op voor dit kalender jaar ;( maar volgend jaar zal ik me weer melden en opnieuw mijn codes beschikbaar maken. Ik hoop dat jullie er veel plezier van hebben en tot de volgende keer ;w
Namens iedereen, enorm bedankt!

Hoi!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2014 @ 16:26:
[...]

De codes werken ook voor sim only, maar de prijs die je toen hebt afgesloten zul je nu nergens meer vinden. via F&F zal het je minimaal 12 euro per maand gaan kosten...
Mijn dank is groot, dan wacht ik even tot december

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:57

Whaam

Meer beter

Hebben jullie trouwens ook iets van een dikke maand gelden de mail gehad waarmee je 10 euro bol.com tegoed kreeg als je een vriend zich zou laten aanmelden? Ik heb iemand aangemeld, die heeft een abo besteld en het is nu bijna vijf weken later, niets meer gehoord. De medewerker van Vodafone die ik net sprak kende de hele actie niet...

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, wij gaan de regels niet negeren alleen maar omdat Vodafone het systeem krom heeft opgezet met een emailadres als vereiste. Dus geen DM me maar posts.

Je kunt je emailadres in een MO tag zetten als een tijdelijk compromis, maar ook dan vereisen we eerlijkheid en openheid over wat de persoon er zelf aan over gaat houden.

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:27
Krijg nu 10 euro korting op je abonnementskosten als je iemand blij maakt met een Friends & Family abonnement.

Geef het e-mail adres van maximaal 5 vrienden op en wij zorgen dat ze een actiecode ontvangen waarmee ook zij kunnen profiteren van de Friends & Family aanbiedingen.

Jij kunt daarmee zorgen dat je vrienden tot wel €250,- besparen op hun abonnementskosten. Bovendien krijg jij een korting van € 10 op je eerstvolgende factuur van je abonnement voor iedereen die een bestelling doet (tot max € 50)

Hoe werkt het?

• Meld maximaal 5 vrienden of familieleden aan.
• Vodafone stuurt je vrienden vervolgens een unieke kortingscode waarmee ze direct gebruik kunnen maken van het exclusieve Friends & Family aanbod.
• Als zij binnen de komende 3 weken gebruik maken van deze kortingscode krijg je een korting van €10,- op de eerstvolgende telefoonrekening die je van ons krijgt.

Als je 5 vrienden opgeeft die van deze actie gebruik willen maken en daarvan bestellen er in de komende 3 weken 2 van, krijg je dus een korting van €20,- op je eerstvolgende factuur van je abonnement.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Friends & Family
Members only:

Is dit een manier waarop het gedoogd wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door db I Delirium op 25-09-2014 13:00 . Reden: link toegevoegd ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:59
Wat krijg jij? Een actiecode voor Friends & Family.
Wat krijg ik? €10 euro korting op mijn abonnement voor 1 maand per aanmelding.

Members only:

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2014 12:44 ]

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
-

[ Voor 102% gewijzigd door Swift92 op 22-10-2014 11:18 ]

• Groene
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15:29
Ook ik heb er nog 5 over:

Members only:

• JerryJ
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:47
Svp volgende keer topicwaarschuwing lezen.

[ Voor 98% gewijzigd door gambieter op 25-09-2014 18:53 ]

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:23
Ik mag ook weer codes weggeven:

Members only:

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:44
Als het nu toch mag, dan post ik ook maar mijn code. 5x abo op Friends & Family, en ik krijg 10 euro korting op mijn rekening. ;) Succes!

Members only:

• evaniperen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01-2023
Ook ik mag 5 codes generen, geldt hetzelfde voor als de posts hierboven:

Members only:

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 25-09-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-08 19:47
Het genereren van vouchercodes zou nog mooier zijn.
evaniperen schreef op donderdag 25 september 2014 @ 22:09:
Ook ik mag 5 codes generen, geldt hetzelfde voor als de posts hierboven:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:16
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 103% gewijzigd door gambieter op 26-09-2014 09:45 ]

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Onder dezelfde condities als hierboven vermeld, vul je eigen e-mail adres in op onderstaande link

Members only:

en er zal automatisch een F&F code gegenereerd worden die naar het ingevulde e-mail adres verstuurd zal worden!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Bij onderstaande link gelden ook dezelfde condities als hierboven vermeld:
Members only:

Vul je eigen e-mailadres in en je ontvangt automatisch een F&F code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, €10,- Bol.com tegoed per aanmelding :-)
Kan natuurlijk best oplopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:57

Whaam

Meer beter

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 11:46:
Tja, €10,- Bol.com tegoed per aanmelding :-)
Kan natuurlijk best oplopen..
Dat is de "oude" actie, je schijnt nu korting op je abo te krijgen. Het is nog de vraag of dat echt zo is, ik heb nooit bol.com tegoed gezien indertijd maar wel een vriend zich laten aanmelden.

:/

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:54
Enjoy!

[ Voor 99% gewijzigd door gabn88 op 07-11-2014 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimTimX
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 12:26
gabn88 schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 18:22:
Members only:
1x Gebruikt :)

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Al jaren klant bij vodafone maar geen vouchercode ontvangen helaas
Members only:

Ziet er heel aantrekkelijk uit.
Wie hebben er wel een code ontvangen en hoelang zijn jullie al klant ?

[ Voor 80% gewijzigd door Tony op 27-09-2014 23:13 ]

:)

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

DutchGamer schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 14:49:
Wanneer kan je hiervan gebruik maken ?
Members only:

Eerst inloggen via my vodafone, dan de link openen en de aanbiedingen worden zichtbaar!
Na inloggen op myvodafone en daarna op jouw link klikken vraagt hij bij mij dan om mijn mobiele nummer en een vouchercode.

Via link van gabn88 (bedankt gabn88 !) een vouchercode gegenereerd. Helaas, krijg de melding dat de "voucher niet gevonden" is. Voor bestaande F&F abonnees heeft het dus geen zin een code via iemand anders te genereren. Sorry gabn88 :|

[ Voor 22% gewijzigd door rud op 27-09-2014 16:14 ]

• EWK
  • Niet online

EWK

Een vouchercode is wat anders dan een f&f actiecode ;)

Hoi!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik krijg een Nike actiecode, maar waar kan ik 'm invullen? Haha :)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 20:18
Members only:
Gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
Ik wil de Samsung Galaxy S5 bestellen alleen wil ik weten of het toestel simlockvrij is en of het toestel geen vodafone branded software heeft. Kan iemand mij dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0334650
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 09:01
Members only:
Nog een keer gebruikt voor een S5.
Bedankt voor de code en de tip voor de goedkope deal voor de S5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Heb nog een aanvraaglink beschikbaar voor F&F geïnteresseerden (de vorige van mij een paar posts hierboven werkt op dit moment overigens ook nog).

Onder dezelfde condities als hierboven vermeld, vul je eigen e-mail adres in op onderstaande link

Members only:

en er zal automatisch een F&F code gegenereerd worden die naar het ingevulde e-mail adres verstuurd zal worden!

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Eskiya schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:20:
Ik wil de Samsung Galaxy S5 bestellen alleen wil ik weten of het toestel simlockvrij is en of het toestel geen vodafone branded software heeft. Kan iemand mij dit vertellen?
Toen ik mijn S3 bestelde daar (2 jaar terug) kreeg ik een toestel met Vodafone software erop. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice want ik wilde een toestel zonder. Gelukkig was dit geen probleem en kreeg ik een andere.
Ik weet niet of dit nog steeds zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen hoe dat zit met die speciale aanbieding op de Iphone 6 die ik hierboven zie in combinatie met RED SUPER? Is zoiets ook mogelijk met een Sony Z2/Z3/Z3 compact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Ik begrijp dat een abo wat je automatisch laat doorlopen ook nog steeds onder de zelfde voorwaarden blijft?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houdoeken
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-08 23:41

houdoeken

houdoe ken!

melk0r schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:55:
Heb nog een aanvraaglink beschikbaar voor F&F geïnteresseerden (de vorige een paar posts hierboven werkt op dit moment overigens ook nog).

Members only:

Code aangevraagd en ontvangen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Members only:

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
iApp schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 21:07:
Ik krijg een Nike actiecode, maar waar kan ik 'm invullen? Haha :)
Ik vermoed hier:
http://friendsfamily.sportsatwork.nl/

Een aantal maanden terug stond de bovenstaande link bij de bevestiging van een Friends & Family bestelling.

[ Voor 18% gewijzigd door Pazzie op 29-09-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Voor de geintresseerden, mijn mail kun je ook gebruiken :)

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:15
Sheva schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:15:
Voor de geintresseerden, mijn mail kun je ook gebruiken :)

Members only:
Bedankt. Ik heb me aangemeld voor een actiecode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor wie er in geïnteresseerd is, ik heb ook F&F codes in de aanbieding:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Laatst online: 14:56
Hier ook nog codes:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietmachine48
  • Laatst online: 26-08 22:23
Feralio schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:55:
Hier ook nog codes:

Members only:
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:24
S1NN3D schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 07:51:
Voor wie er in geïnteresseerd is, ik heb ook F&F codes in de aanbieding:

Members only:
Thanks!

Nu ff iPhone 6 bestellen 😄

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89

Patrick89

PSN : Gamesource

-

[ Voor 100% gewijzigd door Patrick89 op 30-09-2014 21:29 ]

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor mensen die een IPhone 6 of andere mobiel/abonnement willen bij Vodafone:
Members only:

Er zit geen limiet op het aantal codes :)

[ Voor 20% gewijzigd door Brilsmurfffje op 01-10-2014 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

''Extra korting bij Nike'' :( Waarom krijg ik geen F&F code's meer? Ik heb er begin dit jaar eentje aangevraagd, maar is inmiddels verlopen. Wil wss toch een Red abonnement...

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie