Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[bug] voorduurend automatisch uitgelogd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
sinds een week word ik regelmatig uitgelogd zonder dat daarvoor een aanleiding is.
Het gebeurt soms tussen het bezoeken van pagina's door en lijkt volledig willekeurig te gebeuren.

over mijn systeem:
Ik gebruik de meest recente versie van google chrome.
windows server 2008 R2 64 bit enterprise
8gb werkgeheugen

mocht er meer informatie nodig zijn dan ben ik graag van dienst.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2013 19:48 . Reden: ultimate is geen versie van win server bedoelde enterprise ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Staat je klok mischien fout? Zit er een proxy tussen die mischien iets vreemds doet?

Stuur je wel een juiste sessie naar de server of geeft de server ineens een andere sessie terug?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet staat mijn klok gewoon goed, verder maak ik geen gebruik van proxies en op de sessie zal ik even moeten letten zodra ik het weet stuur ik een reactie.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wordt dit niet veroorzaakt door hetzelfde (wat dat ook was) waar meerdere mensen last van hadden de afgelopen 2 maanden?

spontaan uitgelogd na klikken op HK-link(s)
[bug]spontaan uitgelogd worden
(+ nog reacties in andere topics, KGMT bijv.)

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 23-05-2013 11:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde