SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gok dat het aan Tweakers kant ligt aangezien ik het net ook had.
Windows 7 met FF 19.0.2
Windows 7 met FF 19.0.2
Heb ik net ook twee keer gehad. Debian Testing, Chrome 26.0.1410.43
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Ik kreeg eerder vandaag in Chrome (android) een popup dat ik ingelogd moet zijn voor een actie terwijl ik ergens (per ongeluk) klikte. Ik weet ook niet precies meer waar, waarschijnlijk een "bekijk myreact"-linkje. Ik was/werd hierna echter niet uitgelogd, in tegenstelling tot de OP.
Na wegklikken van de popup deed de pagina niks meer (niet scrollen, geen linkjes, ook niet na een refresh). De browser zelf deed het nog prima, lag echt aan de pagina. Zelf wegnavigeren (iets anders in adresbalk typen dus) en daarna opnieuw naar GoT hielp wel.
Asus TF300T, Chrome 26.0.1410.58 (meest recente versie in Playstore), Android 4.2.1
Na wegklikken van de popup deed de pagina niks meer (niet scrollen, geen linkjes, ook niet na een refresh). De browser zelf deed het nog prima, lag echt aan de pagina. Zelf wegnavigeren (iets anders in adresbalk typen dus) en daarna opnieuw naar GoT hielp wel.
Asus TF300T, Chrome 26.0.1410.58 (meest recente versie in Playstore), Android 4.2.1
We zijn bezig met onderhoud waardoor je inderdaad af en toe even niet ingelogd bent
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.