http://forum.vodafone.nl/...o-en-data/m-p/69420#M1420
Mijn reactie hierop:
Echt triest een actie aankondigen en niet waarmaken. Jullie zijn zojuist een klant verloren. Ik had speciaal gewacht op die van Ridderkerk, had ik net zo goed naar Capelle kunnen gaan. Echt sneu om het ook op de ongeregeldheden te gooien terwijl je er achterkomt dat je teveel marge weggooit.
Ben benieuwd naar jullie mening.
Even wat meer achtergrondinformatie ter aanvulling van het bovenstaande verhaal.
Mijn reactie hierop:
Echt triest een actie aankondigen en niet waarmaken. Jullie zijn zojuist een klant verloren. Ik had speciaal gewacht op die van Ridderkerk, had ik net zo goed naar Capelle kunnen gaan. Echt sneu om het ook op de ongeregeldheden te gooien terwijl je er achterkomt dat je teveel marge weggooit.
Ben benieuwd naar jullie mening.
Even wat meer achtergrondinformatie ter aanvulling van het bovenstaande verhaal.
http://forum.vodafone.nl/...n-data/td-p/64868/page/51Hi allemaal,
Zoals jullie weten is de Openingsactie een groot succes! De opkomst is overweldigend, zoals vele van jullie ervaren hebben. Deze ludieke actie is natuurlijk geweldig, maar het is ook een beetje zijn doel voorbij geschoten. Vele mensen hebben zich gedurende de acties voor de winkels verzameld, er waren zelfs die-hards die de hele nacht voor de winkel hebben doorgebracht! Aangezien op=op geldt, leidde dit niet alleen tot vele teleurgestelde klanten die tevergeefs gewacht hadden, maar ook enkele keren tot kleine ongeregeldheden rond openingstijden waarbij de politie moest ingrijpen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, we willen graag de veiligheid van zowel jullie als het winkelpersoneel kunnen waarborgen.
Dit is de reden dat de actie vanaf nu wordt aangepast: Klanten krijgen niet langer 24 maar 12 maanden 50% korting op een Vodafone Red of Red Super abonnement. We willen graag dat de actie feestelijk en rustig(er) verloopt, vandaar deze aanpassing. Uiteraard blijven dezelfde voorwaarden gelden. Ik som ze hieronder nog even op:
De voorwaarden:
Bij de actie geldt: Op = Op
Let op: er is geen inschrijflijst voor toestellen die niet meer op voorraad zijn
Deze actie geldt voor elk type toestel dat in de winkel op voorraad is
De actie geldt alleen in de aangegeven winkels op de aangegeven dagen
Reserveren is dan niet mogelijk. Reeds gemaakte reserveringen zijn niet geldig
De actie geldt enkel voor Red en Red Super consumenten abonnementen, dus niet voor zakelijke abonnementen
Deze actie geldt zowel voor nieuwe aansluitingen als verlengingen
Nummerbehoud is mogelijk mits het toestel op het moment van aanvraag op voorraad is
De deelnemende winkels en datums vind je in de tweede post in dit topic
Ik hoop dat jullie begrip kunnen opbrengen voor deze keuze. Het blijft natuurlijk een super actie!
[ Voor 69% gewijzigd door janvanduschoten op 17-05-2013 15:05 ]