De snowqueen zul je bedoelen.....
Nou nog een mooie dame.sm1ley schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:50:
Wat hebben ze hier opgevist uit de fjorden.
Die inderdaad in de strakste jurk ter wereld gehesen is.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat Italië had teveel een 'Wall of Sound' arrangement IMHO.
Goh top 5 als ik zie hoe vals zowat iedereen zingt. Had echt het gevoel alsof anouk de eerste was die gewoon zuiver zong, en ook gewoon mooi met emotie.marigo schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:50:
Ik ga duimen voor Anouk; hopelijk bij de eerste 10. Zou erg leuk zijn.
Ik had eerder een hele dikke dubstep drop verwacht na dat intro.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik proef hier wat Björk in?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
.
[ Voor 96% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:48 ]
We gaan het meemaken. Fingers crossed.Worsteneter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:51:
[...]
Goh top 5 als ik zie hoe vals zowat iedereen zingt. Had echt het gevoel alsof anouk de eerste was die gewoon zuiver zong, en ook gewoon mooi met emotie.
Ik wachte ook voor een dubstep achtig iets en dan komt ditPhydomir schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:52:
Ik had eerder een hele dikke dubstep drop verwacht na dat intro.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Dertien in een dozijn deuntje...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hier de tekst van Alcohol is Free: http://lyricstranslate.co...-free-alcohol-free.html-0
Iets met een schip ofzo, begrijp er weinig van, komt door de alcohol van de schrijver.
Iets met een schip ofzo, begrijp er weinig van, komt door de alcohol van de schrijver.
Ja, daar moet een vikingkind uit kunnen kruipen he. Noodzaak.Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
Wel wat brede heupen.....
Maar dat is Denemarken ook.Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
Dertien in een dozijn deuntje...
vlammerdebambam.
Het zou in elk geval terecht zijn. Als ik terug denk aan vorig jaar toen sieneke ons moest 'vertegenwoordigen'.. bijna spontane huilbui
But still...Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
*slikt even een opmerking inAghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
.
[ Voor 90% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:48 ]
Oh ja, die helm met hoorntjes. Tja.CyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Ja, daar moet een vikingkind uit kunnen kruipen he. Noodzaak.
Dat is alweer 2 jaar terugWorsteneter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
[...]
vlammerdebambam.
Het zou in elk geval terecht zijn. Als ik terug denk aan vorig jaar toen sieneke ons moest 'vertegenwoordigen'.. bijna spontane huilbui
Je kunt beter krap beginnen want krimpen doen ze in elk geval nooit meerProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Want je wilt natuurlijk een plank als vrouw.
Jup, lekker hèAghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Die heeft andere kwaliteiten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
zonder brede heupen kan ze nog wel een reet en voorgevel van heb je me jou daar hebbenProfoundValue schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:53:
[...]
Want je wilt natuurlijk een plank als vrouw.
.
[ Voor 94% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
Bruidspaar...?
.
[ Voor 88% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
Hoop van niet, als dat zich voortplant, ugh.Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:56:
Bruidspaar...?
Heel slecht. Komt nogal geforceerd romantisch over.
Ze doen wel hun best, en de techniek ook met alle lichteffecten...
Wilders zit nu natuurlijk de overwegen om een motie in te dienen om al die oostblok landen een apart continent te maken.. 26 liedjes is namelijk inderdaad te lang
Stem PVV voor een kleiner Europa!! Voel hem al aankomen hoooor..
Met die beweging en kleding lijken 't ook wel een beetje kunstschaatsers.
Ierland, die winnen toch altijd...?
Geforceerd idd. Waarschijnlijk reden voor de reactie van "bruidspaar" eerderCyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:57:
Heel slecht. Komt nogal geforceerd romantisch over.
Nee dat was vroeger toen ze nog het taalvoordeel hadden (omdat je in je eigen taal moest zingen).Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:58:
Ierland, die winnen toch altijd...?
Die dansers...
Vallen wel in de smaakt bij de wederhelft hoor ik net.Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:59:
Die dansers...
Typisch Iers ja.Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:59:
Die dansers...
Hm, konijnentandjes.
Nou, als Anouk niet wint dan maar Griekenland.
Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:
Jamai in het leer en zonder bril?
Eeensch.sm1ley schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:
Nou, als Anouk niet wint dan maar Griekenland.
Ah ja dat is wat ik zocht.Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:
Het is eigenlijk ook best jammer dat de hele wereld verengelst. Het klinkt opzich wel mooi af en toe; maar grammaticaal is het dikke kak met stukjes en er zijn veel mooiere talen. Achja; paar jaartjes en dan is Engels de officiele taal van de EUCyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:58:
[...]
Nee dat was vroeger toen ze nog het taalvoordeel hadden (omdat je in je eigen taal moest zingen).
Heh.Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:00:
Identieke fanbase ook
[ Voor 3% gewijzigd door Virtuozzo op 18-05-2013 23:01 ]
Hoe Jan Smit ook had kunnen klinken...
Ik zeg discriminatie. De mannen mogen telkens zonder shirt op het podium maar de vrouwen niet.....
Alles moet toch gelijk zijn tegenwoordig
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
lol'ed.Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:03:
Dafuq did i just see....
Nog tien jaar van culturele "evolutie" van Britney Spears e.d. met voorbeeldrol voor de jeugd afwachten ..wontcachme schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:02:
Ik zeg discriminatie. De mannen mogen telkens zonder shirt op het podium maar de vrouwen niet.....
.
[ Voor 93% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
* Fiber is even weg...
Tijd om de dames weer bij te schenken, hoop niet dat er weer een filmpje komt met dat engelse wicht op tour.
.
[ Voor 89% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
Heb pas vanaf Anouk gekeken. Maar ik zag dat Tina Turner ook mee heeft gedaan?
Yes je mag je geld weggooien.Soldaatje schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:04:
Kunnen we nou al stemmen?
Ik vond er niet echt een wereldhit bij zitten.
+1 hier ook. En idd, sinds wanneer is er een mademoiselle Turner?Phydomir schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:04:
Heb pas vanaf Anouk gekeken. Maar ik zag dat Tina Turner ook mee heeft gedaan?
Nou dit gaat het komende uur nog wel ff door.. Iemand nog een sterk verhaal te vertellen?
Anouk is echt wel even een verademing tussen al die herrienummers..
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Als je een nummer hebt wat niet met +31 begint wel.Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:06:
is code 13 smsen genoeg?
Je kan in Nederland niet op noekie stemmen, dus hoop dat je belg bentVerwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:06:
is code 13 smsen genoeg?
Maar ik zeg; Armenie!
.
[ Voor 92% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:49 ]
Valt me nu met die recap op hoe Anouk er qua optreden opvallend uitsteekt in rust, soberheid en weinig poespas
Gelukkig hier ook een Duits nummer en een Hongaars nummer liggen dus even kijken hoe ik dat ga doen via sms
Dat valt met die opsomming wel op jaEagle Creek schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:07:
Anouk is echt wel even een verademing tussen al die herrienummers..
Overigens voor het eerst dan ik zonder me te ergeren naar het Eurovisie Songfestival heb gekeken/geluisterd. Het is er kwalitatief wel op vooruit gegaan
Ja en dat is ook precies waarom men denkt dat we dit jaar wel eens kans gaan maken.Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:07:
Valt me nu met die recap op hoe Anouk er qua optreden opvallend uitsteekt in rust, soberheid en weinig poespas
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Verwijderd
Bedankt voor u stem krijg ik terug, ben toch echt een hollander.Worsteneter schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:07:
[...]
Je kan in Nederland niet op noekie stemmen, dus hoop dat je belg bent
Maar ik zeg; Armenie!
En straks valt het weer tegen en heel nederland valt over anoukEagle Creek schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:08:
[...]
Ja en dat is ook precies waarom men denkt dat we dit jaar wel eens kans gaan maken.
Het ergste is er gelukking in de voorrondes al uitgefilterd.SmartDoDo schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:08:
[...]
Dat valt met die opsomming wel op ja
Overigens voor het eerst dan ik zonder me te ergeren naar het Eurovisie Songfestival heb gekeken/geluisterd. Het is er kwalitatief wel op vooruit gegaan
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Zou het geniaal vinden, een dikke opgestoken vinger naar de TROS zo van: STFU!Eagle Creek schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:08:
[...]
Ja en dat is ook precies waarom men denkt dat we dit jaar wel eens kans gaan maken.
.
[ Voor 93% gewijzigd door ProfoundValue op 03-12-2016 10:47 ]
Dat was voorgaande jaren anders niet te merkenBarres B. schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:09:
[...]
Het ergste is er gelukking in de voorrondes al uitgefilterd.
Het ging tenminste 'om de muziek'.Joosie200 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 23:07:
Even de mijn mening.
- De mooiste damens komen duidelijk uit het oostblok en Scandinavië.
- Nederland heeft verre weg de beste zangeres gestuurd.
- Griekenland heeft het leukste liedje, maar ik vind Birds wel mooier.
- De mooiste damens komen duidelijk uit het oostblok en Scandinavië.
- Nederland heeft verre weg de beste zangeres gestuurd.
- Griekenland heeft het leukste liedje, maar ik vind Birds wel mooier.
Estland deed me aan clouseau denken, hm.
Malta is voorstander van stalking "time to follow her tomorrow". Maf.
Armenië moest te veel naar het toilet. Tja.
Roemenië en de bankschroef. Hm.
Zweden getraumatiseerd door Justin Bieber.
Hongarije zit met het trauma van het sluiten van de coffeeshops in Maastricht.
Griekenland snapt het concept van accijnzen niet.
Italië, tja, wat kun je daar van zeggen.
Georgië met een "moetje" huwelijk, net alsof de schoonvader met geweer achter in de coulissen staat.
En Ierland met Jamai.
Voor de rest zitten er best leuke dingen tussen. Ik vraag me wel serieus af hoe men waar stemt. Vroeger in de tijd van west-Europa stemde iedereen nogal politiek, nu doet oost-Europa dat. Wel frappant om het allemaal te observeren.
Malta is voorstander van stalking "time to follow her tomorrow". Maf.
Armenië moest te veel naar het toilet. Tja.
Roemenië en de bankschroef. Hm.
Zweden getraumatiseerd door Justin Bieber.
Hongarije zit met het trauma van het sluiten van de coffeeshops in Maastricht.
Griekenland snapt het concept van accijnzen niet.
Italië, tja, wat kun je daar van zeggen.
Georgië met een "moetje" huwelijk, net alsof de schoonvader met geweer achter in de coulissen staat.
En Ierland met Jamai.
Voor de rest zitten er best leuke dingen tussen. Ik vraag me wel serieus af hoe men waar stemt. Vroeger in de tijd van west-Europa stemde iedereen nogal politiek, nu doet oost-Europa dat. Wel frappant om het allemaal te observeren.