Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Heh, precies de kern van het hele conceptFiber schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:25:
België is ook door, dat scheelt, kunnen we een dealtje maken!
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Top idee. Hier onze inzending: YouTube: Zanger Rinus - Met Romana op de scooter [HD]D-e-n schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:27:
We moeten Friesland en Limburg afstoten. Die doen dan apart mee en mogen apart stemmen.
Ryzen 3600 - GTX1060
Ontopic, die griet(jes) van Wit-Rusland zagen er wel doable uit
YouTube: Rapper Sjors Peter bij Man Bijt Hond HD 1080p
[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 15-05-2013 08:27 ]
Daanieyel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:32:
[...]
Top idee. Hier onze inzending: YouTube: Zanger Rinus - Met Romana op de scooter [HD]
Anoniem: 406530
Omdat hun namen per ongeluk bekend zijn gemaakt, mogen de twee niet langer jurylid zijn. Nu moet de TROS alsnog twee juryleden regelen op korte termijn.
Geen idee dat het songfestival daar zo streng mee was. Belangrijker is nog dat ik mij moeilijk voor kan stellen dat je iemand probeert om te kopen om het songfestival te winnen maar dat terzijde.Anoniem: 406530 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:49:
Cornald Maas en Eric van Tijn jury af
Omdat hun namen per ongeluk bekend zijn gemaakt, mogen de twee niet langer jurylid zijn. Nu moet de TROS alsnog twee juryleden regelen op korte termijn.
Mooi, volgend jaar meedoen en het wordt dat een knallerDaanieyel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:32:
[...]
Top idee. Hier onze inzending: YouTube: Zanger Rinus - Met Romana op de scooter [HD]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ganz Geil!!! Teen!! Waar?!?! Waar gaat dit topic eigenlijk over?gambieter schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:39:
Zit niemand meer te kijken? Het is juist erg lachen. Net een drummende cameltoe gezien
Ik zie nu mannen met rokken... Das wat anders dan een teen...
Hajaaaaaaa hoppaaaaaa skaaaaaa!!!!!! Alcohol is free!!! Lol
[ Voor 19% gewijzigd door ManiacsHouse op 16-05-2013 21:45 ]
wtf idd.Virtuozzo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:19:
Godverdegodver. Het is besmettelijk, toch maar even er naar toe gezapt en meteen zie ik een roemeense wannabee dracula in de problemen met een bankschroef onder zijn jurk. Right.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wat raar is want covers mogen niet ingezonden worden.Virtuozzo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:21:
Op de beat en tekst van Dr. Alban's "it's my life"
[ Voor 52% gewijzigd door Virtuozzo op 16-05-2013 22:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Interessant gebruik van het woord "niveau", je weet zeker dat het in deze context gebruikt mag worden?gambieter schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:29:
Noorwegen voor de ogen, Griekenland voor de lol. Het niveau was niet erg hoog
Op de BBC is de presentatie deels in handen van Ana Matronic van de Scissor Sisters. Hoezo camp?
Er is iets wat afleid... en het is niet d'r bril.
Zwitserland was gewoon wierd. Israel, dacht even dat ze weer een eh gevalletje creatieve chirurgie hadden ingestuurd, maar toch niet. Wordt misschien tijd voor een bril hier.
't past een beetje bij de trend om wat "anders" te doen; middelmatige pop werkt niet meer want dan kom je niet voorbij het stemgedrag van de oostbloklanden.gambieter schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:44:
De Britten sturen vorig jaar Engelbert Humperdinck, dit jaar Bonnie Tyler. Zou de volgende Britse deelnemer ook uit het bejaardenhuis komen?
Misschien een leuke revival met John Cleese et alii .....gambieter schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:44:
De Britten sturen vorig jaar Engelbert Humperdinck, dit jaar Bonnie Tyler. Zou de volgende Britse deelnemer ook uit het bejaardenhuis komen?
Mag ook best wel, er staat nogal wat druk op. Knappe prestatie hoe dan ook in dat opzicht.CyBeR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:43:
Als halve theatertechnicus sta ik toch elke keer wel weer te kijken hoe technisch perfect die show in elkaar zit trouwens.
Ja 't is een show met 120 miljoen kijkers, dan is er opeens budgetVirtuozzo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:46:
[...]
Mag ook best wel, er staat nogal wat druk op. Knappe prestatie hoe dan ook in dat opzicht.
Ja, kan ik me voorstellen. Misschien zouden we voor de mensen achter het toneel moeten stemmen.CyBeR schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:47:
[...]
Ja 't is een show met 120 miljoen kijkers, dan is er opeens budgetGeloof me achter dit soort shows zit een onvoorstelbaar grote berg werk.
Oh, en net de franse inzending gezien. Dibs. Met geluid zelfs, dan wel zacht. Bonnie Tyler is gewoonweg eng geworden.
[ Voor 4% gewijzigd door Virtuozzo op 16-05-2013 22:50 ]
Als het waar is dat Oost-europa incest met mekaar pleegt, dan komt Ukraine heel hoog.
mijn tips>> Roemenie, Hongarije, en zeker ook Anouk.
Wat ook hoog komt is Noorwegen en Denemarken, maar ik vind ze te "modern", van mij hoeft dat niet zo. Maar als er een van die 2 moet winnen, dan Noorwegen.
Denk dat veel mensen een nr als van Anouk heel verfrissend als winnaar (zouden) vinden, daarom denk ik dat ze keihard in de race is, minimaal top 5 denk ik.

Also jan lees 's niet zo ontzettend duidelijk je verhaaltje voor.
Ja Top 5 qua begrafenisliedjes.Sjah schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 00:20:
Denk dat veel mensen een nr als van Anouk heel verfrissend als winnaar (zouden) vinden, daarom denk ik dat ze keihard in de race is, minimaal top 5 denk ik.
[ Voor 81% gewijzigd door Xepos op 18-05-2013 21:13 ]
Valt het beeld voor 3 seconden weg...
[ Voor 23% gewijzigd door Xepos op 18-05-2013 21:23 ]

Al valt deze toch ietsjes tegen
Goed verwoordTrenchdog schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:27:
Krista Perry zullen we maar zeggen.
Wel erg happy hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door Xepos op 18-05-2013 21:29 ]
* Fiber zegt geen nee...
Zelfs met "I kissed a girl"
Right, een lid van het FV-forum
Oi, pijnlijk voor de oren en de ogen...
[ Voor 8% gewijzigd door Trenchdog op 18-05-2013 21:31 ]
Ik hoorde ook geregeld 'I fuck you'..Fiber schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:30:
Zong ze nou 'Marry me baby' tegen mij...?
* Fiber zegt geen nee...
FV forum?Trenchdog schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:30:
[...]
Zelfs met "I kissed a girl"
Right, een lid van het FV-forum
Miss Espania was met een polaroid op stap. Vandaar.
Ik heb het laatste stukje (2 nummers of zo) van de eerste halve finale gezien en verder niets behalve de samenvattingen toen. Ik kijk er dus 'vers' naar zoals het vroeger hoorde.
Nu Spanje. Ze had wat moeite om zuiver te zingen.

Dat doen heel veel artiesten.fotografie999 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:33:
Is dat nieuw dat ze op blote voeten lopen?
Eensch!Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:35:
Wel jammer dat de zanger in de verste verte op een belg lijkt.
Anyway, liiieeefff komt nu
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Voor de tweede keer lolSoldaatje schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:39:
OMG microfoon staat nog open...
👉🏻 Blog 👈🏻
Same feeling hier.vhal schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:43:
Ken ik dit nummer niet ergens van?
Zeker met dat chacha.
Maar de jongedame die daar staat mijn god...
Lijkt heel erg op YouTube: Ruslana - Wild Dances (Ukraine) - Performance Video - 2004 Eurovision Song Contestvhal schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:43:
And to think they once said that computers would take away jobs.
idd. Kan er de vinger even niet op leggen, maar komt hier ook zeer bekend voor.vhal schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:43:
Maar goed, die "cover" reactie heb ik wel bij meer liedjes, frankrijk / roemenië / etc.
Me zusje vondt het wat las ketchup..Virtuozzo schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:45:
[...]
idd. Kan er de vinger even niet op leggen, maar komt hier ook zeer bekend voor.
Maar goed, die "cover" reactie heb ik wel bij meer liedjes, frankrijk / roemenië / etc.
maar ik heb dan wel dibs op de achtergronddanseressen van net..
...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr
Damn! Zo aanstekelijk!
haha beetje 'té' hè...Xepos schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:47:
De vrolijkheid die hij afstraalt!
Damn! Zo aanstekelijk!
Het is Engels he?Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:48:
Dit vind ik wel een aardig liedje. Niet dat ik er iets van versta maar hij staat daar wel lekker vrolijk
Gezicht trof me toch een beetje als iemand die net van een facelift komt. Enfin, het heeft wat. Beetje een deuntje voor straatartiesten.Xepos schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 21:47:
De vrolijkheid die hij afstraalt!
Damn! Zo aanstekelijk!