zal me eerst even kort voorstellen 
mijn naam is Eelke ben vorig jaar september afgestudeerd als ict netwerkbeheerder.
door langdurig geen werk te hebben en veel tijd voor handen was ik toch in me hoofd al aan het denken over mijn case. dit is mijn allereerste casemod die ik ga maken heb wel vaker dingen geprobeerd etc maar niet afgemaakt. deze word zeker weten afgemaakt
Het ontwerp na een tijdje zag het er zo uit.

hier en daar word er wel wat aangepast gaandeweg dit ook omdat het niet een perfect 1 op 1 ontwerp is.
en het word een leuke uitdaging om het budget zo laag mogelijk te houden.
de kast gaat een itx moederbord gebruiken en een full size videokaart optie zoals gtx titan
verder komt er een normale atx voeding in zodat er ook genoeg power in zit.
buigingen van de basis waar de hardware gemonteerd gaat worden.

de buitenkant gemaakt en tijdelijk aan elkaar geschroefd.

de buitenkant bestaat ui 4 aluminium panelen die aan elkaar geschroefd gaan worden en gelijmd.
er zit nog bescherm plastic op omdat er nog in gezaagd gaat worden dus wel makkelijk voor bescherming tegen krassen.
dat was het eerst volgende x meer over plaatsing hardware.
mijn naam is Eelke ben vorig jaar september afgestudeerd als ict netwerkbeheerder.
door langdurig geen werk te hebben en veel tijd voor handen was ik toch in me hoofd al aan het denken over mijn case. dit is mijn allereerste casemod die ik ga maken heb wel vaker dingen geprobeerd etc maar niet afgemaakt. deze word zeker weten afgemaakt
Het ontwerp na een tijdje zag het er zo uit.

hier en daar word er wel wat aangepast gaandeweg dit ook omdat het niet een perfect 1 op 1 ontwerp is.
en het word een leuke uitdaging om het budget zo laag mogelijk te houden.
de kast gaat een itx moederbord gebruiken en een full size videokaart optie zoals gtx titan
verder komt er een normale atx voeding in zodat er ook genoeg power in zit.
buigingen van de basis waar de hardware gemonteerd gaat worden.

de buitenkant gemaakt en tijdelijk aan elkaar geschroefd.

de buitenkant bestaat ui 4 aluminium panelen die aan elkaar geschroefd gaan worden en gelijmd.
er zit nog bescherm plastic op omdat er nog in gezaagd gaat worden dus wel makkelijk voor bescherming tegen krassen.
dat was het eerst volgende x meer over plaatsing hardware.