Nee een nieuwe update is het.steel123 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:35:
Dat is toch de update van vorige week, niet die van 200mb?
Ja snap ik, maar wat ApC_IcE postte is van vorige week?
zit gisteren speelt het speel heel lekker weg moet ik zeggen.. geen stutters meer.
Leuk spelletje! niet zo chaotisch als BO2, echter deze vindt ik nog steeds vloeiender spelen.
Leuk spelletje! niet zo chaotisch als BO2, echter deze vindt ik nog steeds vloeiender spelen.
je hebt gelijk.steel123 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:23:
[...]
Ja snap ik, maar wat ApC_IcE postte is van vorige week?
de nieuwe patch is wel uit maar geen patch notes
Ik heb de CM Storm Sirus 5.1Sc0rPi0N schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:30:
Speelde gisteren HC Domination (<-jee hij zit erin) en het ging wel lekker alleen kun je nu niet zien of iemand je al zag of dat hij cheat. Aangezien het redelijk soepel liep valt het dan op dat iemand al voor het hoekje begint te schieten voordat hij je heeft gezien. Maar goed met al die perks moet je toch goed kunnen horen waar iemand zit alleen lukt het me niet om dat goed te horen. Ik heb een 5.1 headset (Sennheiser) en dan hoor je rechts wat en dan loopt hij achter je ofzo ?
BO2 had tenminste nog een audiosetup zodat alles wel goed klopte. Of hoe hebben jullie de headset ingesteld?
Bij mij klopt het geluid wel.
Edit:
Ik maak geen gebruik van virtuele 7.1
[ Voor 3% gewijzigd door BasRR op 26-11-2013 13:01 ]
Mee eens, die Lag is zeker verschrikkelijk en de mappen zijn veel te groot. Net een rondje gedaan. Kom ik echt serieus bijna niemand tegen. Echt te idioot voor woorden.RoaDHouse schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:26:
Het is eigenlijk een lachwekkend spel, alles is bout aan het spel.
Menu is shit
Lag is shit
Grafisch is het shit
In game muziek is shit
Geen ping zichtbaar is shit
P2P is shit
De cheaters zijn shit
Ondersteuning is shit
IW is shit
De perks zijn shit
De levels zijn shit
Dit is een game voor kinderen tot 13 jaar die er toch geen zak vvan begrijpen.
Het enige goede aan het spel is dat je het snel kan afsluiten.
En dan die lag. Heb nu al zovaak gezien dat ik, zoals ik het beleef, er iemand net om de hoek komt die mij met 1 schot neerhaald (als ik hem al zie). Kijk ik in de killcam, dat zit ie al 5 minuten op met te schieten, echt niet normaal meer.
In Black Ops kon je de Search preferences tenminste nog aanpassen en de max ping instellen. Dat ben ik hier nog niet tegengekomen.
Daarnaast vind ik de game grafisch ook matig en zeker niet beter dan vorige versie. Ik heb het idee dat als ik ren in de game ik bijna niet vooruit kom en het allemaal erg schokkerig gaat.
Mappen te groot? Ik moest in het begin erg wennen maar ik vind de mappen eigenlijk wel fijn. Het is een mooie weg tussen BF en die van BO2 met wat grotere maps (Stormfront en Stone) en kleinere, compactere maps.. Ook dat je eigenlijk nergens veilig zit vind ik wel wat hebben en zorgt dat je eigenlijk altijd wel in beweging moet blijven of heel erg moet opletten op je omgeving.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tja, met teveel mensen op een map met dergelijke time to kill tijden, zou je iedere 2 seconden om kunnen vallen. Aan de andere kant zijn er ook gewoon wat mappen waar je inderdaad ziet dat de actie zich concentreerd op 1/3e ervan.
Net tijdens de lunch even snel gespeeld in zowaar een tweetal rondes met weinig lag, één ronde met een WH-er en één gewoon clean. Geen wtf hoe kan dit nou kills, geen compleet onwinbare confrontaties door lag. De duidelijk beste speler gewoon 1:1 2 maal van de 6 confrontaties weten te verslaan.
En dan is het best een leuk spel.
Nee dan gister avond: die (niet zo leuke) ice map, zit een sniper aan de andere kant van de map die mij neerschiet: Ik zie een "hurt" indicator, halve seconde later vliegt de kogel pas in beeld, maar tegen die tijd ben ik al dood. Je ziet de inslag ook gewoon over m'n spartelende death animatie heen vliegen.
Kijk de killcam terug: gewoon één schot, gewoon terwijl ik stil lijk te staan bij het raam (niet gedaan?). als je dit alles dus terugziet, zeker een halve seconde lag, met een pauze in m'n beweging. Wat je zelf op het scherm ziet spoort gewoon totaal niet met wat de server / host registreert.
Echt waar, als ze maps beter afstellen voor de game modes, de spawns wat verbeteren (deze patch?) en de lag issues oplossen is dit gewoon een leuke CoD game!
Net tijdens de lunch even snel gespeeld in zowaar een tweetal rondes met weinig lag, één ronde met een WH-er en één gewoon clean. Geen wtf hoe kan dit nou kills, geen compleet onwinbare confrontaties door lag. De duidelijk beste speler gewoon 1:1 2 maal van de 6 confrontaties weten te verslaan.
En dan is het best een leuk spel.
Nee dan gister avond: die (niet zo leuke) ice map, zit een sniper aan de andere kant van de map die mij neerschiet: Ik zie een "hurt" indicator, halve seconde later vliegt de kogel pas in beeld, maar tegen die tijd ben ik al dood. Je ziet de inslag ook gewoon over m'n spartelende death animatie heen vliegen.
Kijk de killcam terug: gewoon één schot, gewoon terwijl ik stil lijk te staan bij het raam (niet gedaan?). als je dit alles dus terugziet, zeker een halve seconde lag, met een pauze in m'n beweging. Wat je zelf op het scherm ziet spoort gewoon totaal niet met wat de server / host registreert.
Echt waar, als ze maps beter afstellen voor de game modes, de spawns wat verbeteren (deze patch?) en de lag issues oplossen is dit gewoon een leuke CoD game!
Verwijderd
Geachte tweakers,
Vanochtend wou ik na meer dan een week Ghosts mp opstarten wat elke keer resulteerde in een picturefreez, het geluid werkte nog wel.De enige manier om "er uit" te komen was een herstart via taakbeheer.
Melding : AppHangB1 i.c.m. iw6mp64_ship.exe
En ja hoor, zelfde met de singleplayer,maar dan is het iw6sp64_ship.exe.
Heb zowel de sp en de mp opnieuw geinstalleerd, alle drivers up to date inclusief Windows 7 64.
Ik schijn niet de enige te zijn.
Al mijn andere games doen het prima ( oa BF 3/BO II/Crysis 2 en 3 ), het probleem doet zich enkel voor bij het opstarten van Ghosts sp en mp.
Wat te doen? Ben nu wel ff gaar.
2700K/GTX680/8GB
Vanochtend wou ik na meer dan een week Ghosts mp opstarten wat elke keer resulteerde in een picturefreez, het geluid werkte nog wel.De enige manier om "er uit" te komen was een herstart via taakbeheer.
Heb zowel de sp en de mp opnieuw geinstalleerd, alle drivers up to date inclusief Windows 7 64.
Ik schijn niet de enige te zijn.
Al mijn andere games doen het prima ( oa BF 3/BO II/Crysis 2 en 3 ), het probleem doet zich enkel voor bij het opstarten van Ghosts sp en mp.
Wat te doen? Ben nu wel ff gaar.
2700K/GTX680/8GB
Nou, net nog weer een paar rondjes gespeeld, maar ik wordt er echt schijtziek van. Elke keer weer hetzelfde liedje (en bij velen met mij). Je wordt neergeknald, geen idee van welke kant. In de killcam blijkt dat er iemand zo'n beetje naast je staat... en al een minuut staat te schieten. Anderen schijnen er geen last van te hebben, of het zijn cheaters.
Net ook een gast. Iedereen krap aan 1.0 KD en meneer heeft een KD van 4.5 (gemiddeld over twee dagen)....... Lijkt me geen zuivere koffie.
Daarnaast schieten die squad points ook niet op. per level up krijg je er een paar. Nou, dat schiet dus niet op. Beetje gun ben je al snel 6 of 7 squadpoints kwijt, dus ja...
Nee ik heb de lol er nu al af.
Net ook een gast. Iedereen krap aan 1.0 KD en meneer heeft een KD van 4.5 (gemiddeld over twee dagen)....... Lijkt me geen zuivere koffie.
Daarnaast schieten die squad points ook niet op. per level up krijg je er een paar. Nou, dat schiet dus niet op. Beetje gun ben je al snel 6 of 7 squadpoints kwijt, dus ja...
Net heerlijk aan het knallen valt m'n Xbox live eruit.... Zag op Twitter dat meer mensen er last van hadden. Kon ook niet meer connecten gelijk. Morgen maar weer eens proberen.
Vind het spel wel vermakelijk. Alleen je moet de Maps een beetje kennen om wat beter te worden. 1 map ken ik een heel klein beetje en dan maak ik zowaar soms kills. Andere Maps zijn moeilijker. Ben zelf erg slecht maar vind het wel leuk. M'n kill ratio is geloof ik 0,07 of zoiets haha
Vind het spel wel vermakelijk. Alleen je moet de Maps een beetje kennen om wat beter te worden. 1 map ken ik een heel klein beetje en dan maak ik zowaar soms kills. Andere Maps zijn moeilijker. Ben zelf erg slecht maar vind het wel leuk. M'n kill ratio is geloof ik 0,07 of zoiets haha
Iemand weet van een Prestige 10 glitch of hack voor de XBox360?
Zie steeds gasten die pas 1dag gespeeld hebben prestige 10 emblems hebben....Dat kan natuurlijk nooit!
Zie steeds gasten die pas 1dag gespeeld hebben prestige 10 emblems hebben....Dat kan natuurlijk nooit!
Waarschijnlijk door het "hotfixen". Ik heb dit na iedere update éénmaal. Zet je firewall / virusscanner uit (voor ~1 min) start de game en laad je online chars. Op de achtergrond worden nu game files gechecked en veranderd. Firewall / Antivirus weer aan.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:49:
Eset NOD Sec. Suite 7.0.3 geeft dit probleempje ook nog steeds. De Firewall herkend de applicatie bij mij daarnaast ook gewoon als een compleet nieuwe entiteit...
Er zijn mensen die bij Dedicated servers wonen (in de VS), zelf vaak host zijn of gewoon echt heel goed zijn met hoge KDs, er zijn mensen die WH gebruiken (omdat het toch niet gedetecteerd wordt) en dan zijn er nog de lobby hackers, die allerlei onmogelijke blijvende effecten daarvan meenemen. (auto nades, superjumps, mega veel xp enzo)Dakdoef schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:03:
Wat betreft de points, je krijgt ze ook voor een hoop random dingen ingame. Voortgang van missies of sommige acties. Operations afronden helpt ook best veel, je krijgt er tenminste 1 voor geloof ik, maar vaak ook al tijdens b.v. met silencer spelen bij 25 kills met silencer, 75 kills met silencer, 300, 120 als je operation compleet is, etc etc. Drie maal een comeback hebben, 5 jump kills, field operations afmaken, iedere 10 honden die je inroept, allemaal dingen waar je doorlopend en continue SP mee kan verdienen. Maar je hebt gelijk, soms krijg je in een uur spelen niet meer dan 6 punten bij elkaar, soms heb je er zomaar weer 20 bij verdient zonder dat je weet waarom.
Of bezoek ooit eens een hacked lobby, en heb je blijvend iedere kill 1 punt erbij, iedere reload 1 punt erbij, iedere sprong 1 punter bij...
Hacked lobbies, daar kan de XP in alles en nogwat veranderd worden. Begreep dat 1 kill genoeg was voor lvl 60, dus prestige. Even de game uit en weer in met een volgende char en je bent binnen no time Prestige 10. Plus zolang je het spel niet verlaat, neem je de mods mee. Youtube die zooi maar, dan weet je precies hoe dit komt.wimpie007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:43:
Ik ben in Ghosts nog niet in een hacked lobby terecht gekomen, in MW2 is mij dit wel 2 keer overkomen. Dan ben je meteen max level.
Zelf krijg ik ook vrij vaak hacker naar je hoofd geslingerd. Daardoor vind ik dat de meeste mensen hier echt overdrijven. Je hebt gewoon maar 0.02 sec om te reageren anders leg je het af in dit spel. Rustig aimen en dan schieten is er niet bij. Je MOET direct spot on schieten.
Ik weet niet of ik anders speel dan de meeste mensen hier, maar mijn accuracy is hoger dan 24%. Zelfs joeythebasterd hier, met een kd rate van 2.25, heeft maar een accuracy van 17%. Naar mijn mening is mijn accuracy de enige reden waardoor ik het nog een beetje kan redden. Als ik je zie, schiet ik je raak. Als jij geen Focus gebruikt dan verlies je 100% van de gunfights als mijn eerste kogel raak is. En die is altijd raak!
Zelf krijg ik ook vrij vaak hacker naar je hoofd geslingerd. Daardoor vind ik dat de meeste mensen hier echt overdrijven. Je hebt gewoon maar 0.02 sec om te reageren anders leg je het af in dit spel. Rustig aimen en dan schieten is er niet bij. Je MOET direct spot on schieten.
Ik weet niet of ik anders speel dan de meeste mensen hier, maar mijn accuracy is hoger dan 24%. Zelfs joeythebasterd hier, met een kd rate van 2.25, heeft maar een accuracy van 17%. Naar mijn mening is mijn accuracy de enige reden waardoor ik het nog een beetje kan redden. Als ik je zie, schiet ik je raak. Als jij geen Focus gebruikt dan verlies je 100% van de gunfights als mijn eerste kogel raak is. En die is altijd raak!
niet te geloven, na elke patch loopt de game steeds slechter en slechter, waar zijn die mensen toch mee bezig, nog 2 patches en ik moet op 640x480 spelen
[ Voor 5% gewijzigd door m4rtyr op 27-11-2013 08:34 ]
Wat doe je toch verkeerd, bij mij loopt het juist beter en beter bij elke patch.m4rtyr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:17:
niet te geloven, na elke patch loopt de game steeds slechter en slechter, waar zijn die mensen toch mee bezig, nog 2 patches en ik moet op 640x480 spelen
Precies waar de patches ook voor bedoeld zijn.
Hey, ik ben niet degene die die patches (brak) in elkaar zet
Ik betrap mezelf erop dat ik vaker bf3 speel, vorige week gekocht en het bevalt me best goed, heb voor bf3 gekozen omdat ik las dat bf4 ook nog de nodige bugs etc. had en het was maar 11 euro
Laat IW ghosts eerst maar uit de betafase halen, want er wordt van alle hoeken geklaagd
Ik betrap mezelf erop dat ik vaker bf3 speel, vorige week gekocht en het bevalt me best goed, heb voor bf3 gekozen omdat ik las dat bf4 ook nog de nodige bugs etc. had en het was maar 11 euro
Laat IW ghosts eerst maar uit de betafase halen, want er wordt van alle hoeken geklaagd
Verwijderd
Gisteren nog tegen moeten spelen ja.wimpie007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 00:43:
Stuk of 4 man van het andere team allemaal prestige 10 level 60. Ze hadden vrijwel allemaal rond de 1 dag en 7 uur gespeeld.
Glitch:
Het is me ook opgevallen dat er een glitch in de map Freight zit om onder de map te komen.
Dat was 2 weken geleden al, toch? Maar volgens mij is dat al gepatcht. Ik ben het i.i.g. afgelopen week niet meer tegen gekomen (gelukkigVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:33:
[...]
Glitch:
Het is me ook opgevallen dat er een glitch in de map Freight zit om onder de map te komen.
[video]
This is a Rapture reminder..
Sinds gisteren ook in het bezit van Ghosts op de xbox.
Ik moet zeggen dat mijn 1e indruk wel positief is. De grootte van de maps vind ik meevallen. Al spawnen de tegenstanders soms wel heel vreemd achter je.
Dat je bij create a class alles nu moet kopen met points is wel even wennen aangezien ik BO2 overgeslagen heb en dus het systeem van MW3 gewend ben.
Wat ik wel mis is een normale UAV zit deze er gewoon niet meer in of heb ik deze gewoon gemist?
Ik moet zeggen dat mijn 1e indruk wel positief is. De grootte van de maps vind ik meevallen. Al spawnen de tegenstanders soms wel heel vreemd achter je.
Dat je bij create a class alles nu moet kopen met points is wel even wennen aangezien ik BO2 overgeslagen heb en dus het systeem van MW3 gewend ben.
Wat ik wel mis is een normale UAV zit deze er gewoon niet meer in of heb ik deze gewoon gemist?
Verwijderd
@ djunicron
yessssssssssssss
Windows firewall aangezet,vervolgens de ZoneAlarm firewall op snooze, en ik kon weer goed opstarten.Vervolgens de firewalls van Windows en ZoneAlarm weer zoals het was.
Ik ben heterosexueel,maar zou je zo kunnen aflebberen hoor.... Dat laatste is een geintje,maar ik ben blij.
Thanks Bro
.
yessssssssssssss
Windows firewall aangezet,vervolgens de ZoneAlarm firewall op snooze, en ik kon weer goed opstarten.Vervolgens de firewalls van Windows en ZoneAlarm weer zoals het was.
Ik ben heterosexueel,maar zou je zo kunnen aflebberen hoor.... Dat laatste is een geintje,maar ik ben blij.
Thanks Bro
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 13:40 ]
Verwijderd
2 dagen geleden nog meegemaakt.Sssquirrel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:46:
[...]
Dat was 2 weken geleden al, toch? Maar volgens mij is dat al gepatcht. Ik ben het i.i.g. afgelopen week niet meer tegen gekomen (gelukkig)
Ohhh, guess I was lucky then (on PS3)
Zou iemand mij met het volgende kunnen helpen?
Met MW3 speelde ik altijd met een ACN met silencer en de volgende perks: Scavanger, assassin en marksman.
Wat zou hier met ghosts het dicht in de buurt komen?
Met MW3 speelde ik altijd met een ACN met silencer en de volgende perks: Scavanger, assassin en marksman.
ACR bedoel je.servival7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:18:
Of kijk anders op symthic.com. Daar heb je voor zowel MW3 als Ghosts de wapenstats.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Ik gok dat je de ACR bedoeld en ik weet het perfecte wapen er voor.servival7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:18:
Remington R5. Remington komt uit dezelfde familie als de ACR, dus qua stats zijn ze (bijna) hetzelfde.
Voor Assassin zul je nu Blind Eye of Incog moeten gebruiken.
En zover ik weet is er geen vergelijkbare perk voor Marksman.
marksman was toch de perk dat je enemy names op een afstandje ook kon zien? Zo ja, helaas, dat is er niet meer...
Voor de rest moet je maar eens kijken bij stealth perks.
En wat is een ACN? bedoel je de ACR?
De nieuwe patch is echt superslecht, er zijn er meer @ forum die erover klagen.
connecten naar online services duurt 2 keer zo lang
fps/mouselagg is volledig terug en krijg je met geen enkele tweak meer weg
de game crashed nu tijdens het switchen van maps
go IW
go IW
@Mr.Fishy & Gundogan Thanks ik ga hier zeker even naar kijken. En ik bedoelde inderdaad de ACR ja. 
Hier moet ik dan maar eens iets anders voor verzinnen.
Dat was marksman ja. Een soort verkapte walhackm4rtyr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:28:
marksman was toch de perk dat je enemy names op een afstandje ook kon zien? Zo ja, helaas, dat is er niet meer...
Voor de rest moet je maar eens kijken bij stealth perks.
En wat is een ACN? bedoel je de ACR?
Verwijderd
Hier kun je een Tracker Sight voor gebruiken en een Oracle (support killstreak).servival7 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:31:
@Mr.Fishy & Gundogan Thanks ik ga hier zeker even naar kijken. En ik bedoelde inderdaad de ACR ja.![]()
[...]
Dat was marksman ja. Een soort verkapte walhackHier moet ik dan maar eens iets anders voor verzinnen.
Het mooie aan de Tracker Sight is, is dat dit een hybrid sight is. Je kan hem omlaag klappen zodat je iron sights hebt.
vind die nieuwe thermal en tracker sights best waardeloos, zicht is erg slecht. doe mij maar de thermal van bo2 icm met een lekkere lmg.. wat schoot dat lekker weg zeg
Klopt ik vind een zwart witte tracker niet echt handig. Laat ze dan Rood opgloeien (zoals een echte thermal ?) dan is het ook wat duidelijker.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Dan is het weer veel te OP net zoals het in BO2 was. LMG+thermal sloeg echt helemaal nergens op daar.
Daarom vind ik de thermal in ghosts beter.
Daarom vind ik de thermal in ghosts beter.
de thermals waren als ik het goed heb alleen beschikbaar voor de lmg's en snipers, echt OP was het niet hoor, als je ingezoomd bent ben je een makkelijke prooi als je niet op een tactische positie staat
anyway, dat is toch helaas verleden tijd
Verwijderd
Je had een combinatie met LMG+Thermal (en een paar andere attachments) waarbij je een ZEER OP'ed wapen had. Geen recoil, snelle fire rate...m4rtyr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:41:
de thermals waren als ik het goed heb alleen beschikbaar voor de lmg's en snipers, echt OP was het niet hoor, als je ingezoomd bent ben je een makkelijke prooi als je niet op een tactische positie staatanyway, dat is toch helaas verleden tijd
De eerste twee dingen heb ik geen last van na de patch...m4rtyr schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:31:
De nieuwe patch is echt superslecht, er zijn er meer @ forum die erover klagen.
go IW
De mapswitch crash wel, bleek d3d11 ding te zijn, met een .NET framework update (windows 7) was dit over.
Lsat+silencer+stock..Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:43:
[...]
Je had een combinatie met LMG+Thermal (en een paar andere attachments) waarbij je een ZEER OP'ed wapen had. Geen recoil, snelle fire rate...
Bijna geen recoil.. Hele hoge firerate en damage.
Wou jr meer damage.. Doe je stock+thermal+fmj.
Dan kan je overal doorheen sproeien zonder echt noemenswaardige recoil.
De thermal in ghosts vind ik useless. Net als die van mw3
[ Voor 6% gewijzigd door aron225 op 27-11-2013 16:35 ]
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
De nieuwe patch heeft alle problemen opgelost,
Geen lag meer
Ping is nu zichtbaar
Ingame music kan uit
Dedicated servers
Spawns zijn goed nu
Snel connecten
Het is nu geweldig spelen
Oops,, het was toch een droom.
Geen lag meer
Ping is nu zichtbaar
Ingame music kan uit
Dedicated servers
Spawns zijn goed nu
Snel connecten
Whahahaha wat een humor..RoaDHouse schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:26:
Geen lag meer
Ping is nu zichtbaar
Ingame music kan uit
Dedicated servers
Spawns zijn goed nu
Snel connecten
Jullie kunnen beter met z'n allen het PC problemen topic gaan starten
Jouw K/D is nu dus 3.2? Als accuracy het enige is dat een rol speelt dan kan ik die berekening dus maken?steel123 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:09:
Ik ben in Ghosts nog niet in een hacked lobby terecht gekomen, in MW2 is mij dit wel 2 keer overkomen. Dan ben je meteen max level.
Allemaal geweldig hoor, maar het is en blijft een k*tspel. In geen enkel opzicht COD waardig, na twee weken al helemaal uitgekeken op het spel. Geen enkel element wat het spel aantrekkelijk maakt voor mij als voorheen behoorlijk fan van COD.
Nu zie ik dat de patch het nog rotter maakt dan het al was. Ondanks dat BF4 regelmatig crashed is dat een game waar je in elk geval het idee krijgt dat de PC nog enigszins serieus wordt genomen. In afwachting van Titanfall blijf ik wel lekker dat spelen.
de game crashed tijdens switched van maps inderdaad niet te geloven....
Je wil niet weten wat voor humor ik heb, kan je nog veel van lerenSssquirrel schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:27:
[...]
Whahahaha wat een humor..![]()
Jullie kunnen beter met z'n allen het PC problemen topic gaan starten
Nou zonder grappen, ik heb beduidend minder lag sinds deze patch. Zo waar een aantal goede rondjes kunnen spelen! Wow!RoaDHouse schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:26:
Geen lag meer
Ping is nu zichtbaar
Ingame music kan uit
Dedicated servers
Spawns zijn goed nu
Snel connecten
Ingame muziek kan je wél gewoon uitzetten: Je kunt de soundpacks verwijderen, zie steam forums voor welke je moet hebben.
De laatste update heeft ook de performance weer een stuk achteruit doen gaan, maar de map switch crash heb ik niet, wel gewoon een nieuwe apphang, maar goed, eens in 20 rondjes...
Nu één char naar lvl 22 gekregen en een ~30 SP verdiend. Zootje miskopen aan Snipers en MMR's gedaan; met ACOG zwabberen ze teveel voor gebruik en met sniper scope ben je zo ver ingezoomed dat je muissensitiviteit wel een stap of 2 omhoog mag.
De leuke hack van de dag: Teleporten, godmode en spawnen met een minigun. Fijne ronde cranked maar niet heus, toen het binnen 2 minuten 30-0 stond voor deze speler is m'n team maar weggegaan.
Oh nog niet genoeg? Wat dacht je van iemand die alle killstreaks gewoon al heeft. Game begint, 2 sec voor het aftellen hoor je al dat er een trinity rocket is bij de tegenstander, en jahoor, 5 sec later wordt deze op ons gegooid. En daarna een Odin, juggernaut, Rocketstrike, Air sup, ect etc.
Ik zou zeggen:
Open een problemen topic. (ik heb geen tijd om de OP bij te houden anders had ik het gedaan)
Zodat we dit gescheiden kunnen houden. (mocht daar behoefte aan zijn)
wat mij betreft maakt het niet uit.
Open een problemen topic. (ik heb geen tijd om de OP bij te houden anders had ik het gedaan)
Zodat we dit gescheiden kunnen houden. (mocht daar behoefte aan zijn)
wat mij betreft maakt het niet uit.
[ Voor 19% gewijzigd door ApC_IcE op 28-11-2013 06:11 ]
Ik heb nu de R5 met een silencer en forehand grip en dan de perks scavanger, slight of hand, sitrep en 1 waardoor je sneller kan richten na het sprinten (weet de naam even niet)Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:24:
[...]
Ik gok dat je de ACR bedoeld en ik weet het perfecte wapen er voor.
Remington R5. Remington komt uit dezelfde familie als de ACR, dus qua stats zijn ze (bijna) hetzelfde.
Voor Assassin zul je nu Blind Eye of Incog moeten gebruiken.
En zover ik weet is er geen vergelijkbare perk voor Marksman.
Dit werkt perfect!
Bedankt voor de wapen tip
Verwijderd
No problem.servival7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]
Ik heb nu de R5 met een silencer en forehand grip en dan de perks scavanger, slight of hand, sitrep en 1 waardoor je sneller kan richten na het sprinten (weet de naam even niet)
Dit werkt perfect!Ik heb nu al een aantal keer de juggernaut maniac gehaald waar je echt een hoop kills mee kan maken met die mesjes.
Bedankt voor de wapen tip
is het niet zo dat je wapen sneller ready is na het sprinten met deze perk? die heb ik altijd aanstaan aangezien ik veel sprint, mocht ik een tegenstander tegenkomen dan ben ik de eerste die kan schietenservival7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
[...]
en 1 waardoor je sneller kan richten na het sprinten (weet de naam even niet)
Verwijderd
Die zijn er allebei.m4rtyr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:37:
[...]
is het niet zo dat je wapen sneller ready is na het sprinten met deze perk? die heb ik altijd aanstaan aangezien ik veel sprint, mocht ik een tegenstander tegenkomen dan ben ik de eerste die kan schieten
De ene staat bij speed, de andere staat in de rij er onder.
Ohhh, I see what you.. No, wait, wut?!? Educatieve humor?RoaDHouse schreef op donderdag 28 november 2013 @ 00:36:
[...]
Je wil niet weten wat voor humor ik heb, kan je nog veel van leren
Waar kan ik die 'perk' instellen? See what I did there?
Anyways... Blijft toch wel lekker spelen deze game op de PS3. Maar die map "Strikezone"... Blegh, die is dus echt veeeels te klein. Krijg ik BO2 flashbacks van (and that ain't a good thing)
Ik bedoel degene die in het bovenste rijtje staat.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:05:
[...]
Die zijn er allebei.
De ene staat bij speed, de andere staat in de rij er onder.
Toch mis ik mijn marksman wel als je iemand aan de andere kant van de map dood wil schieten. Ik ben gewend om dan gewoon onder het naampje te schieten maar dat kan nu niet meer.
Hee gezellig ben alweer uit de inactieve Tweakers clan gegooid
ApC heb jij nog ruimte
ApC heb jij nog ruimte
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
BoeieSc0rPi0N schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:25:
Hee gezellig ben alweer uit de inactieve Tweakers clan gegooid![]()
ApC heb jij nog ruimte
Inactief is geen clan..
En dit spel is toch kapot al... Of. Nee sorry.. Is nooit redelijk geweest.
Wat een faal
M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm
Ik vind het aan de ene kant wel komisch hoor. Bij BlackOps 1 en 2 kon je de game gewoon opstarten en e.a. ingame regelen en net zoals bij MW3 moet ik bij Ghost weer de nodige programma's openen (fov changer) om e.a. beter te krijgen.
Activision zou er goed aan doen om IW op te doeken en TreyArch elke 2 jaar een goede COD game uit te laten brengen. De game gaat zo langer mee en zij hebben al vaak bewezen dat ze echt een goede game uitbrengen.
IW heeft mensen al vanaf het begin voorgelogen door te beweren dat de game op een volledig nieuwe engine zou draaien terwijl bleek dat ze verschillende onderdelen uit vorige games hebben gebruikt voor de game. En het trieste is dat ze er nog mee wegkomen ook.
Activision zou er goed aan doen om IW op te doeken en TreyArch elke 2 jaar een goede COD game uit te laten brengen. De game gaat zo langer mee en zij hebben al vaak bewezen dat ze echt een goede game uitbrengen.
IW heeft mensen al vanaf het begin voorgelogen door te beweren dat de game op een volledig nieuwe engine zou draaien terwijl bleek dat ze verschillende onderdelen uit vorige games hebben gebruikt voor de game. En het trieste is dat ze er nog mee wegkomen ook.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ja tuurlijk heb ik ruimte.Sc0rPi0N schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:25:
Hee gezellig ben alweer uit de inactieve Tweakers clan gegooid![]()
ApC heb jij nog ruimte
Clan zit op rank 6, en klimmende
Verwijderd
Hoeveel leden heeft het?ApC_IcE schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:55:
[...]
Ja tuurlijk heb ik ruimte.
Clan zit op rank 6, en klimmende
Wij hebben 5 leden en zitten op rang 7.
Zitten hier ook xbox clans tussen? Zo ja dan wil ik er wel eentje joinen.
Verwijderd
Hiero.servival7 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:22:
Zitten hier ook xbox clans tussen? Zo ja dan wil ik er wel eentje joinen.
"LATENIGHTSHOOTERS" is de naam. Weet niet of de rest meer leden wil, maar dat zien we dan wel.
Verwijderd
Vrouwenclan ? LATENIGHTHOOTERS ? klinkt niet verkeerd !Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:31:
[...]
Hiero.
"LATENIGHTSHOOTERS" is de naam. Weet niet of de rest meer leden wil, maar dat zien we dan wel.
Hallo,
Ik krijg morgen Ps4 binnen en wil ghosts dan van ps3 naar ps4 upgraden. Mijn vraag is alleen al upgrade ik hem kan ik ghosts dan nog op m'n ps3 spelen?
Ik krijg morgen Ps4 binnen en wil ghosts dan van ps3 naar ps4 upgraden. Mijn vraag is alleen al upgrade ik hem kan ik ghosts dan nog op m'n ps3 spelen?
7 leden (waarvan 4 actief en 3 af en toe)Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:15:
[...]
Hoeveel leden heeft het?
Wij hebben 5 leden en zitten op rang 7.
dit weekend wordt et em niet (ben 30 geworden en geef groot feest
we hebben ook allemaal drukke banen en prive levens
Verwijderd
Hahah.. Ja of LATENIGHTHOOKERS....Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:36:
[...]
Vrouwenclan ? LATENIGHTHOOTERS ? klinkt niet verkeerd !
Wij hebben momenteel ook 3 actieve leden, de anderen hebben allemaal de Xbox One gekocht en komen vrijwel nooit terug op de 360. (1'tje van de actieve leden gelukkig wel).ApC_IcE schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 06:22:
[...]
7 leden (waarvan 4 actief en 3 af en toe)
dit weekend wordt et em niet (ben 30 geworden en geef groot feest)
we hebben ook allemaal drukke banen en prive levens(maken we onszelf wijs
)
Samen spelen we meestal van een uur of 10 's avonds tot een uur of 1.. haha
Ben benieuwd of het na vandaag, met de ps4 release, veel minder druk gaat worden met Ghosts online op de ps3... Gisteravond stond het aantal spelers op ongeveer 220.000..
Verwijderd
Is bij de xbox ongeveer hetzelfde.Sssquirrel schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:32:
Ben benieuwd of het na vandaag, met de ps4 release, veel minder druk gaat worden met Ghosts online op de ps3... Gisteravond stond het aantal spelers op ongeveer 220.000..
Met de release van Xbox One is eigenlijk geen daling te zien (tot nu toe dan).
Heb je een leuke setup waar je redelijk mee scoort, verander je hem en raak je weer helemaal niets.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Wat ben je toch allemaal aan het doen waardoor je jezelf steeds verneukt?Sc0rPi0N schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:04:
Heb je een leuke setup waar je redelijk mee scoort, verander je hem en raak je weer helemaal niets.
Ik zie wel degelijk een daling van het aantal spelers, gisterenmiddag om 17:00 maar 150.000 online en dan is het zelfs thanksgiving in de US of A.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:38:
[...]
Is bij de xbox ongeveer hetzelfde.
Met de release van Xbox One is eigenlijk geen daling te zien (tot nu toe dan).
Ook wordt ik vaak in matches gegooid met allemaal Duitsers, Fransen en Spaansen en dan dus laggggg
Misschien een niet echt Ghosts gerelateerde vraag. Maar als er bij mij thuis iemand een download aanzet(maakt niet uit wat) dan vreet dat ineens alle internet op. Je kan dan met ghosts ook helemaal niks meer raken, erg frustrerend.
Is dat altijd zo als er gedownload wordt of is dat een instelling die bijv. mijn broertje zo ingesteld heeft?
Is dat altijd zo als er gedownload wordt of is dat een instelling die bijv. mijn broertje zo ingesteld heeft?
Dat is altijd, of je moet op zijn pc een limiet instellensteel123 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:57:
Misschien een niet echt Ghosts gerelateerde vraag. Maar als er bij mij thuis iemand een download aanzet(maakt niet uit wat) dan vreet dat ineens alle internet op. Je kan dan met ghosts ook helemaal niks meer raken, erg frustrerend.
Ghosts wordt nu op Steam met 17% korting aangeboden. Dat is nog nooit eerder in de geschiedenis van COD zo snel na de launch gebeurd en zelfs met die korting is de prijs nog veel te hoog voor de geboden kwaliteit. Zou dit een teken zijn dat Atvi en IW een beetje nerveus beginnen te worden? Het is te hopen voor alle mensen die geen refund kunnen krijgen van wel en misschien gaan ze zelfs echt actie ondernemen om de PC versie grondig te verbeteren.
Tja ik weet het ook niet. Telkens wapens te zoeken waar het een beetje mee te doen is.steel123 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:18:
[...]
Wat ben je toch allemaal aan het doen waardoor je jezelf steeds verneukt?
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
pak gewoon de MSBS met grip en red dot sight + stalker, enigste wapen waarmee ik echt goed speel
[ Voor 23% gewijzigd door m4rtyr op 30-11-2013 11:35 ]
Ik heb call of duty ghosts gekocht voor PC en geinstalleerd. Mijn pc moet het aankunnen met een i7 processor en goede andere specificaties maar tijdens de game krijg ik dit:
http://i41.tinypic.com/2ppleec.png
ik snap hier niets van.. van me harde schijf is pas 1/4 gebruikt! iemand een oplossing? want ik kan wel doorspelen maar later krijg ik weer andere foutmeldingen.
ik snap hier niets van.. van me harde schijf is pas 1/4 gebruikt! iemand een oplossing? want ik kan wel doorspelen maar later krijg ik weer andere foutmeldingen.
Gewoon te weinig geheugen.MikeJoow schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:42:
Ik heb call of duty ghosts gekocht voor PC en geinstalleerd. Mijn pc moet het aankunnen met een i7 processor en goede andere specificaties maar tijdens de game krijg ik dit:
Minimaal 6 gig, beter is 8 of 16 gig.
Verwijderd
de 12GB van mij is ook voldoende.RoaDHouse schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:54:
[...]
Gewoon te weinig geheugen.
Minimaal 6 gig, beter is 8 of 16 gig.
ik heb echt voldoende geheugen.. Dat heb ik van tevoren goed gecheckt dus het spel zou goed moeten werken
We bedoelen hierbij niet je hardeschijf geheugen/capaciteit hé.. Maar, je hoeveelheid RAM...MikeJoow schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:33:
ik heb echt voldoende geheugen.. Dat heb ik van tevoren goed gecheckt dus het spel zou goed moeten werken
Tevens check ook even via taakbeheer hoeveel processen je hebt open staan en welke eventuele ook veel geheugen in nemen..
[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 30-11-2013 19:56 ]
Dat begrijp ik.. en ik heb genoeg werkgeheugen om deze game te kunnen spelen. Dus ik blijf het raar vinden dat ik die melding krijg.falcon123 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:52:
[...]
We bedoelen hierbij niet je hardeschijf geheugen/capaciteit hé.. Maar, je hoeveelheid RAM...
Tevens check ook even via taakbeheer hoeveel processen je hebt open staan en welke eventuele ook veel geheugen in nemen..
Check deze optimization summary guide anders ff...MikeJoow schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 20:10:
[...]
Dat begrijp ik.. en ik heb genoeg werkgeheugen om deze game te kunnen spelen. Dus ik blijf het raar vinden dat ik die melding krijg.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=3197812
Misschien hebben ze daar nog tips...
Het is niet meer zo dat je 6gig nodig moet hebben tegenwoordig
Ze hebben dat terug gedraaid naar minimaal 4gig
Heb het gelezen in een update van ze,en bij mij draait hij want ik heb 4gig
Dat is dan pas aangepast. Vorige week was het nog niet zo. Ghost draait hier erg slecht. Als ik Black Ops nu weer aanzet is het echt een verademing. Slechte beurt dit. Hoop dat ze nog wat gaan doen vanuit AV en IW, anders wordt dit een regelrechte flop. Voorlopig is dit echt wel de laatse versie die ik gekocht heb.b_o_o_ schreef op zondag 01 december 2013 @ 09:17:
Het is niet meer zo dat je 6gig nodig moet hebben tegenwoordig
Dream on, Ghosts is nu op de PC wat het is en daar gaat geen echte verandering meer in komen. IW is veel te druk met de PS4 en Xbox One. Als je fatsoenlijke ondersteuning wilt dan zul je 1 van die consoles moeten kopen. We zijn nu een maand na de release van Ghosts op de PC en het spel is nog steeds dikke bagger. Wat echter nog veel erger is, is hoe IW en Atvi PC gamers behandelen. Ze hebben PC gamers gewoon weer voorgelogen en hun geld gestolen en nu is het weer de silent treatment. Ze moeten zich doodschamen. Eigenlijk hoop ik dat een hele rijke PC gamer ze de rechtszaal in sleept en ze helemaal kapot maakt.Dakdoef schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:05:
Hoop dat ze nog wat gaan doen vanuit AV en IW
Dat laatste kan je denk ik ook wel vergeten, ik zou niet weten wat je zou moeten claimen...DervishD schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:07:
[...]
Dream on, Ghosts is nu op de PC wat het is en daar gaat geen echte verandering meer in komen. IW is veel te druk met de PS4 en Xbox One. Als je fatsoenlijke ondersteuning wilt dan zul je 1 van die consoles moeten kopen. We zijn nu een maand na de release van Ghosts op de PC en het spel is nog steeds dikke bagger. Wat echter nog veel erger is, is hoe IW en Atvi PC gamers behandelen. Ze hebben PC gamers gewoon weer voorgelogen en hun geld gestolen en nu is het weer de silent treatment. Ze moeten zich doodschamen. Eigenlijk hoop ik dat een hele rijke PC gamer ze de rechtszaal in sleept en ze helemaal kapot maakt.
Maar goed, uiteindelijk is de claim dat minder dan 1% van de verkochte retail doosjes voor de PC was, en het aantal verkochte steam exemplaren was ook niet heel gek hoog (400k?)
Dat in het contrast met miljoenen xbox versies, een heel stuk minder ps3 versies en dan nog het feit dat ze dit ontwikkeld hebben voor de Xbox one.
Als je een random youtube filmpje pakt, dan zie je >200.000 spelers online op de xbox. Op de PS3 van wat ik heb gezien was dat 50-80.000. Het is met wat package deals vast ook wel een grote sellers op de Xbox One. En dan kijk je hoeveel PC spelers er online zijn (volgens het menu dus) op US / EU prime time of daaromheen: 5.000 tot 8.000... En dat is natuurlijk in groot contrast met het aantal sales. Maar dan snap ik dat devs die toch wel zeer veel geld binnen slepen, liever zich op hun grotere markten richten. Daarbij komt dat het natuurlijk veel makkelijker is een console te ondersteunen. Ze hebben overduidelijk een aantal dingen gewoon weg NIET getest op de PC. (geluid is een klere zooi om maar iets te noemen)
PC titels moeten daarnaast goedkoper, er zijn simpelweg meer hackers omdat het te makkelijk is, (op de xbox moet je wat meer uithalen, maar goed, meer mensen om te trollen) en mensen hebben hogere standaarden. (of eigenlijk: niet zulke lage standaarden als console gebruikers) Allemaal dingen die IW gewoon tegen staan natuurlijk. Maar goed, hun keuze om het spel Wél voor PC uit te brengen. Ik hoop dat we het er allemaal mee eens zijn dat ze dat beter gewoon niet hadden kunnen doen.
Ik ben momenteel wel weer even klaar, lvl 23 op één char, lvl 6-19 op de eerste 6 andere, maar ik ben het beu om iedere patch weer nieuwe fixes te moeten zoeken om gewoon een uurtje goed te kunnen spelen (zonder lag, crashes, hackers of andere bederfelijke factoren).
Hoeveel exemplaren er voor de consoles zijn verkocht is irrelevant. Ze hebben het ook voor de PC gemaakt en hebben daarmee de verplichting gecreëerd het te ondersteunen, zo simpel werkt het. Als ze de PC geen post-launch support willen geven (waar het wederom sterk op lijkt) dan moeten ze gewoon stoppen met COD voor de PC te ontwikkelen. Wat ze nu doen is mensen belazeren.
En wat betreft de claim, die zou kunnen zijn dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan onjuist adverteren en het schenden van consumenten rechten.
En wat betreft de claim, die zou kunnen zijn dat ze zich schuldig hebben gemaakt aan onjuist adverteren en het schenden van consumenten rechten.
Het is al jaren dat er geen enkele support is voor de pc versie, dat had je kunnen zien aankomen. Je wordt sinds mw2 al genaaid, dus in plaats van te zeuren dat je geen support krijgt kun je beter je geld in iets anders steken en met je portemonnee stemmen. Nu krijgen ze toch elke keer weer geld van de groep die al jaren zeurt over alles dat keer op keer weer fout gaat.DervishD schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:11:
Hoeveel exemplaren er voor de consoles zijn verkocht is irrelevant. Ze hebben het ook voor de PC gemaakt en hebben daarmee de verplichting gecreëerd het te ondersteunen, zo simpel werkt het. Als ze de PC geen post-launch support willen geven (waar het wederom sterk op lijkt) dan moeten ze gewoon stoppen met COD voor de PC te ontwikkelen. Wat ze nu doen is mensen belazeren.
Ik heb ook nog een tijdje de hoop gehad dat ze zouden leren en het zouden verbeteren, maar daar ben ik na mw2 en mw3 maar van afgestapt en ik koop ook niks meer van ze.
"Insanity is doing the same thing over and over again, expecting shit to change."
Gelukkig heb ik Ghosts niet gekocht want zoals je al zegt, IW doet geen f*ck aan PC support. Ik heb het een aantal keren bij een vriend gespeeld en ik vind het in de basis een goed spel. Als ze het echt fixen dan koop ik het.
Er valt weinig meer te fixen, in de kern is het spel al bagger zelfs als het goed zou draaien is het
nog 3x niks, ik vind de levels ook zo lelijk (onoverzichtelijk) dat ik helemaal geen zin heb om het te spelen.
Grafisch is het al niet te verteren met alles op high. Een complete afgang van IW iets anders kan ik er niet van maken. (ik heb het over de pc versie)
Dit is voor mij de grootste miskoop die ik ooit gedaan heb met een game.
Als ik daar zou werken zou ik me kapot schamen.
nog 3x niks, ik vind de levels ook zo lelijk (onoverzichtelijk) dat ik helemaal geen zin heb om het te spelen.
Grafisch is het al niet te verteren met alles op high. Een complete afgang van IW iets anders kan ik er niet van maken. (ik heb het over de pc versie)
Dit is voor mij de grootste miskoop die ik ooit gedaan heb met een game.
Als ik daar zou werken zou ik me kapot schamen.
Hmm net even weer een paar potjes gespeeld en het was weer... bagger natuurlijk.
En het vreemde is met alle cod games die ik gespeeld heb slinger ik hem telkens weer aan om mezelf ervan te overtuigen dat het wel aan mij ligt en dat je er 'in moet komen'. Maar elke keer wordt die goede moed gewoon in de grond gestampt door de negatieve ervaringen in deze game.
Deze keer lag het niet aan mijn setups.
Maar het spawnsysteem is gewoon echt om te huilen. Nog nooit zo slecht meegemaak in de COD games die ik bezit (mw2/mw3/bo/bo2) Ga je dood dan moet je geluk hebben dat op een verlaten stuk spawnt want 9 van de 10 keer spawn ik gewoon lekker 1 of 2 stappen in de buurt van mijn tegenstander. Tegen de tijd dat je wil schieten ben je al dood. Daarbij is het ook altijd lekker als je aan het vuren bent en iemand loopt door je kogels heen en legt je om met een botermes (ook eerlijk)
En we hadden vandaag weer een opvallende hacker die precies wist waar iedereen liep en zo het spel nog meer vergalde. (binnen 10 tellen een hind al in de lucht...) en hij haalde ook nog ff de kem-strike..
Jammer dat een game zo een serie door het slijk kan halen. Denk dat ik de SP maar ga proberen. Kijk ik daarna wel of de MP nog leuk vind.
En het vreemde is met alle cod games die ik gespeeld heb slinger ik hem telkens weer aan om mezelf ervan te overtuigen dat het wel aan mij ligt en dat je er 'in moet komen'. Maar elke keer wordt die goede moed gewoon in de grond gestampt door de negatieve ervaringen in deze game.
Deze keer lag het niet aan mijn setups.
Maar het spawnsysteem is gewoon echt om te huilen. Nog nooit zo slecht meegemaak in de COD games die ik bezit (mw2/mw3/bo/bo2) Ga je dood dan moet je geluk hebben dat op een verlaten stuk spawnt want 9 van de 10 keer spawn ik gewoon lekker 1 of 2 stappen in de buurt van mijn tegenstander. Tegen de tijd dat je wil schieten ben je al dood. Daarbij is het ook altijd lekker als je aan het vuren bent en iemand loopt door je kogels heen en legt je om met een botermes (ook eerlijk)
En we hadden vandaag weer een opvallende hacker die precies wist waar iedereen liep en zo het spel nog meer vergalde. (binnen 10 tellen een hind al in de lucht...) en hij haalde ook nog ff de kem-strike..
Jammer dat een game zo een serie door het slijk kan halen. Denk dat ik de SP maar ga proberen. Kijk ik daarna wel of de MP nog leuk vind.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik kan je verhaal aanhalen, het is ook gewoon té duidelijk:Sc0rPi0N schreef op zondag 01 december 2013 @ 23:46:
- 1e game, zoveel lag dat het niet te doen was, dood voor ik iemand recht voor m'n neus ook maar zag.
- 2e game, "ok" verbinding, puur op objective Dom gespeeld, 13-18 6caps.
- 3e game, ik wordt host, 28-3 7 caps. (12k xp!!)
- 4e game, ik blijf host, maar er joint een aimbotter in m'n team, 18-5 4 caps (game eindigd 200-34) - aimbotter 56-1 - 0.
- 5e game, botter blijft hangen, komt er nog één bij, compleet onspeelbare ronde Domi op Strikezone. Twee aimbots tegen me deze ronde, 12-12 - 3caps.
- 6e game, sluit m'n lobby maar, hele avond niet meer geworden helaas, veel rondjes 10-20 ofzo...
Oftewel als Host tegen aimbotters speel ik beter dan dat ik bij de gemiddelde fransoos of duitser in de lobby terecht kom. En het moment dat je bij een Rus of een Amerikaan terecht komt, of iemand gewoon z'n poorten niet goed heeft staan (hoezo kunnen sommigen op 7777 hosten? - xbox poorten toch?), dan is het gewoon huilen voor het merendeel van de spelers.
En als je nou crappy internet hebt... Maar ik heb gewoon strak cat6e liggen, >1ms naar m'n gateway en b.v. 13~17ms naar Google's DNS of 7~10ms naar Tweakers. (120/10mbit)
Maar de mensen waar ik af en toe mee verbind zitten gewoon over de hele wereld met soms >500ms! wtf?!
==
Goed, nu weer game inhoudelijk:
Gek genoeg speel ik het beste met die SC2010 AR, ik weet niet wat het is, maar hij reageert sneller lijkt het en de rof zit net lekker, recoil is makkelijk met scope of hipfire, ik heb er meer succes mee dan met andere "goede" AR's.
Snipers en marksman kan ik nog steeds niets mee, hoewel het in bot-gameplay modes wel prima gaat. En dat is nou het hele ding als je de SP gaat spelen, dan wordt je echt een stuk slechter online, gezien hoeveel verschil er zit in hoe je in de SP en de MP met gunhandling zit. De SP vond ik wel vermakelijk, sommige levels stukken beter dan andere, maar goed. Het voelde alleen aan als een tutorial voor een open world game, waarbij je later als die tools eens als opties kon inzetten, maar helaas kwam dat deel nooit...
Tot over 3 uurtjes, dan ben je er waarschijnlijk wel doorheen.
Gister voor het eerst gespeeld op de PS4.
1 potje online gespeeld, was weer een heerlijk COD gevoel. En ik vind het er bovenverwachting mooi (scherp) uitzien op de PS4.
Ik ben tevreden voor mijn keuze van het spel op de PS4.
1 potje online gespeeld, was weer een heerlijk COD gevoel. En ik vind het er bovenverwachting mooi (scherp) uitzien op de PS4.
Ik ben tevreden voor mijn keuze van het spel op de PS4.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als ik al die reacties van de pc gamers hierboven lees dan mag iw zich inderdaad kapot gaan schamen.
Ikzelf speel de game op de xbox en ik moet zeggen dat hij tot nu toe prima bevalt, al speel ik wel een stuk slechter als tijdens MW3 (k/d mw3: 2.32, k/d ghosts: 1.62)
Wel heb ik zo mijn twijfels bij de spawn plekken in TDM en het IQ van mijn medespelers tijdens een potje domination. Zo zijn er een paar die gewoon weigeren om een paar meter verder te lopen zodat ze je helpen een punt te pakken, maar nee die blijven gewoon staan waardoor ik net voor het capturen doodgeschoten word terwijl we samen het punt makkelijk hadden kunnen hebben. Dan heb ik zoiets van als je toch geen punten pakt ga dan geen domination spelen
Ikzelf speel de game op de xbox en ik moet zeggen dat hij tot nu toe prima bevalt, al speel ik wel een stuk slechter als tijdens MW3 (k/d mw3: 2.32, k/d ghosts: 1.62)
Wel heb ik zo mijn twijfels bij de spawn plekken in TDM en het IQ van mijn medespelers tijdens een potje domination. Zo zijn er een paar die gewoon weigeren om een paar meter verder te lopen zodat ze je helpen een punt te pakken, maar nee die blijven gewoon staan waardoor ik net voor het capturen doodgeschoten word terwijl we samen het punt makkelijk hadden kunnen hebben. Dan heb ik zoiets van als je toch geen punten pakt ga dan geen domination spelen
Op zich is het wel goed dat ik nu de Singleplayer speel want daarin kreeg ik de SC2010, SA-805 en de AK12 vaak in handen en moet zeggen dat de SC2010 een soort M1À1 geweer is wat gewoon goed in de hand ligt.djunicron schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:06:
[...]
Gek genoeg speel ik het beste met die SC2010 AR, ik weet niet wat het is, maar hij reageert sneller lijkt het en de rof zit net lekker, recoil is makkelijk met scope of hipfire, ik heb er meer succes mee dan met andere "goede" AR's.
Daarbij pakte in de M14 op en kon ik daar ook snel een aantal kills mee maken (tuurlijk bots maar goed) . Het zorgde ervoor dat je wat beter kunt bepalen welke gun het lekkerste speelt zonder dat je munten in moet leveren.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik heb geen problemen op de PC, speel net zo goed als in BO2. Dat je lagere kd rate hebt kan ook komen doordat killstreaks hier een stuk zwakker zijn. Zelf speel ik tegenwoordig op veel classes met specialist ipv die killstreaks.servival7 schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:32:
Als ik al die reacties van de pc gamers hierboven lees dan mag iw zich inderdaad kapot gaan schamen.
En je moet ook niet meteen naar het domination punt rennen en er op gaan liggen. Zeker als er ook nog teamgenoten in de buurt zijn. Loop dan een stukje verder en dat je potentiele aankomende tegenstanders neermaait en zodra je teamgenoot wakker wordt en naar het punt loopt. Dan ga je ook snel terug en cap je het punt binnen no-time samen en veilig(want de aankomende tegenstanders heb je al gekilled).
Killstreaks zijn inderdaad een stuk zwakker ja. Ook mis ik de oude UAV al moet ik zeggen dat dit ook wel iets heeft.
Wat betreft het punten pakken: Ik loop ook niet blind naar het punt toe. Ik schiet eerst de tegenstanders die in de buurt zijn dood daarna probeer ik het punt te pakken. Maar in 1 eentje duurt dit net te lang waardoor er alweer nieuwe tegenstanders aankomen. Als je teamgenoot hier nou bij geholpen had, ipv doelloos voor zich uit staren tot dat ik dood ben, dan hadden we dat punt makkelijk kunnen pakken en daarna de nieuwe tegenstanders dood kunnen schieten.
Wat betreft het punten pakken: Ik loop ook niet blind naar het punt toe. Ik schiet eerst de tegenstanders die in de buurt zijn dood daarna probeer ik het punt te pakken. Maar in 1 eentje duurt dit net te lang waardoor er alweer nieuwe tegenstanders aankomen. Als je teamgenoot hier nou bij geholpen had, ipv doelloos voor zich uit staren tot dat ik dood ben, dan hadden we dat punt makkelijk kunnen pakken en daarna de nieuwe tegenstanders dood kunnen schieten.
Daarom dus ook afwachten tot je teamgenoot het initiatief neemt, tenminste bij de B vlag natuurlijk. De andere vlaggen kun je op de meeste maps wel zelf overnemen.
Ik vind het vooral kut dat het activeren van een killstreak zo MEGA UBER LANG duurt. Daarom gebruik ik ze niet meer en kan ik niet ook niet meer doodgaan terwijl ik een sat com plaats enzo. Gaat veel beter en meer perks is helemaal beter haha.
Ik vind het vooral kut dat het activeren van een killstreak zo MEGA UBER LANG duurt. Daarom gebruik ik ze niet meer en kan ik niet ook niet meer doodgaan terwijl ik een sat com plaats enzo. Gaat veel beter en meer perks is helemaal beter haha.
Van het weekend ging ik dood precies in een lag spike (vermoedelijk) met als gevolg dat ik niet meer respawnde. Ik bleef het hele potje dood en zal alleen maar dode teamgenoten. Gelukkig wonnen ze (daarom bleef ik) en nadat de nieuwe ronde gestart was kon ik weer meedoen..
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Heb 'm op de Xbox - Ben helemaal door SP heen, wel oke, uiteindelijk echt te kort..
MP is gewoonweg waardeloos, af en toe vindt ik een potje wel leuk, maar over het algemeen is het bagger. Respawns zijn klote (en dat op HC TDM), maar goed, dit is per potje verschillend.
MP is gewoonweg waardeloos, af en toe vindt ik een potje wel leuk, maar over het algemeen is het bagger. Respawns zijn klote (en dat op HC TDM), maar goed, dit is per potje verschillend.
De problemen op de PC kan ik tot op zekere hoogte inkomen:
- soms nog steeds crashes tussen maps in of bij sluiten van het spel
- het 'fetching profile' vind me soms niet lief
- lag tijdens sommige potjes
- de spawnrapes soms
De crashes zijn niet heel vaak, soms meer dan anders, maar start het spel opnieuw en gaan. Het is irritant, niet meer, al is het gewoon niet goed te praten natuurlijk.
Fetchting profile is al vanaf het begin, Steam opnieuw starten werkt altijd.
De lag is het meest irritant, soms 'bullet lag' soms 'body lag' soms 'hit detection lag'. Maar dan nòg heb ik negen van de tien potjes een positieve K/D, en win het meest van de potjes.
De spawns zijn soms erg vreemd, maar dat is niet de hele tijd. En dat weten we allemaal.
Momenteel hebben we vier man in onze clan, er komt een vijfde bij, en als we samen spelen gaat het prima.
De Clan Wars vinden we allemaal een leuke toevoeging, je wordt verplicht om meerdere gamemodes te spelen in plaats van altijd wat je het leukst vind. Hierdoor zie je het hele spectrum van alle modes, en blijft het interessant. Het vechten voor de nodes is echt leuk, je wordt realtime via de app (zou een website moeten zijn, maar okee) op de hoogte gehouden van de wars.
Over de looks van het spel valt te twisten, ik vind het er prima uitzien in ieder geval, en het draait prima, op de kleine framedrops na af en toe. Ook gebruik ik de FoV changer, die had er gewoon in moeten zitten vind ik ook.
Hoofdspecs PC:
i7 3820
GTX770
16GB RAM
Samsung EVO SSD
Ik snap alle commotie dus wel, ik probeer niets goed te praten, alle fouten moeten eruit. Echter kun je er ook van maken wat je wilt natuurlijk. Wij hebben er plezier van, meer dan van MW3.
- soms nog steeds crashes tussen maps in of bij sluiten van het spel
- het 'fetching profile' vind me soms niet lief
- lag tijdens sommige potjes
- de spawnrapes soms
De crashes zijn niet heel vaak, soms meer dan anders, maar start het spel opnieuw en gaan. Het is irritant, niet meer, al is het gewoon niet goed te praten natuurlijk.
Fetchting profile is al vanaf het begin, Steam opnieuw starten werkt altijd.
De lag is het meest irritant, soms 'bullet lag' soms 'body lag' soms 'hit detection lag'. Maar dan nòg heb ik negen van de tien potjes een positieve K/D, en win het meest van de potjes.
De spawns zijn soms erg vreemd, maar dat is niet de hele tijd. En dat weten we allemaal.
Momenteel hebben we vier man in onze clan, er komt een vijfde bij, en als we samen spelen gaat het prima.
De Clan Wars vinden we allemaal een leuke toevoeging, je wordt verplicht om meerdere gamemodes te spelen in plaats van altijd wat je het leukst vind. Hierdoor zie je het hele spectrum van alle modes, en blijft het interessant. Het vechten voor de nodes is echt leuk, je wordt realtime via de app (zou een website moeten zijn, maar okee) op de hoogte gehouden van de wars.
Over de looks van het spel valt te twisten, ik vind het er prima uitzien in ieder geval, en het draait prima, op de kleine framedrops na af en toe. Ook gebruik ik de FoV changer, die had er gewoon in moeten zitten vind ik ook.
Hoofdspecs PC:
i7 3820
GTX770
16GB RAM
Samsung EVO SSD
Ik snap alle commotie dus wel, ik probeer niets goed te praten, alle fouten moeten eruit. Echter kun je er ook van maken wat je wilt natuurlijk. Wij hebben er plezier van, meer dan van MW3.
[ Voor 4% gewijzigd door jeryz op 02-12-2013 12:09 ]
Als ik moet afwachten tot die teamgenoot wat gaat doen kan ik beter doorlopen. En de ergernis zit hem vooral bij de punten A en C bij B is het altijd wel chaos waardoor het sowieso niet verstandig is om deze in je eentje te pakken.steel123 schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:37:
Daarom dus ook afwachten tot je teamgenoot het initiatief neemt, tenminste bij de B vlag natuurlijk. De andere vlaggen kun je op de meeste maps wel zelf overnemen.
Wat ook lastig is is dat je rocketlauncher niet meer locked op heli's en dergelijke. die dingen zijn nu verrekte lastig om uit de lucht te knallen.
[ Voor 9% gewijzigd door servival7 op 02-12-2013 12:15 ]
Let op:
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom
De discussies en slowchat betreft vergelijkingen met andere shooters mogen achterwege gelaten worden. Hou het over COD Ghosts.
Posts over waar het spel te kopen zijn ook niet welkom