[profile/feat] LinkedIn Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dag Devvers,

Is er ooit al gedacht geweest om een extra veld aan te maken op het profiel voor het invullen van LinkedIn profielen? Dit omdat LinkedIn toch wel een ideaal social media network is voor professionals om te netwerken.

Persoonlijk zie ik meer nut in een LinkedIn veld dan in een ICQ veld..

Indien dit idee ooit al is voorgesteld, of misschien al wel bestaat, mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 11:48
Mee eens, ik heb geen icq en als ik het had, hoeft niet iedereen het te weten, linkedin is daarentegen handig om iemands digitale CV en skills te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik prefereer Twitter over linkedin tbh. Ik zit niet te wachten op nog meer recruitmenttuig wat gaat spammen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-06 12:46
MueR schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:35:
Ik prefereer Twitter over linkedin tbh. Ik zit niet te wachten op nog meer recruitmenttuig wat gaat spammen.
Je hoeft natuurlijk niet je linkedin account in te vullen :)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Of gewoon Facebook, Twitter en Linkedin er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-06 00:37

pino85

Im just a Bird in the Sky

MueR schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:35:
Ik denk dat iedereen een bepaalde voorkeur heeft, ik zeg maak ze allemaal aan en als je bepaalde zaken niet wil in vullen doe je dat toch niet, dan laat je het leeg of zeg ik nu iets vreemds :) ?

Edit: Eens met Misha dus

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 03-05-2013 11:48 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Niet online
Ik ben het er mee eens.

Zou dit opgenomen kunnen worden in een mogelijke vote voor verbeteringen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294759

Ik ben er eigenlijk niet zo gecharmeerd van dit idee. Het punt is dat er altijd een recruiter zal zijn die bijvoorbeeld een topic langs zal gaan om LinkedIn accounts te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Niet online
Anoniem: 294759 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:53:
Ik ben er eigenlijk niet zo gecharmeerd van dit idee. Het punt is dat er altijd een recruiter zal zijn die bijvoorbeeld een topic langs zal gaan om LinkedIn accounts te verzamelen.
Dat kan hij momenteel toch ook als je je Skype of ICQ nummer hebt toegevoegd?

Het voordeel van LinkedIn in dit geval is dat juist mensen met dezelfde interesse je daar kunnen toevoegen ipv in je privesfeer terecht te komen..

Het originele idee is om eerder van ICQ weg te geraken wegens laag gebruikersaantal en vermits deze site tamelijk 'vakgericht' is leek LinkedIn mij een interesse optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 11:48
Misha schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:45:
Of gewoon Facebook, Twitter en Linkedin er in :)
Kopje social media ipv ICQ? Dan kun je alles invullen van LinkedIN tot MijnPoezieAlbum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28

Speedmaster

Make my day...

Ik kies er bewust voor om mijn tweakers leven gescheiden te houden van mijn "echte" leven.
Zit niet te wachten op een sollicitatie gesprek met een werkgever waar in ik geconfronteerd wordt met een uitspraak op tweakers die negatief kan zijn voor mijn sollicitatie. Mijn Facebook is dan wel voorzien van mijn eigen naam maar daar ben ik uitermate zorgvuldig in mijn uitspraken en wat of er voor de "buitenwereld" zichtbaar is. Maar de optie die Uncle Mel noemt is wel een passend alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Haha nu staat er Skype en ICQ. Pretty outdated indeed :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Anoniem: 294759 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 10:53:
Dan zet je domweg je Linkedin er niet in als je niet wil dat mensen je Linkedinprofiel zien
Speedmaster schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:07:
Ik kies er bewust voor om mijn tweakers leven gescheiden te houden van mijn "echte" leven.
Zit niet te wachten op een sollicitatie gesprek met een werkgever waar in ik geconfronteerd wordt met een uitspraak op tweakers die negatief kan zijn voor mijn sollicitatie. Mijn Facebook is dan wel voorzien van mijn eigen naam maar daar ben ik uitermate zorgvuldig in mijn uitspraken en wat of er voor de "buitenwereld" zichtbaar is. Maar de optie die Uncle Mel noemt is wel een passend alternatief.
Maar dan vul je het toch gewoon niet in? Het is geen verplichting
Pagina: 1