Tweakers cv Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• entetex
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03 15:06
Hé lieve devvers,

Ik zou graag mijn tweakers-cv uitbreiden door mijn ervaring met het Windows Server 2012 platform aan te vinken. Helaas kan ik deze nog niet kunnen vinden in de lijst... Kunnen jullie deze binnenkort toevoegen?

AMD R9 3900X, Asus ROG Crosshair VI Hero, 32GB 3000, Asus RTX 3070 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Het updaten van het Tweakers CV staat ondertussen al een tijdje op het verlanglijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wanneer gaat die daadwerkelijk onder handen genomen worden? ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Zodra we daar tijd voor nemen/krijgen/het een hogere prioriteit krijgt dan de rest. Ik vind het bijvoorbeeld vele malen belangrijker dat we ons responsive design zo snel mogelijk afkrijgen zodat iedereen Tweakers goed kan gebruiken op zijn telefoon dan een tweakers cv :)

Domweg wat extra checkboxjes neerzetten in het tweakers cv zie ik bijvoorbeeld niet zitten. Dat verhelpt het nu, maar zal ook weer verouderen. Ik maak er liever in 1 keer een goed iets van wat wij zelf kunnen beheren ipv dat een developer de opties erbij moet zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• entetex
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03 15:06
Responsive... Awsome!

We horen het vast wel wanneer we onze cv weer kunnen updaten, keep up the good work!

AMD R9 3900X, Asus ROG Crosshair VI Hero, 32GB 3000, Asus RTX 3070 Ti