Zover ik weet was er in Kampen echt een prima voorraad. Ik was nr 229 en ze hadden gewoon nog de HTC One. (heb echt niemand gezien die een HTC One mee nar buiten nam, overigens)
Het is nu wel beter geregeld qua voorraad, maar volgens mij nog steeds niet super. Zo lees ik dat de Iphones met meer opslaggeheugen binnen no time op waren. Daarnaast krijgen niet alle mensen gelijk hun telefoon mee, maar dat kan natuurlijk ook aan het verlengen liggen.Knaak schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:27:
Zover ik weet was er in Kampen echt een prima voorraad. Ik was nr 229 en ze hadden gewoon nog de HTC One. (heb echt niemand gezien die een HTC One mee nar buiten nam, overigens)
Begrijp natuurlijk wel dat je bij vodafone uit meerdere smartphones kan kiezen, terwijl je bij tmobile slechts uit twee smartphones kan. Als nog kan je van te voren een inschatting maken, hoe veel je van elk toestel ongeveer nodig hebt. Koop in ieder geval te veel in, want er zit geen t.h.t.-datum op
Ze vertelden wel dat je nu een iPhone 5 16GB apart kon laten leggen, wachtend op nummerbehoud, en dan next week bijbetalen voor de 32 of 64gb variant. Deze kwamen dan weer binnen. *knip* zie topicwaarschuwing
[ Voor 45% gewijzigd door Perkouw op 08-05-2013 20:53 ]
Verwijderd
Vandaag in Emmeloord geweest. Zoals ook al eerder vermeld, super geregeld door de (volgens mij) Vodafone medewerker!! van een andere vestiging die zelf ook voor een abonnement kwam. Zelf rond 6:45-7:00 aangekomen en nummer 89. Om 5:00 rond nummer 25 dus dan heb je een idee hoe laat je aanwezig moet zijn als je bij de eerst wilt horen. Rond 13:00 de winkel weer uit, en de telefoon (I5) mee gekregen ondanks nummerbehoud, was na 5 minuten al goedgekeurd door t-mobile. Vraag hier dus naar of het al goedgekeurd is voordat je bij de kassa komt, dan checken ze het!
Dus kortom, in tegenstelling tot Kampen alles gewoon goed in orde in Emmeloord, nette rij, koffie enz. Verdere info wat betreft voorraden etc. is voorbij gekomen.
Aantal aansluitpunten in Emmeloord was 6 of 7 als ik het goed heb, + nog medewerkers bij de kassa, contractafhandeling.
Dus kortom, in tegenstelling tot Kampen alles gewoon goed in orde in Emmeloord, nette rij, koffie enz. Verdere info wat betreft voorraden etc. is voorbij gekomen.
Aantal aansluitpunten in Emmeloord was 6 of 7 als ik het goed heb, + nog medewerkers bij de kassa, contractafhandeling.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 20:52 ]
Oh ik merk net dat ik heb opgegeven dat m'n contract 12 juni vervalt, maar dit is 13 juni. Zou dat echt een issue kunnen zijn?
Ik denk niet dat ze morgen, in Kampen of Emmeloord, nog de HTC One op voorraad hebben of wel?
kijk eerst eens of ze morgen open zijn.Grambombie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:08:
Ik denk niet dat ze morgen, in Kampen of Emmeloord, nog de HTC One op voorraad hebben of wel?

Morgen op hemelvaartsdag is er sowieso niks open ... vrijdag en zaterdag pas weer 
Grambombie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:08:
Hoe moeten wij weten wat er als voorraad aanwezig zal zijn
39
Weet niet, misschien hebben de medewerkers van vodafone ter plekke iets losgelaten over de voorraad.Fietsbel schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:14:
Ik dacht ik vraag het gewoon voor het geval iemand het weet, niet geschoten is altijd mis.
Ben om 9:20 aangekomen bij Emmeloord.
Kreeg een nummertje.
Was heel netjes geregeld maar het was jammer genoeg wel heel sloom.
De vodafone werk nemers wouden in eerste instantie 260 mensen helpen ze zijn daarna daar 300 gegaan en daarna hadden ze aangekondigt dat de kans er is dat ze je niet meer kunnen helpen na 260 mensen.
Nadat er wat mensen weg zijn gegaan hebben ze tot nummertje 325 op geschreven.
Ik ben uiteindelijk 18:20 naar huis gegaan.
Kreeg een nummertje.
Was heel netjes geregeld maar het was jammer genoeg wel heel sloom.
De vodafone werk nemers wouden in eerste instantie 260 mensen helpen ze zijn daarna daar 300 gegaan en daarna hadden ze aangekondigt dat de kans er is dat ze je niet meer kunnen helpen na 260 mensen.
Nadat er wat mensen weg zijn gegaan hebben ze tot nummertje 325 op geschreven.
Ik ben uiteindelijk 18:20 naar huis gegaan.
Vandaag ook in het beruchte Kampen geweest. Was er voor half 7, denk een mannetje of 100 voor mij. Uiteindelijk nummer 127 gekregen en rond half 3 aan de beurt. Had helaas geen enthousiaste medewerker bij het opstellen van het contract en hij had er duidelijk geen zin meer in.
Dat is nu ook op te maken uit het feit dat hij alleen maar 1 multisim voor me had aangevraagd.
Is deze 2e multisim nog wel aan te vragen op later tijdstip?
Daarna alles afgehandeld en vanaf volgende week kan ik het toestel ophalen. Was er voor een zwarte S4, maar die was helaas al uitverkocht. Dus dan maar een witte S4 laten reserveren.
NB. De medewerkers in deze VF winkel, maakten wel duidelijk dat je kon ruilen volgende week. Mits op voorraad en zelfde filiaal van aankoop.
Dat is nu ook op te maken uit het feit dat hij alleen maar 1 multisim voor me had aangevraagd.
Is deze 2e multisim nog wel aan te vragen op later tijdstip?
Daarna alles afgehandeld en vanaf volgende week kan ik het toestel ophalen. Was er voor een zwarte S4, maar die was helaas al uitverkocht. Dus dan maar een witte S4 laten reserveren.
NB. De medewerkers in deze VF winkel, maakten wel duidelijk dat je kon ruilen volgende week. Mits op voorraad en zelfde filiaal van aankoop.
Verwijderd
Wordt morgen eind van de dag op het VF-forum meer over bekendgemaakt. Aantallen noemen ze niet, maar wel welke toestellen in meerdere of mindere mate op voorraad zullen zijn.Fietsbel schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:14:
Toevallig die kale jongeman? Die zei dat bij ons ook eerst maar werd verbeterd door een vrouwelijke medewerker. Hij ging binnen controleren en kwam vervolgens weer naar buiten dat je NIET kunt ruilen.Jadang schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:42:
Het toestel wat je wil moet gewoon fysiek aanwezig zijn, ook als je nummerbehoud hebt (en dus later ophaalt). Ruilen kan niet.
Regels zijn dat het niet mag/kan. Dat sommige mensen het toch lukt is puur geluk.
Verwijderd
Ik volg dit topic al een paar dagen, maar 77 pagina's doorlopen gaat me wat te ver!
*knip*
En toch verwachten we dat je eerst zelf aan de slag gaat, al is het maar met de zoekfunctie
*knip*
En toch verwachten we dat je eerst zelf aan de slag gaat, al is het maar met de zoekfunctie
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 08-05-2013 22:12 ]
Dat zijn de regels ja. Echter gaat het niet om sommige mensen, maar om een heleboel mensen. Met nummerbehoud letten ze er namelijk totaal niet op. Tenminste niet in Capelle. De 32 en 64gb Iphones waren meteen uitverkocht, maar die kon je later wel gewoon komen ophalen aangezien de contractskosten hetzelfde waren. Hetzelfde voor de s4's. Je kon ze niet reserveren en ze gaven ook duidelijk aan dat ze op waren, maar uiteindelijk gingen er nog genoeg weg en mensen die nummerbehoud aanvroegen konden zo gewoon een s4 laten 'achterleggen'.Piet91 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:02:
[...]
Toevallig die kale jongeman? Die zei dat bij ons ook eerst maar werd verbeterd door een vrouwelijke medewerker. Hij ging binnen controleren en kwam vervolgens weer naar buiten dat je NIET kunt ruilen.
Het toestel wat je wil moet gewoon fysiek aanwezig zijn, ook als je nummerbehoud hebt (en dus later ophaalt). Ruilen kan niet.
Regels zijn dat het niet mag/kan. Dat sommige mensen het toch lukt is puur geluk.
Nu kan ik niet garanderen dat ze dit in andere winkels ook doen, maar je kunt eigenwijs zijn en het gewoon proberen. In het slechtste geval ga je met een Iphone naar huis.
Was idd goed geregeld, ik stond volgens mij naast je,had nummer 86.Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:51:
Vandaag in Emmeloord geweest. Zoals ook al eerder vermeld, super geregeld door de (volgens mij) Vodafone medewerker!! van een andere vestiging die zelf ook voor een abonnement kwam. Zelf rond 6:45-7:00 aangekomen en nummer 89. Om 5:00 rond nummer 25 dus dan heb je een idee hoe laat je aanwezig moet zijn als je bij de eerst wilt horen. Rond 13:00 de winkel weer uit, en de telefoon (I5) mee gekregen ondanks nummerbehoud, was na 5 minuten al goedgekeurd door t-mobile. Vraag hier dus naar of het al goedgekeurd is voordat je bij de kassa komt, dan checken ze het!
Ben blij dat ik niet naar Kampen ben gegaan nadat alles wat ik er over gelezen hebt. Gelukkig niet niet voor niets van Eindhoven gekomen. Goed iniatief genomen van die Vodafone medewerker! Hulde
Ik heb het bij alle medewerkers nagevraagd waar ik langs moest. Zeiden allemaal hetzelfde.Piet91 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 22:02:
[...]
Toevallig die kale jongeman? Die zei dat bij ons ook eerst maar werd verbeterd door een vrouwelijke medewerker. Hij ging binnen controleren en kwam vervolgens weer naar buiten dat je NIET kunt ruilen.
Bij de eerste medewerkster waar je je keus aangeeft kwam het erop neer dat het mogelijk was, mits op voorraad en in dit filiaal. Vervolgens bij de medewerker van het contract, hij zei dat je (veel) geluk moest hebben. En heel bot er achteraan van waarschijnlijk niet. Maar het kan ook komen doordat ik een zwarte S4 wou bemachtigen, welke al beperkt leverbaar was..
Bij mij op het contract staat wel degelijk een IMEI nr, dus ik denk dat de toestellen met nummerbehoud nu wel degelijk zijn gereserveerd.
Dat is misschien het verschil.Op mijn contract staat geen imei nummer. Ik blijf het ook nog steeds vreemd vinden dat bij sommige de korting wel op de factuur staat en bij anderen weer niet.Jadang schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:36:
[...]
Ik heb het bij alle medewerkers nagevraagd waar ik langs moest. Zeiden allemaal hetzelfde.
Bij de eerste medewerkster waar je je keus aangeeft kwam het erop neer dat het mogelijk was, mits op voorraad en in dit filiaal. Vervolgens bij de medewerker van het contract, hij zei dat je (veel) geluk moest hebben. En heel bot er achteraan van waarschijnlijk niet. Maar het kan ook komen doordat ik een zwarte S4 wou bemachtigen, welke al beperkt leverbaar was..
Bij mij op het contract staat wel degelijk een IMEI nr, dus ik denk dat de toestellen met nummerbehoud nu wel degelijk zijn gereserveerd.
Zelf wil ik vrijdag in Emmeloord een iPhone op de kop tikken, maar ben een beetje verbaasd over de berichten dat de iPhones in een uur op waren, maar de rij tot 300 man oploopt? Als je dan te laat bent, heb je dan voor niets 5 uur in de rij gestaan (als je vroeg bent)?
Haha ja dat klopt jij samen met je man vrouw en paraplu?Theetjuh schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:26:
[...]
Jij stond met je vriendin denk ik achter ons ... samen met een gezellig groepje uit Lelystad ... toch?
We misten je al toen wij stonden te wachten...
Yup vrouw en paraplu inderdaad!gekke-gerrit schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:02:
[...]
Haha ja dat klopt jij samen met je man vrouw en paraplu?
Was een gezellig clubje bij elkaar moet ik zeggen
Verwijderd
De i5 32+64 waren gister in emmeloord binnen 10 minuten weg, de 16gig is denk ik de gehele dag verkocht als ik het goed lees.
In Emmeloord ging het gisteren als volgt:
Met een stift zette iedereen zijn nummer op zijn / haar hand. Liep tot ongeveer 300.
Daarna werden geen mensen meer toegelaten, want men wilde iedereen kunnen helpen.
Medewerkers kwamen naar buiten op, op nummer, iedereens bestelling op te nemen. Daarbij werd gelijk, aan iedereen, informatie over voorraad doorgeven.
Had je eenmaal een formulier met je bestelling, dan was je er zeker van dat je ook ging krijgen wat je wilde.
Vervolgens was het nog (lang) wachten voordat je naar binnen mocht.
Ondertussen werden broodjes verkocht / uitgedeeld, werd thee rondgebracht, werd water rondgebracht, snoepjes en chocola, allen door de vodafone medewerkers.
S4 was binnen 10 minuten uitverkocht.
i5 32 Gb en 64 Gb: weet ik niet.
i5 16Gb en HTC one silver waren voor iedereen de hele dag beschikbaar.
Doordat de medewerkers naar buiten komen om te inventariseren wat je wilt heb je snel duidelijkheid.
De beveiligers kwamen ook af en toe informatie geven en een praatje maken.
Enige minpuntjes aan het proces vond ik dat mensen meerdere bestellingen mochten doen. 1 per persoon vind ik eerlijker. En indien je nummerbehoud wilt zul je nog een keer terug moeten naar de winkel, want dan krijg je je telefoon niet gelijk mee.
Top geregeld, bedankt medewerkers vodafone & beveiliging! -en dat zegt iemand die 8 uur gewacht heeft, dat zegt toch wat
Met een stift zette iedereen zijn nummer op zijn / haar hand. Liep tot ongeveer 300.
Daarna werden geen mensen meer toegelaten, want men wilde iedereen kunnen helpen.
Medewerkers kwamen naar buiten op, op nummer, iedereens bestelling op te nemen. Daarbij werd gelijk, aan iedereen, informatie over voorraad doorgeven.
Had je eenmaal een formulier met je bestelling, dan was je er zeker van dat je ook ging krijgen wat je wilde.
Vervolgens was het nog (lang) wachten voordat je naar binnen mocht.
Ondertussen werden broodjes verkocht / uitgedeeld, werd thee rondgebracht, werd water rondgebracht, snoepjes en chocola, allen door de vodafone medewerkers.
S4 was binnen 10 minuten uitverkocht.
i5 32 Gb en 64 Gb: weet ik niet.
i5 16Gb en HTC one silver waren voor iedereen de hele dag beschikbaar.
Doordat de medewerkers naar buiten komen om te inventariseren wat je wilt heb je snel duidelijkheid.
De beveiligers kwamen ook af en toe informatie geven en een praatje maken.
Enige minpuntjes aan het proces vond ik dat mensen meerdere bestellingen mochten doen. 1 per persoon vind ik eerlijker. En indien je nummerbehoud wilt zul je nog een keer terug moeten naar de winkel, want dan krijg je je telefoon niet gelijk mee.
Top geregeld, bedankt medewerkers vodafone & beveiliging! -en dat zegt iemand die 8 uur gewacht heeft, dat zegt toch wat
Aah zo! Hopen dat ze daar morgen wat op in kunnen spelen.Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 08:07:
De i5 32+64 waren gister in emmeloord binnen 10 minuten weg, de 16gig is denk ik de gehele dag verkocht als ik het goed lees.
kan iemand mij vertellen:
- wat de voorraad zal zijn voor iphone 5 voor vrijdag in Kampen
- hoeveel je moet bijbetalen voor een 32 GB variant
Ik wil morgen naar Kampen (wish me luck)
Ik wil morgen naar Kampen (wish me luck)
- voorraad onbekend? misschien even op het vodafone forum kijken.
- 100 euro. Kun je nakijken op de vodafone website.
- 100 euro. Kun je nakijken op de vodafone website.
Verwijderd
Bijbetalen voor 32gig is volgens mij een kleine 100 euro, zou de wekker maar heel vroeg zetten. In Emmeloord gister was deze in 10 min. uitverkocht en de eerste zat er om 02:00 dus succes, ik had ook een 32gig willen hebben en stond 27e in de rij maar ik kwam er niet aan toe.
voorraad iphone 5 16GB is zeer goed te noemen! ik was nummer 219, (niet dat iedereen een iphone neemt) maar het was nog op voorraad. ik heb ook bij andere filialen niet gelezen dat de iphone 5 16gb uitverkocht is geweestJojootje schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:19:
kan iemand mij vertellen:
Ik wil morgen naar Kampen (wish me luck)![]()
wanneer je hem gesealed hebt, kan je hem dan niet ruilen bij de apple store met bijbetaling voor 32? zou geniaal zijn
[ Voor 10% gewijzigd door gekke-gerrit op 09-05-2013 11:30 ]
Verwijderd
Dacht gehoord te hebben dat ze 750 stuks i5 in voorraad hadden voor 3 dagen in Emmeloord.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 11:30 ]
ik hoorde 250,- op die dag! doe dat x3 = 750Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:30:
Dacht gehoord te hebben dat ze 750 stuks i5 in voorraad hadden voor 3 dagen.
maar betekent dit dan dat de 32 gig-versies de eerste dag al verkocht zijn? en de rest alleen 16 gigs zijn?gekke-gerrit schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:31:
[...]
ik hoorde 250,- op die dag! doe dat x3 = 750zou goed kunnen!
16 gig is trouwens ook super.
ja prima, maar wanneer ze nou de eerste 2 dagen uitverkocht zijn?Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:30:
Dacht gehoord te hebben dat ze 750 stuks i5 in voorraad hadden voor 3 dagen in Emmeloord.
... het zou fijn zijn om die informatie ergens te kunnen vinden.

@Jojootje: zoals al in het roze stuk tekst staat is dit geen helpdesktopic. Stop dus nu met deze helpdeskvraagjes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
*knip*, dit mag via een DM naar de betreffende mod
[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 09-05-2013 15:26 ]
Wat dacht je van zelf even zoeken in dit topic, alle info die bekend is staat hier gewoon, de rest kun je over speculeren, maar niemand zal daar het juiste antwoord op weten. En verder wordt je op de hoogte gehouden van de voorraad op het vodafone forum.Jojootje schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:28:
[...]
Wil ik best doen, maar ...
volgens mij is een helpdesk voor problemen.
... ik heb geen problemen, ik wil alleen info voor wanneer ik morgen in Kampen ben (goed geinformeerd is het halve werk), dat is toch wat iedereen hier wil: info over de aanbiedingen? Zo niet, waar is dit forum dan wel voor? En, hoe vind ik dan wel die info?
[ Voor 10% gewijzigd door bvbal79 op 09-05-2013 12:33 ]
Weet iemand het volgende?
Mag je (met deze actie in 't hoofd) ook 5 maanden vantevoren je abbo verlengen? (Ipv 4 maanden) Zullen ze daar moeilijk over doen? (Je blijft uiteindelijk toch weer 2 jaar langer bij Vodafone).
Thanks!
Mag je (met deze actie in 't hoofd) ook 5 maanden vantevoren je abbo verlengen? (Ipv 4 maanden) Zullen ze daar moeilijk over doen? (Je blijft uiteindelijk toch weer 2 jaar langer bij Vodafone).
Thanks!
Ja, doen ze moeilijk over. Lees even terug en je ziet dat het abo gelijk ingaat. Dan betaal je alsnog de laatste 4 maanden de volle mep.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/ is gratisStofbal schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:14:
Weet iemand het volgende?
Thanks!
Gaan er hier nog mensen naar Emmeloord morgenochtend?
Ik ben van plan om er redelijk vroeg te zijn in ieder geval.
Hopelijk is/komt Leroy er ook weer!
Ik ben van plan om er redelijk vroeg te zijn in ieder geval.
Hopelijk is/komt Leroy er ook weer!
Verwijderd
Denk niet dat die er ook weer is, die heeft zijn nieuwe abbo. gister ook afgesloten.
Zorgen dat je er vroeg bij bent en een dikke stift mee
Zorgen dat je er vroeg bij bent en een dikke stift mee
Verwijderd
*knip* zie topic waarschuwing het is hier geen helpdesk.
[ Voor 155% gewijzigd door Perkouw op 09-05-2013 17:14 ]
Wie neemt er morgen een stift mee naar emmeloord?
Ik ga proberen om om een uur of 5 te vertrekken, dan ben ik er voor 7 uur. Ik parkeer gewoon in de garage "De Deel" heet dat geloof ik. Is twee minuten lopen, zit aan de kant waar ook de winkel zit van de Lange Nering.Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:00:
[...]
Hoe laat is vroeg dan? want wil namelijk ook morgen lekker vroeg gaan
Maar weet niet wat een mooie tijd is ?
En kan je daar ook ergens je auto gratis parkeren ?
Ik niet in ieder geval. Ik neem wel wat drinken, een lunchpakketje en een regenjas mee en mischien nog wel een campingstoeltje.Labbers schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:05:
Wie neemt er morgen een stift mee naar emmeloord?
Klopt het trouwens dat de toestellen simlock vrij zijn? meen deze vraag ook in het begin van dit forum gezien te hebben, maar ik ben toch even benieuwd naar ervaringen.. Ik hoop een iphone 32gb (en anders 16gb) te pakken te krijgen komende tijd.
En is het officieel mogelijk om bijv. een iphone 16gb later te wisselen voor een met meer geheugen, met bijbetaling natuurlijk?
En is het officieel mogelijk om bijv. een iphone 16gb later te wisselen voor een met meer geheugen, met bijbetaling natuurlijk?
Verwijderd
Op de contracten staat dat ze gelockt zijn. Kan het niet testen voor je, heb geen ander simkaartje.
Zijn er nog Tweakers die morgen ochtend, voor de eerste treinen, vertrekken vanuit Zwolle met de auto gaan? Naar Kampen of Emmeloord en mij misschien een lift willen geven? DM me aub!
Geregeld!
Geregeld!
[ Voor 8% gewijzigd door Stolpert op 09-05-2013 19:53 ]
Verwijderd
Ik ben morgenochtend ook in Emmeloord! lekker een stoeltje mee en wat te kauwen! Hopen op een gezellige morgen!
Neem overigens geen stift mee!
@Stolpert: vanaf Zwolle station heb je een goede treinverbinding naar Kampen, in 10-15 minuten ben je er! Weet alleen niet hoelaat ze rijden.
Neem overigens geen stift mee!
@Stolpert: vanaf Zwolle station heb je een goede treinverbinding naar Kampen, in 10-15 minuten ben je er! Weet alleen niet hoelaat ze rijden.
Verwijderd
Van het Vodafone forum:
Even een korte update m.b.t. de voorraad in de VFW in Kampen en Emmeloord:
In beide winkels zijn de volgende toestellen nog voldoende op voorraad:
- iPhone 5 16 GB
- iPhone 4 8 GB
- Samsung Galaxy S3 & S3 mini
Er is nog een kleine voorraad HTC One en Samsung Galaxy S4 is op dit moment uitverkocht.
Zodra we meer informatie hebben horen jullie van ons!
Nou, dat is niet echt de moeite meer dus tenzij je de iPhone 5 16GB wilt
Binnen 7 dagenVerwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:18:
Wat zijn de eisen om het toestel te kunnen ruilen eiig?
Ik had de i5 in verpakking gelaten, zodat ze niet konden zeuren over miniscule krasjes oid
Ze doen wel een beetje moeilijk en willen het alleen tegen hetzelfde model ruilen.. maar ff doorzoeken naar de juiste filiaal/medewerker.. helpt wel
Ik ben er morgen ook bij in Emmeloord. Heb helaas nergens een stift in huis 
Zat te denken dan maar plakkers en een pen mee te nemen, maar ook plakkers heb ik niet meer in huis! Zou toch niet slecht zijn als het weer zo goed geregeld zou kunnen zijn als dat het woensdag blijkbaar was.
Als iemand dus tóch een stift heeft, meenemen!
Vanaf De Deel is het idd een kleine minuut of twee lopen, maar vanaf het begin van De Lange Nering (de winkelstraat) zul je de groep al wel zien staan denk ik.

Zat te denken dan maar plakkers en een pen mee te nemen, maar ook plakkers heb ik niet meer in huis! Zou toch niet slecht zijn als het weer zo goed geregeld zou kunnen zijn als dat het woensdag blijkbaar was.
Als iemand dus tóch een stift heeft, meenemen!
De Deel is gewoon een parkeerterrein aan het begin van de winkelstraat, dus ga alsjeblieft niet op zoek naar een garageInflatableMouse schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 17:11:
[...]
Ik ga proberen om om een uur of 5 te vertrekken, dan ben ik er voor 7 uur. Ik parkeer gewoon in de garage "De Deel" heet dat geloof ik. Is twee minuten lopen, zit aan de kant waar ook de winkel zit van de Lange Nering.
[...]
En... staat er al iemand in de rij?
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Het zou me niets verbazen. Afgelopen woensdag was rond 2:00-3:00 uur de eerste in Kampen.
Het feit dat het toen al een chaos werd en vandaag half Nederland vrij is...wordt "leuk" morgen.
Bovendien is de voorraad minder dan woensdag.
Ik wens mensen die heen gaan succes in ieder geval, maar ben ik even blij dat ik hier vanaf ben.
ik ben zojuist aangekomen 0408. nummer 63
Weet niet welk nummer kampen nu is, maar kampen lijkt drukker. Misschien wel verstandiger om door te gaan naar Emmeloord
06.30 in Emmeloord, nummer 201... Weer goed geregeld, zowel nummer op de hand als een geprint kaartje met je nummer.
Hoop wel dat het droog blijft anders kan dit voor veel mensen nog wel eens een laaaange dag worden. 90% van de rij is niet onder de luifel.
Hoop wel dat het droog blijft anders kan dit voor veel mensen nog wel eens een laaaange dag worden. 90% van de rij is niet onder de luifel.
Verwijderd
Stond om 06.45 in Kampen. Nummertje 223 gekregen. Ook hier zetten ze het op je hand en krijg je het nummertje geprint op papier mee.
Ben vanmiddag tussen 15.00-18.00 uur aan de buurt.
Ik weet trouwens niet hoe het in Emmeloord zit, maar hier stond eigenlijk niemand meer in de rij. Iedereen gaat gewoon weer weg als hij/zij het nummertje heeft en komt weer terug op het genoemde tijdstip.
Mocht je te laat terug zijn, dan kun je dat gewoon melden bij de beveiliger en wordt je tussendoor geholpen.
Hier stonden 2 medewerkers je op te wachten, waren de dranghekken al geplaatst en stond er een brede beveiliger voor de deur.
Goed geregeld!
Ps. Hoorde zeggen door een medewerker dat er in ieder geval 300 Iphones5 voor vandaag beschikbaar zijn. Andere aantallen heb ik niet gehoord.
Ben vanmiddag tussen 15.00-18.00 uur aan de buurt.
Ik weet trouwens niet hoe het in Emmeloord zit, maar hier stond eigenlijk niemand meer in de rij. Iedereen gaat gewoon weer weg als hij/zij het nummertje heeft en komt weer terug op het genoemde tijdstip.
Mocht je te laat terug zijn, dan kun je dat gewoon melden bij de beveiliger en wordt je tussendoor geholpen.
Hier stonden 2 medewerkers je op te wachten, waren de dranghekken al geplaatst en stond er een brede beveiliger voor de deur.
Goed geregeld!
Ps. Hoorde zeggen door een medewerker dat er in ieder geval 300 Iphones5 voor vandaag beschikbaar zijn. Andere aantallen heb ik niet gehoord.
nr 236 in Emmeloord nu, vriendin nr 218 half uur geleden in kampen ;p, heb hier nog geen toestel kunnen reserveren, zij wel in kampen. Emmeloord is nog wel een aardige rij.
Moest trouwens wel even zoeken waar ik nr kon krijgen, na paar min voor niks in de rij te hebben gestaan -.-
Moest trouwens wel even zoeken waar ik nr kon krijgen, na paar min voor niks in de rij te hebben gestaan -.-
[ Voor 24% gewijzigd door xileS op 10-05-2013 07:22 ]
Ik woon 15 min vanaf Kampen (in Dronten) en denk er over na om straks nog voor mijn vrouw langs kampen te rijden voor een nummer om daarna weer even naar huis te gaan. Weet iemand hoe druk het in kampen is en of je dan nog wel vandaag geholpen wordt ?
In Emmeloord is net 263 uitgedeeld. En het regent...
Verwijderd
Hoe zit dat dan in Emmeloord? In Kampen gaan ze blijkbaar niet in de rij staan als ze een nummer hebben. In Emmeloord moet je wel verplicht in de rij blijven staan?Neejoh schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 06:36:
06.30 in Emmeloord, nummer 201... Weer goed geregeld, zowel nummer op de hand als een geprint kaartje met je nummer.
Hoeft inderdaad niet perse in de rij te blijven staan. Met de inventarisatie zijn ze nu bij nummer 100 ongeveer.
Ze denken 30 per uur te kunnen helpen in de winkel.
Ze denken 30 per uur te kunnen helpen in de winkel.
Ik was rond 8:00 in Kampen, ze vertelde dat ze vandaag tot nummer 350 uitdelen. Ze waren om 8:20 bij nummer 307. Ik mag tussen 6 en 7 terugkomen. Er stond een kleine rij in Kampen van ongeveer 15 mensen. Iedereen gaat wat anders doen dan daar rondhangen en komen terug op hun tijdstip.
Ik zit lekker thuis een filmpje te kijken
Ik zit lekker thuis een filmpje te kijken
Zijn ze in Emmeloord nog maar net voorbij nr 100 voor inventarisatie? Ben al even weg gegaan, toen ging regenen. In kampen kon dat wel al gelijk, gaat stuk sneller daar vandaag.
Sta je om 4u in de rij, zitten ze al bijna bij nummertje 100... :,) wat bezielt mensen? Heb het al eerder gezegd masr het lijkt wel alsof ze gratis telefoons weggeven terwijl deze "aanbiedingen" twee jaar geleden nog de normaalste zaak van de wereld waren.
Wat denken jullie komt de drukte nu ook mede doordat er veel mensen vrij zijn deze week of is het gewoon druk?
Ik hoop zelf dat het vanwege vakantie gewoon extra druk is zodat ik in Amsterdam niet om 02:00 al moest staan om een laag nummertje en HTC One te kunnen bemachtigen.
Nu vind ik het niet erg om er vroeg uit te moeten, maar het moet niet volslagen idioot worden, zeker in Amsterdam kan het volgens mij nog wel eens behoorlijk uit de hand gaan lopen gezien het slag mensen wat daar komt en de meeste Amsterdammers niet op hun mond zijn gevallen ik inclusief.
Ik hoop zelf dat het vanwege vakantie gewoon extra druk is zodat ik in Amsterdam niet om 02:00 al moest staan om een laag nummertje en HTC One te kunnen bemachtigen.
Nu vind ik het niet erg om er vroeg uit te moeten, maar het moet niet volslagen idioot worden, zeker in Amsterdam kan het volgens mij nog wel eens behoorlijk uit de hand gaan lopen gezien het slag mensen wat daar komt en de meeste Amsterdammers niet op hun mond zijn gevallen ik inclusief.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Nummertje 280 in Kampen, ben nu weer thuis, ben tussen 16 en 19 uur aan de beurt als het goed is. Dus ze hebben van eergisteren geleerd.
Verwijderd
De meest fanatieke mensen profiteren van de actie zodra deze begint. Als je over 2 weken nog aan deze actie wil deelnemen denk ik dat de drukte al wat is afgenomen.
Of heb ik dit fout?
Of heb ik dit fout?
dat hangt van de locatie af. Half juni is Valkenswaard het eerste zuidelijke filiaal. Dat wordt echt vreselijk drukVerwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:36:
De meest fanatieke mensen profiteren van de actie zodra deze begint. Als je over 2 weken nog aan deze actie wil deelnemen denk ik dat de drukte al wat is afgenomen.
Of heb ik dit fout?
Het is even vroeg je bed uit, maar zodra je nummer hebt zit je al goed denk ik. Ik ga gewoon van mijn dag genieten nu.
Verwijderd
Emmeloord; zojuist nummer 339 afgegeven, bij 350 sluit hij. Nummer 48 is nu in de winkel!
Is er al iemand die zijn toestel na nummerbehoud heeft opgehaald? Helpen ze je tussendoor ook al heb je geen nummertje?
Ik kreeg gister de goedkeuring voor nummerbehoud vanaf t-mobile en wil misschien zaterdag langs Kampen rijden, maar wil wel zeker weten dat je geholpen wordt zonder nummer. Anders wacht ik wel tot volgende week.
Ik kreeg gister de goedkeuring voor nummerbehoud vanaf t-mobile en wil misschien zaterdag langs Kampen rijden, maar wil wel zeker weten dat je geholpen wordt zonder nummer. Anders wacht ik wel tot volgende week.
Denk dat het lastig is om zonder nummer goed de winkel in te komen, zeker gezien ze het nu redelijk op orde hebben met de nummers en het helpen van de mensen op volgorde van de nummers.JoKing schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:26:
Is er al iemand die zijn toestel na nummerbehoud heeft opgehaald? Helpen ze je tussendoor ook al heb je geen nummertje?
Daarnaast hebben de medewerkers het natuurlijk razend druk met alle aansluitingen en als er dan mensen tussendoor komen om even een telefoon op te halen, wat altijd weer zoekwerk is in zowel het systeem als magazijn zal niet handig zijn.
Mijn advies (hoe lastig het kan zijn) wacht tot volgende week wanneer de actie is afgelopen en de winkel weer rustig zal zijn.
Was even in Kampen afgelopen woensdag, moest even wat regelen. Wat een zooitje zeg, de mensen kwamen overal vandaan, behalve uit Kampen en de omliggende dorpen. *knip*. Ook met een
zijn dergelijke opmerkingen ongewenst.
Een bekende die er ook stond wist te melden dat er nummers afgegeven waren en dat hij bijna aan de beurt was. Hij had al vanaf 7u 's ochtends zitten wachten en was uiteindelijk om 2u 's middags aan de beurt. Er werd met een megafoon omgeroepen welk nummer er aan de beurt was. Politie en beveiliging aanwezig om de toegestroomde menigte in bedwang te houden.
Al met al jammer zo'n actie. De gelukszoekers moeten er best wel wat voor doen en dat is ook wat waard, maar liever had ik gezien dat Vodafone haar trouwe klanten zou matsen.
http://www.destentor.nl/r...vodafone-kampen-1.3808343
Een bekende die er ook stond wist te melden dat er nummers afgegeven waren en dat hij bijna aan de beurt was. Hij had al vanaf 7u 's ochtends zitten wachten en was uiteindelijk om 2u 's middags aan de beurt. Er werd met een megafoon omgeroepen welk nummer er aan de beurt was. Politie en beveiliging aanwezig om de toegestroomde menigte in bedwang te houden.
Al met al jammer zo'n actie. De gelukszoekers moeten er best wel wat voor doen en dat is ook wat waard, maar liever had ik gezien dat Vodafone haar trouwe klanten zou matsen.
http://www.destentor.nl/r...vodafone-kampen-1.3808343
[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 12:10 ]
wie wil er nou niet gematst worden?maar liever had ik gezien dat Vodafone haar trouwe klanten zou matsen.
Heeft er iemand een update ? Bij welk nummer ze zijn ?
Kampen heeft geen nut meer iig. Rij is al gesloten lees ik op het vodafone forum.denver schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:51:
Heeft er iemand een update ? Bij welk nummer ze zijn ?
Ook al zijn de rijen nu gesloten, met een beetje mazzel kan je in de middag alsnog weer aansluiten. Dat lukte vorige week in Capelle ook. Blijkbaar kan je weer aansluiten als ze de eerste hoos hebben verwerkt en men nog niet tegen sluitingstijd aan zit.
Zo heb ik vorige week zaterdag 2 One's gescoord om 16:45 uur in Capelle.
Zo heb ik vorige week zaterdag 2 One's gescoord om 16:45 uur in Capelle.
met wat voor telefoon? en hoe laat was je er aanwezig om een nummertje te bemachtigen.Neejoh schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:48:
79 komt net de winkel uit in Emmeloord...
Weet iemand welk nummertje nu in Kampen in de winkel/bijna aan beurt is?
Verwijderd
*knip*. Wil je de volgende keer een TR plaatsen?
[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 10-05-2013 12:11 ]
Verwijderd
Stond zelf vorige week vrijdag iets na 7.00 in Den Haag. Had nummer 47 toen... de drukte nu in Kampen en Emmeloord zal vast ook wel met de vakantie te maken hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:36:
Of heb ik dit fout?
Dit topic is gesloten.