Klopt freakster, dat is dus iets waar vrijwel iedereen overheen kijkt, het is dat ik voor mijn zusje toch al 34,
50 de maand neertelde met een contract dat nog exact 3 maanden geldig is dat ik de hare heb verlengd met een
59,- pm abbo, dat kost me die laatste 3 maanden dus
59-34,
5 extra dat komt neer op 73,
50 TOTAAL aan extra kosten doordat het een verlenging is, daar komt tegenover dat er geen aansluitkosten zijn van 30 euro en ze nu al kan genieten van onbeperkt bellen in plaats van over 3 maanden pas. Ook kan ik over 23 maanden alvast verlengen met een simonly voor 1 jaar bijvoorbeeld tegen die tijd, van bijvoorbeeld 1
5 per maand en dan wel eentje die ook na de 12 maanden de zelfde prijs blijft haha gezien die dan ook weer 16 maanden doorloopt, dan win ik weer die laatste 3 maande a
59 en zelfs nog die 4e maand a 29,
50 terug. We zullen het wel zien ;-)
Telecombedrijven kennen echt geen liefdadigheid of coulance, ik kwam niet bij van het lachen toen ze mijn neef 'uit coulance' aanboden om 12 maanden voor einde contract zijn contract al te verlengen.. vanwege gestolen toestel, zodat zijn huidige 12 maanden korting kwamen te vervallen en daarvoor 24 maanden korting in de plaats kwamen.. en daarna 12 maanden volle pond, totaal 3 jaar vast. Ja, dat noemen ze dan coulance.
[
Voor 19% gewijzigd door
TWeaKLeGeND op 06-05-2013 13:56
]