"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
IK heb al mijn CC gegevens ingevoerd en op confirm buy gedrukt maar niks gebeurt.
Ik ben een beetje bang dat als ik het nog een keer probeer dat ik het spel dan 2 keer koop...

Verwijderd
Mijn credit is net nieuw dus mss is dat het probleem.
check je spambox, anders log even in op je NC account dat staat de serial 'klaar' om toe te voeren aan je account.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:43:
alleen nu sturen ze nog geen serial code op...zucht pre launch stress
EDIT: mensen die de launcher zoeken: http://wildstar.patcher.ncsoft.com/Wildstar.exe
[ Voor 13% gewijzigd door Dawn op 29-05-2014 12:48 ]
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
enige wat ik zie zijn de laatste 3 cijfers van de code. De rest is allemaal ********* zo geschreven als ik hem selecteer wat wel kan en dan op activate klik krijg ik een error.
Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km
Verwijderd
Ze vroegen wel gelijk een maand vooruit te betalen, dat heb ik niet gedaan want ik ga er van uit dat er bij de deluxe editie wel een maand gratis speeltijd bij zit.
Hopelijk kan ik dus wel spelen zaterdag.
het is meer een set-up van, dan een daadwerkelijke betaling
de realms zijn down, niemand kan inloggen atm.
Ik heb de game verwijdert en nu ben het nu opnieuw aan het instaleren.
Ik heb nu ook een ticket aangemaakt bij wildstar support.
[ Voor 26% gewijzigd door DeeSung op 29-05-2014 13:54 ]
Verwijderd
Nee die fout melding kreeg ik niet, ik denk dat het bij mij gewoon lag was.DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:50:
Ja maar met de error code invalid game account. Krijgen jullie dat ook? Want dan weet ik iig dat ik de 31 ste ook kan inloggen. Als jullie dat niet hebben heb ik dus nogsteeds een probleem
Verwijderd
als je op een pvp server wil spelen kan je je aanmelden bij http://aeon-knights.com/
Hier zitten nog een aantal mede tweakers bij. Exile guild
[ Voor 48% gewijzigd door HStyles op 29-05-2014 16:10 ]
Verwijderd
Ok cool thanks een rad Granok warrior wilde ik toch gaan aanmaken , maar ook een Draken is erg tof en wil ik ook graag spelen.Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:43:
[...]
als je op een pvp server wil spelen kan je je aanmelden bij http://aeon-knights.com/
Hier zitten nog een aantal mede tweakers bij. Exile guild
Je kan zeker niet in beide fracties chars aanmaken op een pvp server?
Zo'n PvP server lijkt me echt te gek.
Ik kan me nog van Aion herinneren dat je tijdens het questen ineens een groep van de tegenstanders tegen kon komen. Dat maakte de game toch een stuk spannender en interessanter.
Wat is eigenlijk de link tussen de Aeon Knights en Tweakers? De guildleader is een Engelsman zag ik.
Is AK een beetje de standaard Tweakers guild voor games waar alle tweakers verzamelen?
Op Kinguin.net vind je de Deluxe editie voor +- € 50
http://www.kinguin.net/ca...and-headstart-ncsoft-key/
Werkt perfect!
Je kan er trouwens ook timecards kopen
Flin @WildStar - EKO
Nee eigenlijk bij toeval, ik zocht een guild die relaxed wou gaan raiden en niet meer van dat hardcore gebeuren en wou exile spelen. Dus viel me oog op AK en toevallig zat er daar al een tweaker en dan met mond op mond kwamen er meerdere bij.Lowizi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:34:
Heb me net ook aangemeld bij de Aeon Knights![]()
Zo'n PvP server lijkt me echt te gek.
Ik kan me nog van Aion herinneren dat je tijdens het questen ineens een groep van de tegenstanders tegen kon komen. Dat maakte de game toch een stuk spannender en interessanter.
Wat is eigenlijk de link tussen de Aeon Knights en Tweakers? De guildleader is een Engelsman zag ik.
Is AK een beetje de standaard Tweakers guild voor games waar alle tweakers verzamelen?
lijkt te kloppen.HStyles schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:00:
Denk dat Hazak de drukste europe realm gaat worden. het is de enige en pvp (non rp) server
momenteel staan er 84 (give or take) guilds op de rol die naar de server gaan.
het is maar afwachten of er queues komen en hoe de ratio E<>D is
--
Voor die die Dominion op Hazak willen gaan spelen;
http://www.konvictgaming.com/content.php
note: International
multi-game community =)
//shameless promotion
0900 for CETVerwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:57:
hoe laat gaat die toko open?
0800 for UK
Zaterdag wel te verstaan
Heb er nu al zin in
Ga een Cassian Engineer Scientist spelen op Ascendancy of heel misschien Hazak.
Probleem met Hazak denk ik dat ze wel eens poef zou kunnen zeggen. Of heel veel laggz etc.
Op Hazal wel veel Dominion.
http://wildstar.guildex.o...eu?sort=guilds&order=desc
[ Voor 54% gewijzigd door Azerox op 29-05-2014 20:00 ]
Verwijderd
Hm weinig nederlandse guilds eigenlijk, heb er maar eentje kunnen vinden.Azerox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:49:
Even de authenticator toegevoegd vanmorgen.
Heb er nu al zin in
Ga een Cassian Engineer Scientist spelen op Ascendancy of heel misschien Hazak.
Probleem met Hazak denk ik dat ze wel eens poef zou kunnen zeggen. Of heel veel laggz etc.
Op Hazal wel veel Dominion.
http://wildstar.guildex.o...eu?sort=guilds&order=desc
Yup, momenteel geen realms meer online.DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:25:
Ff een update. Ik heb mijn firewall voor wildstars uitgeschakeld. Nu kom ik verder ! Alleen zegtie nu dat er geen realms beschikbaar zijn. Klopt dit?
gedurende vancht misschien nog even en héél misschien morgen. al verwacht ik morgen alleen een login stress waar de server constant uit en aan gaan.
Aah thanks. Nou dan zal ik zaterdag na mijn werk maar officieel beginnenDawn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:52:
[...]
Yup, momenteel geen realms meer online.
gedurende vancht misschien nog even en héél misschien morgen. al verwacht ik morgen alleen een login stress waar de server constant uit en aan gaan.
SparksNL schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:51:
Is Wildstar nu al playable (early access)?
Dawn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:06:
[...]
0900 for CET
0800 for UK
Zaterdag wel te verstaan
PSN: Brwmaster
Damn ik ben nog volop bezig met Watch Dogs op de PS4... Ach ja, dan maar over 2 weken starten.
Verwijderd
ik hoop ook dat de verdeling inderdaad redelijk 50/50 zal zijn.Br3wmaster schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:07:
Hoop dat het wel ongeveer 50/50 zal zijn op Hazak kwa Exile en DominionAnyway kan zondag pas spelen maar ben er helemaal klaar voor. Helaas brak mijn Headset na 7 jaar trouwe dienst dus nog even snel een nieuwe besteld vandaag
Ben helemaal klaar voor zaterdag! zondag kan ik helaas niet
http://www.wildstarforums...ps-week-now-over-wildstar
Er komen geen servers meer up tot morgen ochtend 0900.
Heb de game ge pre-ordered maar als ik inlog bij mijn account staat er niks van een active subscription zoals andere wel hebben.
Nu krijg ik schijnbaar op de dag van de headstart nog een code in de mail van de site waar ik hem gekocht hebt, maar of goed zal gaan....
als je een boxed versie koopt krijg je 2 serials (1 headstart & 1 game).
krijg je alleen de cd-key toegezonden ook dan kan je 2 codes ontvangen.
Note!: met de headstart code kan je spelen tot de 5e van juni waarna de code komt te vervallen en je account froen is tot je een gamekey opvoert.
Dus deze geeft dan ook toegang tot headstart begrijp ik hier uit?
Op mijn transaction history pagina staat als code:
WS-EU: Preorder [BOX: United Kingdom]
Ik kan niet eens een subscription nemen al wil ik graag (want dan moet ik de game blijkbaar opnieuw kopen).
Ik ben ondertussen nog effe aan het zoeken of het ergens officieel bevestigd is.
Mijn i7 920 is wel heel oud natuurlijk (2008) maar zelfs een game als ARMA III kan ik nog redelijk spelen en die is ook heel erg CPU bound. Dat zit me een beetje tegen, want de FPS springt omhoog en zakt omlaag en dat is retenirritant. Misschien dat ze nog één grote patch gaan toevoegen aan de game voor de launch en dat het daarna een heel stuk beter draait maar ik zie het somber in.
Waarschijnlijk moet ik mijn CPU maar eens gaan upgraden, maar om dat nu voor maar één spel te gaan doen zit me tegen, alle andere spellen draaien allemaal perfect.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik weet niet hoe lang je al in de beta zit, maar je appdata folder verwijderen leverde bij sommige een boost van 20 fps. Ik begon de beta destijds rond de 23 fps in Algoroc. Nu een half jaar later op dat zelfde stuk schommel ik tussen de 40 - 60 fps . Maar ik merk wel dat sommige delen echt ruk zijn, wat je goed kunt zien bij PvP. Op Walatiki temple battleground haal ik een stabiele 60 fps. Speel ik de andere bg (Halls of the bloodsworn?) dan begin ik gelijk op 30 fpsSacreBleu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:08:
Ik heb gisteren nog heel even gespeeld. En helaas, mijn performance is niet veel beter geworden. In sommige gebieden nog steeds 30fps en in grote steden zakt het naar 25 - 20.
Mijn i7 920 is wel heel oud natuurlijk (2008) maar zelfs een game als ARMA III kan ik nog redelijk spelen en die is ook heel erg CPU bound. Dat zit me een beetje tegen, want de FPS springt omhoog en zakt omlaag en dat is retenirritant. Misschien dat ze nog één grote patch gaan toevoegen aan de game voor de launch en dat het daarna een heel stuk beter draait maar ik zie het somber in.
Waarschijnlijk moet ik mijn CPU maar eens gaan upgraden, maar om dat nu voor maar één spel te gaan doen zit me tegen, alle andere spellen draaien allemaal perfect.
Nu alleen nog een nederlandstalige guild vinden, tenzij tweakers een PVE guild gaat stichten ?
Maar inderdaad, 1 EN PVP is best weinig ...
Flin @WildStar - EKO
Ze kunnen vrij snel uitbreiden mocht dat nodig zijn. Servers migreren en verwijderen is een stuk complexer.
ze kunnen het beter voor zijn en er 1 extra pvp server bijgooien. de enige manier hoe je van Kazak weer een normale server maakt is als je Guild stransfers aanbied voor nop. niemand gaat vrijwillig opnieuw starten vanwege een overvolle server en al helemaal niet als je guild daar zit.xeple schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:53:
[...]
Ze kunnen vrij snel uitbreiden mocht dat nodig zijn. Servers migreren en verwijderen is een stuk complexer.
ik zit b.v. op kazak met een guild over 200 leden al op headstart. en dat is 1 van de vele guilds die daar gaat spelen.
Tot nu toe lijkt het erop dat er op Ascendancy een flink aantal russische guilds komen en op Eko tot dusver nog geen, voor mij wordt het dus EkoCruz3r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:41:
Zolang dat bij de PVE server niet het geval is, zal ik al blij zijn
Nu alleen nog een nederlandstalige guild vinden, tenzij tweakers een PVE guild gaat stichten ?
Maar inderdaad, 1 EN PVP is best weinig ...
Heb in EQ, EQ2, Wow en rift op een server gespeeld waar russen na verloop van tijd de chat overnamen en daar wordt je niet blij van.
Jep, onze guild komt ook op Eko terecht. Het lijkt de place 2 be voor de UK/BE/NL PVE guilds.Krukar schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:05:
[...]
Tot nu toe lijkt het erop dat er op Ascendancy een flink aantal russische guilds komen en op Eko tot dusver nog geen, voor mij wordt het dus Eko
Heb in EQ, EQ2, Wow en rift op een server gespeeld waar russen na verloop van tijd de chat overnamen en daar wordt je niet blij van.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Aha! Da's goed om weten, dan zal het voor mij ook Eko worden aan de Exile kantboe2 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Jep, onze guild komt ook op Eko terecht. Het lijkt de place 2 be voor de UK/BE/NL PVE guilds.
Flin @WildStar - EKO
Iemand anders ook dit probleem ?
FUMES et CARNES
inoggen op je account (wildstar site) en de key koppelen. hij staat daar klaar voor jeIusedto schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:00:
Gisteren de digital deluxe edition gekocht via NCsoft maar tot op heden geen enkele key mogen ontvangen.
Iemand anders ook dit probleem ?
de orderbevestiging komt later
Zeker erg druk of zo
FUMES et CARNES
Of wordt het nu echt wachten tot morgenvroeg?
Verwijderd
mss kun je om 8.30 al spelen maar ik denk niet veel vroeger.Lowizi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:20:
Denken jullie dat de servers vandaag nog even gaan draaien?![]()
Gewoon heel vroeg gaan slapen en als je wakker word mag je spelen
Nope, OPS week is voorbij. Alle beta characters zullen nu wel gedelete zijn. Morgen om 9 uur mag je weer.Lowizi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:20:
Denken jullie dat de servers vandaag nog even gaan draaien?![]()
Ik ben dit weekend weg, dus ik mis zowat de hele headstart
Eigenlijk voor niets de game gepre-ordered.
Verwijderd
Zijn er nog meer hier die daar zitten?
Wel jammer dat Eko een PvE server is.
Verwijderd
Ik ga denk ook wel een char aanmaken op Hazak mss wel mijn dominion chars
Serial code geactiveerd op de site, echter geeft hij bij het aanmelden binnen de game dat er geen geldige EU of US account gevonden kan worden. Ervaren meerdere mensen dit? Wellicht omdat morgenochtend de game pas live gaat?
[ Voor 34% gewijzigd door SparksNL op 31-05-2014 00:44 ]
Verwijderd
https://forums.wildstar-o...l-deluxeadd-subscription/
Ik had dit. Mijn firewall stond aan.SparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:36:
Ondanks dat ik me nog steeds vermaak met Watch Dogs op de PS4 kon ik de verleiding van Wildstar helaas niet weerstaanZojuist gekocht @ g2play.net voor 32 euro.
Serial code geactiveerd op de site, echter geeft hij bij het aanmelden binnen de game dat er geen geldige EU of US account gevonden kan worden. Ervaren meerdere mensen dit? Wellicht omdat morgenochtend de game pas live gaat?
Ik heb een schurft aan PVP/dathelegankinggebeuren, maar mijn collega's zullen ongetwijfeld wel op zo een server gaan zitten.
Verwijderd
dat is mogelijk jaMagic666 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 07:52:
Wat ik volgens mij nog niet tegen ben gekomen: kun je meerdere characters hebben op verschillende servers?
Ik heb een schurft aan PVP/dathelegankinggebeuren, maar mijn collega's zullen ongetwijfeld wel op zo een server gaan zitten.
Je kan op elke server karakters aanmaken. Juist op pvp servers can je maar 1 faction doen.
Goed om te weten
Probleem lijkt opgelost te zijn, ook ik krijg de "no realms are available at this time" melding nu. Weet iemand hoe laat we Nederlandse tijd los kunnen?
Verwijderd
om 9u normaal gezienSparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:36:
[...]
Probleem lijkt opgelost te zijn, ook ik krijg de "no realms are available at this time" melding nu. Weet iemand hoe laat we Nederlandse tijd los kunnen?
Client is bezig met downloaden... nu op 74%
[ Voor 50% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 08:39 ]
Verwijderd
Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg
Verwijderd
servers gaan stilaan 1 voor 1 offline.
Straks alles mooi op tijd online? Lets hope so
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 08:52 ]
Client uptodate, check
Koffie, check
Restless legs,check
Koffie, check
Bij mij staan alle services op groen, enkel wat game servers staan op offline (niet allemaal). Helaas kan ik nog niet inloggen in de game zelf. Ik hoop dat we dadelijk allemaal vlekkeloos kunnen spelen, al vrees ik voor het ergsteVerwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:51:
http://wsstatus.com/
servers gaan stilaan 1 voor 1 offline.
Straks alles mooi op tijd online? Lets hope so
Verwijderd
bedoelde ook de gameserversSparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:56:
[...]
Bij mij staan alle services op groen, enkel wat game servers staan op offline (niet allemaal). Helaas kan ik nog niet inloggen in de game zelf. Ik hoop dat we dadelijk allemaal vlekkeloos kunnen spelen, al vrees ik voor het ergste
Hopelijk loopt alles goed!
- Water: Check
- Lunch: Check
- TV aan het spelen voor de kleine: Check
Dit,Azerox schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:03:
Hier werkt het ook niet, time-out.
Ach ja, net zoals elke headstart/release day
als ze de realms binnen 15m beschikbaar hebben doen ze het goed =0
Verwijderd
error 15: unhandled NC Platform xD beste error tot hiertoe? Ik speel dan ook vanop mijn toasterDawn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:04:
[...]
Dit,
als ze de realms binnen 15m beschikbaar hebben doen ze het goed =0
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic
Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios