Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
jlena schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 08:14:
Carbine geeft je de optie om een Google authenticator aan je account te koppelen voor meer info zie de link naar Reddit:

http://www.reddit.com/r/W...on_authenticator_support/
Heb ik gisteren gedaan, werkt prima.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok hebben andere mensen misschien problemen om de digital versie te kopen van Carbine?
IK heb al mijn CC gegevens ingevoerd en op confirm buy gedrukt maar niks gebeurt.
Ik ben een beetje bang dat als ik het nog een keer probeer dat ik het spel dan 2 keer koop... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:17
Toen ik way back het spel gekocht had bij Carbine had ik totaal geen problemen. Alles ging meteen goed. Misschien een idee om je spam folder eens te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm nou ik heb nu met pay pal betaald en dat werkt wel.
Mijn credit is net nieuw dus mss is dat het probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen nu sturen ze nog geen serial code op...zucht pre launch stress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:43:
alleen nu sturen ze nog geen serial code op...zucht pre launch stress :)
check je spambox, anders log even in op je NC account dat staat de serial 'klaar' om toe te voeren aan je account.

EDIT: mensen die de launcher zoeken: http://wildstar.patcher.ncsoft.com/Wildstar.exe

[ Voor 13% gewijzigd door Dawn op 29-05-2014 12:48 ]

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep die serial staat er wel maar ik heb geen idee hoe hem toe te voegen.
enige wat ik zie zijn de laatste 3 cijfers van de code. De rest is allemaal ********* zo geschreven als ik hem selecteer wat wel kan en dan op activate klik krijg ik een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel druk zijn want de site is down op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

de error kan komen omdat de site nogal 'loaded' is, moest 3x proberen voordat ik in m'n account zat voor 2-step-authentication.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep het is nu gelukt :D
Ze vroegen wel gelijk een maand vooruit te betalen, dat heb ik niet gedaan want ik ga er van uit dat er bij de deluxe editie wel een maand gratis speeltijd bij zit.
Hopelijk kan ik dus wel spelen zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

er wordt niet meteen gevraagd om vooruit te betalen, maar om, na de eerste 30 dagen (die je krijgt ongeacht de versie), de subscription te starten. meer als in: zodat je het niet kan vergeten en je onbezorgd door kan spelen.
het is meer een set-up van, dan een daadwerkelijke betaling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok maar toch een beetje slinks imo :)
Bij teso ben ik er ook ingetrapt en dat heb ik niet meer dan een week gespeeld zo saai.
Anyway mijn code is geactiveerd dus dat word feest zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu nog een guild :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Kan jij inloggen op de wildstar server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:12:
[...]

de realms zijn down, niemand kan inloggen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:12:
[...]

Nope gisteravond kon dat nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ja maar met de error code invalid game account :P. Krijgen jullie dat ook? Want dan weet ik iig dat ik de 31 ste ook kan inloggen. Als jullie dat niet hebben heb ik dus nogsteeds een probleem

Ik heb de game verwijdert en nu ben het nu opnieuw aan het instaleren.

Ik heb nu ook een ticket aangemaakt bij wildstar support.

[ Voor 26% gewijzigd door DeeSung op 29-05-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 13:50:
Ja maar met de error code invalid game account :P. Krijgen jullie dat ook? Want dan weet ik iig dat ik de 31 ste ook kan inloggen. Als jullie dat niet hebben heb ik dus nogsteeds een probleem
Nee die fout melding kreeg ik niet, ik denk dat het bij mij gewoon lag was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je op een pvp server wil spelen kan je je aanmelden bij http://aeon-knights.com/
Hier zitten nog een aantal mede tweakers bij. Exile guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Denk dat Hazak de drukste europe realm gaat worden. het is de enige en pvp (non rp) server

[ Voor 48% gewijzigd door HStyles op 29-05-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:43:
[...]

als je op een pvp server wil spelen kan je je aanmelden bij http://aeon-knights.com/
Hier zitten nog een aantal mede tweakers bij. Exile guild :)
Ok cool thanks een rad Granok warrior wilde ik toch gaan aanmaken , maar ook een Draken is erg tof en wil ik ook graag spelen.
Je kan zeker niet in beide fracties chars aanmaken op een pvp server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Heb me net ook aangemeld bij de Aeon Knights :)
Zo'n PvP server lijkt me echt te gek.
Ik kan me nog van Aion herinneren dat je tijdens het questen ineens een groep van de tegenstanders tegen kon komen. Dat maakte de game toch een stuk spannender en interessanter.

Wat is eigenlijk de link tussen de Aeon Knights en Tweakers? De guildleader is een Engelsman zag ik.
Is AK een beetje de standaard Tweakers guild voor games waar alle tweakers verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05-2024
Misschien nog een tip voor zij die het spel nog niet gekocht hebben...
Op Kinguin.net vind je de Deluxe editie voor +- € 50 :)
http://www.kinguin.net/ca...and-headstart-ncsoft-key/
Werkt perfect!
Je kan er trouwens ook timecards kopen ;)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:17
Lowizi schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:34:
Heb me net ook aangemeld bij de Aeon Knights :)
Zo'n PvP server lijkt me echt te gek.
Ik kan me nog van Aion herinneren dat je tijdens het questen ineens een groep van de tegenstanders tegen kon komen. Dat maakte de game toch een stuk spannender en interessanter.

Wat is eigenlijk de link tussen de Aeon Knights en Tweakers? De guildleader is een Engelsman zag ik.
Is AK een beetje de standaard Tweakers guild voor games waar alle tweakers verzamelen?
Nee eigenlijk bij toeval, ik zocht een guild die relaxed wou gaan raiden en niet meer van dat hardcore gebeuren en wou exile spelen. Dus viel me oog op AK en toevallig zat er daar al een tweaker en dan met mond op mond kwamen er meerdere bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

HStyles schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:00:
Denk dat Hazak de drukste europe realm gaat worden. het is de enige en pvp (non rp) server
lijkt te kloppen.
momenteel staan er 84 (give or take) guilds op de rol die naar de server gaan.
het is maar afwachten of er queues komen en hoe de ratio E<>D is

--

Voor die die Dominion op Hazak willen gaan spelen;
http://www.konvictgaming.com/content.php
note: International

multi-game community =)

//shameless promotion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat gaat die toko open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

0900 for CET
0800 for UK

Zaterdag wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:54
Ben wel benieuwd hoe PVP servers gaan uitpakken, aangezien alle zones boven level 20 (ongeveer) gedeeld zijn en de quest hubs niet ver van elkaar liggen (soms zelfs op elkaar). Kan me dus een levendige ganking scene voorstellen, maar of het dan nog tot levelen komt... Denk dat solo-spelers het zwaar zullen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Even de authenticator toegevoegd vanmorgen.

Heb er nu al zin in :D

Ga een Cassian Engineer Scientist spelen op Ascendancy of heel misschien Hazak.

Probleem met Hazak denk ik dat ze wel eens poef zou kunnen zeggen. Of heel veel laggz etc.

Op Hazal wel veel Dominion.

http://wildstar.guildex.o...eu?sort=guilds&order=desc

[ Voor 54% gewijzigd door Azerox op 29-05-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azerox schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 19:49:
Even de authenticator toegevoegd vanmorgen.

Heb er nu al zin in :D

Ga een Cassian Engineer Scientist spelen op Ascendancy of heel misschien Hazak.

Probleem met Hazak denk ik dat ze wel eens poef zou kunnen zeggen. Of heel veel laggz etc.

Op Hazal wel veel Dominion.

http://wildstar.guildex.o...eu?sort=guilds&order=desc
Hm weinig nederlandse guilds eigenlijk, heb er maar eentje kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Cantonium Elites op Eko is een NL guild die ik tegengekomen ben. Dat is misschien wat als je op een PvE server wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Misschien igt het aan mij maar, server status realms down, ik log gewoon in en kon gewoon spelen vanochtend en vanmiddag.. Iemand ook die ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realms zijn online nu zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

servers zijn zojuist offline gegaan... jammer want ik logde juist in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ff een update. Ik heb mijn firewall voor wildstars uitgeschakeld. Nu kom ik verder ! Alleen zegtie nu dat er geen realms beschikbaar zijn. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

DeeSung schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:25:
Ff een update. Ik heb mijn firewall voor wildstars uitgeschakeld. Nu kom ik verder ! Alleen zegtie nu dat er geen realms beschikbaar zijn. Klopt dit?
Yup, momenteel geen realms meer online.
gedurende vancht misschien nog even en héél misschien morgen. al verwacht ik morgen alleen een login stress waar de server constant uit en aan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Dawn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:52:
[...]

Yup, momenteel geen realms meer online.
gedurende vancht misschien nog even en héél misschien morgen. al verwacht ik morgen alleen een login stress waar de server constant uit en aan gaan.
Aah thanks. Nou dan zal ik zaterdag na mijn werk maar officieel beginnen :D. Morgen maar ff researchen welk race en class ik wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 20:33
Is Wildstar nu al playable (early access)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

SparksNL schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 00:51:
Is Wildstar nu al playable (early access)?
Dawn schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 18:06:
[...]

0900 for CET
0800 for UK

Zaterdag wel te verstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:45
Hoop dat het wel ongeveer 50/50 zal zijn op Hazak kwa Exile en Dominion :+ Anyway kan zondag pas spelen maar ben er helemaal klaar voor. Helaas brak mijn Headset na 7 jaar trouwe dienst dus nog even snel een nieuwe besteld vandaag :D

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Damn ik ben nog volop bezig met Watch Dogs op de PS4... Ach ja, dan maar over 2 weken starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br3wmaster schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:07:
Hoop dat het wel ongeveer 50/50 zal zijn op Hazak kwa Exile en Dominion :+ Anyway kan zondag pas spelen maar ben er helemaal klaar voor. Helaas brak mijn Headset na 7 jaar trouwe dienst dus nog even snel een nieuwe besteld vandaag :D
ik hoop ook dat de verdeling inderdaad redelijk 50/50 zal zijn.
Ben helemaal klaar voor zaterdag! zondag kan ik helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
We gaan het mee maken kwa verhouding in population :). Ik kan helaas zaterdag niet :p maar zondag gelukkig wat uurtjes vrij kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
Ik denk dat ik zaterdag stalker ga zijn zeker met pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

OPS week is over!
http://www.wildstarforums...ps-week-now-over-wildstar

Er komen geen servers meer up tot morgen ochtend 0900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Begin me nu wel een beetje zorgen te maken.
Heb de game ge pre-ordered maar als ik inlog bij mijn account staat er niks van een active subscription zoals andere wel hebben.

Nu krijg ik schijnbaar op de dag van de headstart nog een code in de mail van de site waar ik hem gekocht hebt, maar of goed zal gaan.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

heb je je game-code wel an in kunnen laden van je account?
als je een boxed versie koopt krijg je 2 serials (1 headstart & 1 game).

krijg je alleen de cd-key toegezonden ook dan kan je 2 codes ontvangen.

Note!: met de headstart code kan je spelen tot de 5e van juni waarna de code komt te vervallen en je account froen is tot je een gamekey opvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ja ik heb een pre-order code eerder kunnen invoeren die access tot de beta's gaf.
Dus deze geeft dan ook toegang tot headstart begrijp ik hier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ik heb 1 code gekregen. Hiermee kreeg ik toegang tot de beta weekenden en de headstart even als de game zelf. Ik moest wel extra via CC een subscription opzetten. Toen ik dit had gedaan kreeg ik bij het opnieuwe inloggen dat ik een active subscription heb :). MIsschien ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:36
Voor zover ik kan terug vinden moet een preorder key voldoende zijn om mee te doen met de headstart, er zou een "grace-period" moeten zijn van een paar dagen, waarna je de echte box key moet invullen.

Op mijn transaction history pagina staat als code:
WS-EU: Preorder [BOX: United Kingdom]

Ik kan niet eens een subscription nemen al wil ik graag (want dan moet ik de game blijkbaar opnieuw kopen).

Ik ben ondertussen nog effe aan het zoeken of het ergens officieel bevestigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik heb gisteren nog heel even gespeeld. En helaas, mijn performance is niet veel beter geworden. In sommige gebieden nog steeds 30fps en in grote steden zakt het naar 25 - 20.

Mijn i7 920 is wel heel oud natuurlijk (2008) maar zelfs een game als ARMA III kan ik nog redelijk spelen en die is ook heel erg CPU bound. Dat zit me een beetje tegen, want de FPS springt omhoog en zakt omlaag en dat is retenirritant. Misschien dat ze nog één grote patch gaan toevoegen aan de game voor de launch en dat het daarna een heel stuk beter draait maar ik zie het somber in.

Waarschijnlijk moet ik mijn CPU maar eens gaan upgraden, maar om dat nu voor maar één spel te gaan doen zit me tegen, alle andere spellen draaien allemaal perfect.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
SacreBleu schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:08:
Ik heb gisteren nog heel even gespeeld. En helaas, mijn performance is niet veel beter geworden. In sommige gebieden nog steeds 30fps en in grote steden zakt het naar 25 - 20.

Mijn i7 920 is wel heel oud natuurlijk (2008) maar zelfs een game als ARMA III kan ik nog redelijk spelen en die is ook heel erg CPU bound. Dat zit me een beetje tegen, want de FPS springt omhoog en zakt omlaag en dat is retenirritant. Misschien dat ze nog één grote patch gaan toevoegen aan de game voor de launch en dat het daarna een heel stuk beter draait maar ik zie het somber in.

Waarschijnlijk moet ik mijn CPU maar eens gaan upgraden, maar om dat nu voor maar één spel te gaan doen zit me tegen, alle andere spellen draaien allemaal perfect.
Ik weet niet hoe lang je al in de beta zit, maar je appdata folder verwijderen leverde bij sommige een boost van 20 fps. Ik begon de beta destijds rond de 23 fps in Algoroc. Nu een half jaar later op dat zelfde stuk schommel ik tussen de 40 - 60 fps . Maar ik merk wel dat sommige delen echt ruk zijn, wat je goed kunt zien bij PvP. Op Walatiki temple battleground haal ik een stabiele 60 fps. Speel ik de andere bg (Halls of the bloodsworn?) dan begin ik gelijk op 30 fps :| Zelfde geldt voor Stormtalon dungeon, destijds niet hoger dan 30 fps, nu een strakke en stabiele 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik voorzie een mega shitstorm op de server 'Hazak' het is de enige EU PVP EN server. Frankrijk en duitsland krijgen hun eigen server en de rest van europa wordt op hutje mutje gegooid.. dit kan gewoon niet goed gaan! ik vrees behalve een onstabiele server ook russen die geen engels spreken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
Zolang dat bij de PVE server niet het geval is, zal ik al blij zijn :)
Nu alleen nog een nederlandstalige guild vinden, tenzij tweakers een PVE guild gaat stichten ?

Maar inderdaad, 1 EN PVP is best weinig ...

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52
Cruz3r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:41:

Ze kunnen vrij snel uitbreiden mocht dat nodig zijn. Servers migreren en verwijderen is een stuk complexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
xeple schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:53:
[...]

Ze kunnen vrij snel uitbreiden mocht dat nodig zijn. Servers migreren en verwijderen is een stuk complexer.
ze kunnen het beter voor zijn en er 1 extra pvp server bijgooien. de enige manier hoe je van Kazak weer een normale server maakt is als je Guild stransfers aanbied voor nop. niemand gaat vrijwillig opnieuw starten vanwege een overvolle server en al helemaal niet als je guild daar zit.

ik zit b.v. op kazak met een guild over 200 leden al op headstart. en dat is 1 van de vele guilds die daar gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
Cruz3r schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:41:
Zolang dat bij de PVE server niet het geval is, zal ik al blij zijn :)
Nu alleen nog een nederlandstalige guild vinden, tenzij tweakers een PVE guild gaat stichten ?

Tot nu toe lijkt het erop dat er op Ascendancy een flink aantal russische guilds komen en op Eko tot dusver nog geen, voor mij wordt het dus Eko :)

Heb in EQ, EQ2, Wow en rift op een server gespeeld waar russen na verloop van tijd de chat overnamen en daar wordt je niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe laat kunnen we eigenlijk beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
09:01 zaterdag ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owww das lekker vroeg wekkertijdddddd d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Krukar schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:05:
[...]

Tot nu toe lijkt het erop dat er op Ascendancy een flink aantal russische guilds komen en op Eko tot dusver nog geen, voor mij wordt het dus Eko :)

Heb in EQ, EQ2, Wow en rift op een server gespeeld waar russen na verloop van tijd de chat overnamen en daar wordt je niet blij van.
Jep, onze guild komt ook op Eko terecht. Het lijkt de place 2 be voor de UK/BE/NL PVE guilds.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruz3r
boe2 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:21:
[...]
Jep, onze guild komt ook op Eko terecht. Het lijkt de place 2 be voor de UK/BE/NL PVE guilds.
Aha! Da's goed om weten, dan zal het voor mij ook Eko worden aan de Exile kant :)

Flin @WildStar - EKO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34
Gisteren de digital deluxe edition gekocht via NCsoft maar tot op heden geen enkele key mogen ontvangen.
Iemand anders ook dit probleem ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Iusedto schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 14:00:
Gisteren de digital deluxe edition gekocht via NCsoft maar tot op heden geen enkele key mogen ontvangen.
Iemand anders ook dit probleem ?
inoggen op je account (wildstar site) en de key koppelen. hij staat daar klaar voor je

de orderbevestiging komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 12-09 13:34
Nee,daar is ie leeg.
Zeker erg druk of zo

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem, ik moest een stuk of 4x proberen voordat het werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
  • Laatst online: 07-09 14:28
Dit is de eerste MMO na WoW die ik weer ga spelen, dat moet wat zeggen. Deze MMO neemt, voor zover ik nu kan zien, het allerbeste van eerdere MMO's en gooit daar een heerlijk sausje overheen. In een tijd dat MOBAs erg populair zijn, met snelle gameplay, zou dit het wel eens heel goed kunnen gaan doen. De eerste reacties van reviewers lijken positief te zijn, maar hoge topcijfers worden ook niet verwacht. We gaan het zien. :) Zit morgen om 9:00 klaar iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 09:39
Denken jullie dat de servers vandaag nog even gaan draaien? :)
Of wordt het nu echt wachten tot morgenvroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lowizi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:20:
mss kun je om 8.30 al spelen maar ik denk niet veel vroeger.
Gewoon heel vroeg gaan slapen en als je wakker word mag je spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Nu online
Lowizi schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 22:20:
Nope, OPS week is voorbij. Alle beta characters zullen nu wel gedelete zijn. Morgen om 9 uur mag je weer. ;)

Ik ben dit weekend weg, dus ik mis zowat de hele headstart :'( ...
Eigenlijk voor niets de game gepre-ordered. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij trouwens aangemeld bij deze guild http://www.cantonium-elites.nl/home
Zijn er nog meer hier die daar zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Nu online
Misschien dat ik me daar aanmeld aangezien ik bang ben dat Hazak aardig druk gaat worden.
Wel jammer dat Eko een PvE server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met druk?
Ik ga denk ook wel een char aanmaken op Hazak mss wel mijn dominion chars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Nu online
Zie de post van Flghter1982 ergens hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Ondanks dat ik me nog steeds vermaak met Watch Dogs op de PS4 kon ik de verleiding van Wildstar helaas niet weerstaan :P Zojuist gekocht @ g2play.net voor 32 euro.

Serial code geactiveerd op de site, echter geeft hij bij het aanmelden binnen de game dat er geen geldige EU of US account gevonden kan worden. Ervaren meerdere mensen dit? Wellicht omdat morgenochtend de game pas live gaat?

[ Voor 34% gewijzigd door SparksNL op 31-05-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik had niet hetzelfde maar bij mij was de site erg traag. Mss vaker proberen en dan kom je er door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Hmm volgens mij moet het gewoon goed gaan morgen. Zie ook:

https://forums.wildstar-o...l-deluxeadd-subscription/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
SparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 00:36:
Ondanks dat ik me nog steeds vermaak met Watch Dogs op de PS4 kon ik de verleiding van Wildstar helaas niet weerstaan :P Zojuist gekocht @ g2play.net voor 32 euro.

Serial code geactiveerd op de site, echter geeft hij bij het aanmelden binnen de game dat er geen geldige EU of US account gevonden kan worden. Ervaren meerdere mensen dit? Wellicht omdat morgenochtend de game pas live gaat?
Ik had dit. Mijn firewall stond aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Laatst online: 16-07-2021
Toch maar ff op het laatste moment gekocht! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Wat ik volgens mij nog niet tegen ben gekomen: kun je meerdere characters hebben op verschillende servers?

Ik heb een schurft aan PVP/dathelegankinggebeuren, maar mijn collega's zullen ongetwijfeld wel op zo een server gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 07:52:
Wat ik volgens mij nog niet tegen ben gekomen: kun je meerdere characters hebben op verschillende servers?

Ik heb een schurft aan PVP/dathelegankinggebeuren, maar mijn collega's zullen ongetwijfeld wel op zo een server gaan zitten.
dat is mogelijk ja :)
Je kan op elke server karakters aanmaken. Juist op pvp servers can je maar 1 faction doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:22

Magic666

No one's neighbour!

ah ok!

Goed om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
DeeSung schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 06:57:
[...]

Ik had dit. Mijn firewall stond aan.
Probleem lijkt opgelost te zijn, ook ik krijg de "no realms are available at this time" melding nu. Weet iemand hoe laat we Nederlandse tijd los kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:36:
[...]

Probleem lijkt opgelost te zijn, ook ik krijg de "no realms are available at this time" melding nu. Weet iemand hoe laat we Nederlandse tijd los kunnen?
om 9u normaal gezien :) Ik kan haast niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
9.01 zou de shit aan zijn

Client is bezig met downloaden... nu op 74% }:O

[ Voor 50% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 31-05-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga beginnen met een warrior :D zojuist pas de knoop doorgehakt!
Nu hopen dat ik er geen spijt van krijg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Haha mooi dit hé, net of we voor de ingang van een atractiepark aan het wachten zijn. Ik kan overigens niet aanmelden op de Wildstar site, pagina kan niet geladen worden. Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomdidom
kommetje yogurt met aardbeitjes
flesje milk and fruit
gezond begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://wsstatus.com/

servers gaan stilaan 1 voor 1 offline.
Straks alles mooi op tijd online? Lets hope so :D

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was blijkbaar iets mis gegaan met het posten :D haha
Heb maar even aangepast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprankie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-03-2023
Koffie, check
Client uptodate, check
Koffie, check
Restless legs,check
Koffie, check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:51:
http://wsstatus.com/

servers gaan stilaan 1 voor 1 offline.
Straks alles mooi op tijd online? Lets hope so :D
Bij mij staan alle services op groen, enkel wat game servers staan op offline (niet allemaal). Helaas kan ik nog niet inloggen in de game zelf. Ik hoop dat we dadelijk allemaal vlekkeloos kunnen spelen, al vrees ik voor het ergste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SparksNL schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 08:56:
[...]

Bij mij staan alle services op groen, enkel wat game servers staan op offline (niet allemaal). Helaas kan ik nog niet inloggen in de game zelf. Ik hoop dat we dadelijk allemaal vlekkeloos kunnen spelen, al vrees ik voor het ergste :P
bedoelde ook de gameservers :) Die zijn bijna allemaal herstart ondertussen :D
Hopelijk loopt alles goed!

- Water: Check
- Lunch: Check
- TV aan het spelen voor de kleine: Check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
Lol ik krijg al de eerste time-out meldingen bij het aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Official status: offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Hier werkt het ook niet, time-out.

Ach ja, net zoals elke headstart/release day :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn

Dawn

..Sworn to the Dark..

Azerox schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:03:
Hier werkt het ook niet, time-out.

Ach ja, net zoals elke headstart/release day :P
Dit,
als ze de realms binnen 15m beschikbaar hebben doen ze het goed =0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 09:04:
[...]

Dit,
als ze de realms binnen 15m beschikbaar hebben doen ze het goed =0
error 15: unhandled NC Platform xD beste error tot hiertoe? Ik speel dan ook vanop mijn toaster :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik kan er ook niet in, inlogservers zijn aan het roken
Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios