Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ja ik ben ook wel benieuwd naar deze review. Ik hou deze game ook goed in de gaten.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:39:
Ik heb alle vragen gesteld die ik binnengekregen heb, en heb dus ook op alle vragen antwoord gekregen. Ik zal mijn artikel volledig op tweakers zetten, dan hoeven jullie niet naar mijn site te gaan (Boe2 vond dat niet gepast, en als dat de algemene gedachte is op het forum dan hou ik mij hieraan.)
Klinkt goed!
Overigens ging het Boe2 volgens mij vooral om de manier waarop je het filmpje plaatste. Het is volkomen normaal om naar een review te linken op een externe site, dus ik zou zeggen plaats dat vooral als linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vind de interesse van de forumleden hier nog wat tam. Stilte voor de storm of wordt deze game minder interessant gevonden na al het mmorpg geweld van de afgelopen jaren?
Beiden :). Wildstar is nog niet erg gekend, enkel door mensen die expliciet gamesnieuws volgen (Ik las er over op RPS, anders zou ik het nog steeds niet kennen), en het is een zoveelste MMO in een lange lijst die WoW killer wil zijn. Gezien de cast achter Wildstar (en hun enthousiasme) krijgen zij voor mij echter het voordeel van de twijfel.

En ja, het ging me er inderdaad om dat Team Wildstar een filmpje op youtube zet en ricking het claimde alsof hij het online gezet had en ons een embedded link gaf. Artikels die je zelf schrijft mag je gerust naartoe linken ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:36:
[...]

En ja, het ging me er inderdaad om dat Team Wildstar een filmpje op youtube zet en ricking het claimde alsof hij het online gezet had en ons een embedded link gaf. Artikels die je zelf schrijft mag je gerust naartoe linken ;)
Ah ok, ik zal op mijn formulering letten in het vervolg. Ik dacht dat het 'not done' was om artikelen op mijn eigen site te promoten. Het uitgewerkte interview plaats ik dan wel als link! ;)

Toen ik met Stephen Frost sprak, heb ik hem gevraagd of zij idd een WoW killer wilden maken maar dat is niet het geval. Hij zei dat WoW wellicht nooit geevenaard zou worden omdat deze game teveel nostaligische waarde voor vele mmo gamers heeft, ook stonden zij aan het begin van een nieuwe tijdperk. Niets was nog uitgevonden...tegenwoordig is het erg moeilijk om je te onderscheiden van andere mmo's.

Wildstar is een poging om zowel de nieuwe als de oude garde aan mmo spelers tevreden te stellen. Dit icm de fantasy/sci-fi mix, nieuwe elementen in het crafting systeem en de uitgebreide path's moet gaan zorgen voor een tevreden achterban. Ik hou jullie hier ook wel op de hoogte van eventueel nieuws over deze game, hopen dat hij wat bekender wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lasteraar schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:44:
Ben benieuwd!
Vind de interesse van de forumleden hier nog wat tam. Stilte voor de storm of wordt deze game minder interessant gevonden na al het mmorpg geweld van de afgelopen jaren?
Gros van de MMO's op T.net, slechts handjevol heeft een 'trouwe aanhang' van spelers. Gelukkig hoef je daar niet het succes van een MMO op te meten ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik hou het spel zeker in de gaten, echter had ik dit forum nog niet gezien :P Staat op mijn to buy list, naast FFXIV:ARR :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-07 18:49
Kan echt niet wachten tot er meer nieuws is over evt. Release van beta on Euope! Ik houd deze game goed in de gaten, iets in mij zegt dat dit ech een goeie game wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spread the Word zou ik zeggen! Ik heb in mijn vriendengroep de naam ook al aardig wat keren laten vallen en zij beginnen ook al nieuwsgierig te worden :-)

Het enige is dat bij mijn vrienden wel veel afhangt van het betaal-model, of dat het wellicht F2P wordt. Ze hebben jarenlang WoW gespeeld en vinden het eigenlijk wel welletjes; ze willen zelf gaan bepalen of en hoeveel geld ze uit willen geven aan een game.

Daarnaast is er ook het probleem van Ragnarok Online 2: Legend of the Second. Al mijn vrienden spelen die mmorpg en zijn er lyrisch over. Gelukkig is de hele stijl van die game anders, dus ik maak nog kans om ze over te halen hahahah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Haha ja ik heb mijn vrienden ook geinformeerd. Ze zijn nog niet zo enthousiast, maar dat kan ook komen omdat ik net een nieuwe pc heb besteld hahahah.

Nee serieus, ik hoop echt dat dit iets nieuws en verassends word, zoals het er wel uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
http://www.wildstar-onlin...come_to_closed_beta_2.php
This week we wrapped up the first round of beta, and we've received tons of amazing feedback from our testers, so before we move on, a huge thank you to all of the participants! It's time to ramp up to Closed Beta Two: The Dominion! We're sending out a huge batch of invites this week to Closed Beta (not the stress test we mentioned last week, that's still coming up in the future), so keep an eye on your inboxes and spam boxes for emails from us should you get invited! And thanks to the feedback from a small group of testers we brought in from outside the US, we've decided to no longer region-restrict our invites. So regardless of your location in the world, you've got the same chance as anyone to get invited to our Closed Beta!
TL;DR: Er gaan een hoop nieuwe invites uitgestuurd worden de komende dagen en Europeanen zijn ook welkom :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
http://www.wildstarfans.n...ew-wildstar-features.html
The Traditional Problem
MMO's have traditionally had a problem: separation. When I began playing my first MMO, my brother was already level 51 in the game we were playing. In order for us to be able to play together, he had to create a new character and start over. The reason for this is because if he were to join me with his level 51 character, it would trivialize the game for both of us. He would have been far too powerful for the content we were trying to do and it would have significantly reduced the amount of XP my character would gain. WildStar addresses the problem of separation in it's latest patch notes.

Mentoring
Mentoring is a feature that is not new with WildStar. It allows a higher level player to temporarily 'downlevel' to play with friends. The player retains all of their attained skills, but all attributes are scaled down to the appropriate strength for the level chosen. This means that the higher level player will be more powerful, but not trivialize the experience of their lower level friends. In Wildstar, in order to Mentor down, the higher level player must be within group range of the lower level player and type "/mentor".
Sounds good :). Vooral als je afgesproken hebt om samen met iemand te levelen, maar het niet altijd mogelijk is: Speel je even alleen verder en zet je /mentor aan wanneer je terug samenspeelt totdat je levels terug gelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Dat mentoring klinkt wel heel erg goed. Ik speel MMO's altijd samen met de vrouw en het wil nog wel eens voorkomen dat zij andere dingen gaat doen en ik dan in bijv. wildstar wil levelen. Dat ik dan later mijn level bij kan stellen om weer met haar verder te gaan is natuurlijk machtig mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-08 13:24

4bit

Onward, to futility!

Klinkt als Guild Wars 2 level scaling, maar hier kan je het dus vrijwillig in- en uitschakelen.

1 van de dingen die ik mij nu nog afvraag. Hoe gaat het zitten met de zones? Persoonlijk hoop ik op dat vlak dat het WOW gaat imiteren. Namelijk geen loading times voor een gigantisch oppervlak. Zodat je van zone tot zone kan sukkelen zonder iets van loading screens. Dit helpt toch wel om de grootsheid te accentueren.
Het is toch altijd een domper die loading screens, dan krijg je sneller het gevoel dat je levels aan het spelen bent ipv in een grootse wereld.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 06-09 11:19
4bit schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:59:
Klinkt als Guild Wars 2 level scaling, maar hier kan je het dus vrijwillig in- en uitschakelen.

1 van de dingen die ik mij nu nog afvraag. Hoe gaat het zitten met de zones? Persoonlijk hoop ik op dat vlak dat het WOW gaat imiteren. Namelijk geen loading times voor een gigantisch oppervlak. Zodat je van zone tot zone kan sukkelen zonder iets van loading screens. Dit helpt toch wel om de grootsheid te accentueren.
Het is toch altijd een domper die loading screens, dan krijg je sneller het gevoel dat je levels aan het spelen bent ipv in een grootse wereld.
Dit hoopte ik ook, namelijk echt 1 van de dingen die WoW maakt tot 1 van de beste MMO's, maar recent heb ik een interview gelezen over de wereldindeling en daaruit blijkt dat iedere zone een soort eiland is, om de grootsheid van de wereld te benadrukken. Van eiland naar eiland ga je met behulp van voertuigen als boten of vliegtuigen. Of daar loadingscreens tussen zitten dat weet ik niet, hoop het niet.

Nochtans geen complete ramp, in ieder geval logisch moment voor een loadingscreen. Misschien met een map met een route erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ik heb net even de startpost doorgelezen en filmpjes bekeken.
Dit ziet er echt leuk uit, dus direct maar aangemeld voor de beta.

In een grijs verleden was ik best hooked aan WoW.
Ik zocht al naar een game die me dat soortgelijk gevoel weer kon geven, dus hoop dat dit het wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het mooie is dat deze game meer en meer begint te leven in Nederland. Tijdens de PAX East 2012 was de pers al lyrisch over deze game. Ik kan in ieder geval zeggen dat ze echt hun best hebben gedaan om deze mmorpg net even wat anders te maken dan de andere mmorprg's. Op 22 mei mag ik uit de school klappen wat betreft deze game, en dat ga ik ook zeker doen!

Ik wil deze game ZO graag gaan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darf schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:19:
[...]

Nochtans geen complete ramp, in ieder geval logisch moment voor een loadingscreen. Misschien met een map met een route erop.
Ik zou het omdraaien: het is waarschijnlijk niet een logisch moment voor een loading screen maar een excuus om het loading screen minder erg te maken. Als inderdaad elke zone een soort van eiland is doet dat wat mij betreft redelijk af aan hoe groot de wereld aanvoelt en dat zou ik zonde vinden. Ik hoop dus dat dit niet klopt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
NMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:19:
[...]

Ik zou het omdraaien: het is waarschijnlijk niet een logisch moment voor een loading screen maar een excuus om het loading screen minder erg te maken. Als inderdaad elke zone een soort van eiland is doet dat wat mij betreft redelijk af aan hoe groot de wereld aanvoelt en dat zou ik zonde vinden. Ik hoop dus dat dit niet klopt. :)
Het is in ieder geval logischer dan in bijvoorbeeld guildwars 2 of om helemaal een erg voorbeeld te nemen Conan, waar je door een onzichtbare muur loopt. Er wordt echter in dat interview nergens over loading screens gerept, alleen dat de wereld in eilanden is opgedeeld. Dat is dus nog gokken totdat we de beta te spelen krijgen. Bovendien gaat het om de eerste 20 lvls in de beta, dus hoever dit in hoger lvl content ook zo is,wist die beta tester niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darf schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Het is in ieder geval logischer dan in bijvoorbeeld guildwars 2 of om helemaal een erg voorbeeld te nemen Conan, waar je door een onzichtbare muur loopt.
I know, en daarom denk ik ook dat WoW het goed gedaan heeft. Je voelt je veel vrijer door van zone naar zone te kunnen kijken en door zonder laadschermen de overgang te kunnen maken. Eigenlijk alleen weersveranderingen zijn daar een beetje apart omdat het weer soms ineens omslaat als je over de grens van een zone heen wandelt. :+
Er wordt echter in dat interview nergens over loading screens gerept, alleen dat de wereld in eilanden is opgedeeld. Dat is dus nog gokken totdat we de beta te spelen krijgen. Bovendien gaat het om de eerste 20 lvls in de beta, dus hoever dit in hoger lvl content ook zo is,wist die beta tester niet.
True. Mijn zorg is vooral dat een opdeling in eilanden de wereld kleiner laat lijken waar open grenzen tussen landzones hem juist ruimer laten lijken. Ik hoop dat Carbine daar goed over nadenkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Tweet van @Team_Wildstar:

A little something to look forward to:
Afbeeldingslocatie: http://static.ow.ly/photos/original/28qok.jpg

Dat is ook de datum dat het persembargo opgeheven wordt. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
NMe schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 19:40:
[...]

I know, en daarom denk ik ook dat WoW het goed gedaan heeft. Je voelt je veel vrijer door van zone naar zone te kunnen kijken en door zonder laadschermen de overgang te kunnen maken. Eigenlijk alleen weersveranderingen zijn daar een beetje apart omdat het weer soms ineens omslaat als je over de grens van een zone heen wandelt. :+

[...]

True. Mijn zorg is vooral dat een opdeling in eilanden de wereld kleiner laat lijken waar open grenzen tussen landzones hem juist ruimer laten lijken. Ik hoop dat Carbine daar goed over nadenkt. :)
Ben ik met je eens, alleen vind ik WoW qua zone verdeling nergens op slaan. Je gaat van tropisch gebied, gelijk de sneeuw in. (Felwood -> Winterspring) Er zit geen goede overgang in, of het slaat nergens op :p Dat is wel iets wat ze hopelijk in Wildstar goed doen. Zelfs FFXI had een betere overgang, en that's saying a lot :p

[ Voor 6% gewijzigd door corset op 17-05-2013 09:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Kan niet wachten! :D Lijkt tot nu toe goed te komen.

@hierboven, Felwood is eerder een taiga dan een tropisch gebied ;) het ziet er wel groen uit, maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
lanerios schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:05:
[...]

Ben ik met je eens, alleen vind ik WoW qua zone verdeling nergens op slaan. Je gaat van tropisch gebied, gelijk de sneeuw in. (Felwood -> Winterspring) Er zit geen goede overgang in, of het slaat nergens op :p Dat is wel iets wat ze hopelijk in Wildstar goed doen. Zelfs FFXI had een betere overgang, en that's saying a lot :p
ho ho tussen felwood en winterspring zit wel degelijk een berg rug :P

Maar ik begin ondertussen erg nieuwsgierig te worden naar deze game. Al was het maar voor de stress test maar zou het niet erg vinden om hier even in te mogen gluren.
Ook ben ik benieuwd of het een pay to win...euh free to play game word of dat er toch abo's komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Het blijft ook een afweging maken tussen logica en de zones interessant houden. Ik denk dat er veel minder mensen hun storen aan die even rare overgang tussen 2 zones. Dan dat mensen hun zouden storen (saai vinden) aan bv 3 zones grasland vlak naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Nieuwe closed beta uitnodigingen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nilem schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:39:
Nieuwe closed beta uitnodigingen!!!
Ja, gisteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me in ieder geval ook aangemeld voor die beta, dus hopelijk kan ik deelnemen aan die stresstest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Volgens mij delen ze nog geen keys uit buiten America, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor zover ik weet zijn er een miniem aantal EU spelers op de US servers gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gemaild met de pr manager europe om het na te vragen. Op dit moment zijn er wel al een paar gelukkigen in europa die mee mogen doen. Over een week, na het pers embargo, komen er meer plekken vrij. Carbine zal dan codes gaan uitgeven voor de pers en prijsvragen op de verschillende websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Ik ga me maar voorlopig niet teveel hier op focussen. En weer wat meer Tera spelen tot dit klaar is. Word er helemaal zenuwachtig van hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Met alle huidige xbox geweld zouden we haast de nieuwste Wildstar update vergeten :)

http://www.wildstar-online.com/uk/the-game/paths/

Een gedetailleerde uitleg van alle paths waaruit je kan kiezen en wat ze juist inhouden. Alsook 2 nieuwe filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Dit weekend ook stress beta test. Iemand een invite ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het embargo is opgeheven, en ik heb mijn interview met Stephen Frost gepubliceerd. Hieronder heb ik de link naar het artikel geplaatst:
http://www.computerandvid...erview-met-stephen-frost/

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Tot in de beta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nice catch, even in de topcistart zetten :)

Blijkt legitiem te zijn, maar valt wel op dat er haast niemand te vinden is die een invite gehad heeft, terwijl ze wel verteld hadden dat er zeer veel mensen uitgenodigd gingen worden voor de stresstest.
Ik ga ervan uitgaan dat de meeste invites nog verzonden moeten worden en we de hoop nog niet moeten opgeven. Carbine liet de vorige keren ook weten op twitter wanneer ze begonnen met invites te verzenden en dat is nu ook (nog) niet gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 23:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook ook nog een interview met de website gamestalker.nl
Deze heren hebben weer heel andere vragen gesteld dan onze site:
http://www.gamestalker.nl...st-verteld-over-wildstar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:14:
Het embargo is opgeheven, en ik heb mijn interview met Stephen Frost gepubliceerd. Hieronder heb ik de link naar het artikel geplaatst:

Leuke review. Vind het wel mooi hoe ze de paths op zo'n manier in de game hebben verwerkt (mbt het spawnen van je dungeon maatjes). Begin meer en meer zin in deze game te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Inmiddels is er ook een hands-on van tweakers geplaatst: reviews: Hands-on: Wildstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 21:12
Magnetic_Man schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:34:
Inmiddels is er ook een hands-on van tweakers geplaatst: reviews: Hands-on: Wildstar
In de 'hands on' van Tweakers lijkt het alsof er per faction verschillende classes zijn maar in de comments eronder lees ik dat alle classes voor beide factions beschikbaar zijn?

Ik hoop iig dat het het laatste is want anders krijg je flinke problemen met de balance lijkt me (zoals met Warhammer Online).

Heb me wel aangemeld voor de beta want het ziet er wel interessant uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sojiro84
  • Niet online
superbassie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:47:
[...]

In de 'hands on' van Tweakers lijkt het alsof er per faction verschillende classes zijn maar in de comments eronder lees ik dat alle classes voor beide factions beschikbaar zijn?

Ik hoop iig dat het het laatste is want anders krijg je flinke problemen met de balance lijkt me (zoals met Warhammer Online).

Heb me wel aangemeld voor de beta want het ziet er wel interessant uit. :)
Beide facties kunnen alle classes kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:14:

Interessante vragen! En gelukkig ook de juiste antwoorden IMO.
Gelukkig zitten er geen channels in de game. In ieder geval geen P2W, dus 't zal wel P2P worden.
Loot is jammer genoeg niet random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
zijn er al gelukkigen die mee mogen doen met de Beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rico_fxp schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:13:
zijn er al gelukkigen die mee mogen doen met de Beta ?
Zijn er al invites verzonden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:07:
[...]

Interessante vragen! En gelukkig ook de juiste antwoorden IMO.
Gelukkig zitten er geen channels in de game. In ieder geval geen P2W, dus 't zal wel P2P worden.
Loot is jammer genoeg niet random.
Ik moet jou ook credits geven want een deel van mijn vragen kwamen van jou. Ik ben blij dat jullie er wat aan hebben gehad, dan weet ik dat ik mijn werk goed gedaan heb.

Mocht ik beta-keys ontvangen dan hou ik op de website een prijsvraag. Verder heb ik ook nog van niemand gehoord dat ze een uitnodiging ontvangen hebben terwijl ze wel al verstuurd zouden zijn volgens de berichten. Wellicht dat ze eerst in de UK zijn begonnen?

EDIT:
In een interview met Jeremy Gaffney weet gamebreakernation toch een half antwoord te krijgen op een vraag over het business model van de game. Wildstar krijgt een Hybride betaal systeem, wat het precies gaat worden weten we dus nog niet maar het zou zo maar een GW2 model kunnen zijn.

Wil je het interview zien dan kan dat op mijn site, maar ook via deze link:
YouTube: WildStar Interview With Jeremy Gaffney

Spoel even door tot 15 minuten, ergens in die minuut wordt de vraag gesteld!
:P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Dit is ook een zeer interessante post. Hij is wat te uitgebreid om hier te copy-pasten, maar het is een hele opsomming met feiten over de game: http://www.reddit.com/r/W...ew_info_from_twohour_dev/

Opvallendste vind ik zelf dat er geen auto-attack zal zijn. Toffe vind ik dat de UI net als WoW met addons kan worden vervangen. Ze gaan zelfs de standaard UI open source maken zodat je die naar wensen kan aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:46:
[...]
EDIT:
In een interview met Jeremy Gaffney weet gamebreakernation toch een half antwoord te krijgen op een vraag over het business model van de game. Wildstar krijgt een Hybride betaal systeem, wat het precies gaat worden weten we dus nog niet maar het zou zo maar een GW2 model kunnen zijn.
Hmm ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, ik hoop dat ze meer inzetten op de endgame zodat de game niet een hoop buzz verliest zoals met GW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-10-2023
Magnetic_Man schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:42:
Dit is ook een zeer interessante post. Hij is wat te uitgebreid om hier te copy-pasten, maar het is een hele opsomming met feiten over de game: http://www.reddit.com/r/W...ew_info_from_twohour_dev/

Opvallendste vind ik zelf dat er geen auto-attack zal zijn. Toffe vind ik dat de UI net als WoW met addons kan worden vervangen. Ze gaan zelfs de standaard UI open source maken zodat je die naar wensen kan aanpassen :)
De onderwerpen die in de link besproken worden en later dieper over in wordt gegaan in de comments zijn zeker goed om te lezen. Er komen dingen aanbod die goed en slecht waren aan vorige MMO's.

Voor mij is vooral het cross real een belangrijke make or break. Cross real is killing voor je server communitie maar brengt minder langere wacht tijden met zich mee. Dit zal een belangrijke afweging worden voor de game. Zelf kan ik vanilla WoW herinneren waar ik echt tegen mensen opkeek in het begin. Cross real zorgt voor een veel mindere persoonlijke omgeving.

Over PvP wordt ook veel gesproken. 1v3 met skill en niet de gear spreekt mee ook erg aan. Voor mij es een vanila WoW 2.0 zeker iets om naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
In April ingeschreven voor de beta, helaas nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik heb een mail gekregen voor een stress test dit weekend. En als je meedoet mag je sowieso "ooit" een invite voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Matthijs89 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:16:
[...]
Voor mij is vooral het cross real een belangrijke make or break. Cross real is killing voor je server communitie maar brengt minder langere wacht tijden met zich mee.
Ach, veel mmo's hebben cross-realm grouping tegenwoordig. Alleen WoW spelers klagen er over, en die klagen over werkelijk alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
4bit schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:43:
Ik heb een mail gekregen voor een stress test dit weekend. En als je meedoet mag je sowieso "ooit" een invite voor de beta.
Hier helaas niks ontvangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilem
Niets ontvangen helaas.. Dit zal wss nog wel 6 maanden duren voor spel in OB gaat. Tot die tijd dus maar grinden in Tera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik zag hier een interview met een van de teamleden van Carbine mbt de grafische stijl van Wildstar. Interessant om te lezen.
Bovendien zie ik daar een 'Fishing Cannon' vermeld;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TKDUPKn.jpg
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit de "Wildstar manier" van fishing zal worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Ze willen tradeskills heel actief maken. Zo werd er gesproken over het aanvallen van mining nodes, waarbij ook complicaties kunnen optreden (het zou zo maar eens een uitstekend deel van een ondergronds monster kunnen zijn dat dan aanvalt of juist wegloopt).
Ook zag ik in de totalbisquit walktrough dat ze bloemen omverhakten die als craftingmaterialen konden gebruikt worden. Fishing wordt dus blijkbaar ook 'iets' anders dan de hengel uitgooien en afwachten om op het dobbertje te klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Dat vind ik toch ook wel het leukste aan dit spel (wat er tot nu toe over te lezen is tenminste).
Ze doen uiterst hun best om niet "yet-another-mmo" te zijn, maar gewoon wat variatie toe te voegen, en dit op een luchtige manier.
Dat in combinatie met de 40 man raids die ongetwijfeld niet simpel zullen zijn, en je hebt volgens mij een gouden game in je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Magnetic_Man schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 16:06:
Dat vind ik toch ook wel het leukste aan dit spel (wat er tot nu toe over te lezen is tenminste).
Ze doen uiterst hun best om niet "yet-another-mmo" te zijn, maar gewoon wat variatie toe te voegen, en dit op een luchtige manier.
Dat in combinatie met de 40 man raids die ongetwijfeld niet simpel zullen zijn, en je hebt volgens mij een gouden game in je handen.
Het vervelende aan grotere raids is wel dat de meeste gamemakers ze makkelijker zullen maken naarmate er meer players in kunnen. Ik denk niet dat Wildstar daar anders in in. Om WoW even als voorbeeld te nemen: dat begon ook met 40-man raids maar die waren erop getuned dat zeker 10-15 man niet wisten wat ze aan het doen waren. Die getallen bleken uiteindelijk redelijk accuraat waardoor de raid alsnog lastig aanvoelde voor de meeste raiding guilds.

Ik hoop dat Wildstar niet ook in die kuil valt, zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 18:48
Tja ik zie ook het voordeel van 40-man raids niet zo. Ja het gevoel is wat meer 'episch', maar met 25 man kom je ook een heel eind (geloof dat Wildstar ook 20-man raids aan wil bieden). En gevechten zijn inderdaad veel beter te balanceren voor kleinere groepen.

Zelf zou ik niet zoveel zin hebben in het opzetten van zo'n enorm raid team en al het gedoe dat daarbij komt kijken. Het betekent sowieso een guild van minimaal 60 tot 80 man om een redelijke bezetting te garanderen. Dat brengt vaak drama met zich mee, om maar niet te spreken over mensen die op de reservebank moeten zitten, etc. Met kleinere raid teams kun je soms nog een tweede team starten.

Verder wel veel zin in dit spel; het ziet er goed uit en de combat vind ik vooral interessant. GW2 heeft een soort mix van actie en targetting, dit lijkt toch nog meer de actie kant op te gaan. Daarnaast zijn de 'telegraphs' hier heel erg duidelijk. Bij GW2 is het soms echt amper te zien door de effectenspam.

Maar goed, zonder beta invite blijft het gissen. Is er al iemand die wel in de beta zit? Ze zoeken overigens ook raiders voor het testen; http://i.imgur.com/DT35sdJ.png.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet hebben ze 10-, 20- en 40-man raids. Boven de 20 wordt het ook al aardig moeilijk om zo een raid te organiseren idd! Wat wel weer makkelijk is, is dat je gewoon bij de groep gespawned kan worden wanneer een member een teleport gebouwd heeft. Dat voorkomt ook weer minuten lang wachten voordat iedereen er is.

Verder krijg je de kans om, wanneer je dood gaat tijdens een raid, op dezelfde plek te spawnen als waar je dood ging(uiteraard met een countdown). De eerste keer is gratis, daarna gaat het je flink wat kosten. Je kan er ook voor kiezen om op het beginpunt gespawned te worden(gratis)...maar dan loop je het risico dat je niet meedeeld in de loot wanneer de bossfight beeindigd wordt wanneer je nog niet terug bent.

Mijn laatste nieuws is dat de invites allemaal niet zo snel gaan in Europa. De Nederlandse pers waarmee ik gesproken heb heeft ook nog geen beta code ontvangen...Maar dat waren dan weer niet de sites zoals gamer.nl Het zou dus best kunnen dat zij (de grotere sites) wel een code hebben gekregen... Dat zou wel jammer zijn, want ik sta te popelen om deze game te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wie van plan is om in Augustus richting Keulen te gaan: Carbine zal een grote Wildstar stand hebben op gamescom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder de link naar een E3 youtube clip van de Draken Stalker gameplay video van de E3. Deze is door een medewerker van mmohut opgenomen.
YouTube: Wildstar E3 Preview - Draken Stalker Gameplay

(uiteraard is er ook een artikel op mijn website te vinden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Wildstar panel @ Rezzed (content begint vanaf 11:50)

Hier zijn heel wat nieuwe zaken te zien, vragen worden beantwoordt, en het meest interessante: Vanaf 28:50 krijg je een lvl 30 dungeon te zien waarbij je uitgebreid de bossfight mechanics (inclusief specialere telegraphs) aan het werk ziet, en het ziet er ERG pittig uit :D.

Ik heb de topicstart ook een vrij grote update gegeven met de class/path informatie die we al kennen :)

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 23-06-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boe2 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:00:
Wildstar panel @ Rezzed (content begint vanaf 11:50)

Hier zijn heel wat nieuwe zaken te zien, vragen worden beantwoordt, en het meest interessante: Vanaf 28:50 krijg je een lvl 30 dungeon te zien waarbij je uitgebreid de bossfight mechanics (inclusief specialere telegraphs) aan het werk ziet, en het ziet er ERG pittig uit :D.

Ik heb de topicstart ook een vrij grote update gegeven met de class/path informatie die we al kennen :)
Nice! Wordt nog eens wat met deze thread. Als de game het echt allemaal waar gaat maken staat hij binnenkort net onder EVE en WoT in de forum lijst! hahaha.

Ik heb nog maar eens gemaild met de jongens van Wildstar over de keys die uitgegeven gaan worden, maar nog immer geen duidelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
Mjah, er wordt op dit moment gewoon weinig informatie uitgegeven aangezien we over 2 maanden GamesCom hebben.

Het is voor mij ook al bevestigd dat gewoon alle details aan deze game goed zijn, we moeten even wachten op de uitwerking ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het laatste nieuws is dat er een 3e gesloten beta aan komt die deze week van start gaat. Iemand al een code ontvangen?

Hieronder mijn artikel hierover:

Carbine Studios kondigt 3e gesloten beta aan voor Wildstar.
3e gesloten beta gaat samen met nieuwe patch.

Het team van Wildstar heeft bekend gemaakt dat er een nieuwe gesloten beta fase aankomt. Dit zal dan inmiddels de 3e gesloten beta worden. Wij hopen dat nu ook de Europese markt aangesproken wordt om deze game te spelen. Vooralsnog zijn het alleen de USA en de UK geweest die toegang kregen tot de game.

Ook voor de 3e gesloten beta gaat er een wipe komen; alle stats en achievements worden gewist en iedereen begint weer op nul. Wat wel weer een pluspunt is, is dat de level cap verhoogd is tot 36. Er komt een nieuwe battleground, nieuwe zones worden geïmplementeerd, er zijn housing aanpassingen en nieuwe arena’s toegevoegd. Een hele hoop dus!

Het mooiste punt van de update is dat je je character voor de open-wereld PvP kan ‘flaggen’. Beide facties, de Dominion en de Exile, worden dus opengesteld voor de rest van de wereld.

Ook tijdens deze beta fase worden spelers weer uitgedaagd om zoveel mogelijk bugs en glitches te vinden in de game. Carbine Studios kan niet vaak genoeg herhalen dat Wildstar zo compleet mogelijk live moet gaan, en dat ze zo min mogelijk opstart klachten willen hebben. Zoals de ontwikkelaar al in ons interview zei: “We gaan liever een paar maanden later live, dan dat we een incompleet spel af moeten leveren.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ja ik had een stress test beta account en mail gekregen dat ik een upgrade krijg naar een volledige beta account. Wel nog steeds een irritante overlay met je naam continu over heel het scherm. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Weinig activiteit op dit forum, komt natuurlijk ook deels omdat er maar weinig nieuws over deze geweldige game in de wereld gepushed word.

tussentijds, ik ben met NCsoft bezig te onderhandelen voor een BETA account voor alle GoT users. Misschien dat hier wel animo voor is.

Ik hoop op positieve feedback vanuit jullie & NCsoft uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Er is de laatste tijd geen nieuws over Wildstar verschenen (buiten wat tamme interviews) dus valt er ook niet veel te vertellen. Momenteel zijn alle ogen gericht op Comic-con volgende week, waar de laatste twee rassen aangekondigd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zan, zou zeer leuk zijn. Moet zelf zeggen dat ik meer een lurker ben. Grootste reden, ben een pessimist. Ik wil heel graag dat dit spel goed is, maar na de laatste 2 teleurstellingen (SWTOR en GW2) ben ik toch wat pessimistischer.

Moet wel zeggen, het spel ziet er in ieder geval redelijk uniek uit, en de path system is echt iets wat ik zeer leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 11-09 07:52
Zelfde als hierboven. Ik volg het nieuws wel, maar doordat je niet kan spelen heeft het weinig zin om er over te posten. Maar een Beta account voor GOT mensen is natuurlijk een goed initiatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Zantiath schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:15:
Weinig activiteit op dit forum, komt natuurlijk ook deels omdat er maar weinig nieuws over deze geweldige game in de wereld gepushed word.

tussentijds, ik ben met NCsoft bezig te onderhandelen voor een BETA account voor alle GoT users. Misschien dat hier wel animo voor is.

Ik stel mezelf beschikbaar voor de BETA :P Ik heb mezelf ookal ingeschreven, echter hebben we als community natuurlijk meer kans! Goed initiatief _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Ik heb een beta account, maar random blue screens verpesten het spelplezier een beeetje. :(
En nog steeds watermarks over heel het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp

Ik ben voor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou top zijn! Wil graag meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Er is zeker wel animo voor :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Laat het duidelijk zijn dat er wereldwijd nog GEEN ENKELE key is uitgedeeld, tenzij ze rechtstreeks van Carbine zelf kwam (en zij activeren accounts rechtsreeks, daarom dat je je opgegeven moet hebben voor de beta). Het aantal mensen in beta is zeer schaars. De kans dat je in de nabije toekomst een -aantal- keys krijgt om weg te geven omdat je het vriendelijk vraagt is bijzonder klein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
[quot
Qon schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:38:
[...]

Ik stel mezelf beschikbaar voor de BETA :P Ik heb mezelf ookal ingeschreven, echter hebben we als community natuurlijk meer kans! Goed initiatief _/-\o_
e]lanerios schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:38:
Zan, zou zeer leuk zijn. Moet zelf zeggen dat ik meer een lurker ben. Grootste reden, ben een pessimist. Ik wil heel graag dat dit spel goed is, maar na de laatste 2 teleurstellingen (SWTOR en GW2) ben ik toch wat pessimistischer.

Moet wel zeggen, het spel ziet er in ieder geval redelijk uniek uit, en de path system is echt iets wat ik zeer leuk vind.
[/quote]

YW, nu alleen nog hopen dat ik er met ze uit kom.... to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
Chester schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:58:
[...]

Er is zeker wel animo voor :P
[quot
boe2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:09:
Laat het duidelijk zijn dat er wereldwijd nog GEEN ENKELE key is uitgedeeld, tenzij ze rechtstreeks van Carbine zelf kwam (en zij activeren accounts rechtsreeks, daarom dat je je opgegeven moet hebben voor de beta). Het aantal mensen in beta is zeer schaars. De kans dat je in de nabije toekomst een -aantal- keys krijgt om weg te geven omdat je het vriendelijk vraagt is bijzonder klein ;)
e]Ezjax schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:
[...]

[/quote]

100% mee eens, maar zoals eerder ook al genoemd word en zijn Guilds en andere community's die wel zijn uitgenodigd. zolang je maar wel enthousiast bent en het vraagt. brutale hebben de halve wereld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Zantiath schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:11:
[...]

[quot
[...]

e]Ezjax schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:56:
[...]

[/quote]

100% mee eens, maar zoals eerder ook al genoemd word en zijn Guilds en andere community's die wel zijn uitgenodigd. zolang je maar wel enthousiast bent en het vraagt. brutale hebben de halve wereld >:)
Prima initiatief hoor ;) Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Nieuwe Wildstar Devspeak: Aiming.

Enkele heel coole nieuwe zaken:
- Targetting is nog een stuk actiever dan in bijvoorbeeld Tera of Neverwinter Online
- Dat flashlight stuk in het begin :D
- De /laugh en /bow animaties van de Cassion zijn awesome :)

Ik hoop alleen dat men vriendin nog meekan als healer. Zij is niet zo goed in casten + bewegen, dus ik hoop echt dat er specs zijn specifiek voor tab-targeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Echt alles wat ik vanaf het begin zag tot en met nu maakt de game elke keer intressanter en intressanter. krijg echt het gevoel dat dit sinds lange tijd een MMO wordt die als die uit komt tenminste gepolished is

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
boe2 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:04:
Nieuwe Wildstar Devspeak: Aiming.

[video]

Enkele heel coole nieuwe zaken:
- Targetting is nog een stuk actiever dan in bijvoorbeeld Tera of Neverwinter Online
- Dat flashlight stuk in het begin :D
- De /laugh en /bow animaties van de Cassion zijn awesome :)
Op 2.41 zie je hoe blinds zijn uitgewerkt, erg tof gedaan.
Moet zeggen dat het aimen erg goed eruit ziet, lekker fast paced, vrij aimen, geen onstopbare attacks meer Ik krijg er een beetje een FPS gevoel bij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg eerder bericht van oud SG-genoot dat ze vanuit de City of Heroes community berg beta invites hadden gekregen, hebben ze invite naar m'n oude email gestuurd die ik al jaar of 2 niet meer heb :X

Nu eens kijken of dat nog recht te trekken is, hopelijk dan tóch nog een beta invite :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Wow, had nog niks van deze game gezien, maar dit ziet er wel erg cool uit!

Als we beta accounts kunnen bemachtigen houd ik mij aanbevolen :) Is er al een tijdspan duidelijk wanneer er een beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeple
Splendid schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:58:
Wow, had nog niks van deze game gezien, maar dit ziet er wel erg cool uit!

Als we beta accounts kunnen bemachtigen houd ik mij aanbevolen :) Is er al een tijdspan duidelijk wanneer er een beta is?
Er zijn al 3 closed bèta's geweest. Je kunt je overigens nog steeds inschrijven voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Tja volgens mij maak je momenteel alleen kans op een beta invite als je aangeeft dat je bij een community hoort. Dus lijkt me verstandig dat te doen (ik was zo eerlijk om het niet te doen). Geef desnoods een oude guild op of zoiets.

Verder erg benieuwd naar dit spel en vooral hoe het speelt; sommige elementen spreken me zeer aan, maar soms zien de animaties en besturing er nog een beetje 'clunky' uit. Heb wel al wat boss encounters in dungeons gezien en dat zag er goed uit.

Verder lijkt het alsof ze alle goede elementen van de huidige MMO's "gejat" hebben en bij elkaar hebben gegooid. Dus action combat (o.a. Tera, GW2), dynamische content / events (o.a. Rift, GW2), verschillende story lines / paden (o.a. GW2), raids (o.a. WOW), trinity (o.a. WOW, Tera), etc.

Ze hebben echter wel een vrij vernieuwende grafische stijl en ook Sci-Fi setting, wat toch weer eens wat anders is dan fantasy.

Nu alleen nog een beta invite....

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 12-07-2013 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt morrar, alleen wel goed om te onthouden dat elk element wat je noemt, weer gejat is uit andere games/mmo's. Het is heel lastig om echt unieke features te bieden in MMO's tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er ieder geval veelbelovend uit. Het zal zeker geen spel worden die maar half af is en toch gelaunched word van wege tijds druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
lanerios schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:59:
Klopt morrar, alleen wel goed om te onthouden dat elk element wat je noemt, weer gejat is uit andere games/mmo's. Het is heel lastig om echt unieke features te bieden in MMO's tegenwoordig :)
Beter goed gejat dan slecht bedacht toch :+ Maar even serieus; ik zie niet in waarom je het wiel opnieuw zou moeten uitvinden als het perfect is (uiteraard is er meestal wel wat ruimte voor kleine verbeteringen). De meeste mechanics gaan inderdaad al langer mee dan de games die ik noemde, maar ik ken niet alle games en dit zijn een paar bekende spelers.

Wat dat betreft zie je vooral evolutie en weinig revolutie in MMO's. De vernieuwing mag wat mij betreft vooral komen van een nieuwe setting / omgeving en een goede verhaallijn. Als dat in orde is, stoor ik me niet aan het feit dat er traditionele quest NPCs zijn of combat mechanics die ik al eerder gezien heb. Wat ik wel belangrijk vind is dat die zaken dan goed uitgevoerd zijn; responsive skills, geen rare animatie bugs, een overzichtelijk GUI, etc.

Ben wel benieuwd naar het business model van Wildstar en naar wat andere zaken zoals coop play (taggen, gedeelde XP) en het trading systeem. Over die laatste hebben we nog maar heel weinig gehoord. Ergens hoop ik dat ze het afkijken van GW2 (of Eve) en niet van WoW.

P.S. Er is wel een vrij nutteloos, zeer algemeen artikel geweest over de 'economy': http://www.wildstar-onlin...ldstars_economic_game.php

[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 12-07-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zker morrar! Voor mij zou een ideale game zijn

Mob tagging van GW2 (dus geen)
Node stealing qua gathering van GW2 (dus iedereen eigen nodes)
PQ's van Warhammer online
Dungeons van Warcraft
class depth van Rift
exploration van GW2
Wel een trinity system (Tank/healer/dps)

Dat zou voor mij de ideale game zijn. En dit zit er echt heel, heel dicht bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:05

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

opzich redelijk met je eens.

ik zelf vind alleen het oldschool mob tagging zoals in WoW wel fijn juist. je moet met deze manier altijd ze actief zijn en met 2 handen spelen =p soms wil je gewoon even laid back spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
dat is waar, soms is de een prettiger, soms de ander. Reminds me, heb nog steeds niet uitgevogeld hoe het in FFXIV werkt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Dit is gewoon een game die mijn aandacht getrokken heeft. Ik ga hem spelen zonder ( te hoge? ) verwachtingen en gewoon ervaren wat het is en of wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightcrowy
  • Laatst online: 10-10-2024
Gewoon lekker erin duiken, weet je binnen een paar uurtjes wat wel en niet bevalt, mij lijkt het echt een super mmo die ik lang en veel zal gaan spelen, awsome!!

Ik zit bij ff14 ook nog te klooien met het targetingsysteem hoor pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online
Omdat de animo voor Wildstar lijkt te stijgen de laatste dagen heb ik me nog eens beziggehouden met de topicstart te verbeteren. Heb alle banners wat opgeschoond en de relevante videos op een rijtje gezet. Als er nog goede suggesties zijn voor de topicstart, laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstart ziet er super uit! Alle info daar, en lekker duidelijk. Complimenten! Als je wil kan ik je mijn interview met de devloper in een prive bericht sturen, dan kun je kijken of daar nog wat interessants bij zit.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Eind 2013 is dan nog zo ver weg ;).

Vermaak me ondertussen met GW2 sindskort maar kan niet wachten op deze versie. Was gelijk verkocht aan het grafische van de game. Van mij hoeft allemaal niet zo donker en duister :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Morrar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:10:
Verder lijkt het alsof ze alle goede elementen van de huidige MMO's "gejat" hebben en bij elkaar hebben gegooid. Dus action combat (o.a. Tera, GW2), dynamische content / events (o.a. Rift, GW2), verschillende story lines / paden (o.a. GW2), raids (o.a. WOW), trinity (o.a. WOW, Tera), etc.
Maar uiteindelijk is dat ook juist hetgene welk de community verwacht. Indien je het niet in je MMO hebt zitten (en het liefst vanaf launch) wordt je game al snel afgefakkeld.

WildStar is een titel waarin dat door de devs goed begrepen wordt. En het lijkt er dan ook op dat ze er alles aan doen om ervoor te zorgen dat die basis in ieder geval goed zit.

Addons, rated battlegrounds, dynamic content, action combat, dungeons en raids, trinity, etc.

Kijken we namelijk naar een aantal recente grote releases, dan vallen enkele punten namelijk toch al vrij snel op. GW2 waarbij de lack aan endgame content en trinity niet in goede aarde is gevallen met veel gamers. SWTOR waarbij het gebrek aan raids, rated battlegrounds, old-fashioned combat en zeer statische content herhaaldelijks aangehaald worden als negatieve aspecten van de game.

En het laatste issue uiteraard nog wel, waarin we binnenkort meer zullen gaan horen, is de gehele P2P naar F2P switch. Voor veel spelers een doorn in het oog. Ook daarin zal WildStar zeer waarschijnlijk al reeds vanaf launch een hybride model aanbieden verwacht ik.
Pagina: 1 2 ... 45 Laatste

Let op:
Bedelen om guest passes is NIET toegestaan.
Guest passes over? kijk op de Google doc om te zien wie er een key willen of plaats ze in het Geef hier je game vouchers weg! topic

Wil je ook op de Google Doc lijst? PM lanerios