Defunctus Deo Juvente

Gevonden door "DSP" in te tikken in de search op T.net en sjah dat kon je zelf ook nog wel
Bericht hierboven
En DSP is al te zien (zijn sreenies van)
Wist niet dat iedereen boos werd
Defunctus Deo Juvente
Er stond bij die thread ook een nieuweOp zondag 03 juni 2001 20:58 schreef RobinVR het volgende:
oud screenshotje
Had deze zelf al eerder gezien(2stuks..)
Maar mijn vraag is dan eigenlijk..
Bij Nieuwssubmit --> database in --> admin controleert het
Defunctus Deo Juvente
Meestal submitten mensen alleen een URL, dus moeten we zelf alles schrijven... We klikken altijd eerst op het linkje om het stukje te lezen natuurlijk...Op zondag 03 juni 2001 21:00 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Er stond bij die thread ook een nieuwe
Bij Nieuwssubmit --> database in --> admin controleert het--> verbeterd het --> en dan op frontpage
[edit]
Floris vond hier te veel url in staan
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik ben ff bezig met een nieuwe screenshot, als het goed is wordt er dan een hoop duidelijkerOp zondag 03 juni 2001 21:00 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Er stond bij die thread ook een nieuwe
Bij Nieuwssubmit --> database in --> admin controleert het--> verbeterd het --> en dan op frontpage
[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/991595157.jpg'[/img]
Bericht hierboven
BedanktOp zondag 03 juni 2001 21:03 schreef Moartn het volgende:
[..]
Meestal submitten mensen alleen een URL, dus moeten we zelf alles schrijven... We klikken altijd eerst op het linkje om het stukje te lezen natuurlijk...
[edit]
Voor de echt geinteresseerden:
[weg url]
Opmaakvern*kend, dus ff in een linkje...
Defunctus Deo Juvente
Staat nog niet op de site, omdat we er nog mee bezig zijn of omdat we geen zin hebben om het op de site te zetten...Op zondag 03 juni 2001 21:09 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Oke handigMaar onder embargo
Oke.. (kan ik een kaartje kopen voor een rondleiding achter de schermenOp zondag 03 juni 2001 21:10 schreef Moartn het volgende:
[..]
Staat nog niet op de site, omdat we er nog mee bezig zijn of omdat we geen zin hebben om het op de site te zetten...
Defunctus Deo Juvente
Onder embargo:Op zondag 03 juni 2001 21:09 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Oke handigMaar onder embargo
Nieuws staat nog niet live op t.net, maar nieuwsposters kunnen wel vast kijken hoe het eruit gaat zien.
[edit]al 2 minuten behoorlijk overbodig..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Even opnieuw een shotje (Sorry Moartn, je had de url naar de DSP er in staan ennuh dat wilde ik eik ff voorkomen, hoewel het is beveiligd natuurlijk, maar je weet maar nooit
Bericht hierboven
Ik had hem net geblurred...Op zondag 03 juni 2001 21:12 schreef Floris_Diemel het volgende:
Even opnieuw een shotje (Sorry Moartn, je had de url naar de DSP er in staan ennuh dat wilde ik eik ff voorkomen, hoewel het is beveiligd natuurlijk, maar je weet maar nooit)
Boeit niet, zo mag het ook...
Op zondag 03 juni 2001 21:16 schreef HappyFun het volgende:
Sorry..
Ben niet zo lullig..
Aangezien er een reply van me werd gedeleteOp zondag 03 juni 2001 21:17 schreef Moartn het volgende:
[..]
Defunctus Deo Juvente
Sorry, mijn fout, ik drukte op het verkeerde knopje!Op zondag 03 juni 2001 21:16 schreef HappyFun het volgende:
Sorry..
Ben niet zo lullig..
Bericht hierboven
Wat is dat DSP gedoe eigenlijk voor iets ??
Oke(was al bang voor ban van mijOp zondag 03 juni 2001 21:18 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout, ik drukte op het verkeerde knopje!
Defunctus Deo Juvente
Daar kunnen we alles in!Op zondag 03 juni 2001 21:18 schreef Knightwolf het volgende:
Ehmm... voor jullie waarschijnlijk stomme vraag, maar voor mij dus niet want anders vraag ik het niet.....
Wat is dat DSP gedoe eigenlijk voor iets ??![]()
Nieuwsposten, .plans, reviews, meuktracker, pricewatch...
Leuke is --> hoe kan je een dsp van een dsp makenOp zondag 03 juni 2001 21:19 schreef Moartn het volgende:
[..]
Daar kunnen we alles in!
Nieuwsposten, .plans, reviews, meuktracker, pricewatch...
Defunctus Deo Juvente
Onno: Hmm jah, is wel handig
Bericht hierboven
OfftopicOp zondag 03 juni 2001 21:28 schreef Onno het volgende:
[..]
Dan kun je deze post als niet gepost beschouwen.
Leuk als me naam zo vaak wordt genoemd
Oke back II back..
Defunctus Deo Juvente
Hij was toch niet verlopen? Ik dacht dat hij van de verkeerde server kwam...Op zondag 03 juni 2001 21:25 schreef Onno het volgende:
Nu 't toch over DSP gaat, is er ook nog iemand van plan een geldig certificaatje te installeren? Staat zo knullig dat dat ding verlopen is...
Dat is altijd al fout ja. Maar sinds 1 juni is ie *ook* nog verlopen.Op zondag 03 juni 2001 21:33 schreef Moartn het volgende:
[..]
Hij was toch niet verlopen? Ik dacht dat hij van de verkeerde server kwam...
Whehehe... Het was me nog niet eens opgevallen... Ik klik altijd gelijk door...Op zondag 03 juni 2001 21:35 schreef Onno het volgende:
[..]
Dat is altijd al fout ja. Maar sinds 1 juni is ie *ook* nog verlopen.
Professioneel Hyves-weigeraar
net als in Firm-ass
Verwijderd
DuhOp zondag 03 juni 2001 21:41 schreef AtomicShockwave het volgende:
het is Firmware
net als in Firm-ass
Leer eerst maar EngelsOp zondag 03 juni 2001 21:41 schreef HappyFun het volgende:
I want also in it
Bericht hierboven
Op zondag 03 juni 2001 21:42 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Leer eerst maar Engels
Mi have a 7,6 op zijn rapportjeOp zondag 03 juni 2001 21:42 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Leer eerst maar Engels
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Wat was het gironummer van de leraar?Op zondag 03 juni 2001 21:43 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Mi have a 7,6 op zijn rapportje
Leraresen hebben dat nietOp zondag 03 juni 2001 21:43 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat was het gironummer van de leraar?
We gaan de verkeerde kant op !
Defunctus Deo Juvente
En wat had je op Nederlands?Op zondag 03 juni 2001 21:45 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Leraressen hebben dat niet
* Floor-is had een 9,8 op zijn eindexamen Tegen de tijd dat jij dat ook hebt gehaald, kijken we nog wel eens verderOp zondag 03 juni 2001 21:43 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Mi have a 7,6 op zijn rapportje
Waar wil je nog meer screenies van hebben?
Bericht hierboven
Verwijderd
Voor Engels?Op zondag 03 juni 2001 21:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Me had een 9,8 op zijn eindexamen, als je dat ook haalt, dan kijken we nog wel eens verder
/me ook, VWO
* Moartn wil screenies van het ban-scherm op GoT!Op zondag 03 juni 2001 21:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Nah ik was te lui om te leren, HAVO is het geworden...Op zondag 03 juni 2001 21:50 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Voor Engels?
/me ook, VWO
Bericht hierboven
Verwijderd
Momentje .. of mag dat niet van Floris?Op zondag 03 juni 2001 21:50 schreef Moartn het volgende:
[..]
* Moartn wil screenies van het ban-scherm op GoT!
Hé fuck .. je bent crew .. dus ik kan niet met je rommelen
Verwijderd
Te duur?Op zondag 03 juni 2001 21:25 schreef Onno het volgende:
Nu 't toch over DSP gaat, is er ook nog iemand van plan een geldig certificaatje te installeren? Staat zo knullig dat dat ding verlopen is...
Hmm... laten we daar geen discussie over beginnen.Op zondag 03 juni 2001 21:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Op? Voor toch?
Nu je vraagt...Op zondag 03 juni 2001 21:49 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Me had een 9,8 op zijn eindexamen, als je dat ook haalt, dan kijken we nog wel eens verder
- reactie management
- user management
En me nederlands is slecht.. kom uit brabant/dordrecht en rotterdam en dan een combinatie is
* HappyFun gaat Floris wel mogen na die screenies
Defunctus Deo Juvente
Nee. (het is gewoon een zelfgemaakt certificaat)Op zondag 03 juni 2001 21:52 schreef joska het volgende:
[..]
Te duur?
Op zondag 03 juni 2001 21:50 schreef Moartn het volgende:
[..]
* Moartn wil screenies van het ban-scherm op GoT!
Bericht hierboven
Verwijderd
Stelletje prutsers!Op zondag 03 juni 2001 21:53 schreef Onno het volgende:
[..]
Nee. (het is gewoon een zelfgemaakt certificaat)
'U kunt mijn site vertrouwen, want ik heb een certificaat.'
'Welke authoriteit heeft die uitgeven? Kpn? Versign?'
'Nee hoor, ikzelf!'
'Oke doeg!'
BEDANKTOp zondag 03 juni 2001 21:54 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
afbeelding]
Defunctus Deo Juvente
Dit is voor users (na zoeken op "happy" in username)Op zondag 03 juni 2001 21:52 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Nu je vraagt...
- reactie management
- user management
En me nederlands is slecht.. kom uit brabant/dordrecht en rotterdam en dan een combinatie is
* HappyFun gaat Floris wel mogen na die screenies

Dit zijn de icoontjes die wij zien (later meer uitleg)

En dit is de threadcontrol die wij hebben:
Bericht hierboven
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Van links naar rechts:
Profiel
Post verwijderen
Edit post
Quote post
ICQ bloempje
Trace IP/Geef IP+hostname
Ga naar het controlpanel, waarin je de gegevens van de user kunt wijzigen.
Bericht hierboven
Of als Floris, Daniel, of any other AdminOp zondag 03 juni 2001 22:04 schreef Burat het volgende:
En zo ziet het eruit als je als Femme ingelogd bent.
Bericht hierboven
Zijn ongetwijfeld veel meer users die dit interessant vinden (maar niet op het idee komen straks te zoeken als dit topic uit beeld is).
Ik vroeg me ook altijd af hoe 'het' eruit zag.
IDD....Op zondag 03 juni 2001 22:08 schreef Burat het volgende:
Als je de informatieve posts van Floris onder elkaar zet kan je 'm wel FAQ'en als rondleiding door GoT & Tnet!
Zijn ongetwijfeld veel meer users die dit interessant vinden (maar niet op het idee komen straks te zoeken als dit topic uit beeld is).
Ik vroeg me ook altijd af hoe 'het' eruit zag.
Defunctus Deo Juvente
Damn wat ben ik aardig:Op zondag 03 juni 2001 22:07 schreef Moartn het volgende:
Nu het controlpanel nog...

Nothing fancy en dat "Oude sessions prunen" weet ik ook niet van wat het is
Bericht hierboven
- T.net crew (Deze snap ik)
- Got crew (Deze snap ik ook nog)
- LAN Party (Ook duidelijk)
- HardCore hoek (Deze snap ik dus nie..)
Admins, HGA's + genodigden...Op zondag 03 juni 2001 22:11 schreef RedRoon het volgende:
HardCorehok = Adminforum, maar dan met een lompe naamOp zondag 03 juni 2001 22:11 schreef RedRoon het volgende:
Euuuhh, wat zijn de laatste 4 fora's ?
- HardCore hok (Deze snap ik dus nie..)
Hier kunnen admins met elkaar praten over vanalles en nogwat, bijvoorbeeld over het functioneren van mods, strategische beslissingen omtrent het forum of de site etc.
Bericht hierboven
Het mooiste vind ik nog dat de urls zorgvuldig worden weggeschilderdOp zondag 03 juni 2001 22:10 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Damn wat ben ik aardig:
[afbeelding]
Nothing fancy en dat "Oude sessions prunen" weet ik ook niet van wat het is
Ik wilde al gaan verwijzen naar een andere thread waar ecteinascidin dit uitgelegd had, maar deze is bij BC3 omgekomenOp zondag 03 juni 2001 22:11 schreef RedRoon het volgende:
Euuuhh, wat zijn de laatste 4 fora's ?
Op zondag 03 juni 2001 22:12 schreef Moartn het volgende:
[..]
Admins, HGA's + genodigden...
Ik zou dit verwachten in:HardCorehok = Adminforum, maar dan met een lompe naam
Hier kunnen admins met elkaar praten over vanalles en nogwat, bijvoorbeeld over het functioneren van mods, strategische beslissingen omtrent het forum of de site etc.
Gathering of tweakers Crew
Volgens mij is dit jullie persoonlijke onzinforum
Waarschijnlijk te weinig vertrouwen in het functioneren van de beveiliging?Op zondag 03 juni 2001 22:13 schreef Burat het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat de urls zorgvuldig worden weggeschilderd. Het verhoogt de geheimzinnigheid enorm
.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Security != obscurity. En trouwens: de urls zijn makkelijk te gokken en de beveiliging is prima.Op zondag 03 juni 2001 22:14 schreef Onno het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te weinig vertrouwen in het functioneren van de beveiliging?
HDD Crash ???? (kon ut niet laten)Op zondag 03 juni 2001 22:16 schreef Onno het volgende:
Athena doet vaag.
Athena doet ff lastig denk ik.Op zondag 03 juni 2001 22:15 schreef steije het volgende:
Ik krijg die plaatjes helemaal niet te zien
Bericht hierboven
Laat me raden, ze eindigen op /admin ??Op zondag 03 juni 2001 22:16 schreef Burat het volgende:
[..]
Security != obscurity. En trouwens: de urls zijn makkelijk te gokken en de beveiliging is prima.
Op zondag 03 juni 2001 22:17 schreef HlpDsK het volgende:
Athena wil idd niet. Ook FOK! is dood nu
Gefeliciteerd (3e keer) met je 10k+ posts
Bericht hierboven
Leer lezen. Ik heb noch gezegd dat het weglaten van de urls de veiligheid verhoogt, noch dat het niet veilig zou zijn. (vertrouwen in X is iets *compleet* anders dan X)Op zondag 03 juni 2001 22:16 schreef Burat het volgende:
[..]
Security != obscurity. En trouwens: de urls zijn makkelijk te gokken en de beveiliging is prima.
Nee, in GoT-Crew forum zit de hele GoT-Crew, dus ook modjes. En daar kan je dus niet (quote) "over het functioneren van mods" pratenOp zondag 03 juni 2001 22:14 schreef RedRoon het volgende:
[..]
[..]
Ik zou dit verwachten in:
Gathering of tweakers Crew
Volgens mij is dit jullie persoonlijke onzinforum
Op zondag 03 juni 2001 22:19 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
offtopic:
Gefeliciteerd (3e keer) met je 10k+ posts
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Als iemand mijn plaatjes wil gebruiken om een soort "tour" te maken voor de backend van T.net en GoT, zou ik dit wel op prijs stellen, natuurlijk wil ik het dan ook wel eerst lezen en dan online kwakken
Kees is ff kijken naar Athena
Bericht hierboven
* Moartn wil wel eens kijken wat hij kan doen...Op zondag 03 juni 2001 22:23 schreef Floris_Diemel het volgende:
Even semi-ontopic:
Als iemand mijn plaatjes wil gebruiken om een soort "tour" te maken voor de backend van T.net en GoT, zou ik dit wel op prijs stellen, natuurlijk wil ik het dan ook wel eerst lezen en dan online kwakken
offtopic:
Dat impliceert het wel. Als weglaten de veiligheid niet verhoogt is het onlogisch om het weg te laten omdat het aan vertrouwen in veiligheid ontbreekt.Op zondag 03 juni 2001 22:20 schreef Onno het volgende:
[..]
Leer lezen. Ik heb noch gezegd dat het weglaten van de urls de veiligheid verhoogt, noch dat het niet veilig zou zijn. (vertrouwen in X is iets *compleet* anders dan X)
En dit was geen aanval op jou noch jouw post, ben het met je eens.
Ja, wat Floris doet impliceert een gebrek aan vertrouwen in de veiligheid. En dat zei ik dus. Dan heb je toch net even de verkeerde gequote daar.Op zondag 03 juni 2001 22:26 schreef Burat het volgende:
Dat impliceert het wel. Als weglaten de veiligheid niet verhoogt is het onlogisch om het weg te laten omdat het aan vertrouwen in veiligheid ontbreekt.
En, je hoeveelste keer is het nu? 3e ofzo? Went het al?Op zondag 03 juni 2001 22:27 schreef HlpDsK het volgende:
10K?
Verwijderd
aanvulling op T.net faq of losse feature?Op zondag 03 juni 2001 22:23 schreef Floris_Diemel het volgende:
Even semi-ontopic:
offtopic:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik zat me dit nu ook al tijdje af te vragen
Kben wel tijdje Mod geweest op een FXP board, maar da was niet zo uitgebreidt als dit.
Nu snap ik waarom de modjes bijna omnipresent zijn; ze kicken op de xtra features die GoT en T.net hen bieden
doe er dan nog een screen van de usernotes of dergelijks bij.. (random usernote bij modje ter verduidelijking)Op zondag 03 juni 2001 22:23 schreef Floris_Diemel het volgende:
Even semi-ontopic:
offtopic:
Verwijderd
Da's UBB. Pre-historieOp zondag 03 juni 2001 23:43 schreef dennisdotcom het volgende:
Vroeger zag het er mooier uit vind ik, met die slotje icons onderaan etc.
Verwijderd
ja hoorOp zondag 03 juni 2001 22:52 schreef Grrrrrene het volgende:
Wow, gaaf... Dit wilde ik dus echt graag weten... Zijn er nog meer schermpjes die we nu missen?
Links gedeelte, user admin, pricewatch, DPC grafiekje, meldpuntentries, nieuwsposterstats, massmailer, plaatjes uploaden, reviews aanmaken, etc.......
Ik zal kijken of ik dat allemaal kan behandelen in "een kijkje achter de schermen"Op maandag 04 juni 2001 00:26 schreef RobinVR het volgende:
[..]
ja hoor
Links gedeelte, user admin, pricewatch, DPC grafiekje, meldpuntentries, nieuwsposterstats, massmailer, plaatjes uploaden, reviews aanmaken, etc.......
En van de topiclist in het hardcorehok
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
klikken, dan kreeg je zown pagina met tpoic verwijderen, moven, neuken, slotje e.d.
Jij neukt topics?Op maandag 04 juni 2001 00:51 schreef Aikeleer het volgende:
Tegenwoordig staat het 'slotje zetten' e.d. onderaan het topic eraan vastgeplakt, onder de posts, bij de vorige topixxen moest je op het [afbeelding] klikken, dan kreeg je zown pagina met tpoic verwijderen, moven, neuken, slotje e.d.
En nog iets waar iedereen waarschijnlijk wel een screenshot van wil zien: HlpDsK!!!!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ja, is een Biltse traditieOp maandag 04 juni 2001 01:16 schreef Chakotay het volgende:
[..]
Jij neukt topics?
maare op die screenshot van control panel, die is wel erg kaal he, niks geen kleurtjes ofzo, ook saai.
39
Dit topic is gesloten.
![]()