ellow gotters, Leuk te zien dat er een Defiance topic is. Toch een redelijk onderbelicht spel in NL.
Jullie hebben het over Modslots toevoegen op wapens, hoe/waar doe je dat dan? Ik dacht dat je alleen mods kon toevoegen aan wapens die de slots al hadden namelijk.
Verder, for those who care een eerste indruk na 10 uur spelen.
Defiance, een 3rd person shooter ala borderlands met een MMO sausje eroverheen.
Ik vind de combat gewoon goed in elkaar zitten, elke gun is anders in dmg/recoil,mag size, reload time etc. Ik speel zelf vooral met de LMG omdat ik met subs niet acuraat genoeg ben, voor shotguns te dichtbij moet zijn en snipers een beetje situational zijn.
Story: Ik vind het tot nu toe een leuk verhaal me enige afwisseling tussen de story quests.
Side Quests: Erg generiek. Fetch this, activate that, defend this, protect that. Niets nieuws maar wat er is is wel goed uitgewerkt.
TimeTrials/hotspots etc: Leuk om een soort van leaderboards te hebben en aangezien iedereen met dezelfde gun/runner aan de haal moet ook eerlijk voor lagere lvl spelers. Echter valt me bij de Time Trials op dat er altijd 1 iemand 10 seconde sneller is dan wie dan ook. (Bug? hacks?)
instanced combat: heb ik nog niet gedaan, wat ik gezien heb zag er leuk uit. Ga het vanavond zeker proberen.
Arkfalls: Ik had hier niet veel van verwacht maar gister kwam ik opeens in een grote arkfall terecht met 20+ man, een grote baas, shitload aan hellbugs en mechanics die gevolgd moesten worden om de baas te kunnen killen. Ik moet zeggen dat dit echt episch aanvoelde en ik erg genoten heb. (we waren zo'n 15 minuten bezig met 1 arkfall!) De kleine arkfalls zijn leuk met 2-5 man, de grootste die ik had was gister dus met een man of 25. Veel chaos, dead people en misschien belangrijker, GEEN LAG
PVP: nog niet aangedurfd
All in all: een leuke game en zeker de 30-50 euro waard in mijn ogen. Of ik hier honderden uren in zal stoppen moet ik nog zien, ik verwacht dat het redelijk snel op herhaling moet vervallen en dat quests meer en meer hetzelfde zullen zijn. Ook weet ik nog totaal niet of er endgame content is maar aangezien ego lvl 5000 nog 4750 ego meer is dan ik heb zal dat nog wel even duren zowiezo

. Zolang de gameplay goed in elkaar zit blijf ik me wel vermaken, al zal het geen gamesessies van 4-5 uur per dag worden zoals bijvoorbeeld bij WOW\SWTOR\Tera.
Houd je van Scifi en shooters=Waarom heb je dit nog niet.
Houd je van 3rd person shooters= ook kopen imo. Gameplay doed imo niet onder voor "normale" 3rd person shooters.
Houd je van MMO's\RPG's\Social games= afwachten tot het social gedeelte in orde is, ik heb nog tegen niemand iets gezegd en niemand heeft tegen mij iets gezegd, 1 wave na 1 arkfall was het contact dat ik met iemand gehad heb tot nu toe