Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
SinergyX schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:33:
Gevalletje AoC noem ik dat altijd :) Reviews maak ik me al jaren niet druk meer om, ik kijk liever de first look video's op youtube, die praten gewoon wat ze op dat moment zien en niet wat nu wel/niet verderop in de game zit.
Volledig mee eens :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:13
unfor schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 12:49:
[...]

Joe heeft gewoon een kritische kijk op dingen, en dat is belangrijk voor een review.
Er zijn genoeg reviewers die niet kritisch genoeg zijn waardoor waardeloze games veel te positieve scores krijgen.
Of je kijkt gewoon de stream die ik vanaf 1 heb aangegooid. Tegen geen noemenswaardige problemen aangelopen.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Meh... Zijn de servers ineens down?
Zit in een bloody major arkfall >_<

[edit]Ah, nvm was m'n eigen verbinding die tripte -.-

[ Voor 28% gewijzigd door Renquin op 13-04-2013 16:22 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

SinergyX schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:33:
dit is de eerste game die na zoveel jaar weer het gevoel van Tabula weten te bereiken en dat is voor mij de komende tijd al meer dan genoeg :)
Dit idd, het Tabula Rasa vs Auto Assault gevoel heerlijk!
Hoe staat het eigenlijk met de/een GoT clan?

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag een invite krijgen voor de Clan, heb mezelf toegevoegd aan de steamgroep. Ben de meeste avonden wel online. Ego 400+ nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik ben morgenavond pas weer online.

Got - > ingame
Sdk1985 - > Exchequer
MistaDevine - > Vorenus

Nog niet zoveel mensen in de Got clan maar iedereen is natuurlijk welkom. Het is allemaal nog wel een beetje bugged maar heb wel al veel met exchequer samen gespeeld en dat is veel leuker dan alleen. Je moet wel online zijn voor een invite. Als je het hier aangeeft of sdk1985 of mij een dm stuurt dan komt het wel goed. Je mag mij ook op steam toevoegen, eveneens MistaDevine (dan kun je zien of ik online ben). Steam groep zal ik ook even in de gaten houden.

[ Voor 7% gewijzigd door -MD- op 14-04-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Hoe werkt eigenlijk die chat is dit spel, niet erg veel duidelijkheid aanwezig hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chat werkt semi-half, er is al wat aan gesleuteld maar dacht vandaag komt er een grote patch om ook chat onder handen te nemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wordt tijd want ik heb het gevoel dat de chat dood is, lijkt wel dat er meer berichten langskomen van "you entered area x" dat werkelijk chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
ArgantosNL schreef op maandag 15 april 2013 @ 09:53:
Hoe werkt eigenlijk die chat is dit spel, niet erg veel duidelijkheid aanwezig hierover.
In de startpost staan de basics. Met x change je channel (daarna enter voor typen in dat channel). Chat zit echter rechtsonder terwijl links onder eigenlijk de standaard is. Er is wel een chatlog te vinden. De commands /clan /group en /area werken ook.

Eigenlijk is het enige dat mist een global/region chat aangezien de area meer een local chat is.

Er zit echter nog steeds een bug in de game die voorkomt dat berichten worden verzonden op het moment dat Voice of Off staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Grote patch komt met een half uurtje op de servers :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Inderdaad grote patch, 7.5 minuut met 7 MB/sec> 3.15 GB.

Gelukkig zit de voip mute bug fix erbij :).

[ Voor 29% gewijzigd door sdk1985 op 16-04-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Gister helaas de hele avond de servers eruit gelegen -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Renquin schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:37:
Gister helaas de hele avond de servers eruit gelegen -.-
Zal wel weer je eigen internet geweest zijn :+ .

De eerste aflevering van de TV show is overigens te downloaden (2 uur, 3 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Als ik de steam versie wil, moet ik dan nog steeds origin installeren?
Dank, maakt niet uit, heb graag alles op 1 plek.

[ Voor 26% gewijzigd door eL_Jay op 17-04-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
eL_Jay schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:10:
Als ik de steam versie wil, moet ik dan nog steeds origin installeren?
Nee het spel draait niet via origin. Het is overigens ook geen steamworks game. Steam voegt dus niets aan de game toe behalve het bijhouden van je speluren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
sdk1985 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:06:
[...]

Zal wel weer je eigen internet geweest zijn :+ .

De eerste aflevering van de TV show is overigens te downloaden (2 uur, 3 GB).
Rofl, was dit keer niet alleen bij mij en het stond op hun twitter :p
Iets met onverwachte zaken in de patch.

Ah well, servers zijn nu wel op iig :)

Eerst aflevering gister zitten kijken, 1 uur en 25 minuten (waarvan we de eerste 15 al een keer gezien hadden in die s01e00).
Was zeker vermakelijk, maar er zal genoeg over gezeurt gaan worden.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Coop unlock lijstje:
Liberate the lost : rond de 100?
Commander Kronkite: Ego 500 (of post patch)
The motherlode: Quest A bullet for a Badman
Island of soldiers: Ego 400?
Soleptor Excavation: Ego 400
Scrapwork Salvage: ?

Iemand die dit kan aanvullen/verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 17:34
Sinds afgelopen weekeinde het spel gaan spelen, heb nu een EGO van 109 volgens mij. Wat mij opvalt is dat de meeste items die droppen ook een hoger itemlevel hebben. Is er ergens meer uitleg te vinden over dat itemlevel? Wat betekend het bijvoorbeeld als een item geen itemlevel heeft? Zijn items per definitie beter als het itemlevel hoger is?

Spel is tot nu toe zeker vermakelijk. Ik hoop dat mijn keyboard layout nu wel onthouden wordt, dan crouch ik netjes met crtl in plaats van dat *(!()*&^%#@ quick menu wat in-combat hevig irritant is.

Ik heb jaren WoW gespeeld, dan is het even wennen dat je daadwerkelijk moet mikken om iets of iemand te raken ;-) maar dat zorgt er wel voor dat ik me meer betrokken voel in combat. Kan iemand trouwens het verschil uitleggen tussen de 'white/grey items', 'green items' en 'purple items'? Tot nu toe heb ik ze alle drie gekregen, maar ik kan niet zeggen dat het ene item mij nu veel beter leek dan het andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Thysiej schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:23:
Sinds afgelopen weekeinde het spel gaan spelen, heb nu een EGO van 109 volgens mij. Wat mij opvalt is dat de meeste items die droppen ook een hoger itemlevel hebben. Is er ergens meer uitleg te vinden over dat itemlevel? Wat betekend het bijvoorbeeld als een item geen itemlevel heeft? Zijn items per definitie beter als het itemlevel hoger is?

Spel is tot nu toe zeker vermakelijk. Ik hoop dat mijn keyboard layout nu wel onthouden wordt, dan crouch ik netjes met crtl in plaats van dat *(!()*&^%#@ quick menu wat in-combat hevig irritant is.

Ik heb jaren WoW gespeeld, dan is het even wennen dat je daadwerkelijk moet mikken om iets of iemand te raken ;-) maar dat zorgt er wel voor dat ik me meer betrokken voel in combat. Kan iemand trouwens het verschil uitleggen tussen de 'white/grey items', 'green items' en 'purple items'? Tot nu toe heb ik ze alle drie gekregen, maar ik kan niet zeggen dat het ene item mij nu veel beter leek dan het andere...
Groene wapens en hoger hebben vaak lichte stat verbeteringen of zijn wat aangepast. Ik heb bijvoorbeeld een shotgun met een element er op zitten en die werkt meer als een close range grenade launcher. Aan dat soort dingen moet je dan denken. Ook zitten er vaak meerdere modslots op hoewel je zelf wel extra slots aan een wapen kan toevoegen.

Ik heb bijvoorbeeld een groene LMG met recoil reduction stat er op en heb 4 mod slots op gezet en vol gepropt met mods waardoor je minder recoil hebt, meer schade aanricht en acuraater is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Right, even je vragen op een rijtje:
- Weapons die droppen zouden nagenoeg gelijk moeten zijn aan jouw EGO-lvl, iig dat is wat mij opgevallen is. Ze zullen max 5-10 ego hoger zijn, dan heb je iets om naartoe te leven ;)
- Hoger itemlvl is niet altijd gelijk aan beter wapen. Blauwe/Paarse/Oranje wapens van 200 EGO minder, kunnen met gemak beter zijn dan witte/groene van 200 EGO hoger.
- Als een item geen itemlvl heeft, dan schaalt deze met je mee. Meestal is deze net iets slechter dan Blauwe items, maar vaak wel beter dan Groene.
Hehe, dit is idd wel bloedirritant ja :p
Het is vooral even kijken wat je zelf lekker vind spelen qua soort wapen. Ik zou er 2, max 3, uitkiezen en met dit soort blijven spelen.
Je lvl't namelijk beide je wapen en je wapenskill.
Dit houdt het volgende in:

- Wapen kan max 1 lvl omhoog.
- Wapenskill kan max 20 lvl's omhoog.
- Als je Wapen op lvl 1 zit, dan gaat je wapenskill niet meer omhoog.
- Houdt daar goed rekening mee.

[Edit]: Kijk ook even wat voor upgrade-slots er beschikbaar zijn op een wapen.
Dit zijn er max 4. Upgrades maken een hele hoop verschil op hoe goed een wapen is.
Ook laten ze het wapen er fysiek anders uit zien, dus da's ook altijd leuk.

[ Voor 5% gewijzigd door Renquin op 18-04-2013 11:21 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Upgrade slots kan je altijd nog toevoegen, maar kosten behoorlijk wat. Hoe meer er standaard op zitten, hoe goedkoper het is :)

In principe blijft wapen damage altijd gelijk, een SAW LMG van EGO100 doet 404 dmg, een EGO2000 variant nog steeds 404 dmg.

De extra zit hem in de bonus stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik zet bijna al mijn scrap wapens om in resources, scrip/geld heb je bijna niet nodig in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yup, scrip is aardig overbodig. Grootste uitgave waren de 2 jeeps, maar zit nu ergens rond de 60k en geen idee waar ik dat nog aan uit moet geven.

Zelfs die named vendor spul kost wel wat (3-6k), maar je bent daar al zo lang bezig reputation op te bouwen dat je in de tussentijd die 6k al weer heb verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Het enige wat ik koop zijn zo'n beetje die tier 4 lockbox als ik weer eens zat keycards heb. Anders doe ik er ook gewoon niks mee.

Ik ben nu lvl 400 en heb nogsteeds lvl 96 frag met een fuse van 0.3 daar raak je toch we heel wat meer mee dan een met 0.8 dan hebben ze nog ruim kans om weg te duiken.

wel oppassen met dicht bij gooien want ik heb mezelf al een paar keer opgeblazen :+

[ Voor 12% gewijzigd door ArgantosNL op 18-04-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Wit(100)>groen(200)>blauw(400)>paars(1000). Getal is de scrip waarde.

Paarse wapens hebben 4 upgrade slots. Blauwe weet ik niet zeker maar die van mij heeft er 1. Die blauwe wapens zijn echter nooit te upgraden (is mij nog nooit gelukt).

Let inderdaad ook op de elemental effects.

Zoals eerder in het topic is te lezen neemt de damage van wapens niet echt toe per level. Enige dat(langzaam) toeneemt met je ego level zijn de shields en de granaten.

Grootste verschil met een game als WoW is dat het "grinden" leuker is omdat het niet langer 1,4,2,1,4,2 knoppen rammen is. Vergelijkbaar is het echter niet. De dungeon mechanics kunnen wel iets geavanceerder en je mist natuurlijk ook de 10/20 man raids.

Trion heeft wel veel ervaring met rift (erg goede bazen daar) dus ik heb hoop op uitdagendere dungeon bosses. Denk aan Konstatin: IJzeren palen komen uit de grond waardoor iedereen moet moven. Daarnaast krijgt de baas een aura die belachelijke damage doet waardoor hij rond de paal moet worden gekite.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=68SpZS9Dk64&feature=player_detailpage]
Net als in WoW hebben de raid bazen in Rift nog veel meer mechanics.

[ Voor 55% gewijzigd door sdk1985 op 18-04-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
ArgantosNL schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:05:
Het enige wat ik koop zijn zo'n beetje die tier 4 lockbox als ik weer eens zat keycards heb. Anders doe ik er ook gewoon niks mee.

Ik ben nu lvl 400 en heb nogsteeds lvl 96 frag met een fuse van 0.3 daar raak je toch we heel wat meer mee dan een met 0.8 dan hebben ze nog ruim kans om weg te duiken.

wel oppassen met dicht bij gooien want ik heb mezelf al een paar keer opgeblazen :+
Die tier4 lockboxes zijn echt zonde van je keycards.
Te weinig bang-for-buck imo.

Persoonlijk koop ik enkel T3 lockboxes en die Synergy Mod caches.
Vooral uit die laatste komen leuke dingen.
Oranje items willen vaak graag de Sygergy mods, gezien je dan extra "set bonusses" krijgt.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Paars heef niet altijd 4 sloten, ik heb op de mijne 2 sloten bij moeten zetten.
en blauwe kun je wel sloten opzetten en er zitten ook wel eens sloten.

@renquin: wat komt er uit die tier13 lockboxes. groen/blauw/paars?

uit die tier 4 komt bijna alleen blauw en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
ArgantosNL schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:06:
Paars heef niet altijd 4 sloten, ik heb op de mijne 2 sloten bij moeten zetten.
en blauwe kun je wel sloten opzetten en er zitten ook wel eens sloten.

@renquin: wat komt er uit die tier13 lockboxes. groen/blauw/paars?

uit die tier 4 komt bijna alleen blauw en hoger.
Tier 3 is groen/blauw/paars/oranje.
Heb uit Tier 4 ook groene items gehad, vandaar dat ik gestopt ben met die kopen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik heb 3x een tier 4 lockbox gekocht en 3x zaten er 4 blauwe items in. Ik kan overigens nog altijd vaker niet dan wel een mod slot toevoegen.

Zit overings vast in missie Old friend, Old sword. Objective "save the ranchers" lukt niet want er zijn geen ranchers... Na 3x proberen een ticket gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door sdk1985 op 18-04-2013 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Fijn in een main quest waar je miners moest redden waarvan er uit eindelijk 2 iets gaan maken is er eentje dood en door een object heen gevallen waardoor die daar maar lekker dood ligt en niemand die hem weer tot leven kan krijgen ... uitloggen hielp niks ?! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Abondon quest in dat geval (via de map).

Er is overigens een kleine patch gereleased vandaag.
EU Server Update - PC and Xbox Only - April 18th at 6:00 PM PT

EU Server Update - PC and Xbox Only

Server Downtime:
Date: April 18th, 2013
Time: 6:00 PM PT
Duration: 1 Hour

Patch 1.011 Notes:
* Fixed bug with not being able to join the Commander Cronkhite co-op instance.
* Fixed Shadow War matchmaking when you are in a group
* Fixed an issue that was causing the Most Wanted: Competitor pursuit objective to complete the Most Wanted: Contract Killer contract to not update correctly. It will now only complete that pursuit objective when you complete the contract. If you have already completed the contract, and do not get credit on the pursuit, do not fear. The contract it is pointing to will be refreshed with the weekly contracts on Monday, and you will be able to complete it again to get credit on the pursuit.
* Contracts: Atlas Attrition: Fixed mutant kills at the South Radio Tower not counting for this Contract.
* Increased frequency of Armistice Day emergencies.
* Medium zoom scopes for Pistols and Automatic weapons should now function correctly and have a reticle overlay
Nu kan ik eindelijk verder met de story missions (zat vast bij de bekende bug van Old friend, Old sword). Dat was overigens de eerste keer dat ik last had van een bug in de main missions. Zit nu op 30 van de 42.

[ Voor 85% gewijzigd door sdk1985 op 19-04-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Heeft gewerkt, gewoon even opnieuw begonnen was inderdaad de enigste mogelijkheid. Op pc grote patch. was aardige tijd aan het downloaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
sdk1985 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:
Abondon quest in dat geval (via de map).

Er is overigens een kleine patch gereleased vandaag.

[...]

Nu kan ik eindelijk verder met de story missions (zat vast bij de bekende bug van Old friend, Old sword). Dat was overigens de eerste keer dat ik last had van een bug in de main missions. Zit nu op 30 van de 42.
zijn er in totaal 42 main missions dan? Goed om te weten.
Heeft iemand trouwens al eens een 'dungeon' (hoe de variant ook heet) geprobeerd? Hoe zit dat precies? Moet je daarvoor in een queue ofzo? Of moet je eerst een group maken (van 4 mensen in totaal als ik het goed heb) en dan naar een speciale locatie?

Ik ben blij dat ze de bug van controls elke keer naar default terug zetten gefixt hebben. Nu nog de verschillen van moeilijkheid per missie aanpakken / aangeven. Wat me opvalt is dat de ene missie veel moeilijker is dan de andere. Zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Instances :)

Ctrl -> instances -> co-op -> specifieke instance -> join.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
SinergyX schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 16:17:
Instances :)

Ctrl -> instances -> co-op -> specifieke instance -> join.
Super! bedankt :-) Gaan we vanavond ook maar eens proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik denk dat ik binnekort ga proberen dungeon runs te organiseren. Met 4 man van GoT en dan meteen alle pursuits erbij :).

Tot op heden is het wel een keer gelukt met 3 vd 4 een dungeon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-09 10:13
Net met succes A bullet for a badman afgerond.

Mocht iemand online zijn als ik online ben schroom niet een invite voor GoT naar mij toe te slingeren :)

Heb inmiddels een aantal als friends toe kunnen voegen, maar volgens mij kun je niet een friend een tell sturen als bij een mmorpg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Invite 2x gestuurd +group invite maar je hebt hem niet geaccepteerd ;).

Je kunt /tell Player gebruiken om te whisperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
sdk1985 schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 00:04:
Invite 2x gestuurd +group invite maar je hebt hem niet geaccepteerd ;).

Je kunt /tell Player gebruiken om te whisperen.
Zucht tell werkt dus wel. Blijven proberen dus. Al 2x invite gestuurd en group invite zelfs?? Aan het begin zat ik zomaar in een clan zonder ook maar iets aan te klikken, daar ben ik dus weer uitgestapt, misschien heb ik iets bij settings aangeklikt om niet zomaar in een clan te zitten als dat kan? Wordt vervolgd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
In ieder geval mijn eerste group run gehad en gelijk nederlandstalig met Exchequer, was fun :)

Nu alleen nog het clan gedeelte oplossen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Jeetje, die Nim is ernstig lastig te verslaan. Iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BMG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nim fight heb ik als volgt gedaan
spoiler: Fight met Nim
fase 1 -> grenade (launcher) op de grond & detonaten als hij id buurt komt
fase 2 -> LMG blasten op alles wat beweegt en grenades ter support
fase 3 -> Blijven met LMG blasten, circlestrafend rond een vd palen, bekijk goed
zn abilities, er zijn 2 momenten tussen zn abilities dat je tijd hebt om even ongestoord
dmg te doen. Vooral nadat hij uit de lucht vuur spuwt & als hij een fireball op de grond slaagt. Maar, buiten die 2 momenten, blijf uit line-of-sight, achter een paal :-)

Cloak was voor mij het meest praktisch, omdat je om op sommige momenten
toch even moet re-gennen & naar ammo dozen lopen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
lekker op kunnen schieten in de verhaallijn. Inmiddels aangekomen bij Pirate Radio. Maar was is de omgeving waar de missies in san Francisco starten vreselijk triest. Uiteraard is dit gevolg van de oorlog, maar toch. Inmiddels ego op 438 en helaas nog geen reactie ontvangen op mijn petitie doch dat zal vermoedelijk te maken hebben met de wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Gisteren over de EGO 200 gegaan (zit nu op 217 volgens mij) en de eerste pursuit gedaan. Ik doe met enige regelmaat arkfalls en instances. Althans, instance is het eigenlijk aangezien ik er maar één in kan :)

Ik blijf de wapens en het itemlevel ervan een beetje vaag vinden. Als wapens niet echt sterker worden, waarom is er dan überhaupt een itemlevel aan toegevoegd? Dat het met granaten en schilden beter worden met een hoger itemlevel vind ik logisch, waarom wapens dan niet / amper?

Hebben anderen trouwens ook een hele berg mods die op geen enkel wapen passen omdat die mod slots dan toevallig niet beschikbaar zijn op de wapens waar de mod voor is? Verkopen jullie die of houden jullie deze net zolang totdat je het slot beschikbaar hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mods kan je op een wapen ook toevoegen :)

Kost wel een berg, zeker op hogere EGO kost het rustig 10-15k resources om slot erbij te krijgen.

Het itemlevel heeft in het begin nog weinig impact, athans ik zie nog geen verschil tussen een stock EGO100 LMG en een EGO800 versie, behalve dat een slot toevoegen op de laatste bizar veel duurder is. Maar ik begreep vanaf EGO1300 dacht ik, krijgen wapens opeens sterkere bonusstats, dat ga je indirect wel merken.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 23-04-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
SinergyX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:49:
Mods kan je op een wapen ook toevoegen :)
Klopt, alleen lang niet op alle. Daarnaast is het toe te voegen slot volledig random.
SinergyX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 09:49:
Kost wel een berg, zeker op hogere EGO kost het rustig 10-15k resources om slot erbij te krijgen.

Het itemlevel heeft in het begin nog weinig impact, athans ik zie nog geen verschil tussen een stock EGO100 LMG en een EGO800 versie, behalve dat een slot toevoegen op de laatste bizar veel duurder is. Maar ik begreep vanaf EGO1300 dacht ik, krijgen wapens opeens sterkere bonusstats, dat ga je indirect wel merken.
Het enige verschil dat ik merk is tussen 'white', 'green' en 'blue' items, hoger heb ik tot nu toe nog niet gezien. Verder lijkt het alsof de balans tussen wapens ver te zoeken is. Ik heb een assault rifle van 'white' kwaliteit en die is een stuk sterker dan een SMG van 'blue' kwaliteit, heel raar eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In principe heeft elk wapen standaard stats, onderling kan daar verschil in zitten, maar hangt erg af van de speelstyle. Een 400dmg LMG tegen een 200 SMG lijkt groot verschil, maar de SMG heeft ook een firerate van 2x zoveel. Of hebben ze veel damage/RoF maar bv maar 1.1x crit.dmg.

Toegegeven, sommige wapens zijn wat nutteloos (zoals een EMC LMG). Tussen AR en SMG is het ook weer de accuracy/recoil/ammo, per saldo pak je het wapen waar jij het beste mee kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
ellow gotters, Leuk te zien dat er een Defiance topic is. Toch een redelijk onderbelicht spel in NL.

Jullie hebben het over Modslots toevoegen op wapens, hoe/waar doe je dat dan? Ik dacht dat je alleen mods kon toevoegen aan wapens die de slots al hadden namelijk.

Verder, for those who care een eerste indruk na 10 uur spelen.

Defiance, een 3rd person shooter ala borderlands met een MMO sausje eroverheen.
Ik vind de combat gewoon goed in elkaar zitten, elke gun is anders in dmg/recoil,mag size, reload time etc. Ik speel zelf vooral met de LMG omdat ik met subs niet acuraat genoeg ben, voor shotguns te dichtbij moet zijn en snipers een beetje situational zijn.

Story: Ik vind het tot nu toe een leuk verhaal me enige afwisseling tussen de story quests.
Side Quests: Erg generiek. Fetch this, activate that, defend this, protect that. Niets nieuws maar wat er is is wel goed uitgewerkt.
TimeTrials/hotspots etc: Leuk om een soort van leaderboards te hebben en aangezien iedereen met dezelfde gun/runner aan de haal moet ook eerlijk voor lagere lvl spelers. Echter valt me bij de Time Trials op dat er altijd 1 iemand 10 seconde sneller is dan wie dan ook. (Bug? hacks?)

instanced combat: heb ik nog niet gedaan, wat ik gezien heb zag er leuk uit. Ga het vanavond zeker proberen.

Arkfalls: Ik had hier niet veel van verwacht maar gister kwam ik opeens in een grote arkfall terecht met 20+ man, een grote baas, shitload aan hellbugs en mechanics die gevolgd moesten worden om de baas te kunnen killen. Ik moet zeggen dat dit echt episch aanvoelde en ik erg genoten heb. (we waren zo'n 15 minuten bezig met 1 arkfall!) De kleine arkfalls zijn leuk met 2-5 man, de grootste die ik had was gister dus met een man of 25. Veel chaos, dead people en misschien belangrijker, GEEN LAG :D

PVP: nog niet aangedurfd :P

All in all: een leuke game en zeker de 30-50 euro waard in mijn ogen. Of ik hier honderden uren in zal stoppen moet ik nog zien, ik verwacht dat het redelijk snel op herhaling moet vervallen en dat quests meer en meer hetzelfde zullen zijn. Ook weet ik nog totaal niet of er endgame content is maar aangezien ego lvl 5000 nog 4750 ego meer is dan ik heb zal dat nog wel even duren zowiezo :D. Zolang de gameplay goed in elkaar zit blijf ik me wel vermaken, al zal het geen gamesessies van 4-5 uur per dag worden zoals bijvoorbeeld bij WOW\SWTOR\Tera.

Houd je van Scifi en shooters=Waarom heb je dit nog niet.
Houd je van 3rd person shooters= ook kopen imo. Gameplay doed imo niet onder voor "normale" 3rd person shooters.
Houd je van MMO's\RPG's\Social games= afwachten tot het social gedeelte in orde is, ik heb nog tegen niemand iets gezegd en niemand heeft tegen mij iets gezegd, 1 wave na 1 arkfall was het contact dat ik met iemand gehad heb tot nu toe :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
themac1983 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:31:
ellow gotters, Leuk te zien dat er een Defiance topic is. Toch een redelijk onderbelicht spel in NL.

Jullie hebben het over Modslots toevoegen op wapens, hoe/waar doe je dat dan? Ik dacht dat je alleen mods kon toevoegen aan wapens die de slots al hadden namelijk.

**snip**
Dat kan via 'add mod slot' in de salvage matrix. Niet alle wapens hebben dit, maar een groot aantal wel. Het kost je een redelijke hoeveelheid resources (die groene meuk) en 10 minuten. Vervolgens wordt er een random mod-slot aan je wapen toegevoegd. Ik vraag me nog af of het altijd een random dicht slot is of dat het ook een slot kan zijn waar al een mod in zit. Het laatste zou erg jammer zijn (bijna bugachtig)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Ahh ok, is er nog een mannier om te zien welk wapen dit wel en niet bij kan? Of gewoon kijken in de matrix?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
onder het icoon van een wapen zie je het.

nooit opgevallen dat er vaak ---- onder een item staat of soms -[]--

-[]-- betekent dat de slot 2 open is -[]-[] betekent dat slot 2&4 open zijn en [][][][] betekent dat alle slots open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
SinergyX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:46:
In principe heeft elk wapen standaard stats, onderling kan daar verschil in zitten, maar hangt erg af van de speelstyle. Een 400dmg LMG tegen een 200 SMG lijkt groot verschil, maar de SMG heeft ook een firerate van 2x zoveel. Of hebben ze veel damage/RoF maar bv maar 1.1x crit.dmg.

Toegegeven, sommige wapens zijn wat nutteloos (zoals een EMC LMG). Tussen AR en SMG is het ook weer de accuracy/recoil/ammo, per saldo pak je het wapen waar jij het beste mee kan spelen.
Het is echter wel de LMG die de damage leaderboards gaat winnen. Immers de LMG en de SMG gebruiken dezelfde ammo. Met een LMG kun je 500x400=200.000 damage doen voor hij "leeg" is (en dat gebeurd niet ivm ammo drops).

Een SMG met een refirerate van 15 of 25 is zo leeg en dan heb je "slechts" 89500 gedaan (179 damage, die hebben 15 refirerate).

Wapenlevel is overigens het minimum equip level. Je kunt als nieuwe speler dus geen wapen van een 518 speler gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom zijn er nu ook gewoon ammo boxen in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Terwijl jij naar de ammox loopt killed de rest de mobs ;).

De 15.0 smg zijn nog wel te doen maar de 25.0 zijn gegarandeerd te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daarom zeg ik, speelstyle. Als je de trashmobs meepikt is de kans groot dat er ook gewoon ammo dropt, behalve op de laatste arkfall waar niet bijzonder veel mobs meer te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Speelstijl? Nee logica :+ .

Even uitgaande van de snelste smg met refire rate 25. Clip van 50=2 seconde, vervolgens 1.5 seconde reload. Om 500 ammo weg te knallen ben je dus ongeveer 20 seconde+13.5 seconde bezig. Na 33,5 seconde ben je dus out of ammo.

(net even gechecked ingame 2'30 voor een clip en 34'03 seconde voor alle smg ammo met een 25.0 smg).

Een beetje encounter duurt veel langer (denk aan instance).Je hebt al snel 10.000 dmg per enemy nodig. Na 6 vijanden is je smg leeg. Dan kun je twee dingen doen, wisselen van wapen of naar een ammo box rennen.

De genoemde arkfalls (eindbaas gevecht, niet de mini's) zijn wat dat betreft helemaal kansloos want een "trash" mob gaat niet eens neer op het moment dat jou smg leeg is. Misschien dat je dit kunt oplossen met wat ammo recharge perks maar tegen 500 ammo in 33 seconde kan haast niets op. De 12.0 refire rate SMG is een tijdje mijn favoriet geweest maar ik was toch te vaak out of ammo (zeker naar mate de enemies meer health kregen!). Momenteel heb ik liever een shotgun voor dichtbij (226*12=2726 dmg per schot).

Natuurlijk kan en moet iedereen spelen wat hij/zij leuk vindt, echter voor de leaderbords damage total kun je beter met een LMG rondlopen dan een SMG. Je doet er simpelweg meer damage mee (ivm ammobox overbodig is en je pas na 85-94 rounds hoeft te reloaden).

Een LMG heeft natuurlijk wel de laagste damage per seconde.

Edit meteen maar even uitgerekend allemaal:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CWnLCJIb1ZUVTTF1gaVFTh73/full.png
Zoals verwacht heeft de Assault Rifle de beste balans. In zware gevechten kun je het ongeveer een minuut volhouden en doe je toch 26.000-55.000 meer damage dan de SMG.

ps Bij mijn game stonden de damage getallen standaard uit in de HUD, even aanzetten bij opties dan zie je meteen de impact van weak spots en het effect van armor.

[ Voor 73% gewijzigd door sdk1985 op 24-04-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
sdk1985 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:36:
Speelstijl? Nee logica :+ .

Even uitgaande van de snelste smg met refire rate 25. Clip van 50=2 seconde, vervolgens 1.5 seconde reload. Om 500 ammo weg te knallen ben je dus ongeveer 20 seconde+13.5 seconde bezig. Na 33,5 seconde ben je dus out of ammo.

(net even gechecked ingame 2'30 voor een clip en 34'03 seconde voor alle smg ammo met een 25.0 smg).

Een beetje encounter duurt veel langer (denk aan instance).Je hebt al snel 10.000 dmg per enemy nodig. Na 6 vijanden is je smg leeg. Dan kun je twee dingen doen, wisselen van wapen of naar een ammo box rennen.

De genoemde arkfalls (eindbaas gevecht, niet de mini's) zijn wat dat betreft helemaal kansloos want een "trash" mob gaat niet eens neer op het moment dat jou smg leeg is. Misschien dat je dit kunt oplossen met wat ammo recharge perks maar tegen 500 ammo in 33 seconde kan haast niets op. De 12.0 refire rate SMG is een tijdje mijn favoriet geweest maar ik was toch te vaak out of ammo (zeker naar mate de enemies meer health krijgen!).

Natuurlijk kan en moet iedereen spelen wat hij/zij leuk vindt, echter voor de leaderbords damage total kun je beter met een LMG rondlopen dan een SMG. Je doet er simpelweg meer damage mee (ivm ammobox overbodig is en je pas na 85-94 rounds hoeft te reloaden).

Een LMG heeft natuurlijk wel de laagste damage per seconde.

Edit meteen maar even uitgerekend allemaal:
[afbeelding]
Zoals verwacht heeft de Assault Rifle de beste balans. In zware gevechten kun je het ongeveer een minuut volhouden en doe je toch 26.000-55.000 meer damage dan de SMG.

ps Bij mijn game stonden de damage getallen standaard uit in de HUD, even aanzetten bij opties dan zie je meteen de impact van weak spots en het effect van armor.
de reload time van de LMG klopt niet.
36/4 = 9 x 94 = 846 kogels
je hebt er maar 500 dat is inclusief 1 gevulde clip.
dus het is max 5 keer herladen dus dat betekent 20 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Klopt inderdaad niet! Overigens heb ik niet de"plus één gevulde clip" gedaan. Wissel maar eens van wapen en terug, die bonus ammo ben je dan kwijt. Zodra je wisselt is je max ammo 500. De bonus ammo zal er wel uit worden gepatched.

Heb het even (snel) aangepast. De volgende regel gebruikt: 500/clip afronden naar bovenste getal (halve reload heb je niets aan) - 1. Dus voor 500/50=10 clips -1 reload want de eerste heb je al.

Even geen tijd nu om hem te dubbelchecken :+ .

[ Voor 126% gewijzigd door sdk1985 op 24-04-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sdk1985 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:36:
echter voor de leaderbords damage total
Zoals ik dus zei, speelstyle.

Iets wat mij dus nooit zo interesseren, is om op plekje 1 te komen. Daarnaast is het een arkfall total, dus inclusief voorgaande mini-falls.

In instances maakt het 10x minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
SinergyX schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:42:
[...]

Zoals ik dus zei, speelstyle.

Iets wat mij dus nooit zo interesseren, is om op plekje 1 te komen. Daarnaast is het een arkfall total, dus inclusief voorgaande mini-falls.

In instances maakt het 10x minder uit.
|:(

Ik reageer op jou statement dat er weinig verschil zit tussen een SMG en een LMG. Je baseert dit vervolgens op de volgende redenatie
SinergyX schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:46:
Een 400dmg LMG tegen een 200 SMG lijkt groot verschil, maar de SMG heeft ook een firerate van 2x zoveel. Of hebben ze veel damage/RoF maar bv maar 1.1x crit.dmg.
Die dus niet opgaat, zie bovenstaande berekeningen.

Dat jij die probeert te ontkrachten met het ammo box verhaal is prima maar kom dan niet achteraf aan met dat de damage je niet interesseert want dan had je uberhaupt niet aan de discussie moeten meedoen :z .

Dat er een wereld van verschil zit tussen de speelstijl van een SMG (burst wapen) en een LMG (sustained) heeft niemand ontkend. Ik merkte echter op dat de SMG van de drie bullet opies (smg, ar, lmg) juist minder effectief is. Je kunt het spelen omdat je het leuk vindt maar je zult nooit zo effectief zijn als een LMG of AR.

[ Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 24-04-2013 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, als je graag e-peen nr 1 wil staan op de arkfall lijstjes, be my guest. Wees dan gewoon slim en pak een Reaper, als je echt zo graag nr 1 wil staan.

Overige gevallen staan die 2 gewoon naast elkaar, instances en normale missies.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 24-04-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Ik denk dat het voor een ieder altijd een voorkeur van speelstijl zal blijven.

In een grote arkfall op de eindbaas ben ik wel van mening dat je met een smg (refire rate van 25) heel erg snel door je ammo heen bent. En aangezien er tijdens dat gevecht over het algemeen niet veel ammo te vinden is, zou een LMG/AR in dat geval mijn voorkeur hebben. Het is dan niet belangrijk dat deze meer damage doet, het is belangrijk dat je niet zonder ammo komt te zitten en daardoor verplicht moet overstappen op een ander wapen.

Tevens geeft het mij over het algemeen wel een goed gevoel als ik aan het eind van een instance of een arkfall zie dat ik in de top sta met damage done en weet dat ik de 'tactics' voor zover deze aanwezig zijn goed gevolgd heb. Daarnaast helpt het zeker om die damage numbers te laten zien, in het begin had ik geen idee dat er een zogeheten 'weakspot' was en wat voor verschil dat betekend in de damage die je doet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Zucht enigste vervelende vind ik dat heb je eindelijk je wapen vol level, komt er een betere voorbij van zelfde type en staat je ervaring ermee weer op 0. Weet luxe probleem. Had eerst een blauw wapen van rond de 500, toen vond ik een paars van zelfde type en had ik die vol vind ik ineens een oranje en begint het weer opnieuw. Kan het zijn dat oranje wapens bij 500+ komen? Heb nu 2x oranje sniper en 1x oranje lmg (of was het nu smg) en een paarse shotgun. Allemaal net boven de 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:13
Kan iemand mij een invite sturen? Ben ook lid van de Steam groep en heb daar ook een bericht geplaatst. Ingame naam is IllegalShot , eerste drie letters zijn i l l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
fitznl schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:47:
Zucht enigste vervelende vind ik dat heb je eindelijk je wapen vol level, komt er een betere voorbij van zelfde type en staat je ervaring ermee weer op 0. Weet luxe probleem. Had eerst een blauw wapen van rond de 500, toen vond ik een paars van zelfde type en had ik die vol vind ik ineens een oranje en begint het weer opnieuw. Kan het zijn dat oranje wapens bij 500+ komen? Heb nu 2x oranje sniper en 1x oranje lmg (of was het nu smg) en een paarse shotgun. Allemaal net boven de 500.
Tsjah, het irritante is vooral dat je Weapon skill stopt met lvl'en als je wapen vol gelvl'd is...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben level 700+ en heb 2 paarse wapens uit lockboxes gekregen tot nu, niet 1 oranje, alles groen of blauw.
Ik koop de tier 3 lockboxes. Heb 4 keer een tier 4 genomen met blues als hoogste reward. Je moet maar net geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:17:
Ben level 700+ en heb 2 paarse wapens uit lockboxes gekregen tot nu, niet 1 oranje, alles groen of blauw.
Ik koop de tier 3 lockboxes. Heb 4 keer een tier 4 genomen met blues als hoogste reward. Je moet maar net geluk hebben.
True enough, heb zelf al een aantal purples en een oranje uit de Tier 3's gekregen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Heb mijn favoriete sniper geweer een vot meteor bolter met dat groene teken, bij headshot op die 99ers krijg ik age of conan gevoelens :) regelmatig schiet ik met 1e schot (uiteraard niet de elites) letterlijk het hoofd er af en staat de mob nog even overeind terwijl het bloed er uit spuit, ben nu gewoon aan het zoeken naar ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik heb overigens jammer genoeg nog niets gemerkt van de tv show - spel integratie... Er zijn ondertussen reeds 2 afleveringen uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
sdk1985 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:41:
Ik heb overigens jammer genoeg nog niets gemerkt van de tv show - spel integratie... Er zijn ondertussen reeds 2 afleveringen uitgezonden.
Er zijn enkel wat nieuwe Pursuits bijgekomen per aflevering.
Het lijkt erop dat die integratie op seizoen 2 zal moeten wachten ofzo...

p.s. er zijn er inmiddels 3 uit ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tot op heden enkel wat referenties, zoals de rassen, hellbugs, maar directe link nog allemaal niet. Maar geen enkele opmerking over arkhunters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
Renquin schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:00:
[...]

Er zijn enkel wat nieuwe Pursuits bijgekomen per aflevering.
Het lijkt erop dat die integratie op seizoen 2 zal moeten wachten ofzo...

p.s. er zijn er inmiddels 3 uit ;)
Las ik ook op de defiance forum. Season 2 zou meer invloeden (en vooral namen uit het spel) uit de game brengen. Dus wordt inderdaad reputatie opbouwen etc en dan kijken wat er gaat gebeuren in season 2 (als dat wordt gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirSela
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 14:33
Zijn er mensen die het spel spelen op de PS3? Ik ben net begonnen met het spel en het lijkt me leuk om eens met een paar man te gaan knallen. Voeg me toe: MrMJ_ (met underscore ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
GENERAL
● Along with numerous improvements and bug fixes, this update also includes new content that will tie in with recent and future events around the Defiance TV show. This content will be released alongside new episodes. In the interest of avoiding spoilers, we’ve omitted specifics, but it includes new missions, new goals, and a new open world game mode called Sieges! (To highlight again, this content is not going live on May 23rd. It will be released along side new episodes from the TV show.)
● We’ve continued to optimize areas around the game world to improve performance.
● Even more updates to improve server performance.
● The PvP map, Freight Yard, is back!
● The Dam Defense Hotshot is available again.
Eindelijk! Ik ben benieuwd...

Volledige patch notes: http://forums.defiance.co...Buckshot-(Stay-on-Target)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Zou tijd worden zeg...
Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn.
Morgen maar weeris spelen lijkt het op.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Nog iets wat ik gemist had:
- Lowered the minimum level requirement for the Soleptor Excavation co-op map to 100
- Lowered the minimum level requirement for the Island of Lost Soldiers to 150
- Lowered the minimum level requirement for the Scrapworks Salvage to 225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik heb even de trial geprobeerd en het doet me veel denken aan een Borderlands MMO. Ik heb niet veel kunnen spelen, maar wat ik zag beviel me. Ik vraag me echter af of dit spel na meerdere uren gespeeld te hebben nog leuk is. Momenteel is hij nog €34,99 en €48,99 voor de Deluxe. Is het de moeite waard om €14 bij te leggen voor de Deluxe?

Ik hoor dat er veel issues zijn. (Steam discussion staat er vol mee). Mocht ik het spel kopen is het dan een groot voordeel om de Season Pass zo vroeg mogelijk te kopen?

Kort gezegd, overtuig me om het spel aan te schaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 26-05-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt aan wat je leuk vond aan borderlands. Epic guns en imba damage? Dan een zekere no-go voor je. Zelfs al ben je uren verder in de game, doen wapens nog steeds zoveel damage als je eerste gun, enkel hier en daar een xtra bonus (reload, crit.dmg etc), maar base dmg blijft gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Eerder qua gameplay. Guns hoeven van mij niet overpowered te zijn, als er maar variatie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wapens zijn wel redelijk divers, afhankelijk hoe je wil spelen. Jammer dat alleen SMG, Rifle en LMG dezelfde ammo-pool hebben, daar kan je redelijk snel doorheen gaan.

Season pass weet ik niet, vooralsnog zie ik nog niets qua DLC en ze gaan pas over een tijdje bepaalde dingen syncen met de series, al vraag ik me af of dat ook wapens en content zijn, of gewoon wat quests (zoals nu aantal mob-variaties).

Ik race veelal gewoon rond, pick een paar spawn-quests op en zone/region quests (je moet hele boerderij verdedigen etc), die je steeds opnieuw kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
SinergyX schreef op zondag 26 mei 2013 @ 19:27:
Wapens zijn wel redelijk divers, afhankelijk hoe je wil spelen. Jammer dat alleen SMG, Rifle en LMG dezelfde ammo-pool hebben, daar kan je redelijk snel doorheen gaan.

Season pass weet ik niet, vooralsnog zie ik nog niets qua DLC en ze gaan pas over een tijdje bepaalde dingen syncen met de series, al vraag ik me af of dat ook wapens en content zijn, of gewoon wat quests (zoals nu aantal mob-variaties).

Ik race veelal gewoon rond, pick een paar spawn-quests op en zone/region quests (je moet hele boerderij verdedigen etc), die je steeds opnieuw kan doen.
Overal waar ik keek vlogen quads rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik spel het spel nu een paar dagen en het is leuk, maar heb ergens toch wel een 'tja'-gevoel. Aan de ene kant heb je een main story line, maar aan de andere kant heb je ook alle vrijheid. Die main story line is mij alleen niet altijd even duidelijk. Het ene moment heb je wel een main quest en als je die hebt afgerond heb je zomaar een tijdje geen main quest en doe ik maar wat side quests of chase ik wat arkfalls.
Eerlijk gezegd trekt de main story line me zo ook niet echt in het spel. Variatie in de quests mis ik ook een beetje.

Het Ego systeem snap ik, maar het wapensysteem is niet echt intuitief. Ik heb ik weet niet hoe vaak hoe veel wapens vergeleken om vervolgens hier te lezen dat de base dmg hetzelfde blijft. Dat bevestigde wel het vermoeden dat ik al had, maar toch... dat had duidelijker in het spel naar voren mogen komen.

De mutants kunnen blijkbaar door muren heen kijken/ruiken. Terwijl ik achter een muur sneaky zit te wezen, vallen ze me al aan voordat ze me gezien hebben. Planten en struiken bieden geen schuilplaats. Niet zo gek als betonnen muren dat ook al niet doen. Dus wel consequent, maar een stealthy sneak stijl zoals in Far Cry lukt me zo niet.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sdk1985 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 23:21:
Terwijl jij naar de ammox loopt killed de rest de mobs ;).

De 15.0 smg zijn nog wel te doen maar de 25.0 zijn gegarandeerd te snel leeg.
Ligt een beetje aan je speelstijl maar als je zo'n 25 unit in bedwang kan houden gaan alles wel lekker snel dood...
Heb zelf liever 15 though, precies om de ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Nog twee uren voordat de aanbieding is verlopen. Is de Deluxe edition het waard om aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deluxe is toch met die auto? Is wel handig, al kan je hem later ook kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren ook gekocht via g2play voor 27€.
wou met paypal betalen aangezien ik daar nog 30€ op had staan, maar blijkbaar was die spoorloos verdwenen :/
dan maar via bankcontact gekocht...

eerste wat ik deed was de achievements van de eerste map behalen. en ik haat achievements nochtans :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-09 12:13
Doen we ook nog events met de clan? Hoe zit dat nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Gebeurt niet veel in dit topic, of wel ? Onlangs ook begonnen met spelen...momenteel gewoon wat missies/arkfalls/side missies aan het doen om er een beetje in te komen.

Speelt opzich wel lekker weg, als ik de smaak een beetje te pakken heb maar eens wat gaan inlezen over hoe bepaalde dingen werken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Laatst online: 29-08 02:56
agoNITE schreef op zondag 02 juni 2013 @ 11:59:
Gebeurt niet veel in dit topic, of wel ? Onlangs ook begonnen met spelen...momenteel gewoon wat missies/arkfalls/side missies aan het doen om er een beetje in te komen.

Speelt opzich wel lekker weg, als ik de smaak een beetje te pakken heb maar eens wat gaan inlezen over hoe bepaalde dingen werken etc.
Was in het begin echt fanatiek aan het spelen en nu ligt ie gewoon aan een kant omdat de main quest vaag blijft! Ook het killen van een aantal enemies blijft irritant ...... je gaat zo vaak dood dat het gewoon neit leuk meer voor mij is! }:O

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Heb het spel nauwelijks meer gespeeld. Laatste keer werd ik meerdere keren uit dezelfde instance gegooid (5x minstens). Dit bleef een aantal patches aanhouden. Dan gaat de lol er snelaf. Daarnaast zijn de instances eigenlijk niet uitdagend genoeg. Na een paar keer heb je het wel gezien.

Het grootste probleem voor mij is dat je na de eerste levels vrijwel geen enkele story missie samen met iemand kan doen. Je zit steeds in een aparte instance. Het was de bedoeling dat ik die missies cooperatief kon spelen.

Ondertussen is er wel de content patch die (eindelijk) een koppeling met de serie zou moeten geven maar ik ben er zelf nog niet aan toegekomen (ivm Grid 2 en Van Helsing).

[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 06-06-2013 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
sdk1985 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:05:
Heb het spel nauwelijks meer gespeeld. Laatste keer werd ik meerdere keren uit dezelfde instance gegooid (5x minstens). Dit bleef een aantal patches aanhouden. Dan gaat de lol er snelaf. Daarnaast zijn de instances eigenlijk niet uitdagend genoeg. Na een paar keer heb je het wel gezien.

Het grootste probleem voor mij is dat je na de eerste levels vrijwel geen enkele story missie samen met iemand kan doen. Je zit steeds in een aparte instance. Het was de bedoeling dat ik die missies cooperatief kon spelen.

Ondertussen is er wel de content patch die (eindelijk) een koppeling met de serie zou moeten geven maar ik ben er zelf nog niet aan toegekomen (ivm Grid 2 en Van Helsing).
Hier kan ik me precies in vinden, heb ook al tijden niet meer gespeeld.
In het begin er iets van 100 uur in gestopt, maar een aantal van de core mechanics, plus het uitblijven van de koppeling met de serie, hebben me gewoon doen uitbranden ofzo...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik ben denk ik dezelfde kant op aan het uitgaan. De chaotische Arkfalls en Sieges zijn af en toe wel leuk, maar de mainline story trekt me er niet echt in en ik blijf het wapensysteem wazig vinden. Ik heb echt het idee dat mijn wapens lang niet zo snel vooruit gaan als de sterkte van m'n tegenstanders. Ik zit nu bij de missie waar je in je eentje de cyborgs in het Union Depot mag verslaan. Ik heb al ik weet niet hoeveel extraction fees betaald en ben geen meter opgeschoten :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Apie! schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:03:
Ik ben denk ik dezelfde kant op aan het uitgaan. De chaotische Arkfalls en Sieges zijn af en toe wel leuk, maar de mainline story trekt me er niet echt in en ik blijf het wapensysteem wazig vinden. Ik heb echt het idee dat mijn wapens lang niet zo snel vooruit gaan als de sterkte van m'n tegenstanders. Ik zit nu bij de missie waar je in je eentje de cyborgs in het Union Depot mag verslaan. Ik heb al ik weet niet hoeveel extraction fees betaald en ben geen meter opgeschoten :+
Wapens blijven hetzelfde, je verandert je damage output door andere wapentypes en door het verhogen van de crit multiplier. Je kunt aardig wat meer damage doen door de juiste perks te selecteren. Daarnaast zijn er wat overpowered guns zoals sommige detonators (die weer nieuwe granaten spawnen).

Vijanden krijgen niet echt meer health, wel een shield. Ze krijgen wel meer health als er meer spelers aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, Trion is er niet echt duidelijk in. Heeft het RaF systeem ook een trial? Wil nl. het spel wel spelen, maar weet niet hoe goed hij draait op mn PC :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Wat betekenen die drie bekers bij het detailschermpje rechtsbovenin van een time trial? Bij mij zijn de rechter twee een lichtere kleur. Kan hier niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Laatste tijd is het stuk slechter geworden met de game, ze hebben nieuwe ras toegevoegd, volge ofzo, die kom je nu regelmatig tegen.. als je gelukt hebt kan je 3shots overleven, terwijl je hun met een complete ammo clip niet onder de shield-grens krijgt.

Ik heb serieus geen idee waar ze heen gaan met deze game, ze praten maar over DLC en nieuwe 'charge' wapens, maar enige vorm van progressie is nog steeds bizar ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
NoFearz schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 19:24:
Wat betekenen die drie bekers bij het detailschermpje rechtsbovenin van een time trial? Bij mij zijn de rechter twee een lichtere kleur. Kan hier niets over vinden.
Dat betekend welke medaille je gehaald hebt op een bepaalde track.
1e is brons
2e is zilver
3e is goud

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Season 2 and FREE-TO-PLAY.
This summer is going to be MASSIVE!

Lock it in Ark Hunters! Defiance® for PC is going Free-to-Play June 4, just in time for Season 2 of the show which starts June 19 for US viewers and June 20 in Germany, Spain, Australia, Latin America, and Asia. Our console launch will follow shortly after, with Defiance Free-to-Play for PS3™ targeted for July 15!

Join scores of new players and wield powerful, customizable, and unique weapons that upgrade as you gain experience in the game that defines MASSIVE CO-OP. Play through and experience the original Bay Area storyline in preparation for new Season 2 crossover content that expands the Defiance universe…

…and do it all for free!

--------------------------------------------------------------------------------

Existing players will keep all of the benefits they already enjoy, and owners will get great bonuses at the launch of Defiance Free-to-Play. Whether you’ve been playing since launch or are jumping in today, take a look below at what Free-to-Play brings:

New Free-to-Play players
(After June 3)
•Character Slots: 2
•Loadouts: 2
•Ark Keycode Maximum: 50
•Inventory Slots: 35

Defiance Box

LOCK IN OWNERS’ REWARDS BEFORE JUNE 4TH

Buy Now

OWNERS
(Digital or Boxed)
•Character Slots: 4
•Loadouts: 5
•Ark Keycode Maximum: 75
•Inventory Slots: 70 ◦Existing characters will retain any extra inventory slots they have.

•30-Day Paradise Patron Pass
•Grant of 1000 Arkforge ◦Arkforge can be used to refine and upgrade weapons: ◾Reroll weapon mastery bonus
◾Increase power rating
◾Increase rarity
http://www.defiance.com/en/game/overview/free-to-play/
Will there be an optional Paradise Patron subscription? What does it offer?

Yes! The Paradise Patron subscription and non-recurring passes will grant a number of benefits:
•Boosts to Skill, XP, Scrip, Salvage, and Reputation gain rates that stack with boosts available in the store.
•10% store-wide discount on boosts, costumes, lock boxes – all of it!
•A daily grab bag of two-hour boosts.
•Arkforge from Daily and Weekly Ark Hunter Bonus Lock Boxes. (Console players must link their accounts to receive these benefits and bonuses!)
Free 2 play heeft Rift wel goed gedaan. Alleen Rift was in de basis al een veel betere game dan Defiance. Wie weet wordt het ooit nog wat, maar ik denk niet dat 4 Juni dat moment is ;).

[ Voor 17% gewijzigd door sdk1985 op 25-05-2014 16:20 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste