Ik ben vrijdag/zaterdag nacht begonnen met dit spel en WAUW.
Volgens mij ben ik nog nooit zo snel aan een spel verslaaft geraakt, na ongeveer 10-15 uur speeltijd ben ik nu EGO 600+.
Maar helaas was ik bij de eerste 2-4 uur vergeten om mijn region op EU te zetten
Niet dat het duidelijk is aangegeven

maarja nadat ik die fout had opgespoord aangezien ik constant werd DC'd begon ik op nieuw op de EU server.
Weer pech hebben dat een stekker doos door brandde dus weer een uur moeten wacht voor een vervanging zodat ik daarna eindelijk zonder lag kon spelen :D!
Momenteel ben ik alleen bezig met de main quests graag wil ik de episode quests bewaren totdat ik tijd heb gehad om de serie te zien.
Nog steeds heb ik het gevoel dat er al spoilers voor mij zijn geweest maar hoogst waarschijnlijk vergeet ik die over tijd wel weer.
Ook heb ik ook al een clan kunnen joinen(Red Thugs) daarmee verschillende Daily's, Siege's en Incursions gedaan wat gewoon hartstikke leuk is om tedoen.
Vooral wanneer je met z'n alle in Raidcall zit te praten en proberen om boven Stage 10 te komen, niet genoeg mensen deze keer maar het zal ons vanzelf lukken.
Zelf vind ik dat het looting systeem een beetje raar werkt, aangezien je DLC items kan vinden die je geen eens heb gekocht, klinkt een beetje alsof ze lui waren en geen zin hadden om dat per player in te stellen.
Ik ben wel van plan om de DLC te kopen wanneer er iets van een actie voordoet ik kreeg namelijk ook mee dat wanneer je de DLC hebt je ook veel meer Content hebt om mee te kloten

.
Mochten jullie geintereseerd zijn om wat co-op te doen voeg: Elezaya toe, ben meestal s' avonds pas online.