Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Tja, free to play maakt van een game die niet boven de middelmaat uit kan komen niet ineens een betere game.
Er is een reden dat hier al een jaar niets gepost is ;)

Zodra zo'n game gratis is zal het aantal users tijdelijk hoger zijn, het zal echter niet lang duren voor men er achter is dat de game bagger is.
En dan valt het weer terug naar de 500 man waar het nu op zit.

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 25-05-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:13
Het schieten an sich was goed. Ik was in het begin ook best enthousiast over de game. Maar het feit dat de story niet cooperatief te spelen was, op de eerste missie na, tja dat is onvergeeflijk.

Misschien is dat ooit nog gepatched?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Na de best wel drama launch van Firefall kwam Defiance weer in beeld en moet zeggen, ze hebben afgelopen jaar toch aardig wat netjes gedaan. Eindelijk doen wapens op hogere EGO ook daadwerkelijk meer damage, EGO is nu echt een compleet level systeem geworden. Ok, blijken nog steeds aspecten te zijn waar max-ego mensen niet helemaal blij mee zijn, maar moet zeggen dat het me nu met nieuwe treath systeem toch behoorlijk bevalt. Upgrade van rarity, reroll van masterbonus, best leuker shooter geworden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Maar hoe zit het nu met die co-op gameplay? Daar draait het op bij een mmo shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De grote events op de map zijn altijd mensen aanwezig, met name incursion en arkfalls is het behoorlijk druk. De normale events kan je zelf, maar schalen netjes al er mensen bij komen en je hebt natuurlijk de random dugeon co-op, dat zijn er nu stuk of 15. Denk als je in een clan/group zit, dat je gewoon de hele map steeds af kan rijden en continue wel wat te doen hebt.

Zeker bij incursions met weinig mensen is het flink aanpoten, veel reviven en BMG is geen overbodige luxe :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ben dit spel ook maar eens gaan spelen sinds hij free 2 play is. Ik heb dus niet zo veel meegemaakt van de initiele ellende waarover ik lees in dit topic. Vind het eigenlijk wel een best goed spel om eerlijk te zijn. Zeker de moeite waard eens te proberen.

Over die co-op gameplay: wat mij opvalt is dat als je gewoon op willekeurige plekken aan het rijden bent en daar is iemand bezig met een missie, komt die bij jou ook in beeld. Je kan dan direct instappen en meehelpen met zijn missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik had het meer over de story line. Toen de game uitkwam kon alleen de eerste story missie co-op. Min of meer elke missie daarna gooide je in een aparte instance waardoor je hetzelfde deed, maar elkaar niet kon zien.

De "random" world quests waren überhaupt niet zo heel erg interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aantal van de story line die je niet kon doen (zoals bv The Heist), kan je nu als co-op dungeon doen. (crystal halen met Nolan en die griet). Je moet er wel story voor hebben gedaan en EGO 3000 zijn.

Volgens mij hadden ze al eerder de voorgaande storyquests coop gemaakt, zolang je maar in party bent voordat je er aan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:54

Plainside

I browse when I'm at work

Ik ben vrijdag/zaterdag nacht begonnen met dit spel en WAUW.
Volgens mij ben ik nog nooit zo snel aan een spel verslaaft geraakt, na ongeveer 10-15 uur speeltijd ben ik nu EGO 600+.

Maar helaas was ik bij de eerste 2-4 uur vergeten om mijn region op EU te zetten |:(
Niet dat het duidelijk is aangegeven :/ maarja nadat ik die fout had opgespoord aangezien ik constant werd DC'd begon ik op nieuw op de EU server.
Weer pech hebben dat een stekker doos door brandde dus weer een uur moeten wacht voor een vervanging zodat ik daarna eindelijk zonder lag kon spelen :D!

Momenteel ben ik alleen bezig met de main quests graag wil ik de episode quests bewaren totdat ik tijd heb gehad om de serie te zien.
Nog steeds heb ik het gevoel dat er al spoilers voor mij zijn geweest maar hoogst waarschijnlijk vergeet ik die over tijd wel weer.

Ook heb ik ook al een clan kunnen joinen(Red Thugs) daarmee verschillende Daily's, Siege's en Incursions gedaan wat gewoon hartstikke leuk is om tedoen.
Vooral wanneer je met z'n alle in Raidcall zit te praten en proberen om boven Stage 10 te komen, niet genoeg mensen deze keer maar het zal ons vanzelf lukken.

Zelf vind ik dat het looting systeem een beetje raar werkt, aangezien je DLC items kan vinden die je geen eens heb gekocht, klinkt een beetje alsof ze lui waren en geen zin hadden om dat per player in te stellen.
Ik ben wel van plan om de DLC te kopen wanneer er iets van een actie voordoet ik kreeg namelijk ook mee dat wanneer je de DLC hebt je ook veel meer Content hebt om mee te kloten :).

Mochten jullie geintereseerd zijn om wat co-op te doen voeg: Elezaya toe, ben meestal s' avonds pas online.
Pagina: 1 2 3 Laatste