Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Gebruikt, thanx!Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Een nieuwe 25 euro kortingscode van Staples voor deze week
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Geldig bij besteding van minimaal €75
Bedankt weer!Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Een nieuwe 25 euro kortingscode van Staples voor deze week
Members only:
Geldig bij besteding van minimaal €75
Waah schreef op donderdag 26 september 2013 @ 08:36:
Albelli Fotoboek L LIGGEND
Members only:
sorry! wat te snel. van 22.95 voor 12.95. Scheelt dus een tientje. Weet niet of die vaker gebruikt kan worden (zat bij de National Geograhic)
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 26-09-2013 10:06 ]
Beste meneer djeck,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat mag gevierd worden! Daarom krijg je van fonq.nl een cadeaucode. Hiermee ontvang je direct €5,- korting op je bestelling!*
Deze kortingscode is geldig t/m 10 oktober 2013.
Je persoonlijke cadeaucode is:
Met jouw kortingscode ontvang je € 5.- korting op je volgende bestelling bij dixons.nl. Gebruik hiervoor de bovenstaande kortingscode. De korting is twee weken geldig bij een minimale besteding van 10.-
Volg onderstaande stappen om je kortingscode te gebruiken:
1. Ga naar dixons.nl
2. Stop één of meerdere producten in je winkelmandje en kies bezorgen.
3. Vul in je winkelmandje, aan de rechterkant van je scherm, je kortingscode in.
4. Je korting van € 5.- wordt nu verrekend.
Namens de medewerkers van dixons,
Een hele fijne dag toegewenst!
[ Voor 30% gewijzigd door roelbb op 26-09-2013 11:16 ]
roelbb
10% korting. Tot 01-10-2013. Eenmalig te gebruiken. Waardebon in de winkelwagen inwisselen. Uitgesloten zijn nieuwe collectie en last chance artikelen.
http://www.dress-for-less.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Galois op 26-09-2013 11:18 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
En ook van mij bedankt code gebruikt en na reken en zoekwerk ook voor de 2500 vel white label gegaan.LukeS schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:12:
[...]
Thnx! Net de HP Laserjet Pro P1102w + 2500 vel white label printpapier besteld voor EUR 68,90 incl. BTW en incl verzending.
Bedankt, gebruikt.Galois schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:18:
Members only:
10% korting. Tot 01-10-2013. Eenmalig te gebruiken. Waardebon in de winkelwagen inwisselen. Uitgesloten zijn nieuwe collectie en last chance artikelen.
http://www.dress-for-less.nl
https://www.facebook.com/JustEat.nl/posts/10151871043830932
Beetje jammer dat ze eerst de prijzen verhogen om vervolgens korting te geven. Philips 32PFL4258H, gisteren nog € 392,-, vandaag voor € 409,-Joriizzz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:11:
http://www.bobshop.nl
......
vrijdag 27 september 10% korting op televisies
Members only:
Dan maar ergens anders bestellen....
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
Vandaag in de winkel heeft iemand van de winkel er een voor me uitgeprint, dus werkt wel voor vandaag.Wingie schreef op donderdag 26 september 2013 @ 17:52:
De staples code werkt niet meer volgens mij dus helaas pindakaas.
Of het op de site nog werkt weet ik echter niet.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bedankt voor de tip, heeft me mooi weer een kleine 200 euro bespaart op mijn nieuwe plasma.Joriizzz schreef op woensdag 25 september 2013 @ 00:11:
http://www.bobshop.nl
★ 10 procent EXTRA KORTING op wasmachines, stofzuigers en televisies !
vrijdag 27 september 10% korting op televisies
Members only:
Kan niet wachten tot ie binnen komt rollen
Thanks! Used.BLACKfm schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:37:
5 euro korting bij REPLACE DIRECT
Members only:minimale besteding €40
Is geldig tot 31 december 2013 en lijkt gezien de context (komt uit mystery box) niet uniek.
2,50 korting bij Bol.com
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 27-09-2013 13:17 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Op de site werkte hij inderdaad niet. Toen ik het laatste getal 1 ophoogde ineens welBad Brains schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:14:
[...]
Vandaag in de winkel heeft iemand van de winkel er een voor me uitgeprint, dus werkt wel voor vandaag.
Of het op de site nog werkt weet ik echter niet.
De code van de gratis muis + pad werkte ook nog.
Bedankt!
en het laatste getal ophogen is dus:woekele schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:50:
Op de site werkte hij inderdaad niet. Toen ik het laatste getal 1 ophoogde ineens welToch weer 30 euro bespaard.
let wel, het gaat om 25 euro korting op een minimum bestelbedrag van 75 euro bij staples.nl waarbij beide bedragen exclusief btw zijn dus inclusief BTW gaat het om 30,25 euro korting op een minimum bestel bedrag van 90.75 euro
Nikon D7000
Top! Werkt inderdaadwoekele schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 15:50:
[...]
Op de site werkte hij inderdaad niet. Toen ik het laatste getal 1 ophoogde ineens welToch weer 30 euro bespaard.
De code van de gratis muis + pad werkte ook nog.
Bedankt!
Ik heb dezelfde code gehad en is dus universeel en meerdere keren te gebruiken.Nano2009 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:33:
Gratis Arc Notitieboek bij besteding van € 50 bij Staples
Members only:
Edit: deze kortingscode is dus iets anders dan die eerder gepost is: Nano2009 in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"
50 versus 75 euro
[ Voor 47% gewijzigd door Spixo op 27-09-2013 19:01 ]
Verwijderd
Kijk hier. http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx
HTC One 24 maanden 24,50 per maand met 2000MB en 150 minuten.
SGS 4 24 maanden 29,50 per maand met 6000MB en 150 minuten
Actie gevonden via een email.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 20:01 ]
Heb dezelfde code vandaag ook gekregen nav bestelling van gisteren maar hij doet het bij mij niet ook dezelfde code met de 2 erbij (vorige pagina) pakt hij ook niet meer.Ricardo87 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:59:
Bij een bestelling van minimaal 75 euro (cadeaubonnen, postzegels en waardebonnen zijn hierbij uitgesloten) op Staples.nl krijg je gratis een Arc Notitieboek met onderstaande promotiecode:
Members only:
Edit: deze kortingscode is dus iets anders dan die eerder gepost is: Nano2009 in "Meld hier uw kortingscodes/coupons"
50 versus 75 euro
Update: net beter gekeken werkt pas vanaf 7/10 t/m 20/10 en voor de muis+muismat kom ik gewoon 0,01 cent tekort. 74,99
[ Voor 8% gewijzigd door Wingie op 27-09-2013 21:28 ]
Strakke aanbieding, zat bij BEN een beetje de kat uit de boom te kijken tot er wat leuks langskomt waarvoor je niet 5 uur in de rij moet staan en 100km moet rijden. Denk dat we hem gevonden hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:00:
Superaanbieding bij MTV Mobile! Ipv 8 maanden 50% krijg je hier 24 maanden 50% korting! Doe er je voordeel mee!
Begrijp ik het nu goed op de site dat ze verder 100% t-mob faciliteiten gebruiken. MyTmobile enzo wordt naar door gelinkt. Das wel een pluspunt.
BedanktVerwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 20:00:
Superaanbieding bij MTV Mobile! Ipv 8 maanden 50% krijg je hier 24 maanden 50% korting! Doe er je voordeel mee!
Voor MTVmobile vindt je ook nog 20 euro cashback via de verschillende cashback sites.
Of die 20 cashback ook lukt met jouw mooie link is maar de vraag, maar niet geschoten....
Inmiddels 3,- Euro verhoogd,,,,,thefox154 schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:21:
[...]
Strakke aanbieding, zat bij BEN een beetje de kat uit de boom te kijken tot er wat leuks langskomt waarvoor je niet 5 uur in de rij moet staan en 100km moet rijden. Denk dat we hem gevonden hebben![]()
Begrijp ik het nu goed op de site dat ze verder 100% t-mob faciliteiten gebruiken. MyTmobile enzo wordt naar door gelinkt. Das wel een pluspunt.
www.wowhd.com
code: 89W2HLFA3431RU0000
10% korting op je bestelling (uniek)
geldig t/m 01/10/2013
www.cosmox.nl
code: JARIGNL2013
10% korting op je bestelling (geen idee of deze uniek is of niet)
geldig t/m 21/10/2013
ik krijg de volgende melding:albveld schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 22:40:
www.wowhd.com
code: 89W2HLFA3431RU0000
10% korting op je bestelling (uniek)
geldig t/m 01/10/2013
Deze kortingsbon kan niet worden gebruikt totdat hiervoor geschikte artikelen aan je winkelmandje zijn toegevoegd.
Is dit standaard en is ie al gebruikt, of zijn er nog aanvullende voorwaarden?
edit:
Heb even een account aangemaakt en dan krijg je de melding dat de code helaas account gebonden is, maar toch bedankt voor het melden!
[ Voor 13% gewijzigd door Joriizzz op 28-09-2013 01:20 ]
Minimaal 40€ besteden als enige eis.
[ Voor 23% gewijzigd door laredo op 28-09-2013 10:27 ]
Excuus, dat wist ik niet, stond helaas nergens vermeld ... dank voor je melding.Joriizzz schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 23:32:
[...]
ik krijg de volgende melding:
Deze kortingsbon kan niet worden gebruikt totdat hiervoor geschikte artikelen aan je winkelmandje zijn toegevoegd.
Is dit standaard en is ie al gebruikt, of zijn er nog aanvullende voorwaarden?
edit:
Heb even een account aangemaakt en dan krijg je de melding dat de code helaas account gebonden is, maar toch bedankt voor het melden!
"Voor deze kortingscode geldt een minimaal bestelbedrag van 40.0 euro. "laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
Kort maar krachtig: 10€ korting bij wehkamp met actiecode "nieuw".
Bedankt! gebruikt.laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
Wel heel erg voordelig als je Battlefield 4 voor PC bestelt! deze is alsnog afgeprijst van 49,99 naar 39,99.
De prijs is dan 39,99 + 1,95 verzendkosten, is 41,94. minus 10 euro is het dan 31,94. koopje
PSN/XBL: DarkTaufu
Met deze bon scoor je dus bv ook GTA V voor €41,94!laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
met andere woorden, bedankt
En op een banner van Wehkamp staat dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Niet uitgeprobeerd of dat ook echt zo is.laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
Zojuist getest en besteld: deze code ("nieuw") werkt ook voor bestaande klanten die eerder een bestelling geplaatst hebben.LaserJet schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 11:58:
[...]
En op een banner van Wehkamp staat dat dit alleen voor nieuwe klanten is. Niet uitgeprobeerd of dat ook echt zo is.
Nog 3 dagen
Graag herinneren wij u eraan dat deze cadeaubon nog maar 3 dagen geldig is. U kunt de cadeauboncode:
30 september 2013 inwisselen tijdens het afrekenen van uw bestelling.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Gebruikt! heel erg bedankt!TOYS schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:00:
Coolblue 5 euro korting:
Nog 3 dagen
Graag herinneren wij u eraan dat deze cadeaubon nog maar 3 dagen geldig is. U kunt de cadeauboncode:Members only:tot en met
30 september 2013 inwisselen tijdens het afrekenen van uw bestelling.
Deze code werkt nu ook nog. Samen met de meeste oudere Sygic codes.Rhapsody schreef op donderdag 19 september 2013 @ 17:22:
25% korting op Sygic GPS for Android:
Members only:
Geldig tot 25-09!
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Gekregen bij de aanschaf van mijn videokaart Ik ben er niets mee.
Verwijderd
Deze code werkt ook niet meer. Verhogen van het cijfer lukt nu jammer genoeg nietveryip schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:30:
[...]
en het laatste getal ophogen is dus:
Members only:
let wel, het gaat om 25 euro korting op een minimum bestelbedrag van 75 euro bij staples.nl waarbij beide bedragen exclusief btw zijn dus inclusief BTW gaat het om 30,25 euro korting op een minimum bestel bedrag van 90.75 euro
Code lijkt een generieke code
Deze code is geldig tot 1 oktober 2013
Code is schijnbaar al gebruikt: "De ingevulde kortingscode is niet geldig."Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:34:
Members only:
Namens de gelukkige bedankt voor het plaatsen
Bedankt!laredo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:21:
[ Voor 62% gewijzigd door SilenceMurderer op 29-09-2013 14:49 ]
Ik heb het zelfde gedaan. Lekker, BF4 voor 31,94Tjiwa schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:58:
[...]
Bedankt! gebruikt.
Wel heel erg voordelig als je Battlefield 4 voor PC bestelt! deze is alsnog afgeprijst van 49,99 naar 39,99.
De prijs is dan 39,99 + 1,95 verzendkosten, is 41,94. minus 10 euro is het dan 31,94. koopje
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
- Selecteer en kopieer de kortingscode;
- Ga naar fonq.nl en plaats je bestelling;
- De kortingscode kun je invullen op de afrekenpagina;
- Betaal het evt. resterende bedrag met de beschikbare betaalmethoden.
Voorwaarden
- De kortingscode is t/m 1 december 2013 te gebruiken op fonq.nl;
- Maximaal 1 voucher-/actiecode per klant;
- De code is éénmalig te gebruiken;
- Niet inwisselbaar voor geld;
- Wel geldig op aanbiedingen op fonq.nl;
- Niet geldig op boeken, giftcards en de merken Zack, Fatboy, Wesco;
- Geldig tot 1 december 2013.
kortingcodes
Good luck
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 29-09-2013 21:46 ]
Hoeveel korting?kwintenn schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:54:
Hoe werkt het?
- Selecteer en kopieer de kortingscode;
- Ga naar fonq.nl en plaats je bestelling;
- De kortingscode kun je invullen op de afrekenpagina;
- Betaal het evt. resterende bedrag met de beschikbare betaalmethoden.
Voorwaarden
- De kortingscode is t/m 1 december 2013 te gebruiken op fonq.nl;
- Maximaal 1 voucher-/actiecode per klant;
- De code is éénmalig te gebruiken;
- Niet inwisselbaar voor geld;
- Wel geldig op aanbiedingen op fonq.nl;
- Niet geldig op boeken, giftcards en de merken Zack, Fatboy, Wesco;
- Geldig tot 1 december 2013.
kortingcodes
Members only:
Good luck
Bedankt!
[ Voor 99% gewijzigd door jk1982 op 30-09-2013 00:37 ]
JOUW PERSOONLIJKE KORTINGSCODE**:
TGWWWR83XA9Y
Zalando.nl
Gebruikt, bedankt!_SerGe_ schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:38:
De nieuwe collectie is binnen! Als bedankje voor jouw laatste aankoop heb je een tijdje geleden korting ontvangen op jouw volgende kleding aankoop. Maak tot 06.10.2013 nog gebruik van €10 korting op kleding!
JOUW PERSOONLIJKE KORTINGSCODE**:
TGWWWR83XA9Y
Zalando.nl
Dear hmartino
Earlier this week, we experienced a major issue with our shopping cart provider, leading many of you to contact us regarding the expiration of our SSL Certificate. It wasn’t looking very professional for an online business! The fact is we did renew our SSL certificate several weeks ago, but our payment processor hadn’t submitted the order. Some of you quickly raised the flag and the next day, everything was back to normal.
During that day, the amount of orders dramatically dropped (not to say it was near zero), showing how security of online transactions concerns us all. To say sorry, we would like to announce our "BEAT THE CLOCK WEEK", our biggest promotion of the year starting Monday September 30th 2013!
You will be able to purchase any version of SAM Broadcaster, SAM Cast, SAM DJ, including product upgrades to the latest 2013 version at:
50% off on Monday, September 30th 2013,
40% off on Tuesday, October 1st 2013,
30% off on Wednesday, October 2nd 2013,
20% off on Thursday, October 3rd 2013,
and finally 10% on Friday, October 4th 2013!
These discounts will also be available for the first month of any new subscription to SAM VIBE and the SAM Broadcaster Pro payment plan.
The coupon codes to use each day will be posted on Facebook, Google+ and Twitter, so make sure to Like, +1 or follow us! Be careful, these promotion will be run based on UTC time (if you live in New York, the sale will end everyday at 7:59 PM!!) )(2am Amsterdam tijd de dag volgend op x datum)
Beat the Clock to SAVE MORE!
Pascal Laflamme
www.spacialaudio.com
Met jouw kortingscode ontvang je € 5.- korting op je volgende bestelling bij dixons.nl. Gebruik hiervoor de bovenstaande kortingscode. De korting is twee weken geldig bij een minimale besteding van 10.-
1. Ga naar dixons.nl
3. Vul in je winkelmandje, aan de rechterkant van je scherm, je kortingscode in.
éénmalig te gebruiken!
Gebruikt! Heel erg bedankt, en gefeliciteerd met je verjaardagjeroendh schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:15:
€5 korting bij de Dixons:
1. Ga naar dixons.nl
Members only:
éénmalig te gebruiken!
Die ene, met die snor
[ Voor 99% gewijzigd door Er_Damn op 01-10-2013 13:54 . Reden: Verkeerde topic ]
Code Fall80 werkt in ieder geval, heb ik zojuist getest.
Nu 1 euro korting op een kaart naar keuze:
€ 1,00 korting geldt op 1 kaart. 1 keer te gebruiken. Geldig tot en met 4 oktober 2013.
[ Voor 39% gewijzigd door Dutchian79 op 01-10-2013 20:43 ]
Verwijderd
Thankshostje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:33:
Receive 80% off your entire order site wide at XtremeGuard.com when you enter the coupon code Fall80 at checkout. Then enter coupon code Apple10 to take an additional 10% off the sale price for all Apple product accessories.
Beide kortingscodes werken, ook op 1 product. Heb de full body screenprotector besteld, komt wel zo'n 4 dollar aan verzendkosten bij, maar nog steeds erg voordelig met de codes!
Mocht iemand nog behoefte hebben aan mijn ervaring met het product:hostje schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 14:33:
Receive 80% off your entire order site wide at XtremeGuard.com when you enter the coupon code Fall80 at checkout. Then enter coupon code Apple10 to take an additional 10% off the sale price for all Apple product accessories.
Als het voor het scherm is: Koop het niet! Het erop plakken is al een hele klus, maar de gevoeligheid en leesbaarheid van je touchscreen gaat ook nog eens achteruit. Voor de achterkant en zijkant van je telefoon is het daarentegen weer wel perfect aangezien die lompe screenprotector zelfhelend is en voor meer grip zorgt.
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
10 euro korting op een doos HP Printing paper:
33% korting bij minimaal 2 dozen Staples-papier:
25% korting op HP toner nr. 12A Zwart, 2-pack:
5 euro korting op HP cartridge nr. 950XL, zwart:
[ Voor 11% gewijzigd door PvT.Arj op 02-10-2013 08:54 ]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ter aanvulling: Staples 10 euro kortingsbon. Link bevat iedere maand trouwens een nieuwe, vergelijkbare code.
[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 02-10-2013 08:59 ]
minimale bestelwaarde = 40 euro en volgens mij is de code uniek
[ Voor 19% gewijzigd door enzoronald op 02-10-2013 11:30 ]
ONLINE ACTIE
H&M.com of uit de catalogus geldig t/m 13-10-2013
10% korting op de hele collectie
Minimale bestelwaarde is €7 na aftrek van gebruikte kortingen.
enzoronald schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:30:
Fonq.nl 10 euro korting : WHYEM23T
minimale bestelwaarde = 40 euro en volgens mij is de code uniek
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Thanks, gebruiktDutchian79 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:25:
Greetz.nl
Nu 1 euro korting op een kaart naar keuze:
Members only:
€ 1,00 korting geldt op 1 kaart. 1 keer te gebruiken. Geldig tot en met 4 oktober 2013.
Hier exact dezelfde code per mail ontvangen dus niet persoonsafhankelijkarjanpvt schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:43:
Staples aanbiedingen: edit: geldig online en in de winkel met coupon t/m vrijdag 4 oktober!
10 euro korting op een doos HP Printing paper:
Members only:
33% korting bij minimaal 2 dozen Staples-papier:
Members only:
25% korting op HP toner nr. 12A Zwart, 2-pack:
Members only:
5 euro korting op HP cartridge nr. 950XL, zwart:
Members only:
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
*Edit*
Deze is inmiddels gebruikt en niet meer geldig.
[ Voor 11% gewijzigd door Yanik op 03-10-2013 17:24 ]
Hartelijk bedankt, gebruikt om een Logitech T630 touch muis voor mij en mijn moeder aan te schaffen. Levert toch bijna €50,- korting totaal op,Yanik schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:46:
In verband met een defect Logitech toetsenbord ontving ik een kortingscode waarbij je 35% korting ontvangt op producten bij hun webshop. De kortingscode is nog ongeveer 2 weken geldig. Ik heb hem niet gebruikt.
Members only:
Om er een extra feestelijke dag van te maken krijg je van ons 10% korting* op je volgende aankoop. Ga dus snel naar www.cosmox.nl en verwen jezelf met een leuk cadeau. Vul onderstaande actiecode in bij het afrekenen en de korting wordt automatisch verrekend. Daarnaast wordt je bestelling bij Cosmox altijd gratis thuisbezorgd!
Je verjaardagscode: JARIGNL2013
Let op: deze verjaardagscode is geldig t/m 27-10-2013
Super, scheelt aanzienlijk.TOYS schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:59:
Fonq.nl 10 euro korting van 2 t/m 9 oktober. Minimale besteding is 40 euro
Members only:
Ik zie een andere code staan, verder wel het zelfde, €40 minimaal t/m 9 oktober.TOYS schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:59:
Fonq.nl 10 euro korting van 2 t/m 9 oktober. Minimale besteding is 40 euro
Members only:

WHYFB8FF
Verwijderd
BedanktSempy schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:57:
https://images.staples-eu.com/App_Themes/ol-OL/images/mail/csat/voucher.pdf
Ter aanvulling: Staples 10 euro kortingsbon. Link bevat iedere maand trouwens een nieuwe, vergelijkbare code.
Nu onder het mom van een Prins Herfst en Koning Winter actie :-)
Zojuist dus dezelfde codes gekregen
Ze geven €5 korting op een minimum bestelbedrag van €50.
De spelregels:
- Geldig t/m 31 oktober 2013
- Minimum bestelbedrag €50,- (excl. verzendkosten)
- Niet in combinatie met andere acties te gebruiken.
edit:Het 'werkt' ook om beide codes tegelijk te gebruiken...wie durft ;-)
[ Voor 8% gewijzigd door I Am Weasel op 03-10-2013 23:33 ]
Is het niet zo dat die korting pas bij betaling goed verekend wordt?I Am Weasel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:21:
Ik heb eerder Conrad codes geplaatst en ondanks dat deze gebruikt zijn blijven ze werken.
Zojuist dus dezelfde codes gekregenMembers only:en
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. InloggenMembers only:
De spelregels:
Ik heb het ook eens uitgetest met meerdere codes maar volgens mij wordt dit bij het betalingsscherm dan aangepast.
~Edit: Naar de kassa gaan met beide codes lukt niet: "U heeft het maximale aantal kortingscodes overschreden. Maak alstublieft een keuze voor een positie."
[ Voor 9% gewijzigd door AdmiralSnipe op 04-10-2013 01:27 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
waarbij de laatste vanaf 142,50 pas werkt en de 1na laatste vanaf 67,50 , beide met 7,50 korting (anderen 5)
Er is ook een code voor dezelfde korting die tot 31 december 2013 geldig is (020844), die staat op http://www.conrad.nl/ce/nl/content/kortingscode/kortingscode.I Am Weasel schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 23:21:
Ik heb eerder Conrad codes geplaatst en ondanks dat deze gebruikt zijn blijven ze werken.
Zojuist dus dezelfde codes gekregenMembers only:en
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. InloggenMembers only:
De spelregels:
Volgens mij hebben ze die codes (5 korting op 50 en 7,50 korting op 150) constant.
10 euro korting op nuonenergiewinkel.nl. Geldig tot 31 december 2013.
10 euro korting op woodprint.nl. Geldig tot 31 december 2013.
10% korting op sentimo.nl. Onbekend tot wanneer geldig.
Bedankt!regtur2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:09:
Een reeks kortingscodes gekregen bij een bestelling bij avantisport.
Geldig t/m 31-10-2013 en lijken generiek:
Spartoo.nl - 15% korting - vanaf 100 euro
Members only:
Bij deze geeft hij helaas aan dat hij niet geldig is. (ten minste niet bij het bestellen van een E14 led lap, ook niet als ik er 5 bestel)Wing Ho schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:26:
Na een dagje Woonbeurs 3 algemene kortingscodes gescoord.
10 euro korting op nuonenergiewinkel.nl. Geldig tot 31 december 2013.
Members only:
edit: de andere 2 heb ik niet geprobeerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Blue Knight op 05-10-2013 07:20 ]
- Ga voor 16 november 2013 naar ns.nl/dalvoordeel
- Gebruik voor de korting uw actiecode 1378
- Het eerste jaar betaalt u geen 50 euro maar slechts 29 euro
http://www.razerzone.com/
Voorwaarden;
Only the first 10,000 customers who use their discount code on RazerStore will receive a 20% off their new Razer purchase.
Note: All customers after the first 10,000 will be unable to redeem their code.
Promotion ends October 31, 2013, midnight PDT or while stocks lasts.
[ Voor 10% gewijzigd door I Am Weasel op 05-10-2013 19:12 ]
Hmm, vervelend. Het is niet mijn intentie geweest een foutieve code door te geven. Ik heb het nogmaals gecheckt, maar weet niet waar de fout zit. In de kleine letters staat weliswaar dat het om een persoonlijke code gaat, maar daar geloof ik niets van gezien het algemene karakter van de code. Hierbij een foto van de coupon (achterzijde is wit).Blue Knight schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 07:19:
[...]
Bij deze geeft hij helaas aan dat hij niet geldig is. (ten minste niet bij het bestellen van een E14 led lap, ook niet als ik er 5 bestel)
edit: de andere 2 heb ik niet geprobeerd.
Heb de kortingscode gebruikt, waarvoor mijn hartelijke dank
Ik ga hem niet gebruiken. Iemand anders misschien?
Ik was nog op tijdI Am Weasel schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:45:
20% korting op nieuwe modellen van Razer
http://www.razerzone.com/
Dit topic is gesloten.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.