Thanks, gebruikt.Turtlesnif schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:55:
Greetz gratis postzegel
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Coolblue code voor 5,-
Geldig t/m 31 oktober 2013 op al onze shops of in onze winkels. De cadeaubon is niet geldig in combinatie met andere cadeaubonnen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Geldig t/m 31 oktober 2013 op al onze shops of in onze winkels. De cadeaubon is niet geldig in combinatie met andere cadeaubonnen.
En dit is een code voor ...?Zarc.oh schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 19:19:
Ik was niet van plan om wat te kopen, ik heb nog een stukje maand over
Doe er je voordeel mee
Members only: Tweakers only
Geldig tot 19 september.
Verwijderd
De door u ingevulde korting is reeds eerder ingewisseld...YoVla schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:11:
Coolblue code voor 5,-
Members only:

Kwantum heeft een 'Het koffertje van Kwantum' actie op http://www.jezoukunnenwinnen.nl
Je kiest een koffertje, en krijgt een korting. Bijna altijd (slechts) 5%...
Ik won ook 5% en kreeg als kortingscode: HKVK5B (Het Koffertje van Kwantum 5%
Bedacht me toen dat als de codes zo'n simpele opbouw hebben, dat ik die van de andere percentages ook kon vinden, en inderdaad. Ook van de andere percentages zijn ze gewoon door even raden/invullen zo te vinden. Behalve voor 40%.. Die zal wel een net iets andere opbouw hebben.
Members only:
Inloggen
Spelregels Kortingsjacht:
De actieperiode loopt van 16 september tot en met 29 september 2013.
Koop ze!
Hier nog een CoolBlue kortingscode van €5
Members only:
Inloggen
Helaas al gebruikt zonder dit te melden...pu55ykat schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:01:
Hier nog een CoolBlue kortingscode van €5
[mo] DFSY-XBCS-JYZF [/mo]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Korting op http://www.kaartwereld.nl/ (van post.nl):
Wie van jouw vrienden of familie is er binnenkort jarig? Bepaal zelf de korting op jouw verjaardagskaart(en), zodat je ze extra voordelig kunt sturen!
Korting 1:
Gratis verzenden van je verjaardagskaart.
Actiecode:
Korting 2:
Verstuur je 3e verjaardagskaart gratis.
Actiecode:
Je mag dus zelf bepalen welke actiecode je gebruikt. Let daarbij wel op dat actiecodes niet te combineren zijn.
Wie van jouw vrienden of familie is er binnenkort jarig? Bepaal zelf de korting op jouw verjaardagskaart(en), zodat je ze extra voordelig kunt sturen!
Korting 1:
Gratis verzenden van je verjaardagskaart.
Actiecode:
Members only:
Inloggen
Korting 2:
Verstuur je 3e verjaardagskaart gratis.
Actiecode:
Members only:
Inloggen
Je mag dus zelf bepalen welke actiecode je gebruikt. Let daarbij wel op dat actiecodes niet te combineren zijn.
Mochten er zich onder de "computertweakers" ook "autotweakers" bevinden, onderstaand een code voor 20% korting bij een aanschaf op www.lampenfolie.nl of www.wrapfolie.nl ... geen verdere randvoorwaarden volgens de mail, maar geldig tot 12 oktober 2013.
Members only:
Inloggen
De 25 % werkt helaas niet (meer)Torrentus schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 20:47:
[afbeelding]
Kwantum heeft een 'Het koffertje van Kwantum' actie op http://www.jezoukunnenwinnen.nl
Je kiest een koffertje, en krijgt een korting. Bijna altijd (slechts) 5%...
Ik won ook 5% en kreeg als kortingscode: HKVK5B (Het Koffertje van Kwantum 5%.
Bedacht me toen dat als de codes zo'n simpele opbouw hebben, dat ik die van de andere percentages ook kon vinden, en inderdaad. Ook van de andere percentages zijn ze gewoon door even raden/invullen zo te vinden. Behalve voor 40%.. Die zal wel een net iets andere opbouw hebben.
Members only:
Spelregels Kortingsjacht:
De actieperiode loopt van 16 september tot en met 29 september 2013.
Koop ze!
En wéér werkt een kortingscode ook op postzegels bij dit bedrijf. Iets met een steen. Ik heb al genoeg postzegels bij een vorige actie gescoord, dus heb de code niet gebruikt.Nano2009 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:53:
Staples : € 25 korting bij een besteding van € 75
Kortingscode : NA3809RO25
DankjewelNano2009 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:53:
Kortingscode :Members only:
Code van Bax-shop. 5 euro korting bij besteding van 50 euro.
Members only:
Inloggen
Ga je dan voor 75 euro aan postzegels kopen?LaserJet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:43:
[...]
En wéér werkt een kortingscode ook op postzegels bij dit bedrijf. Iets met een steen. Ik heb al genoeg postzegels bij een vorige actie gescoord, dus heb de code niet gebruikt.
www.Batteryking.nl
Uw 7% kortingscode:
Members only:
Inloggen
Korting op alles! T/m 29sept
Hier nog 1:larreh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:59:
Code van Bax-shop. 5 euro korting bij besteding van 50 euro.
Members only:
Members only:
Inloggen
Niet
Gebruikt. bedankt!Radjesh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:23:
[...]
Hier nog 1:
Members only:
Gratis verzending code Central Point
Members only:
Inloggen
En nog 1 voor iemand die het wil gebruiken.Radjesh schreef op woensdag 18 september 2013 @ 13:23:
[...]
Hier nog 1:
Members only:
Alleen voor bestellingen van +€50,- overigens.
Members only:
Inloggen
Ha bedankt!LaserJet schreef op woensdag 18 september 2013 @ 09:43:
[...]
En wéér werkt een kortingscode ook op postzegels bij dit bedrijf. Iets met een steen. Ik heb al genoeg postzegels bij een vorige actie gescoord, dus heb de code niet gebruikt.
Even voor 75 (werkelijk 50) euro aan postzegels ingeslagen! Jammer dat ze geen cadeaukaarten hebben.
Super, bedankt!Nano2009 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:53:
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Ik heb hier een code voor nieuwe Adword accounts. Je krijgt van one.com €75 cadeau mits je zelf eerst €25 op je Adwords account zet. Daarna kan je de code inwisselen.
Je account mag niet ouder zijn dan 2 weken anders werkt de code niet.
Voucher Code:
De waardebon is geldig tot 31-12-13.
Veel plezier ermee!
Je account mag niet ouder zijn dan 2 weken anders werkt de code niet.
Voucher Code:
Members only:
Inloggen
De waardebon is geldig tot 31-12-13.
Veel plezier ermee!
[ Voor 5% gewijzigd door I Am Weasel op 18-09-2013 17:27 ]
Verwijderd
Wees blij dat de code op postzegels werkt, mag officieel ook nietkx22 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:24:
[...]
Ha bedankt!
Even voor 75 (werkelijk 50) euro aan postzegels ingeslagen! Jammer dat ze geen cadeaukaarten hebben.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de code spoedig ongeldig wordt verklaard, dus sla je slag

Mijn bestelling is al overgedragen aan GLS (usb stickje met aanvullend postzegels tot de 75 euro is bereikt).
Deze heb ik gebruikt, thanks!kingggerald schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:09:
Zalando Kortingscodes:
Members only:
Post ff voor de medetweakers als/welke je hebt gebruikt
De korting is 10 euro (werkt ook op sale)
"Bug? That's not a bug, that's a feature."
Verwijderd
ICIPARISXL
Geen tijd on naar de winkel te gaan? Vul op www.iciparisxl.nl de codeMembers only:in tijdens het afrekenproces en proficeer van 25 %korting op uw gehele winkelmandje
- Deze actie is geldig van 23 t/m 29 september.
- Niet geldig op La Mer, ONLY YOU, Watson Care, IPXL Liptins, IPXL, Lipsmackers, JANN, Narciso Rodriguez, Tom Ford, Viktor & Rolf, giftcards of in combinatie met andere kortingsacties.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 19:35 . Reden: weer = weet :( ]
Code doet het al niet meer.Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 18:22:
[...]
Wees blij dat de code op postzegels werkt, mag officieel ook niet![]()
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de code spoedig ongeldig wordt verklaard, dus sla je slag![]()
Mijn bestelling is al overgedragen aan GLS (usb stickje met aanvullend postzegels tot de 75 euro is bereikt).
HELAAS: Deze promotie code is alleen geldig van '17/09/13' tot '17/09/13'.
25.- korting - op uw aankoop NA3809RO25
Verwijderd
Dat is balen, foutje is snel ontdekt daar
Gelukkig leveren ze wel netjes alle geplaatste bestellingen, althans, die van mij is al onderweg en ik had vrij laat besteld na de melding van de code hier (nog bedankt voor het plaatsen trouwens!).
Hopelijk geen envelop met stickers

Verwijderd
Ze lezen mee!Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 20:27:
[...]
Dat is balen, foutje is snel ontdekt daar
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2013 20:36 ]
Helaas :Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2013 @ 19:34:
ICIPARISXL
[...]Zover ik het weet, is het 3x te gebruiken
- Deze actie is geldig van 23 t/m 29 september.
- Niet geldig op La Mer, ONLY YOU, Watson Care, IPXL Liptins, IPXL, Lipsmackers, JANN, Narciso Rodriguez, Tom Ford, Viktor & Rolf, giftcards of in combinatie met andere kortingsacties.
Members only:
Inloggen
Dus waarschijnlijk al gebruikt.....
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Bespaar 10% tot 20% in de hele winkel Logitech.com
Voer de unieke couponcode yawt6bo79 tijdens het afrekenen in. Wees er snel bij want deze aanbieding is geldig tot 19 september.
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 17-09-2013 en 19-09-2013. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Ultrathin Keyboard Cover for iPad, Ultrathin Keyboard Cover iPad Mini, Logitech UE 900, & Ultimate Ears Boom. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
Voer de unieke couponcode yawt6bo79 tijdens het afrekenen in. Wees er snel bij want deze aanbieding is geldig tot 19 september.
*Aanbieding geldt alleen voor bestelling en verzending in het Nederlands tussen 17-09-2013 en 19-09-2013. Korting kan worden toegepast met de unieke couponcode in deze e-mail. Korting wordt toegepast wanneer u de couponcode invoert tijdens het betaalproces. Code mag slechts één keer worden gebruikt. Exclusief verzendkosten en btw. Verkopers, distributeurs en andere wederverkopers komen niet in aanmerking voor deze aanbieding. Exclusief Harmony Smart Control, Harmony Ultimate, Ultrathin Keyboard Cover for iPad, Ultrathin Keyboard Cover iPad Mini, Logitech UE 900, & Ultimate Ears Boom. Extra bepalingen, voorwaarden, producten, prijzen en aanbiedingen zijn onderhevig aan verandering zonder kennisgeving.
PSN: TheKrish
Er staat vanaf 23-9, so duurt nog wel even?Wobcat schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:05:
[...]
Helaas :Members only:
Dus waarschijnlijk al gebruikt.....
NS FC: SW 2742 0448 8213
Musta schreef op woensdag 18 september 2013 @ 22:38:
[...]
Er staat vanaf 23-9, so duurt nog wel even?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Gratis postzegel Greetz.nl
Waarde: EUR 0.60, Geldig t/m 01-10-2013
Waarde: EUR 0.60, Geldig t/m 01-10-2013
Members only:
Inloggen
Ik had bij de vorige actie (25,- korting bij 50,- aankoop) getracht een aantal VVV-bonnen te bestellen.kx22 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 15:24:
[...]
Ha bedankt!
Deze orders waren wel betaald, de code werkte gewoon op ze, echter hebben ze toch al mijn bestellingen geannuleerd zonder enig aangevoerde reden.
Nou weet ik niet hoe het recht werkt als je "geld" online met korting koopt in de vorm van waardebonnen maar ze mogen blijkbaar gewoon annuleren.
Graag een DM indien iemand meent dat ik de bonnen wél gewoon hoorde te krijgen!
[ Voor 7% gewijzigd door Kees Klaassen op 19-09-2013 12:31 ]
He Nano2009,Nano2009 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:53:
Weet je of deze code ook in de 'echte' winkel te gebruiken is?
Ze mogen dit gewoon weigeren onder het motto : Technische website fout.Kees Klaassen schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:30:
[...]
Ik had bij de vorige actie (25,- korting bij 50,- aankoop) getracht een aantal VVV-bonnen te bestellen.
Deze orders waren wel betaald, de code werkte gewoon op ze, echter hebben ze toch al mijn bestellingen geannuleerd zonder enig aangevoerde reden.
Nou weet ik niet hoe het recht werkt als je "geld" online met korting koopt in de vorm van waardebonnen maar ze mogen blijkbaar gewoon annuleren.
Graag een DM indien iemand meent dat ik de bonnen wél gewoon hoorde te krijgen!
Wat dan weer wel netjes zou zijn is de waardebon "herstellen" zodat de korting voor iets anders gebruikt kan worden. Hij werd immer geaccepteerd (alleen voor een onbedoeld product)thomasv93 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:00:
[...]
Ze mogen dit gewoon weigeren onder het motto : Technische website fout.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
U vraagt, wij draaienMothergoose schreef op donderdag 19 september 2013 @ 12:54:
[...]
He Nano2009,
Weet je of deze code ook in de 'echte' winkel te gebruiken is?
Members only:
Inloggen
Bedankt, morgen maar eens langs de Staples fietsen.Nano2009 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:39:
[...]
U vraagt, wij draaien
Members only:
Helemaal TOP!!!!, bedankt.Nano2009 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 13:39:
[...]
U vraagt, wij draaien
Members only:
Verwijderd
2 codes voor 50 euro korting op een special-t machine + gratis welkombox via special-t.com:
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Staples bestelling netjes ontvangen vandaag
Zat nog een algemene kortingscode bij: BT3960MP
Een gratis Staples (draadloze) muis + pad bij besteding van 75 euro.
Zat nog een algemene kortingscode bij: BT3960MP
Een gratis Staples (draadloze) muis + pad bij besteding van 75 euro.
25% korting op Sygic GPS for Android:
Geldig tot 25-09!
Members only:
Inloggen
Geldig tot 25-09!
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Google Adwords - Ontvang 75,00€ gratis advertentie tegoed bij besteding van 25,00€
Drukwerkmax.nl - 10% korting
Members only:
Tot en met 30 November geldig.
Inloggen
Drukwerkmax.nl - 10% korting
Members only:
Tot en met 31 Oktober geldig.
Inloggen
[ Voor 3% gewijzigd door Timv37 op 19-09-2013 19:36 ]
Een reeks kortingscodes gekregen bij een bestelling bij avantisport.
Geldig t/m 31-10-2013 en lijken generiek:
Brickshop.nl - 10 euro korting - max 50 euro korting
Spartoo.nl - 15% korting - vanaf 100 euro
Hoedshop.nl - 10% korting
Def-shop.nl - 10 euro korting
Travelbags.nl - 10% korting
Posterjack.nl - 20% korting
Fashionforhome.nl - 20 euro korting - vanaf 100 euro
Lensbestel.nl - 5% korting
Avantisport.nl - 10% korting
Sportbay.nl - 4 euro korting
Hunkemoller.nl - 10 euro korting - vanaf 35 euro
Geldig t/m 31-10-2013 en lijken generiek:
Brickshop.nl - 10 euro korting - max 50 euro korting
Members only:
Inloggen
Spartoo.nl - 15% korting - vanaf 100 euro
Members only:
Inloggen
Hoedshop.nl - 10% korting
Members only:
Inloggen
Def-shop.nl - 10 euro korting
Members only:
Inloggen
Travelbags.nl - 10% korting
Members only:
Inloggen
Posterjack.nl - 20% korting
Members only:
Inloggen
Fashionforhome.nl - 20 euro korting - vanaf 100 euro
Members only:
Inloggen
Lensbestel.nl - 5% korting
Members only:
Inloggen
Avantisport.nl - 10% korting
Members only:
Inloggen
Sportbay.nl - 4 euro korting
Members only:
Inloggen
Members only:
Inloggen
http://www.hotinbuy.com/
Mijn nieuwe telefoon ging niet door op deze Chinese webwinkel. Kreeg de volgende dag netjes mijn geld terug via Paypal. En deze kortingscodes:
We're pleased to offer you a Gift Certificate for the the Mid-autumn Festival,you can use the coupon" MIDAUTUMN",then you can get 5% off for the total order value,this coupon is only valid from 19/9/2013 to21/9/2013.
The Gift Certificate is worth $5.00
To redeem this Gift Certificate, please click on the link below. Please also write down the Redemption Code which is eb35bb65d2 in case you have any problems. Click here to redeem or visit HB and enter the code during the checkout process
Mijn nieuwe telefoon ging niet door op deze Chinese webwinkel. Kreeg de volgende dag netjes mijn geld terug via Paypal. En deze kortingscodes:
We're pleased to offer you a Gift Certificate for the the Mid-autumn Festival,you can use the coupon" MIDAUTUMN",then you can get 5% off for the total order value,this coupon is only valid from 19/9/2013 to21/9/2013.
To redeem this Gift Certificate, please click on the link below. Please also write down the Redemption Code which is eb35bb65d2 in case you have any problems. Click here to redeem or visit HB and enter the code during the checkout process
Ik heb hem gebruikt voor een bestelling, dankjewelJohnderboy schreef op donderdag 19 september 2013 @ 23:09:
http://www.hotinbuy.com/
To redeem this Gift Certificate, please click on the link below. Please also write down the Redemption Code which is eb35bb65d2in case you have any problems. Click here to redeem or visit HB and enter the code during the checkout process
I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...
Merci!regtur2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:09:
Een reeks kortingscodes gekregen bij een bestelling bij avantisport.
Members only:
Bij www.Brickshop.nl
Tot en met zondag 22 september ontvangt u
10% EXTRA KORTING op alle LEGOwear met code
p.s. zijn er echt mensen die op Lego-crocs lopen?
Tot en met zondag 22 september ontvangt u
10% EXTRA KORTING op alle LEGOwear met code
Members only:
Inloggen
p.s. zijn er echt mensen die op Lego-crocs lopen?
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
2 weken gratis AD
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis
Ontvang het nieuwe AD 2 weken gratis.
Nog scherper en overzichtelijker. Helder. Eerlijk. En soms gewoon leuk.
Ontvang het AD gratis
Kosteloos en vrijblijvend
Stopt automatisch na 2 weken
Gratis thuisbezorgd
http://www.admaaktsterk.nl/2wekengratis
Ontvang het nieuwe AD 2 weken gratis.
Nog scherper en overzichtelijker. Helder. Eerlijk. En soms gewoon leuk.
Ontvang het AD gratis
Kosteloos en vrijblijvend
Stopt automatisch na 2 weken
Gratis thuisbezorgd
Laat maar..
Hier een kortingscode voor www.marksandspencer.nl.
De onderstaande code geeft 10 euro korting op een bestelling van 50 euro of meer (geldig t/m 15 oktober).
De onderstaande code geeft 10 euro korting op een bestelling van 50 euro of meer (geldig t/m 15 oktober).
Members only:
Inloggen
WowHD (dvd's, cd's, games, boeken, cosmetica) 1 euro kortingscodes
Code 1:
Code 2:
Kortingscodes verlopen op 22 september 2013.
Codes kunnen niet worden gebruikt voor al afgeprijsde artikelen.
Code 1:
Members only:
Inloggen
Code 2:
Members only:
Inloggen
Kortingscodes verlopen op 22 september 2013.
Codes kunnen niet worden gebruikt voor al afgeprijsde artikelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Swoosh op 20-09-2013 13:59 ]
Alternate.nl - Huis & Tuin assortiment only (!)
€5 euro korting vanaf €50 euro
01-08-2013 tm 01-10-2013
Alleen op volgende merken: Princess, Medisana, Melitta, Bosch ( alleen gereedschap ), Bio, Brennenstuhl, Tristar, Nova, Steba, Domo, Beurer, Caso, Dremel, Skill, Kawasaki
€5 euro korting vanaf €50 euro
Members only:
Inloggen
01-08-2013 tm 01-10-2013
Alleen op volgende merken: Princess, Medisana, Melitta, Bosch ( alleen gereedschap ), Bio, Brennenstuhl, Tristar, Nova, Steba, Domo, Beurer, Caso, Dremel, Skill, Kawasaki
Verwijderd
Nog een code voor Google AdWords
- Tot en met 30 November geldig.
Members only:
Inloggen
- Tot en met 30 November geldig.
Op Cdromland.nl;
Een Acer Aspire V3-771G-73638G1TMaii i7-3632QM/17.3"FHD/8/1TB/W8/GT7
van 849 voor 799 als je bij het betalen de code
Een Acer Aspire V3-771G-73638G1TMaii i7-3632QM/17.3"FHD/8/1TB/W8/GT7
van 849 voor 799 als je bij het betalen de code
Members only:
gebruikt.
Inloggen
Verwijderd
E10 waardebon bij Ziengs:
voorwaarden:
- Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties.
- Geldig bij een minimale besteding van E50,-
- De korting is alleen geldig op de nieuwe collectie.
- Éen kortingsbon per klant en geldig t/m 31 oktober 2013.
Members only:
Inloggen
voorwaarden:
- Niet geldig in combinatie met andere kortingsacties.
- Geldig bij een minimale besteding van E50,-
- De korting is alleen geldig op de nieuwe collectie.
- Éen kortingsbon per klant en geldig t/m 31 oktober 2013.
10 EURO KORTING >> Zalando
Beste ..............,
De nieuwe collectie is binnen! Als bedankje voor jouw laatste aankoop ontvang je nu tijdelijk €10 korting op kleding!
JOUW PERSOONLIJKE KORTINGSCODE**:
Voorwaarden:
Als je geen promotiemails van Zalando meer wilt ontvangen, klik dan hier:
Afmelden voor alle promotionele e-mails van Zalando*
* Er worden geen kosten berekend bovenop het basistarief. De hotline is te bereiken via vaste- en mobiele lijnen vanuit heel Nederland.
** Geldig t/m 06.10.2013 met een minimum bestelwaarde van € 50 op kleding | De minimum bestelwaarde moet ook gehaald worden na het retourneren van artikelen | Niet inwisselbaar voor contant geld | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | De kortingscode is niet geldig op partner artikelen | De kortingscode is niet geldig op Zalando Lounge artikelen | Maximaal één kortingscode per bestelling.
Beste ..............,
De nieuwe collectie is binnen! Als bedankje voor jouw laatste aankoop ontvang je nu tijdelijk €10 korting op kleding!
JOUW PERSOONLIJKE KORTINGSCODE**:
Members only:
Inloggen
Voorwaarden:
Als je geen promotiemails van Zalando meer wilt ontvangen, klik dan hier:
Afmelden voor alle promotionele e-mails van Zalando*
* Er worden geen kosten berekend bovenop het basistarief. De hotline is te bereiken via vaste- en mobiele lijnen vanuit heel Nederland.
** Geldig t/m 06.10.2013 met een minimum bestelwaarde van € 50 op kleding | De minimum bestelwaarde moet ook gehaald worden na het retourneren van artikelen | Niet inwisselbaar voor contant geld | Niet geldig i.c.m. andere acties | Enkele merken kunnen van de actie uitgesloten zijn | De kortingscode is niet geldig op partner artikelen | De kortingscode is niet geldig op Zalando Lounge artikelen | Maximaal één kortingscode per bestelling.
Kortingscode op tijdschriften:
Voor u! 25% extra korting op uw volgende abonnement
Kies uit Libelle, Margriet, Donald Duck, AutoWeek, vtwonen, Linda, Tina, Grazia, Zin, Flow, Fashionista, Know How, Fab of Roots. Het enige wat u hoeft te doen is uw persoonlijke unieke code " VFR186 ” in te voeren op het bestelformulier en de 25% korting wordt automatisch verrekend! Naar Magazine.nl
LET OP: deze code is slechts 24 uur geldig!
Members only:
Inloggen
Voor u! 25% extra korting op uw volgende abonnement
Kies uit Libelle, Margriet, Donald Duck, AutoWeek, vtwonen, Linda, Tina, Grazia, Zin, Flow, Fashionista, Know How, Fab of Roots. Het enige wat u hoeft te doen is uw persoonlijke unieke code " VFR186 ” in te voeren op het bestelformulier en de 25% korting wordt automatisch verrekend! Naar Magazine.nl
LET OP: deze code is slechts 24 uur geldig!
Korting bij www.justeat.nl:
Dol op Amerikaanse pizza’s? Dat treft want er zit een New York Pizza in jouw buurt! Maak (opnieuw) kennis met de overheerlijke pizzavarianten en trakteer jezelf! Nu exclusief via JUST EAT 15% korting met de code:
Geldig tot 1 oktober en alleen ism. online betalen. Smakelijk!
Overigens vind ik de afkorting ism raar, lijkt me icm een betere..
Dol op Amerikaanse pizza’s? Dat treft want er zit een New York Pizza in jouw buurt! Maak (opnieuw) kennis met de overheerlijke pizzavarianten en trakteer jezelf! Nu exclusief via JUST EAT 15% korting met de code:
Members only:
Inloggen
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Korting bij Hema fotoproducten:
10% korting met de volgende code:
voorwaarden:
· de korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen
· de actiecode is geldig op alle gedrukte fotoalbums, kalenders of agenda’s via de HEMA albumsoftware
· de actiecode is niet inwisselbaar voor geld
· de code is per persoon eenmalig te gebruiken
· de korting kan niet achteraf verrekend worden in de winkel
· de actiecode is geldig t/m 31 oktober 2013
stond bij dat ik de code gewoon kon delen, dus als het goed is kunnen meerdere mensen er gebruik van maken
10% korting met de volgende code:
Members only:
Inloggen
voorwaarden:
· de korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen
· de actiecode is geldig op alle gedrukte fotoalbums, kalenders of agenda’s via de HEMA albumsoftware
· de actiecode is niet inwisselbaar voor geld
· de code is per persoon eenmalig te gebruiken
· de korting kan niet achteraf verrekend worden in de winkel
· de actiecode is geldig t/m 31 oktober 2013
stond bij dat ik de code gewoon kon delen, dus als het goed is kunnen meerdere mensen er gebruik van maken
"Beste **************,
De volgende kortingscode staat voor jou klaar om te gebruiken op Gamecardwinkel.nl:
10.00% korting op bestelling
Dus ga naar http://www.gamecardwinkel.nl en voer de kortingscode in tijdens het samenstellen van uw winkelwagen.
De kortingscode vervalt op 30-09-13, dus wacht niet te lang!
Met vriendelijke groet,
GamecardWinkel.nl"
Volgens mij is dit gewoon een algemene kortingscode en geen persoonsgebonden kortingscode.
Ik gebruik het toch niet voor de tijd...
Dus als ik er iemand gelukkig mee kan maken
De volgende kortingscode staat voor jou klaar om te gebruiken op Gamecardwinkel.nl:
Members only:
Inloggen
Dus ga naar http://www.gamecardwinkel.nl en voer de kortingscode in tijdens het samenstellen van uw winkelwagen.
Met vriendelijke groet,
GamecardWinkel.nl"
Volgens mij is dit gewoon een algemene kortingscode en geen persoonsgebonden kortingscode.
[ Voor 0% gewijzigd door gambieter op 23-09-2013 16:47 ]
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Is al een keer genoemt in het topic, maar aanvullend hierop..keverjeroen schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:15:
Korting bij www.justeat.nl:
Members only:
Het lijkt te werken met elk restaurant en niet alleen New York Pizza.
Verwijderd
En hierop dan weer aanvullend, Justeat is niet te beroerd zonder opgave van reden je order te annuleren en dat niet aan je door te geven.Mau_Maus schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:55:
Is al een keer genoemt in het topic, maar aanvullend hierop..
Het lijkt te werken met elk restaurant en niet alleen New York Pizza.
2x gehad, eenmaal deels terecht en eenmaal geheel onterecht maar dat maakt weinig uit als je met rammelende maag zit te wachten.
Gebruikt, bedankt!SmokingAces schreef op maandag 23 september 2013 @ 16:43:
"Beste **************,
Members only:
Met vriendelijke groet,
GamecardWinkel.nl"
Bax shop:
€10,- korting bij bestellingen vanaf €150,-
€25,- korting bij bestellingen vanaf €250,-
Deze kortingscodes zijn geldig tot en met zondag 29 september en niet geldig in combinatie met andere kortingscodes.
€10,- korting bij bestellingen vanaf €150,-
Members only:
Inloggen
€25,- korting bij bestellingen vanaf €250,-
Members only:
Inloggen
Deze kortingscodes zijn geldig tot en met zondag 29 september en niet geldig in combinatie met andere kortingscodes.
Tja dat is zeer vervelend. Zelf nog nooit een probleem gehad met een kortingcode van hier of andere sites.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:39:
[...]
En hierop dan weer aanvullend, Justeat is niet te beroerd zonder opgave van reden je order te annuleren en dat niet aan je door te geven.
2x gehad, eenmaal deels terecht en eenmaal geheel onterecht maar dat maakt weinig uit als je met rammelende maag zit te wachten.
(er staat zonder opgave van reden, ik neem aan dat je zeker weet dat het vanwege de kortingcode was door na te vragen? Ipv aanname? Een bestelling kan ook geweigerd worden door iets simpels als drukte bij het restaurant. Wat dan gewoon in het slotscherm staat bijvoorbeeld.)
Bij deze ieder geval een bedankje voor de 15%. Gebruikt voor de lokale Chinees. Dank!
GRATIS VERZENDING
SLECHTS EEN WEEK GELDIG: 24 - 30 SEPTEMBER
PROMOTIECODE INVOEREN: othwuiqoa
bij logitech
of
GRATIS VERZENDING
PROMOTIECODE INVOEREN: ddboh8mxb
PROMOTIECODE INVOEREN: othwuiqoa
bij logitech
of
GRATIS VERZENDING
PROMOTIECODE INVOEREN: ddboh8mxb
[ Voor 31% gewijzigd door roelbb op 24-09-2013 08:16 ]
roelbb
krijg de onderstaande mail van logitech:
GRATIS VERZENDING
GRATIS VERZENDING
Members only:
Inloggen
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
5 euro van vimodos,

zal zo te zien wel vaker gebruikt kunnen worden.

Verwijderd
Zeker weten, code zou ineens niet meer geldig zijn op afhalen terwijl diezelfde code de dagen ervoor nog door vrienden en kennissen voor afhalen is gebruikt. Ook hier op tweakers konden mensen gewoon nog afhalen met diezelfde code.Mau_Maus schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 03:16:
Tja dat is zeer vervelend. Zelf nog nooit een probleem gehad met een kortingcode van hier of andere sites.
(er staat zonder opgave van reden, ik neem aan dat je zeker weet dat het vanwege de kortingcode was door na te vragen? Ipv aanname? Een bestelling kan ook geweigerd worden door iets simpels als drukte bij het restaurant. Wat dan gewoon in het slotscherm staat bijvoorbeeld.)
Het zou volgens de uitbater waar ik tevergeefs langsging om mijn broodje te halen vaker gebeuren. (dat heb ik in deze dus wel van horen zeggen maar u is gewaarschuwd)
Op www.droomkado.nl met code: feest13 10% op alles tot 31-12-2013.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 11:09 ]
Verwijderd
Thnx! Heb hem gebruikt om wat winterkleding in te slaan.TwiSteD1 schreef op maandag 23 september 2013 @ 19:35:
Zalando € 10,- tegoedbon bij bestelling van minimaal € 50,- geldig t/m 28.10.2013. Per klant eenmalig geldig.
Members only:
Misschien is dit linkje wat handiger:Kjell! schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:16:
5 euro van vimodos,
[afbeelding]
http://media.vimodos.nl/n.../wk39_1/dames/block-1.jpg
Nog meer gratis Logitech verzendkosten!
Geen minimumaankoop!
Members only:
Inloggen
Geen minimumaankoop!
Eh?
20% op alle doeken bij http://www.herinneringenoplinnen.nl met de volgende code:
Members only:
Geldig tot 2 oktober.
Inloggen
Werkt nog steeds (2,50 korting bij bol.com), ook namens mij bedankt!Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:53:
[...]
Voor mij werkte hij nog wel, dus ook dank mrwolf
http://www.bobshop.nl
★ 10 procent EXTRA KORTING op wasmachines, stofzuigers en televisies !
woensdag 25 september 10% korting op wasmachines
donderdag 26 september 10% korting op stofzuigers
vrijdag 27 september 10% korting op televisies
★ 10 procent EXTRA KORTING op wasmachines, stofzuigers en televisies !
woensdag 25 september 10% korting op wasmachines
Members only:
Inloggen
donderdag 26 september 10% korting op stofzuigers
Members only:
Inloggen
vrijdag 27 september 10% korting op televisies
Members only:
Inloggen
Ook voor mij werkte het nogVerwijderd schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 12:26:
[...]
Members only:
Thnx! Heb hem gebruikt om wat winterkleding in te slaan.
Een nieuwe 25 euro kortingscode van Staples voor deze week 
Geldig bij besteding van minimaal €75
Edit:
Ook nog de barcode voor de mensen die graag in de winkel gebruik willen maken van deze korting
Members only:
Inloggen
Edit:
Ook nog de barcode voor de mensen die graag in de winkel gebruik willen maken van deze korting
Members only:
Inloggen
[ Voor 42% gewijzigd door Nano2009 op 25-09-2013 15:22 ]
Gebruikt, thanks!Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Thnx! Net de HP Laserjet Pro P1102w + 2500 vel white label printpapier besteld voor EUR 68,90 incl. BTW en incl verzending.Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Members only:
Zojuist van m'n zusje ontvangen en (volgens mij) zijn ze meerdere keren te gebruiken:
Zalando.nl
Members only:
10E korting bij 70E of meer
Inloggen
Members only:
12,5% bij 50E of meer
Inloggen
Members only:
5E bij 30E of meer
Inloggen
Zalando.nl
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
thanks deze gebruiktGalois schreef op woensdag 25 september 2013 @ 15:27:
Zojuist van m'n zusje ontvangen en (volgens mij) zijn ze meerdere keren te gebruiken:
Members only:12,5% bij 50E of meer
Zalando.nl
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Coolblue.
€ 5,- cadeaubon. U kunt uw unieke cadeauboncode: HZ9M-GGZW-QKGS
Gebruikt.Kampen schreef op woensdag 25 september 2013 @ 17:02:
Coolblue.

€ 10 korting op een tijdschriftenabonnement via www.magazine.nl
klik in het winkelwagentje op "ik heb een kortingscode" en vul als kortingscode leefkorting in
klik in het winkelwagentje op "ik heb een kortingscode" en vul als kortingscode leefkorting in
Postzegels werken ook. Als je vaak pakketjes verstuurd kan je hier ook prepaid pakketzegels a € 6,75 bestellen. Dit ook met korting.Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Members only:
[quote]Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Dank!! gebruikt om postzegels te bestellen.
Members only:
Inloggen
Dank!! gebruikt om postzegels te bestellen.
Bedankt, ook gebruikt voor de postzegels. 41 cent per stukNano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Members only:

[ Voor 19% gewijzigd door Exor op 25-09-2013 19:19 ]
Gratis verzending (t/m 30-09) Logitech:
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Thanx, nieuwe printer besteldNano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Members only:
Edit:
Members only:

En vergeet shopkorting niet, of werkt dat niet bij postzegels ?Nano2009 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:52:
Members only:
Hier ook de staples code gebruikt voor een kwak postzegels, thanks!
[ Voor 59% gewijzigd door hugomelis op 25-09-2013 23:46 ]
Gebruikt, thnx!Timv37 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 21:02:
Onderstaande code gekregen na het erg laat terug betalen van een retour artikel. Is behoorlijk lang geldig echter wel maar één keer per account.
Zalando
10€ korting vanaf 50€ - Geldig tot 10.03.2014
DHA3NE82
Dit topic is gesloten.
Let op:
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.
~[html]<h2>Dit topic is alleen voor
* het melden van codes, inclusief de website/specifieke link
* het posten van een bedankje / bericht dat je een eenmalige code gebruikt hebt
* bij unieke codes: gebruik de ~~~[mo] ~~~[/mo] tags
* Generieke codes dienen zonder ~~~[mo] ~~~[/mo] tags te worden gepost.
* Geen codes per DM aanbieden, plaats ze in het topic
Dit topic is NIET voor:
* Vragen naar codes
* Vragen over codes
* Referralcodes, HelloFresh, Uber, Versio of Flinndal codes etc.
</h2>~[/html]
Voor verdere vragen / opmerkingen / discussie over een code kan je een apart topic openen of via DM contact opnemen, voor discussie over de opzet van het topic is er het Feedback Topic.
Normale aanbiedingen / acties kan je melden in Centraal aanbiedingen topic v2.0.
Codes voor iBOOD, Zalando, FonQ, Coolblue en Bol.com mogen in de aparte topics geplaatst worden. Plaats je ze toch hier, dan zullen ze verwijderd worden.