Op woensdag 06 juni 2001 16:08 schreef benchMarc het volgende:
www.hadecom.nl, wat ben jij een trieste vent zeg. Kun je nu echt helemaal nix anders dan op mensen liggen fokken? Hopenlijk ben je irl ook zo'n stoere bikkel. Je komt opzich heel stoer over ook, echt iedereen moet je nu. Dat je wat lult van: ja die site is ook 3x nix is gewoon vette bluf. Hij zegt toch ook niet meteen van: ja ik heb deze casemod gemaakt, maar die zuigt hartstikke! Lul je er niet zo vaag onderuit alsof het je nix kan verrekken.
en btw... Als mensen het leuk vinden casemods te maken heeft dat echt helemaal nergens mee te maken dat ze nix beters te doen hebben ofzo. Als casemodden nu eens een hobby van die mensen is? Laat iedereen toch in z'n waarde joh...
En dan zou ik mijn mening maar voor me moeten houden en zwijgen. Beetje rare instelling heb je. Die casemod is gewoon 3* nix. Net als mijn website. Maar wat heeft dat met elkaar te maken? Hij zet dat rare ding als draad op dit forum. Ik geef mijn mening en doe dat op een manier waarop het duidelijk blijft hangen. Maak ik me populair? Nee! Wil ik me populair maken? Nee! Wil ik hier vrienden? Nee, die zoek ik mezelf wel uit!
En idd, ieder zijn eigen hobby, maar om eerst een kast te kopen, die vol te hangen met fans, er een klopboor en een dremel in te zetten vind ik een beetje zinloos. Sommige zien er overigens wel stoer uit, maar dat terzijde.
Waarom mijn username tevens de url voor mijn website is? Tsja, de een noemt het spam, de ander noemt het sluikreclame. Ik hoop een aantal mensen te kunnen informeren (in de toekomst, met een mooiere, meer informatieve site), en dan is naamsbekendheid wel leuk. En ja, de site is niet zo dynamisch als het eigenlijk zou moeten. Maar ik heb helaas geen tijd om hier iets aan te doen. Dat zijn de nadelen van een eigen onderneming.
En heb ik op zieltjes getrapt? Ben blij, dat houdt je wakker. Dacht je dat ik erg was? Wordt volwassen, ga werken, de wereld is harder, als je hier al niet tegen kunt dan moet je of duf op je kamertje blijven wortelen of een goede psych zoeken.
Succes
O ja, voor de sukkeltjes:
http://www.korrelatie.nl