Geen inspiratie
eindelijk iemand die weet welk logo het is en die het nog kan waarderen ookOp maandag 04 juni 2001 11:30 schreef RunaR het volgende:
Dat logo moet je houden. Je komt niet elke dag een Maximal logo tegen op een kast. Werk het alleen een beetje bij.
Ik moet 'm toch maar eens IRL komen bekijken denk ik zo. Met de juiste lichtval enzo
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
nog een beetje afwerken enzo dan komt het 100% goed
Audi A8 W12 6.0
alleen dat rode kruisje op witte achtergrond komt imho niet helemaal mooi over
lijkt me gaaf.
heeft er nog iemand sjablonen ofzoiets voor mijn case?
mijn vobis kist is helemaal verchroomd nu :)(chroom spuitbus dus)
echt oogverblindend
als je hem in de zon houd kun je ff nix meer zin van het licht
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
"hehe de host waar ik de plaatjes op hem staan laat de plaatjes niet meer omdat er te veel bandwidth is gebruikt, wat een onzin
ik zal de plaatjes vanavond even ergens anders naar uploaden heb daar nu geen tijd meer voor!"
WildCat
Logo laten staan man, dat is inmiddels beroemd geworden (een topic van 5 pagina's lang).
Greetzzz, ThaDuck
Flap
ik ga nu kijken of ik ze op een andere server kan krijgen
ok ze staan nu op een andere server
en ze werken ook nog
mijn ideeOp zondag 03 juni 2001 19:52 schreef rambo-2001 het volgende:
blauw is wel mooi maar dat logo is een beetje kinderachtig sorry maak er iets moois van kop van een dier of GOT ico of
Verwijderd
Wat moet ik er op zeggen. Logo vind ik persoonlijk wel mooi. Alleen jammer dat dat logo zo gekarteld is. Nu de voorkant nog.
Verwijderd
Mik die hele kast maar naar buiten en dan wel de kliko inOp zondag 03 juni 2001 19:23 schreef enigma het volgende:
Guys, ik loop straks naar buiten en mik gewoon een grote bak roze verf tegen dat logo aan dan is iedereen tevreden
Kliko-mod?, Ruimte genoeg voor een partij HD's in Raid.Op maandag 04 juni 2001 21:16 schreef Sourcerer het volgende:
[..]
Mik die hele kast maar naar buiten en dan wel de kliko in
(sorry, kon het niet laten)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
De meeste grote artiesten werden niet gewaardeerd in hun tijd
Jammer dat napster zo dood is anders is dat wel een cool logo voor je kast, past ook goed bij de kleur enzo.
Is misschien wel een optie als je stiekem toch nog napster fan bent
En nee, dit wist ik echt niet zelf, maar heb het gehoord van Enigma
<EDIT>
YAHOOO... pagina 6
</EDIT>
Op dinsdag 05 juni 2001 21:30 schreef Ruud2001 het volgende:
Het logo is niet van Napster, maar van een of andere Transformer-serie met van die beesten.
En nee, dit wist ik echt niet zelf, maar heb het gehoord van Enigma...
<EDIT>
YAHOOO... pagina 6
</EDIT>
zie ik ook wel, maar het lijkt er wel een beetje op, maar dan lelijker
laatst zeikde iemand ook over je posts, ik dacht dat die persoon zeurde. Jij bent hier de enige loser (op een paar andere na).Op zondag 03 juni 2001 19:13 schreef het_beest het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOSER
ALS JE ERGENS AAN BEGINT DOE HET DAN GOED!
Oh ik zie nu dat je al commentaar hebt gehad...
LOLkun je die tuin niet ook in een koffer maken??
Wel jammer om het inmiddels legendarische (gruwlijk lelijke) logo weg te halen
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
misschien heb je nog wat goeije ideetjes maar die heb ik zelf ook al.
Verwijderd
hee, wat doe jij met mijn ondertitel??????Op dinsdag 05 juni 2001 22:05 schreef enigma het volgende:
test
!:BLAAAT:!
Ah, das beter zo.... nu staat daar ook keesmot gedoe...
Het legendarische keesmot logo
lol
ps. ik wil je graag feliciteren met het lelijkste keesmot-logo ooit......
Daar heb je wel een goed punt, iedereen die het ziet denkt gelijk hey!! dat is een echte enigma computer!!Op dinsdag 05 juni 2001 21:54 schreef Platel het volgende:
Wel jammer om het inmiddels legendarische (gruwlijk lelijke) logo weg te halen
Verwijderd
OVer dayt spuiten, hoe doen jullie dat? Ook nog een xtra laag blanke lak ofzo?
daar heb je wel gelijk in.Op dinsdag 05 juni 2001 22:18 schreef Matthijsje het volgende:
Ik zou het nu dus ook laten staanals ik die kast zie op een LAN weet ik wel meteen, daarzit enigma!
ik ben echt in een klap beroemd door een niet al te grote prestatie
en als ik hem nog wat perfectioneer dan ja dan is het helemaal leuk
dat lijkt me dan wel een beter plan, zou nog mooi kunnen worden ook!Op dinsdag 05 juni 2001 22:34 schreef enigma het volgende:
[..]
en als ik hem nog wat perfectioneer dan ja dan is het helemaal leuk
Verwijderd
ThanksOp dinsdag 05 juni 2001 22:51 schreef enigma het volgende:
schumache jij hebt wel een NEUSJE voor perfectie man
eeeuh ja dat kan best maar ik weet niet welke URLOp dinsdag 05 juni 2001 22:51 schreef tva_goku het volgende:
ff offtopic.
Is er een site van die dingen, want volgens mij had ik er speelgoed van
On topic weer:
De vraag is nu haal ik morgen het logo eruit of niet?
Verwijderd
JAOp dinsdag 05 juni 2001 22:54 schreef enigma het volgende:
[..]
eeeuh ja dat kan best maar ik weet niet welke URL
On topic weer:
Verwijderd
En nu nog een spectaculaire mod.....Op zondag 03 juni 2001 20:22 schreef schumache het volgende:
Eigen mod en tuin
De tuin in je pc mod
Verwijderd
Als je het eruit haalt omdat die gekke hier het zeggen, ben je zelf ook gek.Op dinsdag 05 juni 2001 22:54 schreef enigma het volgende:
[..]
eeeuh ja dat kan best maar ik weet niet welke URL
On topic weer:
Jij moet naar die kast kijken en die gasten op GoT niet, dus jij moet zelf weten of je het eruit haalt.
Maar als je het zelf zo mooi vind laat je het toch zitten.
Verwijderd
Welke dwaas heeft jou trouwens internet toegang gehonoreerd?
als jij effe je mond gaat spoelenOp dinsdag 05 juni 2001 23:38 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Kut man, hier moet je heftig voor betalen als je het naar het milieupark wil brengen. Wat ontzettend lelijk, maar ja, waarschijnlijk verdien jij zo'n lelijke kast.
Welke dwaas heeft jou trouwens internet toegang gehonoreerd?
zelf als eens gemod?
VerderZ is de opzet grappig.
Elk begin is moeilijk, misschien moet je ff van karton dat logo uitsnijden en dan d'r overheen spuiten.... dat is stukken makkelijker
Ik zie het eind resultaat vanzelf wel een keer
Suc6
Verwijderd
dit is wel vette mooi ja
nu nog erop maar ja met gebundelde krachten moet dat toch lukken
Verwijderd
Nope, geen tijd voor die onzin. Trouwens als ik dit zie is voor mij de zin overOp dinsdag 05 juni 2001 23:49 schreef enigma het volgende:
[..]
als jij effe je mond gaat spoelen
zelf als eens gemod?
als jij je gewoon met je site bezig gaat houden want die is ook 3x niks.
ga gewoon ergens anders zeiken, dan zo'n soort commentaat te leveren dat het allemaal niks is, geef goede reacties waarom het niks is, of opbouwende kritiek of zow daar heb ik tenminste wat aan.
Daarom is deze topic ook gestart
Verwijderd
En jij....ben jij wel wat dan,?
Of ben je zo'n zielig typ, dat zich alleen goed kan voelen door anderen onderuit te halen?
Als deze kids het cool vinden om hun kast te verbouwen, laat ze dan, als je het niks vind zeg dat dan normaal of f*k op!
Ik heb al eens eerder gereageerd op die stront die er uit je mond loopt.Op woensdag 06 juni 2001 11:13 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
Nope, geen tijd voor die onzin. Trouwens als ik dit zie is voor mij de zin over
Gedraag je nu eens gewoon een keer en -probeer- jezelf nu eens niet voor schut te zetten.
Kind ...
Verwijderd
Klopt, mijn site is 3x niks. Ben wel blij dat jij dat zegt..........Op woensdag 06 juni 2001 11:18 schreef enigma het volgende:
www.hadecom.nl
als jij je gewoon met je site bezig gaat houden want die is ook 3x niks.
ga gewoon ergens anders zeiken, dan zo'n soort commentaat te leveren dat het allemaal niks is, geef goede reacties waarom het niks is, of opbouwende kritiek of zow daar heb ik tenminste wat aan.
Daarom is deze topic ook gestart
Ff zonder flauwekul, elke kritiek is opbouwend. Dat je casemod niets is weet je zelf ook wel. Leuk van je dat je het probeert, maar het blijft gewoon nix. Ik snap trouwens zowiezo niet waarom iedereen zoveel aan het modden is. Hebben jullie niets beters te doen, of trap ik nu tegen wat zere beentjes aan?
Ik zou zeggen, veel succes met je mod, maar verwacht geen sympathie van mijn kant.
En jij vind mijn site nix? Tsja, whatever, ik zit er niet zo heel erg mee. Er is trouwens een nieuwe site in aanbouw. En jij bent toch maar gaan kijken, dus mijn doel is bereikt.
Dit is echt wel coolio he... ik zeg opnieuw verven en dan dit logo eropis dit niks?
[afbeelding]
Heb ook meteen mijn logo op A3 gezet en uit een stuk karton gesneden. Kan Enigma er morgen op spuiten (<- jaja nu wel met een spuitbus) met een rode lak.
Hopelijk wordt het toch nog iets
Maaruh.. Platel.. petje af voor het mooie logo
In ieder geval, veel suc6!
Verwijderd
ik wist nog wel dat ik m'n reply plaatste maar das een tijd geleden:Z
Ray
Ik zeg maar je moet zelf doen wat je wil het is jouw kast.
He Ruud, zal ik jouw eens lekker in je bek schijtenOp woensdag 06 juni 2001 14:45 schreef Ruud2001 het volgende:
Had je het niet beter zelf ff kunnen doen Platel... je was er toch, dus een kleine moeite.
Maaruh.. Platel.. petje af voor het mooie logo
Ja platel heeft een mooi logootje ontworpen maar je onderschat mijn teken kwaliteiten een beetje is het niet?
Das wel cool, nog ff een ideetje, dremel de ogen (en evt. de oren) eruit en plaats daar van dat witte plexiglas achter. Plant achter dat plexiglas dan een rode ccfl (of blauw of groen) en je hebt stoere oplichtende ogen. of gebruik die ccfl als hdd led, dan gloeien de ogen iedere keer op als je hdd activiteit hebt.
Hmm, ik zit ook weer eens te dromen. Maar in ieder geval, succes ermee.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Maar het idee is leuk, uitzagen van de ogen kan zeker. En als Enigma nog van dat lelijke witte plexiglas heeft kunnen we dat er zo achter plakken.
Goed idee, thanks
ik heb 2 ccfl's dus een voor dat grote raam en een voor die ogen das wel heel cool
Helaas ben ik geen expert op het gebied van ccfl, dus weet ik niet of ie tegen snel wisselende spanningen kan. Een relais moet haast wel, want anders heb je inderdaad niet genoeg spanning.Op woensdag 06 juni 2001 15:42 schreef Platel het volgende:
maar kan zo'n ccfl tegen zo'n snel wisselende spanning (aan en uit gaan van de led)? Ook moet je dan met relais of iets dergelijks een schakeling bouwen, omdat die ccfl 12 volt is en zo'n ledje veel minder.
Er zijn hier ongetwijfelt wel mensen die meer verstand van ccfl hebben dan ik.
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
en btw... Als mensen het leuk vinden casemods te maken heeft dat echt helemaal nergens mee te maken dat ze nix beters te doen hebben ofzo. Als casemodden nu eens een hobby van die mensen is? Laat iedereen toch in z'n waarde joh...
Als je dat niet leuk vindt, moet je deze topic ook niet openen.
[dus]
kappen met kankeren op elkaar!
[/dus]
Verwijderd
ik zet de fotos van mijn eerste niet een op het net!!! leelijk dat ie is!!! ik zeg op mijn bijna site wel 1e maar het is de 2eOp zondag 03 juni 2001 19:13 schreef het_beest het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOSER
ALS JE ERGENS AAN BEGINT DOE HET DAN GOED!
Verwijderd
En dan zou ik mijn mening maar voor me moeten houden en zwijgen. Beetje rare instelling heb je. Die casemod is gewoon 3* nix. Net als mijn website. Maar wat heeft dat met elkaar te maken? Hij zet dat rare ding als draad op dit forum. Ik geef mijn mening en doe dat op een manier waarop het duidelijk blijft hangen. Maak ik me populair? Nee! Wil ik me populair maken? Nee! Wil ik hier vrienden? Nee, die zoek ik mezelf wel uit!Op woensdag 06 juni 2001 16:08 schreef benchMarc het volgende:
www.hadecom.nl, wat ben jij een trieste vent zeg. Kun je nu echt helemaal nix anders dan op mensen liggen fokken? Hopenlijk ben je irl ook zo'n stoere bikkel. Je komt opzich heel stoer over ook, echt iedereen moet je nu. Dat je wat lult van: ja die site is ook 3x nix is gewoon vette bluf. Hij zegt toch ook niet meteen van: ja ik heb deze casemod gemaakt, maar die zuigt hartstikke! Lul je er niet zo vaag onderuit alsof het je nix kan verrekken.
en btw... Als mensen het leuk vinden casemods te maken heeft dat echt helemaal nergens mee te maken dat ze nix beters te doen hebben ofzo. Als casemodden nu eens een hobby van die mensen is? Laat iedereen toch in z'n waarde joh...
En idd, ieder zijn eigen hobby, maar om eerst een kast te kopen, die vol te hangen met fans, er een klopboor en een dremel in te zetten vind ik een beetje zinloos. Sommige zien er overigens wel stoer uit, maar dat terzijde.
Waarom mijn username tevens de url voor mijn website is? Tsja, de een noemt het spam, de ander noemt het sluikreclame. Ik hoop een aantal mensen te kunnen informeren (in de toekomst, met een mooiere, meer informatieve site), en dan is naamsbekendheid wel leuk. En ja, de site is niet zo dynamisch als het eigenlijk zou moeten. Maar ik heb helaas geen tijd om hier iets aan te doen. Dat zijn de nadelen van een eigen onderneming.
En heb ik op zieltjes getrapt? Ben blij, dat houdt je wakker. Dacht je dat ik erg was? Wordt volwassen, ga werken, de wereld is harder, als je hier al niet tegen kunt dan moet je of duf op je kamertje blijven wortelen of een goede psych zoeken.
Succes
O ja, voor de sukkeltjes: http://www.korrelatie.nl
als je hebt over "op de pik getrapt "Op donderdag 07 juni 2001 00:08 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
En dan zou ik mijn mening maar voor me moeten houden en zwijgen. Beetje rare instelling heb je. Die casemod is gewoon 3* nix. Net als mijn website. Maar wat heeft dat met elkaar te maken? Hij zet dat rare ding als draad op dit forum. Ik geef mijn mening en doe dat op een manier waarop het duidelijk blijft hangen. Maak ik me populair? Nee! Wil ik me populair maken? Nee! Wil ik hier vrienden? Nee, die zoek ik mezelf wel uit!
En idd, ieder zijn eigen hobby, maar om eerst een kast te kopen, die vol te hangen met fans, er een klopboor en een dremel in te zetten vind ik een beetje zinloos. Sommige zien er overigens wel stoer uit, maar dat terzijde.
Waarom mijn username tevens de url voor mijn website is? Tsja, de een noemt het spam, de ander noemt het sluikreclame. Ik hoop een aantal mensen te kunnen informeren (in de toekomst, met een mooiere, meer informatieve site), en dan is naamsbekendheid wel leuk. En ja, de site is niet zo dynamisch als het eigenlijk zou moeten. Maar ik heb helaas geen tijd om hier iets aan te doen. Dat zijn de nadelen van een eigen onderneming.
En heb ik op zieltjes getrapt? Ben blij, dat houdt je wakker. Dacht je dat ik erg was? Wordt volwassen, ga werken, de wereld is harder, als je hier al niet tegen kunt dan moet je of duf op je kamertje blijven wortelen of een goede psych zoeken.
Succes
O ja, voor de sukkeltjes: http://www.korrelatie.nl
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Je moet in een forum over "Case Modding" niet gaan zeggen dat je het schroeven van extra fans in je pc samen met ruitjes zagen niets vindt.
Dat is hetzelfde als naar een campingbeurs toe gaan en bij elk standje even roepen dat je niet van camperen houdt.
Wat doe je hier dan?
Mij zie je mijn "normale" pc kast ook niet vol gaten dremelen en waterkoeling in bouwen, maar er zijn gewoon mensen die daar plezier in hebben. Laat ze dan toch lekker. Een beetje knutselen op zijn tijd is best leuk.
Dat die pc kast van Enigma (dat rare ding volgens jou) er niet uit ziet is toch zijn probleem. Best dat je er commentaar op geeft, maar het moet natuurlijk wel beschaafd blijven.
[voor hadecom.nl]
Nu niet meer zo zeuren, want we helpen je toch wel stiekem aan veel hits op je site met dit topic en daar mag je best dankbaar voor zijn
[/voor hadecom.nl]
Verwijderd
maar ziet er verder wel cool uit.
mijn kast is helemaal nog niet gemod maar ik moet nog ff kijken hoe en wat ik precies ga doen
Workstation specs
Server specs
Founder of www.kieftsoft.nl/forum
Verwijderd
Ben eens benieuwd als je hem afhebt!!
Verwijderd
Verwijderd
Als jij je site nou eens www.heledommesukkel.nl gaat noemen, dan maak je pas echt reklame!!Op donderdag 07 juni 2001 00:08 schreef www.hadecom.nl het volgende:
[..]
En plz reageer hier maar niet op want je kan alleen dommer overkomen dan je nu al bent.
Lijkt mij ook een erg gaaf ideeOp woensdag 06 juni 2001 15:35 schreef X-Terminator het volgende:
Das wel cool, nog ff een ideetje, dremel de ogen (en evt. de oren) eruit en plaats daar van dat witte plexiglas achter. Plant achter dat plexiglas dan een rode ccfl (of blauw of groen) en je hebt stoere oplichtende ogen. of gebruik die ccfl als hdd led, dan gloeien de ogen iedere keer op als je hdd activiteit hebt.
Hmm, ik zit ook weer eens te dromen. Maar in ieder geval, succes ermee.
Jawel reply 190