Ik zie geen info over cashback, ook niet op internet, misschien handig waar en hoe je cashback krijgt?HeyJIJdaar schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:49:
Een nette stofzuiger voor het geld. Een Rowenta voor 69 euro, met een cashback van 25 euro = € 44,- Nu bij de BCC (geen anderen in pricewatch). Kostte een maand geleden nog 100 euro bij de BCC. Komt met een speciale borstel voor harde vloeren, welke bij andere stofzuigers niet geleverd wordt.
http://www.bcc.nl/rowenta-stofzuiger-ro5255(72471)?fh_location=%2F%2Fcatalog01%2Fnl_nl%2F%24s%3Dro5255&search=ro5255
http://www.rowentaacties....ENTA&CampaignCode=ROWENTAiPodKiller schreef op zondag 28 december 2014 @ 21:55:
[...]
Ik zie geen info over cashback, ook niet op internet, misschien handig waar en hoe je cashback krijgt?
Er wordt hier gesproken over €25 cashback maar op de site van rowenta gaat het over (tot) €50 . waar kan ik zien dat het om €25 gaat?
Misschien maar even klikken op de "klik hier" knop bij de stofzuigers op die pagina....... Staat duidelijk 25 euro.bouja15 schreef op maandag 29 december 2014 @ 01:37:
[...]
Er wordt hier gesproken over €25 cashback maar op de site van rowenta gaat het over (tot) €50 . waar kan ik zien dat het om €25 gaat?
Geen vragen of discussie e.d. hier. Ik mis de eigen inzet, oftewel: tot hier en NIET verder over cashbacks. Lees de topicwaarschuwing.
Hoeveel duidelijker moeten we GEEN VRAGEN neerzetten?
Hoeveel duidelijker moeten we GEEN VRAGEN neerzetten?
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 29-12-2014 01:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Cash back geldt niet voor BCC
Rowenta steelstofzuiger
Let op: alleen geldig voor aankopen bij Bol.com, Coolblue, Fonq & Wehkamp
Koop nu een Rowenta stofzuiger en ontvang tot € 50,- retour op uw rekening.
Deze actie loopt van 1 november 2014 t/m 31 december 2014.
Rowenta steelstofzuiger
Koop nu een Rowenta stofzuiger en ontvang tot € 50,- retour op uw rekening.
Deze actie loopt van 1 november 2014 t/m 31 december 2014.
Ik reageer maar wel even omdat deze info niet klopt. HeyJIJdaar heeft het niet over een steelstofzuiger, maar over type RO5265 wat een gewone (slede)stofzuiger is. Dan kom je terecht op pagina www.rowentaacties.nl/webHtmlPage.aspx?Page=ROW141101A waar staat: 'Let op: Deze actie is alleen geldig bij BCC'.Hobootje schreef op maandag 29 december 2014 @ 07:27:
Cash back geldt niet voor BCC
Rowenta steelstofzuiger
Rowenta topic is aangemaakt.
Notebook eindejaar aanbiedingen:
-Wehkamp 20% korting op geselecteerde Toshiba notebooks
-Dixons 20% korting op geselecteerde HP notebooks en 100 euro op Macs
-Wehkamp 20% korting op geselecteerde Toshiba notebooks
-Dixons 20% korting op geselecteerde HP notebooks en 100 euro op Macs
http://www.kijkshop.nl/pr...e-prepaid-sony-xperia-e1/
Xperia E1 €49,-
Lijkt me een aanbieding? Staat wel bij dat er een vodafone simlock op zit.
pricewatch: Sony Xperia E1 Wit
Xperia E1 €49,-
What you see is always what you get.
Er komt nog 6,05 euro thuiskopieheffing bij dus totaal €55,05uberitexpert schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:17:
Xperia E1 €49,-
Met kortingscode: KORTING9UDT8H8W voor €50,05uberitexpert schreef op maandag 29 december 2014 @ 14:17:
Xperia E1 €49,-
Helaas niet meer geldig! Kwam er achter toen ik net wilde bestellen na een nachtje erover te hebben geslapen = zuur 

jonathaann schreef op woensdag 24 december 2014 @ 11:52:
Bij belsimpel: Nexus 5 16gb black voor 15€ per maand 100 min/sms en 500mb en het toestel is gratis!
Komt uit op 374,99 na 24 maanden.
http://www.belsimpel.nl/l...ce=6001&cntd=1#aanb_19320
Gratis bol.com cadeaubon van 15 euro bij meespelen BankgiroLoterij en eerste maand gratis meespelen.
www.1op3wint.nl
Volgens de site krijg je meteen je cadeaubon en mag je opzeggen wanneer je wilt. Dat kan ook via de website. Een lot kost 12,50 per maand dus mocht je de eerste maand te laat zijn met opzeggen, dan heb je nog maar 2,50 korting bij bol.. Maar als je het meteen opzegt kost het je niks en heb je gratis tegoed.
www.1op3wint.nl
Volgens de site krijg je meteen je cadeaubon en mag je opzeggen wanneer je wilt. Dat kan ook via de website. Een lot kost 12,50 per maand dus mocht je de eerste maand te laat zijn met opzeggen, dan heb je nog maar 2,50 korting bij bol.. Maar als je het meteen opzegt kost het je niks en heb je gratis tegoed.
hoeveel minimale besteding bij bol?Deezers schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:00:
Gratis bol.com cadeaubon van 15 euro bij meespelen BankgiroLoterij en eerste maand gratis meespelen.
www.1op3wint.nl
Volgens de site krijg je meteen je cadeaubon en mag je opzeggen wanneer je wilt. Dat kan ook via de website. Een lot kost 12,50 per maand dus mocht je de eerste maand te laat zijn met opzeggen, dan heb je nog maar 12,50 korting bij bol.. Dus als je het meteen opzegt kost het je niks en heb je gratis tegoed.
Goede tip.Deezers schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:00:
www.1op3wint.nl
Duurt wel weer twee weken voordat je de cadeaubon krijgt.
We hebben uw aanmelding ontvangen. Binnen twee weken ontvangt u per post een definitieve bevestiging van uw deelname inclusief uw bol.com cadeaukaart. Bovendien speelt u de eerste maand gratis mee.
-
Telefoonnummer hoeft in het geheel niet opgegeven te worden.dutchgio schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:35:
Daar waag ik me niet aan, destijds met de Dixons actie ook bestookt met irritante telefoontjes waar je niet op zit te wachten en er nogal wat druk wordt opgelegd tot het kopen van een staatslot als je daar gewoon geen behoefte aan hebt.
-
pricewatch: JBL Pebbles Wit
28 euro bij Paradigit
http://www.paradigit.nl/jbl-pebbles/80013905/details.aspx
Ook bij Paradigit:
pricewatch: Logitech Anywhere Mouse MX
voor 38 euro
http://www.paradigit.nl/l...ser/20158004/details.aspx
28 euro bij Paradigit
http://www.paradigit.nl/jbl-pebbles/80013905/details.aspx
Ook bij Paradigit:
pricewatch: Logitech Anywhere Mouse MX
voor 38 euro
http://www.paradigit.nl/l...ser/20158004/details.aspx
[ Voor 40% gewijzigd door sambalbaj op 30-12-2014 14:08 ]
Ik heb de discussie over de postcodeloterij en de irritante telefoontjes verwijderd, die hoort hier niet.
Verdere posts over de actie in een apart topic.
Edit: Gratis bol.com cadeaubon bij BankGiro Loterij
Verdere posts over de actie in een apart topic.
Edit: Gratis bol.com cadeaubon bij BankGiro Loterij
[ Voor 37% gewijzigd door gambieter op 30-12-2014 15:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb hem binnen, het is echt de BTP05 en de actie is nog steeds geldig!Carfanatic schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 11:19:
Hercules Bluetooth WAE BTP05 speaker
[afbeelding]
€59,95 bij Bart Smit
pricewatch: Hercules Wae BTP05-G
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen vragen hier.
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 30-12-2014 14:27 ]
De KaKu starterset (APA3-1500R) is weer in de aanbieding bij Gamma
maandag 29 december 2014 t/m zondag 4 januari 2015

Te gebruiken zoals op de foto, dus met de afstandsbediening. Maar setje werkt ook met een groot aantal domoticasystemen.

Te gebruiken zoals op de foto, dus met de afstandsbediening. Maar setje werkt ook met een groot aantal domoticasystemen.
[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 30-12-2014 15:02 ]
De Action heeft ook zoiets voor €7,99ThinkPadd schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:02:
De KaKu starterset (APA3-1500R) is weer in de aanbieding bij Gamma
[afbeelding]

En werkt dat met Homewizard samen?
Dan is dat wel een goede prijs
Ik dacht dat ik in Homewizard topic zat
Dan is dat wel een goede prijs
Ik dacht dat ik in Homewizard topic zat

WhySoSerious? schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:26:
[...]
De Action heeft ook zoiets voor €7,99
[afbeelding]
[ Voor 14% gewijzigd door BPi op 30-12-2014 17:50 . Reden: toevoeg ]
Bij Paradigit.nl:
€5 korting bij besteding vanaf €25 met kortingscode: TIPS2014
(geldig tm za.3 januari 2015 zowel online als in de winkel)
Ook bij Paradigit.nl
Inruildagen
€100 korting op een nieuwe laptop bij inleveren van een oude.
En het beste is dat de ouderdom en staat van de laptop niet uitmaakt, als hij het maar doet!
(niet dat ze hem aangezet hebben in de winkel maar dat werd me verteld toen ik telefonisch naar de voorwaarden informeerde aangezien die nergens op de site te vinden zijn. Er staat wel iets over inruilen van oude apparatuur op hun site maar dat heeft niets met deze actie te maken).
Zo kreeg ik nog 100 euro voor mijn meer dan 10 jaar oude Compaq Armada E500 met een hoek uit de behuizing vanwege een val. Dat ding heeft zelfs nog een floppy drive:

Naast laptops ook nog inruilkorting op andere producten vanwege de inruildagen.
€100 op desktops
€25 op tablets
€20 op printers
€15 op routers
€10 op accessoires
Geen idee of de ruilproducten daar net zo oud mogen zijn maar verwacht haast van wel als het met een laptop zo werkt.
Deze kortingen zijn overigens niet op het hele assortiment maar alleen op geselecteerde artikelen. En ook vreemd is dat ze alleen de maximum kortingen noemen in de nieuwsbrief terwijl er ook producten zijn waarop je maar de helft of zelfs een kwart van het genoemde maximum kortingsbedrag krijgt.
Deze inruildagen lopen waarschijnlijk tot eind van deze week gaven ze afgelopen zaterdag telefonisch aan.
Ik kreeg later pas vandaag de nieuwsbrief waarin niet duidelijk een einddatum vermeld staat maar wel staat er onderaan dat de nieuwsbrief tm 2 jan geldig is. Dus waarschijnlijk dan ook het eind van deze actie.
€5 korting bij besteding vanaf €25 met kortingscode: TIPS2014
(geldig tm za.3 januari 2015 zowel online als in de winkel)
Ook bij Paradigit.nl
Inruildagen
€100 korting op een nieuwe laptop bij inleveren van een oude.
En het beste is dat de ouderdom en staat van de laptop niet uitmaakt, als hij het maar doet!
(niet dat ze hem aangezet hebben in de winkel maar dat werd me verteld toen ik telefonisch naar de voorwaarden informeerde aangezien die nergens op de site te vinden zijn. Er staat wel iets over inruilen van oude apparatuur op hun site maar dat heeft niets met deze actie te maken).
Zo kreeg ik nog 100 euro voor mijn meer dan 10 jaar oude Compaq Armada E500 met een hoek uit de behuizing vanwege een val. Dat ding heeft zelfs nog een floppy drive:

Naast laptops ook nog inruilkorting op andere producten vanwege de inruildagen.
€100 op desktops
€25 op tablets
€20 op printers
€15 op routers
€10 op accessoires
Geen idee of de ruilproducten daar net zo oud mogen zijn maar verwacht haast van wel als het met een laptop zo werkt.
Deze kortingen zijn overigens niet op het hele assortiment maar alleen op geselecteerde artikelen. En ook vreemd is dat ze alleen de maximum kortingen noemen in de nieuwsbrief terwijl er ook producten zijn waarop je maar de helft of zelfs een kwart van het genoemde maximum kortingsbedrag krijgt.
Deze inruildagen lopen waarschijnlijk tot eind van deze week gaven ze afgelopen zaterdag telefonisch aan.
Ik kreeg later pas vandaag de nieuwsbrief waarin niet duidelijk een einddatum vermeld staat maar wel staat er onderaan dat de nieuwsbrief tm 2 jan geldig is. Dus waarschijnlijk dan ook het eind van deze actie.
[ Voor 9% gewijzigd door Vliegvlug op 31-12-2014 00:07 ]
Paradigit heeft de 'Foscam FI9818W V2' in de dagaanbieding vandaag voor 69 euro.
Met de al bekende code 'TIPS2014' (geeft 5 euro korting) komt de camera op 64 euro incl. gratis verzenden.
Uitverkocht! Ging snel of ze hadden er zeer weinig op voorraad.
Met de al bekende code 'TIPS2014' (geeft 5 euro korting) komt de camera op 64 euro incl. gratis verzenden.
Uitverkocht! Ging snel of ze hadden er zeer weinig op voorraad.
[ Voor 12% gewijzigd door Vjenne-ICT op 31-12-2014 13:14 ]
voor mensen in de buurt van maastricht
http://www.paradigit.nl/h...att/13747804/details.aspx
http://www.paradigit.nl/h...att/13747804/details.aspx
Microsoft Touch Cover voor 48 euro incl. verzendkosten.
Gratis het blad AutoWeek een maand proberen.
Als het niet bevalt kunt u gewoon opzeggen en kost het helemaal niets.
Hierna betaalt u € 10,50 per maand en blijft u het grootste autoblad van Nederland wekelijks thuis ontvangen.
abonnement.autoweek.nl
Hierna betaalt u € 10,50 per maand en blijft u het grootste autoblad van Nederland wekelijks thuis ontvangen.
abonnement.autoweek.nl
Link werkt niet!Gershwin25 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 22:06:
Gratis het blad AutoWeek een maand proberen.
abonnement.autoweek.nl
http://abonnement.autoweek.nl/pages/gratis/index.html
[ Voor 3% gewijzigd door nietmachine48 op 01-01-2015 07:32 ]
Netgear ReadyNAS 102, 4TB

€199 bij informatique, versie zonder hdd zit al op €130
pricewatch: Netgear ReadyNAS 102 4TB

€199 bij informatique, versie zonder hdd zit al op €130
pricewatch: Netgear ReadyNAS 102 4TB
[ Voor 66% gewijzigd door Carfanatic op 01-01-2015 12:13 ]
*knip* lees de topicwaarschuwing, alleen inhoudelijke bijdragen, geen bedankjes of ander gebabbel.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 01-01-2015 21:34 ]
I don't have dreams, I have goals!!
HP 15-r052nd-i5-4210U
€399,20
Een goede prijs/prestatie verhouding voor een laptop met een Intel i5-4210U processor:
Beeldscherm: 15.6" scherm (1366×768)
Processor: Intel® Core™ i5-4210U 1.7GHz dual-core
Geheugen: 4GB DDR3 RAM
Opslag: 500GB HDD
Grafischekaart: Intel® HD Graphics 4400 (onboard)
www.dixons.nl
2,5% geld terug korting via spaarwinkelen.
www.vd.nl
Schrijf je in voor de V&D nieuwsbrief en ontvang €10,- korting.
1% geld terug korting via shopkorting of spaarwinkelen.
€399,20
Een goede prijs/prestatie verhouding voor een laptop met een Intel i5-4210U processor:
www.dixons.nl
www.vd.nl
MediaMarkt Alkmaar heeft 2,3 en 4 Januari opruimingsuitverkoop in de winkel 
( Ze gaan zo om 10:00 open.. )
[ Voor 44% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-01-2015 09:10 ]
Verwijderd
Is er een folder of zijn er aanbiedingen bekend?
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:07:
leaflet waar je weinig wijzer van wordt, http://static.ow.ly/photos/original/87V2f.jpgVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 10:17:
Is er een folder of zijn er aanbiedingen bekend?
[...]
Dell Inspiron 3542 ( i5-4210u / 8 GB / 1 TB ) nu @ € 404,11 incl. verzendenframdien schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 23:31:
HP 15-r052nd-i5-4210U
€399,20
www.dixons.nl
www.vd.nl
middels VIP coupon ! Zie Dell.nl
Vodafone sim only:
Probeer Vodafone Hybride nu één maand gratis!
Ontvang eenmalig € 4 tot € 40 retour nadat je twee achtereenvolgende maanden dezelfde Hybride bundelmix hebt aangesloten.
Probeer dit najaar Hybride en krijg een maand Hybride teruggestort. Activeer je bijvoorbeeld een RED Hybride - 1GB dan ontvang je € 35 retour zodra je twee maanden deze bundel actief houdt.
Zo wordt Hybride wel heel voordelig!
http://cashback.vodafonecampagnes.nl/
Probeer Vodafone Hybride nu één maand gratis!
Ontvang eenmalig € 4 tot € 40 retour nadat je twee achtereenvolgende maanden dezelfde Hybride bundelmix hebt aangesloten.
Probeer dit najaar Hybride en krijg een maand Hybride teruggestort. Activeer je bijvoorbeeld een RED Hybride - 1GB dan ontvang je € 35 retour zodra je twee maanden deze bundel actief houdt.
Zo wordt Hybride wel heel voordelig!
http://cashback.vodafonecampagnes.nl/
nilfisk hogedrukreiniger C105.6-5PC
€34,98 bij trekpleister, item in je mandje doen > winkelwagen om deze prijs te zien. elders vanaf €80
€34,98 bij trekpleister, item in je mandje doen > winkelwagen om deze prijs te zien. elders vanaf €80
[ Voor 18% gewijzigd door Carfanatic op 02-01-2015 14:14 ]
Verwijderd
Trust muis 10 euro bij Bas van der Heijden / Dirk van den Broek supermarkt. Normaal moet de muis 25 euro kosten.
pricewatch: Trust MaxTrack Draadloze Muis
https://www.dirk.nl/aanbi...raadloze-computermuis.htm
pricewatch: Trust MaxTrack Draadloze Muis
https://www.dirk.nl/aanbi...raadloze-computermuis.htm
Niet meer leverbaar.Carfanatic schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 13:30:
nilfisk hogedrukreiniger C105.6-5PC
[afbeelding]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Zijn 'we' geschrokken van de mod?
OT: Goeie aanbieding bij de amazon app store:
Betaalde versie van AVG, normaal $14,99.. nu met $14,99 korting
(in de Google Playstore is ie van € 10,99 voor € 6,50) .. is al voorbij helaas.
En bij Intertoys een usb cardreader van Qware, van €9,99 voor €0,98.
Edit: @Dutchgio... ik heb em blijkbaar nog op de valreep voor nop kunnen aanschaffen.. was zo rond 05:50-55u vanochtend.
OT: Goeie aanbieding bij de amazon app store:
Betaalde versie van AVG, normaal $14,99.. nu met $14,99 korting
Edit: @Dutchgio... ik heb em blijkbaar nog op de valreep voor nop kunnen aanschaffen.. was zo rond 05:50-55u vanochtend.

[ Voor 35% gewijzigd door GS88 op 03-01-2015 09:46 ]
Rotterdam
Prijs staat bij mij gewoon op $14,99. En het lijkt erop dat het en verouderde versie is, an de reviews te zien...
Verwijderd
Trm0001 woont naast een Intertoys en kan evt die dingen halen & verzenden indien voorradig & gewenst.GS88 schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 09:21:
..........
.........
Website wilde hier niet goed naar de winkel verwijzen, geen goed begin.
Echter verwacht ik dat ze GEEN SD-HC zullen ondersteunen.
Het zijn nl primitieve readers uit het XP/Vista USB2.0 tijdperk.

Vandaar ws ook de lage prijs......
EDIT:
Mogelijk interessanter bij Intertoys is dit draadloos oplaadstation voor slechts 98 cent (normaal 20 euro):
http://www.intertoys.nl/g...l?filterPath=%2Fopruiming

N.B. GEEN Qi & oorspronkelijk alleen bedoeld voor de NDS.
Wellicht dat dit toch werkt op toekomstige mobieltjes met inductie opladen
http://en.wikipedia.org/w...ductive_power_standard%29
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2015 15:23 ]
Consumentenbond gidsen (Geld, Gezond, Digtaal, Reis) voor 50% korting.
Mijn 32GB kaartje werkt normaal in deze adapter.Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 11:58:
Trm0001 woont naast een Intertoys en kan evt die dingen halen & verzenden indien voorradig & gewenst.
Website wilde hier niet goed naar de winkel verwijzen, geen goed begin.
Echter verwacht ik dat ze GEEN SD-HC zullen ondersteunen.
Het zijn nl primitieve readers uit het XP/Vista USB2.0 tijdperk.
Vandaar ws ook de lage prijs......
Dank! Net geweest en een refurbished galaxy tab 3 8.0 gehaald voor 130 (en zit nog 50 cashback op).WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 09:07:
Ze hadden net nog een aantal refurbished ipad mini's liggen (zowel mini 1 als mini 2, 16 en 32 gb), de mini 1 32gb was geloof ik 225. Rest vd prijzen niet onthouden. Ook een paar galaxy tabs nog. Mijne was afgeprijsd naar 149 maar daar 130 van gemaakt. Dus is (bij sommige verkopers) ook nog ruimte in de prijzen.
[ Voor 3% gewijzigd door carolien89 op 03-01-2015 23:59 ]
Denver AC-5000W action cam voor €47,20 bij de
Karwei in Someren.
Laagste prijs op pricewatch is €59,99
Karwei in Someren.
Laagste prijs op pricewatch is €59,99
[ Voor 3% gewijzigd door Dinah op 03-01-2015 18:09 ]
Philips Hue GU10 startset bij Amazon.de voor 159 euro
pricewatch: Philips Hue Lamp Starter Pack (GU10, 3 lampen, met Bridge)
pricewatch: Philips Hue Lamp Starter Pack (GU10, 3 lampen, met Bridge)
pricewatch: D-Link Cloud Gigabit Router N600 met SmartBeam (DIR-845L)
D-Link DIR-845L voor €29,95 alleen vandaag bij CD-Romland in de winkel geldig.
https://www.cdromland.nl/product/172094
D-Link DIR-845L voor €29,95 alleen vandaag bij CD-Romland in de winkel geldig.
https://www.cdromland.nl/product/172094
PSN/XBL: DarkTaufu
Alle in-app uitbreidingen (t.w.v. €200) gratis Aviary (Fotobewerking) @ App store (iOS) en Play store (Android)
Geldig tot 6-01-2015
Instructies:
Stap 1: Download en installeer de Aviary app eerst
iOS - Itunes App store
Android - Play store
Stap 2: Open de app op jouw smartphone en kies een willekeurig plaatje of foto om te bewerken.
Stap 3: Beneden in scherm heb je keuze to verschillende effecten. Swipe op die effectenbalk naar rechts. Dan zie je een icoon reclame waar je all in-app uitbreidingen (effecten etc, etc) gratis kan krijgen. Klik hierop.
Stap 4: Maak een gratis Adobe ID aan indien je er nog geen hebt.
Stap 5: Er verschijnt een bevestiging dat all in-app uitbreidingen gratis zijn.
Stap 6: De prijs van de in-app uitbreidingen verandert naar gratis.
Stap 7: Download nu all in-app uitbreidingen om ze daadwerkelijk toe te eigenen (LET OP: Doe het voor 6 Januari 2015)
Stap 8: Gefeliciteerd alle gedownloadde in-app aankopen zijn gelinked aan jouw Adobe ID. Op een willekeurig telefoon kan je met deze ID alle aankopen herstellen.
Beschrijving app:
We hebben alles gratis aangeboden in november en dat was zo'n succes dat we besloten hebben om het voort te zetten tot het eind van dit jaar!
Met Adobe ID kunt u nu:
- De volledige collectie benodigdheden van Aviary om foto's te bewerken ontgrendelen - ter waarde van USD 200, nu voor onbeperkte tijd gratis en om altijd te houden!
- Uw gedownloade benodigdheden synchroniseren (inclusief gratis pakketten!) en op elk moment herstellen
Aviary is een krachtige foto bewerker die wij gemaakt hebben, omdat wij een snelle en makkelijke manier wilden hebben om foto's te bewerken onderweg zonder poespas.
Wij hebben alle hulpmiddelen ingebouwd die u nodig heeft, in een super intuitief interface zodat u gelijk kan beginnen met bewerken.
Functies:
✮ Één tip auto verbetering
✮ 12 GRATIS foto-effecten
✮ Leuke stickers
✮ Kleurbalans
✮ Bijsnijden en draaien
✮ Aanpassen van de helderheid, contrast, kleurtemperatuur en verzadiging
✮ Verscherpen en vervagen
✮ Tekenen en tekst toevoegen
✮ creëer uw eigen memes
✮ Cosmetische hulpmiddelen: verhelp rode ogen, oneffenheden verwijderen en tanden witter
Bonus:
✮ Aankoopbare effecten pakketten! (Wij bieden 12 gratis effecten, maar als u meer wilt toevoegen, dan kan dat.)
✮ Hoge resolutie uitvoer
✮ Slepen om de toolset aan te passen
✮ Blader door je recente foto's in een foto-achtige omslag weergave vanuit het startscherm
(van pepper)
Geldig tot 6-01-2015
Instructies:
Stap 1: Download en installeer de Aviary app eerst
iOS - Itunes App store
Android - Play store
Stap 2: Open de app op jouw smartphone en kies een willekeurig plaatje of foto om te bewerken.
Stap 3: Beneden in scherm heb je keuze to verschillende effecten. Swipe op die effectenbalk naar rechts. Dan zie je een icoon reclame waar je all in-app uitbreidingen (effecten etc, etc) gratis kan krijgen. Klik hierop.
Stap 4: Maak een gratis Adobe ID aan indien je er nog geen hebt.
Stap 5: Er verschijnt een bevestiging dat all in-app uitbreidingen gratis zijn.
Stap 6: De prijs van de in-app uitbreidingen verandert naar gratis.
Stap 7: Download nu all in-app uitbreidingen om ze daadwerkelijk toe te eigenen (LET OP: Doe het voor 6 Januari 2015)
Stap 8: Gefeliciteerd alle gedownloadde in-app aankopen zijn gelinked aan jouw Adobe ID. Op een willekeurig telefoon kan je met deze ID alle aankopen herstellen.
Beschrijving app:
We hebben alles gratis aangeboden in november en dat was zo'n succes dat we besloten hebben om het voort te zetten tot het eind van dit jaar!
Met Adobe ID kunt u nu:
- De volledige collectie benodigdheden van Aviary om foto's te bewerken ontgrendelen - ter waarde van USD 200, nu voor onbeperkte tijd gratis en om altijd te houden!
- Uw gedownloade benodigdheden synchroniseren (inclusief gratis pakketten!) en op elk moment herstellen
Aviary is een krachtige foto bewerker die wij gemaakt hebben, omdat wij een snelle en makkelijke manier wilden hebben om foto's te bewerken onderweg zonder poespas.
Wij hebben alle hulpmiddelen ingebouwd die u nodig heeft, in een super intuitief interface zodat u gelijk kan beginnen met bewerken.
Functies:
✮ Één tip auto verbetering
✮ 12 GRATIS foto-effecten
✮ Leuke stickers
✮ Kleurbalans
✮ Bijsnijden en draaien
✮ Aanpassen van de helderheid, contrast, kleurtemperatuur en verzadiging
✮ Verscherpen en vervagen
✮ Tekenen en tekst toevoegen
✮ creëer uw eigen memes
✮ Cosmetische hulpmiddelen: verhelp rode ogen, oneffenheden verwijderen en tanden witter
Bonus:
✮ Aankoopbare effecten pakketten! (Wij bieden 12 gratis effecten, maar als u meer wilt toevoegen, dan kan dat.)
✮ Hoge resolutie uitvoer
✮ Slepen om de toolset aan te passen
✮ Blader door je recente foto's in een foto-achtige omslag weergave vanuit het startscherm
(van pepper)
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen.
Bij Jysk verduisterende rolgordijnen van type Tomma alle maten voor €11,-
De gehele maand geldig.
http://jysk.nl/search?query=tomma
In de winkel kan een opvolger liggen van Tomma, dacht dat dat meghan was, die was dezelfde prijs.
Normale prijs bij Jysk is €41,99 voor een 180 cm brede.
Voordeel op kleinere maten is minder groot.
Ik heb zelf wat extra rolgordijnen gehaald. Achterzijde is voorzien van een ietwat zilveren coating (goed om rekening mee te houden als je er van buiten op zou kunnen kijken). Bevestiging is van hard (knap) plastic maar voor dat geld.... denk ik dat ik er wel comfort en energie op bespaar.
De gehele maand geldig.
In de winkel kan een opvolger liggen van Tomma, dacht dat dat meghan was, die was dezelfde prijs.
Ik heb zelf wat extra rolgordijnen gehaald. Achterzijde is voorzien van een ietwat zilveren coating (goed om rekening mee te houden als je er van buiten op zou kunnen kijken). Bevestiging is van hard (knap) plastic maar voor dat geld.... denk ik dat ik er wel comfort en energie op bespaar.
[ Voor 3% gewijzigd door HeyJIJdaar op 05-01-2015 10:08 . Reden: link toegevoegd ]
Gisteren 2 tandenborstels bij Kruidvat(Amersfoort) gehaald, de Oral-B Pro Action 750. Waren al afgeprijsd van € 66,- naar € 39,99, maar blijkbaar heeft Kruidvat op dit moment 40% korting op alle Oral-B elektrische tandenborstels, dus de prijs werd bij de kassa ineens € 24,- per stuk. Dat is een mooie korting! 
Dit type staat niet op de website bij Kruidvat, maar wel een aantal andere. Bij Kruidvat Amersfoort waren er nog een aantal van de Oral-B Pro Action 750 op voorraad.
Dit type staat niet op de website bij Kruidvat, maar wel een aantal andere. Bij Kruidvat Amersfoort waren er nog een aantal van de Oral-B Pro Action 750 op voorraad.
5520 Wp op WZW PVOutput
Alleen jammer dat je €49,-HeyJIJdaar schreef op maandag 05 januari 2015 @ 10:08:
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen.
De gehele maand geldig.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je kan gewoon online "bestellen' en dan afhalen...Yorin schreef op maandag 05 januari 2015 @ 13:57:
[...]
Alleen jammer dat je €49,-verzendkosten hebt.
PS: als je er 1 besteld, is het 3,99 verzendkosten. Beetje vreemd dus.... en je kan niet 2 kopen... of 1 of 5 volgens mij....
Achja er zitte genoeg jysk's zo langzamerhand dat je er vast wel even langs kan rijden lijkt me....
iig bedankt voor de aanbieding, non-tech is zeker welkom wat mij betreft
[ Voor 40% gewijzigd door Waah op 05-01-2015 14:14 ]
Philips HTL6140B Soundbar
http://www.bobshop.nl/nl/.../htl6140b-soundbar/p57087
kost normaal 349. Goedkoopste op internet is 333. is nu in de aanbieding bij bobshop voor 249 (witte versie is nog steeds 349). gratis verzenden.
- coupon voor bobshop bij bestellingen boven de 100 euro (12.50 euro korting.
- Via shopkorting ook nog 3.50 euro terug te krijgen.
- Cashback van 50 euro viia philips.
= Ik kom uit op 183 euro voor een soundbar van 349.
kost normaal 349. Goedkoopste op internet is 333. is nu in de aanbieding bij bobshop voor 249 (witte versie is nog steeds 349). gratis verzenden.
opruiming115 |
[ Voor 22% gewijzigd door boussa op 06-01-2015 02:11 ]
*knip*
[ Voor 98% gewijzigd door Perkouw op 06-01-2015 10:01 ]
Ik ben bang dat je je cashback niet terug krijgt omdat dit al een aanbieding is via BOL, en in de Philips Cashback voorwaarden staat "• Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen."aimad schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 02:09:
Philips HTL6140B Soundbar
opruiming115
Zo werkt dat niet, wat Philips aangeeft is dat je de actie niet met een andere Philips actie (zoals 5 jaar garantie) kunt combineren.Tweaknet schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 07:40:
[...]
Ik ben bang dat je je cashback niet terug krijgt omdat dit al een aanbieding is via BOL, en in de Philips Cashback voorwaarden staat "• Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen."
Maak je vriendin/moeder/jezelf blij met een voordelig setje van Biotherm via Ici Paris
Bestel de Oil therapy shower oill met 70% korting
Krijg de Etui met luxe miniaturen cadeau bij besteding vanaf €49,- aan Biotherm damesproducten (mij een raadsel waarom je die in je mandje erbij krijgt, toch ruim onder die 49 euro)
Krijg ook nog eens 15% korting over de adviesprijs van de shower oil
Voor € 3,18 nog gratis thuisbezorgd ook
En vergeet je shopkorting niet!
Krijg de Etui met luxe miniaturen cadeau bij besteding vanaf €49,- aan Biotherm damesproducten (mij een raadsel waarom je die in je mandje erbij krijgt, toch ruim onder die 49 euro)
Niet meer op voorraaddivealicious schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:24:
Maak je vriendin/moeder/jezelf blij met een voordelig setje van Biotherm via Ici Paris
T-Mobile actie, 35% actie op onbeperkt bellen en minimaal 2gb internet.
Bijvoorbeeld de Iphone 6 64 GB:
5 GB internet
Onbeperkt Bellen
Eenmalig€ 239,95
Thuiskopieheffing € 4,24
Aansluitkosten€ 29,95
Startabonnement 2 jaar
24 maanden € 44,85
Totaal: € 1346,30.
Je kan gewoon bij de Apple Store langsgaan om een abonnement af te sluiten of om te verlengen.
Bijvoorbeeld de Iphone 6 64 GB:
5 GB internet
Onbeperkt Bellen
Eenmalig€ 239,95
Thuiskopieheffing € 4,24
Aansluitkosten€ 29,95
Startabonnement 2 jaar
24 maanden € 44,85
Totaal: € 1346,30.
Je kan gewoon bij de Apple Store langsgaan om een abonnement af te sluiten of om te verlengen.
Sony Playstation 4 voor 366,- bij de MediaMarkt
http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11
http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11
[ Voor 38% gewijzigd door JvdW op 06-01-2015 14:00 ]
*knip* geen wannabe mod gedrag svp, plaats gewoon een TR.
Schone link hier: http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 06-01-2015 13:45 ]
Niet meer op voorraad.NotSoSteady schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:41:
[mbr]*knip* geen wannabe mod gedrag svp, plaats gewoon een TR.[/]
Morgen weer even kijken, is al een paar keer niet op voorraad geweest en daarna weer wel.
de samsung galaxy tab s 10.5 4G nu voor 429 te krijgen bij bol.com en mediamarkt
http://www.bol.com/nl/p/s...-bronze/9200000029116354/
http://www.mediamarkt.nl/...gle&product_code=96853278
http://www.bol.com/nl/p/s...-bronze/9200000029116354/
http://www.mediamarkt.nl/...gle&product_code=96853278
[ Voor 43% gewijzigd door Michel242186 op 06-01-2015 17:41 ]
Edit:
Bleek waardeloos na toetsing t.o.v. pricewatch
.
Bleek waardeloos na toetsing t.o.v. pricewatch

[ Voor 86% gewijzigd door 50Miles op 07-01-2015 09:27 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Simpele 40" TV, Full hd
270,-
Met 15% kortingscode*: 229,50
en verjaardagskorting*: 224.50
vergeet de shopkorting niet! (1.5%)
Totaal: € 221,13
Goedkoopste full hd tv in de PW is 260,- maar niet leverbaar
http://www.blokker.nl/nl/blknl/dual-led-televisie-40-inch
* Code's moet je zelf zien te krijgen door in te schrijven op de nieuwsbrief of ze op te zoeken
270,-
Met 15% kortingscode*: 229,50
en verjaardagskorting*: 224.50
vergeet de shopkorting niet! (1.5%)
Totaal: € 221,13
Goedkoopste full hd tv in de PW is 260,- maar niet leverbaar
http://www.blokker.nl/nl/blknl/dual-led-televisie-40-inch
* Code's moet je zelf zien te krijgen door in te schrijven op de nieuwsbrief of ze op te zoeken
[ Voor 37% gewijzigd door gekke-gerrit op 07-01-2015 10:45 ]
nvm
[ Voor 99% gewijzigd door kweenie op 07-01-2015 10:16 ]
Via pepper:
WD Elements Desktop 4TB externe harde schijf voor €100,66 @ Amazon.de
Laagste prijs NL: €146
Betalen kan met creditcard. Ik verwacht dat ie al snel uitverkocht is of de prijs is aangepast.
http://www.amazon.de/Elem...-21&ascsubtag=07004llrbp1
Betalen kan met creditcard. Ik verwacht dat ie al snel uitverkocht is of de prijs is aangepast.
Recertified WD My Book 4TB voor €89,99lazydave-II schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:05:
Via pepper:
http://store.westerndigit...=wdeu&productID=306290800
Edit: aaaanddd uitverkocht!
http://store.westerndigit...80200/categoryId.60680000Pistolebob schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:15:
[...]
Recertified WD My Book 4TB voor €89,99
http://store.westerndigit...=wdeu&productID=306290800
Edit: aaaanddd uitverkocht!
hier is tie nog in voorraad.
Van het kastje naar de muur lopen...
1 maand gratis magazine AutoWeek: http://trader.wufoo.eu/fo...-1-maand-gratis-autoweek/
Gratis installatie als je de nest thermostaat bij volta limburg besteld:
http://www.voltalimburg.n...-thermostaat-twv-e79-/39/
http://www.voltalimburg.n...-thermostaat-twv-e79-/39/
Nothing to see here
stopt deze automatisch ? kan het zo gouw niet terug vinden ?Edman schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
1 maand gratis magazine AutoWeek: http://trader.wufoo.eu/fo...-1-maand-gratis-autoweek/
http://abonnement.autoweek.nl/pages/gratis/index.htmlRaaa010 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:05:
[...]
stopt deze automatisch ? kan het zo gouw niet terug vinden ?
@ Raaa010
Dude autotrader = autoweek = Sanoma ... you do the math... Gewoon bestellen en direct opzeggen en je hebt je gratis blaadje.
[ Voor 22% gewijzigd door renzo4000 op 07-01-2015 12:56 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
dat is een andere link, inclusief andere voorwaarden
mensen open a.u.b. hierna een apart topic aangaande 'autoweek'. Alvast bedankt.
[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 07-01-2015 13:18 ]
Prijs is nu € 139,- € 125,88 danwel € 125,24 € 127,79 (noracom) inmiddels...lazydave-II schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:05:
Via pepper:
[ Voor 10% gewijzigd door Toff op 07-01-2015 23:07 ]
http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly/
LOGITECH DRAADLOOS TOETSENBORD OP ZONNE-ENERGIE VOOR MAC, iPHONE EN iPAD
Voor: € 34,95 + € 6,95 Verzendkosten
Lijkt me een goede deal als je er naar op zoekt bent.
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Normaal 80 euro: pricewatch: Logitech Wireless Solar Keyboard K760nadroJ schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 14:44:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/idayfly/
Vanwege een fusie tussen 2 grote Duitse busbedrijven, vanaf morgenochtend 166.500 bustickets voor €11 enkele reis in de verkoop voor reizen in de periode: 12. Jan – 31. Jan 2015. Dit is een aanbod op de Duitse markt gericht, maar ze hebben ook opstappunten in Amsterdam, Groningen, Utrecht, Arnhem, Enschede. Betalen kan met paypal.
pricewatch: Samsung Galaxy Tab 3 7" Lite Wifi Wit
Vanaf morgen voor 80 euro bij de Kaufland in Duitsland
Vanaf morgen voor 80 euro bij de Kaufland in Duitsland
Nog iets meer dan 4 uur in de aanbieding als Wehkamp Dagdeal, de D-Link DIR-868L router nu voor € 76,- exclusief verzendkosten(€ 5,95).
5520 Wp op WZW PVOutput
De "dag" duurt bij Wehkamp van 08:00 tot 23:00 uur...
€49,99 bij Logitech zelf: http://www.logitech.com/n...oard-k760-for-mac?crid=26
Neemt niet weg dat via 1DayFly goedkoper is.
Als je hem even opzoekt op de website bij Wehkamp, kan je hem gewoon nog vinden voor de aanbiedingsprijs...Toff schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:12:
De "dag" duurt bij Wehkamp van 08:00 tot 23:00 uur...
5520 Wp op WZW PVOutput
Puntje van aandacht; hij heeft een ISO-layout. Dus een korte linkershift en een verticale entertoets. De meeste Nederlanders lijken een sterke voorkeur voor ANSI te hebben (lange linker shift en horizontale enter), helaas lijkt Logitech dat nog steeds niet te begrijpen.SquareOne schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:21:
[...]
€49,99 bij Logitech zelf: http://www.logitech.com/n...oard-k760-for-mac?crid=26
Neemt niet weg dat via 1DayFly goedkoper is.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Canon PowerShot SX280 HS Zwart voor slechts €150 bij Kamera Express. (eerstvolgende prijs is €189)
[ Voor 12% gewijzigd door mazterroulz op 08-01-2015 00:33 ]
Let op:
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de (rechtstreekse) website/URL zonder referral En indien mogelijk een prijsvergelijking (via de Pricewatch.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* LET OP: na uiterlijk de 5e post over een aanbieding MOET er een nieuw topic geopend worden.
Dit topic is NIET voor:
* Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen
* Meldingen dat een aanbieding uitverkocht is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* Bedankjes, wat je gekocht hebt of ander gebabbel
* Kortingscodes mogen gedeeld worden in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2.
Tip: Kijk ook naar de andere topics in Aanbiedingen en Kortingscodes om te zien of je aanbieding of kortingscode daar beter past.
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de (rechtstreekse) website/URL zonder referral En indien mogelijk een prijsvergelijking (via de Pricewatch.)
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties.
* LET OP: na uiterlijk de 5e post over een aanbieding MOET er een nieuw topic geopend worden.
Dit topic is NIET voor:
* Vragen of opmerkingen of meningen over aanbiedingen
* Meldingen dat een aanbieding uitverkocht is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* Bedankjes, wat je gekocht hebt of ander gebabbel
* Kortingscodes mogen gedeeld worden in Meld hier uw kortingscodes/coupons V2.
Tip: Kijk ook naar de andere topics in Aanbiedingen en Kortingscodes om te zien of je aanbieding of kortingscode daar beter past.