Maar er zit volgens mij zo''n hele mooie remote control bij die RX one set.GerardHenninger schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:41:
Met 1 lamp kan ik een achtergrond ook wit maken, tenzij je over een groep praat van 5+ man.
Je zit NOOIT aan een merk vast wat betreft studio flitsers.
Je hoofdlicht kan van Elinchrom zijn. Je achtergrondfliters kunnen van Falcon Eyes zijn. Je softboxen kunnen van Linkstar zijn. Je achtergrond vervolgens van Lastolite. Je statieven van Manfrotto...... you get the idea.
Als ik dan een setje FE lampen koop, omde achtergrond wit te krijgen, kunnen die dan op diezelfde remote control? Dat lijkt me niet toch?
Ik wil wel echt met witte achtergronden aan de gang.Is er een rede dat je echt 3 lampen nodig hebt? Je bent een beginner gok ik? Eerlijk gezegd zou ik dan met 1 lamp beginnen....
Als ik dat wil combineren met schuin voor en schuin achter lampen op mijn model, lukt dat enkel met minimaal 3 lampen...
Als we het toch over een set hebben, zijn er nog tips voor goede achtergrondsystemen?
Liefst een beetje betaalbaar.
Ik zit nu toch een beetje aan de RX one te denken, maar dan moet ik wel een betaalbaar achtergrondsysteem vinden.
Ik kan altijd die Jinbei set van vrienden lenen... Voor de achtergrond wit (high key heeft dat toch?) te maken, is dat dan ideaal. Maar hoe krijg ik dat dan ooit voor elkaar??? De Jinbei lampen op het Elinchrom systeem erbij schakelen?
[ Voor 31% gewijzigd door BlakHawk op 20-05-2013 15:30 ]