Perkouw schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:52:
Wat je zegt klopt mijns inziens niet, wanneer ik een hele dag niet gekeken heb en pas 24 uur later weer kijk. Zal ik toch met hetzelfde 'probleem' zitten dat jij nu schetst? Dan moet je nog steeds topics langsgaan waarbij de topics gesorteerd staan op laatste reactie.
Wanneer je maar 1x kijkt per dag heb je alleen te maken met de volgorde van dat moment en ga je dan van boven naar beneden de lijst langs.
24 uur later zal er misschien nog wel een paar topics tussen zitten die 24 uur geleden er ook waren maar dat is een stuk eenvoudiger eruit filteren dan wanneer je zeg 2 uur later kijkt en de helft van de topics nieuw is en de andere helft oud.
Prijzen vermelden in topic titel zou ik niet willen adviseren, want hoe ga je dan om met gratis verzending? En is deze prijs per stuk of juist per 10 (lees; additionele voorwaarden)? Je moet dan eigenlijk alles van de aanbieding opnemen in je titel. Persoonlijk zie ik daar geen meerwaarde in.
Ik zeg ook niet dat je alle details moet geven in de titel maar het geeft wel een grove indictatie.
Zo ben ik nu bijvoorbeeld op zoek naar een andere videokaart maar als er dan een aanbieding komt van 300 euro en mijn zoekbudget is maar tot 200 euro dan hoef ik daar alvast niet op te klikken.
En, nee ik weet niet alle model en typenummers van videokaarten uit mijn hoofd om op basis daarvan een richtprijs te kunnen bepalen. 
Persoonlijk ga ik pas op zoek naar kortingscodes als ik iets wil kopen. Ik kan me indenken dat er mensen zijn die a.d.h.v. een aanbieding tot de aankoop over gaan, de incidentele aankoop om het zo maar te noemen. Verder heb je nog de groep die azen op grove prijsfouten om hier een slaatje uit te slaan.
En ik persoonlijk volg het topic juist om te zien of er wat leuks voorbij komt en niet met een specifiek zoekdoel.
Bij mij gaat het juist om die 'impuls' aankopen (1000 glowsticks voor 7 euro

) en dat zijn niet primair de prijsfouten want meestal heb ik geen zin in het gedoe, zeker als ik het niet echt nodig heb
Al met al denk ik dat het over het algemeen een vooruitgang is en zorgt voor meer overzicht en daarmee ook voor meer grip zorgt voor Tweakers. Arbeidsintensiever wil ik het ook niet noemen. Nu moet je alle posts nagaan en lezen om te zien of ze een aanbieding bevatten, inhoudelijk zijn of offtopic zijn.
Wat ik al aangaf is dat als je regelmatig leest het per keer niet zoveel is.
En zo offtopic vindt ik de meeste opmerking niet en storen doe ik me er ook niet heel erg aan.
Plus je krijgt handigheid in selectief lezen na een tijdje.

In de nieuwe situatie is het een kwestie van topictitels checken of de verzamel topics van bijv. Dell checken. Maar nogmaals, die topics zou ik ook alleen checken wanneer ik op zoek ben naar een Dell product en is ook makkelijk te onderscheiden van de aanbieding topics.
Als de topictitels beschrijvend genoeg zijn EN een prijsindicatie bevatten EN er is te sorteren op topic startdatum dan zou het voor mij waarschijnlijk minder problemen opleveren.
Hoewel steeds terug moeten naar het forum om een nieuw topic te bekijken voor mij nog steeds lastiger is dan simpelweg de nieuwe posts onder het algemene aanbiedingen topic even doorlezen.