We gaan iets nieuws beginnen! Aanbiedingentopic wordt forum

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.825 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij erg omslachtig, zou het voor mezelf wel makkelijk vinden, maar het gaat betekenen dat iemand dus voor een simpele kortingscode een topic moet openen en vervolgens in een andere topic moet linken naar dat topic. Lijkt mij erg omslachtig.

En zodra een aantal mensen het niet doen (kan je moeilijk verplicht gaan stellen) wordt dat "verzameltopic / index-topic" niet compleet en kan je alsnog acties missen.

Lijkt mij veel handiger als je kan kiezen (of standaard voor iedereen) dat je de topiclijst kan sorteren op openingsdatum van een topic (zodat nieuwe topics altijd bovenaan komen te staan). Niet dat opeens een topic van een week oud weer bovenaan staat omdat iemand zegt dat zijn product geleverd is en dat iedereen dan denkt dat het een nieuwe actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 20:16
Zoiets dus ?

Het algemene kortingen en aanbiedingen OVERZICHT topic

(ik denk zal meteen maar daad bij woord voegen anders komen er straks 10 verkapte "verzamel" topics)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:27

Fiber

Beaches are for storming.

Perkouw schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:14:
[...] bestaande topics in te linken...
Dat haalt het hele idee weer onderuit. Wat we vragen is juist om een 'makkelijke' manier om 'kleine' aanbiedinkjes te kunnen melden zonder er direct een heel nieuw topic volgens de regelen der kunst aan te hoeven wijden. Want dan is de animo om een aanbiedinkje te melden bij velen al weer over vrees ik. :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat vereist dev tijd en de enige manier waarop je die krijgt is: Tijd voor communitykeuzes

Kortom, organiseer dat mensen een email sturen en daarna stemmen en het wordt geimplementeerd. Als er onvoldoende animo voor is, dan is het pech hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 17:15

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:17:
Lijkt mij erg omslachtig, zou het voor mezelf wel makkelijk vinden, maar het gaat betekenen dat iemand dus voor een simpele kortingscode een topic moet openen en vervolgens in een andere topic moet linken naar dat topic. Lijkt mij erg omslachtig.

En zodra een aantal mensen het niet doen (kan je moeilijk verplicht gaan stellen) wordt dat "verzameltopic" niet compleet en kan je alsnog acties missen.

Lijkt mij veel handiger als je kan kiezen (of standaard voor iedereen) dat je de topiclijst kan sorteren op openingsdatum van een topic (zodat nieuwe topics altijd bovenaan komen te staan). Niet dat opeens een topic van een week oud weer bovenaan staat omdat iemand zegt dat zijn product geleverd heeft en iedereen denkt dat er een nieuwe actie is.
We kunnen het onmogelijk iedereen naar zijn zin maken, persoonlijk denk ik dat we middels deze oplossing de ''koopjesjagers'' toch al aardig tegemoet komen. Het vorige topic kunnen we niet meer naar terug, dat was gewoonweg teveel werk. Wat betreft je eis om te kunnen sorteren op start-datum van een topic kan je dat via deze weg proberen -> Tijd voor communitykeuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Fiber schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:19:
[...]

Dat haalt het hele idee weer onderuit. Wat we vragen is juist om een 'makkelijke' manier om 'kleine' aanbiedinkjes te kunnen melden zonder er direct een heel nieuw topic volgens de regelen der kunst aan te hoeven wijden. Want dan is de animo om een aanbiedinkje te melden bij velen al weer over vrees ik. :z
Nee, dat is dus juist niet de bedoeling. Want dat leidt onherroepelijk weer tot ladingen aan reacties op die aanbiedingen en dan kunnen wij dat weer in het gareel gaan lopen houden. Er is juist gekozen voor de opzet om elke actie zijn eigen plekje te geven zodat daar ook ruimte is voor discussie en niet alsnog alles op een plek te dumpen waarna het alsnog op dezelfde puinhoop uitloopt.

Sowieso: hoe verwacht je dat mensen de keuze gaan maken tussen het gebruik van zo'n verzameltopic voor kleine aanbiedinkjes, en een eigen topic?

Een overzichttopic is wat mij betreft prima, dat kan ook worden bijgewerkt door anderen dan de topicstarters van de losse topics (mocht die dat vergeten).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:11:
[...]

Er is geen poll geweest. Wel is dit topic al een tijdje open en dit topic is het gevolg van een discussie in het SF feedbacktopic. Kortom, er is voldoende ruimte geweest voor initiatief en discussie.

[...]
Mensen die prima tevreden waren met het oude topic gingen alleen niet klacht en/of feedback topics opzoeken om hun mening te geven. Dat doen mensen die juist niet tevreden zijn dus dan krijg je geen goed beeld van wat de gebruikers er van vinden toch?

Verder begrijp ik natuurlijk helemaal hoe vervelend het moeten modden van allerlei offtopic posts voor jullie moet zijn. Maar bij mij gaat het primair om de gebruiksvriendelijkheid voor de users en ik vraag me af of jullie dan wel een goed beeld hebben van wat de meesten fijn vinden. Edit: Maar dat horen jullie nu vanzelf, aangezien die tevreden gebruikers die het nu niet meer zijn wel feedback gaan geven 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Swoosh op 02-04-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:46
En we zijn los, gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Je kan altijd een bericht plaatsen in het "overzicht' topic en er melding maken dat er geen topic is. Iemand anders zou dan een topic ervan kunnen maken om toch een discussie op te starten.

Of er zou een functie moeten komen die zodra er een nieuw topic gemaakt wordt deze "post" in het overzicht topic :)

(misschien iemand inhuren }:O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Mattie112 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:26:
Je kan altijd een bericht plaatsen in het "overzicht' topic en er melding maken dat er geen topic is. Iemand anders zou dan een topic ervan kunnen maken om toch een discussie op te starten.
Nee, als er een index topic komt, dan zal dat ook echt enkel dat zijn: linkjes naar topics. Anders wordt het alsnog een dumpbak voor aanbiedingen met alle gevolgen van dien.
Of er zou een functie moeten komen die zodra er een nieuw topic gemaakt wordt deze "post" in het overzicht topic :)
Dat klinkt een stuk complexer dan een alternatieve sortering van de topicindex, dan heb ik liever dat de devvers daarmee aan de slag gaan :)
(misschien iemand inhuren }:O)
Ik heb er het volste vertrouwen in dat onze gebruikersgroep in staat is om een indextopic up to date te houden en zo voor hun mede-tweakers het spotten van aanbiedingen nog makkelijker te maken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tel de aanbiedingen van de afgelopen maand(en) maar eens en vergelijk dat aantal met het aantal aanbiedingen in de nieuwe vorm deze maand. Ik vrees dat dat er een heel stuk minder gaan worden. Maar ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• welkenaamnuweer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-03-2023
*knip*, dit soort reacties mogen achterwegen gelaten worden in het vervolg

[ Voor 69% gewijzigd door Perkouw op 02-04-2013 14:36 ]

jezusislief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swoosh schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:26:
[...]

Mensen die prima tevreden waren met het oude topic gingen alleen niet klacht en/of feedback topics opzoeken om hun mening te geven. Dat doen mensen die juist niet tevreden zijn dus dan krijg je geen goed beeld van wat de gebruikers er van vinden toch?
Werkt natuurlijk ook omgekeerd. Mensen die tevreden zijn met de nieuwe opzet zullen zich hier niet melden. Nu komen vooral de mensen die ontevreden zijn met deze nieuwe opzet in dit topic. Was zelf wel tevreden met de oude opzet, dus had toen geen interesse om dit topic in de gaten te houden...

Grootste probleem met deze opzet voor de meeste mensen lijkt mij hoe bij te houden wat de nieuwe acties zijn (zonder tientallen topics te hoeven openen). Een sortering op aanmaakdatum van een topic kan hierbij helpen (moet dus aangevraagd worden (tijd voor communitykeuzes --> iedereen even mailen :)) en een soort "index-topic" kan hier ook bij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Fiber schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:32:
Tel de aanbiedingen van de afgelopen maand(en) maar eens en vergelijk dat aantal met het aantal aanbiedingen in de nieuwe vorm deze maand. Ik vrees dat dat er een heel stuk minder gaan worden. Maar ik hoop dat ik het mis heb natuurlijk...
Het lijkt me zeker geen verkeerd idee dat we een en ander over een poosje goed evalueren. En dan niet alleen het aantal aanbiedingen, maar ook de hoeveelheid TR's, en moeite die wij er in hebben moeten steken om het op de rails te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Orion84 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:31:
[...]
Nee, als er een index topic komt, dan zal dat ook echt enkel dat zijn: linkjes naar topics. Anders wordt het alsnog een dumpbak voor aanbiedingen met alle gevolgen van dien.

[...]
Eens!

Dus: alleen posten als je daadwerkelijk een topic gemaakt hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mattie112 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:34:
[...] alleen posten als je daadwerkelijk een topic gemaakt hebt!
En daar ben ik dus meestal te lui voor... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Topicstarter
Aanbiedingen en Kortingscodes - Index

Ik zal het ook nog even opnemen in het beleid.

Graag verder in Aanbiedingen en kortingscodes feedback met feedback op het nieuwe forum. Zodat we het aantal plakkerige topics bovenaan de lijst een beetje beperkt houden :)

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.