Die lijst is ook niet meer interessant, deze is veel interessanter!!! http://cah.qik.nl/stampede.php
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
^ Done
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Goed bezig.Viper® schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:14:
Kiek mij goan
Zojuist 8 GB GeiL besteld, morgenmiddag binnen hopelijk.
Ik haal toevallig zometeen 4GB op heb dan totaal 8GB.
Verwijderd
Ik sta er niet bij en sta al een week te stampen.Xaverius schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:28:
Ik denk dat het vanaf nu het handigst is na een nieuwe aanmelding gewoon te kijken op http://cah.qik.nl/stampedemembers.php of je daar tussen staat, dan sta je ook in de stats. Dan werk ik de startpost niet meer bij.
Verwijderd
Ik zie het al: ik sta vermeld als "Willem"Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:36:
[...]
Ik sta er niet bij en sta al een week te stampen.
gebruikersid: 103366
gebruikersnaam: Elrond
Ik zou me graag nog bij de Vault Hunters willen voegen als dat nog kan
Sorry, gaat niet lukken. We staan niet genoeg onderaan daarvoor...Elrond-NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:51:
gebruikersid: 103366
Ik heb gister ook nieuw geheugen besteld, tezamen met de rest van UpgradeViper® schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:14:
Kiek mij goan
Zojuist 8 GB GeiL besteld, morgenmiddag binnen hopelijk.
Alleen jammer dat de bezorgtijd versprong naar 10+ dagen, eerst maar eens een mailtje aangewijd.
Wil de nieuwe telg toch nog even met de Stampede mee laten doen.
gallery: bassiexp
Edit:
Is deze praat niet handiger in het [Stampede 12] Het grote stampedecafé
Edit2:
Zag dat het daar al staat

[ Voor 12% gewijzigd door bassiexp op 03-04-2013 15:57 ]
Ik heb mij vorige week ergens aangemeld bij Cows In Space, echter ik sta nog niet in de lijst. En ik Boinc Manager staat ook dat ik niet bij een team zit.
Comp ID: 187971
Je hebt natuurlijk mijn andere ID nodig: 102848
[ Voor 12% gewijzigd door SerealKiller op 04-04-2013 10:39 ]
War is the only proper school of the surgeon.
Op de Cosmology website in je profiel even zorgen dat je het team "Dutch Power Cows" joint
Dank u, een quickstart guide lezen is altijd zo lastig heShitHappens schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:42:
Op de Cosmology website in je profiel even zorgen dat je het team "Dutch Power Cows" joint
War is the only proper school of the surgeon.
8 Gb is voldoende, afhankelijk van je processor natuurlijk.Thoughtless schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:35:
[...]
Goed bezig.![]()
Ik haal toevallig zometeen 4GB op heb dan totaal 8GB.
Mijn i7 draait maximaal 8 threads. Een job kan tot 800 Mb geheugen lopen, maar meestal halen ze niet allemaal 800 Mb tegelijk. Worst case zit je op 8 x 800 Mb is 6.5 Gb.
4 Gb is echter echt net te weinig. Ik heb hem op 95% memory usage gezet maar hij draait nooit 8 threads tegelijk. Ook word je systeem enorm traag omdat die alles via de swapfile gaat doen. Je OS wil vervolgens ook wat geheugen.
Gisteravond nog even een potje League of Legends gedaan, liep niet heel soepeltjes
8GB is voor mij genoeg idd , draai een quadcore phenom 9750.
DDR2 - 6400 4x 2GB Ganged Dual DDR2 @ 4/4/418
DDR2 - 6400 4x 2GB Ganged Dual DDR2 @ 4/4/418
Als je hyperthreading hebt dan kan je ook de helf van je aantal cores beschikbaar maken door "Gebruik maximaal xx% van de processoren" op 50% te zetten.Viper® schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:48:
[...]
8 Gb is voldoende, afhankelijk van je processor natuurlijk.
Mijn i7 draait maximaal 8 threads. Een job kan tot 800 Mb geheugen lopen, maar meestal halen ze niet allemaal 800 Mb tegelijk. Worst case zit je op 8 x 800 Mb is 6.5 Gb.
4 Gb is echter echt net te weinig. Ik heb hem op 95% memory usage gezet maar hij draait nooit 8 threads tegelijk. Ook word je systeem enorm traag omdat die alles via de swapfile gaat doen. Je OS wil vervolgens ook wat geheugen.
Gisteravond nog even een potje League of Legends gedaan, liep niet heel soepeltjes
Als je dan de boinc benchmark doet dan blijven de waarden nagenoeg gelijk (iets lager) maar omdat de client niet zoveel met het geheugen stoeit gaat de output omhoog.
Dat is in ieder geval met mijn laptop i3 met 3gb ram zo. draait nu op 2 cores ipv 4 threads.
De boinc benchmark nagenoeg gelijk en de temps ook.
Waar blijven eigenlijk al die nieuwe leden voor de Stampertjes?
Je komt pas in de stats als je een WU hebt ingeleverd, die is blijkbaar sinds vandaag binnen en nu ben je dus in de stats zichtbaar.SerealKiller schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:38:
Ik heb mij vorige week ergens aangemeld bij Cows In Space, echter ik sta nog niet in de lijst. En ik Boinc Manager staat ook dat ik niet bij een team zit.
Edit:
Slowchat (over bv. geheugen) graag in het
[Stampede 12] Het grote stampedecafé[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 04-04-2013 12:21 ]
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
....
[ Voor 98% gewijzigd door thedon46 op 04-04-2013 12:32 ]
Heeft dit geen nadelige gevolgen op het total aantal taken wat je laptop kan verwerken. Als ik namelijk hetzelfde doe bij die van mij dan zie ik inderdaad dat het aantal floating points gelijk blijft maar doordat the number of cpus op 4 in plaats van 8 staat zijn mijn totale floating points wel lager wat ook duidelijk te zien is in de processor belasting bij het taakbeheer.bassiexp schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:55:
[...]
Als je hyperthreading hebt dan kan je ook de helf van je aantal cores beschikbaar maken door "Gebruik maximaal xx% van de processoren" op 50% te zetten.
Als je dan de boinc benchmark doet dan blijven de waarden nagenoeg gelijk (iets lager) maar omdat de client niet zoveel met het geheugen stoeit gaat de output omhoog.
Dat is in ieder geval met mijn laptop i3 met 3gb ram zo. draait nu op 2 cores ipv 4 threads.
De boinc benchmark nagenoeg gelijk en de temps ook.
Dit lijkt mij ook zo.pentetic schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:15:
[...]
Heeft dit geen nadelige gevolgen op het total aantal taken wat je laptop kan verwerken. Als ik namelijk hetzelfde doe bij die van mij dan zie ik inderdaad dat het aantal floating points gelijk blijft maar doordat the number of cpus op 4 in plaats van 8 staat zijn mijn totale floating points wel lager wat ook duidelijk te zien is in de processor belasting bij het taakbeheer.
4 processor's my hyperthreading = 8 threads = 8 wu tegelijk.
Xaverius schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:18:
[...]Slowchat (over bv. geheugen) graag in het
[Stampede 12] Het grote stampedecafé
Stop de verwelking!
Mijn geheugen is niet zo goed, maar was het in het verleden niet zo dat nieuwe leden automatisch in het onderste stampede team terecht kwamen? Waar zijn deze nu? Kom op! Help DPC tijdens de Stampede en voegt u allen toe aan ons Stampede team

Bij deze:Witlof schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:31:
Mijn geheugen is niet zo goed, maar was het in het verleden niet zo dat nieuwe leden automatisch in het onderste stampede team terecht kwamen? Waar zijn deze nu? Kom op! Help DPC tijdens de Stampede en voegt u allen toe aan ons Stampede team
103357
nickname net zo goed lappro
Had eerst even aangekeken of ik uberhaupt wel wat toegevoegde waarde kon bieden gezien ik mn pc niet 24/7 laat draaien en gezien mijn vrije tijd ook zo nu en dan een spelletje wil spelen. Maar mn score helpt toch een beetje sta nu op 2100 pts (volgens de boinc client).
OK, neem aan dat dat team nog voldoende deelnemers krijgt, Fokschaap is al groot genoeg, dus voeg mij maar toe bij De Stampertjes, ID 102078. Phenom's doen het echter niet zo goed hier.Witlof schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:31:
Eigenlijk zou je DejaMoo moeten joinen, aangezien Fokschaap en de Stampertjes worden samengevoegd.MAB The Frisian schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:06:
OK, neem aan dat dat team nog voldoende deelnemers krijgt, Fokschaap is al groot genoeg, dus voeg mij maar toe bij De Stampertjes, ID 102078. Phenom's doen het echter niet zo goed hier.
Doen we dat.DukeBox schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:54:
[...]
Eigenlijk zou je DejaMoo moeten joinen, aangezien Fokschaap en de Stampertjes worden samengevoegd.
Is dat al zeker dan DB?
WelkomMAB The Frisian schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:06:
[...]
OK, neem aan dat dat team nog voldoende deelnemers krijgt, Fokschaap is al groot genoeg, dus voeg mij maar toe bij De Stampertjes, ID 102078. Phenom's doen het echter niet zo goed hier.
[ Voor 87% gewijzigd door Witlof op 04-04-2013 21:18 ]
Wordt de handel nu samengevoegd of gaan we ervan uit dat team De Stampertjes groot genoeg wordt.
FokSchaap lijkt me groot genoeg dus nog een paar bij de Stampertjes en weer een team.
FokSchaap lijkt me groot genoeg dus nog een paar bij de Stampertjes en weer een team.
[ Voor 31% gewijzigd door MAB The Frisian op 04-04-2013 23:06 ]
Ik ga ook eens mee doen, nooit gedaan dus 
ID: 103456
Naam: ErwindeJ
Groep: Prop me ergens tussen, gaat tenslotte om de teamspirit!
ID: 103456
Naam: ErwindeJ
Groep: Prop me ergens tussen, gaat tenslotte om de teamspirit!
Zie mezelf nog niet bij de Stampertjes staan.
In de stats of in ons topic? Of beide? Stats moet Dukebox doen. Dat andere iemand andersMAB The Frisian schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:27:
Zie mezelf nog niet bij de Stampertjes staan.
Niet bij de Stampertjes in de stats. Sta al wel in het DS topic.Witlof schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:52:
[...]
In de stats of in ons topic? Of beide? Stats moet Dukebox doen. Dat andere iemand anders
Ik zal ook proberen een bijdrage te leveren, mijn computer staat toch heel de dag niets te doen 
ID: 103527
Naam: Fractus
Verwacht trouwens geen wonderen, dit draait alleen op m'n laptopje 0:)
ID: 103527
Naam: Fractus
Verwacht trouwens geen wonderen, dit draait alleen op m'n laptopje 0:)
Welkom bij De Stampertje.. (jammer dat de U niet zo dicht bij de A zit, anders had ik nog een 'typo' kunnen makenfractus schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:12:
Ik zal ook proberen een bijdrage te leveren, mijn computer staat toch heel de dag niets te doen
Goed, besloten ook om mee te doen. Heb hem op mijn werk laptop gezet (i5), dus input zal op werkdagen zijn.
Kan iemand mij in een team zetten?
ID:103553
Naam: JustMyOpinion
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Je moet ook wel alle leden toevoegenDukeBox schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:44:
[...]
Welkom bij De Stampertje.. (jammer dat de U niet zo dicht bij de A zit, anders had ik nog een 'typo' kunnen maken)
DukeBox kan je vast ook aan de Stampertjes toevoegenJustMyOpinion schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:07:
Goed, besloten ook om mee te doen. Heb hem op mijn werk laptop gezet (i5), dus input zal op werkdagen zijn.
ik ben volgens mij ook nog niet toegevoegd:
103357
103357
Even een vraagske... ik heb het programma nu geinstalleerd op mijn werk laptop op mijn lokale account. Als ik nu morgen op mijn werk account inlog. Gaat het programma dan wel verder met het werk waar hij mee bezig was? Ik kan in het programma namelijk niet zo snel zien waar hij het werk neerzet.
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Was dit weer even vergeten. Ik heb wel een PC (i5-750) en een server (i5-3330) in de aanbieding.
Is hier nog behoefte aan?
Zeker, het voorlopige resultaat wordt normaal gesproken eens per 60 seconden opgeslagen in de Boinc\Data directory. Zet de handel zelf nooit op de c: partitie ivm crashes oid maar anders waarschijnlijk in C:\Program Files\Boinc\Data dacht ik zo.JustMyOpinion schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:15:
Even een vraagske... ik heb het programma nu geinstalleerd op mijn werk laptop op mijn lokale account. Als ik nu morgen op mijn werk account inlog. Gaat het programma dan wel verder met het werk waar hij mee bezig was? Ik kan in het programma namelijk niet zo snel zien waar hij het werk neerzet.
In de topicstart staat dat er na een week nog maar 6 teams doorgaan, wordt dit nog gedaan of vindt iedereen het wel best zo?
Jazeker, de Vault hunters kunnen alle hulp gebruiken nu Bold Seeker 2 weken op vakantie is.pientertje schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:22:
Was dit weer even vergeten. Ik heb wel een PC (i5-750) en een server (i5-3330) in de aanbieding.
Alle beetjes helpen.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
ik zit nu in fokschaap. moet ik nog van team wisselen?
virus problemen? ga over op linux!
Nee hoor, FOKschaap gaat gewoon door.
Stop de verwelking!
Het grootste deel van De stampertjes wil niet samen of heeft niet gereageerd

Ho ho, volgens mij moeten de Stampertjes nog groter groeienCow_tipping schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:32:
[...]
Jazeker, de Vault hunters kunnen alle hulp gebruiken nu Bold Seeker 2 weken op vakantie is.
Alle beetjes helpen.

apart, mijn amd machines hebben moeite met dit project. ze draaien allemaal te langzaam. ik heb 1 intel machine, namelijk een i7 920 en die maakt heel veel punten.
wat betreft de amd machines: twee phenoms 2 machines en een A6 - 3500 machine. ik vraag me af waarom...
wat betreft de amd machines: twee phenoms 2 machines en een A6 - 3500 machine. ik vraag me af waarom...
Merk dat AMD over het algemeen met DC projecten altijd net wat minder gaat (als je modellen vergelijkt die tegenover elkaar zijn gezet qua specs).
wat ik apart vind dat bij RC 5 -72 doet amd beter..zowel cpu en gpu..zeer apart..DukeBox schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 20:39:
Merk dat AMD over het algemeen met DC projecten altijd net wat minder gaat (als je modellen vergelijkt die tegenover elkaar zijn gezet qua specs).
Ja, ATI GPUs zijn voor floating-point berekeningen echt beesten!
Zet mij (bruine kikker, 103967) de rest van deze maand maar bij
FOK!schaap
Oefent
Kosmologie!
stampende
computers
helpen
astrofysici
aan
prachtresultaten.
Ik ben wat laat, maar ik wilde mij niet aanmelden zonder een team van een recursief acroniem te voorzien.
FOK!schaap
Oefent
Kosmologie!
stampende
computers
helpen
astrofysici
aan
prachtresultaten.
Ik ben wat laat, maar ik wilde mij niet aanmelden zonder een team van een recursief acroniem te voorzien.
^ Done..