Geruchten voor kortingen zijn er wel, maar dan alleen voor de Formula E wagens (50%). Er is ook een gerucht, dat deze auto's met 100% korting over de toonbank gaan rond 8 mei....
Of dit keer eens 50% korting voor android gebruikers.... zit me nog steeds niet lekker dat er onderscheid gemaakt word.
En het waarom nog minder.
En het waarom nog minder.
Dat is jammer. Vorige week het wat upgrades gekocht voor Formule E😡
Tja voor een paar weken terug kreeg je de pagani voor niets omdat rr3 zoveel jaar bestond. Alleen geen tegoed als je hem al had.
Yep ,blijven vage akties daar bij fm.
Lijkt allemaal volledige willekeur,althans ik begrijp er geen jotta van.
De Formula E geven ze waarschijnlijk weg, omdat erg weinig mensen de auto's hebben. Het schijnt dat de WTTT waar ze in zaten maar zo'n 50.000 rijders meededen die 4 weken terwijl er normaal een veelvoud meedoen.3rw1nk schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:10:
Yep ,blijven vage akties daar bij fm.
denk eraan dat de upgrade tijden voor de One echt lang zijn (2e rondje R$ al 36 uur), dus tenzij je veel filmpjes wilt/kan kijken moet ze op tijd inzetten om geen tijd tekort te komen.
Erg langdurig en duur inderdaad. Net dag 3 afgerond maar remmen doet de One bijna niet, ik heb al diverse keren in de vangrail gehangensuperduper schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:56:
denk eraan dat de upgrade tijden voor de One echt lang zijn (2e rondje R$ al 36 uur), dus tenzij je veel filmpjes wilt/kan kijken moet ze op tijd inzetten om geen tijd tekort te komen.
Dag 3: De Groene hel (Nürburgring)
Challenge 1 - 2 rondes cup win en slip minstens 5 seconden en maximaal 8 seconden.
Challenge 2 - win en bereik een topsnelheid van 329km/uur zonder te slippen.
Challende 3 - 3 rondes cup en blijf elke ronde op de 2e plaats, in de 3e ronde inhalen en dan kun je vrij makkelijk winnen.
Beloning 10 goud.
Dag 4 lijkt een lastige te worden zonder extra upgrades, Catalunya onder de 50 seconden en Challenge 4 winnen en 20 seconden off-track
[ Voor 36% gewijzigd door Tijar op 20-04-2017 10:51 ]
Verwijderd
Pfff hel 10 ronden nurburgring zonder remmen en zuinig doen met de benzine en ook nog eerste worden... pfff
Deze dag met de one ging wel en was niet zo moeilijk. Ik ben ondertussen ook bezig met de flashback endurance. Daar moet je flink aan de bak: lange races en veel. soms staat er 5 onderdelen per dag op het programma, maar af en toe krijg je per onderdeel 3 races te voltooien.
Zojuist dag 4 van de one afgesloten en met voldoende goudupgrades goed te doen . Ook de tijdrit was met 48.5 en voorzichtig rijdend en marge houdend eenvoudig.
Denk idd niet dat deze zonder goudupgrades binnen te halen is....
Magnus is ook nog erg traag ,dus het wordt nog wel wat moeilijker de komende dagen verwacht ik.
Denk idd niet dat deze zonder goudupgrades binnen te halen is....
Magnus is ook nog erg traag ,dus het wordt nog wel wat moeilijker de komende dagen verwacht ik.
[ Voor 17% gewijzigd door 3rw1nk op 20-04-2017 16:37 ]
Ik ben er nog niet aan begonnen, maar ik heb wel gelezen, dat hij met 1132122 haalbaar zou kunnen zijn. Hij schijnt makkelijker te zijn dan Lambougini's Legacy. Ik hoop het in ieder geval! Ik ga zondag pas beginnen.
Ik ben wel The 500 begonnen. Die Aston Martin Vantage GTE mis ik nog (met nog 19 andere (nogal dure) auto's).........
Ik ben wel The 500 begonnen. Die Aston Martin Vantage GTE mis ik nog (met nog 19 andere (nogal dure) auto's).........
Dag 4 op Catalunya
Challenge 1 - 2 ronde cup en win en ga tussen de 9 en 10 seconden van de baan. Vrij makkelijk te doen door de bochten lekker af te snijden.
Challenge 2 - voltooi de ronden binnen 50 seconden. Ik las op internet al dat de auto anders aanvoelt tijdens deze challenge en dat gevoel had ik ook, een beetje dweilen over de weg.
Challenge 3 - 3 rondes en win met de snelste ronde, goed te doen.
Challenge 4 - 2 rondes en win en ga minstens 20 seconden off-track en zet de snelste ronde neer.
Beloning R$ 30.000 en 10 goud.
Challenge 1 - 2 ronde cup en win en ga tussen de 9 en 10 seconden van de baan. Vrij makkelijk te doen door de bochten lekker af te snijden.
Challenge 2 - voltooi de ronden binnen 50 seconden. Ik las op internet al dat de auto anders aanvoelt tijdens deze challenge en dat gevoel had ik ook, een beetje dweilen over de weg.
Challenge 3 - 3 rondes en win met de snelste ronde, goed te doen.
Challenge 4 - 2 rondes en win en ga minstens 20 seconden off-track en zet de snelste ronde neer.
Beloning R$ 30.000 en 10 goud.
Verwijderd
Doen jullie ook THE 500?? Dat is goed te doen we Hebben de auto alleen de eerste reeks getuned en hebben alles tot nu toe gedaan. Mooi wat gold binnen harken
Ja die doe ik er nog naast en ik ben begonnen met de Aston Martin. Leuke serie!Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:39:
Doen jullie ook THE 500?? Dat is goed te doen we Hebben de auto alleen de eerste reeks getuned en hebben alles tot nu toe gedaan. Mooi wat gold binnen harken
Ik las op internet al dat de auto anders aanvoelt tijdens deze challenge en dat gevoel had ik ook, een beetje dweilen over de weg.
Dat idee had ik nadat de eerste rs upgrades klaar waren en toen de goudjongens aan de beurt waren.
Wel jammer want die one had een geweldige wegligging,veel beter dan de regera is die nog steeds.
En het nadeel van 1132112 upgrades als minimum is het vervelende dat stel het lukt niet en je moet alsnog upgraden dat je tegen de zeer lange wachttijden aanloopt van de rs upgrades.
Dus dan moet je skippen ,want anders loop je de auto mis en is ook zonde van je goud
Dat idee had ik nadat de eerste rs upgrades klaar waren en toen de goudjongens aan de beurt waren.
Wel jammer want die one had een geweldige wegligging,veel beter dan de regera is die nog steeds.
En het nadeel van 1132112 upgrades als minimum is het vervelende dat stel het lukt niet en je moet alsnog upgraden dat je tegen de zeer lange wachttijden aanloopt van de rs upgrades.
Dus dan moet je skippen ,want anders loop je de auto mis en is ook zonde van je goud
Verwijderd
Iemand die mij met spoed kan helpen mijn wagen trekt steeds na de start naar rechts en kan dan niets meer . Heb het apperaat al een paar keer gekalibreert maar dat helpt ook al niet.
Graag nutige hulp want ik ga zo veel missen denk ik.
Alle hulp is welkom
Graag nutige hulp want ik ga zo veel missen denk ik.
Alle hulp is welkom
Waarschijnlijk staat je scherm gelocked, zodat het scherm niet kan kantelen. In de settings van je telefoon kan je dat veranderen: auto-rotate moet aan staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Woei! op 22-04-2017 09:21 ]
Ik ook, veel racewerk te doen met lange ritten. Ik hoop wel dat het niet verder oploopt. Gisteren al 8 ronden spa zonder remassist en hand gas om benzine te sparen. Heel makkelijk te winnen, maar het wordt wat saai en langdurig.Tijar schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:11:
[...]
Ja die doe ik er nog naast en ik ben begonnen met de Aston Martin. Leuke serie!
Met die upgrade reeks ga je het zeker niet halen want dan kom je niet aan de benodigde PR: ik zit nu al op 3332122 en dan zit je 0.7 boven de recommended. met name de speedtraps zijn tricky met minder want ik heb het idee dat daar de bot vertraging niet op werkt omdat er een speciale ONE rijder een tijd heeft staan die in mijn handen niet afneemt.3rw1nk schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:00:
Verwijderd
Vandaag moeite met de dagraces. Ontelbaar keer de Melbourne gedaan... maar uiteindelijk geluktsuperduper schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:25:
[...]
Ik ook, veel racewerk te doen met lange ritten. Ik hoop wel dat het niet verder oploopt. Gisteren al 8 ronden spa zonder remassist en hand gas om benzine te sparen. Heel makkelijk te winnen, maar het wordt wat saai en langdurig.
Ik laat de one schieten. Mij te duur en te weinig goud. Vindt de herhaling van de GTE veel leuker om te doen. Maar om deze helemaal te upgraden kost ook nog een lieve duit.
Ik kreeg geen dragraces op melbourne. Zouden ze hier net als de gauntlet wat variatie in hebben?Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:34:
[...]
Vandaag moeite met de dagraces. Ontelbaar keer de Melbourne gedaan... maar uiteindelijk gelukt
holy Moly, hebben jullie de recommende PR jump gezien bij de ONE? Vandaag is hij 90.6 maar morgen 92.3 en dan komt er nog een dag... Dat kan je alleen maar matchen met 2-3 upgrades.
Aanbevolen PR op dag 9 is 92.6superduper schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:51:
holy Moly, hebben jullie de recommende PR jump gezien bij de ONE? Vandaag is hij 90.6 maar morgen 92.3 en dan komt er nog een dag... Dat kan je alleen maar matchen met 2-3 upgrades.
Hij schijnt te halen te zijn met 1132122. Da's maar 60 goud. Het event schijnt makkelijker te zijn dan Lambourgini's Legacy (voor de Centenario). Ik weet niet of het klopt (ben net pas begonnen), maar ik ga het in ieder geval proberen (t/m dag 4 zonder upgrades proberen)
Succes! Je zal de bots flink naar beneden moeten trainen om de opdrachten te halen. Wat voor PR is die 1132122 setup?agnocchi schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:03:
[...]
Aanbevolen PR op dag 9 is 92.6
Hij schijnt te halen te zijn met 1132122. Da's maar 60 goud. Het event schijnt makkelijker te zijn dan Lambourgini's Legacy (voor de Centenario). Ik weet niet of het klopt (ben net pas begonnen), maar ik ga het in ieder geval proberen (t/m dag 4 zonder upgrades proberen)
Ik vind het wel een hele lekkere auto om te rijden!
1132122 = PR87.2superduper schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:52:
[...]
Succes! Je zal de bots flink naar beneden moeten trainen om de opdrachten te halen. Wat voor PR is die 1132122 setup?
Ik vind het wel een hele lekkere auto om te rijden!
lamborgini's Legacy had een recommended PR van 80.6 en die heb ik met 75.6 wel kunnen halen. Hopelijk gaat het met deze ook lukken en anders nog een extra body upgrade. Kosten blijven zo wel binnen de perken. Het is zeker wel een leuke auto.
EDIT: Komt net een een berichtje voorbij van iemand, die 'm met alleen R$ heeft gehaald: http://rr3.wikia.com/wiki/One_On_1#comm-157907
[ Voor 11% gewijzigd door agnocchi op 24-04-2017 11:46 ]
Goed gedaan mocht dat waar zijn, respect.agnocchi schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:37:
[...]
1132122 = PR87.2
lamborgini's Legacy had een recommended PR van 80.6 en die heb ik met 75.6 wel kunnen halen. Hopelijk gaat het met deze ook lukken en anders nog een extra body upgrade. Kosten blijven zo wel binnen de perken. Het is zeker wel een leuke auto.
EDIT: Komt net een een berichtje voorbij van iemand, die 'm met alleen R$ heeft gehaald: http://rr3.wikia.com/wiki/One_On_1#comm-157907
Ik ben niet echt onder de indruk van de One, goed in rechtuit knallen maar soms voel ik me net zoals Max afgelopen week in Bahrein, de bochten komen wel erg snel op je af.
Het heeft ook te maken met bepaalde challenges want soms lijken de remmen weer beter te functioneren.
Al met al vind in de Regera een fijnere auto.
Dat is heel netjes, maar met een heel flinke portie 'creativiteit' om de races te halen. Ik snap niet hoe je deze speedtraps kan halen met 'wall railing' terwijl er een no-off-track eis is, en deelnemers permanent van de baan duwen is natuurlijk ook niet standaard.agnocchi schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:37:
[...]
1132122 = PR87.2
Maar het is dus mogelijk
Bij deze:superduper schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:26:
[...]
Dat is heel netjes, maar met een heel flinke portie 'creativiteit' om de races te halen
Dag 7 Challenge 3.
Win met 8,7 miles of bereik een gemiddelde snelheid van 204km/uur en ga niet langer dan 2 seconden naast de baan.
Oplossing: draai om en ga in tegengestelde richting en neem de chicane over het gras (binnen de 2 seconden) en zo haal je de 204km/uur makkelijk.
Haha, dat bedoel ik.Tijar schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:34:
[...]
Bij deze:
Dag 7 Challenge 3.
Win met 8,7 miles of bereik een gemiddelde snelheid van 204km/uur en ga niet langer dan 2 seconden naast de baan.
Oplossing: draai om en ga in tegengestelde richting en neem de chicane over het gras (binnen de 2 seconden) en zo haal je de 204km/uur makkelijk.
Beetje creativiteit
The 500 5.4 heb ik ook wat creativiteit gebruikt
[ Voor 4% gewijzigd door agnocchi op 24-04-2017 14:45 ]
One is binnen ,met dank aan het direct voltooien van het onderhoud.
Laatste dag is niet moeilijk.
Rustig op tijd remmen en op de baan blijven is het enige wat je moet doen ,en je af en toe weer even in laten halen om aan de benodigde in te halen wagens te komen.
Al met al een leuk event met als beloning een prachtige wagen:-)
Laatste dag is niet moeilijk.
Rustig op tijd remmen en op de baan blijven is het enige wat je moet doen ,en je af en toe weer even in laten halen om aan de benodigde in te halen wagens te komen.
Al met al een leuk event met als beloning een prachtige wagen:-)
Verwijderd
THE 500 lopen wij nu stuk op... bezig de Indiana polis baan. Snelheids record... hij staat op 349,5... ik haal niet meer dan 334... verlieze, afmelden, dan kreng wilt niet meer zakken..
Duurt inderdaad lang voordat de snelheden wat zakken. Blijven volhouden en >10 races dik verliezen, dan komt hij langzaam binnen bereik.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:36:
THE 500 lopen wij nu stuk op... bezig de Indiana polis baan. Snelheids record... hij staat op 349,5... ik haal niet meer dan 334... verlieze, afmelden, dan kreng wilt niet meer zakken..
Afmelden hoeft volgens mij niet, als je maar niet opgeeft. Wel uitrijden, en niet retry doen.
Succes!
Iemand tips voor 8.4 van de ONE? het lukt me niet om te winnen. Kan ik magnus vertragen?
Wat ik lees op Wikia:Kasperaitis schreef op maandag 24 april 2017 @ 22:44:
Iemand tips voor 8.4 van de ONE? het lukt me niet om te winnen. Kan ik magnus vertragen?
8.4 You will have to hit the wall at the entrance to the chicane head on, then back up and continue on. If you don't hit head on, you will likely spin off-track. As someone else said, watch the speed counter and brake the second it registers. For this to work, you need to pit Magnus bad before this section each lap. I had a 280m lead and lost it all getting going after the chicane crash. No video for this one.
Of natuurlijk de auto upgraden zodat het fatsoenlijk kan

Verwijderd
Het is echt kansloos.... la 2 dagen mee bezig kreng word alleen maar hoger... hoevaak ik ook dik 8e eindig.. zelfs al ik onder de 200 blijf de hele race zakt hij niet meer...superduper schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:15:
[...]
Duurt inderdaad lang voordat de snelheden wat zakken. Blijven volhouden en >10 races dik verliezen, dan komt hij langzaam binnen bereik.
Afmelden hoeft volgens mij niet, als je maar niet opgeeft. Wel uitrijden, en niet retry doen.
Succes!
Wat FM de laatste tijd wel doet is het target verlagen als er upgrades gekocht worden....Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:38:
[...]
Het is echt kansloos.... la 2 dagen mee bezig kreng word alleen maar hoger... hoevaak ik ook dik 8e eindig.. zelfs al ik onder de 200 blijf de hele race zakt hij niet meer...
Verwijderd
Leuk maar dat gaan we niet doen.... we hebben de auto al en speelden enkel voor de extra gold. Nouja alles wat we hebben verdient is leuk mee genomen maar hier lopen we dus dood helaas.. gaan nog wel proberen maar nogsteeds is hij niet gezakt..agnocchi schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:43:
[...]
Wat FM de laatste tijd wel doet is het target verlagen als er upgrades gekocht worden....
Sinds vandaag ook aan het spelen. Is er een team wat gejoint kan worden of speelt iedereen voor zich. Welke events kan ik verder het beste doen om een snelle auto te winnen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Al geprobeerd vanaf de finish achteruit te rijden (of omdraaien) en vanaf de laatste scherpe bocht een aanloop nemen? Dan heb je het hele rechte stuk om de top te halen.Verwijderd schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:36:
Wat raar..... Ik heb deze toevallig gisteren gedaan (als je het hebt over 7.4 - Snelheidsrecord op Indianapolis Motor Speedway). Hij begon bij mij op 345, liep op door een foutje van mij naar 348,5 maar daarna liep hij uiteindelijk terug naar 320,1. Zo'n 10 races nodig gehad met een defecte auto. Daarna een retry, reparatie aangezet, versneld en gereden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:19:
[...]
Leuk maar dat gaan we niet doen.... we hebben de auto al en speelden enkel voor de extra gold. Nouja alles wat we hebben verdient is leuk mee genomen maar hier lopen we dus dood helaas.. gaan nog wel proberen maar nogsteeds is hij niet gezakt..
En zet de remassistentie uit zodat je maximaal kunt profiteren van de lengte van de baan.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:51:
[...]
Al geprobeerd vanaf de finish achteruit te rijden (of omdraaien) en vanaf de laatste scherpe bocht een aanloop nemen? Dan heb je het hele rechte stuk om de top te halen.
Haha. Uiteindelijk dat maar gedaan. De rem geupgrade naar maximaal. Toen lukte het wel na meerdere pogingen.superduper schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:56:
[...]
Wat ik lees op Wikia:
8.4 You will have to hit the wall at the entrance to the chicane head on, then back up and continue on. If you don't hit head on, you will likely spin off-track. As someone else said, watch the speed counter and brake the second it registers. For this to work, you need to pit Magnus bad before this section each lap. I had a 280m lead and lost it all getting going after the chicane crash. No video for this one.
Of natuurlijk de auto upgraden zodat het fatsoenlijk kan
Verwijderd
Mooi balen... vandaag wilt hij nogsteeds niet zakken... al 30 keer met volledig kapotte auto gereden en hij zakt met geen mogelijkheid...Tijar schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:35:
[...]
En zet de remassistentie uit zodat je maximaal kunt profiteren van de lengte van de baan.
Verwijderd
Vandaag iets gezakt naar 339... maar nogsteeds niet haalbaar... alle opties die jullie noemen heb ik geprobeerde ik kom niet meer dan 336...
Misschien een optie bij een volgend event niet steeds op je max te rijden ,maar waar mogelijk verliezen en met een minimaal verschil winnen.
Fm hanteert nog steeds het principe van tegenstanders/uitdaging naar kunnen....
Als je dit niet in je achterhoofd meeneemt en racet tot je niet meer kunt winnen dan werkt vertragen niet meer zomaar 123.
Fm hanteert nog steeds het principe van tegenstanders/uitdaging naar kunnen....
Als je dit niet in je achterhoofd meeneemt en racet tot je niet meer kunt winnen dan werkt vertragen niet meer zomaar 123.
Wellicht geen troost voor je maar ik heb precies hetzelfde 336 en de gevraagde snelheid varieert van 339 in het meest gunstige geval tot 354 op z'n max. Dus geef ik het op want ik ga geen extra goud besteden aan upgrades. De auto heb ik al.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:10:
Vandaag iets gezakt naar 339... maar nogsteeds niet haalbaar... alle opties die jullie noemen heb ik geprobeerde ik kom niet meer dan 336...
ojoj, ik lees net dat de laatste race van de 500 een 12 lapper LeMans is, snachts, handgas, geen remassist, watch fuel en win met een volle ronde voorsprong. Mijn hemel, hadden ze niet ook nog no-off-track erbij kunnen doen?
Ik heb de auto al en twijfel sterk of ik deze wel ga doen morgen.
Ik heb de auto al en twijfel sterk of ik deze wel ga doen morgen.
Die valt reuze mee hoor. Niet altijd volgas en op het laatst remmen dan redt je het prima met de brandstof. De voorsprong is ook prima te doen, de tegenstanders rijden niet zo hard uiteraard.
Vergeet niet de roemverdubbelaar in te zetten, dat tikt lekker aan bij 12 rondjes LeMans.
Vergeet niet de roemverdubbelaar in te zetten, dat tikt lekker aan bij 12 rondjes LeMans.
[ Voor 19% gewijzigd door upje op 27-04-2017 18:56 ]
Net gereden en is idd goed te doen. Levert 78k roem op. Laat het gas iets eerder los en rem daardoor iets later. Had nog 5 liter over
Ik ben nog bezig met de Koenigsegg, maar wat een dingetje wordt dat zeg.....
Tot en met dag 4 (aanbevolen PS 87.3) zonder upgrades kunnen doen, daarna de R$ upgrades aangezet, maar bij stage 3 op dag 5 ook nog 4 goud upgrades mogen inzetten. Overal op de wiki las ik, dat het doel op 281 km/u stond, maar ik kreeg 289 km/u voor m'n kiezen en die ging pas zakken toen ik upgrades kocht. Hopelijk red ik het met 3332322 (upgrades morgenochtend klaar).....
Tot en met dag 4 (aanbevolen PS 87.3) zonder upgrades kunnen doen, daarna de R$ upgrades aangezet, maar bij stage 3 op dag 5 ook nog 4 goud upgrades mogen inzetten. Overal op de wiki las ik, dat het doel op 281 km/u stond, maar ik kreeg 289 km/u voor m'n kiezen en die ging pas zakken toen ik upgrades kocht. Hopelijk red ik het met 3332322 (upgrades morgenochtend klaar).....
Deze ervaring heb ik ook gehad, zo slecht van de Monkeys dit om de limiet te verlagen na het inzetten van goud.
Ik vond de One behoorlijk pittig om te behalen terwijl ik op internet zat verhalen heb gelezen dat het zo makkelijk was. Vanaf het eerste moment getracht om de bots zoveel mogelijk te vertragen maar dit lukte maar slecht.
Succes iedereen om de One nog binnen te halen!
De 500 niet kunnen afronden i.v.m. tijdgebrek en nu gestart met de Lions of Leipzig en tegelijktijd de serie Road vs Rally gestart, wat een leuke serie met betaalbare en lekker te rijden auto's.
Ik vond de One behoorlijk pittig om te behalen terwijl ik op internet zat verhalen heb gelezen dat het zo makkelijk was. Vanaf het eerste moment getracht om de bots zoveel mogelijk te vertragen maar dit lukte maar slecht.
Succes iedereen om de One nog binnen te halen!
De 500 niet kunnen afronden i.v.m. tijdgebrek en nu gestart met de Lions of Leipzig en tegelijktijd de serie Road vs Rally gestart, wat een leuke serie met betaalbare en lekker te rijden auto's.
[ Voor 20% gewijzigd door Tijar op 29-04-2017 13:00 ]
Ik ben bang dat dit een antwoord is de 'het botjes vertragen' tacktiek..Tijar schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 12:56:
Deze ervaring heb ik ook gehad, zo slecht van de Monkeys dit om de limiet te verlagen na het inzetten van goud.
BMW Hommage R Championship is gestart. PS64.4 nodig, upgradeschema: 4363333 (310 goud). 22 Tiers en 66 races.
Levert de BMW 3.0 CSL Hommage R en 60 goud op en voor racers die de BMW al hebben 20 goud extra.
Levert de BMW 3.0 CSL Hommage R en 60 goud op en voor racers die de BMW al hebben 20 goud extra.
Toch redelijk bizar dat ook hier de auto 'slechts' 20 GC waard is.agnocchi schreef op zondag 30 april 2017 @ 09:32:
BMW Hommage R Championship is gestart. PS64.4 nodig, upgradeschema: 4363333 (310 goud). 22 Tiers en 66 races.
Vooral ook voor het feit, dat het echt weer erg saai en dodelijk racejes rijden is.superduper schreef op zondag 30 april 2017 @ 16:27:
[...]
Toch redelijk bizar dat ook hier de auto 'slechts' 20 GC waard is.
Voor 20 goud ga ik hier echt geen seconde tijd aan besteden, 4 dagen advertenties kijken en je hebt ook 20 goud.agnocchi schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:06:
[...]
Vooral ook voor het feit, dat het echt weer erg saai en dodelijk racejes rijden is.
Het is 20 Goud extra, dus bij de 60 die iedereen krijgt. Je bent alleen spekkoper als je de auto nog niet hebt.Tijar schreef op zondag 30 april 2017 @ 22:37:
[...]
Voor 20 goud ga ik hier echt geen seconde tijd aan besteden, 4 dagen advertenties kijken en je hebt ook 20 goud.
Ik ga kijken hoe ver ik kom. Als ik niets te doen heb en gewoon een beetje kan racen, ga ik in ieder geval tot 75% en als ik dan toch t/m Tier 20 rij, dan denk ik, dat ik die 80 goud (en de opvolgende R$ upgrade) wel uitgeef om die laatste 50 goud binnen te halen. Is toch een dikke korting en een stapje verder naar het completeren van German Grand Tour. Misschien komt er ooit nog een leuke korting voorbij voor de laatste 2 upgrades.superduper schreef op maandag 1 mei 2017 @ 07:32:
[...]
Het is 20 Goud extra, dus bij de 60 die iedereen krijgt. Je bent alleen spekkoper als je de auto nog niet hebt.
[ Voor 12% gewijzigd door agnocchi op 01-05-2017 14:34 ]
Gratis Formula E autos op dit moment.
en 50% korting op de upgrades!
meervoud?Johan_Germs schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:59:
Gratis Formula E autos op dit moment.
Ik kreeg een 100% kortings aanbieding op de auto die ik al had.. Ik heb er twee, en hoopte het drietal compleet te kunnen maken. De aanbiedings auto had je met een actie al eerder kunnen krijgen.
Ja meervoud in mijn geval.. Ik had er geen 1 en heb ze nu alle 3.superduper schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:13:
[...]
meervoud?
Ik kreeg een 100% kortings aanbieding op de auto die ik al had.. Ik heb er twee, en hoopte het drietal compleet te kunnen maken. De aanbiedings auto had je met een actie al eerder kunnen krijgen.
Ik krijg zo'n 100% discount add.en toen nog 1 en toen nog 1. Geen races ertussen, gewoon meteen achter elkaar.
Nice, je hebt gelijk. Ik moest wel naar de races gaan en er een starten en toen zag ik dat ze gratis waren. BEdankt voor de tip.Johan_Germs schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:16:
[...]
Ja meervoud in mijn geval.. Ik had er geen 1 en heb ze nu alle 3.
Ik krijg zo'n 100% discount add.en toen nog 1 en toen nog 1. Geen races ertussen, gewoon meteen achter elkaar.
Wil je de Formule E experience serie uit kunnen rijden moet je ze wel alle drie tot PR 55 upgraden, en dat is zelfs met 50% korting een prijzige aangelegenheid...
ouch.. 700+ gold voor volledige upgrade dat is nog stedds 350+ met 50% korting...
Vanaf nul ga je dat dus niet halen, aangezeien de upgarde tijden je al snel over de 2 dagen heen brengt.
Nou ja, ze zitten in het wagenpark..
Vanaf nul ga je dat dus niet halen, aangezeien de upgarde tijden je al snel over de 2 dagen heen brengt.
Nou ja, ze zitten in het wagenpark..
Het event Unleash the Beast is ook begonnen om de NISSAN Skyline GT-R Group A (BNR32) te winnen.
Om dit soort auto's race ik RR3, wat een ontzettend vet geluid en wegligging echt een toppertje.
Om dit soort auto's race ik RR3, wat een ontzettend vet geluid en wegligging echt een toppertje.
En niet te vergeten, je kan ook de Skyline 2000 GT-R (KPGC10) winnen....Tijar schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:00:
Het event Unleash the Beast is ook begonnen om de NISSAN Skyline GT-R Group A (BNR32) te winnen.
Ook belangrijk is dat de beloningen in de wtt verdubbeld zijn
Dat is idd mooi. Jammer da tik net flink laag zit door het gemis van de Lotus 125Solid4S schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:02:
Dat is zeker een lekkere bonus bij wtt
Zit zelf te knoeien op Hongkong. Wat een pruts circuit is dat zeg..
Even een scherpe tijd neerzetten zit er niet direct in.
Even een scherpe tijd neerzetten zit er niet direct in.
Mij valt op dat het verschil tussen de a en b klasse sinds vorige week elke dag stukjes bij beetje minder gaat worden bij de wtt.
Dus zeg maar het verschil was eerst 8.765 sek en is een tijdje later gereduceerd naar 8.685 sek en ga zo maar door.....
Over een hele week scheelt dat soms wel een hele sekonde.
Vreemd want voorheen liep mijn verschil altijd op ,tot soms wel 5/10e, de andere kant op dus
Dus zeg maar het verschil was eerst 8.765 sek en is een tijdje later gereduceerd naar 8.685 sek en ga zo maar door.....
Over een hele week scheelt dat soms wel een hele sekonde.
Vreemd want voorheen liep mijn verschil altijd op ,tot soms wel 5/10e, de andere kant op dus
[ Voor 3% gewijzigd door 3rw1nk op 09-05-2017 16:24 ]
Unleash the Beast is erg goed te doen.
Zojuist de Skyline 2000 GT-R (KPGC10) gewonnen.
Geen enkel probleem om die binnen te halen.
Als het zo door gaat qua moeilijkheid, dan is de NISSAN Skyline GT-R Group A (BNR32) over een paar dagen ook binnen.
Eindelijk weer een auto waar geen kapitalen aan goud in moeten!
Zojuist de Skyline 2000 GT-R (KPGC10) gewonnen.
Geen enkel probleem om die binnen te halen.
Als het zo door gaat qua moeilijkheid, dan is de NISSAN Skyline GT-R Group A (BNR32) over een paar dagen ook binnen.
Eindelijk weer een auto die niet vooruit te branden isJohan_Germs schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:02:
Nee echt snel is hij niet maar voor de rest wel geinig :-)upje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:01:
[...]
Eindelijk weer een auto die niet vooruit te branden is.
En na het gratis binnenhalen en volledig upgraden kan je z'n eigen serie uitrijden en nog goud overhouden ook.Tijar schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:20:
[...]
Nee echt snel is hij niet maar voor de rest wel geinig :-)
Kloptagnocchi schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:42:
[...]
En na het gratis binnenhalen en volledig upgraden kan je z'n eigen serie uitrijden en nog goud overhouden ook.
Ik zag net dat de serie al na 1 dag vrijgespeeld is dus vandaag weer een klein klusje om de serie af te ronden. Updates waren geweldig qua aantal goud, ze mogen van mij wel meer van zulke auto's uitbrengen.
Verwijderd
Mwah...0.1 is toch best te doen?upje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 19:01:
[...]
Eindelijk weer een auto die niet vooruit te branden is.
Verwijderd
Er is weer (beperkt) plek in team BPDT. Af en toe top-100, regelmatig in de goudprijzen. Voor wie serieus mee wil rijden is er plaats!
Hebben jullie ook dat de laatste dag van de flashback met de Lambos ineens superlastig is? De rest van de dagen met auto in het rood en vingers in de neus gehaald, nu nagenoeg onmogelijk? Dit met vastgestelde missies dus een vast top bijvoorbeeld. Geen botjes te vertragen.
Had ik ook. 7.4 geloof ik was totaal onmogelijk. Winnen met maximaal 136 km/h over de finish. Ik heb het er maar bijgelaten na 10 pogingen.
idd, deze lukt mij ook niet..upje schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:43:
Had ik ook. 7.4 geloof ik was totaal onmogelijk. Winnen met maximaal 136 km/h over de finish. Ik heb het er maar bijgelaten na 10 pogingen.
Ik zit de wikia te lezen en zowel 7.4 als 7.5 lijken slechts met heel veel moeite te halen met een auto die alleen R$ updates heeft (zoals de mijne).
Inmiddels heb ik 7.4 gehaald, maar kom bij de nog moeilijkere 7.5 (je moet daar winnen maar langzaam over de finish- terwijl je op top al iedereen moet blokken om te winnen).
Dus of toch ~3 goud upgrades aanschaffen (75 GC) om 15 GC te winnen, of maar stoppen..
[ Voor 43% gewijzigd door superduper op 13-05-2017 10:52 ]
Verwijderd
Hebben julli nooit last dat de wagen ineens naar rechts stuurt en dat je dan moet kalibreren en dat helpt ook niet weet echt niet wat te doen meer de lol in het spel is wel weg bij mij
Wat ik wel heb is dat de auto ineens helemaal niet meer stuurt. Hij rijdt dan gewoon rechtdoor. Ik moet dan m'n iPad hard uit- en aanzetten.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:25:
Hebben julli nooit last dat de wagen ineens naar rechts stuurt en dat je dan moet kalibreren en dat helpt ook niet weet echt niet wat te doen meer de lol in het spel is wel weg bij mij
Dat is balen. Speel je op iPhone of android. Ik heb dit namelijk nog nooit gehad.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:25:
Heb ik ook al gehad. Vreselijk ambetant. Bij mij hielp het met kalibreren. Het was even zoeken, zoals gevraagd legde ik de tablet plat op tafel, maar dit hielp niet. Lukte wel als ik de tablet rechtop hield, met lange zijde horizontaal.Verwijderd schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 19:25:
Hopelijk helpt dit?
Woei! schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 09:14:
Waarschijnlijk staat je scherm gelocked, zodat het scherm niet kan kantelen. In de settings van je telefoon kan je dat veranderen: auto-rotate moet aan staan.
Dat komt mooi uit; een keer eens erie om een auto te winnen die ik nog niet had: de Nismo!
Eerste ervaring is wel dat het een listige auto is. Je ziet (vanuit de cockpit) niet goed je instuurpunten omdat het lijkt alsof je een 6m lange neus voor je hebt, met enorm hoge wielkasten. Ook heb ik vaak dat hij wegslipt en dan helemaal stilvalt, maar misschien wordt dat beter met wat upgrades en meer gevoel hoe je deze rijden moet.
Wachttijden voor upgrades zijn lang en je hebt maar 6 dagen, dus begin op tijd met aanzetten van de upgrades.
Eerste ervaring is wel dat het een listige auto is. Je ziet (vanuit de cockpit) niet goed je instuurpunten omdat het lijkt alsof je een 6m lange neus voor je hebt, met enorm hoge wielkasten. Ook heb ik vaak dat hij wegslipt en dan helemaal stilvalt, maar misschien wordt dat beter met wat upgrades en meer gevoel hoe je deze rijden moet.
Wachttijden voor upgrades zijn lang en je hebt maar 6 dagen, dus begin op tijd met aanzetten van de upgrades.
PS95.4, Upgrade schema: 5332322 (-3 Engine en 1- Brakes), R$1771100 en 295 Goud.
Voor een auto waarmee je (als het mee zit) in Endurance Champions t/m 19.1 kan komen. Kan je veel Fame mee behalen per ritje (25.100). Da's sneller Goud binnenhalen. Ik vind de auto wel erg lekker rijden.
Upgrades aanzetten en filmpjes kijken om te versnellen. Je kan in principe het gros van de races in het rood rijden als je de auto meteen op PS95.4 zet. Alleen voor snelheidsrecords en/of drag races even repareren en dat kan je dan ook versnellen.
Voor een auto waarmee je (als het mee zit) in Endurance Champions t/m 19.1 kan komen. Kan je veel Fame mee behalen per ritje (25.100). Da's sneller Goud binnenhalen. Ik vind de auto wel erg lekker rijden.
Upgrades aanzetten en filmpjes kijken om te versnellen. Je kan in principe het gros van de races in het rood rijden als je de auto meteen op PS95.4 zet. Alleen voor snelheidsrecords en/of drag races even repareren en dat kan je dan ook versnellen.
[ Voor 30% gewijzigd door agnocchi op 23-05-2017 15:10 ]
Verwijderd
Bedankt voor de hulp hij werkt weer en de volgende keer gebruik ik horizontaal houden kijken of dat werkt
Het lijkt erop alsof de beloning bij de WTT weer naar beneden is bijgesteld. Helaas!!!
Voor iedereen die wacht op een goede nieuwe race game voor iOS en Android, Grid Autosport 2014 komt in de herfst naar mobiele apparaten!
http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=302336
En, zonder micro transacties, eenmalige prijs! Ik kan niet wachten.
http://forums.toucharcade.com/showthread.php?t=302336
En, zonder micro transacties, eenmalige prijs! Ik kan niet wachten.
[ Voor 15% gewijzigd door Kassad op 25-05-2017 23:51 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Weet iemand al wat de nieuwe update inhoudt? Ik las ergens dat het weer een Le Mans update zou zijn. Maar dat is niet zeker.
Dat heb ik ook gelezen en op zich zou dat mooi zijn wat mij betreft. Hopelijk ook eens een nieuwe baan.Solid4S schreef op maandag 29 mei 2017 @ 18:46:
Weet iemand al wat de nieuwe update inhoudt? Ik las ergens dat het weer een Le Mans update zou zijn. Maar dat is niet zeker.
Afwachten dus waar ze morgen mee gaan komen.
Mijn gok is de Mercedes hypercar: https://www.engadget.com/...amg-project-one-hypercar/
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”