[Android/iOS] Real Racing 3

Pagina: 1 ... 51 ... 65 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-08 12:38
Vandaag alle onderhoud direct gereed, lekker bij de NASCAR serie want ik kom met een defecte auto niet in de buurt van de top.

Blijft trouwens wel een raar fenomeen om met een NASCAR auto op Suzuka te rijden, dit is zo ontzettend fout. Zulke bakken horen op een oval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 21:59
Tijar schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 09:49:
Vandaag alle onderhoud direct gereed, lekker bij de NASCAR serie want ik kom met een defecte auto niet in de buurt van de top.

Blijft trouwens wel een raar fenomeen om met een NASCAR auto op Suzuka te rijden, dit is zo ontzettend fout. Zulke bakken horen op een oval!
Ik twijfel of ik moet doorgaan met de serie. Dag 4 afgerond met alleen R$ upgrades, maar het is mij weer duidelijk, dat Nascar echt niet leuk is..... Om alleen een 100% garage te halen is het natuurlijk niet heel duur.
Dilemma, dilemma, dilemma.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Mijn enige reden om door te gaan is om op 100% te komen en ik ben het volkomen met je eens dat NASCAR helemaal niets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07-12-2022
Gisteren alle badges verzamelt van de nascar ,ging mooi snel tijdens de meteen klaar reparatie.
Tot mijn verbazing kreeg ik geen 100 goud al stond dat er wel ,maar 200 goud :)
Naja ook wel terecht aangezien het merendeel er 100 kreeg zonder er iets voor te hoeven doen
Mag fm vaker doen wat mij betreft ,een auto gratis laten winnen en dan ook nog eens goud toe _/-\o_
En eerlijk gezegd vind ik de nascar op circuits als spa en lemans helemaal niet verkeerd rijden als je in ogenschouw neemt dat het een yank is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Toch Daytona maar afgemaakt. Upgradekosten vielen mee. Was 171 goud....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-10 09:54
Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:36:
Er is weer (beperkt) plek in team BPDT. Nooit top-100, wel regelmatig in de goudprijzen. Voor wie serieus mee wil rijden is er plaats!
Heb een verzoek ingediend om lid te worden van dit team!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
LAMBORGHINI'S LEGACY Dag 1 op Monza.

Challenge 1 - haal 4x een snelheid van 250km/uur.
Challenge 2 - 1 ronde H2H en win of tik je tegenstander buiten de baan.
Challenge 3 - 1 ronde en win met een gemiddelde van 189km/uur.

Beloning 10 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijdt lekker die Lambo. Wel weer veeeel te dure upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 18:44:
Rijdt lekker die Lambo. Wel weer veeeel te dure upgrades.
Wat noem jij veel te dure upgrades? De auto zelf binnenhalen lijkt met 216 goud haalbaar te kunnen zijn (141 misschien zelfs voor hele goede racers). Dat is voor een 850 goud auto niet veel.
De serie zelf halen, da's wel een dingetje.... Dat is echt niet leuk meer. Jammer dat de nieuwe auto's in zo weinig series terugkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agnocchi schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:03:
[...]

Wat noem jij veel te dure upgrades? De auto zelf binnenhalen lijkt met 216 goud haalbaar te kunnen zijn (141 misschien zelfs voor hele goede racers). Dat is voor een 850 goud auto niet veel.
De serie zelf halen, da's wel een dingetje.... Dat is echt niet leuk meer. Jammer dat de nieuwe auto's in zo weinig series terugkomen....
132K voor een enkele, eerste upgrade vind ik duur...ongeveer 600-700K voor een rondje upgrades. Naar goud heb ik niet eens gekeken, maar alst het inderdaad maximaal 216 is, ga ik het nog wel proberen. Dat valt wel mee.

Dag 2 was overigens erg makkelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:34:
[...]
132K voor een enkele, eerste upgrade vind ik duur...ongeveer 600-700K voor een rondje upgrades. Naar goud heb ik niet eens gekeken, maar alst het inderdaad maximaal 216 is, ga ik het nog wel proberen. Dat valt wel mee.
Dag 2 was overigens erg makkelijk te halen.
Deze site een beetje in de gaten houden : http://rr3.wikia.com/wiki/Lamborghini%27s_Legacy
In de commentaren staan veel tips en mogelijke upgrade schema's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 13:08

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Iemand nog tips om de WTT weer aantrekkelijk te maken?Ik schiet er nu niet veel mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Sneller rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 12:42:
Iemand nog tips om de WTT weer aantrekkelijk te maken?Ik schiet er nu niet veel mee op...
Waar loop je tegenaan?? Zelf ben ik geen goud rijden (I wish). Ik rij meestal in groep E of F en soms in D, maar ik vermaak mij er wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:19:
[...]

Waar loop je tegenaan?? Zelf ben ik geen goud rijden (I wish). Ik rij meestal in groep E of F en soms in D, maar ik vermaak mij er wel mee.
Zoals Erwin hierboven al meldt: ik ben niet snel genoeg om in de goud klassen te komen. Naar mijn eigen bescheiden mening kom ik niet veel verder zonder de autos veel verder te upgraden, en dan is het niet kosten effectief meer (het kost meer goud aan upgrades dan het prijzengled oplevert). Ik geloof niet dat ik 5-10 sec kan winnen door 'beter' te rijden met dezelfde auto.

Aangezien dit een tweakers forum is, zoek is naar opties om te tweaken >:)

[ Voor 6% gewijzigd door superduper op 15-03-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 13:34:
[...]
Zoals Erwin hierboven al meldt: ik ben niet snel genoeg om in de goud klassen te komen. Naar mijn eigen bescheiden mening kom ik niet veel verder dan de autos veel verder te upgraden, en dan is het niet kosten effectief meer (het kost meer goud aan upgrades dan het prijzengled oplevert).

Aangezien dit een tweakers forum is, zoek is naar opties om te tweaken >:)
Tsja..... Lange termijn is het upgraden nu een (behoorlijke) kostenpost, maar uiteindelijk komen de meeste auto's nog wel een keertje terug. Ik heb het goud (er) niet (voor over) om dit te doen, maar stukje bij beetje kom ik steeds verder.

Ik ben al lang blij, dat het lenen van upgrades niet meer werkt. Ik merkte dat meteen. Ik sta een stuk hoger ineens in de ranglijsten....

Ik ben wel benieuwd of er nog leuke tweaks zijn, die ervoor kunnen zorgen dat je steeds verder komt. De enige die ik ken is een Cloud Save voordat je begint, 3x racen en dan een Cloud Restore. Hierdoor kan je de Drive direct weer op 3 krijgen en de tijd blijft dan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik ben er eerlijk gezegd wel blij mee dat veel mensen nu niet meer in b kunnen komen .
Het is idd nu relatief eenvoudig om erin te komen ,was toen met het leenstelsel weleens moeilijk.
Mooiste is nog dat mensen waaraan ik het truukje destijds mededeelde met een reaktie kwam van : wat is dan nog de uitdaging om in b te kunnen komen ???, en nu worden er door dezelfde mensen vragen gesteld om manieren te vinden om toch weer in b terecht te kunnen komen.
Enige tip wat ik kan geven is : ga op zoek naar een teambaas die wel weet hoe de dingen werken in rr3.
En nee dan bedoel ik niet mezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Dag 5 op Le Mans

Challenge 1 - hunterrace
Challenge 2 - 1 ronde cup en blij eerst 60 seconden op maximaal 100 van een voorganger en daarna 60 seconden ervoor. Ik ben op maximaal 100m gebleven.
Challenge 3 - 2 rondes cup en je moet 15x inhalen, de nummer 3 slipt en toen had ik alleen de nummer 1 nog om in te halen en dit lukte voor de bochten met gemak. Leuke challenge.
Challenge 4 - 1 ronde cup en haal 356km/uur zonder te botsen en langer dan 2 seconden van de baan te gaan.

Beloning 15 goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Dag 6 zit er alweer op mick :P op naar de grand final morgen :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ja klopt, heb een beetje weinig tijd om de dagen te posten maar ik hoop dat iedereen er een beetje doorheen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Stelt tot nu toe niet veel voor ,vandaag zelfs opdracht 4 uitgereden met de auto vol in het rood.
In het verleden zaten er weleens opdrachten tussen die je pas na een keer of 5 herhalen wist te winnen.
Het lijkt er meer op dat fm een andere strategie toepast namelijk auto's door zoveel mogelijk mensen laten winnen en de upgrades lekker duur te maken.
Denk dat binnen niet al te lange tijd rr4 om de hoek komt kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dag...Kom de dragrace niet door en geen goud meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragrace gehaald. Laatste ronde straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperaitis
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-10 21:28
Welke upgrades heb je er op zitten? Ik haal de eerste ronde dragrace niet eens met de 3232322.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje meer wel. Weet zo niet en ben niet thuis. Wagen is 79.6 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit op het internet. Het schijnt te werken.

7.3 Drag Race is easily winnable with PR77.1 3232322, you just need to do the 'Start Trick'.

Press pause a second or two after the third red light appears.

Now, using your thumbs, press resume, then pause, as quickly as you can.

Keep repeating this until the horn blows, and the launch light turns green.

Now press and hold your right thumb where the launch button will be, and THE INSTANT you hit resume with your left thumb or forefinger, you'll launch. This trick will give you at least a tenth of a second jump over your best launch.

My times:

J.Diaz 9.639 Me 9.583

T.Xi 9.633 Me 9.554

C. Cunningham 9.626 Me 9.471
1 day ago by Chriscar2

Hierbij de link; YouTube: Real Racing 3 Pause Resume method

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2017 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is binnen. Met PS 79,2 (3432323).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik ben gisteren pas begonnen... Lees dat het kan met 3232122 (98 goud), maar goed te doen zou zijn met 3232322 (141 goud). Ik ben benieuwd hoever ik kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Succes het is een goed rijdende auto alleen de remmen zijn een beetje brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:59:
Succes het is een goed rijdende auto alleen de remmen zijn een beetje brak.
Dat heb ik gemerkt..... dag 2 afgerond (zonder upgrades), maar op tijd remmen was wel erg nodig.....
Eerste serie upgrades aangezet.... Op naar dag 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Er is weer een NASCAR serie begonnen, de LTS Jimmie Johnsons Championship.

7 dagen de tijd om iets van 90 uitdagingen te winnen, beloning 80 goud en R$100.000.

Benodigde PR om te finishen is 54 en met de volgende upgrades moet het lukken, 4432233 wat 241 goud kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie....NASCAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Joepie Nascar??? Pffffffffff.....
Ik heb laatst (eindelijk) de Richard Petty Motorsports Champion Cup gedaan om weer wat R$ in Goud om te zetten, maar wat een hel was dat zeg.... Echt helemaal niets voor mij. Ik ga deze serie wel doen, maar dat is vooral omdat mijn doel een 100% garage is. Ik ga er niet rouwig om zijn, als er nooit meer een Nascar auto, event of überhaupt race bij komt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je mist mijn sarcasme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
En ik maar denken, dat ik de enige was O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Nog mensen die de weekly trail niet kunnen rijden met de lambo? Ik heb hem echt wel gewonnen maar toch staat hij gelocked.. Dien nog 18 races te winnen in de hypercar club daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Lambo LP670 SV schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:53:
Nog mensen die de weekly trail niet kunnen rijden met de lambo? Ik heb hem echt wel gewonnen maar toch staat hij gelocked.. Dien nog 18 races te winnen in de hypercar club daarvoor?
Da's gek... Als hij gelocked staat, dan zit hij niet in jouw garage en dan zal je een ticket moeten aanmaken bij FM. Winnen = binnen en direct te gebruiken. Bonusseries worden dan ook altijd ook meteen unlocked. Alleen de hoofdseries unlocken pas als je in de hoofdserie ervoor voldoende races heb gewonnen.
Ik zie vaker voorbij komen, dat er gewoon auto's verdwijnen uit garages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
agnocchi schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:02:
[...]

Da's gek... Als hij gelocked staat, dan zit hij niet in jouw garage en dan zal je een ticket moeten aanmaken bij FM. Winnen = binnen en direct te gebruiken. Bonusseries worden dan ook altijd ook meteen unlocked. Alleen de hoofdseries unlocken pas als je in de hoofdserie ervoor voldoende races heb gewonnen.
Ik zie vaker voorbij komen, dat er gewoon auto's verdwijnen uit garages.
Bij deze aangemaakt. Toch wel slordig dat dit soort fouten nog voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:32:
En ik maar denken, dat ik de enige was O-)
Nee hoor hier nog eentje, enige doel is de 100% en verstand op nul en rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:48:
[...]
Nee hoor hier nog eentje, enige doel is de 100% en verstand op nul en rammen.
Het is wel erg geestdodend hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Overmorgen: Instant Servicing op de Chevrolet SS.

[ Voor 59% gewijzigd door agnocchi op 28-03-2017 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer alles maar richmond kan ik niet winnen wat een kut baan kan de wagen wel vergeten sla de rest maar over zonde van het goud maar weer geleerd geen nascar meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nascar is hier binnen ,botjes vertragen werkt nog steeds .... snelste werkt flitsfoto met auto in rood aan beginnen tot je hem gewonnen hebt ,richmond is dan te winnen met auto in het rood.
Ps54 is uiteindelijk nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

3rw1nk schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:33:
Nascar is hier binnen ,botjes vertragen werkt nog steeds .... snelste werkt flitsfoto met auto in rood aan beginnen tot je hem gewonnen hebt ,richmond is dan te winnen met auto in het rood.
Ps54 is uiteindelijk nodig
Ik gebruik meer dragraces hiervoor. Zwaar verliezen en na ~7-10x race je alleen maar tegen kneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:12:
Overmorgen: Instant Servicing op de Chevrolet SS.
Dat zou goed uitkomen, ik heb geen tijd om de bots te vertragen de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:15:
Ik probeer alles maar richmond kan ik niet winnen wat een kut baan kan de wagen wel vergeten sla de rest maar over zonde van het goud maar weer geleerd geen nascar meer voor mij
Richmond moet je leren rijden, voorheen kon je er in de binnenbocht voorbij schieten maar dit werkt nu niet echt meer. Ik probeer ze in de bochten buitenom te passeren en dan op de 2 rechte stukken binnendoor, het is een beetje slalommen maar het werkt.

En hier en daar een beuk uitdelen mocht je er niet voorbij komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:15:
Richmond heb ik ook heel erg veel moeite gehad. Tegenwoordig lukt het mij veel beter....
Wat ik doe: Vlak voor een bocht gaat alles in de remmen. Ik blijf er aan de binnenkant achter zitten en rem dan tot zo'n 160km/u. Bij het uitgaan van de bocht gaat alles omhoog en kan ik (meestal zonder bijremmen) aan de binnenkant inhalen. Eerst buitenom en dan naar binnen zoals Tijar doet heb ik ook geprobeerd, maar ze rijden altijd zo dicht op elkaar, dat ik bij het naar binnen snijden bijna altijd een tikje aan de achterkant krijg waardoor ik van de baan schuif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bots vertragen voor de eerste 10 snelste auto's ( kost je 10 minuten). Daarna de laatste Richmond iedereen op 2 rondes gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
Lambo LP670 SV schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:13:
[...]

Bij deze aangemaakt. Toch wel slordig dat dit soort fouten nog voorkomen.
Update: ze hebben er voor gezorgd dat ik mijn lambo terug heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Lambo LP670 SV schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:29:
[...]

Update: ze hebben er voor gezorgd dat ik mijn lambo terug heb :)
Mooi zo! Anders had je bijna je nickname moeten veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik heb het mij al eens vaker afgevraagd, maar waarom spelen mensen het spelletje nog als ze het zich alleen maar makkelijk maken door steeds de bots te vertragen (en daar bedoel in natuurlijk niet iedereen mee).........
Ik snap wel, dat FM het allemaal steeds duurder maakt, maar kan je dan niet beter kijken naar een ander spelletje om te spelen?
#durftevragen

[ Voor 7% gewijzigd door agnocchi op 30-03-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Als ik even voor mezelf mag spreken :doe ik het omdat ik amper een bocht doorkom dus erg langzaam ben en alles en overal verlies van wie dan ook .
Ik kan alleen winnen als anderen achteruit rijden,dus moet ik de botjes wel vertragen om te kunnen winnen.
Wat ik me afvraag waar zo'n geweldige speler als jij staat in de wtt ?? Ik denk in a waar alle goede spelers staan ,ik kom helaas veel van jouw talent tekort en kom maar in b.
Had ik maar half zoveel skills als jij ,dan hoefde ik nooit meer botjes te vertragen en kon ik eens races winnen _/-\o_
En nee mijn auto's zijn ook niet full geupgrade ,allen wat te winnen waren tot het niveau geupgrade die nodig waren om de auto binnen te halen.....

[ Voor 47% gewijzigd door 3rw1nk op 31-03-2017 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

In plaats van een flauw algemeen antwoord kan ik wel aangeven waarom ik dat doe: er zijn verschillende types races waar het bij de een meer aankomt op racetalent dan het andere event. Het model van RR3 past de AI rijders aan aan je algemene niveau en dat is in principe leuk om altijd je best te moeten doen. Alleen komt het dus voor dat je jezelf op een dusdanig niveau hebt weten te krikken dat je ook jezelf hebt vastgezet en niet meer verder komt. Vaak is dat maar gedeeltelijk kunnen en zou je dat alleen kunnen oplossen door nog meer uit te geven. Maar je kan dus ook voor net die laatste race even je niveau verlagen zodat je toch weer verder kan spelen.

Ik vind dit beter in de kaders van het spel passen dan allerlei truuks uithalen met backups en profielwissels om daarmee hoger in de rankings te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
In de wtt kom ik niet verder dan d of e. Dat ligt aan mijn skills maar ook aan het feit dat ik bijna geen enkele auto volledig heb geupgraded. Ik weiger n.l. om echt geld uit te geven. Ik heb wel alle auto's en wil graag op 100% blijven. En dus vertraag ik soms ook de bots omdat ik anders moet upgraden. Voor mij blijft dat uitdaging genoeg dus profielwissels etc hoeven voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:17:
Als ik even voor mezelf mag spreken :doe ik het omdat ik amper een bocht doorkom dus erg langzaam ben en alles en overal verlies van wie dan ook .
Ik kan alleen winnen als anderen achteruit rijden,dus moet ik de botjes wel vertragen om te kunnen winnen.
Wat ik me afvraag waar zo'n geweldige speler als jij staat in de wtt ?? Ik denk in a waar alle goede spelers staan ,ik kom helaas veel van jouw talent tekort en kom maar in b.
Had ik maar half zoveel skills als jij ,dan hoefde ik nooit meer botjes te vertragen en kon ik eens races winnen _/-\o_
En nee mijn auto's zijn ook niet full geupgrade ,allen wat te winnen waren tot het niveau geupgrade die nodig waren om de auto binnen te halen.....
Beetje flauw........

Ik rij in groep E of F in WTTT. Ik maak mij daar namelijk niet druk om of ik wel of geen goud rij. Ik speel het spelletje om het racen. Red ik het niet om hoger te komen en kan of wil ik er geen goud aan uitgeven, dan probeer ik mijn tijden zo scherp mogelijk te krijgen.

Goud uitgeven doe ik waar ik dat nodig heb (als ik het ervoor over heb) en anders niet. FM heeft het verdienmodel dusdanig aangepast, dat ik de illusie niet (meer) heb, dat ik alles op 100% zal krijgen of dat ik mijn auto's op FU zal krijgen.
Ik probeer auto's te winnen met zo min mogelijk upgrades, maar als ik het niet red, dan zal ik er meer goud bij moeten leggen (en voordat daar opmerkingen over komen: Ik heb geen bergen met goud liggen). Uiteindelijk zal dat het raceniveau alleen maar ten goede komen.

Het bewust vertragen van bots zorgt er alleen maar voor, dat races steeds saaier gaan worden. Het voordeel is wel, dat je de auto's in ieder geval haalt (al geldt dat niet bij Gauntlets en Special Events), maar de uitdaging zal dan een stuk minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik weet dat mijn opmerking flauw was ,dat vond ik namelijk ook van jouw opmerking over dat mensen die alleen maar konden winnen doordat ze botjes vertragen maar een ander spel moesten gaan spelen....
Iets van aktie is reaktie zeg maar.
Ik heb voldoende goud gespaard om de auto's van missies net voldoende te upgraden om aan het benodigde ps level te komen ,alle auto's heb ik niet maar mis er niet veel meer .
Ik probeer ze langzaam maar zeker bij elkaar te krijgen en daarvoor heb ik de wtt ook nodig.
Het zal binnenkort heus weleens gebeuren dat er een auto gebruikt gaat worden die ik niet heb,so be it.
Ik denk dat we allemaal voor ons plezier dit spel spelen en op onze eigen manier.
Dus ik wens jou ook veel plezier met rr3,ondanks jouw kijk op mensen die het anders aanpakken dan jij doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Gauntlet 12 voor de Porsche Cayman S is begonnen.

Beloning 45 goud en R$ 60.000.

Eerste indruk is positief, leuk om weer een Gauntlet te doen maar het zal weer behoorlijk wat tijd kosten i.v.m. het ticket systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Upgraden is wel relatief goedkoop ,dat ticketsysteem is en blijft vervelend idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijar
Ik zit nu bij uitdaging 21 en al 30.850 punten, voor de 2e boss race zat volgens mij maar 1 race met iets van 2000 punten. Klopt volgens mij niet helemaal.

Nu weer even wachten op tickets.

Mooi glaasje Balvenie whisky om de overwinning van AJAX te vieren 🥃 Fijne zondag iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
1 minuut racen en een uur wachten tot je weer tickets hebt voor de volgende minuut .
Echt een drama dat ticketsysteem,schiet niet op zo.
Weet nog de 1e gauntlet ,hoefde je alleen tickets in te leveren als je opnieuw begon ,good old memories :-)
Snap dit systeem ook niet eerlijk gezegd,al wil je racen je kan niks want je tickets zijn op....
Ik vind het het slechtste wat fm ooit bedacht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 minuten filmpjes afspelen (niet kijken) en je hebt weer 20 tickets. Is altijd beter dan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Ik heb 1 van mijn jongens ingezet voor het kijken van filmpjes 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Hij is binnen, met dank aan mijn jongens 😜 Makkelijkste Gauntlet tot nu toe, geen enkele No-No-No.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik heb een nieuw tablet gekocht 12.2 inch :-) prachtig groot beeld en ik had gehoopt en verwacht dan wel filmpjes te krijgen ,maar niks dus helaas .Snap er niks van dat ik ze niet te zien krijg...

[ Voor 3% gewijzigd door 3rw1nk op 02-04-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Tijar schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:28:
Hij is binnen, met dank aan mijn jongens 😜 Makkelijkste Gauntlet tot nu toe, geen enkele No-No-No.
Wow dat heb je snel gedaan!! nice. Tot hoever heb je hem moeten upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
superduper schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:55:
[...]

Ik heb 25 upgrades geïnstalleerd mede doordat ze zo goedkoop zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op maandag 3 april 2017 @ 07:55:
[...]
De Porsche kan heb je nodig om Factory Faceoff te kunnen halen (mits je ook de rest van de auto's hebt). Je hebt hier PS50 nodig om 'm te kunnen voltooien (6344343 kosten 142 goud). Je krijgt 45 goud terug voor de Gauntlet en 52 goud voor Factory Faceoff. Netto is het dan geen duur autootje.
Als je 'm dus meteen tijdens de gauntlet al upgrade, dan is hij in 1x te halen (eventueel met een een enkele retry voor de latere races.

Je kan (net als Tijar) ook met minder updates proberen om 'm binnen te halen. Ik heb al reacties gezien van racers die het gehaald hebben met 4344233, 4322233 en 2342232. Al zijn het dan wel lastigere races......

[ Voor 14% gewijzigd door agnocchi op 03-04-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Nu met de Factory Faceoff serie begonnen maar je hebt hier PR50.0 nodig om te voltooien dus nog maar 2 extra's upgrades gedaan.

Vanmorgen trouwens een kleine update op mijn iPad gekregen want er bleek een bug te zitten in een timer? Ik ben de bug zelf niet tegengekomen tijdens de Gauntlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Tijar schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:53:
Nu met de Factory Faceoff serie begonnen maar je hebt hier PR50.0 nodig om te voltooien dus nog maar 2 extra's upgrades gedaan.

Vanmorgen trouwens een kleine update op mijn iPad gekregen want er bleek een bug te zitten in een timer? Ik ben de bug zelf niet tegengekomen tijdens de Gauntlet.
De bug zat in de Langeafstandsrace waarbij je een x-aantal seconden achter iemand moest blijven zitten. Die timer ging niet lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:25:
[...]

De bug zat in de Langeafstandsrace waarbij je een x-aantal seconden achter iemand moest blijven zitten. Die timer ging niet lopen.
Ik heb nu je het zegt wel een timer gehad voor 10 seconden dacht ik en die ging prima. Beter dat het opgelost is voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Bij uitdaging 49 heb je ruim 250k punten en de cayman s binnen ,vanaf uitdaging 20 tellen de punten hard op.
Al met al een redelijk eenvoudige gauntlet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spantie79
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-05-2021
Ik heb hem makkelijk gehaald met 4342233

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bemax
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 14-08-2019
De Bugatti heb ik al, geupgraded tot 80,5. Hopelijk kan ik daarmee tot over de 75% komen en 45 goud bijschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Bemax schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:38:
De Bugatti heb ik al, geupgraded tot 80,5. Hopelijk kan ik daarmee tot over de 75% komen en 45 goud bijschrijven.
R$ only (PS 80.5) kom je tot 71% (Tier 16).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:39:
[...]

R$ only (PS 80.5) kom je tot 71% (Tier 16).
goed om te weten; weet je ook tot hoever hij moet om de serie uit te rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-01-2024
Tot ps84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:46:
[...]
goed om te weten; weet je ook tot hoever hij moet om de serie uit te rijden?
PS84, upgradeschema 4453323 voor 415 goud is het goedkoopst. Als je de auto al hebt, dan is het niet de moeite waard (tenzij je de auto ooit wil gaan gebruiken in WTTT) om 'm te upgraden om de serie uit te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

agnocchi schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:35:
[...]

PS84, upgradeschema 4453323 voor 415 goud is het goedkoopst. Als je de auto al hebt, dan is het niet de moeite waard (tenzij je de auto ooit wil gaan gebruiken in WTTT) om 'm te upgraden om de serie uit te rijden.
Thanks, ik heb de auto nog niet dus een mooie kans (al is het gezien de originele prijs van 750 GC nog best een investering).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• agnocchi
superduper schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:48:
[...]
Thanks, ik heb de auto nog niet dus een mooie kans (al is het gezien de originele prijs van 750 GC nog best een investering).
Het is zeker een investering, maar met deze upgrades kan je ook 12+ Cyl Slam (in Elite) uitrijden. Helaas Zenith in Legend alleen niet, maar dat kan met alleen R$ upgrades op de Koenigsegg Agera R dan wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Bugatti is binnen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
50% korting op de aanschaf van de McLaren MP4-X én 50% korting op de upgrades van de McLaren MP4-X.

Vooral die laatste (duurt 7 dagen) is best een dingetje om over na te denken. Ik zit op upgradeschema 3323332 (auto gewonnen tijdens het Formula Future Event vorig jaar). Als ik de auto volledig ga upgraden, dan kost het mij ~535 goud. Ik ben de series (Cutting Edge and the McLaren MP4-X Exclusive Serie) waarin hij voorkomt nog niet begonnen, dus daar kan ik nog 82 en 200 goud voor terugkrijgen. Netto kost de auto mij dan 253. Aangezien ik verwacht, dat hij in de WTTT nog wel gaat komen als topauto, kan het nog wel wat gaan opleveren.

Ik ben blij, dat ik de laatste upgradesale van de McLaren vorig jaar (25% volgens mij) niet gedaan heb toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Ik weet niet waar jij dat ziet?
Ik heb die aanbieding iig niet ,ik heb een gratis direct onderhoud van de bugatti,and thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
3rw1nk schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:37:
Ik weet niet waar jij dat ziet?
Ik heb die aanbieding iig niet ,ik heb een gratis direct onderhoud van de bugatti,and thats it.
1 - Upgrade actie McLaren MP4-X

2 - Upgrade actie McLaren MP4-X

Is jouw McLaren al volledig geupgraded? Dan krijg je de meldingen niet.

[ Voor 5% gewijzigd door agnocchi op 13-04-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3rw1nk
Nope ,mijn mp4 moet ook nog enkele goud upgrades.
Vaag ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Hopelijk ga je 'm dan nog krijgen.... Ik ga er in ieder geval gebruik van maken en als ik dit zo hoor, ga ik de R$ upgrades versnellen voor het geval hij ineens weg is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Mijn MP4 heeft alle upgrades, maar kreeg wel de melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Blijkbaar is de sale alleen voor iOS spelers...
https://twitter.com/realracing/status/852672778280943616

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:07:
Hier ook, geweldige auto om te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik dacht al, bij mij(android) is het 50%korting op goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Solid4S schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:07:
Ik heb de laatste Engine upgrade nog lopen. Morgenavond klaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid4S
Is er al iets bekend over de nieuwe update? Volgens mijn as maandag komt deze weer uit. Weet alleen niet wat deze inhoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

darkkingll schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:56:
[...]

Ik dacht al, bij mij(android) is het 50%korting op goud.
hier idem. twee aanbiedingen op goud waarbij je 100% gratis kreeg bij een aanschaf. Nog steeds idioot duur, dus no thanks :)

Ik zou graag de 1000 GC voor 9,99 nog weer een keer zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Solid4S schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:24:
Is er al iets bekend over de nieuwe update? Volgens mijn as maandag komt deze weer uit. Weet alleen niet wat deze inhoudt
Nee helemaal nog niets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
Update 5.2 is uit.

What's New in Version 5.2.0
In this update, the Koenigsegg One:1 – one of the most exclusive production cars ever created - makes its way into the Real Racing 3 garage with an 8-day special event. Experience this dream equation, and also:

Celebrate 60 years of Nissan Skylines and win the legendary “Godzilla,” the Skyline GT-R Group A (BNR32), and the “Hakosuka,” the Skyline Hardtop 2000 GT-R (KPGC10), in the incredible 7-day Unleash the Beast special event
Compete in two limited-time Series to win the 2015 Nissan GT-R LM and the BMW Hommage R
Earn three cars and lots of Gold with three Flashback Events: The 500, Lions of Leipzig, and Ride the Storm
Fully upgrade your Ferrari F14 T and race against performance-matched opponents for big rewards in the new Exclusive Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Ik hoop dat die Flashback Series standaard (gaan) worden. Dat is een leuke manier om auto's die je nog niet hebt binnen te halen. Ik vind (persoonlijk) die Special Events waarbij je (soms aparte) opdrachten krijgt erg leuk. Een hele leuke afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijar
agnocchi schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:17:
Ik hoop dat die Flashback Series standaard (gaan) worden. Dat is een leuke manier om auto's die je nog niet hebt binnen te halen. Ik vind (persoonlijk) die Special Events waarbij je (soms aparte) opdrachten krijgt erg leuk. Een hele leuke afwisseling.
Helemaal mee eens en het zijn leuke opdrachten, zeker ten opzichte van de gewone series wat herhaling op herhaling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:14
En de Flashback events zijn niet herhaling op herhaling ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agnocchi
Het zijn in ieder geval tijdelijke series, die alleen deze update beschikbaar zijn. Volgende update waarschijnlijk/hopelijk 3 nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ de Bom
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-08-2021
Voor de upgrade van de F14t naar de speciale serie moet ik nog 3 motorupgrades doen. Dat betekent 815 goud en bijna 1,4 miljoen R$. Valt best mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:14
Misschien komt er ooit nog een 50% korting, dan wordt het helemaal "goedkoop".
Pagina: 1 ... 51 ... 65 Laatste