Ik weet niet zeker of ik het hier dien te plaatsen maar naar aanleiding van het bericht van KoKu:
Ik zou zeggen, plaats een topic in MF: Mooie Features
Met "Er is gewoon niet mee te werken." kunnen we niet zoveel.
Hierbij de problemen die ik ondervind:
Het reactie-, quote- en editsysteem werkt niet goed van het forum (of eigenlijk amper voor die laatste twee) op de iPhone (6). Of dit ook op andere iOs devices zo is durf ik niet te zeggen. Wanneer jij een reactie wil plaatsen in een topic en je wilt naar boven scrollen dan gaat de bovenste rode balk niet mee met de top. Dit is nogal irritant wanneer je iets wil terug lezen bijvoorbeeld. Wanneer je het invoerveld weg klikt springt hij direct weer naar de top (waar die hoort) en werkt het wel weer goed.
Wanneer je iemand quote of je eigen post wil aanpassen gaat het eigenlijk al mis op het moment dat je op de pijl klikt, bij acties, om zo het pull down menu naar voren te krijgen. Wanneer je hierop klikt om je actie te kiezen zoomt hij in op de pagina, wat na het selecteren van de actie niet wordt herstelt.
Hierdoor is de tekst nogal groot wat ook zo is/blijft met het uitzoomen. Naast dat de tekst groot is kan je ook niet klikken op de tekst dan wel het invoerveld. Je kan dus niet kiezen waar je wilt beginnen met typen (dit is dus altijd bovenaan..) en je kan ook geen tekst selecteren enkel het invoerveld (niet de tekst dus).
De manier hoe ik dit op los is door op "Smileys" te drukken. Wanneer je dit doet herstelt het invoerveld zich weer en werkt het naar behoren (zoals een losse reactie plaatsen).
Ben geen ICT'er dus sorry voor de leken formulering