Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Ai, dat is balen. Heb wel ergens gelezen dat die straling weer verdwijnt, maar dat zal wel even duren.FireFoz schreef op maandag 11 maart 2013 @ 00:11:
Nou ik ben er uit, godver wat ben ik pissig
Ik had een prima lopende stad, en kocht electriciteit van iemand anders. maar door die lag was dat zo onbetrouwbaar geworden, dat ik maar een kerncentrale neergezet heb. Echter door de lag waren die medewerkers ineens ieder uur skilled/unskilled. Pff...en wat denk je....jahoor meltdown.
Voor zo ver ik weet gaat die straling nooit meer weg..
Hoop dat de servers het de komende week snel beter gaan doen!
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Ik ga die stad zeker eens bekijken. Ik zit tegen de 30.000 inwoners met dezelfde departments en School of Enigeering en School of Science. Ik ben bezig de verbeterde windturbine te onderzoeken. Ik heb een coal mine maar die gaat weg denk ik. Levert maar 4k per 10 ton op, veel te weinig imho.daniels1989 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 23:28:
Zo, mijn stadje is aardig op weg, als je het zo zou willen noemen.
Ben begonnen rond half 6 vanavond en heb nu:
- 8.1 miljoen Simoleons.
- Department of Education, Safety, Tourism en Utilities.
- Pro Stadium met Big Ben, Empire State Building en Willis Tower als toeristen attracties.
- Volledig geupgrade Metals HQ (2 mil verdiensten in een dag)
- University met School of Engineering, bezig met School of Science.
- Genoeg industrie om de rest van de regio te vervuilen.
- Net te weinig workers om alles te bemannen.
- Nog steeds periodiek positieve inkomsten van belasting etc.
- Te weinig RAM in mn computer >.>
Als je geld nodig bent voor een Great Work moet je maar roepen.
Moet zorgen dat ik hogere gebouwen krijg maar de landwaarde gaat niet echt snel omhoog.
Ik heb het meeste verdient door eerst coal en raw ore te verkopen, daarna een smelting division toegevoegd aan mn metals hq en alles omgezet naar metal en alloy en dat verkocht (45k en 50k per 10 ton). Als ik in mn trade stats kijk dan levert de verkoop van alloy me elke dag 1 mil op en metal 645k.Loev schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:44:
[...]
Ik ga die stad zeker eens bekijken. Ik zit tegen de 30.000 inwoners met dezelfde departments en School of Enigeering en School of Science. Ik ben bezig de verbeterde windturbine te onderzoeken. Ik heb een coal mine maar die gaat weg denk ik. Levert maar 4k per 10 ton op, veel te weinig imho.
Moet zorgen dat ik hogere gebouwen krijg maar de landwaarde gaat niet echt snel omhoog.
Begonnen met olie en ore, bak ondertussen processors, dat loopt aardig (64k per lading). Tech-level wil helaas nog niet echt omhoog, waarschijnlijk omdat ik geen university (in de buurt) heb. Coal/ore en olie haal ik op het moment nog zelf uit de grond, maar denk dat het op dit moment effectiever is om het gewoon maar te gaan importeren.
D3 armory: DeGrand-2382
Probeer vanavond weer even online te komen, kan ik meteen kijken of ik nog resterende deelnemers die met smart op een uitnodiging zitten te wachten kan uitnodigen.
In een andere regio heb ik een stad met 75k inwoners die redelijk goed verdient aan de verkoop van processoren. De benodigde grondstoffen hiervoor haal ik daar uit recycling van afval. De stad heeft erg lang stil gestaan door een gebrek aan water doordat hetimporteren ervan niet goed ging (misschien door server problemen?).
De dichtheid van de gebouwen ging daar redelijk goed omhoog door het toevoegenvan parken. Daarmee worden de Sims een stuk gelukkiger.
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Verder zijn volgens mij alle government departementen aanwezig in de regio, dus nieuwe departementen aanbouwen hoeft niet. Scheelt weer geld
Begint ergens op te lijken nu, alleen wordt het wat druk in mijn stadje. Grote toestroom arbeiders/studenten in de ochtend, lading toeristen in de avond. En dat alles over een weggetje. Heb wel een passagiershaven, maar gok dat geen van mijn buren er een heeft aangezien er vrijwel niemand gebruik van maakt.
Vu-toren geplaatst gisteren, was nieuwsgierig. Tech-lvl gaat erdoor omhoog, shoppers erbij en een lading criminaliteit. Probeer nu door te gaan voor tv`s, maar dan moet ik toch flink gaan snoeien in de stad om plaats te maken voor nog 2 processor-fabrieken en een extra recycling centre. Keuzes keuzes...
Blijven proberen ;-)FrankSpin schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:28:
Ik probeer nu al een paar dagen Europa West 4 te joinen, maar helaas altijd vol ;-(
Helaas is dit bij Gamerdt, Frank Spin en Willy+Bum_Bum nog niet het geval. Ik kan jullie nog steeds niet uitnodigen als Burgemeester
Tip: de handelspoort heeft dezelfde prijzen als de kleinere handelsposten. Daarom dus eerst zorgen dat je (als je met olie bezig bent) een raffinaderij kan bouwen en daarna een handelspoort. Andersom werkt niet goed. ;-)
Maar goed, heb een redelijke stad op kunnen bouwen die winst maakt, zodra de olie uit de grond is ga ik over naar universiteit + hitech industrie.
Wel vervelend dat de handel in de regio niet altijd even betrouwbaar is waardoor water soms stopt of rioolafval niet weg gaat.
[ Voor 16% gewijzigd door fmb op 13-03-2013 23:20 ]
muhahaha
Dat was best lollig, toen weer opnieuw opbouwen maar. Had wat nieuwe inzichten opgedaan qua stadsverkeer (das echt een ramp nu). Even de boel gepauzeerd, had 1,8 mil over na het herbouwen van de stad. Zat nu alleen wel op -50k per uur, aangezien ik geen inwoners had en meteen maar even mijn services neergezet had voor een populatie van 200k.
Enfin, tijdje later was al mijn geld op, services uit moeten zetten, en toen kwamen eindelijk de eerste batches met processors van de band. En toen ging het hard.
Zit nu op 200k inwoners met -10k inkomsten per uur, maar de verkopen lopen redelijk waardoor ik alweer op een krappe 1 mil zit. Vanavond wat kleine wijzigingen doorvoeren waardoor het verkeer/productie weer soepel(er) zou moeten lopen en nog een paar processorfabrieken erbij etc. Dan door naar tv`s, wordt denk ik wel tijd om eens aan een Great Works te gaan denken.

Abadon niet uiteraard dus dan maar Roll Back.
Heb ik alleen maar mijn eerste stadje van het weekend... zie heel deze regio niet meer bij mijn games.
Zakt toch je broek van af... Ging zo lekker, 2miljoen+ en Great Project gestart.
Ben ik wel even ziek van

Kan ik nog een invite krijgen?
Kijken of ik mijn eigen stad over kan nemen.
Waar vui zit, zit geen glans!
Ik zal vrijdagavond kijken of dat kan, maar dan had je denk ik abandon moeten kiezen want nu is de stad al van jou.Dibbuz schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:23:
Lekker dan, krijg ik eens deze melding:
[afbeelding]
Abadon niet uiteraard dus dan maar Roll Back.
Heb ik alleen maar mijn eerste stadje van het weekend... zie heel deze regio niet meer bij mijn games.
Zakt toch je broek van af... Ging zo lekker, 2miljoen+ en Great Project gestart.
Ben ik wel even ziek van![]()
Kan ik nog een invite krijgen?
Kijken of ik mijn eigen stad over kan nemen.
De resterende 3 kan ik nog steeds niet uitnodigen. Hebben jullie al eens ingelogd in de server Europa West 4?fmb schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:29:
Johannes kan ook eindelijk mee doen.
Helaas is dit bij Gamerdt, Frank Spin en Willy+Bum_Bum nog niet het geval. Ik kan jullie nog steeds niet uitnodigen als Burgemeester
Ik ga het gelijk proberen!Willy_BuMBuM schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:53:
Inmiddels heb ik "eindelijk"kunnen inloggen op west4. Nu moet de uitnodiging gaan lukken!
Update: uitnodiging is verstuurd, nu kon ik je wel uitnodigen, dus dat inloggen op de juiste server heeft gewerkt!
[ Voor 20% gewijzigd door fmb op 15-03-2013 22:32 ]
Je bent nog niet in de regio en reageert niet in dit topic; als dat vanmiddag om 15:00 nog niet gelukt is dan geef ik je plek vrij aan andere mensen.Gamerdt schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:32:
aangemeld!
Verder is er nu weer één plek beschikbaar gekomen.
Fijn! Kan ik weer beginnenfmb schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:37:
Splendid heeft de plek van Gamerdt overgenomen. De stad van Splendid was zo goed als kwijt door een rolback naar een eerdere opgeslagen versie.
Verder is er nu weer één plek beschikbaar gekomen.
Hoe gaat het trouwens met iedereen zijn steden? Ik was met de focus voor High Tech gegaan maar viel niet mee om daar goed geld mee te verdienen. Ik ga nu mijn focus leggen op Gambling.
* Ik zie trouwens dat ik nog geen invite heb gehad voor mijn nieuwe stad.
[ Voor 6% gewijzigd door Splendid op 17-03-2013 16:59 ]
origin naam: hawkertjuh
@Hawker: prima! Kun je wel even het googledocs document invullen?
@Splendid: 2e uitnodiging verstuurd.fmb schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:12:
@Splendid: heb ik vanmiddag om 14:30 verstuurd, maar zal er nog 1 sturen
@Hawker: prima! Kun je wel even het googledocs document invullen?
@Hawker: kun je me een invite sturen voor Origin? Dan kan ik je daarna uitnodigen.
Nog steeds de server problemen helaas. Hoop voor je dat het op een andere server beter gaat, jammer van de opstartproblemen; verder een leuk spel!FrankSpin schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:03:
Hey fmb, ik weet niet wat er aan de hand is. Maar ik kan echt met geen mogelijkheid inloggen op de server, helaas. Hopelijk heb je inmiddels iemand gevonden die mijn plekje kan opvullen.
edit: Europe West 4 = full. Ik zal even afwachten..
[ Voor 24% gewijzigd door RDDD op 19-03-2013 07:37 ]
Wordt tijd dat we een great work gaan uitvoeren!
Almost same here, ben van gambling overgegaan naar processors en verdien nu aardig wat met 'maar' 26k inwoners. Al begin ik alweer verkeersproblemen te krijgen ondanks verschillende technieken en een shitload aan wegen. Niks helpt nog, dat wordt nog ver experimenteren.fmb schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:33:
Ik heb afgelopen week de olie vaarwel gezegd en verdien nu erg goed met processoren en tv's. En dat met een stadje van maar 30k inwoners.
Het bouwen van 1 slingerweg en daarmee geen of zo min mogelijk kruispunten te creëren lijkt goed te werken.Splendid schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:04:
[...]
Almost same here, ben van gambling overgegaan naar processors en verdien nu aardig wat met 'maar' 26k inwoners. Al begin ik alweer verkeersproblemen te krijgen ondanks verschillende technieken en een shitload aan wegen. Niks helpt nog, dat wordt nog ver experimenteren.
Ja die tactiek heb ik nog niet geprobeerd. Die van het weekend maar eens proberen, lekker slopen!fmb schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:06:
[...]
Het bouwen van 1 slingerweg en daarmee geen of zo min mogelijk kruispunten te creëren lijkt goed te werken.
Invite verstuurd, je kan in de regio als het goed is.RDDD schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:30:
Heb mijzelf in het Googldoc aangemeld, zal vanavond inloggen en de invite afwachten!
edit: Europe West 4 = full. Ik zal even afwachten..
Ik heb een Space Centre gestart, kunnen jullie ook wat grondstoffen sturen?fmb schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:33:
Ik heb afgelopen week de olie vaarwel gezegd en verdien nu erg goed met processoren en tv's. En dat met een stadje van maar 30k inwoners.
Jullie = Koen565, DeGrand, williamvdh (de rest kan niet bij deze Great Work volgens mij)
Hij is af, wel geinig om te zien.fmb schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:01:
[...]
Ik heb een Space Centre gestart, kunnen jullie ook wat grondstoffen sturen?
Wordt er nog gespeeld in deze regio?