Regio 27 - Viridian Woods (Chroombos) - Europa west 4
Schrijf je in middels dit googledocs document
Meer info over de regio:
* http://www.simcityhub.com/regions/viridian-woods
* http://www.ign.com/wikis/simcity/Viridian_Woods
Regio omschrijving
De regio bestaat uit 16 steden en 4 grote constructies:NoordGiovanni Woods Tosea Cliffs Traviata Knoll Figaro Forrest | OostStraussburg Isles Burghausen Hills Hohenburg Shores Bamberg Basin | ZuidMarisse Plains Gaugin Valley Monet Plateua Rosseau flats | WestTudor Isle Wessex bend Yorkshire Cliffs Lancaster Point |
Algemene informatie
Tijd:* Topic en googledocs info aangemaakt op zondag 10 maart
* Game is aangemaakt op zondag 10 maart 13:15
* +- 16:00 worden uitnodigingen verstuurd
Server/Game:
* De regio is te vinden op de server: Europa west 4
* Naam is: [GoT27] Viridian Woods
Regels:
* Aanmelden via googledocs sheet en even melden in het topic dat je meespeelt.
* Probeer samen te spelen middels traden.
* Chat met elkaar zoals je wilt, maar bij voorkeur via topic op GoT of via de ingame chat.
* Speelfrequentie: deze regio is voor mensen die niet elke dag gaan spelen. Eén à 2 avonden in de week en een paar uur in het weekend, maar vaker mag natuurlijk altijd
Tip (voor toekomstige topics): als het de oprichter van de regio niet lukt om iemand uit te nodigen terwijl jullie wel vrienden zijn op Origin, dan kan de oprichter van de regio nadat die persoon op de juiste server heeft ingelogd wel een uitnodiging sturen. Blijkbaar moet de betreffende persoon eerst op de server "gezien" zijn.
In dit topic kun je discussieren over regio specifieke zaken.
Voortgang aanmaken game
In het googledocs is te zien wat de status van iedereen is:* Aan het spelen (heeft stad gesticht)
* Uitnodiging verstuurd (heb je een verzoek gestuurd om de stad te claimen)
* Uitnodiging versturen lukt nog niet (ik kon je nog niet uitnodigen)
* Vriendschapsverzoek (heb je een verzoek gestuurd om "vrienden te worden" op Origin)
* Kan OriginID niet vinden (OriginID niet te vinden, voeg mij anders even toe)
Als de status niet klopt: graag zelf bijwerken of aan mij doorgeven dat je bijvoorbeeld nog geen uitnodiging hebt gehad.
De spelers
Huidige status - 17 maart 14:45 - zie ook googledocs document:Er zijn 14 mensen die nu in de regio kunnen.
1 persoon is een tweede stad begonnen omdat door een roll-back van de server de 1e stad naar een erg oude save was teruggedraaid.
1 stad is weer beschikbaar gekomen, dus er kan nog iemand instappen in de regio.
Status - 15 maart 22:45 - zie ook googledocs document:
Er zijn 14 mensen die nu in de regio kunnen.
Bij 2 is dit nog niet gelukt; ik kan jullie nog niet kiezen als burgemeester voor een stad
Tip: zodra jullie inloggen op de server kan ik jullie uitnodigen voor de stad.
Status - 13 maart 19:33 - zie ook googledocs document:
Er zijn 13 mensen die nu in de regio kunnen.
Bij 3 is dit nog niet gelukt; ik kan jullie nog niet kiezen als burgemeester voor een stad
Status - 11 maart 23:00 - zie ook googledocs document:
Er zijn 12 mensen die nu in de regio kunnen.
Bij 4 is dit nog niet gelukt; ik kan jullie nog niet kiezen als burgemeester voor een stad
Status - 10 maart 23:30:
Er zijn er nu 9 aan het spelen.
3 uitnodigingen zijn wel verstuurd en wachten op de betreffende deelnemer
Van de resterende 4 moet het vriendschapsverzoek nog worden geaccepteerd, of kan ik de betreffende 4 in SimCity nog niet kiezen als Burgemeester voor een stad.
Status - 10 maart 17:25:
Er zijn er nu 8 aan het spelen.
1 uitnodiging (triesvan) krijg ik niet verstuurd (maar soms komen ze wel aan blijkbaar).
3 uitnodigingen zijn wel verstuurd en wachten op de betreffende deelnemer
Van de resterende 4 moet het vriendschapsverzoek nog worden geaccepteerd.
Status - 10 maart 16:30: 4 aan het spelen, 4 uitnodigingen verstuurd. Voor de overige 8 lukte het uitnodigen nog niet, of zijn we nog niet "gelinkt"op Origin.

[ Voor 46% gewijzigd door fmb op 17-03-2013 14:38 . Reden: * update voortgang aanmaken game ]
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.