[Simcity] Regio 22 - Discovery Delta

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jureon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-06-2023
Ik heb maar 36 uur, ben te druk met andere dingen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2023
Gtsaklop schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:20:
Ik heb maar 36 uur, ben te druk met andere dingen :(
Lol, maar 36, ik heb er 28 dat vind ik eigenlijk al erg veel, aangezien dit over de afgelopen 4 dagen gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jureon
TrueChaoZ schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:21:
[...]
Lol, maar 36, ik heb er 28 dat vind ik eigenlijk al erg veel, aangezien dit over de afgelopen 4 dagen gaat :D
:+ Ik had vrijdag en zaterdag niet veel beters te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

TrueChaoZ schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:21:
[...]
Waarvan 1,5 dag effectief goed speelbaar was

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik had na de eerste twee dagen een speeltijd van acht uur terwijl ik nog niet eens de Tutorial kon laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:31

Zorian

What the fox?

Zucht. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RUDEV6T.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
I'm with you! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Man man, ik duik me bed in

Verniel me steden niet he mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

yzx schreef op zondag 10 maart 2013 @ 22:39:
Man man, ik duik me bed in

Verniel me steden niet he mensen
In before Leaping Lizard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jureon
Inloggen kan weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Ja dat dacht je, je gaat er net zo hard weer uitgeknikkerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jureon
Ik zei gelukkig niet dat je kon spelen, maar inloggen gaat prima :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-11-2023
Goedenmorgen ook weer aangemeld voor region 22 V2 is kijken wat we er nu van kunnen bakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik wil spelen maar kan pas na 16.00 :( eind Maart nieuwe werk laptops hoop dat simcity daar een beetje op draait. Dan kan ik 's avonds gamen en tegelijk mijn vriendin tevreden houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekker_
  • Laatst online: 25-11-2023
ReQuiem83 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:08:
Ik wil spelen maar kan pas na 16.00 :( eind Maart nieuwe werk laptops hoop dat simcity daar een beetje op draait. Dan kan ik 's avonds gamen en tegelijk mijn vriendin tevreden houden
Ken een beetje hetzelfde probleem 8)

"zit je nu alweer achter de computer!"

Kan niet anders zeggen lang leve de ploegendienst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pande
  • Laatst online: 14-11-2022
Hoi,

Ook een stadje in v2 begonnen, eens kijken of je met gambling net zoveel kan verdienen als TV's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Ook begonnen in V2, Ik heb weinig tot geen water in me grond kunnen mijn buren wat extra water pompen neer gooien aub.

[ Voor 25% gewijzigd door ZandBak op 11-03-2013 11:01 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Wil de gene die naast mij zitten zich even melden wat voor GW ze willen? (Maakt mij namelijk niet veel uit. Maar ik kan dan beginnen met de research starten op mijn academie) gezien GW alleen nut heeft voor de steden daar omheen

***********Update TS met nieuwe link *******************
Road placement

[ Voor 32% gewijzigd door ReQuiem83 op 11-03-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Ik ga voor Arco bij mij maar zou fijn zijn als de andere 2 steden om me heen ook ingenomen worden.

Is er nog iemand die door gaat met ze V1?

[ Voor 18% gewijzigd door ZandBak op 11-03-2013 13:06 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Gaat lekker in regio 22 v2! :)
Heb een CPU factory, ore mining, ore refinery, oil pump, oil refinery, en dat alles werkt samen voor o.a. alloy en plastic voor in de processors. Moet alleen coal importeren. Alle soorten scholen behalve de high school staan er inclusief de universiteit, alles is lekker hoog/verdeeld qua wealth en density. Jaaaa, zo gaat het wel lekker. :)
Bussen en trein zijn tevens verbonden. De ferry is niet nodig naar mijn mening. Die brengt enkel tourists waar ik niks aan heb. :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w5RVJT9l.jpg

Wie gaat trouwens deze 2 lege spots invullen? :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ev9ZRyvl.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Zorian op 11-03-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pomp0m
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 18:14
kan iemand mij een invite voor v2 geven. heb ook wel zin om mee te verhuizen, mijn stad word geteisterd door criminalitijd maar weet niet waardoor.

Edit: om het makkelijk te maken voor degene die mij nog niet in de lijst hebben Origin Naam: pomp0m1989

[ Voor 26% gewijzigd door pomp0m op 11-03-2013 17:11 . Reden: vergeten info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Had je al een uitnodiging gestuurd vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Tip van de week, zag het ergens in het tips en tricks topic....Waterpomp naast je rioolwaterzuivering

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R6HNmVY.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door ReQuiem83 op 11-03-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

En EU West 2 ligt weer op zijn gat. :') Mooie upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Yup, btw wat duurt dat onderzoeken lang :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ja inderdaad. Wordt tijd dat Cheetah weer aangezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik krijg mijn processors niet verkocht :/ al mijn trade depot zitten vol, net als mijn tradeport(die overgens een trein verbinding heeft maar heb nog geen trein zien laden/lossen. Heb nu een redelijke buffer qua financiën mocht het weer verkeerd gaan (A)

Edit: En de taal veranderd naar engels ipv nederlands. door gewoon een andere taal te kiezen op http://profile.ea.com en het spel opnieuw downloaden en installeren :P

[ Voor 25% gewijzigd door ReQuiem83 op 11-03-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pande
  • Laatst online: 14-11-2022
Als je processors niet verkocht worden kan het zijn dat er of niet voldoende trade lots zijn (aantal pick ups per uur) of dat de trucks niet door het verkeer heen komen en daardoor vertraagd zijn.

Iemand die het voor elkaar heeft gekregen om gambling aan de praat te krijgen? Ik kan er maar geen geld mee verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Hoe stuur je resources naar een GW?
Ik heb die switches aan gezet maar er arriveert niks? :p
Moet je de trade depots op local of export doen?

[ Voor 21% gewijzigd door Zorian op 11-03-2013 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Xereon schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:24:
Hoe stuur je resources naar een GW?
Ik heb die switches aan gezet maar er arriveert niks? :p
Die gaan automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pomp0m
ReQuiem83 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:56:
Had je al een uitnodiging gestuurd vanmiddag?
yups geheel over het hoofd gezien. stom van me, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Pande schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:23:
Als je processors niet verkocht worden kan het zijn dat er of niet voldoende trade lots zijn (aantal pick ups per uur) of dat de trucks niet door het verkeer heen komen en daardoor vertraagd zijn.

Iemand die het voor elkaar heeft gekregen om gambling aan de praat te krijgen? Ik kan er maar geen geld mee verdienen....
Heb 4 trade depots en 1 trade port met een trein die ik nog nooit heb zien aankomen. Zal morgen eens kijken naar het verkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Ik ben vanaf woensdag 3 dagen naar Parijs dus moet echt ff afkicken! zaterdag op zondag nacht ff schade inhalen! Nogmaals graag de Arc als GW bij ons in het hoekje!

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dit spel is te verslavendddd! :+

Heb nu echt een bizar goede stad draaien. :D
-25k/uur en toch +420k per maand profit. :+ That's how you do it. 8)

En een tip van flip: Vierkanten voor het leven!
Dit was eerst de opstelling, zoals je ziet loopt het verkeer voor geen meter door:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j57nZQTl.jpg

En als we alles even netter maken met high density wegen ipv die brede dingen en de vierkantjes wat netter indelen krijgen we dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hZDLAqLl.jpg

Perfect doorstromend verkeer + veel meer towers. :)

[ Voor 63% gewijzigd door Zorian op 12-03-2013 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Blegh, door een te druk weekend en het niet kunnen inloggen op west2 in het begin ben ik even in een eigenregion op west4 gaan spelen.
Voor je het weet ben je idd al weer vele uren verder met het prutsen en verbeteren :)

Anyweg, gisteravond eindelijk me plot kunnen claimen en begonnen met bouwen, en nu lees ik hier dat er al een v2 regio is.
Mag ik daar ook een invite voor? Wil nogsteeds in een regio met een hoop mensen spelen, ik heb niet echt een voorkeur voor een plot dus als er nog plek is pak ik gewoon een vrije.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Zal je vanmiddag als ik thuis bene en invite doen...mits iemand het niet al eerder doet ;). Ik heb een een issue met volle trade depots....ze handelen voor geen meter meer, misschien een file probleem. vanmiddag maar eens kijken :) even kijken welke route die handel wagentjes aflopen en daar een snelweg van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Routed schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:28:
Blegh, door een te druk weekend en het niet kunnen inloggen op west2 in het begin ben ik even in een eigenregion op west4 gaan spelen.
Voor je het weet ben je idd al weer vele uren verder met het prutsen en verbeteren :)

Anyweg, gisteravond eindelijk me plot kunnen claimen en begonnen met bouwen, en nu lees ik hier dat er al een v2 regio is.
Mag ik daar ook een invite voor? Wil nogsteeds in een regio met een hoop mensen spelen, ik heb niet echt een voorkeur voor een plot dus als er nog plek is pak ik gewoon een vrije.
Hebben wij elkaar op Origin? Zo nee, ID is Zulake.
Spreek me even aan en ik zal je inviten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Heb net een Kernreactor neer gezet in me stad, echter loop ik tegen een behoorlijk water te kort aan.
Dus buren nogmaals de oproep om extra water! Research begonnen voor beter Reactoren dus dan kunnen jullie al je stroom bij mij afnemen.

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

ZandBak schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:08:
Heb net een Kernreactor neer gezet in me stad, echter loop ik tegen een behoorlijk water te kort aan.
Dus buren nogmaals de oproep om extra water! Research begonnen voor beter Reactoren dus dan kunnen jullie al je stroom bij mij afnemen.
Pleur een waterpompdinges naast je sewage plant. Een sewage plant genereert water welke je waterpomp weer kan oppompen.

Like this:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BK6h10vl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ZandBak schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:08:
Die research loopt al lang bij mij ^^ heb last van een confirmed bug dat er geen trein langskomt :(

Remember, als je je kerncentrale afbreek krijg je ook straling(onlogisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ReQuiem83 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 12:32:
Wil de gene die naast mij zitten zich even melden wat voor GW ze willen? (Maakt mij namelijk niet veel uit. Maar ik kan dan beginnen met de research starten op mijn academie) gezien GW alleen nut heeft voor de steden daar omheen

***********Update TS met nieuwe link *******************
Road placement
Wat mij betreft Space Center of International Airport (tourists baby!) :P
Solar Farm lijkt mij overbodig met onze kolen voorraad, en Arco kan ook ook, maar geen tourists ;)

Gisteren even niet gespeeld overigens, en ik weet niet of er vandaag en morgen nog veel van komt, maar naar het einde van de week in ieder geval wel weer wat plannen om meer te gaan bouwen (in v2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Zo vandaag een lange dag gehad, morgen nog een. Spelen zal pas voor donderdag zijn voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Iedere keer als ik aan de slag wil is de server overbelast of knalt SimCity me er zomaar uit. Ik kies echt de verkeerde tijden geloof ik.

Stel de vraag nog maar een keer vanwege weinig reacties: is er behoefte aan een teamspeak server? Ik mis toch een beetje de ingame chat en dat shift+f1 heel de tijd is ook zo irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
TrueChaoZ schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:27:
[...]

Wat mij betreft Space Center of International Airport (tourists baby!) :P
Solar Farm lijkt mij overbodig met onze kolen voorraad, en Arco kan ook ook, maar geen tourists ;)

Gisteren even niet gespeeld overigens, en ik weet niet of er vandaag en morgen nog veel van komt, maar naar het einde van de week in ieder geval wel weer wat plannen om meer te gaan bouwen (in v2).
Denk dat International Airport meest gunstige is, tourists and industry transport freight.
unlocks: Having a municipal airport in the region which handled at least 100 tourists

iemand moet even een airport maken, ik heb geen ruimte. Ik wil het wel financieren zowel de airport(lokaal) als de internationel airport(en natuurlijk de matrialen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik heb mijn steden in v1 en v2 verlaten. v1 gebruikte ik niet meer en met v2 kan ik werkelijk geen ene drol vanwege die berg. Bovendien is de stad ruk in elkaar gezet en ga ik elk uur failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Jammer, ik vind je stad er wel mooi uitzien. Je hebt veel hoogbouw. Maar dit is inderdaad een regio met flink wat uitdagingen met die bergen.

We zouden natuurlijk kunnen overwegen op een andere server een extra regio aan te maken. Hebben we ook wat speelruimte op een andere server mocht deze er weer eens uit liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

MistaDevine schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:36:
Jammer, ik vind je stad er wel mooi uitzien. Je hebt veel hoogbouw. Maar dit is inderdaad een regio met flink wat uitdagingen met die bergen.

We zouden natuurlijk kunnen overwegen op een andere server een extra regio aan te maken. Hebben we ook wat speelruimte op een andere server mocht deze er weer eens uit liggen...
Ga dan op West 4/5 ofzo. :p Ik heb nu een aantal steden gemaakt en begin het aardig onder de knie te krijgen.
Punt is dat ik enkel vlakkeland wil, met bergen erbij gaat het niks worden.

//Die stad is trouwens stront en niks vergeleken met wat ik vandaag uit de grond heb gestampt. 2 miljoen winst per maand en 5k per uur. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 12-03-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ReQuiem83 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:52:
[...]
Denk dat International Airport meest gunstige is, tourists and industry transport freight.
unlocks: Having a municipal airport in the region which handled at least 100 tourists

iemand moet even een airport maken, ik heb geen ruimte. Ik wil het wel financieren zowel de airport(lokaal) als de internationel airport(en natuurlijk de matrialen).
Ik vind het goed, heb inmiddels toch nog gespeeld en flink verbouwd, stad is nu stabieler, en kon dus ook gelijk een lokale airport kwijt, dus dat is gedaan :)

Ik probeer trouwens Gambling & Tourism te doen, maar dat gaat wat langzaam, want ik moet wel eerst geld verdienen met erts en kolen, maar ik kom er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Om even een idee te geven, dit heb ik in amper 3 uur tijd even snel in elkaar geflanst:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PykjXlel.jpg

Inclusief universiteit en CPU-fabriek. :p Verdiend goed en het wordt nog beter. :)
De stad hiervoor was dus nog veel beter zoals ik reeds zei. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 13-03-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
TrueChaoZ schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:35:
[...]
Ik vind het goed, heb inmiddels toch nog gespeeld en flink verbouwd, stad is nu stabieler, en kon dus ook gelijk een lokale airport kwijt, dus dat is gedaan :)

Ik probeer trouwens Gambling & Tourism te doen, maar dat gaat wat langzaam, want ik moet wel eerst geld verdienen met erts en kolen, maar ik kom er wel :P
Dan kijk ik of ik vanmiddag de GW kan starten ^^. Ik was bezig ommijn halve stad op de kop te gooien. Ik stik in de verkeersopstoppingen :( waardoor mijn tradedepots steeds bomvol zitten. Ik had zelf geen industrie(langzaam aan zelf industrieaan het neer ploppen) dus iedereen ging naar een ander zodat tijdens de spits helemaal een volksverhuizing aan de gang is ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Luitjes, een vrij te gebruiken TeamSpeak server is beschikbaar (zie ook dit topic).

Serveradress is TS3.NEHOX.NL. Ik ben er aanwezig als ik bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx

yzx

Boeh kan mmorgen pas spelen x(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Het vliegveld is aan het opbouwen. Heb de "buttons" voor materialen aan staan. Maar zie de balken niet vullen :( weer een bug? Moet ik nog iets speciaals doen met mijn trade depots? Of kost het gewoon heeeel veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AK08i2l.jpg

Hmm? Nee is ook niet zo gezond...

[ Voor 8% gewijzigd door ReQuiem83 op 15-03-2013 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Doet me hier aan denken. :+

Afbeeldingslocatie: http://nationalpostnews.files.wordpress.com/2012/11/highway-built-around-house03.jpg?w=940

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ReQuiem83 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 06:12:
[...]Dan kijk ik of ik vanmiddag de GW kan starten ^^. Ik was bezig ommijn halve stad op de kop te gooien. Ik stik in de verkeersopstoppingen :( waardoor mijn tradedepots steeds bomvol zitten. Ik had zelf geen industrie(langzaam aan zelf industrieaan het neer ploppen) dus iedereen ging naar een ander zodat tijdens de spits helemaal een volksverhuizing aan de gang is ^^
Ik snapte niet helemaal wat er nu gebeurd is of net gebeurde, maar de GW wordt in ieder geval gebouwd :)

Edit: IS gebouwd, en lintje doorgeknipt en is dus nu actief, ondertussen staat er bij mij ook elke dag een file (de gehele dag) voor de ingang van m'n stad tot aan jouw stad. Lekker hoor die trafficking :/

[ Voor 15% gewijzigd door TrueChaoZ op 15-03-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pomp0m
beide regio's heb ik beetje bagger gedaan. ben nou effe in een andere regio zelftraining aan het doen om te kijken hoe het wel moet. als men er nog een regio bij wilt vraag maar voor invite deze regio is voor uittesten van dingen en leren van het spel: ******* (yups dat is de regionaam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Weet niet wie besloten heeft dat vliegveld daar neer te gooien? Had al paar keer gevraagd om een Arc...

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Jongens gaan we er nog met ze alle voor al 3 dagen stil hier?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
TrueChaoZ schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:35:
[...]

Ik snapte niet helemaal wat er nu gebeurd is of net gebeurde, maar de GW wordt in ieder geval gebouwd :)

Edit: IS gebouwd, en lintje doorgeknipt en is dus nu actief, ondertussen staat er bij mij ook elke dag een file (de gehele dag) voor de ingang van m'n stad tot aan jouw stad. Lekker hoor die trafficking :/
Ik heb alle resources gestuurd ;) + energie aangeleverd. Ik ehb last van een verkeers infarct. was al een redesignen geweest van de road. Maar blijft een &#^$ dat verkeer.

Ik ben momenteel erg druk bezig qua werk en prive dus weinig tijd om te spelen. Daarbij irriteer ik mij ook dood aan de vele bugs in het spel (steeds meer en opnieuw). Dus hoop dat er binnenkort een patch gaat uitkomend die de meest irritatne bugs oplost.
ZandBak schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:09:
Weet niet wie besloten heeft dat vliegveld daar neer te gooien? Had al paar keer gevraagd om een Arc...
Was 2 vs 1 ;).

[ Voor 28% gewijzigd door ReQuiem83 op 19-03-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Dat heb ik dan gemist. Zit nu muurvast :-P en ook bij mij is verkeer een drama hulpdiensten kunnen nergens komen.

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ReQuiem83 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:23:
[...]
Ik heb alle resources gestuurd ;) + energie aangeleverd. Ik ehb last van een verkeers infarct. was al een redesignen geweest van de road. Maar blijft een &#^$ dat verkeer.

Ik ben momenteel erg druk bezig qua werk en prive dus weinig tijd om te spelen. Daarbij irriteer ik mij ook dood aan de vele bugs in het spel (steeds meer en opnieuw). Dus hoop dat er binnenkort een patch gaat uitkomend die de meest irritatne bugs oplost.
[...]
Aha, dat verklaard het één en ander. De verkeersinfarct bij mij lijkt ook heel wisselend te zijn, en m'n casino's draaien allebei als crap, flink verlies (wel wisselend) iedere dag. Soms zijn er veel lage lonen mensen die komen gokken, dan heb ik wel eens winst. Moet daar duidelijk nog naar gaan kijken.

Maar ook hier iets minder tijd, weekenden weg, straks weer (familie) pasen, en druk met andere zaken. Tevens ben ik niet echt teleurgesteld, maar iets minder enthousiast door sommige stomme dingen, zo vind ik het echt vervelend dat je niet meer vrijheid hebt in het aanleggen van bruggen, tunnels, viaducten en dat soort dingen, dat zou soms echt kunnen helpen voor je verkeersstromen. Maar ja, wie weet ooit.

Ik speel nog zeker wel, maar het tempo is er wel een beetje uit, moet ook uitkijken met speeltijd, want wanneer ik speel, dan speel ik ook gelijk lang, erg lang. Daar is het dan weer leuk en verslavend genoeg voor. :z
ZandBak schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:12:
Dat heb ik dan gemist. Zit nu muurvast :-P en ook bij mij is verkeer een drama hulpdiensten kunnen nergens komen.
Niet om het één of ander, maar jouw stad 'Sandpit' ligt niet bij onze GW :D, dus zelfs al hadden we een Arco gebouwd dan had je er toch niks aan gehad. Of zie ik dit nou verkeerd?

NB: V1 van onze regio is inmiddels ook wel echt helemaal verlaten (tenminste qua speeltijd), misschien hadden we elkaar daar gewoon met een beetje geld en andere cadeaus heen en weer wel kunnen helpen om iedere stad er bovenop te helpen. Nu is die regio een beetje spookregio geworden. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Nee je hebt gelijk maar 1 van mijn buren heeft dus ook een vliegveld gebouwd.... Maar mijn buursteden zijn al lange tijd niet online geweest dus word ik ook niet echt blij van...

[ Voor 19% gewijzigd door ZandBak op 20-03-2013 22:58 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik denk dat ik het weekend weer eens een kijkje neem in V2. Er zijn volgens mij al weer een patch te zijn uitgekomen :P kijken of mijn delivery trucks nu wel hun werk goed doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
maar jij bent niet 1 van mijn buren! Kun je mensen er ook uitgooien?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ZandBak schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:58:
Nee je hebt gelijk maar 1 van mijn buren heeft dus ook een vliegveld gebouwd.... Maar mijn buursteden zijn al lange tijd niet online geweest dus word ik ook niet echt blij van...
Aha, oké, dat zag ik niet als ik naar de regio ging. Regio servers zijn dus nog steeds crappy. De GW bij jou zag er uit als of er nog niets gebouwd was. De mensen komen vast vanzelf weer online. Niet iedereen kan iedere dag of om de dag spelen. Ik heb voor mezelf ook een kleine privé regio aangemaakt op een andere server om te kijken hoe die samenwerking tussen steden nou (goed) tot stand kan komen. Soort trainingsgebied :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Mijn stad is helemaal met de grond gelijk gemaakt en heb nu een culltuur stad....maar ik dacht mijn layout goed te hebben voor veel verkeer....niet dus....
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/wAwqgZ0.jpg

Ennuh, zelfs de criminelen staat erin ;)

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/YQgMjva.jpg

Overigens komen al die criminelen van Las vega (trueChaos), je doet je naam eer aan _/-\o_ :+

[ Voor 3% gewijzigd door ReQuiem83 op 24-03-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Hoe het verkeer is geregeld (of eigenlijk niet is geregeld) in SimCity zorgt voor een grote demotivatie om wat leuks te bouwen... Het is echt bizar dat het gewoon niet lukt een fatsoenlijke stad op te zetten zonder dat je een grote gridlock krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Ik laat het spel ook even links liggen tot alle honderden kleine bugs er uit zijn.

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
90% van mijn wegen zijn geel van de taxi's. Vind het erg raar nog steeds. Heb juist een lange avenue gemaakt zonder zijwegen zodat men kon door rijden en pas verderop echt de stad in zou gaan. En natuurlijk geen huizen(ingangen) aan de avanue. Als ik ver ga uitzoomen zie ik gewoon wegen verdwijnen in de grond. Ik heb redleijk wat vermakelijke uurtjes gehad met deze game maar ik heb er weinig zin in momenteel met al deze bugs. De stabiliteit hebben ze nu wel opgelost. Ik hoop dat ze nu eens flink gaan focussen op de bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
ReQuiem83 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:53:
Overigens komen al die criminelen van Las vega (trueChaos), je doet je naam eer aan _/-\o_ :+
Het is La Vega :P Maar inderdaad ik heb casino's heh - en een Vu Tower, dus ja dan krijg je criminelen 8).

@all
Ik merk het ook hoor, de bugs/beperkingen zijn erg vervelend. Die demotiveren me, en daarmee daalt zeker wel het aantal speeluur. Ik ga zeker nog wel spelen de komende tijd, maar niet continue, doe het lekker rustig aan. Het zal voor nu wel na Pasen worden, aangezien het deze week en het weekend erg druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik kom over een maand wel weer terug in de hoop dat het spel wat intressanter is, ben er eigenlijk wel klaar mee. de game is voor 50% af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
afspreken 1 mei nieuwe regio V3?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
Is cool. Ondertussen experimenteer ik lekker verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
nog 2 weken maar volgens mij is er nog niet veel veranderd

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Ge wel dig ben je eindelijk weer is aan het spelen uurtje bezig

POP UP
SERVERS WILL NOW BW GOING DOWN FOR MAINTENANCE

GODVE)_#$(_@#$

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 09:15

Spockz

Live and Let Live

Zijn er nog mensen die interesse hebben in het starten van een nieuwe regio? ZandBak?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Lijkt mij erg leuk :-)
Kleinere regio doen? of gewoon bij elkaar gaan zitten in een grote?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrociStrike030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 15:17

CrociStrike030

It's Five O' Clock Somewhere

Ik wil ook nog in een regio mijn origin ID is Timmm030

Morgen gratis bier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Een kleine regio is misschien wel makkelijk. Ik heb vandaag voor het eerst een stad gebouwd die gewoon winst draait. Maar bij de 80k inwoners ging het weer fout. Ik heb meer kosten aan services dan dat ik geld binnenkrijg aan belastingen.

@Timmm030, ik heb je toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrphara
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17:35
Add mij ook even:

Mrphara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 00:27
Hiero ook wel interesse!

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
je moet gewoon duidelijk afspreken:
1 water - waste
1 afval
1 kern centrale
1 groot politie - brandweer

denk ik? en dan goed delen en communiceren wanneer het te weinig is dat die persoon kan bijbouwen
Wie maakt hem aan??

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Timmm030 en mrphara toegevoegd

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Heb er 1 aangemaakt GOT 22 V3.0
Ik ga nu is een keer voor toerisme nog nooit gedaan.

Wie een invite wil hoor ik wel

Edit:

Ik heb trouwen gekozen voor Reflection Atoll mocht iemand iets anders willen prima ben pas uurtje bezig dus kan best.

[ Voor 35% gewijzigd door ZandBak op 13-05-2013 12:39 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Gaan we er nog voor?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Uiteraard, je kan mij toevoegen: Spockz101. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Spockz schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:06:
Zijn er nog mensen die interesse hebben in het starten van een nieuwe regio? ZandBak?
Count me in :)
Sinds de laatste patch werkt het wel weer aardig.
Hopelijk blijft mijn stad dit keer langer leven. In vorige regio kon ik die niet meer laden. :'(

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Ik heb nu weer wat nieuws. Al mijn recycling wagentjes blijven in cirkels rijden. Op zich niet erg, maar ze pikken ook niets op. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Filmpje maken en opsturen naar EA.

Spockz ook uitgenodigd

Meekoh wat is je id?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 20:30
Ik heb je geadd zandbak. Mag ik ook meedoen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Ik snap niet alles van dit ding. wat is je id? heb geen uitnodiging?
Het is trouwens Europe West 2

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
O sorry.. Via origin kon ik je net wel uitnodigen :D.

Mijn id = creapYY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Done ben nu ingame zal is kijken of het lukt...

Me stad nu al 115K inwoners nog nooit gehaald :)

heb je geaccepteerd maar zie je ingame nog niet..
heb je ingame wel ook toegevoegd

[ Voor 30% gewijzigd door ZandBak op 15-05-2013 18:26 ]

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
creapYYY schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 18:21:
O sorry.. Via origin kon ik je net wel uitnodigen :D.

Mijn id = creapYY
staat dat je al 5 dagen niet online bent geweest

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creapYYY
Raar, ben nu online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Zo we zijn met ze 2en nu.. wie wil nog meer?

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Ik wil ook wel meedoen :D ID: MrMistral

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueChaoZ
Zo te zien spelen jullie nog wel eens (na ja, niet de oude maps, maar deze nieuwe map dan). Bedankt voor de invite, ik wilde ook na de 2 'grote' patches maar weer is gaan kijken of het wat verbeterd is.

Dus inmiddels is Golden Circle al redelijk groot, kort even de 200k inwoners aangetikt, maar daarna weer wat ingekakt omdat ik wat rezoning en herstructurering moest doen, o.a. omdat er files stonden tot in mijn buurstad.

Ik ben gespecialiseerd in windenergie (heb ik dus meer dan genoeg van) en ik heb ook veel water, en kan daar eventueel nog meer in investeren. Voor de rest heb ik geen elementen onder de grond, en de andere steden hebben al redelijk wat toerisme/gokken, dus ben ik mij gaan storten op Electronics / Trading.

Ik heb al processoren :P. Later moeten daar Consumer Electronics (TV's) bij gaan komen. Ik probeer mijn populatie dus vrij hoog geskilled te krijgen voor met name de High Tech Industry. Heb dus ook een University met het Science en Tech uitbreiding, en de beste windmolens geresearched.

Ik heb best veel Alloy en Plastic nodig voor het maken van de chips dus ik importeer die ook van de Global Market. Helaas levert het recyclen nog niet genoeg op (ook last van trafficking van die stomme ophaaldiensten). Mocht je een van de twee hebben, dan kunnen we vast wel wat onderling traden via giften.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste