Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Add me ff op origin en dan in zoverre de server het toelaat zal ik een inviteje sturenMistaDevine schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:12:
Okay, ik zit nu in de server. Hoe werkt het uitnodigen? Kan iemand dat?
Bij mij wou ie niets ophalen dus had hem gesloopt. Morgen/overmorgen eens kijken naar een betere layout. Hopelijk trekt de straling en bodemvervuiling. Nog weg. Heb bijna geen water plekken.yzx schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:02:
Heb een OP recycler, dus stuur als je afval desnoods maar naar mij
Edit: damn alt tab teveel, nu wordt het weer queuen.
[ Voor 14% gewijzigd door TrueChaoZ op 08-03-2013 22:25 ]
Bomen planten = bodemvervuiling weg, maar gaat zeer traag... had 4-5 lagen bomen moeten planten en nie is het praktisch wegReQuiem83 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:18:
[...]
Bij mij wou ie niets ophalen dus had hem gesloopt. Morgen/overmorgen eens kijken naar een betere layout. Hopelijk trekt de straling en bodemvervuiling. Nog weg. Heb bijna geen water plekken.
maar nu ga ik echt me bed in, tot morge mense

[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 08-03-2013 22:33 ]
Ik doe nu de tutorial op europe west 2MistaDevine schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:41:
Ik doe al een paar uur pogingen maar zonder resultaat. Ik hoop dat jij meer geluk hebt Gtsaklop...
Never mind, servers are down

[ Voor 7% gewijzigd door Jureon op 08-03-2013 22:45 ]
Ik heb het bij deze opgegeven. De invite is binnen maar de kaart komt niet verder dan een grote zee met een paar wolken er boven en niets te kiezen...
Morgenavond weer een poging

[ Voor 13% gewijzigd door -MD- op 08-03-2013 23:10 ]
Maar ik kom ook niet verder dan het startscherm, als ik wil 'doorgaan' krijg ik elke keer 'stad kan niet geladen worden' om redenen die elke keer het woord server er in hebben
1337
Crime loopt helemaal uit de hand, zombies vreten de halve stad op en mijn coalvoorraad raakt uitgeput.
Ik begin maar overnieuw denk ik, moet me al in rare bochten wringen om dit voor de zoveelste keer te voorkomen:

Ja mooi eh?
Zie ook al een CRUCIALE fout. De 'blokken' zijn te groot, moet kleinere vierkanten maken met de wegen.
Oh EA, you so silly met je miniscule mapjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Zorian op 09-03-2013 00:28 ]
Waaraan? I don't know. Het overzicht zegt dat ik bij elkaar opgeteld maar 13k per uur uitgeef.
//Heavy issue nu. Ik kan geen drol meer met de stad. Wat moet ik nu?
////Nou hij leeft weer, dankuwel EA voor die glitch.
Nu alleen nog dat enorme gezeur oplossen met ground pollution en germs.
Oh en het gezeik met geld. Ik blijf maar in de min duiken.
[ Voor 64% gewijzigd door Zorian op 09-03-2013 04:05 ]
Nee grapje, wat ik weet is dat bomen planten grond polution tegen gaat
[ Voor 57% gewijzigd door yzx op 09-03-2013 08:20 ]
Dus sponsering mag altijd x)=
1337
Zit nu bijna klaar met de Solar array boelshit.
1337
1337
Hoe ben je opnieuw begonnenZandBak schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:28:
Ja maar wil eerst weten wat ik nou echt fout heb gedaan

Naar mijn weten is alleen een region "reset" mogelijk
[ Voor 13% gewijzigd door ReQuiem83 op 09-03-2013 11:43 ]
ps. server heeft weer issues....
1337
Dat deed ik ook, maar nu zit je alsnog met gezeik dat 90% van de grond polluted is (door afbraak van die huizen) en je blijft constant de min induiken waardoor je nonstop loopt te kutten met die taxes en mensen boos worden etc.yzx schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:52:
Waarschijnlijk geld sparen en alles afbreken
Goed plan, kan je nu aanklooien, een idee krijgen wat goed en slecht is etc.ZandBak schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:59:
Lijkt me een goed plan om ergens in de loop van de week met ze alle opnieuw te beginnen.
Vannacht om 1 uur hadden ze volgens mij een extra serverpark ingeschakeld.
Nadeel is dan wel dat je tot 4 uur in de ochtend doorspeelt.
[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 09-03-2013 12:09 ]
Het is misschien wel te fixen maar duurt onwijs lang. Heb nu een hele kleine stad die net een beetje winst draait...hoop dat ik heeeeeeeeeel langzaam weer kan uitbreiden.Xereon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:07:
[...]
Dat deed ik ook, maar nu zit je alsnog met gezeik dat 90% van de grond polluted is (door afbraak van die huizen) en je blijft constant de min induiken waardoor je nonstop loopt te kutten met die taxes en mensen boos worden etc.
[...]
Goed plan, kan je nu aanklooien, een idee krijgen wat goed en slecht is etc.
Vannacht om 1 uur hadden ze volgens mij een extra serverpark ingeschakeld.Ineens BLOEDsnel, niks geen lag om wachttijden meer.
de servers zijn weer net een knipperlicht....aan/uit/aan/uit
[ Voor 14% gewijzigd door ReQuiem83 op 09-03-2013 12:14 ]
Ja vannacht was ik echt verbaasd, om stipt 1 uur was alles ineens heel erg vlotjes.ReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:10:
[...]
Het is misschien wel te fixen maar duurt onwijs lang. Heb nu een hele kleine stad die net een beetje winst draait...hoop dat ik heeeeeeeeeel langzaam weer kan uitbreiden.
de servers zijn weer net een knipperlicht....aan/uit/aan/uit
En nu is het weer feest.
Bomen planten tegen ground polutionXereon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:07:
[...]
Dat deed ik ook, maar nu zit je alsnog met gezeik dat 90% van de grond polluted is (door afbraak van die huizen) en je blijft constant de min induiken waardoor je nonstop loopt te kutten met die taxes en mensen boos worden etc.
[...]
Goed plan, kan je nu aanklooien, een idee krijgen wat goed en slecht is etc.
Vannacht om 1 uur hadden ze volgens mij een extra serverpark ingeschakeld.Ineens BLOEDsnel, niks geen lag om wachttijden meer.
Bomen werken wel maar kost nog steeds boel tijd om op te schonen
Immo doe dat liever dan opnieuw beginnenReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:27:
Wachte ingame tot wel werkt
Bomen werken wel maar kost nog steeds boel tijd om op te schonen

Hoe dan?yzx schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:29:
[...]
Immo doe dat liever dan opnieuw beginnengewoon keihard door vechten, gisteren avond draaide ik met -25k verliest per uur en dat heb ik ook weg gewerkt
Dat lukt me gewoon niet.
Was ik al mee bezigyzx schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:29:
[...]
Immo doe dat liever dan opnieuw beginnengewoon keihard door vechten, gisteren avond draaide ik met -25k verliest per uur en dat heb ik ook weg gewerkt
Nee, al geprobeerd. Dan doe je gewoon een reclaim en ga je verder waar je gebleven was.Yokidrink schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:34:
kun je niet gewoon een abandon doen en dan via invite weer claimen?
En wat als die ander hem claimed, zit die dan met de bullshit van zijn voorganger opgescheept?ReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:35:
Nope je stad blijft bestaan om doro een ander geclaimt te worden....
Ja toen was het echt goed te spelen, maar dat komt vast omdat europeanen naar bed gingenXereon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:19:
[...]
Ja vannacht was ik echt verbaasd, om stipt 1 uur was alles ineens heel erg vlotjes.
En nu is het weer feest.
Ja, dat moest ik officieel ook.Gtsaklop schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:39:
[...]
Ja toen was het echt goed te spelen, maar dat komt vast omdat europeanen naar bed gingen
*Kuch vier uur in de ochtend opeens*
[ Voor 83% gewijzigd door Jureon op 09-03-2013 12:44 ]
Dat weet ik en dat is juist het leukeReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:34:
[...]
Was ik al mee bezig. Maar gezien (bijna) iedereen al problemen heeft door "onervarenheid" of door ander gezeur. Is het mabye beter om een nieuwe te beginnen over een week. Hopelijk zijn de servers dan ook een heel stuk stabieler. we kunnen natuurlijk ook de boel proberen te redden, maar je resources raken ook op een gegeven moment op zoals kolen/ijzererts
Ik sukkel liever dan alles met een goude lepel voor te krijgen gegeven
Anders gewoon een 2de regio erbij maken? Regio 22 V2 ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door yzx op 09-03-2013 12:45 ]
Dat is ook een mogelijkheidyzx schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:44:
[...]
Anders gewoon een 2de regio erbij maken? Regio 22 V2 ofzo
Ze hebben echt permanent depressieve servers zeg.
Ben al een aardig tijdje bezig ermee namelijk.
Als jullie er ook bij willen, spreek me dan even aan.
Als het goed is kan je ook uit jezelf joinen.
Ik speel ook wel even in deze regio, zal ik industrie van je overnemen?Xereon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:29:
Ik heb een nieuwe regio gemaakt in Titan Gorge. Mijn stadje daarin loopt inmiddels behoorlijk lekker.
Als jullie er ook bij willen, spreek me dan even aan.
Als het goed is kan je ook uit jezelf joinen.
Kan, heb eerder een probleem met te weinig workers.Gtsaklop schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 15:38:
[...]
Ik speel ook wel even in deze regio, zal ik industrie van je overnemen?
Industrie nadert high momenteel.
Nou, ik heb net mijn stad kunnen claimen (denk ik want ik was er meteen weer uitgeknikkerd) dus van mij mag die reset nog even wachten. In ieder geval totdat ik minstens een hele weg heb kunnen plaatsenReQuiem83 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:55:
Misschien niet eens zo slecht plan om na een week een nieuwe region te beginnen, nu iedereen een week heeft kunnen uitvinden/uitproberen hoe en waten deze als oefen te beschouwen

Man man EA uwe patchen repairen echt geen drol
Tevens is de aanvraag ingediend voor een solar array, dus die moet er deze avond nog komen
En voor degene met trein of veer verbinding, daar ga ik z.s.m. aan beginnen.
[ Voor 13% gewijzigd door TrueChaoZ op 09-03-2013 21:06 ]
//Ik stel voor dat wij de Arcology in onze GW bouwen?
[ Voor 20% gewijzigd door Zorian op 09-03-2013 23:13 ]
1337
Had een geniaal draaiende stad, bizar hoge inkomsten, alles erop en eraan met universiteit en recyclecenter en alles.
En wat denk je? Godzilla komt huishouden, een Lizard erbij, aardbeving, en als klapper (pun intended) krijgt de kernreactor een giga meltdown van heb ik jou daar.
Also, dit spel heeft zware issues qua traffic. Het staat er maar te staan en niks te doen. Waarom?!

Bovendien: Ik heb de Solar Farm research in gang gezet in de GoT regio, gaat dat toevallig ook door als je niet ingelogd bent?
[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 10-03-2013 04:17 ]
YeuyMistaDevine schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:19:
Voor de Solar Farm, ik kan legeringen leveren
@Xereon zo te zien wel, mijn permit zit er nog altijd niet door

Mensen, processors heb ik nodig voor die solar gedoe giftje pls?
Zo net nog 1 milljoen in gestoken voor een fabriek enz,
Daar stopt het voor mij kwestie van investering x) Zal wel een constante supply van plastiek leveren en nu wat processors. Heb een fabriek voor die dus alloys mag altijd gestort worden maar pm me dan eventjes via origin dat ik het weet
EDIT: maak daar maar 2miljoen van
[ Voor 101% gewijzigd door yzx op 10-03-2013 09:06 ]
Heb nu 2 volledig uitgebouwde processor plants....maak 950K maandelijke inkomsten. Ik heb 2 erts mijnen met bijna volledige allow productie. (op 1 slot na voor metaal). Ik kan wel wat processors doneren

Zo dat dus

[ Voor 49% gewijzigd door yzx op 10-03-2013 11:24 ]
Zal eens kijken of ik wat kan zenden naar de GW.
Hoezo is je stad zo hopeloos?elmalonl schreef op zondag 10 maart 2013 @ 11:58:
wanner gaan we een nieuwe regio beginnen?
Mensen voorkeur voor een andere map? (al is een andere map wel met minder spelers)
[ Voor 21% gewijzigd door ReQuiem83 op 10-03-2013 13:41 ]