Zelf heb ik gisteravond ook de campaign afgerond, op Hard in mijn geval. Ik heb nu niet extreem veel zitten spelen eigenlijk naar mijn mening...dinsdag ben ik rond 19:00 begonnen en om 01:00 gestopt, gisteravond begonnen rond 19:00 en om 22:00 was ik door de campaign. Ik heb wel alle missies gelijk gehaald, op ééntje na, maar toch...10 uurtjes campaign vind ik niet verkeerd, zeker aangezien ik SC toch vooral voor de multiplayer speel.
Btw, het aantal missies dat iemand eerder in dit topic spoilerde klopt niet...
spoiler:Het zijn er namelijk 27.
De achievements zijn dit keer voor mij iig een stuk beter te doen, door de missies gewoon te spelen heb ik nu al 47% van de achievements, en dat zou rond de 60% liggen als de achievement servers er niet een aantal keer uit hadden gelegen...
Btw, voor de persoon die het over Raynor had:
spoiler:Die is niet dood, dat idee had ik eigenlijk gelijk al toen ze alleen maar zijn pak lieten zien met een kogelgaatje...
Ik zal niet te veel weggeven maar er zitten echt een aantal leuke 'gimmicks' in sommige missies en met al die verschillende opties en keuzes krijg je echt het gevoel dat je met JOUW swarm zit te spelen, niet zomaar 'de zerg'.
Kan nu echt niet wachten tot de volgende expansion, die Protoss campaign kan alleen maar supervet worden