[SimCity] Regio 14 - Discovery Delta

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 23:08
Inmiddels tegen een nieuw probleem opgelopen: mijn recycling centers stoppen met werken... er is genoeg materiaal e.d. op voorraad, ws. een nieuwe bug. Na het slopen en opnieuw bouwen werkte hij weer als vanouds, voor 15 minuten oid, daarna liep hij weer vast.

Ik wacht wel even tot er een nieuwe patch oid komt, want mijn inkomen is nu netto -20k/h zonder mijn opbrengsten van recycled alloy en metal :P.

Nog een minpunt: zojuist een aardbeving gehad met als epicentrum mijn empire state building van 525.000 simoleons :P

wachtrij is inmiddels ook weer present: 20 minuten.

[ Voor 4% gewijzigd door MauBro op 11-03-2013 19:12 ]

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:14
Hoppa, ik sta in de queue voor west 6... hopelijk straks mn eerste stadje hier en dan een invite voor onze regio :-).

Kan iemand even wat screenshots posten hoe het er inmiddels voor staat daar?

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
Toiletman schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:00:
Ik ben nog niet tot het eind van de topic, maar ik zie dat je in de startpost mijn claim en die van SpamLane hebt omgedraaid: top, thx. Er is alleen wel een foutje in geslopen: op de nieuwe kaart heet mijn oude lokatie niet meer Washtub plains, maar '2. Spooner plains'. Als ik goed gekeken heb. Dat is dus de juiste positie voor SpamLane.
:? Dit snap ik niet helemaal, maargoed ik denk dat we de strartpost maar ff aanpassen ;)
MauBro schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:12:
Ik zal zelf wel even de regio aanmaken op west 6, want een aantal mensen zijn al eager om te spelen :)... ik zal zodadelijk de invites sturen.
GoT 14 Wild Meadows draait op West 6, maar ik kan nog niet iedereen inviten. Als iedereen even een lege stad kan aanmaken op 6, dan kan ik de invites versturen, anders word je volgens mij niet herkend op de betreffende server :).
Yess we zijn vertrokken, thnx Maubro! Hoop deze week te kunnen joinen, maar vrees dat ik nog veel voor mn pta's moet doen (begint deze week, nog niet begonnen :+ )
Shady15 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 18:38:
Heb al een mooie, vervuilende, domme stad opgebouwd met 70k inwoners en meer dan een miljoen cash :D
Yeaah 8)
Toiletman schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:35:
Kan iemand even wat screenshots posten hoe het er inmiddels voor staat daar?
Ja vertel ns hoe gaat t daar? Ik wil ook wat van onze regio zien :9~
Niels L schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:17:
Ik wil graag mee doen in een SimCity wereld om samen met jullie te bouwen, alleen snap ik niet helemaal hoe ik me kan inschrijven voor iets dergelijks. Kan iemand mij een beetje op weg helpen? Thanks!
Lees de voetnoot in de startpost ;) , je kunt je hier inschrijven. Wij zitten op dit moment een beetje vol geloof ik, maar mss dat er een paar mensen zijn die toch niet komen opdagen.

[ Voor 14% gewijzigd door Achilles op 11-03-2013 20:51 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de lafaardsmethode gekozen en mijn stad plat gegooid. Resultaat, 2,9mio op de bank en een leeg veld. Nu de boel weer opnieuw plannen en opbouwen (zodra ik eindelijk weer op de server mag ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Zo, het is mij gelukt mijn eerste stad op west 6 te stichten, dus kom maar op met die invite! :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb mijn stad ook al eens gedeeltelijk plat gegooid, helaas zitten daar nog wat redelijke nadelen aan op het moment. Met name de grote brandweer kazernes, ziekenhuizen en politiebureaus hebben het volgende probleem:

Voorbeeld: ik heb een groot ziekenhuis met 8 ambulances en gooi mijn stad helemaal plat, dus ook dit ziekenhuis. Als ik hierna weer een groot ziekenhuis wil bouwen zijn de eerste 8 ambulances niet aanwezig/onzichtbaar en moet ik minimaal 9 stuks hebben om ook maar een beetje dekking te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
Heren, ik ben nu ook trotse eigenaar van SimCity. Kan ik me inschrijven voor een plekkie? Ben nog aardig nieuw, heb een paar stadjes gemaakt, maar ben altijd in voor wat goede tips en gesprekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pindab0ter schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:31:
Heren, ik ben nu ook trotse eigenaar van SimCity. Kan ik me inschrijven voor een plekkie? Ben nog aardig nieuw, heb een paar stadjes gemaakt, maar ben altijd in voor wat goede tips en gesprekken!
Tips: weinig kruispunten op je grote wegen maken en je waterpompinstallatie naast je rioolwaterzuivering bouwen.. rest wijst zichzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:09

SpamLame

niks

Jippeee, eindelijk op euw6 een regio kunnen maken, dus kom maar op met die invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pindab0ter
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 14:13
Als er nog een plekkie over is, stuur mij dan ook een invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 11:34
Ik ben gisteravond nog eens bezig geweest en heb eens aandacht besteed aan de metertjes samen met de details pane.

Het KAN wel, als je unfilled jobs goed in de gaten houdt en het aantal unsatisfied shoppers, dan kun je de residential en commercial balkjes gemakkelijk goed houden. Het industrial balkje gaat echter niet, zelfs als je teveel residential/commercial hebt blijft hij op unfilled freight orders staan. Op een gegeven moment krijg je dit niet meer naar beneden, ook niet met trade depots. Het enige wat misschien nog kan werken is een trade port, maar zo ver was ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro

Niet te geloven :X :'(

Gevolg: in een straal van een paar honderd meter alles onbewoonbaar ivm radiation.

Overzicht van de aftermath:

Ik zit nu wel een beetje met mijn handen in het haar, hoe ga ik dit oplossen als de halve stad onbewaar is geworden..

[ Voor 95% gewijzigd door MauBro op 12-03-2013 15:36 ]

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Wat ik online lees is het enige dat je kan doen overnieuw beginnen.
Er zijn al mensen waarbij de straling in 5 jaar tijd niet/nauwelijks is afgenomen.
Blijkbaar heeft ook een maxis iemand al een keer gezegd dat het heel lang duurt, en als het dan eindelijk afneemt verdwijnt het niet maar veranderd het in heavy ground pollution...
Dan wordt alles nog zieker denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Da's ook weer een drastische maatregel, want de enige optie is dus het abandonen van je city, er geen mogelijkheid de map te resetten... Misschien moet ik de map zo profitable mogelijk maken voor de regio: volbouwen met water pumps / nuclear plants / university e.d. zodat ik de omliggende steden kan voorzien van voorzieningen... kwa inwoners / opbrengsten heb ik nu iig een groot probleem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Ik heb inmiddels een mooie workaround voor mijn radiation zone gevonden... Daar waar RCI niet kan bouwen, zijn specialization buildings en utilities immuun voor radiation. Ik heb nu een expo center gebouwd in het besmette gebied, en ik ben alles aan het volproppen met recycle centers. Mogelijk ga ik nog respeccen naar een department of tourism zodat ik landmarks kan plaatsen en kan cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Slim idee, een goede om te onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ik heb weer wat andere problemen:
Afbeeldingslocatie: http://s.flappie.org/screenshots/simcity/Spark_2013-03-13_15-58-52_thumb.jpg

Zodra de sims weer naar huis willen ontstaat bovenstaande file (tot aan Kitten City/Henk-town). Deze gaat niet meer weg totdat ik opnieuw inlog. Vanwege de gigantische file kan geen afval meer worden opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Weet ik iig waar die gigantische file in mijn stad vandaan komt 8)7

Ik gok dat het commuters uit mijn stad zijn, sinds de grote meltdown heb ik veel industrie gesloopt en op commercieel gebied is het bij mij ook achteruit gegaan.

De drukte zal de komende dagen w.s. afnemen, ik probeer nu zoveel mogelijk residential neer te zetten zodat ik de 292k inwoners aanraak voor een nieuwe department, daarna ga ik commercial weer afbouwen en terug naar industrie.

Ik hoop de university dan ook weer terug te kunnen zetten, en hopelijk wordt binnenkort de recycling center bug opgelost want momenteel is het passen en meten wat betreft mijn inkomsten.

Update Potverdikkeme!

Zit ik op 289k inwoners, komt die geelgevlekte hagedis op visite _/-\o_ 8)7 :'(

Expocenter kapot(hetgeen me in leven hield, politiegebouw opgeblazen, maxis manor no more. Kerncentrale iig nog heel :P

Update 2

Zombie Attack :'(

De grote man wil dat ik ten onder ga _/-\o_ ... 'k weet niet hoe lang ik het nog volhoud

[ Voor 72% gewijzigd door MauBro op 13-03-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Falconey schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:55:
Ik heb weer wat andere problemen:
[afbeelding]

Zodra de sims weer naar huis willen ontstaat bovenstaande file (tot aan Kitten City/Henk-town). Deze gaat niet meer weg totdat ik opnieuw inlog. Vanwege de gigantische file kan geen afval meer worden opgehaald.
Dus jij bent die aap die een continue stroom criminelen mijn winkels opstuurt! tssssk tssk tssk. ;)

Ennuh idd, file van hier tot gunder op de entry vanuit de regio, waardoor ik mijn processors niet verkocht krijg, En inderdaad ook de vuilnis niet meer opgehaald, de branden niet meer geblust, etc. Echt zwaar klote.

Hoe maken jullie je screenshots trouwens? Dr is geen in-game functionaliteit of wel?

[ Voor 5% gewijzigd door Toiletman op 13-03-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Ik zit er nu zelfs over te denken om de taxes te maxen, alle services uit te zetten, en te cashen totdat de stad leeg is, daarna demolishen en opnieuw opbouwen... Na al mijn rampen is mijn hele inkomen aan gort geegaan, en de stad is in chaos. 80+ criminelen, continu branden en dichtslibbende straten tot over de landsgrenzen heen.

Als ik van scratch begin kan ik iig beter rekening houden met de verkeersstromen, en dit geeft me tevens de mogelijkheid om olie te drillen die momenteel in het hart van mijn residential area ligt... wat denken jullie hier van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook gedaan, mij hoor je er niet over :P .. ik kan met een krappe 3 mio rustig opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ik ben ondertussen ook al eens opnieuw begonnen (naja, halve stad gesloopt en opnieuw gedaan, lekker dom overal avenues :+).
Toiletman schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:41:
[...]

Dus jij bent die aap die een continue stroom criminelen mijn winkels opstuurt! tssssk tssk tssk. ;)
[...]
Dr. Vu wordt maar nooit gepakt door Maxis Man, kan ik ook niks aan doen :F

Screenshots maken gaat met C, video opnemen met V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Falconey schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 22:20:
Screenshots maken gaat met C, video opnemen met V.
Top, thx!

@Maubro:

Olie ben ik voor: ik heb geproposed een spaceport te bouwen, dus dan kunnen we wel een bult fuel gebruiken.

Ik probeer zelf nog mijn electronics te upgraden, maar dan moet ik ook mn hele stad alleen in het teken daaravn zetten. (Zit nu met één processorfabriek op 400k omzet tov de 1500k benodigd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Dan zal ik morgen kijken of ik een of andere productielijn op kan zetten.

Stad is inmiddels gesloopt, 1.1miljoen in kas. Weet alleen nog niet welk straatontwerp ik ditmaal maak, omdat de snelweg dwars door het midden van mijn map loopt. Ik weet echter wel dat ik al mijn utilities/buildings in het radioactieve gebied ga ploppen (city hall, sewage, water pump/reactor, bus station/ street car/ trading company etc. w.s. ook fire dept/police. Hospital komt dan in een schoon deel van de wijk

[ Voor 35% gewijzigd door MauBro op 13-03-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Hoe hebben jullie steeds zoveel cash?
Is dat alleen van het maken van metal/alloy ofzo?

Ik krijg op andere regio's wel een income van +-600k/hour. Maar het gaat er eigenlijk net zo snel doorheen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
die 1 miljoen had ik vanwege 20% taxes :P

Ik heb nu overigens een petrol refinery opgezet, maar mijn fuell komt niet aan bij de great works... ik heb vreemd genoeg wel een achievement gekregen voor het leveren aan de spaceport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Mythio schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 10:29:
Hoe hebben jullie steeds zoveel cash?
Is dat alleen van het maken van metal/alloy ofzo?

Ik krijg op andere regio's wel een income van +-600k/hour. Maar het gaat er eigenlijk net zo snel doorheen ;-)
Bij mij wel ja, en processors... om die te kunnen maken importeer ik plastic. Mn niet-trade pay staat op -10k/hr :-S. Ik moet een paar ton buffer hebben om de tijd tot de volgende boot te kunnen overbruggen zonder dat tax maatregelen en gebouwen uitzetten nodig is.

Het is me trouwens opgevallen dat als je offline bent je stad geen visitors krijgt... dat scheelt mij zo'n 98duizend shoppers uit de regio, wat erg fijn is voor de gridlock. Zonder gridlock werken mn services tenminste en zou mijn trade ook veel soepeler moeten lopen. Helaas stopt die alleen als je niet aan het spelen bent geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Fijn, al mijn services lijken niet meer te werken (bus/tram/trade depot trucks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Gisteravond is mijn kerncentrale getroffen door een aardbeving, de halve stad moet worden gesloopt :(

Kunnen ook scholen in het radioactieve gebied worden gebouwd? Ik denk dat ik dan de scholen daar bouw, samen met de overige diensten. De rest van de stad kan ik misschien ook maar beter opnieuw aanleggen als ik toch bezig ben.
MauBro schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:24:
Fijn, al mijn services lijken niet meer te werken (bus/tram/trade depot trucks).
Aangezien ik die van mij al eens had verplaatst heb ik daar ook al de hele week last van. Ik moet het dan ook doen met 1 ambulance, 1 brandweer en hazmat truck en een paar politieauto's. Volgens mij ben ik beter af met het bouwen van een paar kleine kazernes, clinics en politie.

[ Voor 94% gewijzigd door Falconey op 16-03-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Kan iemand mij een invite sturen zodat ik kan starten op spooner plains?
tx dionvdc/spamlame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zucht, ik word wel moe van de 'your city is not processing properly' bugs...ben je weer een uur werk kwijt. Of zelfs soms als je die error niet krijgt en je ineens gebouwen mist die je de vorige keer toch echt hebt neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn stad tijdelijk verlaten en mijn geld aan Myto gedoneerd. De bug mbt Recyclecenter (deed helemaal niets, 5x herbouwd) was zo storend dat al mijn sims ziek werden. Kon er niets meer mee. Ik wacht even tot hij weer leeg is en herbouw dan snel weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
SpamLame schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:47:
Kan iemand mij een invite sturen zodat ik kan starten op spooner plains?
tx dionvdc/spamlame
'k dacht dat ik je al een aantal keren een invite had gestuurd afgelopen week :P

zal even naar bootcamp booten en invite versturen

Ik ga mijn speeltijd een aantal dagen uitstellen totdat de bug mbt services e.d. is opgelost. daarna zal ik zo veel mogelijk fuel exporten naar het space station (heb nu 10% verscheept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ook mijn stad is ondertussen helemaal afgefikt, verder waren er nogal wat problemen:
  • Teveel verkeer, zie mijn eerder geplaatste screenshot, de files duurden langer dan 24 uur (heel kort op te lossen door opnieuw in te loggen);
  • Vanwege de files was de brandweer steeds te laat, waardoor de halve stad in de fik stond;
  • Trash en recycling overflow (rode balkjes in de data layer) vanwege de files;
  • Niet opgehaalde trash en recycling veroorzaken grond vervuiling wanneer een gebouw afbrand of wordt gesloopt om welke reden dan ook;
  • Grond vervuiling zorgt voor veel zieke sims;
  • Ambulances komen niet door de files heen en het ziekenhuis zat helemaal vol vanwege de grond vervuiling;
Aangezien ik niet veel ruimte meer heb om te bouwen (de kerncentrale was 3x uitgebreid naar 800MW) is het enige wat ik op korte termijn kan doen het plaatsen van scholen, riolering, water, energie, etc. voor de regio. Verder zit er wel nog een hoop ore en coal in de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Ik denk dat iedereen probeert de steden groter te maken dan de bedoeling. Klinkt tegenstrijdig met voorgaande sims, maar in deze game is het niet de bedoeling om een gigantische goedlopende stad te hebben. De bedoeling is om een goed draaiende regio te hebben, en dat gaat niet als er allemaal mensen zijn met 250k inwoners die de complete verkeerssituatie om zeep helpen. Is denk ik ook het grootste probleem dat maxis met de multiplay heeft gecreerd. Mensen willen wel samenspelen in een regio, maar tegelijkertijd ook hun eigen stad blijven uitbreiden en daar is het niet op gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Tja, komt ook voornamelijk omdat je gedwongen wordt 292k inwoners te krijgen voor de volgende town hall upgrade... En verkeer blijft voor mij momenteel een issue omdat mijn streetcars hun depot niet willen verlaten, ook als ik ze sloop en ergens anders plaats. Al moet ik zeggen dat de traffic wel iets beter is geworden nu ik een train station heb geplaatst.

Fuel voor de space station ben ik inmiddels aan begonnen(zit nu p/m op 20%) we hebben alleen nog een supply chain nodig voor processors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Gisteren was er geen alloy meer nodig en zojuist zie ik dat er weer een hele berg nodig is voor de space station? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Even een update van Spoonerplains.

2 aardbevingen, 1 * een meteoor en een hagedis (deact dat dat ding op vuilnis af kwam, maar er lag 0 ton op de stort) verder en er staat een kleine stad van ~85k sims.

Ik draai op voornamelijk op processors en fuel, als er plastic/oil over is gaat dat ook de deur uit.Alloy laat ik binnen komen omdat de recylcing centers niet genoeg alloy produceren.

Inkomen 1m/month, de teller staat weldra op 10m
Zou graag verder willen met een GW zit alleen in een lege uithoek en eentje alleen opstarten lukt vast wel alleen is minder leuk voor andere denk ik dan.
Ik moet resources dan ook wegdoen via de global market, oppotten kost teveel ruimte en giften lukt niet omdat ik geen connectie heb met de rest van de steden.
Heeft iemand een workaround voor het giften?

update
Grmbl net weer een tornado, bye bye bus terminal gelukking niet mij cpu plant en trade port meegenomen.
Na het neerzetten van een nieuwe eterminal rijden mijn bussen gewoon door :+

update2:
Aardbeving die een recycling plant en oil drill wegvaagt. Nu stond die recycling al uit maar toch.

update3:
woei 10M op de bank staan.

[ Voor 16% gewijzigd door SpamLame op 17-03-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
misschien moeten we de openstaande regios binnenkort maar verloten onder geinteresseerden, want ik denk dat de rest die zich had ingeschreven niet meer joined om wat voor reden dan ook :D

bijna genoeg fuel op het space station GW... nog 20.000 liter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Net weer even in de regio gespeeld. Zit echter nog steeds helemaal alleen in mijn subregio van 4 cities, krijg zo geen toeristen of niks dus heeft weinig zin. Ook GW kan ik niet in me eentje starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

@MauBro, bedoel je lege plots door de huidige spelers laten ontwikkelen of het aantrekken van nieuwe spelers (of beide?).
Ben ik wel voorstander van, als je alleen bent dan komt er weinig samenwerking aan te pas.
Voor het net, vind ik wel dat de huidige eigenaren van ungeclaimde plots dan wel op de hoogte gebracht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Ik kreeg trouwens wel constant murderers naar mijn stad. Iemand heeft zijn criminaliteit niet onder controle ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon doen wat ik wilde, maar door haperende recycledienst (deed helemaal niets) steeg de ziekte -> zieke hulpdiensten -> meer criminaliteit en branden :(.. Ik hoopte dat bij een failliet je weer schoon kon beginnen.. is dus niet zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Geswitched naar tv produktie, krijg nu 2M uit transacties per maand.
Tevens "getracht" een efficienter wegennet te maken. aangezien ik op 110k sims niet echt groter werd.

Nou dat is gelukt :+ , in de zin dat ik 60k sims kwijt ben waardoor de wegen die er zijn hartstikke leeg zijn.
Niet de manier die ik in gedachte maar goed

Oeps, ben nu een archology aan het bouwen, onbeheerd achterlaten en kinderen, kan je zeker niet terugdraaien, ik heb het iig niet kunnen vinden. hmja pech anders

[ Voor 19% gewijzigd door SpamLame op 18-03-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Ik las in een ander topic dat het eerste level van de arcology (er zijn er acht) al 300/hr water kost en iets van 150/hr stroom...en met 100k inwoners heb ik al drie powerplants nodig...
Ze dwingen je echt om nuclear te gaan gebruiken en dat wil ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn stadje met wat tips van Tweakers weer uit de bankroet modus gekregen. Nu langzaam de grondvervuiling aanpakken met een klein winstgevend stadje.

Zodra ik weer iets op stoom ben, kunnen we samen dat GW starten Mythio. Voorkeur voor eentje? Dan kan ik wellicht mijn supplychain erop inrichten.

PS: met 250k inwoners hield ik het met 2x wind-energy, dus we komen er wel uit denk ik :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
GW maakt mij niet zoveel uit. Ik hoorde dat ze space station al aan het doen waren.
Arcology of airport is mij beiden best. Met de regio zoals ze zijn werkt het toch niet ;-D

Misschien moet ik van coal overstappen op olie...alleen moet ik het dan importeren bah..de coal kan ik uit de grond halen.

Ik ben nu de surgical center aan het researchen overigens, aangezien die niet was gebeurd zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met disaster krijg je de game van pause zodat de geldwagen aan kan komen. Dus heb nu nog 900k en 500/hr winst. Balen is alleen dat die grondvervuiling enorm lang duurt en waarschijnlijk in totaal meer dan een mio aan bomen gaat kosten :).

Ik heb volgens mij wel een flinke oild deposit.. Ik zal die maar eens gaan aanboren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Oil kun je an sich prima mee cashen als je het door een petrolium refinery haalt. Wel goed opletten of de oil fields goed blijven draaien, want heb er nu 1 van de 2 die buggy is ('t zal eens niet zo zijn :P) productie van 400 vaten per dag; mn andere veld draait ruim 9-10k vaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Mijn olie is bijna op of gewoon niet meer rendabel om op te pompen, zal importeren worden, maar goed krijg daar 1/3 opppervlak voor terug.

Maar goed even iets ander, de archology is klaar en krijgt power en water.
Zie gelijk een increase in traffic, maar m'n wegen kunnen dat nog afhandelen.
Pics or it didn't happen.

Opening van de Arch.
Afbeeldingslocatie: http://jadzia.home.xs4all.nl/got/Spark_2013-03-19_16-52-22.png

Arch details.
Afbeeldingslocatie: http://jadzia.home.xs4all.nl/got/Spark_2013-03-19_17-08-38.png

City entrance (ik heb alleen een snelweg)
Afbeeldingslocatie: http://jadzia.home.xs4all.nl/got/Spark_2013-03-19_16-59-31.png

Regio view, note de lege plekken ;)
Afbeeldingslocatie: http://jadzia.home.xs4all.nl/got/Spark_2013-03-19_17-00-46.png

[ Voor 4% gewijzigd door SpamLame op 19-03-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 15:33:
Met disaster krijg je de game van pause zodat de geldwagen aan kan komen.
Ik doelde eigenlijk op het 2x energy met 260k people gebeuren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 12:02
van het weekend eindelijk spelen! Nieuwe pc is besteld en hopelijk zaterdag in elkaar klussen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Top, wat voor iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Die BB game pc.. die met de i5.. Eindelijk weer iets nieuwds.. Me huidige pc gekocht van me eerste salaris.. Werk nu al 6,5 jaar daar.:) Wel goed volgehouden die pc..;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Mythio schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:33:
Ik las in een ander topic dat het eerste level van de arcology (er zijn er acht) al 300/hr water kost en iets van 150/hr stroom...en met 100k inwoners heb ik al drie powerplants nodig...
Ze dwingen je echt om nuclear te gaan gebruiken en dat wil ik niet!
True die cijfers kloppen, zie ook een van de screenies een post terug.
Snap alleen niet dat je 3 powerplant nodig hebt voor 100k , welke plants gebruik jij dan?

In mijn stad met 110k voordat de arch. stond had ik voldoende aan 450MW (oil plant met 2 extra units).
Er stond een Coal plant naast die aanging zodat ik 75MW kan genereren zonder een 150MW unit aan de oil plant toe te voegen, dat nl goedkoper. (als in ik heb geen excess meer en steek de coal plant aan, vervolgens komt er een punt dat ik weer geen excess heb en plop een extra unit voor de oil plant en zet de coal weer uit [loop]).

Met arch. staan er 2 oil plants met elk 2 extra units (of 3?) die nu 450MW excess genereren.
300MW voor de arch en 150MW voor mezelf.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 20-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Yeah de Arcology zit op hoogste density.
Ik krijg dagelijk meer commuting in sims dan dat er in mijn stad wonen.

Ben u langzaam de stad wat leger aan het maken en op te vullen met produktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Staan er uberhaupt politiebureaus in gridlock city? word een beetje gek van de constante stroom criminelen uit die tuigstad :P... zojuist een stuk of 20-30 criminelen in de wachtrij over de grens, en 't is ee redelijk constante stroom.

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c325/MauBro/Spark_2013-03-20_22-15-22.png

[ Voor 17% gewijzigd door MauBro op 20-03-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
MauBro schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:36:
Staan er uberhaupt politiebureaus in gridlock city?
Ik had 4 kleine politiebureaus, 1 naast de snelweg en de rest verspreid door de stad. Ondertussen is de stad echter failliet omdat ik het spel niet had gepauzeerd gedurende 30 minuten telefoon |:( Nog maar 17000 bewoners over, ipv. 70000, de rest was gestorven ivm. nucleaire fallout.

Vanavond even opnieuw bouwen op de 30% van de kaart waar dit nog kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mythio schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 20:32:
[...]

Ik doelde eigenlijk op het 2x energy met 260k people gebeuren ;-)
Ik had die speciale windmolen onderzocht. Als je dan 2 powerplants met elke 24 van die windmolens hebt staan, houd je dat aardig vol :).

Ik heb nog steeds het issue dat mijn recycling helemaal niets doet. Ik heb hem denk ik al 7x opnieuw gebouwd, maar nogsteeds zonder succes :(. Bodemvervuiling en ziekte loopt snel op daardoor. Ik heb mijn game maar op pauze tot er een fix voor is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Falconey schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:34:
[...]

Ik had 4 kleine politiebureaus, 1 naast de snelweg en de rest verspreid door de stad. Ondertussen is de stad echter failliet omdat ik het spel niet had gepauzeerd gedurende 30 minuten telefoon |:( Nog maar 17000 bewoners over, ipv. 70000, de rest was gestorven ivm. nucleaire fallout.

Vanavond even opnieuw bouwen op de 30% van de kaart waar dit nog kan :(
Dat zuigt... Ik had het geluk dat mijn kerncentrale in een hoekje zat weggewerkt. Wat ik eigenlijk mis is een optie om een map te resetten (met behoud van de huidige olie/coalreserves, anders wordt resetten wel heel erg aantrekkelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Mja, waar trek je dan de grens. Verdwijnen alle gebouwen ook? Verdwijnt ground pollution? Air pollution? Alleen radiation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Kan er een beslissing genomen worden betreffende de lege plots?
Mythio en ik zitten beide in een relatief lege uithoek.
Indien geen bezwaar wil ik wel een tweede stad starten en overdoen zodra een gegadigde zich ervoor aandient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MauBro schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:46:
[...]

Dat zuigt... Ik had het geluk dat mijn kerncentrale in een hoekje zat weggewerkt. Wat ik eigenlijk mis is een optie om een map te resetten (met behoud van de huidige olie/coalreserves, anders wordt resetten wel heel erg aantrekkelijk).
Volgens mij kun je niet eens resetten.. Gezien mijn issues heb ik eea geprobeerd om dit te forceren (zonder succes). Misschien heb ik de optie ergens over het hoofd gezien, maar ik dacht dat je alleen een hele regio opnieuw kunt doen en niet per stad.

Ground pollution ben je na een uur of 12 wel redelijk kwijt (real time). Bossen planten werkt hierbij aanvullend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleffie
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-11-2014

Kleffie

Kleffie#2971

SpamLame schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:39:
Kan er een beslissing genomen worden betreffende de lege plots?
Mythio en ik zitten beide in een relatief lege uithoek.
Indien geen bezwaar wil ik wel een tweede stad starten en overdoen zodra een gegadigde zich ervoor aandient.
Ik wil me wel toevoegen als nieuwe speler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Cephus schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:20:
[...]

Ik wil me wel toevoegen als nieuwe speler!
Wat mij betreft best, maar Roofturkey en Achilles (regio owners) en wellicht in zekere zin MauBro gaan hierover in mijn ogen.
Stuur hun even een DM (al dan niet op Origin) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Eens, we hebben meer mensen nodig in ons stukje met grotere steden. Nu de stad van SpamLame een beetje kaduuk was kan ik het niet meer aan ;-)

@SpamLame: heb je iets gemerkt van de politie/ambulance/brandeweer/vuilnis die ik jou kant op heb gestuurd? Ik krijg af en toe $100 als de politie iemand bij jou oppakt, maar weet niet of jij dat ook merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Mythio schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:08:
Eens, we hebben meer mensen nodig in ons stukje met grotere steden. Nu de stad van SpamLame een beetje kaduuk was kan ik het niet meer aan ;-)

@SpamLame: heb je iets gemerkt van de politie/ambulance/brandeweer/vuilnis die ik jou kant op heb gestuurd? Ik krijg af en toe $100 als de politie iemand bij jou oppakt, maar weet niet of jij dat ook merkt?
Mythio ik denk dat je de verkeerde voor je hebt.
Ik zit op Spooner Plains met alleen een connectie naar mckid (welke alleen het plot geclaimed heeft en verder niks gebouwt).
Mijn stad is niet stuk (weet niet wat je daar precies mee bedoelt, maar ga uit van een nuclear disaster) en heeft nagenoeg geen crime, wel health issues 150M in de bank en 90K sims.
Gelegen in de lommerrijke omgeving van de Arcology

[ Voor 6% gewijzigd door SpamLame op 22-03-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Oh oeps, dat ben jij inderdaad niet, is duckies! :-)
Stomme vrijdagochtenden ook... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh, klopt inderdaad.. mijn stad gaat steeds de vernieling in door recycle-afval overschot. Wordt gewoon niet opgehaald (ook met helemaal nieuwe centers niet). Ik houd mijn stad nu expres wat kleiner omdat het anders gewoon niet werkt.

Ik zie inderdaad af en toe jouw politie rondrijden en arrestaties doen ja :). Als het goed is, is mijn crime nihil, dus weinig overstroom naar jou toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ik was gisteravond overnieuw begonnen en heb meteen het grote politiegebouw geplaatst, die reageert echt een stuk sneller! Helaas is politie dan ook meteen de enige dienst waar de auto's het pand verlaten, mijn vuilnisbelt, brandweer en ziekenhuis doen allemaal helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Inmiddels heb ik al heel wat brandweer etc geplopped en gesloopt.
Tot dusver geen problemen gehad (*me klopt af).
Wat ik doe is eerst het gebouw uitzetten en eem tijdje wachten totdat de auto's terug zijn van hun ding.
Daarna delete ik het gebouw.
Falconey schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:40:
Ik was gisteravond overnieuw begonnen en heb meteen het grote politiegebouw geplaatst, die reageert echt een stuk sneller! Helaas is politie dan ook meteen de enige dienst waar de auto's het pand verlaten, mijn vuilnisbelt, brandweer en ziekenhuis doen allemaal helemaal niets.
En als je en groter hospital of fire dep. neer zet?

[ Voor 47% gewijzigd door SpamLame op 22-03-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Topicstarter
SpamLame schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:51:
Wat mij betreft best, maar Roofturkey en Achilles (regio owners) en wellicht in zekere zin MauBro gaan hierover in mijn ogen.
Stuur hun even een DM (al dan niet op Origin) .
Haha ik ben anders een hele slechte regio owner, heb zelf nog geen regio (heb mezelf beloofd niet voor de examens voorbij zijn te spelen ;) )

Ik denk dat MauBro ook wel wat macht heeft verdient ja :P . Er zijn nog drie regio's die nog niet geclaimd zijn door iemand hier (mss wel op orgin??), wat mij betreft kunnen die zo langzamerhand wel verdeelt worden over de fanatiekelingen hier. Maubro ga je gang B). Verder vraag ik iedereen die aan onze tafel een regio heeft geclaimd, maar nog niet heeft bewoond, zich te melden.

Hier volgt een officiële mededeling
Wegens zijn overmatige, hooggewaardeerde en grootse verdiensten, verklaart de Vorst-Tafelheer,
die zelf nog niet is komen opdagen :X
dat er bij deze met nog een titel wordt gesmeten, de gelukkige deze keer:
...
Tromgeroffel
...

Maubro
Hoezée
Hij gaat regio's weggeven.
Hoezée
Ook mag hij nu een (zelfgekozen) titel dragen.
Hoezée
Daarnaast is hij door de tafelheer gemachtigd wijzigingen aan te brengen onder de term "mede-auteur"
:o

[ Voor 4% gewijzigd door Achilles op 23-03-2013 01:34 ]

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:59:
Ahh, klopt inderdaad.. mijn stad gaat steeds de vernieling in door recycle-afval overschot. Wordt gewoon niet opgehaald (ook met helemaal nieuwe centers niet). Ik houd mijn stad nu expres wat kleiner omdat het anders gewoon niet werkt.

Ik zie inderdaad af en toe jouw politie rondrijden en arrestaties doen ja :). Als het goed is, is mijn crime nihil, dus weinig overstroom naar jou toe :)
Mss kan Mythio of een nieuwe speler in jullie buurt de recycling bins ophalen.
Jammer dat je er 1 voor betalen moet en 2 de inkomsten uit recycalebles mis loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpamLame schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:32:
[...]

Mss kan Mythio of een nieuwe speler in jullie buurt de recycling bins ophalen.
Jammer dat je er 1 voor betalen moet en 2 de inkomsten uit recycalebles mis loopt
Zou mooi zijn. Is inderdaad erg jammer, maar tis even niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Gaaf, ik zie net dat het space center af is... had net een CPU factory geplopt om computers te fabriceren toen die melding binnenkwam :P

Ben erg benieuwd wat dit met de toeristenaantallen doet; ik zal zo tevens mijn powerplant uitbreiden ivm stroomlevering aan het station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

MauBro schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:25:
Gaaf, ik zie net dat het space center af is... had net een CPU factory geplopt om computers te fabriceren toen die melding binnenkwam :P

Ben erg benieuwd wat dit met de toeristenaantallen doet; ik zal zo tevens mijn powerplant uitbreiden ivm stroomlevering aan het station.
Tenzij je computers nodig hebt voor een GW of buren zou ik voor TV's gaan.
Leveren meer op op de Global Market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauBro
Daarvoor heb ik de consumer electronics division nodig, en die unlockt pas bij 1,500,000 $ of shipped processors/day :)... Ik ben nu wel langzamerhand mijn petroleum factories aan het converteren van benzine naar plastic, met het oog op de toekomstige electronic production van mijn regio.

[ Voor 41% gewijzigd door MauBro op 23-03-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Kunnen jullie ook de great works in de region view niet zien?
Als ik van mijn city naar regio view ga zie ik de arcology en space center niet. Zou dat zijn omdat ze niet gelinkt zijn aan het 4 steden clubje waar ik in zit?

Ik kan ze pas zien als ik iemand in de buurt van great work bezoek...wel jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Eigenlijk niet opgelet, ik bezoek regelmatig de buursteden en zie dan ook de GW's.
Space center is naar mijn idee niet echt hoog, dus dat je hem dan niet ziet zou daardoor kunnen komen.
Wat me ook opviel is dat initieel de Arcology doorzichtig is als ik vanuit de regio inzoom naar mijn eigen stad, of de een rendering fout/design of slappe hardware is weet ik niet.

Update: Als ik vanuit de region view op jouw stad sta en terugkijk naar de Arcology dan zie ik hem gewoon.
Het space center zie ik vanuit beide steden niet, maar die ligt ook lager dan bv stinkytown dus is dat een mogelijke verklaring.

Update2: een kerncentrale draaien met geen eigen workers (mijn pop staat immers op 0) is uiteindelijk geen goed idee gebleken. 2 meltdowns later en ik kan met bomen aan de slag en terug aan de oliecentrales

[ Voor 38% gewijzigd door SpamLame op 25-03-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toiletman
Mmz, ik ben echt blij dat ik BF3 heb gekregen vanwege alle ellende. Heb daar tot nu toe veel meer plezier van dan van Simcity. Het komt mij vooral over als een saai spel: je bouwt wat weggetjes en daarna is het vooral wachten wachten wachten, verder wordt het alleen interessant gemaakt door alle specialisaties. Maar dat is een kwestie van allemaal een keer bouwen en dan is de lol er ook weer van af. Het aloude supergave stad bouwen is er voor mij echt niet meer in over. Verder moet ik zeggen dat dat online/regio play ook niet echt wat toevoegt, je krijgt vooral veel popups, maar om nou te zeggen dat er echt sprake is van een 'samen' gevoel: nee. Enige positieve is dat de steden er wel erg mooi uitzien.

Hoe is jullie gevoel na de eerste weekjes spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Het valt mij ook een beetje tegen, maar dit komt voornamelijk door de slechte regio en het feit dat er nog functies uit staan.

Ik heb zelf geprobeerd een regio op te zetten, maar omdat de samenwerking hapert door de server load is dat bijna niet te doen. Het komt er dan op neer dat je in elke stad RCI moet plaatsen, en dat gaat tegen het regio gevoel in vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Ik mis het samenspel/regiospel ook, maar dat ligt deels/geheel aan de lege uithoek waar ik zit.
Niet dat je echt samen hoeft te werken. Als je genoeg inkomen (-50k hourly +7m monthly) en workers hebt kan je een GW prima in je eentje opzetten.
Weet niet of andere GW ook nog "running costs" hebben, maar water en energie voor mijn GW opbrengen gaat super makkelijk.
Het spel is anders, vroegah zat je dagen te knutselen aan de stad, nu heb je met een paar uur al volgebouwd.
Je bevolking verplaatsen, in mijn geval naar de Arcology pakt niet altijd goed uit.
Maar bied wel kansen de stad opnieuw in te delen met behoud van inkomsten (als je specialisaties hebt).Aleen dat doe je ook niet elke dag.

Heb het gvoel te gaan micro managen, hospital een straat blok verplaatsen, police statin vervangen door 1 presinct, downsize van services etc.

Je zou in de jacht naar achievements de stad steeds kunnen omgooien, maar persoonlijk trekt mij dat niet echt.

weet nog niet wat de challenges en leaderboards gaan brengen, mogelijk dat daarme het competitie gevoel wordt aangewakkerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
ik wou zojuist plek 6 claimen, maar ik moet een invite krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

yep pas bij een invite kan je claimen.
en een invite kan pas verstuurt worden als je op weu6 een stad geclaimed hebt 9meestal je eigen private regio die je later weggooit, althans zo heb ik het gedaan

Update invite naar ProudElm gestuurt.

[ Voor 9% gewijzigd door SpamLame op 30-03-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Ben er begonnen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:49
@SpamLame, ik ben nog aan het wachten tot er meer buursteden zijn zodat we beter met elkaar kunnen samen werken. Maar het wilt niet echt opschieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08 20:10
Ik wil graag joinen. Origin id: Deition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

SpamLame schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:58:
[...]

Tenzij je computers nodig hebt voor een GW of buren zou ik voor TV's gaan.
Leveren meer op op de Global Market
Hmm na de laatste update lijken computers meer op te leveren dan tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Xepos schreef op zondag 31 maart 2013 @ 01:00:
@SpamLame, ik ben nog aan het wachten tot er meer buursteden zijn zodat we beter met elkaar kunnen samen werken. Maar het wilt niet echt opschieten...
Tja en ik kan nu niet samenwerken omdat er geen andere buursteden zijn met wie ik een verbinding heb.
Je zou dus kunnen stellen dat je de situatie ook helpt in stand te houden.
Dat schiet ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08 20:10
Zit nu op plekje 15 :) thanks voor de invite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Was druk bezig met me eigen regio om langzaam te beginnen te wennen aan de gameplay.. Best wel wennen, vooral door de nieuwe manier van traffic is het plannen een stuk wennen mbt hoe ik in 4 nog speelde..:)

Van het weekend eens kijken wat ik voor elkaar kan maken hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Joepie 0,5 Miljard gepasseerd, voor wat het waard is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame

SpamLame

niks

Hmm kennelijk is er niet veel animo voor deze regio meer.
Althans die conclusie trek ik door het uitblijven van reacties, het niet opgevult raken van lege plots en het niet opbouwen van geclaimde plots.
In een voor drukke mensen regio had ik wel enigzins gedacht dat het niet druk zou zijn, maar dit valt me een toch tegen daar het samenspel niet echt van de grond komt.

Nu mijn regio connectie ook vast staat mijn verkeer wat de snelweg opwilt, ben ik er klaar mee.
Iemand die mijn plot hebben wilt, claim hem, ik abandon hem op zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Mijn plot was volgebouwd.. Ging toch wel erg snel... Nu constant gezeur over te kort aan werkers..:( Krijg wel veel shoppers van de buren over de vloer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Tsja, ik kan mijn stad niet eens meer inladen (krijg al enkele dagen een foutmelding)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythio
Aangezien de regio bagger werkt, heeft het ook geen zin. Werkt de uitwisseling en goederen etc, staat binnen no time je regio snelweg vol en ben je failliet, iets waar je niks tegen kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Ja, dat is wel erg k*t.. zo heeft de 'meerwaarde' van simcity niet veel effect.. :( Dat moet hopelijk snel beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Nou, krijg me stad niet meer geladen.. 8)7 :( ;w fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msx2
  • Niet online
Aangezien ik mijn stad ook al meer dan een week niet kan inladen |:( heb ik hem abandoned... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
Kwam er gistermiddag zo waar weer eens in :) Geweldig.. Nou ja, wou z'n abandoned stad claimen, maar dat kan blijkbaar niet zo maar... Helaas ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste