Vandaag weer een poging gedaan. EU west 4 staat op vol en ik kan ook vandaag dus weer niet joinen. Hoop dat het snel allemaal wat soepeler gaat,
Nog geen last van gehad, maar ik zat in een kleine private region (even kijken wat er allemaal mogelijk was met sandboxen
)
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Dat mijn simcity crashed ligt aan de regio/stad/server.
In een andere regio heb ik nergens last van.
In een andere regio heb ik nergens last van.
ik zal vanmiddag ook proberen to joinen, "West 4 [GOT 13] Snyder" als ik het goed had begrepen?
Ik heb mijn stad echt ernstig verkloot. Had beter eerst wat uurtjes in een prive sessie door kunnen brengen. Klopt nu echt niks meer van mijn stad
.
Zag dat er ook een 2e got 13 was opgestart? Kan iemand mij daar voor uitnodigen?
Zag dat er ook een 2e got 13 was opgestart? Kan iemand mij daar voor uitnodigen?
Ik neem even een andere stad in de regio, kijken of hij dan weer vastloopt.
edit 1: Het ligt dus echt aan mijn oude stad, in mijn nieuwe stad heb ik geen last van crashes.
edit 2: Volgens mij klopt er niks van in de regio. Ik heb 9600 banen in mijn stad en 9500 incoming commuters, met een populatie van 50000. Lijkt me stug dat er daar maar 100 van werken.
4 minuten later 65000 inwoners en 180000 visitors. Ik snap niks meer van die glassbox engine.
edit 3: Nu, wilt zelfs mijn brandweer niet uitrukken
Nog meer mensen met deze problemen?
edit 1: Het ligt dus echt aan mijn oude stad, in mijn nieuwe stad heb ik geen last van crashes.
edit 2: Volgens mij klopt er niks van in de regio. Ik heb 9600 banen in mijn stad en 9500 incoming commuters, met een populatie van 50000. Lijkt me stug dat er daar maar 100 van werken.
4 minuten later 65000 inwoners en 180000 visitors. Ik snap niks meer van die glassbox engine.
edit 3: Nu, wilt zelfs mijn brandweer niet uitrukken
Nog meer mensen met deze problemen?
[ Voor 94% gewijzigd door Ernemmer op 11-03-2013 20:06 ]
Ja, ik heb nog geen enkele stad gehad die geen fiasco werd. Bij de een valt uit het niets de recycling plant uit, bij de ander wil mijn regio niet met elkaar communiceren. Ik denk dat ik Simcity voorlopig even links laat liggen, tot alle gamebreaking bugs eruit zijn en de gameplay iets minder gericht is op gezeik van citizens...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Verwijderd
Ditto, brandweer auto's rijden nog altijd met zn allen tegelijk naar dezelfde brand... gaat lekker
Hopelijk komen er snel wat updates binnen van EA...
Dit.Bansheeben schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:15:
Ik denk dat ik Simcity voorlopig even links laat liggen, tot alle gamebreaking bugs eruit zijn en de gameplay iets minder gericht is op gezeik van citizens...
Ik ben inmiddels al 2 van mijn steden kwijt aan het rollback -> unable to load at this time verhaal. Ik wacht wel mooi op mijn gratis game en ga dat voorlopig wel spelen tot er wel iets werkends gepatched is. Op dit moment is het echt geen doen.
Let op: